Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Өздік есімдігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары | |
|Сынып: 6 |Күні: |Пәні: қазақ тілі |
|Сабақтың |Өздік есімдігі |
|тақырыбы | |
|Сілтеме: |Күнтізбелік жоспар, оқулық 6-сынып, қазақ тілі мен әдебиеті |
| |журналы, |
|Жалпы |Өздік есімдігінің түрленуін мысал арқылы меңгерту; |
|мақсаттар: | |
|Ресурстар: |Слайд, кеспе қағаздар, тірек сызбалар |
|Әдіс – |Шаттық шеңбер, «сиқырлы дорба», топтастыру, сен-маған, мен – саған, |
|тәсілдер |оқулықпен жұмыс |
|Оқыту |Есімдік оның мағыналық түрлерін бідеді; |
|нәтижесі: |Өздік есімдігінің түрленуін біледі |
|Дерек көздер |Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер. |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс – әрекеті |
|барысы | | |
| | |Сыныпты 2 топқа бөліп аламын.|І топ Томирис, Алина, Назерке,|
| |1 мин | |Элеонора |
|Ұйымдастыру | | |ІІ топ Дана, ,Нұржан, Дулат М |
|кезеңі: | | |аусымжан |
| |2 мин | |. |
| | |«Жағымды тренинг» |Осы жыл, ай , апта немесе |
| | | |күндегі жағымды жаңалықтарымен |
| | | |бөліседі; |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|«Ой шақыру» | | | |
| | |«Өткенге көз жіберейік...» |Оқушылар «Сиқырлы дорбадан» |
| |10мин |«Сиқырлы дорба» |сұрақтар алып орындайды. Егер |
| | |1. Етікші аспабының бірімен |жауап беруге қиын тапсырмалар |
| | |ұқсас есімдік есімдіктің қай |кездессе «Көршіңізден сұраңыз» |
| | |түрі |әдісі бойынша көмек сұрайды. |
| | |Басқаның бәрін өзі сұрайды, | |
| | |өзінен ешкім сұрамайды? | |
| | |Жақтас жалғауға жалғана | |
| | |қояды, жақтас емесіне жолаай | |
| | |қояды. | |
| | |Есімдік | |
| | |Жіктеу | |
| | |Сілтеу | |
| | |Сұрау | |
| | |146-ж. |Кластер құру |
| | | |Қос сөз табу |
| | | |Жоспар құру |
| | | | |
| |5 мин |Біз қандай елміз? |Оқушылар жауабы: Тәуелсіз, |
| | |Тәуелсіздігімізді Білдіретін |азат, егемен, зайырлы. |
| | |негізгі белгілер? |өзіміздің... туымыз |
| | |(постер) |өзіміздің Елтаңбамыз |
| | | |өзіміздің... Теңгеміз |
| | | |өзіміздің |
| | | |өзіміздің... |
| | | |өзіміздің |
| | | | |
| |7мин |Иә, балалар өзіміздің төл |оқушылар интербелсенді тақтадан|
| | |теңгеміз, Ата заңымыз, |көрсетілген ережелерді зейін |
| | |Елтаңбамыз, Туымыз Әнұранымыз|қойып тыңдайды. |
| | |Елбасымыз бар. Олоай жаңа | |
| | |сабағымыз Өздік есімдігі. | |
| | |Өздік есімдігіне әрқандай | |
| | |тұлғадағы өз деген бір ғана| |
| | |сөз жатады. | |
| | |Өз есімдігі түрленеді. | |
| | |Зат есімнің орнына | |
| | |жұмсалады. | |
| | |Өз есімдігі тәуелденіп барып | |
| | |септеледі. | |
| | |Өздік есімдігі тәуелденіп | |
| | |барып жіктеледі. | |
| |10мин | |148-ж. ауызша. Өзіміз білетін |
| | |« Кітап ақылшы досың» |өздік есімдігі бар мақал – |
| | | |мәтел айту; |
| | | |149-ж. Өздік есімдіктерін табу |
| | | |1- тапсырма |
| |1мин | |«Өз елім» әнің хормен аййту; |
| | |«Сергіту сәті» «Сағат» |Оқушылар бір – біріне қарсы |
| | | |тұрып |
| | | |Сәлемдес |
| | | |Арқасынан қақ |
| | | |Басынан сипа |
| | | |Көзіңді қыс |
| | | |Қол бұлға |
| | | |Ауа арқылы сүй |
| | | |Құлағын тарт |
| | | |Күлімсіре |
| | | |Екі қолынан ұстап секір |
| | | |Тілек айт |
| |6 мин | |Қол шапалақтау |
| | |«Мен – саған, сен - маған» |Құшақта у |
| | | |Оқушылар өздері білетін 1шумақ |
| | | |өлең жазады. Көршісіңе беріп |
| | | |сол өлеңнің ішінен есімдікті |
| | | |тауып талдау; |
|Бағалау |1 |Оқушылар өз жұптарын «Басбармақ әдісі арқылы бағалайды. |
| |Мин |Сабаққа белсене қатысқан, ережелерді айтып, талдауға шыққан |
| | |оқушыларды бағалаймын. |
|Рефлексия |1 мин |«Сиқырлы сандық» |
|Кейінгі жұмыс|1мин |Жарнама |
|Сынып: 6 |Күні: |Пәні: қазақ тілі |
|Сабақтың |Өздік есімдігі |
|тақырыбы | |
|Сілтеме: |Күнтізбелік жоспар, оқулық 6-сынып, қазақ тілі мен әдебиеті |
| |журналы, |
|Жалпы |Өздік есімдігінің түрленуін мысал арқылы меңгерту; |
|мақсаттар: | |
|Ресурстар: |Слайд, кеспе қағаздар, тірек сызбалар |
|Әдіс – |Шаттық шеңбер, «сиқырлы дорба», топтастыру, сен-маған, мен – саған, |
|тәсілдер |оқулықпен жұмыс |
|Оқыту |Есімдік оның мағыналық түрлерін бідеді; |
|нәтижесі: |Өздік есімдігінің түрленуін біледі |
|Дерек көздер |Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер. |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс – әрекеті |
|барысы | | |
| | |Сыныпты 2 топқа бөліп аламын.|І топ Томирис, Алина, Назерке,|
| |1 мин | |Элеонора |
|Ұйымдастыру | | |ІІ топ Дана, ,Нұржан, Дулат М |
|кезеңі: | | |аусымжан |
| |2 мин | |. |
| | |«Жағымды тренинг» |Осы жыл, ай , апта немесе |
| | | |күндегі жағымды жаңалықтарымен |
| | | |бөліседі; |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|«Ой шақыру» | | | |
| | |«Өткенге көз жіберейік...» |Оқушылар «Сиқырлы дорбадан» |
| |10мин |«Сиқырлы дорба» |сұрақтар алып орындайды. Егер |
| | |1. Етікші аспабының бірімен |жауап беруге қиын тапсырмалар |
| | |ұқсас есімдік есімдіктің қай |кездессе «Көршіңізден сұраңыз» |
| | |түрі |әдісі бойынша көмек сұрайды. |
| | |Басқаның бәрін өзі сұрайды, | |
| | |өзінен ешкім сұрамайды? | |
| | |Жақтас жалғауға жалғана | |
| | |қояды, жақтас емесіне жолаай | |
| | |қояды. | |
| | |Есімдік | |
| | |Жіктеу | |
| | |Сілтеу | |
| | |Сұрау | |
| | |146-ж. |Кластер құру |
| | | |Қос сөз табу |
| | | |Жоспар құру |
| | | | |
| |5 мин |Біз қандай елміз? |Оқушылар жауабы: Тәуелсіз, |
| | |Тәуелсіздігімізді Білдіретін |азат, егемен, зайырлы. |
| | |негізгі белгілер? |өзіміздің... туымыз |
| | |(постер) |өзіміздің Елтаңбамыз |
| | | |өзіміздің... Теңгеміз |
| | | |өзіміздің |
| | | |өзіміздің... |
| | | |өзіміздің |
| | | | |
| |7мин |Иә, балалар өзіміздің төл |оқушылар интербелсенді тақтадан|
| | |теңгеміз, Ата заңымыз, |көрсетілген ережелерді зейін |
| | |Елтаңбамыз, Туымыз Әнұранымыз|қойып тыңдайды. |
| | |Елбасымыз бар. Олоай жаңа | |
| | |сабағымыз Өздік есімдігі. | |
| | |Өздік есімдігіне әрқандай | |
| | |тұлғадағы өз деген бір ғана| |
| | |сөз жатады. | |
| | |Өз есімдігі түрленеді. | |
| | |Зат есімнің орнына | |
| | |жұмсалады. | |
| | |Өз есімдігі тәуелденіп барып | |
| | |септеледі. | |
| | |Өздік есімдігі тәуелденіп | |
| | |барып жіктеледі. | |
| |10мин | |148-ж. ауызша. Өзіміз білетін |
| | |« Кітап ақылшы досың» |өздік есімдігі бар мақал – |
| | | |мәтел айту; |
| | | |149-ж. Өздік есімдіктерін табу |
| | | |1- тапсырма |
| |1мин | |«Өз елім» әнің хормен аййту; |
| | |«Сергіту сәті» «Сағат» |Оқушылар бір – біріне қарсы |
| | | |тұрып |
| | | |Сәлемдес |
| | | |Арқасынан қақ |
| | | |Басынан сипа |
| | | |Көзіңді қыс |
| | | |Қол бұлға |
| | | |Ауа арқылы сүй |
| | | |Құлағын тарт |
| | | |Күлімсіре |
| | | |Екі қолынан ұстап секір |
| | | |Тілек айт |
| |6 мин | |Қол шапалақтау |
| | |«Мен – саған, сен - маған» |Құшақта у |
| | | |Оқушылар өздері білетін 1шумақ |
| | | |өлең жазады. Көршісіңе беріп |
| | | |сол өлеңнің ішінен есімдікті |
| | | |тауып талдау; |
|Бағалау |1 |Оқушылар өз жұптарын «Басбармақ әдісі арқылы бағалайды. |
| |Мин |Сабаққа белсене қатысқан, ережелерді айтып, талдауға шыққан |
| | |оқушыларды бағалаймын. |
|Рефлексия |1 мин |«Сиқырлы сандық» |
|Кейінгі жұмыс|1мин |Жарнама |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz