Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тақырып - Келтіру формулалары
Сабақтың тақырыбы: Келтіру формулалары
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды келтіру формулаларын есте ұстауға, есептер шығаруда
қолдана білуге қалыптастыру, білімдерін жинақтап, тексеру.
Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз
бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту.
Тәрбиелік: Оқушыларды жылдамдылыққа, ептілікке, достық қарым-қатынасқа
тәрбиелеу
Сабақтың түрі: қайталау
Сабақтың көрнекілігі: карточка, тест тапсырмасы, интербелсенді тақта,
бағалау парағы
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Үй тапсырмасын тексеру
№409
Өткен тақырыпты қайталау:
1. Келтіру формулалары дегеніміз не?
2. Негізгі тригонометриялық формулаларға қайсысы жатады?
3. Есептер шығаруда келтіру формулаларын қай жағдайда қолданамыз?
Шапшаң есепте:
Қай ширекте орналасқан?
sin1500, cos2500, sin3280, tg5000, ctg4100, cos6000, sin7500, tg1900,
ctg2800
Есептер шығару кезеңі:
а) Тақтамен (карточка) жұмыс
№415
[pic] [pic] [pic]
[pic]
[pic]
№418 (1, 3)
[pic]
[pic]
ә) деңгейлік тапсырмалар
[pic]
б) Тест жұмысы
1-нұсқа
1. Өрнекті ықшамда: [pic]
А. сos2x В. –sin2x С. 1 Д. –cos2x Е. tg2x
2. Өрнектің мәнін тап: [pic]
А. 1 В. -1 С. 0 Д.[pic] Е. [pic]
3. Өрнектің мәнін тап: [pic]
А. [pic] В. 1 С.[pic] Д. 0 Е. [pic]
4. Есепте: [pic]
А. [pic] В. [pic] С. 0 Д. [pic] Е. [pic]
5. (0; 900) аралығындағы бұрыштың тригонометриялық функциясына келтір:
[pic]
А.[pic] В. -[pic] С. [pic] Д. -1 Е. -[pic]
2-нұсқа
1. Өрнекті ықшамда: [pic]
А. сos2x В. –sin2x С. 1 Д. –cos2x Е. tg2x
2. Өрнектің мәнін тап: [pic]
А. -1 В. 1 С. 0 Д.[pic] Е. [pic]
3. Өрнектің мәнін тап: [pic]
А. [pic] В. 1 С. [pic] Д. 0 Е. [pic]
4. Есепте: [pic]
А. [pic] В. [pic] С. 0 Д. [pic] Е. [pic]
5. (0; 900) аралығындағы бұрыштың тригонометриялық функциясына келтір:
[pic]
А.[pic] В. -[pic] С. [pic] Д. -1 Е. -[pic]
[pic]
Бекіту сұрақтары.
1. Келтіру формуласын не үшін қолданамыз?
2. Тригонометриялық функциялардың атаулары қай градуста өзгереді?
3. Қай жағдайда келтіру формуласын пайдаланамыз?
Үйге тапсырма: №418 (2, 4), 419
Рефлексия. Аты-жөні:
____________________________________________
1. Жеке басымның жұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін:
А. Теорияны түсіндім.
В. Есептер шығаруды үйрендім.
С. Өткен тақырыптарды қайталап өттім.
2. Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар
А. Білім. В. Уақыт С.Ынтам болмады. Д.
Есептерді жақсы шығардым.
3. Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады?
А. Сыныптастар. В. Мұғалім . С. Оқулық.
Д. Ешкім
Бағалау.
-----------------------
,
,
,
,
,
,
,
2-карточка
1. Есепте: [pic]
2. Өрнекті ықшамда: [pic]
3. Өрнектің мәнін тап: [pic]
1-карточка
1. Есепте: [pic]
2. Өрнекті ықшамда: [pic]
3. Өрнектің мәнін тап: [pic]
,
,
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды келтіру формулаларын есте ұстауға, есептер шығаруда
қолдана білуге қалыптастыру, білімдерін жинақтап, тексеру.
Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз
бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту.
Тәрбиелік: Оқушыларды жылдамдылыққа, ептілікке, достық қарым-қатынасқа
тәрбиелеу
Сабақтың түрі: қайталау
Сабақтың көрнекілігі: карточка, тест тапсырмасы, интербелсенді тақта,
бағалау парағы
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Үй тапсырмасын тексеру
№409
Өткен тақырыпты қайталау:
1. Келтіру формулалары дегеніміз не?
2. Негізгі тригонометриялық формулаларға қайсысы жатады?
3. Есептер шығаруда келтіру формулаларын қай жағдайда қолданамыз?
Шапшаң есепте:
Қай ширекте орналасқан?
sin1500, cos2500, sin3280, tg5000, ctg4100, cos6000, sin7500, tg1900,
ctg2800
Есептер шығару кезеңі:
а) Тақтамен (карточка) жұмыс
№415
[pic] [pic] [pic]
[pic]
[pic]
№418 (1, 3)
[pic]
[pic]
ә) деңгейлік тапсырмалар
[pic]
б) Тест жұмысы
1-нұсқа
1. Өрнекті ықшамда: [pic]
А. сos2x В. –sin2x С. 1 Д. –cos2x Е. tg2x
2. Өрнектің мәнін тап: [pic]
А. 1 В. -1 С. 0 Д.[pic] Е. [pic]
3. Өрнектің мәнін тап: [pic]
А. [pic] В. 1 С.[pic] Д. 0 Е. [pic]
4. Есепте: [pic]
А. [pic] В. [pic] С. 0 Д. [pic] Е. [pic]
5. (0; 900) аралығындағы бұрыштың тригонометриялық функциясына келтір:
[pic]
А.[pic] В. -[pic] С. [pic] Д. -1 Е. -[pic]
2-нұсқа
1. Өрнекті ықшамда: [pic]
А. сos2x В. –sin2x С. 1 Д. –cos2x Е. tg2x
2. Өрнектің мәнін тап: [pic]
А. -1 В. 1 С. 0 Д.[pic] Е. [pic]
3. Өрнектің мәнін тап: [pic]
А. [pic] В. 1 С. [pic] Д. 0 Е. [pic]
4. Есепте: [pic]
А. [pic] В. [pic] С. 0 Д. [pic] Е. [pic]
5. (0; 900) аралығындағы бұрыштың тригонометриялық функциясына келтір:
[pic]
А.[pic] В. -[pic] С. [pic] Д. -1 Е. -[pic]
[pic]
Бекіту сұрақтары.
1. Келтіру формуласын не үшін қолданамыз?
2. Тригонометриялық функциялардың атаулары қай градуста өзгереді?
3. Қай жағдайда келтіру формуласын пайдаланамыз?
Үйге тапсырма: №418 (2, 4), 419
Рефлексия. Аты-жөні:
____________________________________________
1. Жеке басымның жұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін:
А. Теорияны түсіндім.
В. Есептер шығаруды үйрендім.
С. Өткен тақырыптарды қайталап өттім.
2. Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар
А. Білім. В. Уақыт С.Ынтам болмады. Д.
Есептерді жақсы шығардым.
3. Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады?
А. Сыныптастар. В. Мұғалім . С. Оқулық.
Д. Ешкім
Бағалау.
-----------------------
,
,
,
,
,
,
,
2-карточка
1. Есепте: [pic]
2. Өрнекті ықшамда: [pic]
3. Өрнектің мәнін тап: [pic]
1-карточка
1. Есепте: [pic]
2. Өрнекті ықшамда: [pic]
3. Өрнектің мәнін тап: [pic]
,
,
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz