Файл қосу

Пәннің аты




|Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі                          |
|Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті                              |
|МСЖ құжат 3 деңгейлі     |ПОӘК                     |ПОӘК                     |
|                         |                         |042.18.21.04/01.2013     |
|ПОӘК                     |Басылым №                |                         |
|«Мамандандырылған қазақ  |                         |                         |
|(орыс) тілі»   пәнінен   |                         |                         |
|студенттерге арналған    |                         |                         |
|жұмыс  бағдарламасы      |                         |                         |










                  5В080100 «Агрономия» мамандығына арналған

                «Мамандандырылған қазақ (орыс) тілі»  пәнінің




                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ




                        ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН

                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ






















                                 СЕМЕЙ –2013



                                  Алғы сөз



   I. Құрастырған
    Шәкәрім атындағы  университетінің «Агротехнология және орман ресурстары»
   кафедрасының  аға оқытушысы -----------Каламов Бақытбек Хамзаұлы
   «__»  _____2013 жыл
   2. Талқыланды:
   2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің  «Агротехнология»
   кафедрасының мәжілісінде.
   Хаттама «__»  _____ 2013 жыл, №2


   Кафедра меңгерушісі, профессор: ___________Сейлгазина С.М.


   2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде
   Хаттама «09» 09 2013 жыл, №1
   Төраға ______________Тлеубаева А.В


   3. БЕКІТІЛДІ
   Университеттің оқу-әдістемелік кеңес  мәжілісінде  қаралды  және  баспаға
   ұсынылды
   Хаттама «__»  _____2013 жыл, №
   ОӘК төрағасы, бірінші проректор ____________Г.Искакова




4. Басылым  № « ___» ______  20___ жыл орнына енгізілген




































































                                   МАЗМҰНЫ







     1. Жалпы жағдайлар
     2. Пәді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар
     3. Курстың форматы мен саясаты
     4. Баға қою саясаты
     5. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар
     6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны
     7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары








































           1. Жалпы жағдайлар


              1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер

      1. Оқытушының аты –жөні:                  Каламов Бақытбек Хамзаұлы
      2. Кафедра:
Агротехнология
      3. Хабарласу телефоны:                        63-69-15 (институт,
жұмыс)
      4. Жұмыс өткізілетін орны:                   № 5 ғимарат,

      5. Пәннің аты:
«Агротерминология»



      6. Кредит саны:                                          3


              2. Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте –1)



                      Кесте –1. Оқу жоспарынан көшірме



|Курс                                                                         |
|Апталар                               |1                                     |
|                                      |Бақыла|Д  |ЛПЗ   |ӨСӨЖ   |СӨЖ   |МБ1  |
|                                      |у түрі|   |      |       |      |     |
|                                      |мак.  |16 |187   |30     |37    |270+3|
|                                      |балл  |   |      |       |      |0    |
|2 рейтинг (2- семестр)                                                       |
|Апталар                                      |9  |10 |11 |12 |13  |14  |15  |
|Апта бойындағы ең жоғарғы балл               |14 |14 |15 |14 |15  |14  |114 |
|                                      |Бақыла|Қ  |Қ       |Қ       |Қ   |Қ   |
|Дәріске қатынасу және пайдалану       |у түрі|   |        |        |    |    |
|                                      |мак.  |14 |192     |29      |35  |270+|
|                                      |балл  |   |        |        |    |30  |


Қысқартылған белгілер: Қ– сабаққа қатынасу, КТ – конспекты тексеру, Т –
тексеру,

 МБ1 – межелік бақылау №1.

МБ 2 – межелік бақылау №2.



Қорытынды рейтингті есептеу әдістемесі



Оқу жұмыс жоспары бойынша қорытынды бақылау емтихан болып
саналады.Университеттің ғылыми кеңесінің шешімі бойынша қорытынды бақылау
түрлері және өтпелі бақылаудың өлшем бірліктері берілген.

Кесте  2.1

|Әріптік      |Балдың      |Пайыздық мәні  |Дәстүрлі жүйе бойынша       |
|эквивалент   |сандық      |               |бағалар                     |
|бағалар      |эквиваленті |               |                            |
|А            |4,0         |95-100         |Өте жақсы                   |
|А-           |3,67        |90-94          |- « -                       |
|В+           |3,33        |85-89          |Жақсы                       |
|   В                       |80-84          |- « -                       |
|3.00                       |               |                            |
|В-           |   2,67     |75-79          |- « -                       |
|С+           |2,33        |70-74          |Қанағаттанарлық             |
|С            |2,00        |65-69          |- « -                       |
|С-           |1,67        |60-64          |- « -                       |
|Д+           |1,33        |55-59          |- « -                       |
|Д            |1,00        |50-54          |- « -                       |
|F            |0,00        |0-49           |Қанағаттанарлықсыз          |
|             |            |               |                            |


   1. Пәннің мазмұны және сабақтарының түрлері бойынша сағаттар.


        Кесте №2  Пәннің мазмұны және сабақтарының түрлері бойынша
        сағаттар.


        |№     |Тақырыптың аты                 |Дәріс  |Тәжірбие  |ӨСӨЖ    |СӨЖ    |
|      |                               |       |сағаты    |        |       |
|1     | Кіріспе..                     |1      |4         |3       |3      |
|2     | Агрономия Ғылымында           |1      |4         |3       |3      |
|      |пайдаланылатын глоссари және   |       |          |        |       |
|      |терминдердің класификациясы    |       |          |        |       |
|3,4   | Ғылыми агрономиф негіздеріне  |2      |4         |6       |6      |
|      |пайдаланылатын терминдер       |       |          |        |       |
|5,6   | Егіншілікке пайдаланылатын    |2      |4         |6       |6      |
|      |терминдер мен сөздіктер        |       |          |        |       |
|7, 8  | Топырақтану ғылымында         |2      |4         |6       |6      |
|      |пайдаланылатын терминдер мен   |       |          |        |       |
|      |сөздіктер                      |       |          |        |       |
|9, 10 |Өсімдік шаруашылығында         |2      |4         |6       |6      |
|      |пайдаланатын терминдер мен     |       |          |        |       |
|      |сөздіктер                      |       |          |        |       |
|11,12 | Өсімдік қорғау саласында      |2      |4         |6       |6      |
|      |пайдаланылатын терминдер       |       |          |        |       |
|13,14 | Ауылшаруашылық өндірістерін   |       |          |        |       |
|      |механикаландыру саласында      |2      |4         |6       |6      |
|      |пайдаланатын терминдер         |       |          |        |       |
|15    |Шолу дәрістері                 |1      |2         |3       |3      |
|      |Барлығы:                       |15     |30        |45      |45     |














         6. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР


                      Кесте –3. СОЖӨЖ және СӨЖ жоспары



|№  |СОЖӨЖ                                       |                      |
|   |                                            |СӨЖ                   |
|   |Аудитория              |Аудиториядан тыс    |                      |
|1  | Терминология.         |Топырақты           |Тұқым шаруашылығында  |
|   |Терминдер мен сөздіктер|мекендейтін көп     |пайдаланылатын        |
|   |туралы жалпы ұғым.     |қоректі             |терминдер мен         |
|   |                       |зиянкестердің       |сөздіктер             |
|   |                       |терминологиясы      |                      |
|2  |Ботаникалық            |Бір жылдық дәнді    | Өсімдіктердің тамыр  |
|   |номенклатура           |бұршақ дақылдардың  |шірік ауруларын       |
|   |                       |терминологиясы      |қоздырушылардың       |
|   |                       |                    |терминдері            |
|3  | Транслитерация туралы |Жүзім дақылдарының  |Талшықты дақылдардың  |
|   |ұғым                   |зиянкестерінің      |ауруларын             |
|   |                       |терминологиясы      |қоздырушыларының      |
|   |                       |                    |латынша атауы         |
|4  | Агрономиялық          |Қойма зиянкестерінің|Кенеп дақылының       |
|   |терминология           |терминологиясы      |аурулары              |
|   |                       |                    |қоздырушысының латынша|
|   |                       |                    |атауы                 |
|5  |Гректің термин         |Астық дақылдарының  |Картоп дақылының      |
|   |элеметтері             |бактериологиялық    |қоздырушы ауруларының |
|   |                       |аурулардың          |латынша атауы         |
|   |                       |терминологиясы      |                      |
|6  |Информативті           |Астық дақылдарының  |Қауын және асқабақ    |
|   |индифферентті өсімдік  |вирус ауруларының   |дақылдарының Латынша  |
|   |атаулары               |терминологиясы      |атауы                 |
|7  |Мал азығын дайындау    |Өсімдіктер          |Темекі өндіру         |
|   |пәнінде кездесетін     |карантинінде және   |технологиясы          |
|   |терминдер              |өсімдік қорғау      |                      |
|   |                       |салаларында         |                      |
|   |                       |пайдаланылатын      |                      |
|   |                       |терминдер           |                      |



























|Әріптік       |Баға                             |Балл      |Процент (%)|
|эквивалент    |                                 |          |           |
|Бағалар       |                                 |          |           |
|I             |2                                |3         |4          |
|А             |Үздік                            |4,00      |95-100     |
|А-            |Өте жақсы                        |3,67      |90-94      |
|В +           |Жақсы                            |3,33      |85-89      |
|В             |Жақсы                            |3,00      |80-84      |
|В  -          |Жақсы                            |2,67      |75-79      |
|С +           |Қанағаттарлық                    |2,33      |70-74      |
|С             |Қанағаттарлық                    |2,00      |65-69      |
|С -           |Қанағаттарлық                    |1,67      |60-64      |
|С+D+          |Өту баллы                        |1,33      |55-59      |
|D             |Төмен өту баллы                  |1,00      |50-54      |
|F             |Төменгі балл                     |0,00      |0-49       |
|I             |Бітірмеген                       |NA        |           |
|W             |Шығару баллы                     |NA        |           |
|А W           |Әкімшілікпен шығару              |NA        |           |
|Р             |Өтті (тек қорытынды тест үшін)   |NA        |0          |




      Пән бойынша емтихандық бағалау үлгерім көрсеткіштері  бойынша  межелік
бақылау (60%) және қорытынды аттестация,  емтихан  (40%),  бұлардың  барлығы
100 % -ды құрайды. Яғни:

                     (Р1 + Р2) : 2 + Рөт)* 0,6 + Е * 0,4
      мұндағы Р1 – бірінші межелік бақылаудың % бойынша жиыны
      Р2 – екінші межелік бақылаудың % бойынша жиыны;
      Рөт - өтеу уақытындағы алған % бойынша қосымша баллы;
      Е - % бойынша емтиханның баллы.







Пәндер