Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қос сөздер жайлы

Қысқа мерзімді жоспар

|Сабақтың тақырыбы |Қос сөздер |
|Сабақтың мақсаты |Қос сөздер тақырыбын толық түсіну, берілген тапсырмаларды орындай|
| |отырып білімін, таным- түсінігін кеңейту, қос сөздерді |
| |қатыстырып сөйлем құру, қос сөздер жасау, жасалу жолдарын ажырата|
| |отырып талдау. |
|Күтілетін нәтиже |Қос сөздер тақырыбын толық түсінеді, берілген тапсырмаларды |
| |орындайды, таным- түсінігін кеңейтеді, қос сөздерді қатыстырып |
| |сөйлем құрайды, қос сөздер жасайды, жасалу жолдарын ажыратады, |
| |талдайды. |
|Сілтемелер мен көмекші құралдар |Электронды окулық 4 сынып қазақ тілі, интербелсенді тақта, |
| |ресустар, үлестірмелер, суреттер, слайдтар, дидактикалық ойын |
| |элементтері |
|Мерзімі |12. 12. 2015жыл |
|Сыныбы |4 "А" |
|Пәні |Қазақ тілі |
|Өтілетін орны |2 қабат Мультимедия кабинеті |
|уақыт|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әректі |Дағды-ла|Бағалау түрі |Модульдер мен |
|ы |Жұмыстың барысы | | |р | |әдіс-тәсілдер |
|3мин |І. Ұйымдастыру |4 топқа бөлу |Таратылған үлестірмедегі | | |СТО, өздігінен жұмыс|
| |кезеңі: |1) біріккен сөздер |күрделі сөздердің | | |жасау |
| |Шарты: күрделі |2) қос сөздер |түрлеріне қарай ажытатып | | | |
| |сөздердің |3) қысқарған сөздер |топтасады | | | |
| |түрлеріне қарай |4) тіркесті сөздер | | | | |
| |топқа бөлінеді. | | | | | |
|3мин |ІІ. Үй тапсырмасын|Әр топқа біріккен |1. кісі аттары | |өзіндік |СТО, диалог, |
| |сұрау кезеңі |сөздердің 1 топтамасын |2. жер, су атаулары | |бағалау |сұрақ-жауап,өз |
| |105 бет, 5- |оқытамын |3. ән,күй, өлең аттары | |жеке жұмыс |бетінше жұмыс жасау |
| |жаттығу | |4. жан-жану,аң-құс атау. | | | |
|5 мин|ІІІ. "Ой ашар" |Біріккен сөздердің |Сұрақ-жауап кезеңі | |топтық жұмыс |Диалог, СТО, Оқу мен|
| |стратегиясы |ережелерін сұраймын, |Венн диаграмасын толтыру | | |оқытудағы жаңа |
| | |Тағы қандай күрделі |Жаңа сабақтың ережесін | | |әдіс-тәсілдер |
| | |сөздерді білетінін |өздері айтады | | | |
| | |анықтаймын | | | | |
|3 мин|ІV. Жаңа сабақты |Қазақ тілі электронды |Ережені тыңдайды, мысал |Білім |мадақтау |АКТ, СТО, |
| |түсіндіру кезеңі: |дыбыстық оқулық 4 сынып |келтіреді | | | |
|4мин |Оқулықпен жұмыс: |Қос сөздердің түрлерімен|Мақсатын оқып, 4 топқа 4 |Түсіну |өзіндік |СТО, АКТ, Оқыту мен |
| |1 -жаттығу |таныстырып, Қазақ тілі |тапсырма парақшаларын | |бағалау |оқудағы жаңа |
| |4 ресус |электронды дыбыстық |беремін, сөздердің | |топтық жұмыс |әдіс-тәсілдер, ОүБ, |
| | |оқулық 4 сынып |мағынасын түсіндіреді, | | |Жас е.қ.о. ТжДбо. |
| | | |жасалу жолын анықтайды | | | |
|3мин |Дәптермен жұмыс: |Өзіндік тапсырма беремін|Қайталама 2 қос сөз | |өзіндік |СТО, ОүБ, ТжДбо, |
| | | |Қосарлама 2 қос сөз | |бағалау, |Жас. ерек.қ.о. |
| | | |2 мысалдан дәптерге жазу, | |мадақтау | |
| | | |оқу | |жеке жұмыс | |
|4мин |Оқулықпен жұмыс: |1 сөйлемді тақтаға жазып|2,3,4,5 сөйлемдерді топта |Қолдану |өзіндік |СТО, АКТ, Оқыту мен|
| |2- жаттығу 4 ресус|талдаймын( Актив студио)|жазады, ажыратады, табады | |бағалау, |оқудағы жаңа |
| | | |(Ауызша) | |мадақтау |әдіс-тәсілдер, ОүБ,|
| | | | | |жеке жұмыс |Жас е.қ.о. ТжДбо. |
|3мин |"Сұрақ сізден, |Мақсаты: Ұстаздар сұрақ |Әр топтан 1 оқушы |Талдау |өзіндік бағалау|Диалог, СТО |
| |жауап бізден" |жазып сиқырлы қалпаққа |жауап береді. | |топтық жұмыс | |
| |ойыны |салады | | |жеке жұмыс | |
|3мин |Шығармашылыққа |Слайдтағы суреттерді қос|Сол сөздерді қатыстырып |Жинақтау|Жеке жұмыс |СТО, АКТ, Оқыту мен|
| |баулу: |сөзбен атайды. |сөйлем құрайды. (жазбаша) | | |оқудағы жаңа |
| |3- жаттығу | | | | |әдіс-тәсілдер, ОүБ,|
|3мин |"Сыңарыңды тап" |Сыныпты 2 топқа бөлемін |Күрделі топ мүшелері | |Жұптық жұмыс | диалог, |
| |ойыны |Дара және күрделі |үлестірмедегі жазылған | | |сұрақ-жауап,өз |
| |5- жаттығу |Дара тобы - |сөздерді үйлесімді | | |бетінше жұмыс |
| | |сары(ұстаздар) |сөздермен тіркестіріп қос | | |жасау, СТО |
| | |Күрделі тобы - |сөзге мысал келтіреді, | | | |
| | |жасыл(оқушылар) |жасалу түріне ажыратады. | | | |
|3мин |"Миға шабуыл" |“Кім жылдам?” ойыны |Таратылған үлестірмедегі | |Жеке жұмыс |СТО, диалог, |
| |стратегиясы |Мақсаты: Үш таңбалы |көбейтудің мәнін оқушы тез | | |сұрақ-жауап,өз |
| | |санды жылдам 1001 |табу керек | | |бетінше жұмыс жасау|
| | |санына көбейту. | | | | |
|4мин |V. Қорытындылау: |4 топқа суреттер |Әңгімедгі сөйлемдерде қос | |Топтық жұмыс |СТО, диалог, |
| |"Ой толғау" |үлестіремін, тапсырма |сөздерді көптеп пайдалану | | |сұрақ-жауап,өз |
| |стратегиясы |сол суреттерге қысқаша |керек. | | |бетінше жұмыс жасау|
| | |әңгіме құру | | | | |
|1мин |1. Үйге тапсырма: |4- жаттығу |Жаңылтпашты жатқа жазу | |Жеке жұмыс |СТО, диалог |
|2мин |2. Топтық бағалау.| |Әр топ мүшесі өзінің |Бағалау | |ОүБ, диалог,Жас.е. |
| | | |бүгінгі сабақ барысында | | |қ.оқ. СТО |
|2 мин| |Бағалау парақшасын |жауап берген, қатысқан | | |Оқытуды бағалау |
| |3. Бағалау: |қорытындылау |кезеңдерге тоқталып өзіне | | | |
| | | |баға береді. | | | |

Ұқсас жұмыстар
Қайталама қос сөздер
Қой жайлы ақпарат
Жылқы мәтінін оқу
Сабақты етістіктер кімді
Бағдарлама
Біріккен сөздер. Қазақ тілі
Сиқырлы сөздер аялдамасы
Денсаулық. Дара және күрделі сөздер
Орта мерзімді, 6-сынып 1-тоқсан
Сөз құрамы. Біріккен сөздер
Пәндер