Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жаңа келген оқушы
Сабақ жоспары
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы: Жаңа келген оқушы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың көмекші сөздер тақырыбы бойынша алған білімдерін
толықтыру, мектеп туралы білімін қазақ тілінде жетілдіру;
Дамытушылық: сөздік қорларын байыту, логикалық ойлау, сауатты жазу
қабілеттерін дамыту,түсінгендерін жеткізе білуге үйрету;
Тәрбиелік: оқушыларды жаңа келген оқушыларға қолдау, және көмек көрсетуге
баулу, мейірімділік, қамқорлық қасиеттерін ояту.
Сабақтың түрі: дәстүрлі.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың көрнекі-құралдары: суреттер, тапсырмалар, жаңа сөздер енгізілген
презентация және аудиоматериал
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру, оқулықпен
жұмыс, аудиолингвалды әдіс, интерақтивті тақтамен жұмыс.
Сабақтың барысы.
I.Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлеметсіздер ме оқушылар!
Бүгін кім кезекші?
Қане, айта қойшы, бүгін сабақта кім жоқ?
Тіл дамыту.
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Аптаның қай күні?
Ауа райы қандай?
II. Үй тапсырмасын тексеру. Оқулықтың 188 бетіндегі 3 тапсырманы
интерактивті тақтада жұмыс жасай отырып тексеру.
|ЕДІ / ЕКЕН |
|1 |Мен (футболшы) |Мен футболшы ... |
|2 |Сендер (тауда) |Сендер тауда ... |
|3 |Біз (биші) |Біз биші ... |
|4 |Ол (студент) |Ол студент ... |
|5 |Сіздер (асханада) |Сіздер асханада ... |
|6 |Олар (саяжайда) |Олар саяжайда ... |
III. Жаңа сабақ. Балалар бүгін біз сендермен мектеп жайлы тақырыбымызды
жалғастырамыз. Бүгін тек мектепке келген жаңа оқушылар туралы
әңгімелесеміз. Ал біздің мектепке жаңа оқушы жиі келетінін өздерің де
білесіңдер.
- Дәптерді ашып, бүгінгі күнді жазып қойыңдар;
- Бірінші жаңа сөздермен танысайық. (жаңа сөздерді аудио жазба арқылы
тыңдау, қайталату)
Жаңа сөздер
Көшті - переехала
Ауыстым – перешел
Таныстым - познакомился
Қарсы алды - встретили
Қарамастан – не смотря
Қуанды – были рады
Танымау – не знать
(Жаңа сөздерді парақшалармен таратып беру)
Мәтін.
Жаңа келген оқушы
Біздің отбасымыз басқа қалаға көшті. Мен де жаңа мектепке ауыстым.
Міне, бүгін мен жаңа мектепке бардым. Мені жақсы қарсы алды. Сынып
жетекшімен таныстым. Алып барған гүлді сыйладым. Сыныпта ешкімді
танымағаныман қарамастан, жаңа оқушы келгеніне басқа балалар қуанды. Жаңа
достар таптым.
- Мәтінді 2 рет тыңдау;
- Тақтада көрсету;
- Кезек-кезекпен сөйлем бойынша аудару.
2 – тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша берілген ақпараттың дұрыс / бұрысын
анықтау
|№ |Ақпарат |Х / ۷ |
|1 |Мен бүгін жиналысқа бардым. | |
|2 |Сынып жетекшісімен таныстым. | |
|3 |Мен сынып жетекшісіне гүл сыйладым. | |
|4 |Сыныпқа жаңа оқушы келді. | |
|5 |Сыныптағы оқушылардың бәрі таныс. | |
|6 |Мен ескі доастарыммен кездестім | |
1 – тапсырма. Жазбаша берілген сұрақтарға жауап беру.
[pic]
1.8-наурыз мейрамында Никита қайда барды?
2. Ол гүлды кімге сыйлады?
3. Ол мектепте кіммен танысты?
4. Оның есімі кім?
IV Бекіту.
3 – тапсырма. Сұхбатты рөлдерге бөліп оқыту, оқыған сөйлемдерін аударту.
IV. Қорытынды. Дәптерге жаздыртып алу.
Жаңа келген оқушыларға кеңестер!
1. Позитивті көңіл-күй;
2. Қорықпау;
3. Сыныптастарыңмен еркін қатынас құру;
4. Күнделікті сабаққа дайын болу;
5. Керек кезде сынып жетекшіден көмек сұрау
Үй тапсырмасын беру. Жаңа сөздерді жаттап келу. 190 беттегі 5-тапсырма.
Берілген диалогты жалғастырып сұхбат жазу.
Бағалау.
Қоштасу. Сау болыңыздар!
|Жаңа сөздер |Жаңа сөздер |
|Көшті - переехала |Көшті - переехала |
|Ауыстым – перешел |Ауыстым – перешел |
|Таныстым - познакомился |Таныстым - познакомился |
|Қарсы алды - встретили |Қарсы алды - встретили |
|Қарамастан – не смотря |Қарамастан – не смотря |
|Қуанды – были рады |Қуанды – были рады |
|Танымау – не знать |Танымау – не знать |
|Жаңа сөздер |Жаңа сөздер |
|Көшті - переехала |Көшті - переехала |
|Ауыстым – перешел |Ауыстым – перешел |
|Таныстым - познакомился |Таныстым - познакомился |
|Қарсы алды - встретили |Қарсы алды - встретили |
|Қарамастан – не смотря |Қарамастан – не смотря |
|Қуанды – были рады |Қуанды – были рады |
|Танымау – не знать |Танымау – не знать |
|Жаңа сөздер |Жаңа сөздер |
|Көшті - переехала |Көшті - переехала |
|Ауыстым – перешел |Ауыстым – перешел |
|Таныстым - познакомился |Таныстым - познакомился |
|Қарсы алды - встретили |Қарсы алды - встретили |
|Қарамастан – не смотря |Қарамастан – не смотря |
|Қуанды – были рады |Қуанды – были рады |
|Танымау – не знать |Танымау – не знать |
|Жаңа сөздер |Жаңа сөздер |
|Көшті - переехала |Көшті - переехала |
|Ауыстым – перешел |Ауыстым – перешел |
|Таныстым - познакомился |Таныстым - познакомился |
|Қарсы алды - встретили |Қарсы алды - встретили |
|Қарамастан – не смотря |Қарамастан – не смотря |
|Қуанды – были рады |Қуанды – были рады |
|Танымау – не знать |Танымау – не знать |
|Жаңа сөздер |Жаңа сөздер |
|Көшті - переехала |Көшті - переехала |
|Ауыстым – перешел |Ауыстым – перешел |
|Таныстым - познакомился |Таныстым - познакомился |
|Қарсы алды - встретили |Қарсы алды - встретили |
|Қарамастан – не смотря |Қарамастан – не смотря |
|Қуанды – были рады |Қуанды – были рады |
|Танымау – не знать |Танымау – не знать |
|Жаңа сөздер |Жаңа сөздер |
|Көшті - переехала |Көшті - переехала |
|Ауыстым – перешел |Ауыстым – перешел |
|Таныстым - познакомился |Таныстым - познакомился |
|Қарсы алды - встретили |Қарсы алды - встретили |
|Қарамастан – не смотря |Қарамастан – не смотря |
|Қуанды – были рады |Қуанды – были рады |
|Танымау – не знать |Танымау – не знать |
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы: Жаңа келген оқушы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың көмекші сөздер тақырыбы бойынша алған білімдерін
толықтыру, мектеп туралы білімін қазақ тілінде жетілдіру;
Дамытушылық: сөздік қорларын байыту, логикалық ойлау, сауатты жазу
қабілеттерін дамыту,түсінгендерін жеткізе білуге үйрету;
Тәрбиелік: оқушыларды жаңа келген оқушыларға қолдау, және көмек көрсетуге
баулу, мейірімділік, қамқорлық қасиеттерін ояту.
Сабақтың түрі: дәстүрлі.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың көрнекі-құралдары: суреттер, тапсырмалар, жаңа сөздер енгізілген
презентация және аудиоматериал
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру, оқулықпен
жұмыс, аудиолингвалды әдіс, интерақтивті тақтамен жұмыс.
Сабақтың барысы.
I.Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлеметсіздер ме оқушылар!
Бүгін кім кезекші?
Қане, айта қойшы, бүгін сабақта кім жоқ?
Тіл дамыту.
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Аптаның қай күні?
Ауа райы қандай?
II. Үй тапсырмасын тексеру. Оқулықтың 188 бетіндегі 3 тапсырманы
интерактивті тақтада жұмыс жасай отырып тексеру.
|ЕДІ / ЕКЕН |
|1 |Мен (футболшы) |Мен футболшы ... |
|2 |Сендер (тауда) |Сендер тауда ... |
|3 |Біз (биші) |Біз биші ... |
|4 |Ол (студент) |Ол студент ... |
|5 |Сіздер (асханада) |Сіздер асханада ... |
|6 |Олар (саяжайда) |Олар саяжайда ... |
III. Жаңа сабақ. Балалар бүгін біз сендермен мектеп жайлы тақырыбымызды
жалғастырамыз. Бүгін тек мектепке келген жаңа оқушылар туралы
әңгімелесеміз. Ал біздің мектепке жаңа оқушы жиі келетінін өздерің де
білесіңдер.
- Дәптерді ашып, бүгінгі күнді жазып қойыңдар;
- Бірінші жаңа сөздермен танысайық. (жаңа сөздерді аудио жазба арқылы
тыңдау, қайталату)
Жаңа сөздер
Көшті - переехала
Ауыстым – перешел
Таныстым - познакомился
Қарсы алды - встретили
Қарамастан – не смотря
Қуанды – были рады
Танымау – не знать
(Жаңа сөздерді парақшалармен таратып беру)
Мәтін.
Жаңа келген оқушы
Біздің отбасымыз басқа қалаға көшті. Мен де жаңа мектепке ауыстым.
Міне, бүгін мен жаңа мектепке бардым. Мені жақсы қарсы алды. Сынып
жетекшімен таныстым. Алып барған гүлді сыйладым. Сыныпта ешкімді
танымағаныман қарамастан, жаңа оқушы келгеніне басқа балалар қуанды. Жаңа
достар таптым.
- Мәтінді 2 рет тыңдау;
- Тақтада көрсету;
- Кезек-кезекпен сөйлем бойынша аудару.
2 – тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша берілген ақпараттың дұрыс / бұрысын
анықтау
|№ |Ақпарат |Х / ۷ |
|1 |Мен бүгін жиналысқа бардым. | |
|2 |Сынып жетекшісімен таныстым. | |
|3 |Мен сынып жетекшісіне гүл сыйладым. | |
|4 |Сыныпқа жаңа оқушы келді. | |
|5 |Сыныптағы оқушылардың бәрі таныс. | |
|6 |Мен ескі доастарыммен кездестім | |
1 – тапсырма. Жазбаша берілген сұрақтарға жауап беру.
[pic]
1.8-наурыз мейрамында Никита қайда барды?
2. Ол гүлды кімге сыйлады?
3. Ол мектепте кіммен танысты?
4. Оның есімі кім?
IV Бекіту.
3 – тапсырма. Сұхбатты рөлдерге бөліп оқыту, оқыған сөйлемдерін аударту.
IV. Қорытынды. Дәптерге жаздыртып алу.
Жаңа келген оқушыларға кеңестер!
1. Позитивті көңіл-күй;
2. Қорықпау;
3. Сыныптастарыңмен еркін қатынас құру;
4. Күнделікті сабаққа дайын болу;
5. Керек кезде сынып жетекшіден көмек сұрау
Үй тапсырмасын беру. Жаңа сөздерді жаттап келу. 190 беттегі 5-тапсырма.
Берілген диалогты жалғастырып сұхбат жазу.
Бағалау.
Қоштасу. Сау болыңыздар!
|Жаңа сөздер |Жаңа сөздер |
|Көшті - переехала |Көшті - переехала |
|Ауыстым – перешел |Ауыстым – перешел |
|Таныстым - познакомился |Таныстым - познакомился |
|Қарсы алды - встретили |Қарсы алды - встретили |
|Қарамастан – не смотря |Қарамастан – не смотря |
|Қуанды – были рады |Қуанды – были рады |
|Танымау – не знать |Танымау – не знать |
|Жаңа сөздер |Жаңа сөздер |
|Көшті - переехала |Көшті - переехала |
|Ауыстым – перешел |Ауыстым – перешел |
|Таныстым - познакомился |Таныстым - познакомился |
|Қарсы алды - встретили |Қарсы алды - встретили |
|Қарамастан – не смотря |Қарамастан – не смотря |
|Қуанды – были рады |Қуанды – были рады |
|Танымау – не знать |Танымау – не знать |
|Жаңа сөздер |Жаңа сөздер |
|Көшті - переехала |Көшті - переехала |
|Ауыстым – перешел |Ауыстым – перешел |
|Таныстым - познакомился |Таныстым - познакомился |
|Қарсы алды - встретили |Қарсы алды - встретили |
|Қарамастан – не смотря |Қарамастан – не смотря |
|Қуанды – были рады |Қуанды – были рады |
|Танымау – не знать |Танымау – не знать |
|Жаңа сөздер |Жаңа сөздер |
|Көшті - переехала |Көшті - переехала |
|Ауыстым – перешел |Ауыстым – перешел |
|Таныстым - познакомился |Таныстым - познакомился |
|Қарсы алды - встретили |Қарсы алды - встретили |
|Қарамастан – не смотря |Қарамастан – не смотря |
|Қуанды – были рады |Қуанды – были рады |
|Танымау – не знать |Танымау – не знать |
|Жаңа сөздер |Жаңа сөздер |
|Көшті - переехала |Көшті - переехала |
|Ауыстым – перешел |Ауыстым – перешел |
|Таныстым - познакомился |Таныстым - познакомился |
|Қарсы алды - встретили |Қарсы алды - встретили |
|Қарамастан – не смотря |Қарамастан – не смотря |
|Қуанды – были рады |Қуанды – были рады |
|Танымау – не знать |Танымау – не знать |
|Жаңа сөздер |Жаңа сөздер |
|Көшті - переехала |Көшті - переехала |
|Ауыстым – перешел |Ауыстым – перешел |
|Таныстым - познакомился |Таныстым - познакомился |
|Қарсы алды - встретили |Қарсы алды - встретили |
|Қарамастан – не смотря |Қарамастан – не смотря |
|Қуанды – были рады |Қуанды – были рады |
|Танымау – не знать |Танымау – не знать |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz