Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
2000м жүру әдіс-тәсілдері
Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы
Еңбекту орта мектебінің
дене шынықтыру пәнінің мұғалімі
Қожалепесов Сандибек Каниевич
Сыныбы : 9
Пәні : Дене шынықтыру
Сабақтың тақырыбы : 2000м жүру әдіс-тәсілдері
Сабақтың мақсаты :
1. Білімділік : «Жартылай соқа» аттап басу әдістерімен бұрылыстар
жасауды жетілдіру. 2000 м
қашықтықты жүріп өтуді тапсыру.
2. Денсаулық сақтау : Шапшандық, икемділік және күш сапаларын дамыту.
3. Тәрбиелік: Сабақтағы барлық жүктемені дұрыс орындау.
Тәртіпке тарту.
Спорт құралдары: шаңғы, шаңғы таяқтары, жалаушалар.
|№ |Сабақтың мазмұны |Уақыты |Әдістемелік нұсқаулар |
|1 |Кіріспе бөлімі |15/ мин | |
| |Сапқа тұрғызу. Рапорт тапсыру. |1/ мин |Спорт.киіміне назар |
| |Сабақтың мақсатын түсіндіру. |30/ сек |аудару. |
| |Саптағы жаттығулар : |30/ сек | |
| |Оңға, солға, айналып бұрылу. | |Бір адамдай істеу. |
| |Секіріп бұрылу. | | |
| | | | |
| |Жалпы дамыту жаттығуларын |3/ мин | |
| |таяқпен жасау | |Арқаны түзу ұстау. |
| |Шаңғыларын кию. |1/ мин |Шаңғыны дұрыс киюді |
| |Саптағы жаттығулар шаңғымен. |2/ мин |қадағалау. |
| |аяқ ұшын айналып бұрылу | |Шаңғы таяқшалрын дұрыс |
| |аяқ өкшесін айналып бұрылу | |ұстау |
| |сілтей 180 градусқа бұрылу | | |
| |Оқу-жаттығу алаңына шаңғымен |8/ мин | |
| |шығу, | | |
| |Таяқсыз сырғанау. | |Шаңғы қозғалыс ережелерін|
| | | |сақтап, сырғанау. |
|2 |Негізгі бөлім |27/ мин | |
| |«Жартылай соқа» аттап басу | | |
| |әдістерімен бұрылыстар жасауды | | |
| |жетілдіру. 2000 м қашықтықты | | |
| |жүріп өтуді тапсыру. |3/ мин | |
| |1. «Жартылай соқа» аттап басу | | |
| |әдістерімен бұрылыстар жасауды | |Жаттығу шаңғы таяқшасыз |
| |жетілдіру. |3/ мин |орындалады |
| |- шаңғы өкшесін айыру | | |
| |- дененің салмағын сыртқы |3/ мин | |
| |шаңғыға түсіру | | |
| |- денені бұрылыс жаққа шапшаң |3/ мин | |
| |бұру | | |
| |1. Жеке нәтижелерді есептей |3/ мин |Жаттығу шаңғы таяқшасыз |
| |отырып шаңғы жолымен 2000м-ді | |орындалады |
| |жүріп өту. | | |
| |Дене қыздыру жаттығулары |2/ мин | |
| |- жартылай бүгілген аяқпен, |2/ мин | |
| |қысқа адыммен сырғанау |2/ мин |Толық итерілу |
| |- орында сілтеу, жартылай | |Көбірек сырғанау |
| |бүгілген бір аяқпен, екінші |6/ мин | |
| |аяқпен және қолдарымен келісімді| | |
| |сілтеу қозғалыстарын орындау. | |Қауіпсіздік ережесін |
| |- табанымен соңғы итерілу | |сақтау. |
| |орындау | | |
| |- толық адым жасап, қол | | |
| |қозғалысымен сырғанау | | |
| |2. Жеке нәтижелерді есептей | | |
| |отырып шаңғы жолымен 2000м-ді | | |
| |жүріп өту. | | |
|3 |Қорытынды бөлімі |3/ мин | |
| |1. Сапқа тұрғызу | |Үйге тапсырма беру. |
| |2. Сабақтың қорытындысын жасап | | |
| |бағалау. | | |
| |3. Шаңғыларын шешіп, қардан | | |
| |тазалап тапсыру. | | |
| |4. Ұйымдастырып қайтару | | |
Оқушылардың шаңғы тебудегі бастау сәті.
[pic]
Оқушылардың 2000 м жүріп өту сәті.
[pic]
Конкише жүрісін көрсету сәті
Оқушыларға шаңғымен бұрылу сәттерін түсіндіру
[pic]
Еңбекту орта мектебінің
дене шынықтыру пәнінің мұғалімі
Қожалепесов Сандибек Каниевич
Сыныбы : 9
Пәні : Дене шынықтыру
Сабақтың тақырыбы : 2000м жүру әдіс-тәсілдері
Сабақтың мақсаты :
1. Білімділік : «Жартылай соқа» аттап басу әдістерімен бұрылыстар
жасауды жетілдіру. 2000 м
қашықтықты жүріп өтуді тапсыру.
2. Денсаулық сақтау : Шапшандық, икемділік және күш сапаларын дамыту.
3. Тәрбиелік: Сабақтағы барлық жүктемені дұрыс орындау.
Тәртіпке тарту.
Спорт құралдары: шаңғы, шаңғы таяқтары, жалаушалар.
|№ |Сабақтың мазмұны |Уақыты |Әдістемелік нұсқаулар |
|1 |Кіріспе бөлімі |15/ мин | |
| |Сапқа тұрғызу. Рапорт тапсыру. |1/ мин |Спорт.киіміне назар |
| |Сабақтың мақсатын түсіндіру. |30/ сек |аудару. |
| |Саптағы жаттығулар : |30/ сек | |
| |Оңға, солға, айналып бұрылу. | |Бір адамдай істеу. |
| |Секіріп бұрылу. | | |
| | | | |
| |Жалпы дамыту жаттығуларын |3/ мин | |
| |таяқпен жасау | |Арқаны түзу ұстау. |
| |Шаңғыларын кию. |1/ мин |Шаңғыны дұрыс киюді |
| |Саптағы жаттығулар шаңғымен. |2/ мин |қадағалау. |
| |аяқ ұшын айналып бұрылу | |Шаңғы таяқшалрын дұрыс |
| |аяқ өкшесін айналып бұрылу | |ұстау |
| |сілтей 180 градусқа бұрылу | | |
| |Оқу-жаттығу алаңына шаңғымен |8/ мин | |
| |шығу, | | |
| |Таяқсыз сырғанау. | |Шаңғы қозғалыс ережелерін|
| | | |сақтап, сырғанау. |
|2 |Негізгі бөлім |27/ мин | |
| |«Жартылай соқа» аттап басу | | |
| |әдістерімен бұрылыстар жасауды | | |
| |жетілдіру. 2000 м қашықтықты | | |
| |жүріп өтуді тапсыру. |3/ мин | |
| |1. «Жартылай соқа» аттап басу | | |
| |әдістерімен бұрылыстар жасауды | |Жаттығу шаңғы таяқшасыз |
| |жетілдіру. |3/ мин |орындалады |
| |- шаңғы өкшесін айыру | | |
| |- дененің салмағын сыртқы |3/ мин | |
| |шаңғыға түсіру | | |
| |- денені бұрылыс жаққа шапшаң |3/ мин | |
| |бұру | | |
| |1. Жеке нәтижелерді есептей |3/ мин |Жаттығу шаңғы таяқшасыз |
| |отырып шаңғы жолымен 2000м-ді | |орындалады |
| |жүріп өту. | | |
| |Дене қыздыру жаттығулары |2/ мин | |
| |- жартылай бүгілген аяқпен, |2/ мин | |
| |қысқа адыммен сырғанау |2/ мин |Толық итерілу |
| |- орында сілтеу, жартылай | |Көбірек сырғанау |
| |бүгілген бір аяқпен, екінші |6/ мин | |
| |аяқпен және қолдарымен келісімді| | |
| |сілтеу қозғалыстарын орындау. | |Қауіпсіздік ережесін |
| |- табанымен соңғы итерілу | |сақтау. |
| |орындау | | |
| |- толық адым жасап, қол | | |
| |қозғалысымен сырғанау | | |
| |2. Жеке нәтижелерді есептей | | |
| |отырып шаңғы жолымен 2000м-ді | | |
| |жүріп өту. | | |
|3 |Қорытынды бөлімі |3/ мин | |
| |1. Сапқа тұрғызу | |Үйге тапсырма беру. |
| |2. Сабақтың қорытындысын жасап | | |
| |бағалау. | | |
| |3. Шаңғыларын шешіп, қардан | | |
| |тазалап тапсыру. | | |
| |4. Ұйымдастырып қайтару | | |
Оқушылардың шаңғы тебудегі бастау сәті.
[pic]
Оқушылардың 2000 м жүріп өту сәті.
[pic]
Конкише жүрісін көрсету сәті
Оқушыларға шаңғымен бұрылу сәттерін түсіндіру
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz