Файл қосу
Педагогикалық факультеті
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Педагогикалық факультеті | | | 3 деңгейдегі СМК құжаты | ПОӘК |ПОӘК 042-18.19-13 -2013 | | |Баспа №1 | | |ПОӘК | | | |«Әлеуметтік педагогика» пәнінен | | | |студенттерге арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Әлеуметтік педагогика» пәнін оқыту-әдістемелік кешен 5В010300 – «Педагогика және психология» 5В010200- «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығына арналған Студентке арналған оқу жұмыс бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырған: ____________________ Сарсекова Г.К.., «Педагогика» кафедрасының оқытушысы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «25» тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «04» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Ахметова Т.Ш. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж. ОӘК төрағасы _______________ Искакова Г.К. 4. Алғашқы рет енгізілді (« » ____________ 20 __ж. №__ басылымның орнына) МАЗМҰНЫ |1 .Жалпы жағдайлар | | |2. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау | | |3. Курс ережесі және формасы | | |4. Студенттерді бағалау ережесі | | |5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу| | |6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны | | |7. Пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі | | |8. Әдебиеттер | | 1 Жалпы жағдайлар 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні – Сарсекова Г.К. оқытушы Кафедра – Педагогика Байланыс жүйелері – тел., №2 оқу корпусы, 414-кабинет Пәннің өтілу орны – 402 аудитория, №8 оқу ғимараты Пән атауы – Әлеуметтік педагогика Кредит саны -3 1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте) 1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат |Курс |Семестр |Креди|Дәріс |Практика|СОӨЖ | | | |т | |лық | | | | | | |жұмыс | | | |Модуль 1.Әлеуметтік педагогиканың |10 |4 |6 |33 | | |әдіснамалық негіздері. | | | | | | | | | | | | | |Тақырып 1 Әлеуметтік педагогика пәні, | | | | | | |оның мақсат, міндеттері | | | | | | |Тақырып 2. Әлеуметтік педагогиканың | | | | | | |негізгі категориялары | | | | | | |Тақырып 3. Әлеуметтік-педагогиканың | | | | | | |жалпы әдiстерi | | | | | | |Тақырып 4. Әлеуметтік педагогиканың | | | | | | |тұжырымдамалық идеялары мен негізгі | | | | | | |принциптерi | | | | | | |Тақырып 5. Әлеуметтік педагогтің кәсіби| | | | | | |қызмет жүйесі | | | | | | |Модуль II Тұлғаның әлеуметтік |6 |4 |4 |11 | | |қалыптасуы | | | | | | |Тақырып 6. Әлеуметтендіру процесіндегі | | | | | | |жеке адам және оның әлеуметтенуіне әсер| | | | | | |етуші факторлар | | | | | | |Тақырып 7.Отбасы - әлеуметтендiру | | | | | | |процесiнің жетекші институты | | | | | | |Тақырып 8. Отбасындағы бала тәрбиесі | | | | | | |Модуль III Балаларды дамыту мен |8 |4 |8 |11,5 | | |тәрбиелеудегі әлеуметтік ауытқулар | | | | | | | | | | | | | |Тақырып 9. Әлеуметтік педагогикадағы | | | | | | |қалып және қалыптан ауытқу | | | | | | |Тақырып 10. Девиация - | | | | | | |әлеуметтiк-педагогикалық проблема | | | | | | |Тақырып 11. Девиантты мінез-құлықтың | | | | | | |пайда болу себептері | | | | | | |Тақырып 12. Девиантты мінез-құлықты | | | | | | |балалармен жүргізілетін | | | | | | |әлеуметтік-педагогикалық қызмет | | | | | | |Модуль IV Әлеуметтік | | |педагогикалық іс-әрекеттің | | |әдістемесі және технологиясы | |аудиториялық |аудиториялық емес | | |1 |2 |3 | | |«Әлеуметтік педагогиканың |Әлеуметтік педагогика | | |ғылыми-теориялық негіздері» кесте |әлеуметтік философияның бір | | |дайындау. |бөлімі ретінде. | | |Тұлғаны диагностикалауәдістемелері |Принциптердің негізгі | | | |талаптары. Принциптер | | | |арасындағы байланыс. | | |Дүниежүзілік отбасы тәрбиесі |Әлеуметтік-педагогикалық | | |тәжірибелерін ескере отырып, |жұмыстың тиімділігін | | |отбасының әлеуметтік-психологиялық |арттыруда өзіңіз тарапынан | | |және педагогикалық жағдайын |қандай дәстүрлі емес | | |жақсартудың ғылыми жобасын |әдістерді ұсынар едіңіз. | | |ұсыныңыз. | | | |Отбасының маңызды қызметтерiн |Ата-ана беделі. | | |ата-бабаларымыздың тарихи | | | |дәстүрлерімен және бүгінгі күнгі | | | |жаңа дәстүрлермен салыстыра отырып, | | | |сипаттаңыз. | | | |Девиантты мінез-құлықты балалары бар|Тәрбиесі қиын жеткіншектің | | |ата-атаналарға олармен қандай |мінез-құлқының қалыптасуына | | |бағытта және қалай жұмыс жүргізудің |себеп болған факторларды | | |жоспарын дайындаңыз. |анықтау үшін диагностикалық | | | |карта құрастырыңыз (сұрақтар | | | |жүйесін, тексеру | | | |жағдаяттарын, бақылау | | | |обьектілерін және т.б.). | | |Қазақ халқында мінез-құлқы қалыпты |Баланы | | |талапқа сай келмейтін адамдардың |әлеуметтік-педагогикалық | | |әрекетін қандай әдістер арқылы алдын|қорғау | | |алған. Тәжірибелерден мысалдар | | | |келтіріңіз. | | СӨЖ және СОӨЖ үй тапсырмасы ретінде дәптерге не А4 форматтағы қағазға орындалып, оқытушыға тапсырылады. СӨЖ және СОӨЖ тапсырмасы оқытушыға электронды түрде өткізіледі. Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін: - орындалған жұмыстың презентациясы; - өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы; - оқытушының ауызша сұрауы; - жазбаша түрде; Ескерту: Жақсы бағада аттестация алу үшін СОӨЖ, СӨЖ тапсырмалары оқытушыға 1 апта бұрын тапсырылуы қажет. 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 5 - «Әлеуметтік педагогика» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі |Апта |Бақылау түрі |Ұпай |Ескерту | | | |лар | | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апта бойынша барлық аудиториялық сабаққа |30 | | | |қатысу | | | |1 |- |- |- | |2 |Практикалық сабақ |15 | | | | | | | | |СОӨЖ |10 | | |3 |Практикалық сабақ |15 | | | |СӨЖ |25 | | |4 |Практикалық сабақ |15 | | | |СОӨЖ |10 | | |5 |Практикалық сабақ |20 | | | |СӨЖ |25 | | |6 |Практикалық сабақ |20 | | | |СОӨЖ |10 | | |7 |Практикалық сабақ |20 | | | |СӨЖ |25 | | | |1 межелік бақылау |60 | | |1- 7 апталар бойынша оқытудың ұпай нәтижесі |300 | | | |8-15-апта бойынша барлық аудиториялық сабақ |30 | | | |түріне қатысу | | | |8 |- |- |- | |9 |Практикалық сабақ |15 | | |10 |Практикалық сабақ |15 | | | |СОӨЖ |10 | | |11 |Практикалық сабақ |15 | | | |СӨЖ |25 | | |12 |Практикалық сабақ |15 | | | |СОӨЖ |10 | | |13 |Практикалық сабақ |15 | | | |СӨЖ |25 | | |14 |Практикалық сабақ |15 | | | |СОӨЖ |10 | | |15 |Практикалық сабақ |15 | | | |СӨЖ |25 | | | |2 межелік бақылау |60 | | |8 -15 апта бойынша оқытудың ұпай нәтижесі |300 | | |Емтиханның қорытынды ұпайы |400 | | |Академиялық кезең бойынша ұпай қорытындысы |1000 | | 8. Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1. Атемова Қ. Т. Педагогика негіздері.- Астана: Л. Н. Гумилев атындағы ЕҰУ, 2006. -118 б. 8.1.2. Андреева Г. М. Социальная психология. Учебник для высших учебных заведений.- Москва 2001 8.1.3. Атемова Қ. Т. Түркі халықтарындағы отбасы тәрбиесі дәстүрлерінің қалыптасуы. Монография. - Алматы: Қазақ университеті. 2009. -328 б. 8.1.4. Атемова Қ. Т. Оқушыларда гумандық қасиеттерді қалыптастыруда мектептің рөлі. –Алматы: Ғылым.2002.-118 б. 8.1.5. Әбиев Ж., Бабаев С., Құдиярова А. Педагогика: Оқу құралы. Алматы, 2004. 8.1.6. Василькова Ю. В., Василькова Т. А. Социальная педагогика. Уч.пособие.-М.:1999. 8.1.7. Галагузова И. Г. История социальной педагогики. - М.: 2000. 8.1.8. Галагузова И. Г. Социальная педагогика: Курс лекций: Учебное пособие для студ. Высших.уч. завед. /под ред. М. А. Галагузовой. –М.:Гуманист. Изд.центр ВЛАДОС, 2003. -416 с. 8.1.9. Гребенников И. В.Основы семейной жизни.- М.:Просвещение, 1999. 8.1.10.Дружинина В. Н. Психология семьи. 3-ое издания.-М.: 2006.-176 стр. 8.1.11.История социальной педагогики. /Под ред.В.И.Беляева. –М.: «Гардарики», 2003.-255с. 8.1.12.Жарықбаев Қ. Б. Жантануға кіріспе: хрестоматия. –Алматы: Дарын. 2005.-191 б. 8.1.13.Мудрик А. В. Социальная педагогика: учебное пособие /под ред. В. А. Сластенина. - М.: 1999.-С.19-24. 8.1.14.Мустаева Ф. А.Социальная педагогика.–М.: Академический Проект,Екатеринбург: Деловая книга,2003.-528 с. 8.1.15.Нұрмұхамбетова Т.Р. Тәжірибелік психология. Оқулық. 4-томдық. –Шымкент: Нұрлы бейне. 2006. -188 б. 8.1.16.Педагогика. −Алматы: Нұрлы Әлем, 2003. - 366 б. 8.1.17.Рожков М. И. Концепция социального закаливанния детей // Современные концепции воспитания: Материалы канференций. –Яраславль. 2000. 8.1.18.Социальная педагогика: Курс лекций /под общ.ред.Галагузовай М.А. – М.:2000. - С.162-165 8.1.19.Социальная педагогика: курс лекций: Учеб. Посибие для студ высш.учеб заведений / Под ред М.А.Галагузовой. М.: Гуманит изд центр АЛАДОС, 2001. 414 с. 8.1.20.Тәжин М., Аяғанов Б. Социология негiздерi. - Алматы: Ана тiлi, 1993. - 143 б. 8.1.21.Торохтий В.С. Психология социальной работы с семьей. –М.:ЦСП РАО, 1996. -218 с. 8.1.22.Кiшiбеков Б. Қазақ менталитетi: кеше, бүгiн, ертең. -Алматы: Ғылым. - 1999. - 200 б. 8.1.22.Көбеев С. Баланы семьяда тәрбиелеу. - Алматы: Мектеп, 1965.-67 б. 8.1.23.Кон И. С. Психология старшеклассника. –М.:Просвещение. 1987. -196 с. 8.1.24.Қоянбаев Р. М., Қоянбаев Ж. Б. Педагогика. - Алматы, 2000. - 327 б. 8.1.25.Қалиев С. Қазақ этнопедагогикасының теориялық негіздері мен тарихы. - Алматы: Білім, 2003. -280 б. 8.1.26.Қоянбаев Ж. Б., Қоянбаева Р. М. Педагогика: Оқу құралы. - Алматы, 2002. 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1.Қазақстан Республикасының статистикалық жылнамалығы. - Астана, 2011. 8.2.2.Қоңырбаева С. Қазіргі балалар және оларды отбасы жағдайында әлеуметтендіру мүмкіндіктері. –Алматы. / «Ұлттық тәрбие» журналы, 2011. №1. –Б. -98-101. 8.2.3.Қазақстан Республикасының тәлiм-тәрбие тұжырымдамасы. //Егемен Қазақстан. −1993, 5 ақпан. 8.2.4.Коменский Я. А. Избранные педагогические произведения: в 3-х т. / под ред. М. Ф. Шабаевой. -М.: Учпедгиз. -Т.3. 8.2.5.Құнанбаев А. Қара сөз, поэмалар. /құрастырған К. Серiкбаева. – Алматы: Ел, 1992. - 272 б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz