Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Тақырып - Келтіру формулалары

Сабақтың тақырыбы: Келтіру формулалары

Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды келтіру формулаларын есте ұстауға, есептер шығаруда
қолдана білуге қалыптастыру, білімдерін жинақтап, тексеру.
Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз
бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту.
Тәрбиелік: Оқушыларды жылдамдылыққа, ептілікке, достық қарым-қатынасқа
тәрбиелеу

Сабақтың түрі: қайталау

Сабақтың көрнекілігі: карточка, тест тапсырмасы, интербелсенді тақта,
бағалау парағы

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Үй тапсырмасын тексеру
№409

Өткен тақырыпты қайталау:
1. Келтіру формулалары дегеніміз не?
2. Негізгі тригонометриялық формулаларға қайсысы жатады?
3. Есептер шығаруда келтіру формулаларын қай жағдайда қолданамыз?

Шапшаң есепте:
Қай ширекте орналасқан?
sin1500, cos2500, sin3280, tg5000, ctg4100, cos6000, sin7500, tg1900,
ctg2800

Есептер шығару кезеңі:
а) Тақтамен (карточка) жұмыс
№415
[pic] [pic] [pic]
[pic]
[pic]
№418 (1, 3)
[pic]
[pic]

ә) деңгейлік тапсырмалар
[pic]

б) Тест жұмысы
1-нұсқа
1. Өрнекті ықшамда: [pic]
А. сos2x В. –sin2x С. 1 Д. –cos2x Е. tg2x
2. Өрнектің мәнін тап: [pic]
А. 1 В. -1 С. 0 Д.[pic] Е. [pic]
3. Өрнектің мәнін тап: [pic]
А. [pic] В. 1 С.[pic] Д. 0 Е. [pic]
4. Есепте: [pic]
А. [pic] В. [pic] С. 0 Д. [pic] Е. [pic]
5. (0; 900) аралығындағы бұрыштың тригонометриялық функциясына келтір:
[pic]
А.[pic] В. -[pic] С. [pic] Д. -1 Е. -[pic]

2-нұсқа
1. Өрнекті ықшамда: [pic]
А. сos2x В. –sin2x С. 1 Д. –cos2x Е. tg2x
2. Өрнектің мәнін тап: [pic]
А. -1 В. 1 С. 0 Д.[pic] Е. [pic]
3. Өрнектің мәнін тап: [pic]
А. [pic] В. 1 С. [pic] Д. 0 Е. [pic]
4. Есепте: [pic]
А. [pic] В. [pic] С. 0 Д. [pic] Е. [pic]
5. (0; 900) аралығындағы бұрыштың тригонометриялық функциясына келтір:
[pic]
А.[pic] В. -[pic] С. [pic] Д. -1 Е. -[pic]

[pic]

Бекіту сұрақтары.
1. Келтіру формуласын не үшін қолданамыз?
2. Тригонометриялық функциялардың атаулары қай градуста өзгереді?
3. Қай жағдайда келтіру формуласын пайдаланамыз?

Үйге тапсырма: №418 (2, 4), 419

Рефлексия. Аты-жөні:
____________________________________________
1. Жеке басымның жұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін:
А. Теорияны түсіндім.
В. Есептер шығаруды үйрендім.
С. Өткен тақырыптарды қайталап өттім.

2. Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар
А. Білім. В. Уақыт С.Ынтам болмады. Д.
Есептерді жақсы шығардым.

3. Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады?
А. Сыныптастар. В. Мұғалім . С. Оқулық.
Д. Ешкім

Бағалау.
-----------------------

,

,

,

,

,

,

,

2-карточка
1. Есепте: [pic]
2. Өрнекті ықшамда: [pic]
3. Өрнектің мәнін тап: [pic]

1-карточка
1. Есепте: [pic]
2. Өрнекті ықшамда: [pic]
3. Өрнектің мәнін тап: [pic]

,

,

Ұқсас жұмыстар
Келтіру формулалары туралы
ТРИГОНОМЕТРИЯЛЫҚ ФУНКЦИЯЛАРДЫҢ ҚОСЫНДЫСЫ МЕН АЙЫРЫМЫН КӨБЕЙТІНДІГЕ ТҮРЛЕНДІРУ ФОРМУЛАЛАРЫ
Келтіру формуласы
Оқушы жауаптары
Келтіру формулалары тақырыбына есептер шығару
Келтіру формулалары
Келтіру формулалары. АШЫҚ САБАҚ
Екі еселенген бұрыштың формулалары
Келтіру формулалары. 9 сынып
Екі өрнектің айырымының квадраты
Пәндер