Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Астана – бас қала
Пәні: Әдебиеттік оқу
1.Сабақ тақырыбы: Астана – бас қала
2.Сабақтың түйінді
мақсаттар: Оқушылар Астана қаласының ашылу тарихымен таныса отырып,
зерттеушілік қабілеттері оянады және ой-өрістері дамиды.
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
«Ойлан,,жұптас,ортаға сал» стратегиясы арқылы топтық жұмыс жасайды.
Білу: Астана қаласының тарихын білетін болады. (барлығы)
Түсіну: Еліміздің қалалары жайлы түсінетін болады.(барлығы)
Қолдану: Топта бірлесе отырып талдайды. (көпшілігі)
4.Ресурстар мен жабдықтар : АКТ, үлестірмелер, постер.
Сабақ барысы
|Уақыт|Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар |
| 2 |Ұйымдастыру кезеңі | | |
|минут|Оқушылардың ынтымақтастық |1-топ. 2-топ. 3-топ. 4-топ. | |
| |атмосферасын қалыптастыру. | | |
| |Оқушылар 4 топқа бөлінеді. |Күндей жадырап, | |
| |Әр топтан бақылаушы |Айдай арайлап, | |
| |дайындау. |Жұлдыздай жарқырап, | |
| |Психологиялық дайындық. |Судай таза көңілмен | |
| | |Бүгінгі сабағымызды бастаймыз! | |
|7 |Үй тапсырмасын сұрау. | | |
|минут|Жабық сұрақтар. | | |
| |Өзін-өзі бағалау. |Бармақ арқылы бағалау. | |
| |Үй тапсырмасы бойынша |Оқушылар жеке отырып, берілген |АКТ |
| |«Сұрақ-жауап» ойынын ойнату.|тапсырманы орындайды. | |
|15 |Қызығушылығын ояту. | | |
|минут|Тақтадан суреттер |(Жер)-Туған жердей жер болмас, | |
| |беріледі.Берілген суретке |(От)-Отан-оттан да ыстық. |Презентация|
| |байланысты мақал-мәтелдер |(Ту)-Туған жерге туыңды тік. | |
| |құрастыру. |(Отбасы)-Отан-отбасынан басталады. | |
| | |(Бесік)-Туған жер-алтын бесік. . . . | |
| | | | |
| |- Бір сөзбен айтқанда | | |
| |елімізді,туған |-Астана қаласы. | |
| |жерімізді,Отанымызды қалай | |Презентация|
| |атаймыз?... | | |
| |Олай болса,Қазақстанның | | |
| |астанасы қай қала? |Білемін | |
| |Жеке жұмыс |Білгім келеді | |
| |«ББҮ» әдісін қолдану |Үйрендім | |
| | | | |
| | |+ | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|15 |Негізгі бөлім. | | |
|минут|Авторы Н.Айтов жөнінде | | |
| |мағлұмат беру. | |Оқулық |
| |«Туған елім,туған жерім» | | |
| |тарауы бойынша | | |
| |«Астана – бас қала» | | |
| |тақырыбында сабағымызды |Оқушылар мұғалімнің сөзін әрі қарай | |
| |бастайық. |жалғастырады. | |
| |«Астана кеше ғана басқа |Президенттік мәдени орталық- . . . | |
| |қала, Айналды |Конгресс-холл - . . . | |
| |Бәйтеректі Астанаға.» |Л.Гумилев атындағы Еуразия | |
| |Н.Айтов. |университеті - . . | |
| |«Аяқталмаған тезис» әдісі. |Пирамида - . . . | |
| |Мұғалім түсіндірмесінен |Бәйтерек - . . . | |
| |кейін оқушылар жалғастырады.| | |
| |(Саяхатқа шығу.) |Білемін | |
| |(Қазақстан картасы): 1998 |Білгім келеді | |
| |жылы Астана аты берілді 2008|Білдім | |
| |жылы 6 — шілдеде қаланың | | |
| |10 жылдық мерей тойы болды |+ | |
| |сол жылы ЮНЕСКО қалаға «Әлем|+ | |
| |қаласы» деген атақ берді | | |
| |1991 жылдан бастар әлемінің | | |
| |картасынан орын алды. | | |
| |Оқулықпен жұмыс |1топ.Оқушы қыздың сөзін(Қазақстанның | |
| |Топтық жұмыс. |жері) оқып,түсіндіреді. | |
| |«Жарнама» ойыны: Әр топ |2топ.Оқушы ұлдың сөзін(Қазақстанның | |
| |берілген тапсырма бойынша өз|байлықтары)оқып,түсіндіреді. | |
| |Астанасын,өз Отанын |3топ.Оқушы ұлдың сөзін(Астана | |
| |жарнамалайды. |қаласының | |
| | |ғимараттары)оқып,түсіндіреді. | |
| | |4топ.Оқушы қыздың сөзін(Қазақстанның | |
| | |мал шаруарышылы)оқып,түсіндіреді. | |
| | |«Екі жұлдыз,бір ұсыныс» арқылы | |
| |Топтық бағалау. |бағалау. | |
| |Сергіту сәті. |Бәйтерек монументіндегі «Аялы | |
| |Аудио баспадан «Астана» |алақанға» қолдарын | |
| |тақырыбында бейнебаян |қойып,арман,тілектерін іштерінен | |
| |тамашалату. |айтады. | |
| |Сөздік жұмыс. |Руда-кен. | |
| |Жеке жұмыс парағы. | | |
| |1. Мәтіндегі жер-су,кісі |Мәтіндегі жер-су,кісі аттары бас | |
| |аттары қалай жазылған? |әріппен жазылған. | |
| | | | |
| |2. Қазақ жерінің |Кестені толтыр: | |
| |табиғатын,кен | | |
| |орындарын,атақты адамдарын |Таулары | |
| |топтап жазу. |Көлдері | |
| | |Ағаштары | |
| | |Кен байлықтаы | |
| | |Атақты | |
| | |адамдары | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|6 |Сабақты қорыту . | | |
|минут|Жұптық жұмыс. |Сәйкестікті тағайында. | |
| |Сәйкестікті тағайында. | | |
| | |Сұрақтары | |
| | |Жауаптары | |
| | |Түзету | |
| | | |Стикер |
| | | | |
| | |Жылқы сүтінің қасиеті | |
| | |Әрі сусын,әрі емдік қасиеті бар. | |
| | | | |
| | | | |
| | |Ғарыш айлағы қайда? | |
| | |Жамбыл обысында | |
| |Жұптық бағалау | | |
| |Бейнебаспа арқылы суреттегі | | |
| |Аялы алақанға қолын қолын |Алтын өндіру нешінші орында? | |
| |қойып ән орындайды. |Бірінші орында. | |
| | | | |
| |Қазақстанның тағы қандай | | |
| |байлықтары мен ірі |Қазақстан тәуелсіздігін алды. | |
| |құрылыстарын білесің? |1999жыл | |
| | | | |
| | | | |
| |Сабақтан алған әсерің? |Қожа-Ахмет Йасауи кесенесі. | |
| |Үйге тапсырма: Мәтінді оқу, |Қызылорда облысында | |
| |мазмұндау. | | |
| | | | |
| | |Бәйтерек мұнарасы неге ұқсайды? | |
| | |Зымыранға | |
| | | | |
| | | | |
| | |Пирамида | |
| | |«Бейбітшілік және келісім сарайы» | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Смайлик арқылы бағалау. | |
| | |Бәйтерек монументіндегі «Аялы | |
| | |алақанға» қолдарын | |
| | |қойып,арман,тілектерін іштерінен | |
| | |айтады.Бәйтерек монументіндегі «Аялы | |
| | |алақанға» қолдарын | |
| | |қойып,арман,тілектерін іштерінен | |
| | |айтады. | |
| | | | |
| | | | |
| | |Білемін | |
| | |Білгім келеді | |
| | |Білдім | |
| | | | |
| | |+ | |
| | |+ | |
| | |+ | |
| | | | |
| | |Оқушылар өз ойларын жазады. | |
Сабақ рефлексиясы:
Сабақ туралы жалпы ойың?
Не жақсы өтті?
Қайсы жақсы шыққан жоқ?
Қандай жақсы жақтарға сүйене аласыз?
Сіз нені дамытар едіңіз?
№201 орта мектеп-лицей
Сабақтың тақырыбы: Астана – бас қала
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сыныбы: 3 «»
1.Сабақ тақырыбы: Астана – бас қала
2.Сабақтың түйінді
мақсаттар: Оқушылар Астана қаласының ашылу тарихымен таныса отырып,
зерттеушілік қабілеттері оянады және ой-өрістері дамиды.
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
«Ойлан,,жұптас,ортаға сал» стратегиясы арқылы топтық жұмыс жасайды.
Білу: Астана қаласының тарихын білетін болады. (барлығы)
Түсіну: Еліміздің қалалары жайлы түсінетін болады.(барлығы)
Қолдану: Топта бірлесе отырып талдайды. (көпшілігі)
4.Ресурстар мен жабдықтар : АКТ, үлестірмелер, постер.
Сабақ барысы
|Уақыт|Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар |
| 2 |Ұйымдастыру кезеңі | | |
|минут|Оқушылардың ынтымақтастық |1-топ. 2-топ. 3-топ. 4-топ. | |
| |атмосферасын қалыптастыру. | | |
| |Оқушылар 4 топқа бөлінеді. |Күндей жадырап, | |
| |Әр топтан бақылаушы |Айдай арайлап, | |
| |дайындау. |Жұлдыздай жарқырап, | |
| |Психологиялық дайындық. |Судай таза көңілмен | |
| | |Бүгінгі сабағымызды бастаймыз! | |
|7 |Үй тапсырмасын сұрау. | | |
|минут|Жабық сұрақтар. | | |
| |Өзін-өзі бағалау. |Бармақ арқылы бағалау. | |
| |Үй тапсырмасы бойынша |Оқушылар жеке отырып, берілген |АКТ |
| |«Сұрақ-жауап» ойынын ойнату.|тапсырманы орындайды. | |
|15 |Қызығушылығын ояту. | | |
|минут|Тақтадан суреттер |(Жер)-Туған жердей жер болмас, | |
| |беріледі.Берілген суретке |(От)-Отан-оттан да ыстық. |Презентация|
| |байланысты мақал-мәтелдер |(Ту)-Туған жерге туыңды тік. | |
| |құрастыру. |(Отбасы)-Отан-отбасынан басталады. | |
| | |(Бесік)-Туған жер-алтын бесік. . . . | |
| | | | |
| |- Бір сөзбен айтқанда | | |
| |елімізді,туған |-Астана қаласы. | |
| |жерімізді,Отанымызды қалай | |Презентация|
| |атаймыз?... | | |
| |Олай болса,Қазақстанның | | |
| |астанасы қай қала? |Білемін | |
| |Жеке жұмыс |Білгім келеді | |
| |«ББҮ» әдісін қолдану |Үйрендім | |
| | | | |
| | |+ | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|15 |Негізгі бөлім. | | |
|минут|Авторы Н.Айтов жөнінде | | |
| |мағлұмат беру. | |Оқулық |
| |«Туған елім,туған жерім» | | |
| |тарауы бойынша | | |
| |«Астана – бас қала» | | |
| |тақырыбында сабағымызды |Оқушылар мұғалімнің сөзін әрі қарай | |
| |бастайық. |жалғастырады. | |
| |«Астана кеше ғана басқа |Президенттік мәдени орталық- . . . | |
| |қала, Айналды |Конгресс-холл - . . . | |
| |Бәйтеректі Астанаға.» |Л.Гумилев атындағы Еуразия | |
| |Н.Айтов. |университеті - . . | |
| |«Аяқталмаған тезис» әдісі. |Пирамида - . . . | |
| |Мұғалім түсіндірмесінен |Бәйтерек - . . . | |
| |кейін оқушылар жалғастырады.| | |
| |(Саяхатқа шығу.) |Білемін | |
| |(Қазақстан картасы): 1998 |Білгім келеді | |
| |жылы Астана аты берілді 2008|Білдім | |
| |жылы 6 — шілдеде қаланың | | |
| |10 жылдық мерей тойы болды |+ | |
| |сол жылы ЮНЕСКО қалаға «Әлем|+ | |
| |қаласы» деген атақ берді | | |
| |1991 жылдан бастар әлемінің | | |
| |картасынан орын алды. | | |
| |Оқулықпен жұмыс |1топ.Оқушы қыздың сөзін(Қазақстанның | |
| |Топтық жұмыс. |жері) оқып,түсіндіреді. | |
| |«Жарнама» ойыны: Әр топ |2топ.Оқушы ұлдың сөзін(Қазақстанның | |
| |берілген тапсырма бойынша өз|байлықтары)оқып,түсіндіреді. | |
| |Астанасын,өз Отанын |3топ.Оқушы ұлдың сөзін(Астана | |
| |жарнамалайды. |қаласының | |
| | |ғимараттары)оқып,түсіндіреді. | |
| | |4топ.Оқушы қыздың сөзін(Қазақстанның | |
| | |мал шаруарышылы)оқып,түсіндіреді. | |
| | |«Екі жұлдыз,бір ұсыныс» арқылы | |
| |Топтық бағалау. |бағалау. | |
| |Сергіту сәті. |Бәйтерек монументіндегі «Аялы | |
| |Аудио баспадан «Астана» |алақанға» қолдарын | |
| |тақырыбында бейнебаян |қойып,арман,тілектерін іштерінен | |
| |тамашалату. |айтады. | |
| |Сөздік жұмыс. |Руда-кен. | |
| |Жеке жұмыс парағы. | | |
| |1. Мәтіндегі жер-су,кісі |Мәтіндегі жер-су,кісі аттары бас | |
| |аттары қалай жазылған? |әріппен жазылған. | |
| | | | |
| |2. Қазақ жерінің |Кестені толтыр: | |
| |табиғатын,кен | | |
| |орындарын,атақты адамдарын |Таулары | |
| |топтап жазу. |Көлдері | |
| | |Ағаштары | |
| | |Кен байлықтаы | |
| | |Атақты | |
| | |адамдары | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|6 |Сабақты қорыту . | | |
|минут|Жұптық жұмыс. |Сәйкестікті тағайында. | |
| |Сәйкестікті тағайында. | | |
| | |Сұрақтары | |
| | |Жауаптары | |
| | |Түзету | |
| | | |Стикер |
| | | | |
| | |Жылқы сүтінің қасиеті | |
| | |Әрі сусын,әрі емдік қасиеті бар. | |
| | | | |
| | | | |
| | |Ғарыш айлағы қайда? | |
| | |Жамбыл обысында | |
| |Жұптық бағалау | | |
| |Бейнебаспа арқылы суреттегі | | |
| |Аялы алақанға қолын қолын |Алтын өндіру нешінші орында? | |
| |қойып ән орындайды. |Бірінші орында. | |
| | | | |
| |Қазақстанның тағы қандай | | |
| |байлықтары мен ірі |Қазақстан тәуелсіздігін алды. | |
| |құрылыстарын білесің? |1999жыл | |
| | | | |
| | | | |
| |Сабақтан алған әсерің? |Қожа-Ахмет Йасауи кесенесі. | |
| |Үйге тапсырма: Мәтінді оқу, |Қызылорда облысында | |
| |мазмұндау. | | |
| | | | |
| | |Бәйтерек мұнарасы неге ұқсайды? | |
| | |Зымыранға | |
| | | | |
| | | | |
| | |Пирамида | |
| | |«Бейбітшілік және келісім сарайы» | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Смайлик арқылы бағалау. | |
| | |Бәйтерек монументіндегі «Аялы | |
| | |алақанға» қолдарын | |
| | |қойып,арман,тілектерін іштерінен | |
| | |айтады.Бәйтерек монументіндегі «Аялы | |
| | |алақанға» қолдарын | |
| | |қойып,арман,тілектерін іштерінен | |
| | |айтады. | |
| | | | |
| | | | |
| | |Білемін | |
| | |Білгім келеді | |
| | |Білдім | |
| | | | |
| | |+ | |
| | |+ | |
| | |+ | |
| | | | |
| | |Оқушылар өз ойларын жазады. | |
Сабақ рефлексиясы:
Сабақ туралы жалпы ойың?
Не жақсы өтті?
Қайсы жақсы шыққан жоқ?
Қандай жақсы жақтарға сүйене аласыз?
Сіз нені дамытар едіңіз?
№201 орта мектеп-лицей
Сабақтың тақырыбы: Астана – бас қала
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сыныбы: 3 «»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz