Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Электр тізбегіне өткізгіштерді тізбектей және паралель жалғау

Бисенова Г.М. 8ә сыныбы.
|Тақырыбы: |Электр тізбегіне өткізгіштерді тізбектей және паралель жалғау |
|Мақсаты: |Өткізгіштерді тізбектей және паралель жалғай білуге, тізбектей|
| |және паралель жалғау белгілерін, тізбектей және паралель |
| |жалғау кезіндегі кедергіні таба білуге үйрену. |
|Күтілетін |А. Өткізгіштерді тізбектей және паралель жалғауды үйренеді. |
|нәтиже: |Тізбектей және паралель жалғау белгілерін түсіндіре алады |
| |тізбектей және паралель жалғау кезіндегі толық кедергіні |
| |есептеудің формулаларын біледі. |
| |В. Шамалардың физикалық мағынасын ажырата алады, сызба бойынша|
| |өткізгіштердің қалай жалғанғанын айтып бере алады. Формуланы |
| |қолданып толық кедергіні таба алдады. |
| |С. Өткізгіштерді паралель қосқанда жалпы кедергі әрбір |
| |өткізгіштің кедергісінен кем болатынын дәлелдей алады. |
|Керекті |Флипчарт, маркер, карандаш, қаламсап, стикер, компьютер |
|жабдықтар: | |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті: |Оқушы әрекеті: |
|кезеңдері: | | |
|Кіріспе: |- оқушылармен амандасу; |-мұғаліммен сәлемдесу; |
| |- сыныпты түгендеу; |- жоқ оқушыларды айту |
| |- кезекшілік қызметін қадағалау; |- кезекшілік қызметін |
| |- оқушылардың назарларын сабаққа |атқару; |
| |аудару. |- сабаққа зер салу. |
| |Топқа бөлу (суретке, электрлік |Топқа бөлінеді |
| |шамалар, өлшем бірліктерге | |
| |байланысты) | |
|Тұсаукесер: |Үй тапсырмасын «Крестиктер-нөлдіктер»| |
| |әдісі арқылы сұрау |Сұрақтарға жауап береді.|
| |Электр тогы деген не? |Крестер мен нөлдер |
| |Тізбектен электр тогы өтуі үшін |жинайды |
| |қандай шарттар орындалуы қажет? | |
| |Электр тогының әрекеттері қандай? | |
| |Ток күші дегеніміз не? |- екі жұлдыз, бір |
| |Ток тығыздығы қандай? |ұсыныс бойынша бағалайды|
| |Бөгде күштер деген не? | |
| |Тізбек бөлігіне арналған Ом заңын | |
| |тұжырымдаңдар. | |
| |Электр кедергісі деген не? | |
| |Металл өткізгіштің кедергісі оның | |
| |геометриялық өлшемдеріне қалай | |
| |тәуелді? | |
| |Мұғалім оқушылардың іс-әрекеттерін | |
| |бақылайды. | |
| |Оқушылардың бағалауларын толықтырып, | |
| |бағыттайды. | |
| |Оқушылардың білім алуларын қолдау | |
| |үшін «түрткі болатын» сұрақтар қоюға | |
| |оқушыларды бағыттайды. | |
|Негізгі бөлім:|Сурет және топқа бөлінулері бойынша |Тақырыпты айтады. |
| |тақырыпты ашу |Әрбір оқушы оқып, өзі |
| |Жеке жұмыс, |түсініп, түсінбегендерін|
| |Жұптық жұмыс |топпен талқылайды. |
| |«Топтық жұмыс» , «Ойлан, бірік, |Топ орындарынан тақырып |
| |бөліс» әдісімен оқушыларға тапсырма |бойынша флипчарт |
| |беріледі. |дайындайды. Тапсырма |
| |Әрбір топ жауаптарын қадағалайды, |таныстырылымы спикер |
| |смайликтер арқылы бағалатады. |таңдау арқылы |
| |Дарынды оқушыларға паралель және |жүргізіледі. |
| |тізбектей жалғауды ұсыну |Топпен өзара жауаптарын |
| | |қадағалап, смайликтер |
| | |арқылы бағалайды. |
|Қорытынды: |Кері байланыс. | |
| |«Кезбе тілші» әдісімен сабақты |Оқушылар Стикердегі |
| |қорытындылау. Стикерде деңгейлік |деңгейлік есептерді |
| |тапсырмалар беріледі. |шығарады |
| |«3». |Тілші хабарлама жасайды.|
| |1топқа . Кедергілері 100 Ом және 300 |Тілші сұхбат алатын |
| |Ом және 200 ом болатын үш шам электр|оқушы тақтада тапсырманы|
| |желісіне жалғанған. Шамдар тізбектей |орындайды. |
| |және паралель жалғанған кездегі толық| |
| |кедергіні табыңыз. | |
| |2-топқа. 36 В кернеуі бар тізбекке | |
| |кедергілері 12 және 6 Ом екі өткізгіш| |
| |тізбектей қосылған. Осы тізбектегі | |
| |токты табыңыз? | |
| |«4» | |
| |1-топқа Кедергісі R1=44 ом | |
| |өткізгіш арқылы I1=5A ток | |
| |өтеді. I2=0,8A | |
| |ток өткендегі өткізгіштің R 2 | |
| |кедергісін анықтаңдар. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |2-топқа. Егер R1 =120 Ом кедергі | |
| |арқылы 6 А ток өтіп жатса, R2 = 80 Ом| |
| |кедергі арқылы өтіп жатқан токты табу| |
| |керек. | |
| |«5» | |
| |1-топқа. Кедергілері 20 Ом және 30 Ом| |
| |болатын екі резистор кернеуі 24 В | |
| |электр тізбегіне жалғанған. Тізбекке | |
| |екі резисторды тізбектей және | |
| |параллель жалғағандағы ток күші | |
| |қандай? | |
| |2- топқа . Суретте тізбектей | |
| |жалғанған үш өткізгіштің сұлбасы | |
| |берілген. Кедергісі | |
| |R1=36 ом өткізгіштегі кернеудің | |
| |төмендеуі U1=9В . Кедергісі | |
| |R2=64 ом болатын өткізгіштің кернеуін| |
| |және олардың ұштарындағы кернеу 120 В| |
| |болғандағы өткізгіштің кедергісін | |
| |анықтаңдар. |Үй тапсырмасын |
| |[pic] |тыңғылықты жазып алады. |
| |Үй тапсырмасын беру: 9.1-9.4. | |
| |тақырыптарды оқу | |
|Бағалау: |Оқушылардың пікірлері немесе бағалау.|Әрбір оқушы сабақтан |
| | |алған әсерін кері |
| | |байланыс рефлексия |
| | |парағын толтыру арқылы |
| | |көрсетеді. Оқушылар |
| | |өзара бағалауына |
| | |түсініктеме береді. |

Ұқсас жұмыстар
Өткізгіштерді аралас жалғауды оқып үйрену
Электр тізбегінде өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғау. 10 сынып
Ток күші
Электр тізбегіне өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
Тізбектей және параллель жалғау шарттарындағы кернеу
Электр тогының жұмысы мен қуаты формуласын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
Кернеудің формуласы
Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу туралы
Токтың жұмысы мен қуаты
Тізбектің ішкі және сыртқы бөліктері, осы бөліктердегі кернеу. Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу
Пәндер