Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Электр тізбегіне өткізгіштерді тізбектей және паралель жалғау
Бисенова Г.М. 8ә сыныбы.
|Тақырыбы: |Электр тізбегіне өткізгіштерді тізбектей және паралель жалғау |
|Мақсаты: |Өткізгіштерді тізбектей және паралель жалғай білуге, тізбектей|
| |және паралель жалғау белгілерін, тізбектей және паралель |
| |жалғау кезіндегі кедергіні таба білуге үйрену. |
|Күтілетін |А. Өткізгіштерді тізбектей және паралель жалғауды үйренеді. |
|нәтиже: |Тізбектей және паралель жалғау белгілерін түсіндіре алады |
| |тізбектей және паралель жалғау кезіндегі толық кедергіні |
| |есептеудің формулаларын біледі. |
| |В. Шамалардың физикалық мағынасын ажырата алады, сызба бойынша|
| |өткізгіштердің қалай жалғанғанын айтып бере алады. Формуланы |
| |қолданып толық кедергіні таба алдады. |
| |С. Өткізгіштерді паралель қосқанда жалпы кедергі әрбір |
| |өткізгіштің кедергісінен кем болатынын дәлелдей алады. |
|Керекті |Флипчарт, маркер, карандаш, қаламсап, стикер, компьютер |
|жабдықтар: | |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
|кезеңдері: | | |
|Кіріспе: |- оқушылармен амандасу; |-мұғаліммен сәлемдесу; |
| |- сыныпты түгендеу; |- жоқ оқушыларды айту |
| |- кезекшілік қызметін қадағалау; |- кезекшілік қызметін |
| |- оқушылардың назарларын сабаққа |атқару; |
| |аудару. |- сабаққа зер салу. |
| |Топқа бөлу (суретке, электрлік |Топқа бөлінеді |
| |шамалар, өлшем бірліктерге | |
| |байланысты) | |
|Тұсаукесер: |Үй тапсырмасын «Крестиктер-нөлдіктер»| |
| |әдісі арқылы сұрау |Сұрақтарға жауап береді.|
| |Электр тогы деген не? |Крестер мен нөлдер |
| |Тізбектен электр тогы өтуі үшін |жинайды |
| |қандай шарттар орындалуы қажет? | |
| |Электр тогының әрекеттері қандай? | |
| |Ток күші дегеніміз не? |- екі жұлдыз, бір |
| |Ток тығыздығы қандай? |ұсыныс бойынша бағалайды|
| |Бөгде күштер деген не? | |
| |Тізбек бөлігіне арналған Ом заңын | |
| |тұжырымдаңдар. | |
| |Электр кедергісі деген не? | |
| |Металл өткізгіштің кедергісі оның | |
| |геометриялық өлшемдеріне қалай | |
| |тәуелді? | |
| |Мұғалім оқушылардың іс-әрекеттерін | |
| |бақылайды. | |
| |Оқушылардың бағалауларын толықтырып, | |
| |бағыттайды. | |
| |Оқушылардың білім алуларын қолдау | |
| |үшін «түрткі болатын» сұрақтар қоюға | |
| |оқушыларды бағыттайды. | |
|Негізгі бөлім:|Сурет және топқа бөлінулері бойынша |Тақырыпты айтады. |
| |тақырыпты ашу |Әрбір оқушы оқып, өзі |
| |Жеке жұмыс, |түсініп, түсінбегендерін|
| |Жұптық жұмыс |топпен талқылайды. |
| |«Топтық жұмыс» , «Ойлан, бірік, |Топ орындарынан тақырып |
| |бөліс» әдісімен оқушыларға тапсырма |бойынша флипчарт |
| |беріледі. |дайындайды. Тапсырма |
| |Әрбір топ жауаптарын қадағалайды, |таныстырылымы спикер |
| |смайликтер арқылы бағалатады. |таңдау арқылы |
| |Дарынды оқушыларға паралель және |жүргізіледі. |
| |тізбектей жалғауды ұсыну |Топпен өзара жауаптарын |
| | |қадағалап, смайликтер |
| | |арқылы бағалайды. |
|Қорытынды: |Кері байланыс. | |
| |«Кезбе тілші» әдісімен сабақты |Оқушылар Стикердегі |
| |қорытындылау. Стикерде деңгейлік |деңгейлік есептерді |
| |тапсырмалар беріледі. |шығарады |
| |«3». |Тілші хабарлама жасайды.|
| |1топқа . Кедергілері 100 Ом және 300 |Тілші сұхбат алатын |
| |Ом және 200 ом болатын үш шам электр|оқушы тақтада тапсырманы|
| |желісіне жалғанған. Шамдар тізбектей |орындайды. |
| |және паралель жалғанған кездегі толық| |
| |кедергіні табыңыз. | |
| |2-топқа. 36 В кернеуі бар тізбекке | |
| |кедергілері 12 және 6 Ом екі өткізгіш| |
| |тізбектей қосылған. Осы тізбектегі | |
| |токты табыңыз? | |
| |«4» | |
| |1-топқа Кедергісі R1=44 ом | |
| |өткізгіш арқылы I1=5A ток | |
| |өтеді. I2=0,8A | |
| |ток өткендегі өткізгіштің R 2 | |
| |кедергісін анықтаңдар. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |2-топқа. Егер R1 =120 Ом кедергі | |
| |арқылы 6 А ток өтіп жатса, R2 = 80 Ом| |
| |кедергі арқылы өтіп жатқан токты табу| |
| |керек. | |
| |«5» | |
| |1-топқа. Кедергілері 20 Ом және 30 Ом| |
| |болатын екі резистор кернеуі 24 В | |
| |электр тізбегіне жалғанған. Тізбекке | |
| |екі резисторды тізбектей және | |
| |параллель жалғағандағы ток күші | |
| |қандай? | |
| |2- топқа . Суретте тізбектей | |
| |жалғанған үш өткізгіштің сұлбасы | |
| |берілген. Кедергісі | |
| |R1=36 ом өткізгіштегі кернеудің | |
| |төмендеуі U1=9В . Кедергісі | |
| |R2=64 ом болатын өткізгіштің кернеуін| |
| |және олардың ұштарындағы кернеу 120 В| |
| |болғандағы өткізгіштің кедергісін | |
| |анықтаңдар. |Үй тапсырмасын |
| |[pic] |тыңғылықты жазып алады. |
| |Үй тапсырмасын беру: 9.1-9.4. | |
| |тақырыптарды оқу | |
|Бағалау: |Оқушылардың пікірлері немесе бағалау.|Әрбір оқушы сабақтан |
| | |алған әсерін кері |
| | |байланыс рефлексия |
| | |парағын толтыру арқылы |
| | |көрсетеді. Оқушылар |
| | |өзара бағалауына |
| | |түсініктеме береді. |
|Тақырыбы: |Электр тізбегіне өткізгіштерді тізбектей және паралель жалғау |
|Мақсаты: |Өткізгіштерді тізбектей және паралель жалғай білуге, тізбектей|
| |және паралель жалғау белгілерін, тізбектей және паралель |
| |жалғау кезіндегі кедергіні таба білуге үйрену. |
|Күтілетін |А. Өткізгіштерді тізбектей және паралель жалғауды үйренеді. |
|нәтиже: |Тізбектей және паралель жалғау белгілерін түсіндіре алады |
| |тізбектей және паралель жалғау кезіндегі толық кедергіні |
| |есептеудің формулаларын біледі. |
| |В. Шамалардың физикалық мағынасын ажырата алады, сызба бойынша|
| |өткізгіштердің қалай жалғанғанын айтып бере алады. Формуланы |
| |қолданып толық кедергіні таба алдады. |
| |С. Өткізгіштерді паралель қосқанда жалпы кедергі әрбір |
| |өткізгіштің кедергісінен кем болатынын дәлелдей алады. |
|Керекті |Флипчарт, маркер, карандаш, қаламсап, стикер, компьютер |
|жабдықтар: | |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
|кезеңдері: | | |
|Кіріспе: |- оқушылармен амандасу; |-мұғаліммен сәлемдесу; |
| |- сыныпты түгендеу; |- жоқ оқушыларды айту |
| |- кезекшілік қызметін қадағалау; |- кезекшілік қызметін |
| |- оқушылардың назарларын сабаққа |атқару; |
| |аудару. |- сабаққа зер салу. |
| |Топқа бөлу (суретке, электрлік |Топқа бөлінеді |
| |шамалар, өлшем бірліктерге | |
| |байланысты) | |
|Тұсаукесер: |Үй тапсырмасын «Крестиктер-нөлдіктер»| |
| |әдісі арқылы сұрау |Сұрақтарға жауап береді.|
| |Электр тогы деген не? |Крестер мен нөлдер |
| |Тізбектен электр тогы өтуі үшін |жинайды |
| |қандай шарттар орындалуы қажет? | |
| |Электр тогының әрекеттері қандай? | |
| |Ток күші дегеніміз не? |- екі жұлдыз, бір |
| |Ток тығыздығы қандай? |ұсыныс бойынша бағалайды|
| |Бөгде күштер деген не? | |
| |Тізбек бөлігіне арналған Ом заңын | |
| |тұжырымдаңдар. | |
| |Электр кедергісі деген не? | |
| |Металл өткізгіштің кедергісі оның | |
| |геометриялық өлшемдеріне қалай | |
| |тәуелді? | |
| |Мұғалім оқушылардың іс-әрекеттерін | |
| |бақылайды. | |
| |Оқушылардың бағалауларын толықтырып, | |
| |бағыттайды. | |
| |Оқушылардың білім алуларын қолдау | |
| |үшін «түрткі болатын» сұрақтар қоюға | |
| |оқушыларды бағыттайды. | |
|Негізгі бөлім:|Сурет және топқа бөлінулері бойынша |Тақырыпты айтады. |
| |тақырыпты ашу |Әрбір оқушы оқып, өзі |
| |Жеке жұмыс, |түсініп, түсінбегендерін|
| |Жұптық жұмыс |топпен талқылайды. |
| |«Топтық жұмыс» , «Ойлан, бірік, |Топ орындарынан тақырып |
| |бөліс» әдісімен оқушыларға тапсырма |бойынша флипчарт |
| |беріледі. |дайындайды. Тапсырма |
| |Әрбір топ жауаптарын қадағалайды, |таныстырылымы спикер |
| |смайликтер арқылы бағалатады. |таңдау арқылы |
| |Дарынды оқушыларға паралель және |жүргізіледі. |
| |тізбектей жалғауды ұсыну |Топпен өзара жауаптарын |
| | |қадағалап, смайликтер |
| | |арқылы бағалайды. |
|Қорытынды: |Кері байланыс. | |
| |«Кезбе тілші» әдісімен сабақты |Оқушылар Стикердегі |
| |қорытындылау. Стикерде деңгейлік |деңгейлік есептерді |
| |тапсырмалар беріледі. |шығарады |
| |«3». |Тілші хабарлама жасайды.|
| |1топқа . Кедергілері 100 Ом және 300 |Тілші сұхбат алатын |
| |Ом және 200 ом болатын үш шам электр|оқушы тақтада тапсырманы|
| |желісіне жалғанған. Шамдар тізбектей |орындайды. |
| |және паралель жалғанған кездегі толық| |
| |кедергіні табыңыз. | |
| |2-топқа. 36 В кернеуі бар тізбекке | |
| |кедергілері 12 және 6 Ом екі өткізгіш| |
| |тізбектей қосылған. Осы тізбектегі | |
| |токты табыңыз? | |
| |«4» | |
| |1-топқа Кедергісі R1=44 ом | |
| |өткізгіш арқылы I1=5A ток | |
| |өтеді. I2=0,8A | |
| |ток өткендегі өткізгіштің R 2 | |
| |кедергісін анықтаңдар. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |2-топқа. Егер R1 =120 Ом кедергі | |
| |арқылы 6 А ток өтіп жатса, R2 = 80 Ом| |
| |кедергі арқылы өтіп жатқан токты табу| |
| |керек. | |
| |«5» | |
| |1-топқа. Кедергілері 20 Ом және 30 Ом| |
| |болатын екі резистор кернеуі 24 В | |
| |электр тізбегіне жалғанған. Тізбекке | |
| |екі резисторды тізбектей және | |
| |параллель жалғағандағы ток күші | |
| |қандай? | |
| |2- топқа . Суретте тізбектей | |
| |жалғанған үш өткізгіштің сұлбасы | |
| |берілген. Кедергісі | |
| |R1=36 ом өткізгіштегі кернеудің | |
| |төмендеуі U1=9В . Кедергісі | |
| |R2=64 ом болатын өткізгіштің кернеуін| |
| |және олардың ұштарындағы кернеу 120 В| |
| |болғандағы өткізгіштің кедергісін | |
| |анықтаңдар. |Үй тапсырмасын |
| |[pic] |тыңғылықты жазып алады. |
| |Үй тапсырмасын беру: 9.1-9.4. | |
| |тақырыптарды оқу | |
|Бағалау: |Оқушылардың пікірлері немесе бағалау.|Әрбір оқушы сабақтан |
| | |алған әсерін кері |
| | |байланыс рефлексия |
| | |парағын толтыру арқылы |
| | |көрсетеді. Оқушылар |
| | |өзара бағалауына |
| | |түсініктеме береді. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz