Файл қосу
Көркем сөз
«Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған
Магистранттарға арналған оқу әдістемелік кешен
Әдебиеттанудың өзекті мәселелері
ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
СЕМЕЙ
2013
КІРІСПЕ
1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің қазақ әдебиеті
кафедрасының доцент м.а., ф.ғ.к. Құмамбаева Қ.С.
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама №___ «___» ___________2012_жыл.
Кафедра меңгерушісі: _______________ Ақтанова А.С.
2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________2013_жыл.
Төрайымы________________.
2.3 Филология факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________2013_жыл.
МАЗМҰНЫ
1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Құрмамбаева Қ.С., филология ғылымдарының кандидаты, доцент м.а.
Кафедра:Қазақ әдебиеті
Кафедраның мекен-жайы : Шугаева ,20; 221- бөлме
Ақпараттық қатынас: телефон :53-06-70
Кафедрада болатын уақыты: дүй.:8.00-15.00; сей.:9.00-16.00; сәр.:10.00-
17:00; бей.:9.00-16.00; жұм.8.00-15.00.
Сабақ өтетін орын: 213 аудитория
Кредит саны: 2
1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме
|Курс |Семестр |Кредит |ДС (сағ) |СПС (сағ) |Лаб. (сағ) |
|А | 4,00| 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 |
|А- | 3,67| 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 |
|В+ | 3,33| 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 |
|В | | 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 |
| |3,00 | | | | |
|В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 |
| |2,67 | | | | |
|С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық| 13 | 66-70 |
| |2,33 | | | | |
|С | 2,00| 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 |
|С- | 1,67| 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 |
|Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 |
|Д | 1,00| 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 |
|Ғ | 0,00| 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 |
|Апта |1 |
| |СПС|ОСӨЖ |СӨЖ |
|1 |2 |3 |4 |
|1. Эстетикалық, әдеби ой-пікірлердің туу, даму тарихы |1 |2 |2 |
|мен кезеңдері | | | |
|Әдебиет теориясы мен эстетиканың ерте кезеңі. | | | |
|Әдебиет теориясы жайлы алғашқы ұғымдар.Көне үнді, шумер | | | |
|елдерінің мәдени ескерткіштері. | | | |
|Пифогоршылардың эстетикасы. Әдебиет теориясы мен | | | |
|эстетиканың ерте кезеңі. Гераклит және қарамақарсылық | | | |
|тардың бірлігі.Демокрит мәңгілік қозғалыс туралы. | | | |
|Сократ сұлулық пен сана туралы. Әдебиет теориясы және | | | |
|эстетиканың ерте кезеңі. Платонның эстетикасы. | | | |
|Аристотель және табиғатқа еліктеу ілімі.Гораций Флакк | | | |
|эстетикасының ерекшелігі.Орта ғасыр және қайта өрлеу | | | |
|дәуірінің эстетикасы. Аврелий Августин және абсолюттік | | | |
|сұлулық. Фома Аквинский және әсемдіктің объективті | | | |
|сипаты.Ұлттық эстетиканың көне дәуірдегі және орта | | | |
|ғасырдағы белгілері. Орта ғасыр және қайта өрлеу | | | |
|дәуірінің эстетикасы. Әл-Фараби және өнер түрлері.Ояну | | | |
|дәуірінің эстетикалық мұраты. Ояну дәуіріндегі поэтика | | | |
|ұғымы. Әдебиет теориясының қалыптасу кезеңі.Классицизм | | | |
|эстетикасы. Дидро мен Лессингтің идеялары. И.Гердердің | | | |
|эстетикасындағы бағалау өлшемдері.Әдебиет теориясының | | | |
|қалыптасу кезеңі | | | |
|«Дауыл мен қысым» эстетикасы.И.Кант эстетикалық талғам | | | |
|туралы. Романтиктер және ағартушылық идея. | | | |
|Әдебиет теориясының қалыптасу кезеңі.Г.В.Гегельдің | | | |
|диалектикасы. Г.В.Гегель және абсолюттік идея. | | | |
|Г.В.Гегель және өнердің даму кезеңдері.Әдебиет | | | |
|теориясының қалыптасу кезеңі. А.Шопенгауэрдің өмір | | | |
|философиясы. С.Къеркегор және эстетикалық экзистенция. | | | |
|Ф.Ницше және «құдіретке еріктілік»эстетикасы. | | | |
|2. Әдеби шығармашылық және әдебиет теориясының |1 |2 |2 |
|методологиясы | | | |
|Халықшылдық эстетикасы.Материалистік эстетика | | | |
|ұстанымдары. Орыс ойшыл-демократтарының эстетикалық | | | |
|көзқарасы. В.Плеханов пенА.Луначарский өнер,әдебиеттің | | | |
|мәні туралы.Ғылыми-методологиялық | | | |
|мектептерӘдебиеттанудағы мифологиялық мектеп. | | | |
|Тарихи –мәдени мектеп.Компративизм | | | |
|мектебі.Ғылыми-методологиялық мектептер. Әдебиеттанудағы| | | |
|психологиялық мектеп.Интуитивизм мектебі. | | | |
|Әдебиеттану және фрейдизм. | | | |
|3. Қазіргі әдебиеттану теориясындағы ғылыми ағымдар. |1 |2 |2 |
|Қазіргі әдебиет теориясы. Формализмнің теориялық | | | |
|ұстанымы. Структурализм эстетикасы. Тұрпайы социологизм | | | |
|ағымы. | | | |
|4. Қазақ әдебиеттану ғылымындағы эстетика мен теория |1 |2 |2 |
|мәселелері. | | | |
|Қазақ әдебиеттануындағы эстетика мен теория мәселелері.| | | |
|Фольклор және әсемдік. | | | |
|Әдебиет теориясы туралы оқу құралдары. | | | |
|Ш.Уәлиханов, Ы.Алтынсарин,Абайдың эстетикалық көзқарасы.| | | |
|5. Көркем әдебиеттің табиғаты, ерекшелігі және мәндері. |1 |2 |2 |
| | | | |
|Әдебиет және эстетикалық категориялар. | | | |
|Әсемдік және ажарлылық. Асқақтық сезім сипаты. | | | |
|Қаһармандық туралы ұғым. Әдебиет және эстетикалық | | | |
|категориялар. Трагедиялық сезім мазмұны. | | | |
|Келеңсіздіктің табиғи,әлеуметтік шарттары. Күлкі және | | | |
|сұрқайлық.Көркем әдебиеттің ерекшелігі. Ғылым мен | | | |
|әдебиет. Өнер және әдебиет. Сөздің бейнелік қызметі. | | | |
|6. Әдебиет теориясындағы әдеби шығарма, орта және автор |1 |2 |2 |
|мәселелері. | | | |
|Кейіпкер және көркем образ.Таңба және көркем | | | |
|образ.Қаһарман типтері.Архетип және образ.Шығарма және | | | |
|орта.Шығарманы зерделеу.Шығарманы қабылдау.Автор және | | | |
|шығарма. | | | |
|7. Аралық бақылау жұмысы |1 |2 |2 |
|8. Көркем әдебиеттегі «образдылық» пен «көркем образ» |1 |2 |2 |
|мәселелері. | | | |
|Образ түрлері. Көрнекілік бейнелердің ғылым және көркем | | | |
|публицистикадағы орны. Дәлдік және эмоция. Деректік | | | |
|бейнелер. Көркем бейнеге тән типтендіру әдісі, өмір | | | |
|құбылыстарын қайта сомдау. Көркем образ және таңба. | | | |
|Қиялдау. Шарттылық пен шынайылық. Әдебиеттегі көркем | | | |
|бейнелердің заттық сипаттан адалығы немесе бейзаттығы. | | | |
|Сөздің бейнелік қызметі. Сөздік бейнелердің көзге | | | |
|көрінбеуі. Елес. Сезім. Қиял. | | | |
|9. Әдеби туынды және оның мазмұны мен құрылымы. |1 |2 |2 |
|Әлем және шығарма. Сюжет пен тартыс. Мәтін | | | |
|құрамыКомпозиция түрлері. Көркем сөз бен мәтін. | | | |
|Лингвистикалық поэтика мен стилистика. Мәтін және | | | |
|диалогтық қатынас. Сюжет элементтері. | | | |
|10. Әдебиеттің көркем шығарманың көркемдеу құралдары мен|1 |2 |2 |
|тілі | | | |
|Ауызекі, әдеби және поэтикалық тіл мәселесі. Автор сөзі | | | |
|мен персонаж сөзі. Көркем сөздің құрамы. Көркем сөздің | | | |
|ерекшелігі. Көркем сөз. Әдебиет және сөзді есту арқылы | | | |
|қабылдау. Номинация, синонимдеу және антонимдеу образдық| | | |
|салыстырудың, салыстырмаудың тиімді тәсілі. Омоним және | | | |
|оның түрлері. Сөздің морфологиялық вариациясы. | | | |
|Поэтикалық тілдің ерекше лексикалық ресурсы. Сөздің көп | | | |
|мағыналығы. Эпитет пен теңеу. Метафора( тұрақты, | | | |
|күшейткіш т.б.), паралелизм, метонимия, синекдоха, | | | |
|гипербола, литота, кейіптеу, символ. Поэтикалық | | | |
|фигуралар. Әдеби тілдің синтаксисі. Қайталау, | | | |
|амплификация(таралу, кеңею), плеоназм( мөлшерден артық),| | | |
|ретардация. Силлепсис, эллипсис. Градация, антиклимакс | | | |
|анастрофа, анаколуф. Түсіну – герменевтиканың орталық | | | |
|ұғымы. Интерпретация – түсінудің екінші компоненті. | | | |
|Өмірге мағынаның қуаты сіңірілген. Мағына мен мән. | | | |
|11. Өлең сөздің теориясы. |1 |2 |2 |
|Өлеңтанудың негізгі бөлімшелері. Өлең сөздің ерекшелік | | | |
|мәселесі. Өлеңдегі ырғақ, бунақ, ұйқас мәселесі. Көркем | | | |
|прозаның ритмы. Өлең проза ұғымы. | | | |
|12. Шығармашылық әлемі және әдеби жанрлар мен олардың |1 |2 |2 |
|түрлері. | | | |
|Әдеби тек пен жанр. Жанрлық канондар мен жанрлық | | | |
|дәстүрлер. Әдеби тек түрлері. Ұлттық әдебиеттегі тек пен| | | |
|түр мәселелері. | | | |
|13. Әдеби үдеріс (процесс), әдеби әдіс, бағыттар мен |1 |2 |2 |
|көркемдік тәжірибелер. | | | |
|Әдеби процесс. Бұл ұғымның әлемдік ауқымды. Көркемдік | | | |
|даму заңдылықтары.Көркемдік бағыт. Көркемдік | | | |
|әдіс.Стиль.Көркемдік тәжірибе. а)Алғашқы өнер | | | |
|туындыларындағы шынайылықтың өзгеше бітімі.Гуманистік | | | |
|реализм. Көне дәуір өнеріндегі мифологияның басым | | | |
|қызметі.Антикалық реализм. Орта ғасыр. Қоғам мен салт – | | | |
|санадағы шектелушілік.Қасіретті адам.Бойкүйездік.Орта | | | |
|ғасыр- | | | |
|лық символизм. Ояну дәуірінде әлеуметтік және рухани | | | |
|өмірдегі батыл серпілістердің ізгі- | | | |
|лік мұраттарын қалыптастырудағы мәні.Дара тұлға. Мінез | | | |
|бен әрекет.Тарихи көзқарас. Қайта өрлеу дәуірінің | | | |
|реализмі. Барокко, ояну дәуірінің дағдарысын жинақтау. | | | |
|XII ғ. абсолюттік монархия тәртіптері. Классицизм | | | |
|қағидалары: әсіресе асқақтық, үш бірлік | | | |
|ұстанымдары.Шынайы өмірден алшақтау.ә) XVIII ғасырда | | | |
|іргесі қалана бастаған ағартушылық реализм. Романтизм - | | | |
|әрі әдеби бағыт, әрі көркемдік әдіс. Сыншыл реализм өмір| | | |
|шындығын қамтуға мімкіндіктері. | | | |
|Социалистік реализм аталатын тұтас әдеби дәуірге | | | |
|мейлінше жан-жақты, шынайы көзқарас. Натурализмнің | | | |
|философиялық негізі – позитивизм. Модернизм ұғымындағы | | | |
|әдебиетке жататын экспрессионизм, сиволизм, футуризм, | | | |
|сюреализм, абстрационизм, т.б. тенденциялары. | | | |
|Модернистік дүниетаным:Импрессионизм. в) Интуитивизм мен| | | |
|фрейдизм және романтизм мен символизм эстетикасынан | | | |
|өріс алған сюрреализм . Экзистенциализм. | | | |
|14. Әдеби дәстүр мен жаңашылдық. Халықаралық әдеби |1 |2 |2 |
|байланыс. | | | |
|Дәстүр мен жаңашылдық. Дәстүр мен жаңашылдықтың ажырамас| | | |
|бірлігі. Дәстүр жалғастығы – аралық буын. Жаңашылдық – | | | |
|талант пен шеберліктің жемісі. Ауыз әдебиеті мен жазба| | | |
|әдебиеттің ортақ міндеті.Дара жанрлар.Жанрлық | | | |
|құрылым,баяндау жүйелеріндегі өзгерістер. Миф, аңыз, | | | |
|ертегі жанрлардағы дәстүрдің жазба әдебиеттегі шағын | | | |
|эпикалық жанрлардан жалғастық табу мәселесі.Автор | | | |
|мәселесіне байланысты ауыз әдебиеті мен ақындар | | | |
|поэзиясы,кәсіби әдебиеттің айырмашылығы. Фольклорды | | | |
|тудырған орта мен қазіргі жағдай.Бүгінгі романдағы | | | |
|полифонизм элементінің фольклор жанрларындағы баяндау | | | |
|ағзасымен тамырластығы. | | | |
|Әдеби дамудың кезеңдері. Әдебиеттің ұлттық, аймақтық | | | |
|және әлемдік ерекшелігі. Әдеби процесс теориясының | | | |
|негізгі ұғымдары мен терминдері. Классикалық стиль. | | | |
|Классикалық стильдің табиғаты. Классикалық стильдің | | | |
|элементтері мен факторлары. Даралық стиль.Даралық | | | |
|стильдің табиғаты. Даралық стильдің элементтері мен | | | |
|факторлары. Ұлттық ситиль.Ұлттық стильдің табиғаты, | | | |
|элементтері мен факторлары. | | | |
|15. Аралық бақылау жұмысы |1 |2 |2 |
|Барлық сағат саны: |15 |30 |30 |
6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ
3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|ОСӨЖ |СӨЖ |
|Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|1 |2 |3 |
|1. Әдебиет теориясы мен|«Махабхарата», «Ригведа»,|Эстетикалық, әдеби |
|эстетиканың тарихи |«Рамаяна», |ой-пікірлердің туу, даму|
|кезеңдері. |«Гильгамеш» жырлары. |тарихы мен кезеңдері |
| |М.Қашғаридің «Диуани | |
| |лұғат ат-түрк | |
| |Ж.Баласағұнның «Құтадғу | |
| |біліг», А.Яссауидің | |
| |«Диуани хикматы» | |
|2. Әдебиеттану |А.Герцен, В.Белинскиий, |Әдеби шығармашылық және |
|ғылымындағы |Н.Чернышевский, |әдебиет теориясының |
|методологиялық |Н.Добролюбов, Д.Писарев. |методологиясы |
|мектептер. |А.В.Луначарский | |
| |еңбектері.Теодор Бенфей, | |
| |А.Н.Веселовский, | |
| |Клод Пишуа мен Андре | |
| |Мишель, Руссо | |
| |(«Салыстырмалы | |
| |әдебиеттану» ,1951), | |
| |А.Дима («Салыстырмалы | |
| |әдебиеттанудың | |
| |принциптері», 1972»), | |
| |Д.Дюришин («Әдебиетті | |
| |салыстырмалы зерттеудің | |
| |теориясы», 1979), т.б. | |
| |зерттеу еңбектер. Анри | |
| |Бергсон, | |
| |Бенедетто Кроче, | |
| |Зигмунд Фрейд | |
| |(1856-1939). | |
| |«Психоанализге кіріспе», | |
| |«Тотем мен табу», «Мен» | |
| |және «Ол» еңбектері. | |
|3. Әдеби ағымдар. |В.Шкловский, Б.Эйхенбаум,|Қазіргі әдебиеттану |
| |Ю.Тынянов, Р.Якобсон, |теориясындағы ғылыми |
| |В.Томашевский,В.Фриче, |ағымдар. |
| |В.Шулятников, | |
| |В.Переверзев еңбектері. | |
| |Э.Кассирер (1874-1945). | |
| |«Символикалық формалардың| |
| |философиясы». | |
|4. Қазақ әдебиеттану | «Түркістан уәлаятының|Қазақ әдебиеттану |
|ғылымы мен әдеби сын. |газеті» (1870-1882), |ғылымындағы эстетика мен|
| |«Дала уәлаятының газеті» |теория мәселелері. |
| |(1888-1902), «Қазақ» | |
| |(1913-1918), «Алаш» | |
| |(1916-1917), «Сарыарқа» | |
| |(1917-1918) газеттерінде,| |
| |«Айқап» журналында | |
| |жарияланған әдеби | |
| |нұсқалар. Ахмет | |
| |Байтұсыновтың «Әдебиет | |
| |тынытқышы» (1926) | |
| |Е.Смайыловтың, | |
| |Қ.Жұмалиевтың «Әдебиет | |
| |теориясы» еңбектері. | |
|5. Әдбит және өнер |В.Жирмунский мен |Көркем әдебиеттің |
|түрлерінің шығу тегі |Б.Томашевскийдің |табиғаты, ерекшелігі |
|және дамуы. |пікірлері. |және мәндері. |
|6. Кейіпкер және көркем|А.Веселовский, В.Пропп, |Әдебиет теориясындағы |
|образ. |Е.Мелетинский пікірлері. |әдеби шығарма, орта және|
| | |автор мәселелері. |
|7. Теориялық поэтика |М.Бахтин және Ю.Лотман |Әдеби туынды және оның |
|ғылымы |пікірлері. |мазмұны мен құрылымы. |
|8. Әдеби көркемдеу |А.Байтұрсынұлы, |Әдебиеттің көркем |
|құралдары және әдеби |Е.Ысмайылов, З.Қабдолов, |шығарманың көркемдеу |
|көркем тіл. |Р.Нұрғали зерттеулері. |құралдары мен тілі |
|9. Өлеңдегі ырғақ, |З.Ахметов, Р.Сыздықова, |Өлең сөздің теориясы. |
|тармақ, шумақ және өлең|Қ.Жүсіпов, Т.Қоңыров т.б.| |
|айшығы. |ғалымдардың зерттеулері. | |
|10. Әдеби тек пен түр |М.Әуезов, Ж. |Шығармашылық әлемі және |
| |Аймаутов,Т.Ахтанов, т.б. |әдеби жанрлар мен |
| |туындылары. |олардың түрлері. |
|11. Әдеби процесс. |Г. Маркес, А. Карпентьер,|Әдеби үдеріс (процесс), |
|Көркемдіктің даму |М. Астуриас,М.Льоса, т.б.|әдеби әдіс, бағыттар мен|
|заңдылықтары. |Э.Золяның«Тәжірибиелік |көркемдік тәжірибелер. |
| |роман» теориясы. | |
| |Дж. Джойс, Ф.Кафка, | |
| |А.Камю, Ж-П. Сартр, А. | |
| |Сент – Экзюпери | |
| |сияқты дара талант | |
| |иелерінің көркемдік | |
| |ізденістеріндегі ой | |
| |ағымы. | |
7 ӘДЕБИЕТ ТЕОРИЯСЫ ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ
4-Кесте Әдебиет теориясы пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
Апталар123456789101112131415Бақылау
түріД
Д
С
О
С
Д
Д
С
ОСД
Д
С
ОСД
Д
С
ОСД
Д
С
ОСД
Д
С
О
СД
Д
С
ОСД
Д
С
О
С
АБД
Д
С
О
СД
Д
С
О
СД
Д
С
О
СД
Д
С
О
СД
Д
С
О
СД
Д
С
О
СД
Д
С
О
С
АБ2Балдар3232323232323246
(270)37373737
373748
(540)
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz