Қысым тарауына есептер шығару

Бекітемін Келісемін

Мектеп директоры: Директордың ӘЖБО

Манапов Т Искакова Г

7-сынып.

Сабақ тақырыбы: Қысым тарауына есептер шығару.

Сабақ мақсаты:

  • Білімдік:Оқушылардың «Қысым» тарауы бойынша алған теориялық білімдерін есеп шығару барысында қолдана білуге дағдыландыру.
  • Дамытушылық:Оқушыларды өз бетінше ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге жетелеу.
  • Тәрбиелік:Шығармашылық қабілеті дамыған, саналы азамат тәрбиелей отырып, жауапкершілік, тиянақтылық, ізденімпаздық қасиеттерін дамыту

Сабақтың әдісі: О қушылардың тарау бойынша білімдерін қалыптастырып, оны түсінуін, талдау және топтау жасай отырып тақырыпты меңгеру деңгейін анықтауға мүмкіндік алу.

Сабақ түрі: бекіту

Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар: карточкалар, суреттер, есептер мен жаттығулар жинағы және тәжірибеге қажетті құралдар, бағалау кестесі.

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлену

ІІ. Өткен тақырып бойынша негізгі ұғымдар мен формулаларды еске түсіру.

«Көршіңді бағала»

1. Бос орынды толтырыңдар:

қысым деп атайды.

2. Қысымды латынның әрпімен белгілейді.

3. Қысымды есептеу формуласы.

4. Қысымның негізгі өлшем бірлігі:

5. Қысым бірліктері арасындағы байланысты жазыңдар:

1кПа =Па 1гПа =Па

1МПа =Па 0, 1кПа = Па

6.

Бұл құрал деп аталады.

ІІІ. Жаңа сабақ І-кезең «Ең білімді кім? » (Есептер шығару. )

1. Оқушының массасы шамамен 50кг десек, оның екі аяғының ауданы 200см 2 мөлшерде болады. Оқушының еденге түсіретін қысымын есептеңдер.

Берілгені: Шешуі:

m=

S=

p-?

Жауабы:

2. Темір шеге 20 МПа қысым түсіруі үшін оның басына қандай күшпен әсер ету керек? Шеге ұшының ауданы 0, 5мм 2 деп есептеңдер.

Берілгені: Шешуі:

P=

S=

F-?

Жауабы:

3. Іс тігу кезінде ине бойына 2Н күш әсер етеді. Иненің денеге түсіретін қысымын есептеңдер. Ине ұшының ауданы 0, 01мм 2 . Қысымды Па-мен өрнектеңдер.

Берілгені: Шешуі:

F=

S=

p-?

Жауабы:

4. Шаңғышының шаңғымен қосқандағы массасы 70 кг. Екі шаңғы тіректерінің ауданы 2300см 2 тең. Шаңғышының қар үстіне түсіретін қысымын есептеңдер.

Берілгені: Шешуі:

m=

S=

p-?

Жауабы:

ІІІ-кезең «Тәжірибелермен бөлісу»

1-тәжірибе: бутылкаға жұмыртқаны түсіру

Құралдар : бутылка, жұмыртқа, сіренке, қағаз

2-тәжірибе: тарелкадағы суның ішіндегі манетаны шығару

Құралдар : стакан, су, парак, манета, тарелка, сіріңке

ІV. Қорытындылау:

БЛЕЗ ПАСКАЛЬ p=F/S Барометр

Француз ғалымы

p=ρgh Манометр

ЭВИНАДЖЕЛИСТА АРЕОМЕТР

ТОРРИЧЕЛЛИ

Италяндық ғалым h 1 / h 2 = ρ 2 / ρ 1

АРХИМЕД

Грек ғалымы F A = ρgV

V . Үй тапсырмасы.

Қосымша оқушылардың қызығушылығын, шығармашылығын дамыту мақсатында, өз денелерінің жер бетіне түсіретін қысымын анықтау ұсынылады: Ол үшін:

  1. Торкөз қағазға аяқпен тұрып оны қарындашпен жүргізді.
  2. Бүтін торларды Nжәне бүтін емес торларды Nсанайды .
  3. Табанның ауданын табу үшін: S=(N+) * 0. 25 мбір торкөздің ауданы 0. 25 м
  4. Екі табанның ауданын табу үшін: S=2S
  5. Медициналық таразыда өздерінің массаларыңды анықтаңдар.
  6. Өздеріңнің салмақтарыңды анықтаңдар (ол өзіңнің денеңе әсер ететін ауырлық күшіне тең) : F=mg
  7. Жер бетіне әсер ететін қысымды табу үшін: P=() = (Па)

VІ. Бағалау

Бағалау кестесі бойынша бағалау


Ұқсас жұмыстар
Динамика негіздері тарауына есептер шығару
Осы заманғы шет мемлекеттері әскерлерінің жаппай жою қаруы
Сұйықтар мен газдардағы қысым
Алғашқы функция және интеграл - тарауына есептер шығару
Оқушыларды сабаққа психологиялық дайындау
Қысым
Қысым жайлы ақпарат ( 7- сынып )
Кері байланыс, рефлексия
Сабаққа дайындығын тексеру
Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар, газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz