Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ыбырай Алтынсарин Баланың айласы
Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы
Арқалық орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Блялова Бакытжамал Батталовна
|Апта |Күні |
|Сабақтың тақырыбы |Ыбырай Алтынсарин «Баланың айласы» |
|Мақсаты |Ақылды баланың сөзінен ажалдан құтылған ғалым туралы біледі. Тек |
| |қана ақылдылық оқудан келетінін түсінеді. Мәтінді түсініп әрі |
| |мәнерлеп оқи отырып, өз ойын қара сөзбен айтып бере біледі. Көп |
| |оқуға, оқығаннан өзіне ақыл түюге үйренеді. |
|Оқушылар үшін оқу |Мәтінмен жұмыс жасай біледі. |
|нәтижелері |Мәтінді талай алады. |
| |Ассоциация жинай біледі, өз ойын өзі ашып жеткізе алады. |
|Сабақта туындаған |Постер, ассиоциация, мәтінмен жұмыс, мақал-мәтелдер, жаңылтпаш. |
|негізгі идеялар | |
|Тапсырмалар | Білу |Түсіну |Қолдану |Талдау |Жинақтау |
|(Блум бойынша) | | | | | |
| |Ыбырай |Ақыл сөзіне |Мәтінді |Кластер, |Тақырып желісі|
| |Алтынсарин |ассоциация |талдау |Венн |бойынша эссе |
| |туралы | |(мәтінмен |диаграмасы|жазып ой |
| |білетін | |жұмыс) |. |жинақтайды. |
| |білімдерін | | | | |
| |салыстыру. | | | | |
|І. Ұйымдастыру |А) Оқушылармен сәлемдесу;|Формасы: Батырлар аттарымен топтарға |
|кезеңі: |Ә) Оқушыларды топтарға |бөлу |
| |бөлу. |Бағалау: |
|Үй тапсырмасын |Шарты: |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
|тексеру: |Оқып келген мәтін бойынша|І деңгей: Мәтін не |Критерий |
| |өз ойларын ортаға салу. |туралы? |бойынша |
| |А деңгейі: «Қоян» мәтінін|ІІ деңгей: Қоян қандай | |
| |түсініп оқу. |аң? (2) | |
| |В деңгейі: ««Қоян» |Жазушы нені суреттеген? | |
| |мәтінін түсініп оқу. |Екі мәтіндегі ортақ | |
| |С деңгейі: «Қоян» мәтінін|тақырып не? | |
| |түсініп оқу. Қоян туралы | | |
| |деректер жинау. | | |
|Білу -түсіну |Шарты: |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Ақыл деген сөзге | |«Бағдаршам» |
| |білетіндеріне ассоциация.| |арқылы |
| |Мәтінмен жұмыс: |Формасы: топпен, жекелей,|Бағалау: |
| |Мәтінді мәнерлеп оқу; |жаппай жұмыс |«Бағдаршам» |
| |Тізбектеп оқу; |Ыбырай Алтынсарин |арқылы |
| |Топпен оқу; |–қазақтың тұңғыш | |
| |Сыныпппен жаппай оқу |педагогы, жазушы, ақын. | |
| |(дауыстап оқу); |Қазақ балаларына ағаш | |
| |Бөліктерге бөліп оқу; |білімнен сәуле сыйлаған | |
| | |қазақтың жұлдызы. | |
|Сергіту сәті: |Шарты: |Формасы: жұппен жұмыс |Бағалау: |
| |Дос болайық, | |«Жарайсың», |
| |Қас болмайық. | |«Өте жақсы» |
| |Онға дейін санайық | | |
| |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | | |
|Қолдану |Ой ашар |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Шарты: |Мәтінді талдау: |Балл арқылы |
| |Мәтінді талдату, мәтіннің|Мәтіннің аты: | |
| |негізгі ойына, тәрбиелік |Авторы: | |
| |мәніне тоқталу. |Кейіпкерлері: | |
| | |Негізгі ойы: | |
| | |Тәрбиелік мәні: | |
|Талдау |Ізденіс |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Шарты: | |Смайликтер |
| |Мәтіндегі бала туралы | |арқылы |
| |кластер жинау. | | |
|Жинақтау: |Түйін |Формасы: жекелей жұмыс |Бағалау: |
| |(өтілген тақырып бойынша |Эссе жазу |Критерий |
| |жасалған жұмыстарға | |бойынша |
| |қорытынды жасай отырып, | | |
| |өзінің пікірін білдіру) | | |
| |Кері байланыс | | |
|Бағалау: |Шарты: |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Өтілген осы тақырып |Ақыл, білім туралы |Критерий |
| |бойынша өздігінен |мақал-мәтелдер жаттау. |бойынша |
| |деректер жинау, алған | | |
| |білімін қорытындылау. | | |
|Үйге тапсырма |Шарты: |Формасы: жекелей жұмыс |Бағалау: |
|беру: |Сыныпта алған білімдерін |«Баланың айласы» мәтінін |Критерий |
| |ары қарай үйде |түсініп оқу. |бойынша |
| |жалғастыру. | | |
|Дереккөздер және жабдықтар: |
|Алматы «Атамұра»2010 жыл, дидактикалық материалдар, әдістемелік журналдар. |
|Компьютер, палкаттар, бағалау парақтары, фломастер, үлестірмелі қағаздар. |
|Қосымша тапсырмалар: |«Баланың айласы» мәтінін түсініп оқу. |
|А деңгйіне | |
|В деңгейіне |«Бпалының айласы» мәтінін түсініп оқу. Жыланға мәнездеме беру |
|С деңгейіне |«Баланың айласы» мәтінін түсініп оқу. Ақылды баланың |
| |тапқыпрлығы мен ғалымға мінездеме беру. |
|Сабақ бойынша пікір: | |
| | |
-----------------------
Ақылды бала
Арқалық орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Блялова Бакытжамал Батталовна
|Апта |Күні |
|Сабақтың тақырыбы |Ыбырай Алтынсарин «Баланың айласы» |
|Мақсаты |Ақылды баланың сөзінен ажалдан құтылған ғалым туралы біледі. Тек |
| |қана ақылдылық оқудан келетінін түсінеді. Мәтінді түсініп әрі |
| |мәнерлеп оқи отырып, өз ойын қара сөзбен айтып бере біледі. Көп |
| |оқуға, оқығаннан өзіне ақыл түюге үйренеді. |
|Оқушылар үшін оқу |Мәтінмен жұмыс жасай біледі. |
|нәтижелері |Мәтінді талай алады. |
| |Ассоциация жинай біледі, өз ойын өзі ашып жеткізе алады. |
|Сабақта туындаған |Постер, ассиоциация, мәтінмен жұмыс, мақал-мәтелдер, жаңылтпаш. |
|негізгі идеялар | |
|Тапсырмалар | Білу |Түсіну |Қолдану |Талдау |Жинақтау |
|(Блум бойынша) | | | | | |
| |Ыбырай |Ақыл сөзіне |Мәтінді |Кластер, |Тақырып желісі|
| |Алтынсарин |ассоциация |талдау |Венн |бойынша эссе |
| |туралы | |(мәтінмен |диаграмасы|жазып ой |
| |білетін | |жұмыс) |. |жинақтайды. |
| |білімдерін | | | | |
| |салыстыру. | | | | |
|І. Ұйымдастыру |А) Оқушылармен сәлемдесу;|Формасы: Батырлар аттарымен топтарға |
|кезеңі: |Ә) Оқушыларды топтарға |бөлу |
| |бөлу. |Бағалау: |
|Үй тапсырмасын |Шарты: |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
|тексеру: |Оқып келген мәтін бойынша|І деңгей: Мәтін не |Критерий |
| |өз ойларын ортаға салу. |туралы? |бойынша |
| |А деңгейі: «Қоян» мәтінін|ІІ деңгей: Қоян қандай | |
| |түсініп оқу. |аң? (2) | |
| |В деңгейі: ««Қоян» |Жазушы нені суреттеген? | |
| |мәтінін түсініп оқу. |Екі мәтіндегі ортақ | |
| |С деңгейі: «Қоян» мәтінін|тақырып не? | |
| |түсініп оқу. Қоян туралы | | |
| |деректер жинау. | | |
|Білу -түсіну |Шарты: |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Ақыл деген сөзге | |«Бағдаршам» |
| |білетіндеріне ассоциация.| |арқылы |
| |Мәтінмен жұмыс: |Формасы: топпен, жекелей,|Бағалау: |
| |Мәтінді мәнерлеп оқу; |жаппай жұмыс |«Бағдаршам» |
| |Тізбектеп оқу; |Ыбырай Алтынсарин |арқылы |
| |Топпен оқу; |–қазақтың тұңғыш | |
| |Сыныпппен жаппай оқу |педагогы, жазушы, ақын. | |
| |(дауыстап оқу); |Қазақ балаларына ағаш | |
| |Бөліктерге бөліп оқу; |білімнен сәуле сыйлаған | |
| | |қазақтың жұлдызы. | |
|Сергіту сәті: |Шарты: |Формасы: жұппен жұмыс |Бағалау: |
| |Дос болайық, | |«Жарайсың», |
| |Қас болмайық. | |«Өте жақсы» |
| |Онға дейін санайық | | |
| |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | | |
|Қолдану |Ой ашар |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Шарты: |Мәтінді талдау: |Балл арқылы |
| |Мәтінді талдату, мәтіннің|Мәтіннің аты: | |
| |негізгі ойына, тәрбиелік |Авторы: | |
| |мәніне тоқталу. |Кейіпкерлері: | |
| | |Негізгі ойы: | |
| | |Тәрбиелік мәні: | |
|Талдау |Ізденіс |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Шарты: | |Смайликтер |
| |Мәтіндегі бала туралы | |арқылы |
| |кластер жинау. | | |
|Жинақтау: |Түйін |Формасы: жекелей жұмыс |Бағалау: |
| |(өтілген тақырып бойынша |Эссе жазу |Критерий |
| |жасалған жұмыстарға | |бойынша |
| |қорытынды жасай отырып, | | |
| |өзінің пікірін білдіру) | | |
| |Кері байланыс | | |
|Бағалау: |Шарты: |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Өтілген осы тақырып |Ақыл, білім туралы |Критерий |
| |бойынша өздігінен |мақал-мәтелдер жаттау. |бойынша |
| |деректер жинау, алған | | |
| |білімін қорытындылау. | | |
|Үйге тапсырма |Шарты: |Формасы: жекелей жұмыс |Бағалау: |
|беру: |Сыныпта алған білімдерін |«Баланың айласы» мәтінін |Критерий |
| |ары қарай үйде |түсініп оқу. |бойынша |
| |жалғастыру. | | |
|Дереккөздер және жабдықтар: |
|Алматы «Атамұра»2010 жыл, дидактикалық материалдар, әдістемелік журналдар. |
|Компьютер, палкаттар, бағалау парақтары, фломастер, үлестірмелі қағаздар. |
|Қосымша тапсырмалар: |«Баланың айласы» мәтінін түсініп оқу. |
|А деңгйіне | |
|В деңгейіне |«Бпалының айласы» мәтінін түсініп оқу. Жыланға мәнездеме беру |
|С деңгейіне |«Баланың айласы» мәтінін түсініп оқу. Ақылды баланың |
| |тапқыпрлығы мен ғалымға мінездеме беру. |
|Сабақ бойынша пікір: | |
| | |
-----------------------
Ақылды бала
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz