Файл қосу
Қазақстан тарихының деректануы
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | |
| | |ПОӘК |
| | |042- 16.1.30/02-2013 |
| ПОӘК | | |
|«Қазақстан тарихының | | |
|деректануы» пәнінің оқу |30.09.2013 | |
|әдістемелік кешені | | |
|Студенттер үшін | | |
ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
«Қазақстан тарихының деректануы»
050203- «тарих» мамандығына арналған
СТУДЕНТТЕР ҮШІН
ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей 2013
1 ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырған : «Қазақстан тарихы» кафедрасының аға оқытушысы , тарих
ғылымының кандидаты Бақытжанова Анар Бақытжанқызы
2 ТАЛҚЫЛАҒАН
2.1 2.ТАЛҚЫЛАҒАН:
2.1.Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Қазақстан тарихы
кафедрасының отырысында
Хаттама № 1. « » қыркүйек 2013 жыл
Кафедра меңгерушісі: Мухамеджанова Н.А.
2.2. Гуманитарлық – заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
мақұлданды
Хаттама № 1 « » қыркүйек 2013 жыл
Факультеттің ОӘБ төрайымы: Кеңесбаева Ш.С.
2.3.Факультеттің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды
Хаттама № 1. « » қыркүйек 2013 жыл
Ғылыми кеңесінің төрағасы: Мамырбеков А.М.
3.БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
шығаруға ұсынылды
Хаттама № 1 « » қыркүйек 2013 жыл
Университеттің ОӘК төрағасы,
Бірінші проректор Искакова Г.К.
Мазмұны
1 Жалпы ереже
2 Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқау
3 Пәннің саясаты және форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сабақ түрлеріне сәйкес сағаттарды бөлу
6 СӨЖ және СОӨЖ – ның мазмұны
8 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
1 Жалпы ереже
• Оқытушының аты-жөні Бақытжанова Анар Бақытжанқызы;
• Кафедра – «тарих»;
• Дәрістерді өткізу орны – 1211а аудитория; № 1 оқу ғимараты;
• Пән атауы – «Қазақстан тарихының деректануы»;
• Кредиттер саны – 3;
1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
кесте-1
|Курс |Семестр |Кредит |Дәріс |
|A |Өте жақсы |4,00 |95-100 |
|A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 |
|B+ |Жақсы |3,33 |85-89 |
|B |Жақсы |3,00 |80-84 |
|B- |Жақсы |2,67 |75-79 |
|C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 |
|C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 |
|C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 |
|D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 |
|D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 |
|F |Ең төмен |0,00 |0-49 |
|I |Аяқталмаған |NA | |
|W |Оқудан шығарылған |NA | |
|AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | |
| |шығарылған | | |
|P |Өтті (қорытынды тест) |NA |0 |
Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері
кесте-3
|Жұмыс түрі |баллдар |
|Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 |
|Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 |
|Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 |
|Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 |
|Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 |
|СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 |
|Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 |
|Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 |
|Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 |
|Емтихан |60 |
|Барлығы |100 |
5 Пәннің мазмұны және сабақ түрі бойынша сағаттарды бөлу
Пәннің мазмұны. Сабақ түрі бойынша сағаттарды бөлу
кесте-4
|№ |Тақырып |Қысқаша мазмұны |Сағат саны |
| | | |Дәріс |Семи |ОСӨЖ |СӨЖ |
| | | | |нар | | |
|1 |Деректану |Бұл тақырыпта студент деректанудың |2 |1 |1,5 |1,5 |
| |теориясы |ғылым ретіндегі қызметі тарихи | | | | |
| | |деректердің пайда болу заңдылықтарын | | | | |
| | |және оларда тарихи процестердің | | | | |
| | |обьективті бейнелеу дәрежесі туралы | | | | |
| | |мәлімет алады. Тарихи ақпараттарды | | | | |
| | |іріктеу және талдау тәсілдеріне баса | | | | |
| | |көңіл аударуға байланысты қазіргі | | | | |
| | |уақыт талабына сай маман тарихшы | | | | |
| | |дайындаудың маңыздылығын меңгереді | | | | |
|2 |Тарихи |Бұл тақырыпта студент тарихи |2 |1 |1,5 |1,5 |
| |деректерді |деректердің саны, көлемі жағынан аса | | | | |
| |сыныптау |көп, түрі жағынан әр алуандығы | | | | |
| |проблемасы |туралы, оның барлығын қамту мүмкін | | | | |
| | |еметігін. Сондықтан тарихи деректер | | | | |
| | |ді меңгеруде дұрыс жол табу, тарихи | | | | |
| | |зерттеулерде оларды тиімді және | | | | |
| | |пайдалы етіп қолдана білу қажеттілігі| | | | |
| | |оларды сыныптау проблемасы екендігін | | | | |
| | |түсіне алады. | | | | |
|3 |Деректану дың|Бұл тақырыпта студент деректанудың |2 |1 |1,5 |1,5 |
| |қалыптасуы |ғылым ретінде қалыптасу тарихын | | | | |
| |және дамуы |зерттеу XVIII- XIX ғ.ғ. Еуропаның | | | | |
| | |барлық өркениетті елдерінде болып | | | | |
| | |өткен түбегейлі қоғамдық өзгерістер | | | | |
| | |салдарынан ұлттық сананың оянуының, | | | | |
| | |сол елдерде тарих ғылымының, оның | | | | |
| | |ішінде деректанудың қалыптасуына алып| | | | |
| | |келгендігін біледі. | | | | |
|4 |Тарихи |Бұл тақырыпта студент тарихи |2 |1 |1,5 |1,5 |
| |деректерді |деректанудың өзекті мәселесі | | | | |
| |талдау әдісі |деректегі сақталынған ақпарларды ала | | | | |
| | |білу жолдарын іздестіру және сол | | | | |
| | |ақпарларды тарихи зерттеулерде ғылыми| | | | |
| | |пайдалана білу тәсілдерін жасауды | | | | |
| | |үйренеді. | | | | |
|5 |Қазақ |Бұл тақырыпта студент қазақ | | | | |
| |зиялыларының |ғалымдарының деректану ғылымына | | | | |
| |деректану |қосқан үлесі жөнінде мәлімет ала | | | | |
| |шылық |алады. Сондай-ақ, олардың | | | | |
| |көзқараста |көзқарастарына талдау жасайды. | | | | |
| |ры | | | | | |
|6 |Қазақ |Бұл тақырыпта студент кеңестік | | | | |
| |ғалымдары |заманда қазақ халқының зиялы | | | | |
| |ның Кеңес |қауымының тарих жөнінде және тарихи | | | | |
| |өкіметі |көзқарас қалыптастырудағы орнын | | | | |
| |жылдарын |айшықтайды. | | | | |
| |дағы | | | | | |
| |деректану | | | | | |
| |шылық қызметі| | | | | |
|7 |Деректің |Бұл тақырыпта студент деректі |2 |1 |1,5 |1,5 |
| |пайда болуын |сынаудың мәтінді оқудан, оның дәл | | | | |
| |сынау |мазмұнын, өмір сүру формасын | | | | |
| | |айқындаудан, түпнұсқалығын, уақытын, | | | | |
| | |авторын, жасалынған жерін, пайда | | | | |
| | |болуының нақты тарихи жағдайын, | | | | |
| | |деректі жасаудағы мақсаты мен | | | | |
| | |міндеттерін анықтай алуға үйренеді. | | | | |
|8 |Ежелгі жазба |Бұл тақырыпта студент деректану |2 |1 |1,5 |1,5 |
| |тарихи |саласында жазбаша деректердің алатын | | | | |
| |деректер |орнын және ғылым үшін оның | | | | |
| | |маңыздылығын сонымен қатар жазбаша | | | | |
| | |деректердің әр елдің тарихында сан | | | | |
| | |түрлі себептерге байланысты хабарлар | | | | |
| | |алады. | | | | |
|9 |Жылнама | Бұл тақырыпта студент ортағасыр |2 |1 |1,5 |1,5 |
| |лар және |тарихының аса маңызды жазба | | | | |
| |жылнама |деректерінің бір тобын құрайтын | | | | |
| |тану |жылнамалар жайлы, әр халықтың даму | | | | |
| | |ерекшеліктеріне қарай олардың тарихи | | | | |
| | |дерек көздерінің өзіндік | | | | |
| | |ерекшеліктерін анықтай алуға | | | | |
| | |үйренеді. | | | | |
|10 |Орта ғасырлық|Бұл тақырыпта студент жылнамалар тек |2 |1 |1,5 |1,5 |
| |жазба |славян халықтарының ғана емес, | | | | |
| |ескерткіш |сонымен қатар белгілі бір дәрежеде | | | | |
| |тер |көшпенділердің тарихының дерек | | | | |
| | |көздері міндетін атқара алатындығы | | | | |
| | |туралы мәлімет ала алады. | | | | |
|11 |Заң актілері |Бұл тақырыпта студент заң актілерін |2 |1 |1,5 |1,5 |
| |— тарихи |зерттейтін сала дипломатиканың дерек | | | | |
| |дерек көзі. |көздерін табу зерттеу және әдіс | | | | |
| | |тәсілдерін талдаудағы орнын және заң | | | | |
| | |актілерінің мемелекет тарихында | | | | |
| | |таптырмас тарихи жазба дерек ретінде | | | | |
| | |маңызын анықтауға үйренеді. | | | | |
|12 |Іс-қағаздық |Бұл тақырыпта студент жаңа заман |2 |1 |1,5 |1,5 |
| |құжаттар |тарихының даму тарихында, қоғамның | | | | |
| | |түбегейлі өзгерістерге ұшырауы | | | | |
| | |нәтижесінде пайда болған іс- қағаздық| | | | |
| | |құжаттардың маңызды орнын, | | | | |
| | |өзектілігін оқып үйренуге, талдауға, | | | | |
| | |зерттеуге дағдыланады. | | | | |
|13 |Мерзімді |Бұл тақырыпта студент қоғамда болып |2 |1 |1,5 |1,5 |
| | |жатқан әр алуан уақиғалар туралы дер | | | | |
| | |кезінде оқырмандарына мәлімет жеткізу| | | | |
| | |міндетіін атқаратын мерзімді басылым,| | | | |
| |басылымдар |уақыт өте келе баға жетпес құнды | | | | |
| | |деректер көзіне айналатындығына көзін| | | | |
| | |жеткізу. Оны зерттеудің, талдаудың, | | | | |
| | |әдіс- тәсілдердің жолдарын үйрету. | | | | |
|14 |Жеке адамдық |Бұл тақырыпта студент жеке адамның |2 |1 |1,5 |1,5 |
| |құжаттар |өзі өмір сүрген заманы туралы мәлімет| | | | |
| |тарихи дерек |беретін мемуарлық жазба деректердің | | | | |
| |ретінде |алатын орны туралы мәлімет ала | | | | |
| | |аалады. | | | | |
|15 |Статистика | Бұл тақырыпта студент мемлекетт, |2 |1 |1,5 |1,5 |
| |лык деректер.|қоғамның өміріндегі статистикалық | | | | |
| | |мәліметтерді талдаудың, зерттеудің | | | | |
| | |әдіс тәсілдерін меңгереді. | | | | |
6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
СОӨЖ және СӨЖ жоспары
кесте -5
|№ |Тақырыптардың атауы | СОӨЖ | СӨЖ |
|рет. | | | |
|1. |Тарихи деректерді талдау |Ежелгі жазба тарихи |Орта ғасырлық жазба |
| |методикасы. |деректер |ескерткіштер. |
|2. |Іс- қағаздық құжаттардың |Деректанудың қазіргі |Тарихнама мен деректану|
| |деректік маңызы. |даму мәселелері. |арасындағы қатынас |
| | | |негіздері. |
|3. |Деректің шынайылығын |Тарихи деректанудың |Дерек түрлері. |
| |анықтаудың әдіс – |өзекті мәселелері. | |
| |тәсілдері | | |
|4. |Жылнамалар жайлы |Көшпенділердің |Заң актілерін |
| |мәліметтер |тарихының дерек |зерттейтін сала |
| | |көздері. |дипломатика. |
|5. |Мәліметті жеткізу міндетін|Мұрағат деректері: |Мемуарлық жазба |
| |атқаратын мерзімді басылым|мәні және маңызы. |деректердің алатын |
| |- дерек көзі ретінде | |орны. |
7. «Қазақстан тарихының деректануы» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
кестесі
«Қазақстан тарихының деректануы» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
сызбасы
кесте - 6
№Апта1234567891011121314151Бақылау
ТүріБХКТ1ХКб/ж
ХКТ2КРККб/ж2Балл
Көрсеткіштері555555555555555
Р-реферат
Х-хабарлама
К-конспект
б/ж-бақылау жұмысы
Б-библиография
Т1-термин
Т2-тест құрастыру
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz