Файл қосу
СОӨЖ СӨЖ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-02.01.20.20/02-2008| |ПОӘК |01.09.2006 № | | |Студенттерге арналған |1басылымның орнына | | |пәндердің оқу жұмыс |№2 басылым | | |бағдарламасы | | | |«Математика» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Математика » 050607 – «Биология» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2009 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы __________ «___»_____________ 200__г. Нурсултанова Гульзифа Кажиевна, «Жоғары математика» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Жоғары математика» кафедра отырысында 02.09.2009 ж., № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ А.П.Мұстафаев 2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 200__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ С.Б.Кайсанов 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 200__ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ А.А.Молдажанова 4 01.09.2006 ж. № 1 басылымның орнына 02.09.2008 ж. № 2 басылым Мазмұны 1. Жалпы ережелер……………………………………………………………………….4 2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар.............................................5 3. Курс форматы және саясаты............................................................. ............................5 4. Баға қоюдың саясаты............................................................. ........................................5 5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу........................6 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны............................................................. .............................7 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестелері......................................................8 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер • Оқытушының тегi Нурсултанова Г. К. - аға оқытушы • Кафедра – Жоғары математика; • Ақпарат – № 1 оқу ғимараты, кабинет № 506 • Сабақ өткiзу орны – расписание бойынша • Пәннiң атауы – Математика; • Кредит саны – 3; 1.2 Оқу жұмыс жоспарына көшірме (1 кесте): 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер|ЛК | | | | |(сағ) | |A |4,0 |95-100 | | | | | |Өте жақсы | |A- |3,67 |90-94 | | |B+ |3,33 |85-89 | | | | | |Жақсы | |B |3,0 |80-84 | | |B- |2,67 |75-79 | | |C+ |2,33 |70-74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық| |C |2,0 |65-69 | | |C- |1,67 |60-64 | | |D+ |1,33 |55-59 | | |D |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлық| | | | |сыз | 5 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ 2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттар бөлу |№ |Тақырып-тың аты |Дәріс |Машықта|ОКОСӨЖ |СӨЖ | | | | |ну | | | |Математика | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Сызықтық алгебра Векторлық алгебра |1 |2 |3 |3 | |2 |Жазықтықтағы аналитикалық геометрия |1 |2 |3 |3 | | |Кеңістіктегі аналитикалық геометрия | | | | | |3 |Математикалық анализге кіріспе. |1 |2 |3 |3 | | |Функцияның шегі. Тамаша шектер. | | | | | | |Функцияның үзіліссіздігі. | | | | | |4 |Туынды және диффер-енциал. |1 |2 |3 |3 | | |Дифференциал-дау ережелері, таблица. | | | | | | |Күрделі фнукцияның параметрлік және | | | | | | |айқын емес функцияларының туындылары | | | | | |5 |Туындының қолданылуы |1 |2 |3 |3 | | |Функцияны толық зерттеу. | | | | | |6 |Анықталмаған интеграл және |1 |2 |3 |3 | | |интегралдаудың негізгі әдістері | | | | | |7 |Рационал функцияларды интегралдау |1 |2 |3 |3 | | |Иррационал және тригонометриялық | | | | | | |функцияларды интегралдау | | | | | |8 |Анықталған интегралдың қолданулары |1 |2 |3 |3 | |9 |Сан қатарлары және олардың жинақтылық |1 |2 |3 |3 | | |белгілері | | | | | |10 |Функционалдық қатар. Дәрежелік қатар. |1 |2 |3 |3 | |11 |Дифференциалдық теңдеу туралы түсінік. |1 |2 |3 |3 | | |Бірінші ретті теңдеу. | | | | | |12 |Реті төмендетілетін диф-ференциалдық |1 |2 |3 |3 | | |теңдеулер | | | | | |13 |Ықтималдықтар теориясының элементтері. |1 |2 |3 |3 | | |Негізгі теоремалар мен түсініктемелер | | | | | |14 |Кездейсоқ шамалар |1 |2 |3 |3 | |15 |Математикалық статистика есептері |1 |2 |3 |3 | | |Барлығы |15 |30 |45 |45 | 6 СОӨЖ ЖӘНЕ ССӨЖ МАЗМҰНЫ 3 кесте – СОӨЖ және СӨЖ жоспары |№ |СОӨЖ |СӨЖ | |п/п | | | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 |4 | |1 | |Тапсырманың түрлерімен | 2тақырып бойынша | | | |таныстыру. Бірінші үй |дайындау. Өздігінен | | | |тапсырманы беру. |оқу–Гаусс әдісі . | |2 |Бірінші үй |Ауызша сураужәне Үй |3 тақырып бойынша | | |тапсырмасын орандау|тапсырмасын орандауға |дайындау. Өздігінен оқу –| | |бойынша жалпы |жекелей кеңес. Екінші үй|шектерді есептеу. әдісі. | | |кеңес. |тапсырманы беру. |Бірінші үй тапсырмамен | | |Ауызша сурау. | |жұмыс. | |3 |Бірінші үй |Үй тапсырмасын орандауға|4 тақырып бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. Үшінші үй|дайындау. Өздігінен оқу– | | | |тапсырманы беру. |функцияын толық зерттеу | |4 |Аудиторлық бақылау |Ауызша сурау және Үй | 5 тақырып бойынша | | |жұмыс дайындық |тапсырмасын орандауға |дайындау. Өздігінен | | |бойынша кеңес. |жекелей кеңес Төртінші |оқу–.рационал | | |Ауызша сурау. Үй |үй тапсырманы беру. |функцияларды интегралдау.| | |тапсырмасын өткізу.| | | |5 |Аудиторлық бақылау |Тестілеуге дайындық |6 тақырып бойынша | | |жұмысы. Үй |бойынша жекелей кеңес. |дайындау. Тестілеуге | | |тапсырмасын өткізу.|Бесінші үй тапсырманы |дайындау. Алтыншы үй | | | |беру. |тапсырмамен жұмыс. | | | | |Өздігінен оқу – Лопиталь | | | | |ережесі көмегімен | | | | |шектерді есептеу. | | | | |. | |6 |Тестілеу. Үй |Үй тапсырмасын орандауға|7 тақырып бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. Алтыншы |дайындау. Жетінші үй | | | |үй тапсырманы беру. |тапсырмамен жұмыс. | |7 |Бірінші рубеждік | |8 тақырып бойынша | | |бақылау. Үй |Жетінші үй тапсырманы |дайындау. Өздігінен оқу | | |тапсырмасын өткізу.|беру. |–үй тапсырмамен жұмыс | |8 |Ауызша сурау |Ауызша сурау және Үй |9 тақырып бойынша | | |бойынша жалпы кеңес|тапсырмасын орандауға |дайындау. Өздігінен оқу –| | |Үй тапсырмасын |жекелей кеңес . |қатарды жинақтылыққа | | |өткізу. |Сегізінші үй тапсырманы |зертеу. | | | |беру. | | |9 |Ауызша сурау.Үй |Үй тапсырмасын орандауға|10 тақырып бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. |дайындау. Үй тапсырмамен | | | |Тоғызыншы үй тапсырманы |жұмыс. Өздігінен оқу – | | | |беру. |қатарлар арқылы есептеу | |10 |Үй тапсырмасын |Үй тапсырмасын орандауға|11 тақырып бойынша | | |орандау бойынша |жекелей кеңес. 10 ші үй |дайындау. Үй тапсырмамен | | |жалпы кеңес. Үй |тапсырманы беру. |жұмыс. Өздігінен оқу – | | |тапсырмасын өткізу.| |екінші ретті | | | | |дифференциалдық | | | | |теңдеулері | |11 | Үй тапсырмасын |Ауызша сурау және үй |12 тақырып бойынша | | |өткізу. |тапсырмасын орандауға |дайындау. Өздігінен оқу -| | | |жекелей кеңес. 11 ші үй |комбинаторика элементері | | | |тапсырманы беру. | | |12 |Ауызша сурау.Үй | 12 ші үй тапсырманы |13- тақырып бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|беру. |дайындау. | |13 |Аудиторлық бақылау |Тестілеуге дайындық |14. тақырып бойынша | | |жұмысы.Үй |бойынша жекелей кеңес. |дайындау. Тестілеуге | | |тапсырмасын өткізу.|13 ші үй тапсырманы |дайындау. Бесінші үй | | | |беру. |тапсырмамен жұмыс. | | | | |Өздігінен оқу – | | | | |Ықтималдықтар есептеу. | |14 |Тестілеу. Үй |Үй тапсырмасын орандауға|15 тақырып бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|14 ші үй тапсырманы |дайындау. Алтыншы үй | | | |беру. |тапсырмамен жұмыс. | | | | |Өздігінен оқу – | | | | |математикалық статистика | | | | |есебі | |15 |Екінші рубеждік |Тесттік емтихан сұрақтар|Емтиханға дайындықзамену.| | |бақылау.Үй |бойынша жекелей кеңес. | | | |тапсырмасын өткізу.| | | 7. «МАТЕМАТИКА» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ 4 кесте – «МАТЕМАТИКА» ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ |Апталар |1 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz