Бәйшешек. Жауқазын

Ана тілі Бекітілді:
Сыныбы: 1
Пән мұғалімі:Шөкенова Жамила Мұратбекқызы
Тақырыбы: Бәйшешек. Жауқазын. 89-91 жаттығу
Мақсаты : 1. Өлеңді мәнерлеп, нақышына келтіре оқуға үйрету. Кім? Кімдер?-сұрақтарына жауап беретін сөздерді нақтылай түсіндіру.
2. Оқушыларды дұрыс оқуға, сауатты жазуға машықтандыру. Өз ойын жетік түсіндіре білуге дағдыландыру.
3. Оқушыларды табиғатты қорғай білуге, адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: Аралас сабақ
Әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд, көкек пен сауысқанның суреті
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындықтарын тексеру.
II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:
“ Сауысқан мен көкек ” Мәтінін мәнерлеп оқу, талдау.
Білімді тексеру кезеңі: 1. Сұрақтарға жауап алу.
- Сауысқанның көкекке ұя салуға ұсыныс жасау себебі неліктен?
- Көкектің қандай ойы болды?
- Сауысқан ұяны қалай салды?
- Көкек қандай құс екен ?
- Сауысқанның ұя салу әдісін мәтіннен тауып оқы.
Сергіту сәті
2. Қорытындылау
III. Жаңа сабақ:
Мақсатын қою кезеңі:
Тақырыбын, мақсатын хабарлау. ”Бәйшешек. Жауқазын. 89-91 жаттығу ” .
Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:
Есте сақта!
-Кім? кімдер? деген сұрақтар адамға байланысты қойылады: аға, ата, ұшқыш, аналар.
-Не? нелер? деген сұрақтар заттар мен жануарларға байланысты қойылады:
тоқылдақ, қайың, машиналар.
Өлеңді мәнерлеп оқу, талдау.
-Өздерің білетін гүлдердің атын атаңдар.
Сергіту сәті
Жаңа материалды меңгергенін тексеру кезеңі:
1. Оқушыларға оқыту, іштей, дауыстап-тізбектей.
2. Сұрақтарға жауап алу.
3. Теріп оқыту
IV. Жаңа сабақ:
Бекіту кезеңі: Дәптермен жұмыс. “Заттың атын білдіретін сөздер” тақырыбын
қайталау.
Көркем жазу минуты. Ыы \сөздер жазу\.
89-жаттығу. \өздік жұмысы\ 1. Сұрақтарға жауап беріңдер.
Машинаны кім жүргізді?- Жүргізуші.
Көмірді кім қазды?- Шахтер.
Электрді кім жөндейді?- Монтер.
90-жаттығу. Заттың атын білдіретін сөздерді атаңдар( ауызша)
Оқушы, оқушылар, ұшқыш, ұшқыштар, дәптер, дәптерлер, қарындаш, қарындаштар.
-Балалар сендер қандай гүлдерді білесіңдер?
-Раушан, сарғалдақ, бәйшешек, жауқазын т. б
Бүгін біз сол гүлдер туралы өлең оқимыз.
Бәйшешек Жауқазын
Бәйшешектен білеміз Алғаш рет күркіреп,
Көктем келіп қалғаыны. Ағыл-тегіл жауса күн,
Мәз боламыз, күлеміз, Қарға шығар дүркіреп,
Көрсек гүлін жарғанын. Көктем басы- жауқазын.
Қараторғай келіпті, Ызғар әлі кеткен жоқ,
Үйшік жасап берейін. Қырлар әлі кепкен жоқ.
Алғашқы гүл көрікті- Жауқазындар көкпеңбек,
Бәйшешекті терейін. Көбейе бер көктем боп.
-Балалар, осы көктем мезгілімен қатар келетін қандай мейрамдарды білесіңдер?
-8-наурыз, 22-наурыз7-мамыр, 9-мамыр
-Неге біз қызрады гүлге теңейміз?(ойларын тыңдау)
V. Үйге тапсырма беру кезеңі:
1. Өлеңді оқу, мазмұндау.
91-жаттығу. Сөздерді көшіріңдер.
Көп нүктенің орнына Кімдер? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздерді жазыңдар.
Кітап- . . . үй- . . .
Машина- . . . оқушы- . . .
Бала- . . . орындық- . . .
ҮІ. Бағалау. Сабаққа белсенді қатысып отырған баларды бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz