Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Пайдалы қазбалар тарауы. Кенді пайдалы қазбалар
Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-
лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Қанзадаева Ақмарал Серікқазықызы
Дүниетану Күні:
|Сабақ тақырыбы: |« Пайдалы қазбалар» тарауы. Кенді пайдалы қазбалар. |
|Сілтеме: |Жоспар |
|Жалпы мақсаттар: | Тақырыптың негізгі идеяын меңгерту,сындарлы оқуға |
| |машықтандыру |
| |Тақырыпты өз сөзімен әңгімелеуге үйрету |
| |Өзара бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |
|Оқу нәтижесі |Өзара қарым-қатынас жасауға, бір-бірлерін тыңдауға үйренеді|
| |Мағынаны аша алады ,ой тұжырым жасай алады |
|Негізгі идеялар | Ынталандыру, пайым,диалогтық оқыту. |
|Сабақтың | стиктер, постерлер, кестелер |
|көрнекілігі | |
|Мотивациялық кезең| Сабаққа психологиялық дайындық жүргізу |
| |-Жер бедері деген не болды? - Ең биік тау қандай тау? |
| |-Шоқы деген не? -Елімізде жазықтың қандай түрлері бар? |
|Үй тапсырмасын |«Алатау»сөзі қандай мағына береді? |
|сұрау |Ой ашар:-Пайдалы қазба деген не? Ойланып есімізге |
| |түсірейік. |
| |Олар қандай топтарға бөлінеді? |
| |Кенді пайдалы қазбаларға темір, мыс, қорғасын, алтын, |
| |алюминий, никель және т.б.кендер жатады. |
|Жаңа сабақ |Металл мен олардың қоспалары алынатын тау жыныстары |
| |кен деп аталады.Ал кенді байыту дегеніміз кенді бос тау |
| |жыныстарынан бөліп алу. Металдар қара және түсті металдар |
|Сарамандық жұмыс. |болып бөлінеді. |
| |Бірнеше қолда бар металл түрлерін магнитке жақындатып |
| |көрейік. Не байқадық? Металдардың кейбірі магнитке |
| |жабысады, ал кейбірі магнитке жабыспайды. |
| |Магнитке жабысқан металдар қара металл, ал жабыспағаны |
| |түсті металл. |
| |Қара металл түрлеріне тоқталсақ, қара металл кендерінен |
| |көбінесе темір қорытылады. |
| |Дүние жүзі бойынша өндірілетін металдың 95% темір үлесіне |
| |тиеді. |
| |Шойын мен болаттың түсіне қарай қара металл деп атап |
| |кеткен. Қара металл ішіндегі бастылары—магнитті теміртас, |
| |қоңыр және қызыл теміртас..Негізгі қорытылып алынатын заты |
| |темір болғандықтан бәрін темір кені деп атайды. Ол картада|
| |қара үшбұрыш түрінде белгіленеді.Оны ашық әдіспен де, |
| |шахталық әдіспен де өндіреді. Темір кені жер қойнауында |
| |түрлі тереңдікте кездеседі. Өндірілген кен металл қорытатын|
| |домна пештеріне жіберіліп, шойын қорытады. Шойынды басқа |
| |арнаулы пеште балқыту арқылы болат алынады. |
| |Еліміздегі барланған темір кені қорының 90 проценті |
| |Қостанай мен Атасу аймағында шоғырланған.Олардың ең ірісі |
| |Соколов-Сарыбай. |
| |Оқулықпен жұмыс. Өз беттерінше іштей оқыту. |
| |Теріп оқу.(кен, кенді байыту,темір кені, өндіру әдістері) |
| |Дәптермен жұмыс. Күн ретін, ауа райын жазу. |
| |Топтық жұмыс: Қара металдарды және түсті металдарды |
| |топтап жазу.(магнит арқылы тексерген бойынша) |
|Сергіту сәті | |
| |-Пайдалы қазба аталу себебін айт.- Кен деген не? Кеннің |
|Қорытынды |қандай түрлері бар? |
| |-Шойын қалай өндіріледі? Болат ше? |
| |-Қара металдан қандай металдар қорытылып алынады? |
| |Қазақстан картасынан шартты белгі бойынша темір кен |
| |орындарын тап. |
|Бағалау |Формативті бағалау |
| |Оүб-2 |
| |Оүб- 4 |
| |Оүб -5 |
| |Соңында : |
| |Бүгінгі сабақ туралы ойың ? |
| |Саған сабақтың қай тұстары ұнады ? |
|Үйге тапсырма |44,45- беттерді оқу, мазмұндау.Дәптерге қандай әдіспен |
| |өндірілетінін жазу, бос орнына қандай жұмыстар |
| |жүргізетін едік? |
лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Қанзадаева Ақмарал Серікқазықызы
Дүниетану Күні:
|Сабақ тақырыбы: |« Пайдалы қазбалар» тарауы. Кенді пайдалы қазбалар. |
|Сілтеме: |Жоспар |
|Жалпы мақсаттар: | Тақырыптың негізгі идеяын меңгерту,сындарлы оқуға |
| |машықтандыру |
| |Тақырыпты өз сөзімен әңгімелеуге үйрету |
| |Өзара бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |
|Оқу нәтижесі |Өзара қарым-қатынас жасауға, бір-бірлерін тыңдауға үйренеді|
| |Мағынаны аша алады ,ой тұжырым жасай алады |
|Негізгі идеялар | Ынталандыру, пайым,диалогтық оқыту. |
|Сабақтың | стиктер, постерлер, кестелер |
|көрнекілігі | |
|Мотивациялық кезең| Сабаққа психологиялық дайындық жүргізу |
| |-Жер бедері деген не болды? - Ең биік тау қандай тау? |
| |-Шоқы деген не? -Елімізде жазықтың қандай түрлері бар? |
|Үй тапсырмасын |«Алатау»сөзі қандай мағына береді? |
|сұрау |Ой ашар:-Пайдалы қазба деген не? Ойланып есімізге |
| |түсірейік. |
| |Олар қандай топтарға бөлінеді? |
| |Кенді пайдалы қазбаларға темір, мыс, қорғасын, алтын, |
| |алюминий, никель және т.б.кендер жатады. |
|Жаңа сабақ |Металл мен олардың қоспалары алынатын тау жыныстары |
| |кен деп аталады.Ал кенді байыту дегеніміз кенді бос тау |
| |жыныстарынан бөліп алу. Металдар қара және түсті металдар |
|Сарамандық жұмыс. |болып бөлінеді. |
| |Бірнеше қолда бар металл түрлерін магнитке жақындатып |
| |көрейік. Не байқадық? Металдардың кейбірі магнитке |
| |жабысады, ал кейбірі магнитке жабыспайды. |
| |Магнитке жабысқан металдар қара металл, ал жабыспағаны |
| |түсті металл. |
| |Қара металл түрлеріне тоқталсақ, қара металл кендерінен |
| |көбінесе темір қорытылады. |
| |Дүние жүзі бойынша өндірілетін металдың 95% темір үлесіне |
| |тиеді. |
| |Шойын мен болаттың түсіне қарай қара металл деп атап |
| |кеткен. Қара металл ішіндегі бастылары—магнитті теміртас, |
| |қоңыр және қызыл теміртас..Негізгі қорытылып алынатын заты |
| |темір болғандықтан бәрін темір кені деп атайды. Ол картада|
| |қара үшбұрыш түрінде белгіленеді.Оны ашық әдіспен де, |
| |шахталық әдіспен де өндіреді. Темір кені жер қойнауында |
| |түрлі тереңдікте кездеседі. Өндірілген кен металл қорытатын|
| |домна пештеріне жіберіліп, шойын қорытады. Шойынды басқа |
| |арнаулы пеште балқыту арқылы болат алынады. |
| |Еліміздегі барланған темір кені қорының 90 проценті |
| |Қостанай мен Атасу аймағында шоғырланған.Олардың ең ірісі |
| |Соколов-Сарыбай. |
| |Оқулықпен жұмыс. Өз беттерінше іштей оқыту. |
| |Теріп оқу.(кен, кенді байыту,темір кені, өндіру әдістері) |
| |Дәптермен жұмыс. Күн ретін, ауа райын жазу. |
| |Топтық жұмыс: Қара металдарды және түсті металдарды |
| |топтап жазу.(магнит арқылы тексерген бойынша) |
|Сергіту сәті | |
| |-Пайдалы қазба аталу себебін айт.- Кен деген не? Кеннің |
|Қорытынды |қандай түрлері бар? |
| |-Шойын қалай өндіріледі? Болат ше? |
| |-Қара металдан қандай металдар қорытылып алынады? |
| |Қазақстан картасынан шартты белгі бойынша темір кен |
| |орындарын тап. |
|Бағалау |Формативті бағалау |
| |Оүб-2 |
| |Оүб- 4 |
| |Оүб -5 |
| |Соңында : |
| |Бүгінгі сабақ туралы ойың ? |
| |Саған сабақтың қай тұстары ұнады ? |
|Үйге тапсырма |44,45- беттерді оқу, мазмұндау.Дәптерге қандай әдіспен |
| |өндірілетінін жазу, бос орнына қандай жұмыстар |
| |жүргізетін едік? |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz