Ыбырай Алтынсарин Баланың айласы

Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы
Арқалық орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Блялова Бакытжамал Батталовна

|Апта |Күні |
|Сабақтың тақырыбы |Ыбырай Алтынсарин «Баланың айласы» |
|Мақсаты |Ақылды баланың сөзінен ажалдан құтылған ғалым туралы біледі. Тек |
| |қана ақылдылық оқудан келетінін түсінеді. Мәтінді түсініп әрі |
| |мәнерлеп оқи отырып, өз ойын қара сөзбен айтып бере біледі. Көп |
| |оқуға, оқығаннан өзіне ақыл түюге үйренеді. |
|Оқушылар үшін оқу |Мәтінмен жұмыс жасай біледі. |
|нәтижелері |Мәтінді талай алады. |
| |Ассоциация жинай біледі, өз ойын өзі ашып жеткізе алады. |
|Сабақта туындаған |Постер, ассиоциация, мәтінмен жұмыс, мақал-мәтелдер, жаңылтпаш. |
|негізгі идеялар | |
|Тапсырмалар | Білу |Түсіну |Қолдану |Талдау |Жинақтау |
|(Блум бойынша) | | | | | |
| |Ыбырай |Ақыл сөзіне |Мәтінді |Кластер, |Тақырып желісі|
| |Алтынсарин |ассоциация |талдау |Венн |бойынша эссе |
| |туралы | |(мәтінмен |диаграмасы|жазып ой |
| |білетін | |жұмыс) |. |жинақтайды. |
| |білімдерін | | | | |
| |салыстыру. | | | | |
|І. Ұйымдастыру |А) Оқушылармен сәлемдесу;|Формасы: Батырлар аттарымен топтарға |
|кезеңі: |Ә) Оқушыларды топтарға |бөлу |
| |бөлу. |Бағалау: |
|Үй тапсырмасын |Шарты: |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
|тексеру: |Оқып келген мәтін бойынша|І деңгей: Мәтін не |Критерий |
| |өз ойларын ортаға салу. |туралы? |бойынша |
| |А деңгейі: «Қоян» мәтінін|ІІ деңгей: Қоян қандай | |
| |түсініп оқу. |аң? (2) | |
| |В деңгейі: ««Қоян» |Жазушы нені суреттеген? | |
| |мәтінін түсініп оқу. |Екі мәтіндегі ортақ | |
| |С деңгейі: «Қоян» мәтінін|тақырып не? | |
| |түсініп оқу. Қоян туралы | | |
| |деректер жинау. | | |
|Білу -түсіну |Шарты: |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Ақыл деген сөзге | |«Бағдаршам» |
| |білетіндеріне ассоциация.| |арқылы |
| |Мәтінмен жұмыс: |Формасы: топпен, жекелей,|Бағалау: |
| |Мәтінді мәнерлеп оқу; |жаппай жұмыс |«Бағдаршам» |
| |Тізбектеп оқу; |Ыбырай Алтынсарин |арқылы |
| |Топпен оқу; |–қазақтың тұңғыш | |
| |Сыныпппен жаппай оқу |педагогы, жазушы, ақын. | |
| |(дауыстап оқу); |Қазақ балаларына ағаш | |
| |Бөліктерге бөліп оқу; |білімнен сәуле сыйлаған | |
| | |қазақтың жұлдызы. | |
|Сергіту сәті: |Шарты: |Формасы: жұппен жұмыс |Бағалау: |
| |Дос болайық, | |«Жарайсың», |
| |Қас болмайық. | |«Өте жақсы» |
| |Онға дейін санайық | | |
| |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | | |
|Қолдану |Ой ашар |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Шарты: |Мәтінді талдау: |Балл арқылы |
| |Мәтінді талдату, мәтіннің|Мәтіннің аты: | |
| |негізгі ойына, тәрбиелік |Авторы: | |
| |мәніне тоқталу. |Кейіпкерлері: | |
| | |Негізгі ойы: | |
| | |Тәрбиелік мәні: | |
|Талдау |Ізденіс |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Шарты: | |Смайликтер |
| |Мәтіндегі бала туралы | |арқылы |
| |кластер жинау. | | |
|Жинақтау: |Түйін |Формасы: жекелей жұмыс |Бағалау: |
| |(өтілген тақырып бойынша |Эссе жазу |Критерий |
| |жасалған жұмыстарға | |бойынша |
| |қорытынды жасай отырып, | | |
| |өзінің пікірін білдіру) | | |
| |Кері байланыс | | |
|Бағалау: |Шарты: |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Өтілген осы тақырып |Ақыл, білім туралы |Критерий |
| |бойынша өздігінен |мақал-мәтелдер жаттау. |бойынша |
| |деректер жинау, алған | | |
| |білімін қорытындылау. | | |
|Үйге тапсырма |Шарты: |Формасы: жекелей жұмыс |Бағалау: |
|беру: |Сыныпта алған білімдерін |«Баланың айласы» мәтінін |Критерий |
| |ары қарай үйде |түсініп оқу. |бойынша |
| |жалғастыру. | | |
|Дереккөздер және жабдықтар: |
|Алматы «Атамұра»2010 жыл, дидактикалық материалдар, әдістемелік журналдар. |
|Компьютер, палкаттар, бағалау парақтары, фломастер, үлестірмелі қағаздар. |
|Қосымша тапсырмалар: |«Баланың айласы» мәтінін түсініп оқу. |
|А деңгйіне | |
|В деңгейіне |«Бпалының айласы» мәтінін түсініп оқу. Жыланға мәнездеме беру |
|С деңгейіне |«Баланың айласы» мәтінін түсініп оқу. Ақылды баланың |
| |тапқыпрлығы мен ғалымға мінездеме беру. |
|Сабақ бойынша пікір: | |
| | |

-----------------------

Ақылды бала

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды бағалау
Өзеннің суретін салу
Ыбырай Алтынсариннің Өзен өлеңі
Отбасы оқиғалары жаттығуы
Таза бұлақ
Ананың сүюі
Өзен. 4-класс. ана тілі
Қазақ тілінен орыс тіліне және керісінше, екі тілде ауызекі сөйлей білуге жаттығу
Ыбырай алтансарин "бай баласы мен жарлы баласы"
Кей оқушы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz