Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бәйшешек. Жауқазын
Ана тілі
Бекітілді: ___________
Сыныбы: 1
Пән мұғалімі:Шөкенова Жамила Мұратбекқызы
Тақырыбы: Бәйшешек. Жауқазын. 89-91 жаттығу
Мақсаты: 1.Өлеңді мәнерлеп, нақышына келтіре оқуға үйрету. Кім? Кімдер?-
сұрақтарына жауап беретін сөздерді нақтылай түсіндіру.
2.Оқушыларды дұрыс оқуға, сауатты жазуға машықтандыру.
Өз ойын жетік түсіндіре білуге дағдыландыру.
3.Оқушыларды табиғатты қорғай білуге, адамгершілікке,
ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: Аралас сабақ
Әдісі: Түсіндіру,сұрақ-жауап
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд, көкек пен сауысқанның суреті
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындықтарын тексеру.
II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:
“Сауысқан мен көкек” Мәтінін мәнерлеп оқу,талдау.
Білімді тексеру кезеңі: 1. Сұрақтарға жауап алу.
- Сауысқанның көкекке ұя салуға ұсыныс жасау себебі неліктен?
- Көкектің қандай ойы болды?
- Сауысқан ұяны қалай салды?
- Көкек қандай құс екен ?
- Сауысқанның ұя салу әдісін мәтіннен тауып оқы.
Сергіту сәті
2. Қорытындылау
III. Жаңа сабақ:
Мақсатын қою кезеңі:
Тақырыбын,мақсатын хабарлау. ”Бәйшешек.Жауқазын.89-91 жаттығу ” .
Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:
Есте сақта!
-Кім? кімдер? деген сұрақтар адамға байланысты қойылады: аға, ата,
ұшқыш, аналар.
-Не? нелер? деген сұрақтар заттар мен жануарларға байланысты
қойылады:
тоқылдақ, қайың, машиналар.
Өлеңді мәнерлеп оқу,талдау.
-Өздерің білетін гүлдердің атын атаңдар.
Сергіту сәті
Жаңа материалды меңгергенін тексеру кезеңі:
1.Оқушыларға оқыту, іштей, дауыстап-тізбектей.
2.Сұрақтарға жауап алу.
3. Теріп оқыту
IV. Жаңа сабақ:
Бекіту кезеңі:Дәптермен жұмыс. “Заттың атын білдіретін сөздер” тақырыбын
қайталау.
Көркем жазу минуты.Ыы \сөздер жазу\.
89-жаттығу.\өздік жұмысы\ 1.Сұрақтарға жауап беріңдер.
Машинаны кім жүргізді?- Жүргізуші.
Көмірді кім қазды?- Шахтер.
Электрді кім жөндейді?- Монтер.
90-жаттығу.Заттың атын білдіретін сөздерді атаңдар( ауызша)
Оқушы, оқушылар, ұшқыш, ұшқыштар, дәптер, дәптерлер, қарындаш,
қарындаштар.
-Балалар сендер қандай гүлдерді білесіңдер?
-Раушан, сарғалдақ, бәйшешек, жауқазын т.б
Бүгін біз сол гүлдер туралы өлең оқимыз.
Бәйшешек Жауқазын
Бәйшешектен білеміз Алғаш рет күркіреп,
Көктем келіп қалғаыны. Ағыл-тегіл жауса күн,
Мәз боламыз, күлеміз, Қарға шығар дүркіреп,
Көрсек гүлін жарғанын. Көктем басы- жауқазын.
Қараторғай келіпті, Ызғар әлі кеткен жоқ,
Үйшік жасап берейін. Қырлар әлі кепкен жоқ.
Алғашқы гүл көрікті- Жауқазындар көкпеңбек,
Бәйшешекті терейін. Көбейе бер көктем боп.
-Балалар, осы көктем мезгілімен қатар келетін қандай мейрамдарды
білесіңдер?
-8-наурыз, 22-наурыз7-мамыр, 9-мамыр
-Неге біз қызрады гүлге теңейміз?(ойларын тыңдау)
V.Үйге тапсырма беру кезеңі:
1.Өлеңді оқу,мазмұндау.
91-жаттығу.Сөздерді көшіріңдер.
Көп нүктенің орнына Кімдер? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздерді
жазыңдар.
Кітап- ... үй- ...
Машина-... оқушы-...
Бала- ... орындық-...
ҮІ. Бағалау. Сабаққа белсенді қатысып отырған баларды бағалау.
Бекітілді: ___________
Сыныбы: 1
Пән мұғалімі:Шөкенова Жамила Мұратбекқызы
Тақырыбы: Бәйшешек. Жауқазын. 89-91 жаттығу
Мақсаты: 1.Өлеңді мәнерлеп, нақышына келтіре оқуға үйрету. Кім? Кімдер?-
сұрақтарына жауап беретін сөздерді нақтылай түсіндіру.
2.Оқушыларды дұрыс оқуға, сауатты жазуға машықтандыру.
Өз ойын жетік түсіндіре білуге дағдыландыру.
3.Оқушыларды табиғатты қорғай білуге, адамгершілікке,
ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: Аралас сабақ
Әдісі: Түсіндіру,сұрақ-жауап
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд, көкек пен сауысқанның суреті
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындықтарын тексеру.
II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:
“Сауысқан мен көкек” Мәтінін мәнерлеп оқу,талдау.
Білімді тексеру кезеңі: 1. Сұрақтарға жауап алу.
- Сауысқанның көкекке ұя салуға ұсыныс жасау себебі неліктен?
- Көкектің қандай ойы болды?
- Сауысқан ұяны қалай салды?
- Көкек қандай құс екен ?
- Сауысқанның ұя салу әдісін мәтіннен тауып оқы.
Сергіту сәті
2. Қорытындылау
III. Жаңа сабақ:
Мақсатын қою кезеңі:
Тақырыбын,мақсатын хабарлау. ”Бәйшешек.Жауқазын.89-91 жаттығу ” .
Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:
Есте сақта!
-Кім? кімдер? деген сұрақтар адамға байланысты қойылады: аға, ата,
ұшқыш, аналар.
-Не? нелер? деген сұрақтар заттар мен жануарларға байланысты
қойылады:
тоқылдақ, қайың, машиналар.
Өлеңді мәнерлеп оқу,талдау.
-Өздерің білетін гүлдердің атын атаңдар.
Сергіту сәті
Жаңа материалды меңгергенін тексеру кезеңі:
1.Оқушыларға оқыту, іштей, дауыстап-тізбектей.
2.Сұрақтарға жауап алу.
3. Теріп оқыту
IV. Жаңа сабақ:
Бекіту кезеңі:Дәптермен жұмыс. “Заттың атын білдіретін сөздер” тақырыбын
қайталау.
Көркем жазу минуты.Ыы \сөздер жазу\.
89-жаттығу.\өздік жұмысы\ 1.Сұрақтарға жауап беріңдер.
Машинаны кім жүргізді?- Жүргізуші.
Көмірді кім қазды?- Шахтер.
Электрді кім жөндейді?- Монтер.
90-жаттығу.Заттың атын білдіретін сөздерді атаңдар( ауызша)
Оқушы, оқушылар, ұшқыш, ұшқыштар, дәптер, дәптерлер, қарындаш,
қарындаштар.
-Балалар сендер қандай гүлдерді білесіңдер?
-Раушан, сарғалдақ, бәйшешек, жауқазын т.б
Бүгін біз сол гүлдер туралы өлең оқимыз.
Бәйшешек Жауқазын
Бәйшешектен білеміз Алғаш рет күркіреп,
Көктем келіп қалғаыны. Ағыл-тегіл жауса күн,
Мәз боламыз, күлеміз, Қарға шығар дүркіреп,
Көрсек гүлін жарғанын. Көктем басы- жауқазын.
Қараторғай келіпті, Ызғар әлі кеткен жоқ,
Үйшік жасап берейін. Қырлар әлі кепкен жоқ.
Алғашқы гүл көрікті- Жауқазындар көкпеңбек,
Бәйшешекті терейін. Көбейе бер көктем боп.
-Балалар, осы көктем мезгілімен қатар келетін қандай мейрамдарды
білесіңдер?
-8-наурыз, 22-наурыз7-мамыр, 9-мамыр
-Неге біз қызрады гүлге теңейміз?(ойларын тыңдау)
V.Үйге тапсырма беру кезеңі:
1.Өлеңді оқу,мазмұндау.
91-жаттығу.Сөздерді көшіріңдер.
Көп нүктенің орнына Кімдер? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздерді
жазыңдар.
Кітап- ... үй- ...
Машина-... оқушы-...
Бала- ... орындық-...
ҮІ. Бағалау. Сабаққа белсенді қатысып отырған баларды бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz