Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Өздік есімдігі

Қысқа мерзімді сабақ жоспары | |
|Сынып: 6 |Күні: |Пәні: қазақ тілі |
|Сабақтың |Өздік есімдігі |
|тақырыбы | |
|Сілтеме: |Күнтізбелік жоспар, оқулық 6-сынып, қазақ тілі мен әдебиеті |
| |журналы, |
|Жалпы |Өздік есімдігінің түрленуін мысал арқылы меңгерту; |
|мақсаттар: | |
|Ресурстар: |Слайд, кеспе қағаздар, тірек сызбалар |
|Әдіс – |Шаттық шеңбер, «сиқырлы дорба», топтастыру, сен-маған, мен – саған, |
|тәсілдер |оқулықпен жұмыс |
|Оқыту |Есімдік оның мағыналық түрлерін бідеді; |
|нәтижесі: |Өздік есімдігінің түрленуін біледі |
|Дерек көздер |Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер. |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс – әрекеті |
|барысы | | |
| | |Сыныпты 2 топқа бөліп аламын.|І топ Томирис, Алина, Назерке,|
| |1 мин | |Элеонора |
|Ұйымдастыру | | |ІІ топ Дана, ,Нұржан, Дулат М |
|кезеңі: | | |аусымжан |
| |2 мин | |. |
| | |«Жағымды тренинг» |Осы жыл, ай , апта немесе |
| | | |күндегі жағымды жаңалықтарымен |
| | | |бөліседі; |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|«Ой шақыру» | | | |
| | |«Өткенге көз жіберейік...» |Оқушылар «Сиқырлы дорбадан» |
| |10мин |«Сиқырлы дорба» |сұрақтар алып орындайды. Егер |
| | |1. Етікші аспабының бірімен |жауап беруге қиын тапсырмалар |
| | |ұқсас есімдік есімдіктің қай |кездессе «Көршіңізден сұраңыз» |
| | |түрі |әдісі бойынша көмек сұрайды. |
| | |Басқаның бәрін өзі сұрайды, | |
| | |өзінен ешкім сұрамайды? | |
| | |Жақтас жалғауға жалғана | |
| | |қояды, жақтас емесіне жолаай | |
| | |қояды. | |
| | |Есімдік | |
| | |Жіктеу | |
| | |Сілтеу | |
| | |Сұрау | |
| | |146-ж. |Кластер құру |
| | | |Қос сөз табу |
| | | |Жоспар құру |
| | | | |
| |5 мин |Біз қандай елміз? |Оқушылар жауабы: Тәуелсіз, |
| | |Тәуелсіздігімізді Білдіретін |азат, егемен, зайырлы. |
| | |негізгі белгілер? |өзіміздің... туымыз |
| | |(постер) |өзіміздің Елтаңбамыз |
| | | |өзіміздің... Теңгеміз |
| | | |өзіміздің |
| | | |өзіміздің... |
| | | |өзіміздің |
| | | | |
| |7мин |Иә, балалар өзіміздің төл |оқушылар интербелсенді тақтадан|
| | |теңгеміз, Ата заңымыз, |көрсетілген ережелерді зейін |
| | |Елтаңбамыз, Туымыз Әнұранымыз|қойып тыңдайды. |
| | |Елбасымыз бар. Олоай жаңа | |
| | |сабағымыз Өздік есімдігі. | |
| | |Өздік есімдігіне әрқандай | |
| | |тұлғадағы өз деген бір ғана| |
| | |сөз жатады. | |
| | |Өз есімдігі түрленеді. | |
| | |Зат есімнің орнына | |
| | |жұмсалады. | |
| | |Өз есімдігі тәуелденіп барып | |
| | |септеледі. | |
| | |Өздік есімдігі тәуелденіп | |
| | |барып жіктеледі. | |
| |10мин | |148-ж. ауызша. Өзіміз білетін |
| | |« Кітап ақылшы досың» |өздік есімдігі бар мақал – |
| | | |мәтел айту; |
| | | |149-ж. Өздік есімдіктерін табу |
| | | |1- тапсырма |
| |1мин | |«Өз елім» әнің хормен аййту; |
| | |«Сергіту сәті» «Сағат» |Оқушылар бір – біріне қарсы |
| | | |тұрып |
| | | |Сәлемдес |
| | | |Арқасынан қақ |
| | | |Басынан сипа |
| | | |Көзіңді қыс |
| | | |Қол бұлға |
| | | |Ауа арқылы сүй |
| | | |Құлағын тарт |
| | | |Күлімсіре |
| | | |Екі қолынан ұстап секір |
| | | |Тілек айт |
| |6 мин | |Қол шапалақтау |
| | |«Мен – саған, сен - маған» |Құшақта у |
| | | |Оқушылар өздері білетін 1шумақ |
| | | |өлең жазады. Көршісіңе беріп |
| | | |сол өлеңнің ішінен есімдікті |
| | | |тауып талдау; |
|Бағалау |1 |Оқушылар өз жұптарын «Басбармақ әдісі арқылы бағалайды. |
| |Мин |Сабаққа белсене қатысқан, ережелерді айтып, талдауға шыққан |
| | |оқушыларды бағалаймын. |
|Рефлексия |1 мин |«Сиқырлы сандық» |
|Кейінгі жұмыс|1мин |Жарнама |

Ұқсас жұмыстар
Өздік есімдігінің түрленуі
Көкшетау қаласына саяхат
Сабақты бекіту кезеңі
Есімдіктерді салыстыр
Қазақ тілі сабақ жоспары
Белгісіздік есімдігінің түрленуі
Есімдіктің септелуі
Орыс тілді мектептерде қазақ тілінен тест жинақтарында кездесетін проблемалық сұрақтар
Есімдіктің лексико-семантикалық сипаты
Есімдік
Пәндер