Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Word Pad мәтіндік редакторының интерфейсі
Пән Информатика сынып 5 Күні
сабақ №: 18
Тақырып: Word Pad мәтіндік редакторының интерфейсі
Мақсат:
Білімділік – Word Pad мәтіндік редакторының интерфейсі тақырыбы бойынша
оқушыларға жалпы түсінік беру.
Дамытушылық – оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, сөйлеу, өз ойларын
жеткізе алу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік – оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі: аралас
Сабақ типі: жаңа тақырыпты түсіндіру
Құрал-жабдықтар: ДК, оқулықтар, дәптерлер, тақта, тұсаукесер, (көзге
арналған жаттығу), таратпа карточкалар, Paint графикалық бағдарламасы,
Word Pad мәтіндік редакторы.
Сабақ барысы
|Сабақ |Бөлінген |Мұғалімнің іс - |Оқушылардың |
|кезеңдері |уақыт |әрекеттері |іс - әрекеттері |
|І. |2 мин |Амандасу. Оқушыларды |Амандасады. Кезекші сабақта жоқ |
|Ұйымдастыру | |түгендеу. Оқушылардың |оқушыларды айтады. |
|кезеңі. | |зейіндерін сабаққа | |
| | |аудару. Сабақтың | |
| | |мақсатымен таныстыру. | |
|ІІ. Үй |10 мин. |(Сұрақ – жауап, |Компьютермен жұмыс. |
|жұмысын | |компьютермен жұмыс) |Тапсырма : Құралдар тақтасын |
|тексеру | |Сұрақ: |пайдалана отырып әдемі үйдің |
| | |1. Paint гафикалық |суретін салып безендіру . Үйдің |
| | |редактор программасын |жаңына гүлдің суретін салып оны |
| | |іске қосу үшін қандай |көшіріп көбейту. |
| | |әрекеттер орындау | |
| | |керек. | |
| | |2. Тақырып жолы деп | |
| | |нені атаймыз ? | |
| | |3. Аспаптар құралы деп| |
| | |нені атаймыз?. | |
| | |4. Сурет салу алаңы | |
| | |дегеніміз не ? | |
| | |5. Түрлі – түсті | |
| | |тақтасы дегеніміз не ? | |
|IІІ. Жаңа |10 мин | Мәтіндік редактор – ол мынадай мүмкіндіктер беретін |
|тақырыпты | |қолданбалы программа: |
|түсіндіру. | |мәтіндік құжаттарды құруға; |
| | |оларды өзгертуге, яғни, қателерін түзетуге, мәтін |
| | |фрагменттерін жылжытуға, көшіруге, жоюға және қосуға, іздеу |
| | |мен алмастыру жүргізуге; |
| | |мәтінді пішімдеуге – әріптің мөлшері мен түсін, абзацтың |
| | |қасиеттерін және басқаларды өзгертуге; |
| | |құжаттарды басып шығарға. |
| | |Мәтіндік редакторлар жұмыс жасайтын деректер – мәтіндік |
| | |ақпарат, оның ең кішкентай бірлігі символ болып табылады. Сөз|
| | |– бір-бірінен тыныс белгілерімен немесе бос орындармен |
| | |(пробелы) ажыратылып жазылған символдар тізбегі. |
| | |! Түйін |
| | |Компьютерде мәтіндік |
| | |ақпаратпен жұмыс істеудің артықшылығына: сақтау ықшамдылығын,|
| | |мәтінді басқа тасығыштарға жылдам көшіру, компьютерлік |
| | |желілер арқылы жеткізу мүмкіндіктерін жатқызуға болады. |
| | |Мәтіндік курсор мынадай |
| | |символдардың орнын көрсетеді. |
| | |Мәтіндік құжаттармен |
| | |жұмыс жасауға арналған арнайы программалар – мәтіндік |
| | |редакторлар (немесе мәтіндік процессорлар). |
| | |Мәтіннін негізгі |
| | |элементтері: символ, сөз, жол, абзац, бет, мәтін. |
| | |Мәтіндік құжат бос |
| | |болмайды. Онда міндеттә түрде бір абза бар және абзацтың |
| | |қасиеттері сақталады. |
|ІV. |10 мин |Компьютердегі |Компьютердегі тәжірибелік жұмыс |
|Практикалық | |тәжірибелік |1-тәжірибе |
|жұмыс. | |жұмыс оқулықта 157 бет. |Уақытты белгілеп, дәптерге «Мен |
| | | |мәтіндік редакторды аша аламын» деп |
| | | |жазыңдар. Word Pad мәтіндік |
| | | |редакторын іске қосыңдар және сол |
| | | |мәтінді теріңдер. Жазу және басып |
| | | |шығару уақытын санаңдар. Компьютерде|
| | | |мәтіндік ақпаратпен жұмыс істеудің |
| | | |артықшылықтары мен кемшіліктері |
| | | |туралы тұжырым жасап, оларды |
| | | |дәптерге тіркеңдер. |
| | | | |
| | | |2-тәжірибе. |
| | | |1. «Мәтіндік редактор» сөздерін |
| | | |жартылай жуан әріппен ерекшелеңдер. |
| | | |2. Құжатты өз бумаларына |
| | | |2-тәжірибе_RTF деген атаумен, |
| | | |файлдың типін RTF етіп, сақтаңдар. |
| | | |3. Word Pad батырмасы → Қалай |
| | | |сақтау бұйрығын орындаңдар, файлдың |
| | | |атын 2-тәжірибе_TXT деп, ал файлдың |
| | | |типін «Мәтіндік құжат» деп |
| | | |көрсетіңдер. |
| | | |4. Жақындағы құжаттар тізімінен |
| | | |2-тәжірибе_RTF файлын ашыңдар. |
| | | |Мәтіннің сыртқы түріне көңіл |
| | | |аударыңдар. Жаңадан 2-тәжірибе_ TXT |
| | | |файлын ашыңдар. Мәтіннің сыртқы |
| | | |түріне көңіл аударындар. |
| | | |5. Редакторды жабыңдар. |
| | | |6. Файлдардың мөлшерін анықтаңдар. |
| | | |7. Дәптерге құжатты әртүрлі |
| | | |пішімдегі файлдарда сақтау туралы өз|
| | | |тұжырымдарыңды жазыңдар. |
|V. Сергіту |2 мин. |Жаттығуды орындарында |Көз жаттығуын орындайық.(презентация|
|сәті. | |отырып орындау. |көрсетіледі) Көзге арналған |
| | | |жаттығулар.ppt |
| | | |Орнымызда отырып көзімізді алыс бір |
| | | |нүктеге қадап ұзақ қарау. |
| | | |Басымызды қозғамай көзімізбен оңға, |
| | | |солға қарау. |
| | | |Басымызды қозғамай көзімізбен |
| | | |жоғары, төмен қарау. |
| | | |Көзімізді қатты қысып немесе |
| | | |қолымызбен жауып тұру. |
| | | |Көзімізді жиі жыпылықтатып ашып |
| | | |жұму. |
|VІ. Бекіту. |7 мин |? Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар |
| | |(әрбір фигураның артында сұрақтар жасырылған, оқушылар |
| | |фигураларға басып, артында жасырылған сұрақтарға ауызша жауап|
| | |береді) |
| | |[pic] |
| | |Компьютерде мәтіндік ақпаратпен жұмыс істеудің артықшылықтары|
| | |мен кемшіліктерін атаңдар. |
| | |Мәтіндік редактор деген не? |
| | |Мәтін элементтерін атаңдар және сипаттаңдар. |
| | |Мәтіндегі абзацтар бір – бірінен қандай символмен |
| | |ажыратылады? |
| | |Мәтіндегі жаңа абзацты қалай құрамыз? |
| | |Абзацтың ең әйгілі қасиеттерін атап шығыңдар. |
| | |Құжатты мәтін безендіруі қоса сақталатындай етіп сақтағанда |
| | |қандай пішімді таңдау керек? |
|VІI. Бағалау.|2 мин. |Сабаққа белсенді қатысып|Бағаларын күнделіктеріне қойдыртады.|
| | |отырған оқушыларды | |
| | |бағалау. | |
|VІII.Үй |2 мин. |V тарау. §19 оқу. |Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып |
|жұмысы. | | |алады. |
Пән Информатика сынып 5 Күні
сабақ №: 21
Тақырып: Мәтін бөліктерін ерекшелеу
Мақсат:
Білімділік – Мәтін бөліктерін ерекшелеу тақырыбы бойынша оқушыларға жалпы
түсінік беру
Дамытушылық – оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, көре отыра есте
сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік – оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі: аралас
Сабақ типі: жаңа тақырыпты түсіндіру
Құрал-жабдықтар: ДК, оқулықтар, дәптерлер, тақта, тұсаукесер, (көзге
арналған жаттығу), таратпа карточкалар, Word Pad мәтіндік редакторы.
Сабақ барысы
|Сабақ |Бөлінген |Мұғалімнің іс - |Оқушылардың |
|кезеңдері |уақыт |әрекеттері |іс - әрекеттері |
|І. |2 мин |Амандасу. Оқушыларды |Амандасады. Кезекші сабақта жоқ |
|Ұйымдастыру | |түгендеу. Оқушылардың |оқушыларды айтады. |
|кезеңі. | |зейіндерін сабаққа | |
| | |аудару. Сабақтың | |
| | |мақсатымен таныстыру. | |
|ІІ. Үй |5 мин. |Сұрақ-жауап: |
|жұмысын | |1. Мәтіндік редактор деген не? |
|тексеру | |2. Мәтін элементтерін атаңдар және сипаттаңдар. |
| | |3. Мәтіндегі жаңа абзацты қалай құрамыз? |
| | |4. Мәтіндегі абзацтар бір-бірінен қандай символмен |
| | |ажыратылады? |
| | |5. Абзацтың ең әйгілі қасиеттерін атап шығыңдар. |
|IІІ. Жаңа |10 мин | Мәтін теріп болған соң түзету және пішімдеу үшін |
|тақырыпты | |мәтін бөліктерін (фрагмент) ерекшелей білу керек. |
|түсіндіру. | |Тышқанның көмегімен ерекшелеу үшін құжаттың сол жақ, |
| | |«ерекшелеу ернеуі» деп аталатын, ернеуін қолданады. Тышқанның|
| | |сілтемесі оңға қарай бұрылған стрелка түріне айналады. |
| | |Пернетақтадан ерекшеленген кезде Shift және Ctrl пернелері |
| | |тіркесімдерін бірге басу керек. |
| | |Мәтін бөліктерін ерекшелеу тәсілдері |
| | |Тұтас жолды ерекшелеу. Егер тышқанның сол жақ батырмасымен |
| | |жолдың басын бір рет шертсеңдер, жол тұтастай ерекшеленеді. |
| | |Тышқанның сілтемесі бұл жерде ақ стрелка кейпіне енеді. |
| | |Егер экранның осы жерінде тышқанның сол жақ батырмасын екі |
| | |рет шертсек, онда абзац ерекшеленеді. |
| | |Тышқанның сол жақ батырмасын үш рет шерту мәтінді тұтастай |
| | |ерекшеленеді. |
| | |Мәтінді тұтастай бірден ерекшелеу үшін пернетақтадан бір |
| | |мезгілде CTRL пернесі мен цифрлық қосымша пернетақтадан «5» |
| | |санын басуға да болады. |
| | |Мәтін бөліктерін түзетуге: жою, қосу, жылжыту, көшіру, іздеу |
| | |және алмастыруды жатқызуға болады. |
|ІV. |10 мин |Компьютердегі |Егер тапсырмада көрсетілген файл |
|Практикалық | |тәжірибелік |сендерге берілмесе, онда мәтінді өз |
|жұмыс. | |жұмыс оқулықта 166-167 |беттеріңмен теріңдер. |
| | |бет. | |
| | | |А деңгейі |
| | | | |
| | | |Мәтінді теріңдер: |
| | | | |
| | | |Сәтемір хан |
| | | | |
| | | |Сәтемір жеті жасында атасынан жетім |
| | | |қалыпты. Күндерде бір күн Сәтемір |
| | | |далада ойнап жүріп, бір ескі тамның |
| | | |түбінде шаршаған соң сүйеніп, |
| | | |жан-жағына қарап жатса, бір аяғы |
| | | |ақсақ құмырсқа тамның төбесіне қарай|
| | | |өрмелеп барады да, орта шеніне |
| | | |барғанда құлап түседі; тұра салып |
| | | |тағы да өрмелейді, манағыдан гөрі |
| | | |жоғарырақ барғанда тағы құлап |
| | | |түседі. Үшінші рет құмырсқа және |
| | | |тырмысады; ақыры, бар күшін салып, |
| | | |қисая-мисия барып, тамның төбесіне |
| | | |шағып кетіпті. |
| | | |Мұны көріп Сәтемір ойға қалды: |
| | | |«Құдай-тағаланың жаратқан |
| | | |жан-жануарының ең кішкентай осы |
| | | |құмырсқа екеш құмырсқа да тынбай |
| | | |жұмыс жасап жүр; өзі ақсақ, бір |
| | | |тырмысып, екі тырмысып, жығылып, |
| | | |сонда да қоймай, ақырында мұратына |
| | | |жетті, тамның басына шықты.Мұны |
| | | |көріп отырып менің де талап іздемей,|
| | | |жұмыссыз ойнап жүргенім ақылсызтық |
| | | |екен» деп, ойынын тастап, қалаға |
| | | |барады. Қалада бір білімді, оқымысты|
| | | |молда бар екен, соған үй сыпыруға |
| | | |жалданып, ақысына оқу оқыпты-мыс. |
| | | |Ақырында сол Сәтемір асқан данышпан,|
| | | |айдай әлемге патша болған екен. |
| | | | |
| | | |Құжатты өз бумаларыңда |
| | | |Сәтемір хан деген атпен |
| | | |сақтаңдар. |
| | | |Түзету мәзіріндегі Ауыстыру |
| | | |бұйрығын пайдаланып, мәтіндегі |
| | | |«Сәтемір» сөзін «хан» сөзіне |
| | | |алмастырыңдар. |
| | | |«;» белгісін «.» белгісіне |
| | | |ауыстырыңдар. Пайда болған |
| | | |сөйлемдердегі бірінші әріптерді бас |
| | | |әріптерге ауыстырыңдар. |
| | | |Өз бумаларыңның Сәтемір хан |
| | | |файлындағы өзгерсітерді сақтаңдар. |
| | | | |
| | | |В деңгейі |
| | | |Мақалдар файлын |
| | | |ашыңдар: |
| | | |Өзін ғана ойланған – жамандықтыңң |
| | | |белгісі, |
| | | |Өзгені де өйлаған – |
| | | |Адамдықтың белгісі. Ағашты жемісінен|
| | | |таниды, Адамды ісінен таныйды. |
| | | |Өз білмегеніңді кісіден сұра, |
| | | |Үлкен жоқ болса, кішіден сұра |
| | | |Оқусыз білім жок, ьь |
| | | |Білімсіз күнің жоқ. |
| | | |Оқу – білім бұлақы |
| | | |Білім – өмір шырағы. |
| | | | |
| | | | |
| | | |Сөздердегі қателерді түзетіңдер, |
| | | |артық символдарды алып тастаңдар, |
| | | |бос орындардың қойылуына назар |
| | | |аударыңдар. |
| | | |Мәтінді әр мақал бір жолда |
| | | |жазылатындай етіп түзетіңдер. |
| | | |Enter, BackSpase және Delete |
| | | |пернелерін қолданыңдар: |
| | | |егер бір жолда екі мақал орналасса, |
| | | |онда курсорды бірінші мақалдың |
| | | |соңына қойып, Enter пернесін |
| | | |басыңдар; |
| | | |егер бір мақал екі жолда орналасса, |
| | | |онда курсорды бірінші жолдың соңына |
| | | |қойып, Delete пернесін басыңдар |
| | | |(курсорды екінші жолдың басына |
| | | |қойып, BackSpase пернесін басуға да|
| | | |болады). |
| | | |Файлды өз бумаларыңда Мақалдар_1 |
| | | |деген атпен сақтаңдар. |
| | | | |
| | | |С деңгейі |
| | | |1. Сөздер файлын ашыңдар: |
| | | | |
| | | |Тапсырма Дабыл |
| | | |Бума |
| | | |Үйдің төбесі Мектеп |
| | | |Бөлме |
| | | |Қоңырау Программа |
| | | | |
| | | |2. Delete, BackSpase пернелерін |
| | | |қолданып және алмастыру режимінде |
| | | |(Insert пернесін қосып) символдарды |
| | | |жойып, ауыстырып жаңа сөздер |
| | | |жасаңдар. |
| | | |3. Құжатты өз бумаларыңда Сөздер_1 |
| | | |деп сақтаңдар. |
|V. Сергіту |2 мин. |Жаттығуды орындарында |Көз жаттығуын орындайық.(презентация|
|сәті. | |отырып орындау. |көрсетіледі) Көзге арналған |
| | | |жаттығулар.ppt |
| | | |Орнымызда отырып көзімізді алыс бір |
| | | |нүктеге қадап ұзақ қарау. |
| | | |Басымызды қозғамай көзімізбен оңға, |
| | | |солға қарау. |
| | | |Басымызды қозғамай көзімізбен |
| | | |жоғары, төмен қарау. |
| | | |Көзімізді қатты қысып немесе |
| | | |қолымызбен жауып тұру. |
| | | |Көзімізді жиі жыпылықтатып ашып |
| | | |жұму. |
|VІ. Бекіту. |7 мин |Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар |
| | |Мәтін теру ережелерін атаңдар. |
| | |Мәтіннің басына бос абзацты қалай қосамыз? |
| | |Мәтінді енгізгенде жіберілген қателерді түсіндіріңдер: |
| | |Планета тұрғындары арасында ондаған тілде сөйлейтін адамдар |
| | |көп-ақ. Мәселен, К.Меццофанти (1774-1849 жж.) 26 тілде, ал |
| | |профессор Раск (1787-1832 жж.), Д.Баурин (1792-1872 жж.), |
| | |доктор Гарольд Уильямс (1876-7928 жж.) 28 тілде сөйлеген. |
| | |Поуэлл Александр Янулас (1939 жылы туған) Канададағы Британ |
| | |Колумбия провинциалды сотында 41 тіл бойынша қызмет істепті. |
| | |Ал Ұлыбританияның ең ірі лингвисі саналатын Джордж Кэмбпелл |
| | |(1912 жылы туған) 54 тілді меңгерген. Ол Би – би – си –де |
| | |жұмыс істепті. |
| | |4. Мәтіндегі қолданылатын қандай амалдар түзетуге жатады? |
| | |5. Мәтіннің элементтерін жою үшін қолданылатын пернелерді |
| | |атаңдар. |
| | |6. «Мәтінді ерекшелеу тәсілдері» кестесін толтыруды аяқтаңдар|
| | |(5-кесте): |
| | |Мәтіннің элементі |
| | |Пернелер тіркемесі |
| | |«Тышқанды» пайдаланып |
| | | |
| | |Символ |
| | |Shift+бағыт солға (оңға) |
| | | |
| | | |
| | |Сөз |
| | |Ctrl+Shift+ бағыт солға (оңға) |
| | |Екі рет шерту |
| | | |
| | |Жол |
| | |Shift+Home – жолдың басына дейін ... – жолдың соңғына |
| | |дейін |
| | |Ерекшелеу ернеуін шерту |
| | | |
| | |Сөйлем |
| | | |
| | |Ctrl-ды басып тұрып, сөйлемді шерту |
| | | |
| | |Абзац |
| | | |
| | |Екі рет шерту ... абзацтың мәтінін үш рет шерту |
| | | |
| | |Мәтін |
| | |Ctrl+A |
| | |Ерекшелеу ернеуін үш рет шерту |
| | | |
| | |7. Сәйкестендіріңдер. |
| | | |
| | |Ctrl+Home |
| | |Таңдалған бұйрықтың бас тарту |
| | |Page Up |
| | |Бас әріптерді теру режиміне өту |
| | |Delete |
| | |Курсорды құжаттың басына апару |
| | |Caps Lock |
| | |Курсордың сол жағындағы сөзді жою |
| | |Esc |
| | |Курсорды бір бетке жоғары апару |
| | |Insert |
| | |Абзацты енгізуді аяқтау |
| | |Enter |
| | |Курсордың оң жағындағы сөзді жою |
| | |Ctrl+BackSpace |
| | |Мәтінді енгізгенде ауыстыру |
| | |режиміне көшу |
| | |8. Мәтінді алмастырудың қандай тәсілдерін білесіңдер? |
| | |9. Ерекшеленген фрагментті алмасу буферін қолданбай қалай |
| | |көшіреміз? |
| | |10. Алмасу буферіндегі бір мезгілде мәтін фрагменттерінің |
| | |нешеуін сақтауға болды? |
|VІI. Бағалау.|2 мин. |Сабаққа белсенді қатысып|Бағаларын күнделіктеріне қойдыртады.|
| | |отырған оқушыларды | |
| | |бағалау. | |
|VІII.Үй |2 мин. |V тарау. §21 оқу. |Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып |
|жұмысы. | | |алады. |
Пән Информатика сынып 5
сабақ №: 24
Тақырып: Практикум. Мәтінмен жұмыс істеу
Мақсат: Мәтіндік редакторда тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың
білімдерін тексері, бекіту. Тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, оларды достық қарым-қатынасқа
тәрбиелеу. Информатика сабағына деген қызығушылықтарын арттыру.
Білімділік – Мәтіндік редакторда тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың
алған білімдерін бекіту, жүйелеу.
Дамытушылық – оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс
істей алу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік – достық қарым-қатынасқа, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу
Сабақ түрі: аралас
Сабақ типі: бекіту
Құрал-жабдықтар: оқулықтар, таратпа карточкалар, интерактивті тақта, MyTest
бағдарламасы.
Сабақ барысы
|Сабақ |Бөлінген |Мұғалімнің іс - |Оқушылардың |
|кезеңдері |уақыт |әрекеттері |іс - әрекеттері |
|І. |2 мин |Амандасу. Оқушыларды |Амандасады. Кезекші сабақта жоқ |
|Ұйымдастыру | |түгендеу. Оқушылардың |оқушыларды айтады. |
|кезеңі. | |зейіндерін сабаққа | |
| | |аудару. Сабақтың | |
| | |мақсатымен таныстыру. | |
|ІІ. Үй |10 мин. |Тест |
|жұмысын | |(Компьютерлеріне отырып, MyTest бағдарламасында тест |
|тексеру | |орындайды ) |
| | |1. Жолақтың қандай бөлімі әріпті пішімдеу үшін жауап береді? |
| | |А) Бас тіркеме беті |
| | |Ә) Кірістіру |
| | |Б) Бетті белгілеу |
| | |В) Шимайлық |
| | |2. [pic] батырмасы мәтінді ...етеді. |
| | |А) Курсив |
| | |Ә) Асты сызылған |
| | |Б) Жуан |
| | |В) Жуан курсив |
| | |3. [pic]батырмасы мәтінді ... етеді. |
| | |А) Курсив |
| | |Ә) Асты сызылған |
| | |Б) Жуан |
| | |В) Жуан курсив |
| | |4. Кегль деген не? |
| | |А) Әріптің түрі |
| | |Ә) Әріптің мөлшері * |
| | |Б) Әріптің түсі |
| | |В) Әріптің мәнері |
| | |5. Гарнитура деген не? |
| | |А) Әріптің түрі * |
| | |Ә) Әріптің мөлшері |
| | |Б) Әріптің түсі |
| | |В) Әріптің мәнері |
| | |6. Абзацты түзеулердің ішіндегі артығы қайсы? |
| | |А) Сол жақ шеті бойынша |
| | |Ә) Абзац бойынша |
| | |Б) Оң жақ шеті бойынша |
| | |В) Ортасы бойынша |
| | |7. Сызғыштың көмегімен не істеуге болады? |
| | |А) Шегіністерді орнатуға |
| | |Ә) Түзеуді баптауға |
| | |Б) Жоларалық интервалды анықтауға |
| | |В) Маркерленген тізімді баптауға |
| | |8. Абзацтың бірінші жолындағы шегініс үшін жауапты сызғыш: |
| | |А) Оң жақтағы төменгі маркер |
| | |Ә) Сол жақтағы жоғарғы маркер |
| | |Б) Сол жақтағы төменгі тікбұрышты маркер |
| | |В) Сол жақтағы төменгі үшбұрышты маркер |
| | |9. [pic]батырмасының қызметі: |
| | |А) Абзацтың шегіністерін баптайды |
| | |Ә) Ол табуляция |
| | |Б) Маркерленген тізім құрады |
| | |В) Абзацтағы түзеуді анықтайды |
| | |10. [pic] батырмасы қандай қызмет атқарады? |
| | |А) Оң жағынан мәтіндерді форматтау*. |
| | |Ә) Бағандарға мәтіндерді бөледі. |
| | |Б) Сол жағынан мәтіндерді форматтау |
| | |В) Ені бойынша мәтіндерді форматтау. |
|ІII. Сергіту | |Жаттығуды орындарында |Көзге арналған жаттығулар |
|сәті. | |отырып орындау. |Орнымызда отырып көзімізді алыс бір |
| | |(презентация |нүктеге қадап ұзақ қарау. |
| | |көрсетіледі) |Басымызды қозғамай көзімізбен оңға, |
| | | |солға қарау. |
| | | |Басымызды қозғамай көзімізбен |
| | | |жоғары, төмен қарау. |
| | | |Көзімізді қатты қысып немесе |
| | | |қолымызбен жауып тұру. |
| | | |Көзімізді жиі жыпылықтатып ашып |
| | | |жұму. |
|IV. |17 мин |Оқулықпен жұмыс 179-184 |1-тапсырма. |
|Практикалық | |б.б. |1. Өлеңді теріңдер. |
|жұмыс. | | |2. Өленнің әрбір жолын әртүрлі түске|
| | | |бояңдар, әріптің мөлшерін 13-ке |
| | | |өзгертіңдер. |
| | | |3. Алғашқы үш жолды әртүрлі |
| | | |тәсілдермен өлеңнің соңына |
| | | |көшіріңдер. |
| | | | |
| | | |Өлең керек |
| | | |Сая болып жаңына емен, терек, |
| | | |Жетер енді жатқаның көлеңкелеп. |
| | | |Өгейсінбей өзі боп қалу үшін, |
| | | |Өнер керек ұрпаққа, өлең керек! |
| | | | |
| | | |Арғы атасы ақынның жырдан туған, |
| | | |Жыр жолында жанын да қылған құрбан. |
| | | |Жырлар тұнған хандардың сарайында, |
| | | |Жыр айтылған бесікте құлдар тұрған. |
| | | |(М.Мақатаев) |
| | | | |
| | | | |
| | | |2-тапсырма. |
| | | |1. Мәтінді теріңдер. |
| | | |2. Екінші жолды күлгін түспен |
| | | |безендіріңдер. |
| | | |3. Мәтін атауын 16 мөлшермен |
| | | |теріңдер. |
| | | |4. Мәтінді «Автобуста» деген атаумен|
| | | |сақтаңдар. |
| | | | |
| | | |Автобуста |
| | | |Арман мен Аян қаланың ортасындағы |
| | | |үлкен бес қабатты үйде тұрады. Екеуі|
| | | |де екінші сыныпта оқиды және |
| | | |мектепке бірге барады. Бір күні олар|
| | | |әдеттегідей, автобуспен мектепке |
| | | |келе жатқанда, аялдамалардың бірінен|
| | | |сөмкелері бар әжей отырады. |
| | | |Аян бірден орнынан тұрып, әжейге |
| | | |жақындады да, сыпайы ұсыныс жасады: |
| | | |Мархабат, отырыңыз. |
| | | |Арман терезеге қарап қалған түр |
| | | |танытты. Екі аялдамадан кейін әжей |
| | | |шығуға дайындалды және сөмкелерінің |
| | | |біріне қол жүгіртіп, одан хош иісті |
| | | |екі алма алып шықты. |
| | | |Аянға ұсынып: |
| | | |Ала ғой, алтыным! – деді. |
| | | |Оныңыз қалай, рахмет, керек емес, - |
| | | |деп қымсынды Аян. |
| | | | |
| | | |3-тапсырма. |
| | | |1. Мәтінді теріңдер және |
| | | |безендіріңдер. |
| | | |2. Мәтінге атау ойлап табыңдар және |
| | | |оны мәтіннің алдына қосыңдар. |
| | | |3. Бірінші сөйлемді мәтіннің соңына |
| | | |көшіріңдер. |
| | | | |
| | | |Адамдар заман талабына сай |
| | | |ақпаратты сақтаудың жаңа тәсілдерін |
| | | |ойлап тапты: магниттік таспалар, |
| | | |лазерлік дискілер. Олар тек |
| | | |мәтіндерді ғана емес, жанды дауысты,|
| | | |музыка мен жылжитын кескіндерді де |
| | | |сақтауға мүмкіндік берді. |
| | | |Ақпарат сақталатын құрылғылар |
| | | |ақпарат тасығыштар деп аталады. |
| | | | |
| | | |Ақпарат тасығыштар: |
| | | |Қатты диск; |
| | | |Дискета; |
| | | |Лазерлік диск; |
| | | |Флэш-карта. |
| | | | |
| | | |4-тапсырма. |
| | | |1. Екі өлең мәтінін теріңдер. |
| | | |2. Мәндері бұзылған сөздер мен |
| | | |жолдардың ретін анықтаңдар. |
| | | |3. Тасымалдау амалдарының көмегімен |
| | | |сөздер мен жолдарды дұрыс ретімен |
| | | |орналастырыңдар. |
| | | | |
| | | |Шегіртке мен құмырсқа |
| | | | |
| | | |Шырылдауық шегіртке |
| | | |Күз болған соң кетті күй. |
| | | |Көгалды қуып гөлайттап |
| | | |Жапырақ кетті, жаз кетті |
| | | | |
| | | |Жаздыгүні жапырақтың |
| | | |Ыршып жүріп ән салған. |
| | | |Қызықпен жүріп жазды алған. |
| | | |Бірінде тамақ, бірінде үй, |
| | | | |
| | | |(И.А.Крыловтан) |
| | | |5-тапсырма |
| | | |Мына сөздерді септеңдер: монитор, |
| | | |пернетақта, информатика. Тапсырманы |
| | | |орындағанда мәтіннің фрагментін |
| | | |көшіру немесе кірістіру амалдарын |
| | | |қолданыңдар. |
| | | | |
| | | |Мысалы: |
| | | |Атау септік |
| | | |компьютер |
| | | |Ілік септік |
| | | |компьютердің |
| | | |Барыс септік |
| | | |компьютерге |
| | | |Табыс септік |
| | | |компьютерді |
| | | |Жатыс септік |
| | | |компьютерде |
| | | |Шығыс септік |
| | | |компьютерден |
| | | |Көмектес септік |
| | | |компьютермен |
| | | | |
| | | |6-тапсырма |
| | | |«Ком» буынынан басталатын сөздерді |
| | | |ойлап табыңдар және мәтіндік |
| | | |редакторда жазыңдар. Сөздерді |
| | | |маркерленген тізім ретінде бағанға |
| | | |жазыңдар. Мысалы: |
| | | |компас; |
| | | |компьютер |
| | | | |
| | | |7-тапсырма |
| | | |1. Кез келген 5 жұмбақ теріңдер. |
| | | |2. Жолдастарыңмен орын |
| | | |алмастырыңдар. Ол сенің, ал сен оның|
| | | |жұмбақтарын шешіңдер, жауаптарын |
| | | |әрбір жұмбақтан кейін кірістіріп |
| | | |жазып шығыңдар. |
| | | | |
| | | |8-тапсырма |
| | | |1. Мына сөздерді теріңдер: шам, |
| | | |Алладин, сиқырлы. |
| | | |2. Тышқанның сол жақ батырмасын |
| | | |басып, сөздерді араб ертегісінің аты|
| | | |шығатындай етіп жылжытыңдар. |
| | | |3. Атауды жуан әріппен ерекшелендер.|
| | | |4. Ертегінің фрагментін төмендегі |
| | | |тапсырмада көрсетілгендей етіп |
| | | |теріңдер. Мәтінді жұмыс істеген |
| | | |кезде «Алладин» сөзін кездескен |
| | | |сайын қайтадан термеу үшін көшіріп |
| | | |алыңдар. |
| | | |5. Мәтінді сақтаңдар. |
| | | | |
| | | |Араб ертегісі |
| | | |Бір кездері парсы қалаларының |
| | | |бірінде кедей тігінші өмір сүріпті. |
| | | | |
| | | |Оның әйелі мен Алладин деген ұлы |
| | | |болыпты. Алладин он жасқа толғанда, |
| | | |әкесі оны бір қолөнер кәсібіне |
| | | |үйреткісі келіпті. Бірақ оның оқыту |
| | | |үшін төлейтін ақшасы болмапты, |
| | | |сондықтан, ол өзі Алладинге көйлек |
| | | |тігуді үйрете бастапты. |
| | | |Алладин өте жалқау болыпты. Оның |
| | | |ештеңе үйренуге құлқы болмапты және |
| | | |әкесі тапсырыс берушіге кеткен |
| | | |сайын, Алладин өзі сияқты тентек |
| | | |балалармен ойнау үшін көшеге қашып |
| | | |шығады екен. Олар ертеден кешке |
| | | |дейін қала аралап жүгіріп жүреді |
| | | |және торғайларды атады немесе бөгде |
| | | |адамдардың бақшасы мен жүзім |
| | | |бақтарына түсуді әдет қылыпты. |
| | | |Ұлының тентектігіне әкесінің |
| | | |ренжігені сондай, мұңайғаннан |
| | | |ауырып, қайтыс болады. Сонда |
| | | |тігіншінің әйелі өзі мен іссіз |
| | | |баласы аштан өлмес үшін одан қалған |
| | | |дүние-мүлкінің бәрін сатып, мақта |
| | | |иіріп, жібін сата бастайды. |
| | | |Ал Алладин анасына көмектесуді |
| | | |ойламайды және үйіне тек ас ішіп, |
| | | |ұйықтау үшін келетін болыпты... |
| | | | |
| | | |9-тапсырма |
| | | |1. Көп нүктенің орнына жауаптарын |
| | | |қойып, жұмбақтарды теріңдер. |
| | | |2. Пішімдеу сызғышының көмегін |
| | | |пайдаланып, жұмбақтарды тапсырмада |
| | | |көрсетілгендей етіп орналастырыңдар.|
| | | |3. Барлық жауаптарды курсив етіңдер,|
| | | |әріптің мөлшері 13 болсын. |
| | | | |
| | | |Тұмсығынан торайдың, |
| | | |Тұмсығы бар аумаған |
| | | |Үстін түгел орайтын, |
| | | |Тоны ине қаулаған. ... |
| | | | |
| | | | |
| | | |Тікірейіп құлағы |
| | | |Менен бұрын тұрады. |
| | | |Бойын жазып керіліп, |
| | | |Беті-қолын жуады. ... |
| | | | |
| | | |Еркін самғап ұшсын деп, |
| | | |Мәпелейміз, баптаймыз. |
| | | |Бейбітшілік құсы, - деп, |
| | | |Қайсы құсты атаймыз? .... |
|V. Бекіту. |10 мин | Оқушылар парақтар алып, сол парақтарын баян ретінде |
| | |жинайды, параққа өткен тақырыптар бойынша сұрақтар, |
| | |тапсырмалар жазады. Содан кейін жолдастарымен парақтарын |
| | |алмастырады. Бір-бірлерінің сұрақтарына жауап береді, |
| | |тапсырмаларды орындайды. |
| | |Тапсырманы орындаған соң қайта парақтарымен алмасады да, |
| | |бір-бірлерін тексеріп, бағалайды. |
|VI. Бағалау. |2 мин. |Сабаққа белсенді қатысып|Бағаларын күнделіктеріне қойдыртады.|
| | |отырған оқушыларды | |
| | |бағалау. | |
|VII.Үй |2 мин. |§24 оқу. |Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып |
|жұмысы. | | |алады. |
сабақ №: 18
Тақырып: Word Pad мәтіндік редакторының интерфейсі
Мақсат:
Білімділік – Word Pad мәтіндік редакторының интерфейсі тақырыбы бойынша
оқушыларға жалпы түсінік беру.
Дамытушылық – оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, сөйлеу, өз ойларын
жеткізе алу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік – оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі: аралас
Сабақ типі: жаңа тақырыпты түсіндіру
Құрал-жабдықтар: ДК, оқулықтар, дәптерлер, тақта, тұсаукесер, (көзге
арналған жаттығу), таратпа карточкалар, Paint графикалық бағдарламасы,
Word Pad мәтіндік редакторы.
Сабақ барысы
|Сабақ |Бөлінген |Мұғалімнің іс - |Оқушылардың |
|кезеңдері |уақыт |әрекеттері |іс - әрекеттері |
|І. |2 мин |Амандасу. Оқушыларды |Амандасады. Кезекші сабақта жоқ |
|Ұйымдастыру | |түгендеу. Оқушылардың |оқушыларды айтады. |
|кезеңі. | |зейіндерін сабаққа | |
| | |аудару. Сабақтың | |
| | |мақсатымен таныстыру. | |
|ІІ. Үй |10 мин. |(Сұрақ – жауап, |Компьютермен жұмыс. |
|жұмысын | |компьютермен жұмыс) |Тапсырма : Құралдар тақтасын |
|тексеру | |Сұрақ: |пайдалана отырып әдемі үйдің |
| | |1. Paint гафикалық |суретін салып безендіру . Үйдің |
| | |редактор программасын |жаңына гүлдің суретін салып оны |
| | |іске қосу үшін қандай |көшіріп көбейту. |
| | |әрекеттер орындау | |
| | |керек. | |
| | |2. Тақырып жолы деп | |
| | |нені атаймыз ? | |
| | |3. Аспаптар құралы деп| |
| | |нені атаймыз?. | |
| | |4. Сурет салу алаңы | |
| | |дегеніміз не ? | |
| | |5. Түрлі – түсті | |
| | |тақтасы дегеніміз не ? | |
|IІІ. Жаңа |10 мин | Мәтіндік редактор – ол мынадай мүмкіндіктер беретін |
|тақырыпты | |қолданбалы программа: |
|түсіндіру. | |мәтіндік құжаттарды құруға; |
| | |оларды өзгертуге, яғни, қателерін түзетуге, мәтін |
| | |фрагменттерін жылжытуға, көшіруге, жоюға және қосуға, іздеу |
| | |мен алмастыру жүргізуге; |
| | |мәтінді пішімдеуге – әріптің мөлшері мен түсін, абзацтың |
| | |қасиеттерін және басқаларды өзгертуге; |
| | |құжаттарды басып шығарға. |
| | |Мәтіндік редакторлар жұмыс жасайтын деректер – мәтіндік |
| | |ақпарат, оның ең кішкентай бірлігі символ болып табылады. Сөз|
| | |– бір-бірінен тыныс белгілерімен немесе бос орындармен |
| | |(пробелы) ажыратылып жазылған символдар тізбегі. |
| | |! Түйін |
| | |Компьютерде мәтіндік |
| | |ақпаратпен жұмыс істеудің артықшылығына: сақтау ықшамдылығын,|
| | |мәтінді басқа тасығыштарға жылдам көшіру, компьютерлік |
| | |желілер арқылы жеткізу мүмкіндіктерін жатқызуға болады. |
| | |Мәтіндік курсор мынадай |
| | |символдардың орнын көрсетеді. |
| | |Мәтіндік құжаттармен |
| | |жұмыс жасауға арналған арнайы программалар – мәтіндік |
| | |редакторлар (немесе мәтіндік процессорлар). |
| | |Мәтіннін негізгі |
| | |элементтері: символ, сөз, жол, абзац, бет, мәтін. |
| | |Мәтіндік құжат бос |
| | |болмайды. Онда міндеттә түрде бір абза бар және абзацтың |
| | |қасиеттері сақталады. |
|ІV. |10 мин |Компьютердегі |Компьютердегі тәжірибелік жұмыс |
|Практикалық | |тәжірибелік |1-тәжірибе |
|жұмыс. | |жұмыс оқулықта 157 бет. |Уақытты белгілеп, дәптерге «Мен |
| | | |мәтіндік редакторды аша аламын» деп |
| | | |жазыңдар. Word Pad мәтіндік |
| | | |редакторын іске қосыңдар және сол |
| | | |мәтінді теріңдер. Жазу және басып |
| | | |шығару уақытын санаңдар. Компьютерде|
| | | |мәтіндік ақпаратпен жұмыс істеудің |
| | | |артықшылықтары мен кемшіліктері |
| | | |туралы тұжырым жасап, оларды |
| | | |дәптерге тіркеңдер. |
| | | | |
| | | |2-тәжірибе. |
| | | |1. «Мәтіндік редактор» сөздерін |
| | | |жартылай жуан әріппен ерекшелеңдер. |
| | | |2. Құжатты өз бумаларына |
| | | |2-тәжірибе_RTF деген атаумен, |
| | | |файлдың типін RTF етіп, сақтаңдар. |
| | | |3. Word Pad батырмасы → Қалай |
| | | |сақтау бұйрығын орындаңдар, файлдың |
| | | |атын 2-тәжірибе_TXT деп, ал файлдың |
| | | |типін «Мәтіндік құжат» деп |
| | | |көрсетіңдер. |
| | | |4. Жақындағы құжаттар тізімінен |
| | | |2-тәжірибе_RTF файлын ашыңдар. |
| | | |Мәтіннің сыртқы түріне көңіл |
| | | |аударыңдар. Жаңадан 2-тәжірибе_ TXT |
| | | |файлын ашыңдар. Мәтіннің сыртқы |
| | | |түріне көңіл аударындар. |
| | | |5. Редакторды жабыңдар. |
| | | |6. Файлдардың мөлшерін анықтаңдар. |
| | | |7. Дәптерге құжатты әртүрлі |
| | | |пішімдегі файлдарда сақтау туралы өз|
| | | |тұжырымдарыңды жазыңдар. |
|V. Сергіту |2 мин. |Жаттығуды орындарында |Көз жаттығуын орындайық.(презентация|
|сәті. | |отырып орындау. |көрсетіледі) Көзге арналған |
| | | |жаттығулар.ppt |
| | | |Орнымызда отырып көзімізді алыс бір |
| | | |нүктеге қадап ұзақ қарау. |
| | | |Басымызды қозғамай көзімізбен оңға, |
| | | |солға қарау. |
| | | |Басымызды қозғамай көзімізбен |
| | | |жоғары, төмен қарау. |
| | | |Көзімізді қатты қысып немесе |
| | | |қолымызбен жауып тұру. |
| | | |Көзімізді жиі жыпылықтатып ашып |
| | | |жұму. |
|VІ. Бекіту. |7 мин |? Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар |
| | |(әрбір фигураның артында сұрақтар жасырылған, оқушылар |
| | |фигураларға басып, артында жасырылған сұрақтарға ауызша жауап|
| | |береді) |
| | |[pic] |
| | |Компьютерде мәтіндік ақпаратпен жұмыс істеудің артықшылықтары|
| | |мен кемшіліктерін атаңдар. |
| | |Мәтіндік редактор деген не? |
| | |Мәтін элементтерін атаңдар және сипаттаңдар. |
| | |Мәтіндегі абзацтар бір – бірінен қандай символмен |
| | |ажыратылады? |
| | |Мәтіндегі жаңа абзацты қалай құрамыз? |
| | |Абзацтың ең әйгілі қасиеттерін атап шығыңдар. |
| | |Құжатты мәтін безендіруі қоса сақталатындай етіп сақтағанда |
| | |қандай пішімді таңдау керек? |
|VІI. Бағалау.|2 мин. |Сабаққа белсенді қатысып|Бағаларын күнделіктеріне қойдыртады.|
| | |отырған оқушыларды | |
| | |бағалау. | |
|VІII.Үй |2 мин. |V тарау. §19 оқу. |Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып |
|жұмысы. | | |алады. |
Пән Информатика сынып 5 Күні
сабақ №: 21
Тақырып: Мәтін бөліктерін ерекшелеу
Мақсат:
Білімділік – Мәтін бөліктерін ерекшелеу тақырыбы бойынша оқушыларға жалпы
түсінік беру
Дамытушылық – оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, көре отыра есте
сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік – оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі: аралас
Сабақ типі: жаңа тақырыпты түсіндіру
Құрал-жабдықтар: ДК, оқулықтар, дәптерлер, тақта, тұсаукесер, (көзге
арналған жаттығу), таратпа карточкалар, Word Pad мәтіндік редакторы.
Сабақ барысы
|Сабақ |Бөлінген |Мұғалімнің іс - |Оқушылардың |
|кезеңдері |уақыт |әрекеттері |іс - әрекеттері |
|І. |2 мин |Амандасу. Оқушыларды |Амандасады. Кезекші сабақта жоқ |
|Ұйымдастыру | |түгендеу. Оқушылардың |оқушыларды айтады. |
|кезеңі. | |зейіндерін сабаққа | |
| | |аудару. Сабақтың | |
| | |мақсатымен таныстыру. | |
|ІІ. Үй |5 мин. |Сұрақ-жауап: |
|жұмысын | |1. Мәтіндік редактор деген не? |
|тексеру | |2. Мәтін элементтерін атаңдар және сипаттаңдар. |
| | |3. Мәтіндегі жаңа абзацты қалай құрамыз? |
| | |4. Мәтіндегі абзацтар бір-бірінен қандай символмен |
| | |ажыратылады? |
| | |5. Абзацтың ең әйгілі қасиеттерін атап шығыңдар. |
|IІІ. Жаңа |10 мин | Мәтін теріп болған соң түзету және пішімдеу үшін |
|тақырыпты | |мәтін бөліктерін (фрагмент) ерекшелей білу керек. |
|түсіндіру. | |Тышқанның көмегімен ерекшелеу үшін құжаттың сол жақ, |
| | |«ерекшелеу ернеуі» деп аталатын, ернеуін қолданады. Тышқанның|
| | |сілтемесі оңға қарай бұрылған стрелка түріне айналады. |
| | |Пернетақтадан ерекшеленген кезде Shift және Ctrl пернелері |
| | |тіркесімдерін бірге басу керек. |
| | |Мәтін бөліктерін ерекшелеу тәсілдері |
| | |Тұтас жолды ерекшелеу. Егер тышқанның сол жақ батырмасымен |
| | |жолдың басын бір рет шертсеңдер, жол тұтастай ерекшеленеді. |
| | |Тышқанның сілтемесі бұл жерде ақ стрелка кейпіне енеді. |
| | |Егер экранның осы жерінде тышқанның сол жақ батырмасын екі |
| | |рет шертсек, онда абзац ерекшеленеді. |
| | |Тышқанның сол жақ батырмасын үш рет шерту мәтінді тұтастай |
| | |ерекшеленеді. |
| | |Мәтінді тұтастай бірден ерекшелеу үшін пернетақтадан бір |
| | |мезгілде CTRL пернесі мен цифрлық қосымша пернетақтадан «5» |
| | |санын басуға да болады. |
| | |Мәтін бөліктерін түзетуге: жою, қосу, жылжыту, көшіру, іздеу |
| | |және алмастыруды жатқызуға болады. |
|ІV. |10 мин |Компьютердегі |Егер тапсырмада көрсетілген файл |
|Практикалық | |тәжірибелік |сендерге берілмесе, онда мәтінді өз |
|жұмыс. | |жұмыс оқулықта 166-167 |беттеріңмен теріңдер. |
| | |бет. | |
| | | |А деңгейі |
| | | | |
| | | |Мәтінді теріңдер: |
| | | | |
| | | |Сәтемір хан |
| | | | |
| | | |Сәтемір жеті жасында атасынан жетім |
| | | |қалыпты. Күндерде бір күн Сәтемір |
| | | |далада ойнап жүріп, бір ескі тамның |
| | | |түбінде шаршаған соң сүйеніп, |
| | | |жан-жағына қарап жатса, бір аяғы |
| | | |ақсақ құмырсқа тамның төбесіне қарай|
| | | |өрмелеп барады да, орта шеніне |
| | | |барғанда құлап түседі; тұра салып |
| | | |тағы да өрмелейді, манағыдан гөрі |
| | | |жоғарырақ барғанда тағы құлап |
| | | |түседі. Үшінші рет құмырсқа және |
| | | |тырмысады; ақыры, бар күшін салып, |
| | | |қисая-мисия барып, тамның төбесіне |
| | | |шағып кетіпті. |
| | | |Мұны көріп Сәтемір ойға қалды: |
| | | |«Құдай-тағаланың жаратқан |
| | | |жан-жануарының ең кішкентай осы |
| | | |құмырсқа екеш құмырсқа да тынбай |
| | | |жұмыс жасап жүр; өзі ақсақ, бір |
| | | |тырмысып, екі тырмысып, жығылып, |
| | | |сонда да қоймай, ақырында мұратына |
| | | |жетті, тамның басына шықты.Мұны |
| | | |көріп отырып менің де талап іздемей,|
| | | |жұмыссыз ойнап жүргенім ақылсызтық |
| | | |екен» деп, ойынын тастап, қалаға |
| | | |барады. Қалада бір білімді, оқымысты|
| | | |молда бар екен, соған үй сыпыруға |
| | | |жалданып, ақысына оқу оқыпты-мыс. |
| | | |Ақырында сол Сәтемір асқан данышпан,|
| | | |айдай әлемге патша болған екен. |
| | | | |
| | | |Құжатты өз бумаларыңда |
| | | |Сәтемір хан деген атпен |
| | | |сақтаңдар. |
| | | |Түзету мәзіріндегі Ауыстыру |
| | | |бұйрығын пайдаланып, мәтіндегі |
| | | |«Сәтемір» сөзін «хан» сөзіне |
| | | |алмастырыңдар. |
| | | |«;» белгісін «.» белгісіне |
| | | |ауыстырыңдар. Пайда болған |
| | | |сөйлемдердегі бірінші әріптерді бас |
| | | |әріптерге ауыстырыңдар. |
| | | |Өз бумаларыңның Сәтемір хан |
| | | |файлындағы өзгерсітерді сақтаңдар. |
| | | | |
| | | |В деңгейі |
| | | |Мақалдар файлын |
| | | |ашыңдар: |
| | | |Өзін ғана ойланған – жамандықтыңң |
| | | |белгісі, |
| | | |Өзгені де өйлаған – |
| | | |Адамдықтың белгісі. Ағашты жемісінен|
| | | |таниды, Адамды ісінен таныйды. |
| | | |Өз білмегеніңді кісіден сұра, |
| | | |Үлкен жоқ болса, кішіден сұра |
| | | |Оқусыз білім жок, ьь |
| | | |Білімсіз күнің жоқ. |
| | | |Оқу – білім бұлақы |
| | | |Білім – өмір шырағы. |
| | | | |
| | | | |
| | | |Сөздердегі қателерді түзетіңдер, |
| | | |артық символдарды алып тастаңдар, |
| | | |бос орындардың қойылуына назар |
| | | |аударыңдар. |
| | | |Мәтінді әр мақал бір жолда |
| | | |жазылатындай етіп түзетіңдер. |
| | | |Enter, BackSpase және Delete |
| | | |пернелерін қолданыңдар: |
| | | |егер бір жолда екі мақал орналасса, |
| | | |онда курсорды бірінші мақалдың |
| | | |соңына қойып, Enter пернесін |
| | | |басыңдар; |
| | | |егер бір мақал екі жолда орналасса, |
| | | |онда курсорды бірінші жолдың соңына |
| | | |қойып, Delete пернесін басыңдар |
| | | |(курсорды екінші жолдың басына |
| | | |қойып, BackSpase пернесін басуға да|
| | | |болады). |
| | | |Файлды өз бумаларыңда Мақалдар_1 |
| | | |деген атпен сақтаңдар. |
| | | | |
| | | |С деңгейі |
| | | |1. Сөздер файлын ашыңдар: |
| | | | |
| | | |Тапсырма Дабыл |
| | | |Бума |
| | | |Үйдің төбесі Мектеп |
| | | |Бөлме |
| | | |Қоңырау Программа |
| | | | |
| | | |2. Delete, BackSpase пернелерін |
| | | |қолданып және алмастыру режимінде |
| | | |(Insert пернесін қосып) символдарды |
| | | |жойып, ауыстырып жаңа сөздер |
| | | |жасаңдар. |
| | | |3. Құжатты өз бумаларыңда Сөздер_1 |
| | | |деп сақтаңдар. |
|V. Сергіту |2 мин. |Жаттығуды орындарында |Көз жаттығуын орындайық.(презентация|
|сәті. | |отырып орындау. |көрсетіледі) Көзге арналған |
| | | |жаттығулар.ppt |
| | | |Орнымызда отырып көзімізді алыс бір |
| | | |нүктеге қадап ұзақ қарау. |
| | | |Басымызды қозғамай көзімізбен оңға, |
| | | |солға қарау. |
| | | |Басымызды қозғамай көзімізбен |
| | | |жоғары, төмен қарау. |
| | | |Көзімізді қатты қысып немесе |
| | | |қолымызбен жауып тұру. |
| | | |Көзімізді жиі жыпылықтатып ашып |
| | | |жұму. |
|VІ. Бекіту. |7 мин |Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар |
| | |Мәтін теру ережелерін атаңдар. |
| | |Мәтіннің басына бос абзацты қалай қосамыз? |
| | |Мәтінді енгізгенде жіберілген қателерді түсіндіріңдер: |
| | |Планета тұрғындары арасында ондаған тілде сөйлейтін адамдар |
| | |көп-ақ. Мәселен, К.Меццофанти (1774-1849 жж.) 26 тілде, ал |
| | |профессор Раск (1787-1832 жж.), Д.Баурин (1792-1872 жж.), |
| | |доктор Гарольд Уильямс (1876-7928 жж.) 28 тілде сөйлеген. |
| | |Поуэлл Александр Янулас (1939 жылы туған) Канададағы Британ |
| | |Колумбия провинциалды сотында 41 тіл бойынша қызмет істепті. |
| | |Ал Ұлыбританияның ең ірі лингвисі саналатын Джордж Кэмбпелл |
| | |(1912 жылы туған) 54 тілді меңгерген. Ол Би – би – си –де |
| | |жұмыс істепті. |
| | |4. Мәтіндегі қолданылатын қандай амалдар түзетуге жатады? |
| | |5. Мәтіннің элементтерін жою үшін қолданылатын пернелерді |
| | |атаңдар. |
| | |6. «Мәтінді ерекшелеу тәсілдері» кестесін толтыруды аяқтаңдар|
| | |(5-кесте): |
| | |Мәтіннің элементі |
| | |Пернелер тіркемесі |
| | |«Тышқанды» пайдаланып |
| | | |
| | |Символ |
| | |Shift+бағыт солға (оңға) |
| | | |
| | | |
| | |Сөз |
| | |Ctrl+Shift+ бағыт солға (оңға) |
| | |Екі рет шерту |
| | | |
| | |Жол |
| | |Shift+Home – жолдың басына дейін ... – жолдың соңғына |
| | |дейін |
| | |Ерекшелеу ернеуін шерту |
| | | |
| | |Сөйлем |
| | | |
| | |Ctrl-ды басып тұрып, сөйлемді шерту |
| | | |
| | |Абзац |
| | | |
| | |Екі рет шерту ... абзацтың мәтінін үш рет шерту |
| | | |
| | |Мәтін |
| | |Ctrl+A |
| | |Ерекшелеу ернеуін үш рет шерту |
| | | |
| | |7. Сәйкестендіріңдер. |
| | | |
| | |Ctrl+Home |
| | |Таңдалған бұйрықтың бас тарту |
| | |Page Up |
| | |Бас әріптерді теру режиміне өту |
| | |Delete |
| | |Курсорды құжаттың басына апару |
| | |Caps Lock |
| | |Курсордың сол жағындағы сөзді жою |
| | |Esc |
| | |Курсорды бір бетке жоғары апару |
| | |Insert |
| | |Абзацты енгізуді аяқтау |
| | |Enter |
| | |Курсордың оң жағындағы сөзді жою |
| | |Ctrl+BackSpace |
| | |Мәтінді енгізгенде ауыстыру |
| | |режиміне көшу |
| | |8. Мәтінді алмастырудың қандай тәсілдерін білесіңдер? |
| | |9. Ерекшеленген фрагментті алмасу буферін қолданбай қалай |
| | |көшіреміз? |
| | |10. Алмасу буферіндегі бір мезгілде мәтін фрагменттерінің |
| | |нешеуін сақтауға болды? |
|VІI. Бағалау.|2 мин. |Сабаққа белсенді қатысып|Бағаларын күнделіктеріне қойдыртады.|
| | |отырған оқушыларды | |
| | |бағалау. | |
|VІII.Үй |2 мин. |V тарау. §21 оқу. |Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып |
|жұмысы. | | |алады. |
Пән Информатика сынып 5
сабақ №: 24
Тақырып: Практикум. Мәтінмен жұмыс істеу
Мақсат: Мәтіндік редакторда тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың
білімдерін тексері, бекіту. Тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, оларды достық қарым-қатынасқа
тәрбиелеу. Информатика сабағына деген қызығушылықтарын арттыру.
Білімділік – Мәтіндік редакторда тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың
алған білімдерін бекіту, жүйелеу.
Дамытушылық – оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс
істей алу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік – достық қарым-қатынасқа, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу
Сабақ түрі: аралас
Сабақ типі: бекіту
Құрал-жабдықтар: оқулықтар, таратпа карточкалар, интерактивті тақта, MyTest
бағдарламасы.
Сабақ барысы
|Сабақ |Бөлінген |Мұғалімнің іс - |Оқушылардың |
|кезеңдері |уақыт |әрекеттері |іс - әрекеттері |
|І. |2 мин |Амандасу. Оқушыларды |Амандасады. Кезекші сабақта жоқ |
|Ұйымдастыру | |түгендеу. Оқушылардың |оқушыларды айтады. |
|кезеңі. | |зейіндерін сабаққа | |
| | |аудару. Сабақтың | |
| | |мақсатымен таныстыру. | |
|ІІ. Үй |10 мин. |Тест |
|жұмысын | |(Компьютерлеріне отырып, MyTest бағдарламасында тест |
|тексеру | |орындайды ) |
| | |1. Жолақтың қандай бөлімі әріпті пішімдеу үшін жауап береді? |
| | |А) Бас тіркеме беті |
| | |Ә) Кірістіру |
| | |Б) Бетті белгілеу |
| | |В) Шимайлық |
| | |2. [pic] батырмасы мәтінді ...етеді. |
| | |А) Курсив |
| | |Ә) Асты сызылған |
| | |Б) Жуан |
| | |В) Жуан курсив |
| | |3. [pic]батырмасы мәтінді ... етеді. |
| | |А) Курсив |
| | |Ә) Асты сызылған |
| | |Б) Жуан |
| | |В) Жуан курсив |
| | |4. Кегль деген не? |
| | |А) Әріптің түрі |
| | |Ә) Әріптің мөлшері * |
| | |Б) Әріптің түсі |
| | |В) Әріптің мәнері |
| | |5. Гарнитура деген не? |
| | |А) Әріптің түрі * |
| | |Ә) Әріптің мөлшері |
| | |Б) Әріптің түсі |
| | |В) Әріптің мәнері |
| | |6. Абзацты түзеулердің ішіндегі артығы қайсы? |
| | |А) Сол жақ шеті бойынша |
| | |Ә) Абзац бойынша |
| | |Б) Оң жақ шеті бойынша |
| | |В) Ортасы бойынша |
| | |7. Сызғыштың көмегімен не істеуге болады? |
| | |А) Шегіністерді орнатуға |
| | |Ә) Түзеуді баптауға |
| | |Б) Жоларалық интервалды анықтауға |
| | |В) Маркерленген тізімді баптауға |
| | |8. Абзацтың бірінші жолындағы шегініс үшін жауапты сызғыш: |
| | |А) Оң жақтағы төменгі маркер |
| | |Ә) Сол жақтағы жоғарғы маркер |
| | |Б) Сол жақтағы төменгі тікбұрышты маркер |
| | |В) Сол жақтағы төменгі үшбұрышты маркер |
| | |9. [pic]батырмасының қызметі: |
| | |А) Абзацтың шегіністерін баптайды |
| | |Ә) Ол табуляция |
| | |Б) Маркерленген тізім құрады |
| | |В) Абзацтағы түзеуді анықтайды |
| | |10. [pic] батырмасы қандай қызмет атқарады? |
| | |А) Оң жағынан мәтіндерді форматтау*. |
| | |Ә) Бағандарға мәтіндерді бөледі. |
| | |Б) Сол жағынан мәтіндерді форматтау |
| | |В) Ені бойынша мәтіндерді форматтау. |
|ІII. Сергіту | |Жаттығуды орындарында |Көзге арналған жаттығулар |
|сәті. | |отырып орындау. |Орнымызда отырып көзімізді алыс бір |
| | |(презентация |нүктеге қадап ұзақ қарау. |
| | |көрсетіледі) |Басымызды қозғамай көзімізбен оңға, |
| | | |солға қарау. |
| | | |Басымызды қозғамай көзімізбен |
| | | |жоғары, төмен қарау. |
| | | |Көзімізді қатты қысып немесе |
| | | |қолымызбен жауып тұру. |
| | | |Көзімізді жиі жыпылықтатып ашып |
| | | |жұму. |
|IV. |17 мин |Оқулықпен жұмыс 179-184 |1-тапсырма. |
|Практикалық | |б.б. |1. Өлеңді теріңдер. |
|жұмыс. | | |2. Өленнің әрбір жолын әртүрлі түске|
| | | |бояңдар, әріптің мөлшерін 13-ке |
| | | |өзгертіңдер. |
| | | |3. Алғашқы үш жолды әртүрлі |
| | | |тәсілдермен өлеңнің соңына |
| | | |көшіріңдер. |
| | | | |
| | | |Өлең керек |
| | | |Сая болып жаңына емен, терек, |
| | | |Жетер енді жатқаның көлеңкелеп. |
| | | |Өгейсінбей өзі боп қалу үшін, |
| | | |Өнер керек ұрпаққа, өлең керек! |
| | | | |
| | | |Арғы атасы ақынның жырдан туған, |
| | | |Жыр жолында жанын да қылған құрбан. |
| | | |Жырлар тұнған хандардың сарайында, |
| | | |Жыр айтылған бесікте құлдар тұрған. |
| | | |(М.Мақатаев) |
| | | | |
| | | | |
| | | |2-тапсырма. |
| | | |1. Мәтінді теріңдер. |
| | | |2. Екінші жолды күлгін түспен |
| | | |безендіріңдер. |
| | | |3. Мәтін атауын 16 мөлшермен |
| | | |теріңдер. |
| | | |4. Мәтінді «Автобуста» деген атаумен|
| | | |сақтаңдар. |
| | | | |
| | | |Автобуста |
| | | |Арман мен Аян қаланың ортасындағы |
| | | |үлкен бес қабатты үйде тұрады. Екеуі|
| | | |де екінші сыныпта оқиды және |
| | | |мектепке бірге барады. Бір күні олар|
| | | |әдеттегідей, автобуспен мектепке |
| | | |келе жатқанда, аялдамалардың бірінен|
| | | |сөмкелері бар әжей отырады. |
| | | |Аян бірден орнынан тұрып, әжейге |
| | | |жақындады да, сыпайы ұсыныс жасады: |
| | | |Мархабат, отырыңыз. |
| | | |Арман терезеге қарап қалған түр |
| | | |танытты. Екі аялдамадан кейін әжей |
| | | |шығуға дайындалды және сөмкелерінің |
| | | |біріне қол жүгіртіп, одан хош иісті |
| | | |екі алма алып шықты. |
| | | |Аянға ұсынып: |
| | | |Ала ғой, алтыным! – деді. |
| | | |Оныңыз қалай, рахмет, керек емес, - |
| | | |деп қымсынды Аян. |
| | | | |
| | | |3-тапсырма. |
| | | |1. Мәтінді теріңдер және |
| | | |безендіріңдер. |
| | | |2. Мәтінге атау ойлап табыңдар және |
| | | |оны мәтіннің алдына қосыңдар. |
| | | |3. Бірінші сөйлемді мәтіннің соңына |
| | | |көшіріңдер. |
| | | | |
| | | |Адамдар заман талабына сай |
| | | |ақпаратты сақтаудың жаңа тәсілдерін |
| | | |ойлап тапты: магниттік таспалар, |
| | | |лазерлік дискілер. Олар тек |
| | | |мәтіндерді ғана емес, жанды дауысты,|
| | | |музыка мен жылжитын кескіндерді де |
| | | |сақтауға мүмкіндік берді. |
| | | |Ақпарат сақталатын құрылғылар |
| | | |ақпарат тасығыштар деп аталады. |
| | | | |
| | | |Ақпарат тасығыштар: |
| | | |Қатты диск; |
| | | |Дискета; |
| | | |Лазерлік диск; |
| | | |Флэш-карта. |
| | | | |
| | | |4-тапсырма. |
| | | |1. Екі өлең мәтінін теріңдер. |
| | | |2. Мәндері бұзылған сөздер мен |
| | | |жолдардың ретін анықтаңдар. |
| | | |3. Тасымалдау амалдарының көмегімен |
| | | |сөздер мен жолдарды дұрыс ретімен |
| | | |орналастырыңдар. |
| | | | |
| | | |Шегіртке мен құмырсқа |
| | | | |
| | | |Шырылдауық шегіртке |
| | | |Күз болған соң кетті күй. |
| | | |Көгалды қуып гөлайттап |
| | | |Жапырақ кетті, жаз кетті |
| | | | |
| | | |Жаздыгүні жапырақтың |
| | | |Ыршып жүріп ән салған. |
| | | |Қызықпен жүріп жазды алған. |
| | | |Бірінде тамақ, бірінде үй, |
| | | | |
| | | |(И.А.Крыловтан) |
| | | |5-тапсырма |
| | | |Мына сөздерді септеңдер: монитор, |
| | | |пернетақта, информатика. Тапсырманы |
| | | |орындағанда мәтіннің фрагментін |
| | | |көшіру немесе кірістіру амалдарын |
| | | |қолданыңдар. |
| | | | |
| | | |Мысалы: |
| | | |Атау септік |
| | | |компьютер |
| | | |Ілік септік |
| | | |компьютердің |
| | | |Барыс септік |
| | | |компьютерге |
| | | |Табыс септік |
| | | |компьютерді |
| | | |Жатыс септік |
| | | |компьютерде |
| | | |Шығыс септік |
| | | |компьютерден |
| | | |Көмектес септік |
| | | |компьютермен |
| | | | |
| | | |6-тапсырма |
| | | |«Ком» буынынан басталатын сөздерді |
| | | |ойлап табыңдар және мәтіндік |
| | | |редакторда жазыңдар. Сөздерді |
| | | |маркерленген тізім ретінде бағанға |
| | | |жазыңдар. Мысалы: |
| | | |компас; |
| | | |компьютер |
| | | | |
| | | |7-тапсырма |
| | | |1. Кез келген 5 жұмбақ теріңдер. |
| | | |2. Жолдастарыңмен орын |
| | | |алмастырыңдар. Ол сенің, ал сен оның|
| | | |жұмбақтарын шешіңдер, жауаптарын |
| | | |әрбір жұмбақтан кейін кірістіріп |
| | | |жазып шығыңдар. |
| | | | |
| | | |8-тапсырма |
| | | |1. Мына сөздерді теріңдер: шам, |
| | | |Алладин, сиқырлы. |
| | | |2. Тышқанның сол жақ батырмасын |
| | | |басып, сөздерді араб ертегісінің аты|
| | | |шығатындай етіп жылжытыңдар. |
| | | |3. Атауды жуан әріппен ерекшелендер.|
| | | |4. Ертегінің фрагментін төмендегі |
| | | |тапсырмада көрсетілгендей етіп |
| | | |теріңдер. Мәтінді жұмыс істеген |
| | | |кезде «Алладин» сөзін кездескен |
| | | |сайын қайтадан термеу үшін көшіріп |
| | | |алыңдар. |
| | | |5. Мәтінді сақтаңдар. |
| | | | |
| | | |Араб ертегісі |
| | | |Бір кездері парсы қалаларының |
| | | |бірінде кедей тігінші өмір сүріпті. |
| | | | |
| | | |Оның әйелі мен Алладин деген ұлы |
| | | |болыпты. Алладин он жасқа толғанда, |
| | | |әкесі оны бір қолөнер кәсібіне |
| | | |үйреткісі келіпті. Бірақ оның оқыту |
| | | |үшін төлейтін ақшасы болмапты, |
| | | |сондықтан, ол өзі Алладинге көйлек |
| | | |тігуді үйрете бастапты. |
| | | |Алладин өте жалқау болыпты. Оның |
| | | |ештеңе үйренуге құлқы болмапты және |
| | | |әкесі тапсырыс берушіге кеткен |
| | | |сайын, Алладин өзі сияқты тентек |
| | | |балалармен ойнау үшін көшеге қашып |
| | | |шығады екен. Олар ертеден кешке |
| | | |дейін қала аралап жүгіріп жүреді |
| | | |және торғайларды атады немесе бөгде |
| | | |адамдардың бақшасы мен жүзім |
| | | |бақтарына түсуді әдет қылыпты. |
| | | |Ұлының тентектігіне әкесінің |
| | | |ренжігені сондай, мұңайғаннан |
| | | |ауырып, қайтыс болады. Сонда |
| | | |тігіншінің әйелі өзі мен іссіз |
| | | |баласы аштан өлмес үшін одан қалған |
| | | |дүние-мүлкінің бәрін сатып, мақта |
| | | |иіріп, жібін сата бастайды. |
| | | |Ал Алладин анасына көмектесуді |
| | | |ойламайды және үйіне тек ас ішіп, |
| | | |ұйықтау үшін келетін болыпты... |
| | | | |
| | | |9-тапсырма |
| | | |1. Көп нүктенің орнына жауаптарын |
| | | |қойып, жұмбақтарды теріңдер. |
| | | |2. Пішімдеу сызғышының көмегін |
| | | |пайдаланып, жұмбақтарды тапсырмада |
| | | |көрсетілгендей етіп орналастырыңдар.|
| | | |3. Барлық жауаптарды курсив етіңдер,|
| | | |әріптің мөлшері 13 болсын. |
| | | | |
| | | |Тұмсығынан торайдың, |
| | | |Тұмсығы бар аумаған |
| | | |Үстін түгел орайтын, |
| | | |Тоны ине қаулаған. ... |
| | | | |
| | | | |
| | | |Тікірейіп құлағы |
| | | |Менен бұрын тұрады. |
| | | |Бойын жазып керіліп, |
| | | |Беті-қолын жуады. ... |
| | | | |
| | | |Еркін самғап ұшсын деп, |
| | | |Мәпелейміз, баптаймыз. |
| | | |Бейбітшілік құсы, - деп, |
| | | |Қайсы құсты атаймыз? .... |
|V. Бекіту. |10 мин | Оқушылар парақтар алып, сол парақтарын баян ретінде |
| | |жинайды, параққа өткен тақырыптар бойынша сұрақтар, |
| | |тапсырмалар жазады. Содан кейін жолдастарымен парақтарын |
| | |алмастырады. Бір-бірлерінің сұрақтарына жауап береді, |
| | |тапсырмаларды орындайды. |
| | |Тапсырманы орындаған соң қайта парақтарымен алмасады да, |
| | |бір-бірлерін тексеріп, бағалайды. |
|VI. Бағалау. |2 мин. |Сабаққа белсенді қатысып|Бағаларын күнделіктеріне қойдыртады.|
| | |отырған оқушыларды | |
| | |бағалау. | |
|VII.Үй |2 мин. |§24 оқу. |Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып |
|жұмысы. | | |алады. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz