Файл қосу


Педагогикалық факультеті



Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
         Семей қаласының  Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Педагогикалық факультеті | |
|     3 деңгейдегі СМК құжаты    |       ПОӘК    |ПОӘК 042-18.19-13 -2013             |
|                                |Баспа №1       |                                    |
|ПОӘК                            |               |                                    |
|«Әлеуметтік педагогика» пәнінен |               |                                    |
|студенттерге арналған жұмыс     |               |                                    |
|бағдарламасы                    |               |                                    |















                           «Әлеуметтік педагогика»
                        пәнін оқыту-әдістемелік кешен


                   5В010300 – «Педагогика және психология»
          5В010200- «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі»
                            мамандығына арналған








                  Студентке арналған оқу жұмыс бағдарламасы



























                                    Семей
                                    2013

                                  Алғы сөз




1. Құрастырған
Құрастырған:  ____________________    Сарсекова Г.К..,
«Педагогика» кафедрасының оқытушысы,
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
«25» тамыз 2013 ж.

2. Талқыланды
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды.


      Хаттама № 1  «04»  қыркүйек  2013 ж.


      Кафедра меңгерушісі __________  Джанбубекова М.З.


2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.


      Хаттама № 1   «05» қыркүйек 2013 ж.


      Төрағасы __________ Ахметова  Т.Ш.

3. бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды
және  мақұлданды.


      Хаттама № 1  «18» қыркүйек  2013 ж.


      ОӘК төрағасы  _______________ Искакова Г.К.

4. Алғашқы рет енгізілді
(«   » ____________ 20 __ж.   №__  басылымның орнына)
















                                                    МАЗМҰНЫ

|1 .Жалпы жағдайлар                                       |       |
|2. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау          |       |
|3. Курс ережесі және формасы                             |       |
|4. Студенттерді бағалау ережесі                          |       |
|5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу|       |
|6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны                                 |       |
|7. Пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі        |       |
|8. Әдебиеттер                                            |       |














































                              1 Жалпы жағдайлар


1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
Оқытушының аты-жөні –  Сарсекова Г.К. оқытушы
Кафедра – Педагогика
Байланыс жүйелері – тел., №2 оқу корпусы, 414-кабинет
Пәннің өтілу орны – 402 аудитория, №8 оқу ғимараты
Пән атауы – Әлеуметтік педагогика
Кредит саны -3
1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте)
1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат
|Курс |Семестр                                |Креди|Дәріс     |Практика|СОӨЖ    |
|     |                                       |т    |          |лық     |        |
|     |                                       |     |          |жұмыс   |        |
|     |Модуль 1.Әлеуметтік педагогиканың      |10   |4         |6       |33      |
|     |әдіснамалық негіздері.                 |     |          |        |        |
|     |                                       |     |          |        |        |
|     |Тақырып 1 Әлеуметтік педагогика пәні,  |     |          |        |        |
|     |оның мақсат, міндеттері                |     |          |        |        |
|     |Тақырып 2. Әлеуметтік педагогиканың    |     |          |        |        |
|     |негізгі категориялары                  |     |          |        |        |
|     |Тақырып 3. Әлеуметтік-педагогиканың    |     |          |        |        |
|     |жалпы  әдiстерi                        |     |          |        |        |
|     |Тақырып 4. Әлеуметтік педагогиканың    |     |          |        |        |
|     |тұжырымдамалық идеялары мен негізгі    |     |          |        |        |
|     |принциптерi                            |     |          |        |        |
|     |Тақырып 5. Әлеуметтік педагогтің кәсіби|     |          |        |        |
|     |қызмет жүйесі                          |     |          |        |        |
|     |Модуль II Тұлғаның әлеуметтік          |6    |4         |4       |11      |
|     |қалыптасуы                             |     |          |        |        |
|     |Тақырып 6. Әлеуметтендіру процесіндегі |     |          |        |        |
|     |жеке адам және оның әлеуметтенуіне әсер|     |          |        |        |
|     |етуші  факторлар                       |     |          |        |        |
|     |Тақырып 7.Отбасы - әлеуметтендiру      |     |          |        |        |
|     |процесiнің жетекші институты           |     |          |        |        |
|     |Тақырып   8. Отбасындағы бала тәрбиесі |     |          |        |        |
|     |Модуль III Балаларды дамыту мен        |8    |4         |8       |11,5    |
|     |тәрбиелеудегі әлеуметтік ауытқулар     |     |          |        |        |
|     |                                       |     |          |        |        |
|     |Тақырып 9. Әлеуметтік педагогикадағы   |     |          |        |        |
|     |қалып және қалыптан ауытқу             |     |          |        |        |
|     |Тақырып 10. Девиация -                 |     |          |        |        |
|     |әлеуметтiк-педагогикалық проблема      |     |          |        |        |
|     |Тақырып 11. Девиантты мінез-құлықтың   |     |          |        |        |
|     |пайда болу себептері                   |     |          |        |        |
|     |Тақырып 12. Девиантты мінез-құлықты    |     |          |        |        |
|     |балалармен жүргізілетін                |     |          |        |        |
|     |әлеуметтік-педагогикалық қызмет        |     |          |        |        |
|                                                   |Модуль IV Әлеуметтік         |
|                                                   |педагогикалық іс-әрекеттің   |
|                                                   |әдістемесі және технологиясы |
|аудиториялық  |аудиториялық емес                   |                             |
|1             |2                                   |3                            |
|              |«Әлеуметтік педагогиканың           |Әлеуметтік педагогика        |
|              |ғылыми-теориялық негіздері» кесте   |әлеуметтік философияның бір  |
|              |дайындау.                           |бөлімі ретінде.              |
|              |Тұлғаны диагностикалауәдістемелері  |Принциптердің негізгі        |
|              |                                    |талаптары. Принциптер        |
|              |                                    |арасындағы байланыс.         |
|              |Дүниежүзілік отбасы тәрбиесі        |Әлеуметтік-педагогикалық     |
|              |тәжірибелерін ескере отырып,        |жұмыстың тиімділігін         |
|              |отбасының әлеуметтік-психологиялық  |арттыруда өзіңіз тарапынан   |
|              |және педагогикалық жағдайын         |қандай дәстүрлі емес         |
|              |жақсартудың  ғылыми жобасын         |әдістерді ұсынар едіңіз.     |
|              |ұсыныңыз.                           |                             |
|              |Отбасының маңызды қызметтерiн       |Ата-ана беделі.              |
|              |ата-бабаларымыздың тарихи           |                             |
|              |дәстүрлерімен және бүгінгі күнгі    |                             |
|              |жаңа дәстүрлермен салыстыра отырып, |                             |
|              |сипаттаңыз.                         |                             |
|              |Девиантты мінез-құлықты балалары бар|Тәрбиесі қиын жеткіншектің   |
|              |ата-атаналарға олармен қандай       |мінез-құлқының қалыптасуына  |
|              |бағытта және қалай жұмыс жүргізудің |себеп болған факторларды     |
|              |жоспарын дайындаңыз.                |анықтау үшін диагностикалық  |
|              |                                    |карта құрастырыңыз (сұрақтар |
|              |                                    |жүйесін, тексеру             |
|              |                                    |жағдаяттарын, бақылау        |
|              |                                    |обьектілерін және т.б.).     |
|              |Қазақ халқында мінез-құлқы қалыпты  |Баланы                       |
|              |талапқа сай келмейтін адамдардың    |әлеуметтік-педагогикалық     |
|              |әрекетін қандай әдістер арқылы алдын|қорғау                       |
|              |алған. Тәжірибелерден мысалдар      |                             |
|              |келтіріңіз.                         |                             |



СӨЖ және СОӨЖ үй  тапсырмасы  ретінде  дәптерге  не  А4  форматтағы  қағазға
орындалып,  оқытушыға  тапсырылады.  СӨЖ  және  СОӨЖ  тапсырмасы   оқытушыға
электронды түрде өткізіледі.
  Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін:
  - орындалған жұмыстың презентациясы;
  - өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы;
  - оқытушының ауызша сұрауы;
  - жазбаша түрде;
Ескерту:  Жақсы бағада аттестация алу үшін СОӨЖ, СӨЖ тапсырмалары оқытушыға
1 апта бұрын тапсырылуы қажет.

               7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
Кесте 5 - «Әлеуметтік педагогика» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
          кестесі
|Апта   |Бақылау түрі                                   |Ұпай   |Ескерту      |
|       |                                               |лар    |             |
|1      |2                                              |3      |4            |
|       |1-7 апта бойынша барлық аудиториялық сабаққа   |30     |             |
|       |қатысу                                         |       |             |
|1      |-                                              |-      |-            |
|2      |Практикалық сабақ                              |15     |             |
|       |                                               |       |             |
|       |СОӨЖ                                           |10     |             |
|3      |Практикалық сабақ                              |15     |             |
|       |СӨЖ                                            |25     |             |
|4      |Практикалық сабақ                              |15     |             |
|       |СОӨЖ                                           |10     |             |
|5      |Практикалық сабақ                              |20     |             |
|       |СӨЖ                                            |25     |             |
|6      |Практикалық сабақ                              |20     |             |
|       |СОӨЖ                                           |10     |             |
|7      |Практикалық сабақ                              |20     |             |
|       |СӨЖ                                            |25     |             |
|       |1 межелік бақылау                              |60     |             |
|1- 7 апталар бойынша оқытудың ұпай нәтижесі            |300    |             |
|       |8-15-апта бойынша барлық аудиториялық сабақ    |30     |             |
|       |түріне қатысу                                  |       |             |
|8      |-                                              |-      |-            |
|9      |Практикалық сабақ                              |15     |             |
|10     |Практикалық сабақ                              |15     |             |
|       |СОӨЖ                                           |10     |             |
|11     |Практикалық сабақ                              |15     |             |
|       |СӨЖ                                            |25     |             |
|12     |Практикалық сабақ                              |15     |             |
|       |СОӨЖ                                           |10     |             |
|13     |Практикалық сабақ                              |15     |             |
|       |СӨЖ                                            |25     |             |
|14     |Практикалық сабақ                              |15     |             |
|       |СОӨЖ                                           |10     |             |
|15     |Практикалық сабақ                              |15     |             |
|       |СӨЖ                                            |25     |             |
|       |2 межелік бақылау                              |60     |             |
|8 -15 апта бойынша оқытудың ұпай нәтижесі              |300    |             |
|Емтиханның қорытынды ұпайы                             |400    |             |
|Академиялық кезең бойынша ұпай қорытындысы             |1000   |             |

                                8. Әдебиеттер
8.1 Негізгі әдебиеттер
8.1.1. Атемова Қ. Т. Педагогика негіздері.- Астана: Л. Н.  Гумилев  атындағы
ЕҰУ, 2006. -118 б.
8.1.2. Андреева Г. М. Социальная  психология.  Учебник  для  высших  учебных
заведений.- Москва 2001
8.1.3. Атемова Қ. Т.  Түркі  халықтарындағы  отбасы  тәрбиесі  дәстүрлерінің
қалыптасуы. Монография. - Алматы: Қазақ университеті. 2009. -328 б.
8.1.4.  Атемова  Қ.  Т.  Оқушыларда  гумандық   қасиеттерді   қалыптастыруда
мектептің рөлі. –Алматы: Ғылым.2002.-118 б.
8.1.5. Әбиев Ж., Бабаев С., Құдиярова А.  Педагогика:  Оқу  құралы.  Алматы,
2004.
8.1.6.  Василькова  Ю.  В.,  Василькова   Т.   А.   Социальная   педагогика.
Уч.пособие.-М.:1999.
8.1.7. Галагузова И. Г. История социальной педагогики. -  М.: 2000.
8.1.8.  Галагузова  И.  Г.  Социальная   педагогика:  Курс  лекций:  Учебное
пособие  для  студ.  Высших.уч.  завед.  /под  ред.   М.   А.   Галагузовой.
–М.:Гуманист. Изд.центр ВЛАДОС, 2003. -416 с.
8.1.9. Гребенников И. В.Основы семейной жизни.- М.:Просвещение, 1999.
8.1.10.Дружинина В. Н. Психология семьи. 3-ое издания.-М.: 2006.-176 стр.
8.1.11.История   социальной   педагогики.   /Под    ред.В.И.Беляева.    –М.:
«Гардарики», 2003.-255с.
8.1.12.Жарықбаев Қ.  Б.  Жантануға  кіріспе:  хрестоматия.  –Алматы:  Дарын.
2005.-191 б.
8.1.13.Мудрик А. В. Социальная педагогика: учебное пособие /под ред.  В.  А.
Сластенина. -  М.: 1999.-С.19-24.
8.1.14.Мустаева    Ф.     А.Социальная     педагогика.–М.:     Академический
Проект,Екатеринбург: Деловая книга,2003.-528 с.
8.1.15.Нұрмұхамбетова  Т.Р.  Тәжірибелік   психология.   Оқулық.   4-томдық.
–Шымкент: Нұрлы бейне. 2006. -188 б.
8.1.16.Педагогика.  −Алматы: Нұрлы Әлем, 2003. - 366 б.
8.1.17.Рожков  М.  И.  Концепция    социального    закаливанния   детей   //
Современные концепции воспитания: Материалы канференций. –Яраславль. 2000.
8.1.18.Социальная педагогика: Курс лекций /под общ.ред.Галагузовай   М.А.  –
М.:2000. - С.162-165
8.1.19.Социальная педагогика: курс лекций: Учеб. Посибие для студ  высш.учеб
заведений / Под ред М.А.Галагузовой. М.: Гуманит  изд  центр  АЛАДОС,  2001.
414 с.
8.1.20.Тәжин М., Аяғанов Б. Социология негiздерi. - Алматы: Ана тiлi,  1993.
- 143 б.
8.1.21.Торохтий В.С. Психология социальной работы  с  семьей.  –М.:ЦСП  РАО,
1996. -218 с.
8.1.22.Кiшiбеков Б. Қазақ менталитетi: кеше, бүгiн, ертең.  -Алматы:  Ғылым.
- 1999. - 200 б.
8.1.22.Көбеев С. Баланы семьяда тәрбиелеу. - Алматы: Мектеп, 1965.-67 б.
8.1.23.Кон И. С. Психология старшеклассника. –М.:Просвещение. 1987. -196 с.
8.1.24.Қоянбаев Р. М., Қоянбаев Ж. Б. Педагогика. - Алматы, 2000. - 327 б.
8.1.25.Қалиев С. Қазақ этнопедагогикасының теориялық негіздері  мен  тарихы.
- Алматы: Білім, 2003. -280 б.
8.1.26.Қоянбаев Ж. Б., Қоянбаева Р. М. Педагогика:  Оқу  құралы.  -  Алматы,
2002.
8.2. Қосымша әдебиеттер
8.2.1.Қазақстан Республикасының статистикалық жылнамалығы. - Астана, 2011.
8.2.2.Қоңырбаева  С.  Қазіргі  балалар   және   оларды   отбасы   жағдайында
әлеуметтендіру мүмкіндіктері. –Алматы. / «Ұлттық тәрбие» журналы, 2011.  №1.
–Б. -98-101.
8.2.3.Қазақстан   Республикасының   тәлiм-тәрбие   тұжырымдамасы.   //Егемен
Қазақстан. −1993, 5 ақпан.
8.2.4.Коменский Я.  А.  Избранные  педагогические  произведения:  в  3-х  т.
/ под ред. М. Ф. Шабаевой. -М.: Учпедгиз.  -Т.3.
8.2.5.Құнанбаев  А.  Қара  сөз,  поэмалар.  /құрастырған  К.  Серiкбаева.  –
Алматы: Ел, 1992. - 272 б.

Пәндер
Stud.kz
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рақмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Жабу / Закрыть