Файл қосу

Италия

Сабақ жоспары
Бекітемін:__________
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
Күні:
Пән аты: Дүние жүзі тарихы
Сыныбы: 9

|Сабақтың тақырыбы |Италия |
|Сілтеме |Ғаламтор, оқулық |
|Жалпы мақсаты |Екінші дүние жүзілік соғыстан кейінгі елдің |
| |әлеуметтік-экономикалық жағдайы, республиканың құрылуы, |
| |жүргізген саясаттары, партиялардың дамуы туралы түсіндіру |
|Күтілетін нәтиже |Екінші дүние жүзілік соғыстан кейінгі елдің |
| |әлеуметтік-экономикалық жағдайы, республиканың құрылуы, |
| |жүргізген саясаттары, партиялардың дамуы туралы білетін болады|
|Негізгі идеялар |Сабақ барысында өзара әрекеттесу арқылы танымдық |
| |белсенділіктері артады. |
|Тапсырма көздері |1.Өз бетінше іздену жұмыстары |
| |2.Өзара пікір алмасу |
| |3.Бірін-бірі тыңдау арқылы өзара әрекеттестікте жұмыс жасау |
|Сабақтың |Интерактивті тақта, слайд, постерлер |
|көрнекілігі | |
|Мотивациялық кезең|Шағын топтарға бөліну, бағалау критерийлерімен таныстыру, топ |
| |басшыларын сайлау |
|Үй тапсырмасын |Сыныптағы әрбір оқушыға сабаққа кіру билеті таратылады. |
|сұрау |Әрбір билетте |
| | |
| |1.Подстам конференция сы бойынша Германияны бақылау үшін |
| |қандай кеңес құрылды, неше аймаққа бөлінді |
| | |
| |№1 |
| |Кіру билеті |
| | |
| | |
| |Біріккен Германия Социалистік партиясы қашан құрылды? |
| |№2 |
| |Кіру билеті |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Германия Федеративтік Республика қашан құрылды? |
| |№3 |
| |Кіру билеті |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |ГФР үкіметін кім басқарды? |
| |№4 |
| |Кіру билеті |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |ГФР-дің мемлекеттік басқару әдісі қандай? |
| |№5 |
| | |
| |Кіру билеті |
| | |
| | |
| | |
| |ГФР-дегі саяси партияларды ата |
| |№6 |
| |Кіру билеті |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |К. Аденауэр қызметтен кеткен жыл |
| |№7 |
| |Кіру билеті |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Вилле Бранд қай жылы канцлер қызметіне сайланды? |
| |№8 |
| |Кіру билеті |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |В. Бранд үкіметінің бағдарламасы |
| |№9 |
| |Кіру билеті |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Темір канцлер атанған социалистердің өкілі |
| |№10 |
| |Кіру билеті |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Әлемдік дағдарыс жылдары |
| | |
| |№11 |
| |Кіру билеті |
| | |
| | |
| | |
| |Азық түлік карточкасы 1958 ж дейін қай бөлігінде сақталды? |
| | |
| |№ 12 |
| |Кіру |
| |билеті |
| | |
| | |
| |Берлин қабырғасын тұрғызу себебі неде? |
| | |
| |Көшбасшы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Берлин қабырғасы қашан қиратылды? |
| | |
| | |
| |Көшбасшы |
| | |
| |Германияның бірігуінің халықаралық-құқықтық шарты қандай |
| |формула бойынша іске асырылатын болды? |
| | |
| | |
| |Көшбасшы |
| | |
| |Біріккен Германияның бірінші канцлері |
| | |
| |№ 13 кіру |
| |билеті |
| | |
| |Герхард Шредер билік еткен жылдар |
| |№ 14 |
| |Кіру |
| |билеті |
| | |
| |ГФР қашан Қазақстан Республикасының тәуелсіздігін мойындады? |
| |№ 15 |
| |Кіру |
| |билеті |
| | |
| | |
|Жаңа сабақ |Аралас |
|Сергіту сәті |«Лабиринт» ойыны |
|Кейінгі |Бағалау критерийлері |
|тапсырмалар |№ |
| |Критерийлер |
| |Ұпайы |
| | |
| |1 |
| |Нақты оқиғаны білу |
| |1 |
| | |
| |2 |
| |Ғасыр , жылдарды ажырата білу |
| |6 |
| | |
| |3 |
| |Тақырыптың мазмұнын білуі |
| |2 |
| | |
| |4 |
| |Оқиғаны талдай білуі |
| |8 |
| | |
| |5 |
| |Тарихи суреттерді баяндап , жинақтау |
| |5 |
| | |
| |6 |
| |Топтық жұмыстағы белсенділігі |
| |4 |
| | |
| |7 |
| |Термин сөздерді білуі |
| |3 |
| | |
| | |
| |Бағалау парағы |
| | |
| |№ |
| |Аты |
| |Нақты оқиғаны білуі |
| |Жылдарды ажырата білуі |
| |Тақырыптың мазмұнын түсінуі |
| |Оқиғаны талдау |
| |Картамен жұмыс жасап қолдану |
| |Термин сөздерді ажырата білу |
| |Ұпай саны |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Жоба қорғау |
| |1-топ Италияның соыстан кейінгі жағдайы |
| |2-топ Италияда партиялық-саяси құрылымдардың дамуы |
| |3-топ ХХ ғ соңы ХХІ ғ басындағы Италия саясаты |
| | |
| |[pic] |
| | |
| |Жұптық жұмыс |
| | |
| |1-кесте. Германия мен Италияның әлеуметтік-экономикалық |
| |ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жаз |
| |Мемлекет |
| |Ұқсастықтары |
| |Айырмашылықтары |
| | |
| |Германия |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Италия |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |№2 кесте. Италяның әлеуметтік – экономикалық дамуы |
| | |
| |Модель |
| |Экономикалық жүйесі |
| |Қалалары |
| | |
| |Солтүстік-Батыс |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Солтүстік-Шығыс және Орталық Италия |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Оңтүстік Италия |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |№ 3 кесте хронологиялық кесте |
| | |
| |Жылы |
| |Оқиғасы |
| | |
| | |
| | |
| |Коалициялық үкімет болды |
| | |
| |1948 ж 1 қаңтар |
| | |
| | |
| | |
| |1950-1960 жылдары |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |С. Берлускони үкімет басына келді |
| | |
| |1994 жылдың соңы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Компартия үкімет саясатын қолдайтын келісімге қол қойды |
| | |
| | |
| |Қызыл бригада |
| | |
| | |
| | |
| |Жеке жұмыс |
| | |
| |[pic] |
| |Жаңа сөздер |
| |Неофашизм - 2-дүниежүзілік соғыстан кейін |
| |таратылған фашистік ұйымдардың саяси және |
| |идеялық бағытын жалғастырушы қазіргі заманғы оңшыл-радикалдық |
| |қозғалыс. |
| |2. Коалиция (лат. coalіtіo – одақ) – 1) екі немесе бірнеше |
| |мемлекеттер арасында қандай да бір өзге мемлекетке, я болмаса |
| |мемлекеттер тобына қарсы бірлескен іс-қимыл жасау мақсатында |
| |уақытша құрылған әскери немесе саяси одақ; 2) екі немесе |
| |бірнеше саяси партиялар арасындағы өзара келісім. Мұндай |
| |келісім, негізінен, партиялардың парламентте көпшілік дауыс |
| |алуы мақсатында, яки осы партиялар өкілдерінен Коалициялық |
| |үкімет құру үшін жасалады. |
|Қорытынды |Коалициялық үкімет дегеніміз не? |
| |Италияның экономикалық жүйесінде неше ерекше модель қалыптасты?|
| |«»Таза қол» дегеніміз не? |
| |«Таза қол» қозғалысы бойынша ақталып шаққандар кімдер? |
| |Берлускони бастаған саяси одақ мақсаты не? |
|Бағалау |Бағалау критерийлері арқылы |
|Үйге тапсырма |Италия |

Сабақ туралы жалпы ойың?
............................................................................
............................................................................
............................................................................
......................................
............................................................................
............................................................................
............................................................................
......................................

Не жақсы өтті?
............................................................................
............................................................................
............................................................................
......................................
............................................................................
............................................................................
............................................................................
......................................

Қайсы жақсы шыққан жоқ?
............................................................................
............................................................................
...........
............................................................................
............................................................................
............................................................................
......................................

Сіз нені дамытар едіңіз?
............................................................................
............................................................................
...........
Нені өзгерткіңіз келеді?
............................................................................
............................................................................
............................................................................
...................................

Ұқсас жұмыстар
Италия туралы
Италия мемлекеті. халқы. шаруашылығы
XVII-XVIII ғасырлардағы Италия
Италияның шаруашылығы. сыртқы экономиклық байланысы. 11 сынып
Халқының саны жөнінен Италия Шетелдік Еуропада орында
Хvіғасыр – хvіі ғасырдың бірінші жартысындағы испания, нидерланды, италия. 7 сынып
Испания. Италия. Арабтармен күрес
Италия мен Германияда революция
Екінші дүние жүзілік соғыс
АҚШ дол
Пәндер