Астана – бас қала

Пәні: Әдебиеттік оқу

1. Сабақ тақырыбы: Астана - бас қала 2. Сабақтың түйінді мақсаттар: Оқушылар Астана қаласының ашылу тарихымен таныса отырып, зерттеушілік қабілеттері оянады және ой-өрістері дамиды.

3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:

«Ойлан,, жұптас, ортаға сал» стратегиясы арқылы топтық жұмыс жасайды.

Білу: Астана қаласының тарихын білетін болады. (барлығы)

Түсіну: Еліміздің қалалары жайлы түсінетін болады. (барлығы)

Қолдану: Топта бірлесе отырып талдайды. (көпшілігі)

4. Ресурстар мен жабдықтар : АКТ, үлестірмелер, постер.

Сабақ барысы

Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыт: 2 минут
Мұғалім іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Оқушылар 4 топқа бөлінеді.

Әр топтан бақылаушы дайындау.

Психологиялық дайындық.

Оқушылар іс-әрекеті:

1-топ. 2-топ. 3-топ. 4-топ.

Күндей жадырап,
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай таза көңілмен
Бүгінгі сабағымызды бастаймыз!

Ресурстар:
Уақыт: 7 минут
Мұғалім іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын сұрау.

Жабық сұрақтар.

Өзін-өзі бағалау.

Үй тапсырмасы бойынша «Сұрақ-жауап» ойынын ойнату.

Оқушылар іс-әрекеті:

Бармақ арқылы бағалау.

Оқушылар жеке отырып, берілген тапсырманы орындайды.

Ресурстар: АКТ
Уақыт: 15 минут
Мұғалім іс-әрекеті:

Қызығушылығын ояту.

Тақтадан суреттер беріледі. Берілген суретке байланысты мақал-мәтелдер құрастыру.

- Бір сөзбен айтқанда елімізді, туған жерімізді, Отанымызды қалай атаймыз?. . .

Олай болса, Қазақстанның астанасы қай қала?

Жеке жұмыс

«ББҮ» әдісін қолдану

Оқушылар іс-әрекеті:

(Жер) -Туған жердей жер болмас,

(От) -Отан-оттан да ыстық.

(Ту) -Туған жерге туыңды тік.

(Отбасы) -Отан-отбасынан басталады.

(Бесік) -Туған жер-алтын бесік. . . .

-Астана қаласы.

:
:
:
Ресурстар: Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
+

Презентация

Презентация

Уақыт:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Уақыт: 15 минут
Мұғалім іс-әрекеті:

Негізгі бөлім.

Авторы Н. Айтов жөнінде мағлұмат беру.

«Туған елім, туған жерім» тарауы бойынша

«Астана - бас қала» тақырыбында сабағымызды бастайық. «Астана кеше ғана басқа қала, Айналды Бәйтеректі Астанаға. » Н. Айтов.

«Аяқталмаған тезис» әдісі.

Мұғалім түсіндірмесінен кейін оқушылар жалғастырады. (Саяхатқа шығу. )

(Қазақстан картасы ) : 1998 жылы Астана аты берілді 2008 жылы 6 - шілдеде қаланың 10 жылдық мерей тойы болды сол жылы ЮНЕСКО қалаға «Әлем қаласы» деген атақ берді 1991 жылдан бастар әлемінің картасынан орын алды.

Оқулықпен жұмыс Топтық жұмыс. «Жарнама» ойыны: Әр топ берілген тапсырма бойынша өз Астанасын, өз Отанын жарнамалайды.

Топтық бағалау.

Сергіту сәті.

Аудио баспадан «Астана» тақырыбында бейнебаян тамашалату.

Сөздік жұмыс.

Жеке жұмыс парағы.

1. Мәтіндегі жер-су, кісі аттары қалай жазылған?

2. Қазақ жерінің табиғатын, кен орындарын, атақты адамдарын топтап жазу.

Оқушылар іс-әрекеті:

Оқушылар мұғалімнің сөзін әрі қарай жалғастырады.

Президенттік мәдени орталық- . . .

Конгресс-холл - . . .

Л. Гумилев атындағы Еуразия университеті - . .

Пирамида - . . .

Бәйтерек - . . .

:
:
:

1топ. Оқушы қыздың сөзін(Қазақстанның жері) оқып, түсіндіреді.

2топ. Оқушы ұлдың сөзін(Қазақстанның байлықтары) оқып, түсіндіреді.

3топ. Оқушы ұлдың сөзін(Астана қаласының ғимараттары) оқып, түсіндіреді.

4топ. Оқушы қыздың сөзін(Қазақстанның мал шаруарышылы) оқып, түсіндіреді.

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалау.

Бәйтерек монументіндегі «Аялы алақанға» қолдарын қойып, арман, тілектерін іштерінен айтады.

Руда-кен.

Мәтіндегі жер-су, кісі аттары бас әріппен жазылған.

Кестені толтыр:

:
:
:
:
:
Ресурстар: Білемін
Білгім келеді
Білдім
+
+
Таулары
Көлдері
Ағаштары
Кен байлықтаы

Атақты

адамдары

Оқулық
Уақыт:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Ресурстар:
Уақыт:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Ресурстар:
Уақыт: 6 минут
Мұғалім іс-әрекеті:

Сабақты қорыту .

Жұптық жұмыс.

Сәйкестікті тағайында.

Жұптық бағалау

Бейнебаспа арқылы суреттегі Аялы алақанға қолын қолын қойып ән орындайды.

Қазақстанның тағы қандай байлықтары мен ірі құрылыстарын білесің?

Сабақтан алған әсерің?

Үйге тапсырма: Мәтінді оқу, мазмұндау.

Оқушылар іс-әрекеті:

Сәйкестікті тағайында.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Смайлик арқылы бағалау.

Бәйтерек монументіндегі «Аялы алақанға» қолдарын қойып, арман, тілектерін іштерінен айтады. Бәйтерек монументіндегі «Аялы алақанға» қолдарын қойып, арман, тілектерін іштерінен айтады.

:
:
:

Оқушылар өз ойларын жазады.

Ресурстар: Сұрақтары
Жауаптары
Түзету
Жылқы сүтінің қасиеті
Әрі сусын, әрі емдік

Ұқсас жұмыстар
Астана - арман қала. сыныптан тыс шара
Астана қаласына келіп жеттік
«астанам-айбыным»
Мынау Астана қаласының қай жері
Бәйтеректің суретін салу
Менің Астанам
Қазақстанның астаналары. үстеулерді қайталау
Астана тақырыбы
Жұлдызды қала - астана
Астана-менің көзіммен
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz