Файл қосу
Педагогикалық факультеті
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Педагогикалық факультеті | |
| 3 деңгейдегі СМК құжаты | ПОӘК |ПОӘК 042-18.19-13 -2013 |
| |Баспа №1 | |
|ПОӘК | | |
|«Әлеуметтік педагогика» пәнінен | | |
|студенттерге арналған жұмыс | | |
|бағдарламасы | | |
«Әлеуметтік педагогика»
пәнін оқыту-әдістемелік кешен
5В010300 – «Педагогика және психология»
5В010200- «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі»
мамандығына арналған
Студентке арналған оқу жұмыс бағдарламасы
Семей
2013
Алғы сөз
1. Құрастырған
Құрастырған: ____________________ Сарсекова Г.К..,
«Педагогика» кафедрасының оқытушысы,
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
«25» тамыз 2013 ж.
2. Талқыланды
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды.
Хаттама № 1 «04» қыркүйек 2013 ж.
Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З.
2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.
Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж.
Төрағасы __________ Ахметова Т.Ш.
3. бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды
және мақұлданды.
Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж.
ОӘК төрағасы _______________ Искакова Г.К.
4. Алғашқы рет енгізілді
(« » ____________ 20 __ж. №__ басылымның орнына)
МАЗМҰНЫ
|1 .Жалпы жағдайлар | |
|2. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау | |
|3. Курс ережесі және формасы | |
|4. Студенттерді бағалау ережесі | |
|5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу| |
|6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны | |
|7. Пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі | |
|8. Әдебиеттер | |
1 Жалпы жағдайлар
1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
Оқытушының аты-жөні – Сарсекова Г.К. оқытушы
Кафедра – Педагогика
Байланыс жүйелері – тел., №2 оқу корпусы, 414-кабинет
Пәннің өтілу орны – 402 аудитория, №8 оқу ғимараты
Пән атауы – Әлеуметтік педагогика
Кредит саны -3
1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте)
1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат
|Курс |Семестр |Креди|Дәріс |Практика|СОӨЖ |
| | |т | |лық | |
| | | | |жұмыс | |
| |Модуль 1.Әлеуметтік педагогиканың |10 |4 |6 |33 |
| |әдіснамалық негіздері. | | | | |
| | | | | | |
| |Тақырып 1 Әлеуметтік педагогика пәні, | | | | |
| |оның мақсат, міндеттері | | | | |
| |Тақырып 2. Әлеуметтік педагогиканың | | | | |
| |негізгі категориялары | | | | |
| |Тақырып 3. Әлеуметтік-педагогиканың | | | | |
| |жалпы әдiстерi | | | | |
| |Тақырып 4. Әлеуметтік педагогиканың | | | | |
| |тұжырымдамалық идеялары мен негізгі | | | | |
| |принциптерi | | | | |
| |Тақырып 5. Әлеуметтік педагогтің кәсіби| | | | |
| |қызмет жүйесі | | | | |
| |Модуль II Тұлғаның әлеуметтік |6 |4 |4 |11 |
| |қалыптасуы | | | | |
| |Тақырып 6. Әлеуметтендіру процесіндегі | | | | |
| |жеке адам және оның әлеуметтенуіне әсер| | | | |
| |етуші факторлар | | | | |
| |Тақырып 7.Отбасы - әлеуметтендiру | | | | |
| |процесiнің жетекші институты | | | | |
| |Тақырып 8. Отбасындағы бала тәрбиесі | | | | |
| |Модуль III Балаларды дамыту мен |8 |4 |8 |11,5 |
| |тәрбиелеудегі әлеуметтік ауытқулар | | | | |
| | | | | | |
| |Тақырып 9. Әлеуметтік педагогикадағы | | | | |
| |қалып және қалыптан ауытқу | | | | |
| |Тақырып 10. Девиация - | | | | |
| |әлеуметтiк-педагогикалық проблема | | | | |
| |Тақырып 11. Девиантты мінез-құлықтың | | | | |
| |пайда болу себептері | | | | |
| |Тақырып 12. Девиантты мінез-құлықты | | | | |
| |балалармен жүргізілетін | | | | |
| |әлеуметтік-педагогикалық қызмет | | | | |
| |Модуль IV Әлеуметтік |
| |педагогикалық іс-әрекеттің |
| |әдістемесі және технологиясы |
|аудиториялық |аудиториялық емес | |
|1 |2 |3 |
| |«Әлеуметтік педагогиканың |Әлеуметтік педагогика |
| |ғылыми-теориялық негіздері» кесте |әлеуметтік философияның бір |
| |дайындау. |бөлімі ретінде. |
| |Тұлғаны диагностикалауәдістемелері |Принциптердің негізгі |
| | |талаптары. Принциптер |
| | |арасындағы байланыс. |
| |Дүниежүзілік отбасы тәрбиесі |Әлеуметтік-педагогикалық |
| |тәжірибелерін ескере отырып, |жұмыстың тиімділігін |
| |отбасының әлеуметтік-психологиялық |арттыруда өзіңіз тарапынан |
| |және педагогикалық жағдайын |қандай дәстүрлі емес |
| |жақсартудың ғылыми жобасын |әдістерді ұсынар едіңіз. |
| |ұсыныңыз. | |
| |Отбасының маңызды қызметтерiн |Ата-ана беделі. |
| |ата-бабаларымыздың тарихи | |
| |дәстүрлерімен және бүгінгі күнгі | |
| |жаңа дәстүрлермен салыстыра отырып, | |
| |сипаттаңыз. | |
| |Девиантты мінез-құлықты балалары бар|Тәрбиесі қиын жеткіншектің |
| |ата-атаналарға олармен қандай |мінез-құлқының қалыптасуына |
| |бағытта және қалай жұмыс жүргізудің |себеп болған факторларды |
| |жоспарын дайындаңыз. |анықтау үшін диагностикалық |
| | |карта құрастырыңыз (сұрақтар |
| | |жүйесін, тексеру |
| | |жағдаяттарын, бақылау |
| | |обьектілерін және т.б.). |
| |Қазақ халқында мінез-құлқы қалыпты |Баланы |
| |талапқа сай келмейтін адамдардың |әлеуметтік-педагогикалық |
| |әрекетін қандай әдістер арқылы алдын|қорғау |
| |алған. Тәжірибелерден мысалдар | |
| |келтіріңіз. | |
СӨЖ және СОӨЖ үй тапсырмасы ретінде дәптерге не А4 форматтағы қағазға
орындалып, оқытушыға тапсырылады. СӨЖ және СОӨЖ тапсырмасы оқытушыға
электронды түрде өткізіледі.
Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін:
- орындалған жұмыстың презентациясы;
- өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы;
- оқытушының ауызша сұрауы;
- жазбаша түрде;
Ескерту: Жақсы бағада аттестация алу үшін СОӨЖ, СӨЖ тапсырмалары оқытушыға
1 апта бұрын тапсырылуы қажет.
7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
Кесте 5 - «Әлеуметтік педагогика» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
кестесі
|Апта |Бақылау түрі |Ұпай |Ескерту |
| | |лар | |
|1 |2 |3 |4 |
| |1-7 апта бойынша барлық аудиториялық сабаққа |30 | |
| |қатысу | | |
|1 |- |- |- |
|2 |Практикалық сабақ |15 | |
| | | | |
| |СОӨЖ |10 | |
|3 |Практикалық сабақ |15 | |
| |СӨЖ |25 | |
|4 |Практикалық сабақ |15 | |
| |СОӨЖ |10 | |
|5 |Практикалық сабақ |20 | |
| |СӨЖ |25 | |
|6 |Практикалық сабақ |20 | |
| |СОӨЖ |10 | |
|7 |Практикалық сабақ |20 | |
| |СӨЖ |25 | |
| |1 межелік бақылау |60 | |
|1- 7 апталар бойынша оқытудың ұпай нәтижесі |300 | |
| |8-15-апта бойынша барлық аудиториялық сабақ |30 | |
| |түріне қатысу | | |
|8 |- |- |- |
|9 |Практикалық сабақ |15 | |
|10 |Практикалық сабақ |15 | |
| |СОӨЖ |10 | |
|11 |Практикалық сабақ |15 | |
| |СӨЖ |25 | |
|12 |Практикалық сабақ |15 | |
| |СОӨЖ |10 | |
|13 |Практикалық сабақ |15 | |
| |СӨЖ |25 | |
|14 |Практикалық сабақ |15 | |
| |СОӨЖ |10 | |
|15 |Практикалық сабақ |15 | |
| |СӨЖ |25 | |
| |2 межелік бақылау |60 | |
|8 -15 апта бойынша оқытудың ұпай нәтижесі |300 | |
|Емтиханның қорытынды ұпайы |400 | |
|Академиялық кезең бойынша ұпай қорытындысы |1000 | |
8. Әдебиеттер
8.1 Негізгі әдебиеттер
8.1.1. Атемова Қ. Т. Педагогика негіздері.- Астана: Л. Н. Гумилев атындағы
ЕҰУ, 2006. -118 б.
8.1.2. Андреева Г. М. Социальная психология. Учебник для высших учебных
заведений.- Москва 2001
8.1.3. Атемова Қ. Т. Түркі халықтарындағы отбасы тәрбиесі дәстүрлерінің
қалыптасуы. Монография. - Алматы: Қазақ университеті. 2009. -328 б.
8.1.4. Атемова Қ. Т. Оқушыларда гумандық қасиеттерді қалыптастыруда
мектептің рөлі. –Алматы: Ғылым.2002.-118 б.
8.1.5. Әбиев Ж., Бабаев С., Құдиярова А. Педагогика: Оқу құралы. Алматы,
2004.
8.1.6. Василькова Ю. В., Василькова Т. А. Социальная педагогика.
Уч.пособие.-М.:1999.
8.1.7. Галагузова И. Г. История социальной педагогики. - М.: 2000.
8.1.8. Галагузова И. Г. Социальная педагогика: Курс лекций: Учебное
пособие для студ. Высших.уч. завед. /под ред. М. А. Галагузовой.
–М.:Гуманист. Изд.центр ВЛАДОС, 2003. -416 с.
8.1.9. Гребенников И. В.Основы семейной жизни.- М.:Просвещение, 1999.
8.1.10.Дружинина В. Н. Психология семьи. 3-ое издания.-М.: 2006.-176 стр.
8.1.11.История социальной педагогики. /Под ред.В.И.Беляева. –М.:
«Гардарики», 2003.-255с.
8.1.12.Жарықбаев Қ. Б. Жантануға кіріспе: хрестоматия. –Алматы: Дарын.
2005.-191 б.
8.1.13.Мудрик А. В. Социальная педагогика: учебное пособие /под ред. В. А.
Сластенина. - М.: 1999.-С.19-24.
8.1.14.Мустаева Ф. А.Социальная педагогика.–М.: Академический
Проект,Екатеринбург: Деловая книга,2003.-528 с.
8.1.15.Нұрмұхамбетова Т.Р. Тәжірибелік психология. Оқулық. 4-томдық.
–Шымкент: Нұрлы бейне. 2006. -188 б.
8.1.16.Педагогика. −Алматы: Нұрлы Әлем, 2003. - 366 б.
8.1.17.Рожков М. И. Концепция социального закаливанния детей //
Современные концепции воспитания: Материалы канференций. –Яраславль. 2000.
8.1.18.Социальная педагогика: Курс лекций /под общ.ред.Галагузовай М.А. –
М.:2000. - С.162-165
8.1.19.Социальная педагогика: курс лекций: Учеб. Посибие для студ высш.учеб
заведений / Под ред М.А.Галагузовой. М.: Гуманит изд центр АЛАДОС, 2001.
414 с.
8.1.20.Тәжин М., Аяғанов Б. Социология негiздерi. - Алматы: Ана тiлi, 1993.
- 143 б.
8.1.21.Торохтий В.С. Психология социальной работы с семьей. –М.:ЦСП РАО,
1996. -218 с.
8.1.22.Кiшiбеков Б. Қазақ менталитетi: кеше, бүгiн, ертең. -Алматы: Ғылым.
- 1999. - 200 б.
8.1.22.Көбеев С. Баланы семьяда тәрбиелеу. - Алматы: Мектеп, 1965.-67 б.
8.1.23.Кон И. С. Психология старшеклассника. –М.:Просвещение. 1987. -196 с.
8.1.24.Қоянбаев Р. М., Қоянбаев Ж. Б. Педагогика. - Алматы, 2000. - 327 б.
8.1.25.Қалиев С. Қазақ этнопедагогикасының теориялық негіздері мен тарихы.
- Алматы: Білім, 2003. -280 б.
8.1.26.Қоянбаев Ж. Б., Қоянбаева Р. М. Педагогика: Оқу құралы. - Алматы,
2002.
8.2. Қосымша әдебиеттер
8.2.1.Қазақстан Республикасының статистикалық жылнамалығы. - Астана, 2011.
8.2.2.Қоңырбаева С. Қазіргі балалар және оларды отбасы жағдайында
әлеуметтендіру мүмкіндіктері. –Алматы. / «Ұлттық тәрбие» журналы, 2011. №1.
–Б. -98-101.
8.2.3.Қазақстан Республикасының тәлiм-тәрбие тұжырымдамасы. //Егемен
Қазақстан. −1993, 5 ақпан.
8.2.4.Коменский Я. А. Избранные педагогические произведения: в 3-х т.
/ под ред. М. Ф. Шабаевой. -М.: Учпедгиз. -Т.3.
8.2.5.Құнанбаев А. Қара сөз, поэмалар. /құрастырған К. Серiкбаева. –
Алматы: Ел, 1992. - 272 б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz