Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қысым тарауына есептер шығару
Бекітемін
Келісемін
Мектеп директоры:
Директордың ӘЖБО
________________Манапов Т
_________Искакова Г
7-сынып.
Сабақ тақырыбы: Қысым тарауына есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
• Білімдік:Оқушылардың «Қысым» тарауы бойынша алған теориялық білімдерін
есеп шығару барысында қолдана білуге дағдыландыру.
• Дамытушылық:Оқушыларды өз бетінше ғылыми ой қорытындыларын жасай
білуге жетелеу.
• Тәрбиелік:Шығармашылық қабілеті дамыған, саналы азамат тәрбиелей
отырып, жауапкершілік, тиянақтылық, ізденімпаздық қасиеттерін дамыту
Сабақтың әдісі: Оқушылардың тарау бойынша білімдерін қалыптастырып, оны
түсінуін, талдау және топтау жасай отырып тақырыпты меңгеру деңгейін
анықтауға мүмкіндік алу.
Сабақ түрі: бекіту
Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар: карточкалар, суреттер,есептер мен
жаттығулар жинағы және тәжірибеге қажетті құралдар,бағалау кестесі.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлену
ІІ. Өткен тақырып бойынша негізгі ұғымдар мен формулаларды еске түсіру.
«Көршіңді бағала»
1. Бос орынды толтырыңдар:_______________________________________________
_______________________________________________________қысым деп атайды.
2. Қысымды латынның ___________әрпімен белгілейді.
3. Қысымды есептеу формуласы.
4. Қысымның негізгі өлшем бірлігі: _____________
5. Қысым бірліктері арасындағы байланысты жазыңдар:
1кПа =__________Па 1гПа =____________Па
1МПа =__________Па 0,1кПа = __________Па
6.[pic][pic]
Бұл құрал ______________________________деп аталады.
ІІІ.Жаңа сабақ І-кезең «Ең білімді кім? » (Есептер
шығару.)
1. Оқушының массасы шамамен 50кг десек, оның екі аяғының ауданы 200см2
мөлшерде болады. Оқушының еденге түсіретін қысымын есептеңдер.
Берілгені: Шешуі:
m=
S=
p-?
Жауабы:________________________________________________________________
2. Темір шеге 20 МПа қысым түсіруі үшін оның басына қандай күшпен әсер ету
керек? Шеге ұшының ауданы 0,5мм2 деп есептеңдер.
Берілгені: Шешуі:
P=
S=
F-?
Жауабы:________________________________________________________________
3. Іс тігу кезінде ине бойына 2Н күш әсер етеді. Иненің денеге түсіретін
қысымын есептеңдер. Ине ұшының ауданы 0,01мм2 . Қысымды Па-мен өрнектеңдер.
Берілгені: Шешуі:
F=
S=
p-?
Жауабы:_______________________________________________________________
4. Шаңғышының шаңғымен қосқандағы массасы 70 кг. Екі шаңғы тіректерінің
ауданы 2300см 2 тең. Шаңғышының қар үстіне түсіретін қысымын есептеңдер.
Берілгені: Шешуі:
m=
S=
p-?
Жауабы:________________________________________________________________
________________________________________________________________
ІІІ-кезең «Тәжірибелермен бөлісу»
1-тәжірибе: бутылкаға жұмыртқаны түсіру
Құралдар: бутылка, жұмыртқа, сіренке, қағаз
2-тәжірибе: тарелкадағы суның ішіндегі манетаны шығару
Құралдар: стакан, су, парак, манета, тарелка, сіріңке
ІV.Қорытындылау:
[pic]
БЛЕЗ ПАСКАЛЬ p=F/S Барометр
Француз ғалымы
p=ρgh
Манометр
ЭВИНАДЖЕЛИСТА
АРЕОМЕТР
ТОРРИЧЕЛЛИ
Италяндық ғалым h1 / h2 = ρ2 / ρ1
АРХИМЕД
Грек ғалымы FA= ρgV
V .Үй тапсырмасы.
Қосымша оқушылардың қызығушылығын, шығармашылығын дамыту мақсатында, өз
денелерінің жер бетіне түсіретін қысымын анықтау ұсынылады: Ол үшін:
1. Торкөз қағазға аяқпен тұрып оны қарындашпен жүргізді.
2. Бүтін торларды N[pic] және бүтін емес торларды N[pic]санайды .
3. Табанның ауданын табу үшін: S[pic]=(N[pic]+[pic])* 0.000025 м[pic]
бір торкөздің ауданы 0.000025 м[pic]
4. Екі табанның ауданын табу үшін: S=2S[pic]
5. Медициналық таразыда өздерінің массаларыңды анықтаңдар.
6. Өздеріңнің салмақтарыңды анықтаңдар (ол өзіңнің денеңе әсер ететін
ауырлық күшіне тең): F=mg
7. Жер бетіне әсер ететін қысымды табу үшін: P=[pic]([pic]) = (Па)
VІ. Бағалау
Бағалау кестесі бойынша бағалау
-----------------------
Ғалымдар
Құралдар
Формулалар
-----------------------
3
Келісемін
Мектеп директоры:
Директордың ӘЖБО
________________Манапов Т
_________Искакова Г
7-сынып.
Сабақ тақырыбы: Қысым тарауына есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
• Білімдік:Оқушылардың «Қысым» тарауы бойынша алған теориялық білімдерін
есеп шығару барысында қолдана білуге дағдыландыру.
• Дамытушылық:Оқушыларды өз бетінше ғылыми ой қорытындыларын жасай
білуге жетелеу.
• Тәрбиелік:Шығармашылық қабілеті дамыған, саналы азамат тәрбиелей
отырып, жауапкершілік, тиянақтылық, ізденімпаздық қасиеттерін дамыту
Сабақтың әдісі: Оқушылардың тарау бойынша білімдерін қалыптастырып, оны
түсінуін, талдау және топтау жасай отырып тақырыпты меңгеру деңгейін
анықтауға мүмкіндік алу.
Сабақ түрі: бекіту
Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар: карточкалар, суреттер,есептер мен
жаттығулар жинағы және тәжірибеге қажетті құралдар,бағалау кестесі.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлену
ІІ. Өткен тақырып бойынша негізгі ұғымдар мен формулаларды еске түсіру.
«Көршіңді бағала»
1. Бос орынды толтырыңдар:_______________________________________________
_______________________________________________________қысым деп атайды.
2. Қысымды латынның ___________әрпімен белгілейді.
3. Қысымды есептеу формуласы.
4. Қысымның негізгі өлшем бірлігі: _____________
5. Қысым бірліктері арасындағы байланысты жазыңдар:
1кПа =__________Па 1гПа =____________Па
1МПа =__________Па 0,1кПа = __________Па
6.[pic][pic]
Бұл құрал ______________________________деп аталады.
ІІІ.Жаңа сабақ І-кезең «Ең білімді кім? » (Есептер
шығару.)
1. Оқушының массасы шамамен 50кг десек, оның екі аяғының ауданы 200см2
мөлшерде болады. Оқушының еденге түсіретін қысымын есептеңдер.
Берілгені: Шешуі:
m=
S=
p-?
Жауабы:________________________________________________________________
2. Темір шеге 20 МПа қысым түсіруі үшін оның басына қандай күшпен әсер ету
керек? Шеге ұшының ауданы 0,5мм2 деп есептеңдер.
Берілгені: Шешуі:
P=
S=
F-?
Жауабы:________________________________________________________________
3. Іс тігу кезінде ине бойына 2Н күш әсер етеді. Иненің денеге түсіретін
қысымын есептеңдер. Ине ұшының ауданы 0,01мм2 . Қысымды Па-мен өрнектеңдер.
Берілгені: Шешуі:
F=
S=
p-?
Жауабы:_______________________________________________________________
4. Шаңғышының шаңғымен қосқандағы массасы 70 кг. Екі шаңғы тіректерінің
ауданы 2300см 2 тең. Шаңғышының қар үстіне түсіретін қысымын есептеңдер.
Берілгені: Шешуі:
m=
S=
p-?
Жауабы:________________________________________________________________
________________________________________________________________
ІІІ-кезең «Тәжірибелермен бөлісу»
1-тәжірибе: бутылкаға жұмыртқаны түсіру
Құралдар: бутылка, жұмыртқа, сіренке, қағаз
2-тәжірибе: тарелкадағы суның ішіндегі манетаны шығару
Құралдар: стакан, су, парак, манета, тарелка, сіріңке
ІV.Қорытындылау:
[pic]
БЛЕЗ ПАСКАЛЬ p=F/S Барометр
Француз ғалымы
p=ρgh
Манометр
ЭВИНАДЖЕЛИСТА
АРЕОМЕТР
ТОРРИЧЕЛЛИ
Италяндық ғалым h1 / h2 = ρ2 / ρ1
АРХИМЕД
Грек ғалымы FA= ρgV
V .Үй тапсырмасы.
Қосымша оқушылардың қызығушылығын, шығармашылығын дамыту мақсатында, өз
денелерінің жер бетіне түсіретін қысымын анықтау ұсынылады: Ол үшін:
1. Торкөз қағазға аяқпен тұрып оны қарындашпен жүргізді.
2. Бүтін торларды N[pic] және бүтін емес торларды N[pic]санайды .
3. Табанның ауданын табу үшін: S[pic]=(N[pic]+[pic])* 0.000025 м[pic]
бір торкөздің ауданы 0.000025 м[pic]
4. Екі табанның ауданын табу үшін: S=2S[pic]
5. Медициналық таразыда өздерінің массаларыңды анықтаңдар.
6. Өздеріңнің салмақтарыңды анықтаңдар (ол өзіңнің денеңе әсер ететін
ауырлық күшіне тең): F=mg
7. Жер бетіне әсер ететін қысымды табу үшін: P=[pic]([pic]) = (Па)
VІ. Бағалау
Бағалау кестесі бойынша бағалау
-----------------------
Ғалымдар
Құралдар
Формулалар
-----------------------
3
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz