Файл қосу
СОӨЖ СӨЖ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ атындағы
СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | |
| | |ПОӘК 042-02.01.20.20/02-2008|
|ПОӘК |01.09.2006 № | |
|Студенттерге арналған |1басылымның орнына | |
|пәндердің оқу жұмыс |№2 басылым | |
|бағдарламасы | | |
|«Математика» | | |
ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
«Математика »
050607 – «Биология» мамандығы үшін
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2009
1 ӘЗІРЛЕНГЕН
Құрыстырушы __________ «___»_____________ 200__г.
Нурсултанова Гульзифа Кажиевна, «Жоғары математика» кафедрасының аға
оқытушысы
2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Жоғары математика» кафедра отырысында
02.09.2009 ж., № 1 хаттама.
Кафедра меңгерушісі ______________ А.П.Мұстафаев
2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу-әдістемелік
кеңесінің отырысында
«____» _______________ 200__ж., № ___хаттама.
Төраға ______________ С.Б.Кайсанов
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған
«____» _______________ 200__ж., № ___хаттама.
ОӘК төрағасы ______________ А.А.Молдажанова
4 01.09.2006 ж. № 1 басылымның орнына 02.09.2008 ж. № 2 басылым
Мазмұны
1. Жалпы ережелер……………………………………………………………………….4
2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік
ұсынымдар.............................................5
3. Курс форматы және
саясаты.............................................................
............................5
4. Баға қоюдың
саясаты.............................................................
........................................5
5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды
бөлу........................6
6. СОӨЖ және СӨЖ
мазмұны.............................................................
.............................7
7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
кестелері......................................................8
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
• Оқытушының тегi Нурсултанова Г. К. - аға оқытушы
• Кафедра – Жоғары математика;
• Ақпарат – № 1 оқу ғимараты, кабинет № 506
• Сабақ өткiзу орны – расписание бойынша
• Пәннiң атауы – Математика;
• Кредит саны – 3;
1.2 Оқу жұмыс жоспарына көшірме (1 кесте):
1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме
|Курс |Семестр |Кредиттер|ЛК |
| | | |(сағ) |
|A |4,0 |95-100 | |
| | | |Өте жақсы |
|A- |3,67 |90-94 | |
|B+ |3,33 |85-89 | |
| | | |Жақсы |
|B |3,0 |80-84 | |
|B- |2,67 |75-79 | |
|C+ |2,33 |70-74 | |
| | | | |
| | | |Қанағаттанарлық|
|C |2,0 |65-69 | |
|C- |1,67 |60-64 | |
|D+ |1,33 |55-59 | |
|D |1,0 |50-54 | |
|F |0 |0-49 |Қанағаттанарлық|
| | | |сыз |
5 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ
2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттар бөлу
|№ |Тақырып-тың аты |Дәріс |Машықта|ОКОСӨЖ |СӨЖ |
| | | |ну | | |
|Математика |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|1 |Сызықтық алгебра Векторлық алгебра |1 |2 |3 |3 |
|2 |Жазықтықтағы аналитикалық геометрия |1 |2 |3 |3 |
| |Кеңістіктегі аналитикалық геометрия | | | | |
|3 |Математикалық анализге кіріспе. |1 |2 |3 |3 |
| |Функцияның шегі. Тамаша шектер. | | | | |
| |Функцияның үзіліссіздігі. | | | | |
|4 |Туынды және диффер-енциал. |1 |2 |3 |3 |
| |Дифференциал-дау ережелері, таблица. | | | | |
| |Күрделі фнукцияның параметрлік және | | | | |
| |айқын емес функцияларының туындылары | | | | |
|5 |Туындының қолданылуы |1 |2 |3 |3 |
| |Функцияны толық зерттеу. | | | | |
|6 |Анықталмаған интеграл және |1 |2 |3 |3 |
| |интегралдаудың негізгі әдістері | | | | |
|7 |Рационал функцияларды интегралдау |1 |2 |3 |3 |
| |Иррационал және тригонометриялық | | | | |
| |функцияларды интегралдау | | | | |
|8 |Анықталған интегралдың қолданулары |1 |2 |3 |3 |
|9 |Сан қатарлары және олардың жинақтылық |1 |2 |3 |3 |
| |белгілері | | | | |
|10 |Функционалдық қатар. Дәрежелік қатар. |1 |2 |3 |3 |
|11 |Дифференциалдық теңдеу туралы түсінік. |1 |2 |3 |3 |
| |Бірінші ретті теңдеу. | | | | |
|12 |Реті төмендетілетін диф-ференциалдық |1 |2 |3 |3 |
| |теңдеулер | | | | |
|13 |Ықтималдықтар теориясының элементтері. |1 |2 |3 |3 |
| |Негізгі теоремалар мен түсініктемелер | | | | |
|14 |Кездейсоқ шамалар |1 |2 |3 |3 |
|15 |Математикалық статистика есептері |1 |2 |3 |3 |
| |Барлығы |15 |30 |45 |45 |
6 СОӨЖ ЖӘНЕ ССӨЖ МАЗМҰНЫ
3 кесте – СОӨЖ және СӨЖ жоспары
|№ |СОӨЖ |СӨЖ |
|п/п | | |
| |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|1 |2 |3 |4 |
|1 | |Тапсырманың түрлерімен | 2тақырып бойынша |
| | |таныстыру. Бірінші үй |дайындау. Өздігінен |
| | |тапсырманы беру. |оқу–Гаусс әдісі . |
|2 |Бірінші үй |Ауызша сураужәне Үй |3 тақырып бойынша |
| |тапсырмасын орандау|тапсырмасын орандауға |дайындау. Өздігінен оқу –|
| |бойынша жалпы |жекелей кеңес. Екінші үй|шектерді есептеу. әдісі. |
| |кеңес. |тапсырманы беру. |Бірінші үй тапсырмамен |
| |Ауызша сурау. | |жұмыс. |
|3 |Бірінші үй |Үй тапсырмасын орандауға|4 тақырып бойынша |
| |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. Үшінші үй|дайындау. Өздігінен оқу– |
| | |тапсырманы беру. |функцияын толық зерттеу |
|4 |Аудиторлық бақылау |Ауызша сурау және Үй | 5 тақырып бойынша |
| |жұмыс дайындық |тапсырмасын орандауға |дайындау. Өздігінен |
| |бойынша кеңес. |жекелей кеңес Төртінші |оқу–.рационал |
| |Ауызша сурау. Үй |үй тапсырманы беру. |функцияларды интегралдау.|
| |тапсырмасын өткізу.| | |
|5 |Аудиторлық бақылау |Тестілеуге дайындық |6 тақырып бойынша |
| |жұмысы. Үй |бойынша жекелей кеңес. |дайындау. Тестілеуге |
| |тапсырмасын өткізу.|Бесінші үй тапсырманы |дайындау. Алтыншы үй |
| | |беру. |тапсырмамен жұмыс. |
| | | |Өздігінен оқу – Лопиталь |
| | | |ережесі көмегімен |
| | | |шектерді есептеу. |
| | | |. |
|6 |Тестілеу. Үй |Үй тапсырмасын орандауға|7 тақырып бойынша |
| |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. Алтыншы |дайындау. Жетінші үй |
| | |үй тапсырманы беру. |тапсырмамен жұмыс. |
|7 |Бірінші рубеждік | |8 тақырып бойынша |
| |бақылау. Үй |Жетінші үй тапсырманы |дайындау. Өздігінен оқу |
| |тапсырмасын өткізу.|беру. |–үй тапсырмамен жұмыс |
|8 |Ауызша сурау |Ауызша сурау және Үй |9 тақырып бойынша |
| |бойынша жалпы кеңес|тапсырмасын орандауға |дайындау. Өздігінен оқу –|
| |Үй тапсырмасын |жекелей кеңес . |қатарды жинақтылыққа |
| |өткізу. |Сегізінші үй тапсырманы |зертеу. |
| | |беру. | |
|9 |Ауызша сурау.Үй |Үй тапсырмасын орандауға|10 тақырып бойынша |
| |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. |дайындау. Үй тапсырмамен |
| | |Тоғызыншы үй тапсырманы |жұмыс. Өздігінен оқу – |
| | |беру. |қатарлар арқылы есептеу |
|10 |Үй тапсырмасын |Үй тапсырмасын орандауға|11 тақырып бойынша |
| |орандау бойынша |жекелей кеңес. 10 ші үй |дайындау. Үй тапсырмамен |
| |жалпы кеңес. Үй |тапсырманы беру. |жұмыс. Өздігінен оқу – |
| |тапсырмасын өткізу.| |екінші ретті |
| | | |дифференциалдық |
| | | |теңдеулері |
|11 | Үй тапсырмасын |Ауызша сурау және үй |12 тақырып бойынша |
| |өткізу. |тапсырмасын орандауға |дайындау. Өздігінен оқу -|
| | |жекелей кеңес. 11 ші үй |комбинаторика элементері |
| | |тапсырманы беру. | |
|12 |Ауызша сурау.Үй | 12 ші үй тапсырманы |13- тақырып бойынша |
| |тапсырмасын өткізу.|беру. |дайындау. |
|13 |Аудиторлық бақылау |Тестілеуге дайындық |14. тақырып бойынша |
| |жұмысы.Үй |бойынша жекелей кеңес. |дайындау. Тестілеуге |
| |тапсырмасын өткізу.|13 ші үй тапсырманы |дайындау. Бесінші үй |
| | |беру. |тапсырмамен жұмыс. |
| | | |Өздігінен оқу – |
| | | |Ықтималдықтар есептеу. |
|14 |Тестілеу. Үй |Үй тапсырмасын орандауға|15 тақырып бойынша |
| |тапсырмасын өткізу.|14 ші үй тапсырманы |дайындау. Алтыншы үй |
| | |беру. |тапсырмамен жұмыс. |
| | | |Өздігінен оқу – |
| | | |математикалық статистика |
| | | |есебі |
|15 |Екінші рубеждік |Тесттік емтихан сұрақтар|Емтиханға дайындықзамену.|
| |бақылау.Үй |бойынша жекелей кеңес. | |
| |тапсырмасын өткізу.| | |
7. «МАТЕМАТИКА» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ
4 кесте – «МАТЕМАТИКА» ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ
|Апталар |1 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz