Өздік есімдігі

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сынып: 6
Күні:
Пәні: қазақ тілі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сабақтың тақырыбы
Өздік есімдігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар, оқулық 6-сынып, қазақ тілі мен әдебиеті журналы,
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Жалпы мақсаттар:
Өздік есімдігінің түрленуін мысал арқылы меңгерту;
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Ресурстар:
Слайд, кеспе қағаздар, тірек сызбалар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Әдіс - тәсілдер
Шаттық шеңбер, «сиқырлы дорба», топтастыру, сен-маған, мен - саған, оқулықпен жұмыс
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Оқыту нәтижесі:

Есімдік оның мағыналық түрлерін бідеді;

Өздік есімдігінің түрленуін біледі

Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Дерек көздер
Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Қысқа мерзімді сабақ жоспары:

Ұйымдастыру кезеңі:

«Ой шақыру»

1 мин

2 мин

Сыныпты 2 топқа бөліп аламын.

«Жағымды тренинг»

І топ Томирис, Алина, Назерке, Элеонора

ІІ топ Дана, , Нұржан, Дулат М аусымжан

.

Осы жыл, ай, апта немесе күндегі жағымды жаңалықтарымен бөліседі;

Қысқа мерзімді сабақ жоспары:

10мин

5 мин

7мин

10мин

1мин

6 мин

  • «Өткенге көз жіберейік. . . »

«Сиқырлы дорба»

  • 1. Етікші аспабының бірімен ұқсас есімдік есімдіктің қай түрі
  • Басқаның бәрін өзі сұрайды, өзінен ешкім сұрамайды?
  • Жақтас жалғауға жалғана қояды, жақтас емесіне жолаай қояды.
  • Есімдік
  • Жіктеу
  • Сілтеу
  • Сұрау

146-ж.

Біз қандай елміз?

Тәуелсіздігімізді Білдіретін негізгі белгілер?

(постер)

Иә, балалар өзіміздің төл теңгеміз, Ата заңымыз, Елтаңбамыз, Туымыз Әнұранымыз Елбасымыз бар. Олоай жаңа сабағымыз Өздік есімдігі.

  • Өздік есімдігіне әрқандай тұлғадағыөздеген бір ғана сөз жатады.
  • Өзесімдігі түрленеді.
  • Зат есімнің орнына жұмсалады.
  • Өзесімдігі тәуелденіп барып септеледі.
  • Өздік есімдігі тәуелденіп барып жіктеледі.

« Кітап ақылшы досың»

«Сергіту сәті» «Сағат»

«Мен - саған, сен - маған»

Оқушылар «Сиқырлы дорбадан» сұрақтар алып орындайды. Егер жауап беруге қиын тапсырмалар кездессе «Көршіңізден сұраңыз» әдісі бойынша көмек сұрайды.

  1. Кластер құру
  2. Қос сөз табу
  3. Жоспар құру

Оқушылар жауабы: Тәуелсіз, азат, егемен, зайырлы.

өзіміздің. . . туымыз

өзіміздің Елтаңбамыз

өзіміздің. . . Теңгеміз

өзіміздің

өзіміздің. . .

өзіміздің

оқушылар интербелсенді тақтадан көрсетілген ережелерді зейін қойып тыңдайды.

148-ж. ауызша. Өзіміз білетін өздік есімдігі бар мақал - мәтел айту;

149-ж. Өздік есімдіктерін табу

1- тапсырма

«Өз елім» әнің хормен аййту;

Оқушылар бір - біріне қарсы тұрып

  1. Сәлемдес
  2. Арқасынан қақ
  3. Басынан сипа
  4. Көзіңді қыс
  5. Қол бұлға
  6. Ауа арқылы сүй
  7. Құлағын тарт
  8. Күлімсіре
  9. Екі қолынан ұстап секір
  10. Тілек айт
  11. Қол шапалақтау
  12. Құшақта у

Оқушылар өздері білетін 1шумақ өлең жазады. Көршісіңе беріп сол өлеңнің ішінен есімдікті тауып талдау;

Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Бағалау

1

Мин

Оқушылар өз жұптарын «Басбармақ әдісі арқылы бағалайды. Сабаққа белсене қатысқан, ережелерді айтып, талдауға шыққан оқушыларды бағалаймын.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Рефлексия
1 мин
«Сиқырлы сандық»
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Кейінгі жұмыс
1мин
Жарнама

Ұқсас жұмыстар
Өздік есімдігінің түрленуі
Көкшетау қаласына саяхат
Сабақты бекіту кезеңі
Есімдіктерді салыстыр
Қазақ тілі сабақ жоспары
Белгісіздік есімдігінің түрленуі
Есімдіктің септелуі
Орыс тілді мектептерде қазақ тілінен тест жинақтарында кездесетін проблемалық сұрақтар
Есімдіктің лексико-семантикалық сипаты
Есімдік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz