Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Презентация құру, безендіру шаблондары
|Сабақ: Информатика |Мектеп: І. Есенберлин атындағы МДШО бар орта мектеп |
|Сабақтың тақырыбы: | |
|Презентация құру, безендіру | |
|шаблондары | |
|Күні: |Мұғалім: Рамазанова Жупар Бейбитовна |
|Сынып: 6 |Қатысқандар саны: 12 |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ негізделген оқу |MS Power Point программасында презентация құруды |
|мақсаты: |үйренеді. |
|Оқу нәтижелері |Барлық оқушылар: 2-3 слайдтан тұратын презентация құра|
| |алады, тақырып қоя алады, суреттің астына түсіндірме |
| |жаза алады. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: фон ауыстырады, суретке |
| |пішімбере алады. |
| |Кейбір оқушылар: фонның эффектілерін аыстыра алады, |
| |тақырып жазуда wordART қаріпін пайдалана алады, |
| |суретті қиюды орындай алады. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: |
| |... (істей) алады. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: презентация құру, |
| |безендіру шаблондары, сурет қою |
| |Палетка - |
| |Сыныптағы диалог (жазылым) үшін пайдалы тілдік |
| |бірліктер: презентация, слайд, шаблон |
| |Талқылаға арналған тармақтар: презентация құру. |
| | |
| |Сіз неліктен ....... екенін айта аласыз ба? |
| | |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| | |
|Алдыңғы оқу: мин |Психологиялық ахуал туғызу. Серпілген сауал |
| |стратегиясы арқылы қауіпсіздік ережесін қайталау. |
| |Процессордан түтін шыққанда не істеу керек? |
| |Монитор мен көздің арақашықтығы қанша болу керек? |
| |Компьютер алдында қалай отыру керек? |
| |Көзге арналған жаттығуларды қанша минут сайын орындау |
| |керек? |
| |Компьютер алдында қанша минут жұмыс істеу керек? |
|Жоспар |
|Жоспарланған уақыт: |Жоспарланған жаттығулар: | |
|Басталуы: |Тыңдау әдісі арқылы оқушыларға | |
|5 минут |командаларды орындату: | |
| |Пуск=>Все программы =>MS=> MS Power Point| |
| |(5 секунд) | |
| |«Дизайн=>Фон таңдау (3 секунд) | |
| |Тақырыпқа өз атыңды жаз (5 секунд) | |
| |Тақырыптың шрифтін өзгерту (3 секунд) | |
| |Вставка => Таблицы командасын орындап, 2 | |
| |баған, 3 жолдан тұратын кесте құрыңыздар. | |
| |(1 минут) | |
| |Командаларды орындауларына қарай оқушылар | |
| |бағдаршам арқылы бағаланып, сары, қызыл, | |
| |жасыл құрылымдастырылған үш топқа | |
| |бөлінеді. | |
|Ортасы: |3 топқа 3 презентация беріп, сол | |
| |презентациялардың алгоритмдерін оқушылар | |
| |постерге жазады. Дұрыс алгоритмді таратып | |
| |оқушылар өз қателерін өздері тексереді. | |
| |Сары топтың дұрыс алгоритмі: | |
| |Псук => Все программы => Microsoft Office | |
| |=> MS Power Point; | |
| |Дизайн менюінен фон таңдап алу; | |
| |Тақырып енгізу; | |
| |«Вставка => Рисунок» командасын орындау; | |
| |«Формат рисунка» менюінен суреттің пішімін| |
| |(форматын) өзгерту. | |
| |Қызыл топтың дұрыс алгоритмі: | |
| |Пуск => Все программы => Microsoft Office | |
| |=> MS Power Point; | |
| |Дизайн менюінен фон таңдап алу, оны | |
| |өзгерту; | |
| |Тақырып енгізу; | |
| |Тақырыпты ерекшелеп, «Главная» менбінен | |
| |тақырыптың қаріпін өзгерту; | |
| |«Вставка => Фигуры» командасын орындау; | |
| |«Формат» менюінен фигураның түсін өзгерту.| |
| |Жасыл топтың дұрыс алгоритмі: | |
| |Пуск => Все программы => Microsoft Office | |
| |=> MS Power Point; | |
| |Дизайн => Стили фона => формат фона | |
| |командасын орындау; | |
| |Тақырыпты WordArt түрінде енгізу, «Вставка| |
| |=> WordArt» командасын орындау; | |
| |«Вставка =>Рисунок» командасын орындау; | |
| |«Формат рисунка» менюін пайдалану; | |
| |«Вставка => Фигуры» командасын орындау; | |
| |«Вставка =>SmartArt» командасын орындау | |
|Аяқталуы: |
|Қосымша ақпарат: Практикалық жұмыс. |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді|Пәнаралық |
|көмек көрсетуді қалай |қалай жоспарлайсыз? |байланыс. |
|жоспарлайсыз? |Оқушыларға жеке-жеке « Менің Отаным – |Қауіпсіздік |
| |Қазақстан» тақырыбында 3-4 слайдтан |және еңбекті |
| |тұратын презентация жасау тапсырма |қорғау |
| |беріледі. |ережелері АКТ |
| | |құзыреттілігі |
| |Оқушылар «толық үйрендім», «үйрендім», | |
| |«біраз қиналдым» деп саусақ беліглерімен | |
| |кері байланыс жасайды. | |
|Рефлексия |Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз | |
|Сабақтың мақсаты шынайы |пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы | |
|ма? |Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін | |
|Бүгін оқушылар не білді?|сұрақтарға жауап беріңіз | |
|Сыныптағы ахуал қандай | | |
|болды? | | |
|Мен орындаған саралау | | |
|шаралары тиімді болды | | |
|ма? | | |
|Мен өз жоспарыма қандай | | |
|түзетулер енгіздім және | | |
|неліктен? | | |
|Қорытынды бағалау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды?(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) |
| |
|1. |
| |
| |
|2. |
| |
| |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? |
| |
|1. |
| |
| |
|2. |
| |
| |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің елесі сабағымды |
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
| |
| |
|1. |
| |
| |
|2. |
| |
|Сабақтың тақырыбы: | |
|Презентация құру, безендіру | |
|шаблондары | |
|Күні: |Мұғалім: Рамазанова Жупар Бейбитовна |
|Сынып: 6 |Қатысқандар саны: 12 |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ негізделген оқу |MS Power Point программасында презентация құруды |
|мақсаты: |үйренеді. |
|Оқу нәтижелері |Барлық оқушылар: 2-3 слайдтан тұратын презентация құра|
| |алады, тақырып қоя алады, суреттің астына түсіндірме |
| |жаза алады. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: фон ауыстырады, суретке |
| |пішімбере алады. |
| |Кейбір оқушылар: фонның эффектілерін аыстыра алады, |
| |тақырып жазуда wordART қаріпін пайдалана алады, |
| |суретті қиюды орындай алады. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: |
| |... (істей) алады. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: презентация құру, |
| |безендіру шаблондары, сурет қою |
| |Палетка - |
| |Сыныптағы диалог (жазылым) үшін пайдалы тілдік |
| |бірліктер: презентация, слайд, шаблон |
| |Талқылаға арналған тармақтар: презентация құру. |
| | |
| |Сіз неліктен ....... екенін айта аласыз ба? |
| | |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| | |
|Алдыңғы оқу: мин |Психологиялық ахуал туғызу. Серпілген сауал |
| |стратегиясы арқылы қауіпсіздік ережесін қайталау. |
| |Процессордан түтін шыққанда не істеу керек? |
| |Монитор мен көздің арақашықтығы қанша болу керек? |
| |Компьютер алдында қалай отыру керек? |
| |Көзге арналған жаттығуларды қанша минут сайын орындау |
| |керек? |
| |Компьютер алдында қанша минут жұмыс істеу керек? |
|Жоспар |
|Жоспарланған уақыт: |Жоспарланған жаттығулар: | |
|Басталуы: |Тыңдау әдісі арқылы оқушыларға | |
|5 минут |командаларды орындату: | |
| |Пуск=>Все программы =>MS=> MS Power Point| |
| |(5 секунд) | |
| |«Дизайн=>Фон таңдау (3 секунд) | |
| |Тақырыпқа өз атыңды жаз (5 секунд) | |
| |Тақырыптың шрифтін өзгерту (3 секунд) | |
| |Вставка => Таблицы командасын орындап, 2 | |
| |баған, 3 жолдан тұратын кесте құрыңыздар. | |
| |(1 минут) | |
| |Командаларды орындауларына қарай оқушылар | |
| |бағдаршам арқылы бағаланып, сары, қызыл, | |
| |жасыл құрылымдастырылған үш топқа | |
| |бөлінеді. | |
|Ортасы: |3 топқа 3 презентация беріп, сол | |
| |презентациялардың алгоритмдерін оқушылар | |
| |постерге жазады. Дұрыс алгоритмді таратып | |
| |оқушылар өз қателерін өздері тексереді. | |
| |Сары топтың дұрыс алгоритмі: | |
| |Псук => Все программы => Microsoft Office | |
| |=> MS Power Point; | |
| |Дизайн менюінен фон таңдап алу; | |
| |Тақырып енгізу; | |
| |«Вставка => Рисунок» командасын орындау; | |
| |«Формат рисунка» менюінен суреттің пішімін| |
| |(форматын) өзгерту. | |
| |Қызыл топтың дұрыс алгоритмі: | |
| |Пуск => Все программы => Microsoft Office | |
| |=> MS Power Point; | |
| |Дизайн менюінен фон таңдап алу, оны | |
| |өзгерту; | |
| |Тақырып енгізу; | |
| |Тақырыпты ерекшелеп, «Главная» менбінен | |
| |тақырыптың қаріпін өзгерту; | |
| |«Вставка => Фигуры» командасын орындау; | |
| |«Формат» менюінен фигураның түсін өзгерту.| |
| |Жасыл топтың дұрыс алгоритмі: | |
| |Пуск => Все программы => Microsoft Office | |
| |=> MS Power Point; | |
| |Дизайн => Стили фона => формат фона | |
| |командасын орындау; | |
| |Тақырыпты WordArt түрінде енгізу, «Вставка| |
| |=> WordArt» командасын орындау; | |
| |«Вставка =>Рисунок» командасын орындау; | |
| |«Формат рисунка» менюін пайдалану; | |
| |«Вставка => Фигуры» командасын орындау; | |
| |«Вставка =>SmartArt» командасын орындау | |
|Аяқталуы: |
|Қосымша ақпарат: Практикалық жұмыс. |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді|Пәнаралық |
|көмек көрсетуді қалай |қалай жоспарлайсыз? |байланыс. |
|жоспарлайсыз? |Оқушыларға жеке-жеке « Менің Отаным – |Қауіпсіздік |
| |Қазақстан» тақырыбында 3-4 слайдтан |және еңбекті |
| |тұратын презентация жасау тапсырма |қорғау |
| |беріледі. |ережелері АКТ |
| | |құзыреттілігі |
| |Оқушылар «толық үйрендім», «үйрендім», | |
| |«біраз қиналдым» деп саусақ беліглерімен | |
| |кері байланыс жасайды. | |
|Рефлексия |Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз | |
|Сабақтың мақсаты шынайы |пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы | |
|ма? |Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін | |
|Бүгін оқушылар не білді?|сұрақтарға жауап беріңіз | |
|Сыныптағы ахуал қандай | | |
|болды? | | |
|Мен орындаған саралау | | |
|шаралары тиімді болды | | |
|ма? | | |
|Мен өз жоспарыма қандай | | |
|түзетулер енгіздім және | | |
|неліктен? | | |
|Қорытынды бағалау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды?(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) |
| |
|1. |
| |
| |
|2. |
| |
| |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? |
| |
|1. |
| |
| |
|2. |
| |
| |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің елесі сабағымды |
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
| |
| |
|1. |
| |
| |
|2. |
| |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz