Файл қосу

Пән пререквизиттері





    |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                          |
|3 деңгейлі СМК құжат     |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-05.1.46/01-2014 |
|ПОӘК                     |№ __ басылым             |                         |
|Оқытушыға арналған       |«__»  ________ 2014 ж.   |                         |
|«Психология»             |                         |                         |







                           ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК
                                   КЕШЕНІ
                                «ПСИХОЛОГИЯ»
                          Магистранттарға араналған

                     оқытушыға арналған пән бағдарламасы






































                                    Семей
                                    2014

    Кіріспе


    1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
    Құрастырған ________ «28» тамыз  2014 ж.
    “Психология” кафедрасының профессоры,психология ғылымдарының  кандидаты
Ш.С. Сатиева


    2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
    2.1 «Психология» кафедрасының отырысында.
    Хаттама №1 «05» қыркүйек 2014 ж.


    Кафедра меңгерушісі ____________  профессор,психология ғылымдарының
кандидаты Ш. Сатиева


    2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында


    Хаттама №1 «09» 09. 2014 ж.
    Төрайымы  ___________ С.Х.Тойкин


    3 БЕКІТІЛДІ
    Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
    Хаттама №1 «11» 09. 2014 ж.


ОӘК төрайымы,оқу әдістеме жөніндегі проректор  ___________ Г.К.Искакова


    4 АЛҒАШ ЕНПЗІЛДІ




























Мазмұны



1 ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ  4
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР   4
3 жалпы нұсқаулар 4
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:     4
3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:     4
3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері:    5
3.4 Оқыту нәтижелері:  5
3.5 Пән пререквизиттері:   5
3.6 Пән постреквизиттері:  5
3.7 Жұмысшы оқу жоспарынан үзінді   6
4 оқу пәнінің мазмұны (МОДУЛьдің)   6
5 Студенттің өздік жұмысы үшін тақырыптар тізімі 7
6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта    7
7 Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы   11
8 Әдебиет     11
8.1 Негізгі әдебиет    11
8.2 Қосымша әдебиет    11


      1 ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ



      «Психология»  пәні  бойынша   оқу-әдістемелік   кешен   университеттің
магистранттарына  арналған.  Ол  магистранттарды  курстың  мазмұнымен,  оның
аталған мамандықты игерудегі  маңыздылығы  және  көкейтестілігімен,  курстың
саясатымен,  оқыту  процесінде  меңгеретін  білім,  дағды,   іскерліктерімен
таныстырады..
      Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады.







      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР



      Аталған  «Психология»  пәні  бойынша  оқытушыларға  арналған   жұмысшы
бағдарлама төмендегі кұжаттарға сәйкес жасалынып және осы  пән  бойынша  оку
процессін ұйымдастыруға қажетті ұсыныстарға сәйкестендірілген:
      = Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің  мемлекеттік  жалпыға
бірдей міндетті стандарты. Жоғарғы білім.  Магистратура.  Негізгі  ережелер.
ҚР  ҚР  МЖОс  5.04.033-2011.  Қазақстан  Республикасы   білім   және   ғылым
министірлігі 2011 жылғы 17 маусымда №261бекітілген және енгізілген.
      = УСТ 042-СГУ-5-2014 Университет стандарты «Пәндердің оқу  әдістемелік
кешендерің әзірлеудін жалпы талаптары»;
      = ҚП  042-1.07-2014  Қужаттық  процедура  «Пәндердің  оқу  әдістемелік
кешендерің структурасы мен мазмұны».



      3 жалпы нұсқаулар




      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:

     Білім беру жүйесінде мамандарды кәсіби даярлауда ерекше орынды  жоғары
оқу орнында оқыту аймағы алады. Білім  беру  мазмұны  -  экономикалық  және
әлеуметтік дамудыің маңызды факторы ретінде  тұлғаның  өз  бетінше  дамуына
жағдай туғызуға багытталуы қажет.  Сонымен,  білім  беру  жүйесініц  барлық
сатылары мен кезеңдеріндегі мақсаты -  тұлғаның  жан-жақты  дамуына  жағдай
жасау.
     Магистрдің академиялық дәрежесін алу  үшін  жоғарғы  мектептің  немесе
колледждің оқытушысы ретіндегі іс-әрекетке ыңғайлану қажет болып  табылады.
Сондықтан  кәсібилік  тұрғысында  жогарғы  оқу  орнындағы  оқыту  үрдісімен
байланысты пәндер бойынша білімдерді алу маңызды  және  өте  қажетті  болып
табылады. Магистранттар үшін осындай негізгі  пәндердің  бірі  “Психология”
болып табылады. Қазіргі уақытта жоғарғы  білім  беру  жүйесіндегі  мамандар
үшін оқыту және  ғылыми-зерттеу  іс-әрекет  психологиясыныц  білімі,  тұтас
оқыту мен тәрбиенің психологиясы өзекті болып отыр.





      3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:

      «Психология» курсын оқытудың  мақсаты  –  магистранттарға  кәсіби  іс-
әрекеттеріне қажетті психологиялық білімнің негізін қалыптастыру.



      3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері:

     Магистранттарға жоғары  мектеп  психологиясы  негіздері  арқылы  алған
білімдерін   педагогикалық   іс-әрекеттерінде   қолдана    алудың    кәсіби
мүмкіншіліктерін кеңейту.



      3.4 Оқыту нәтижелері:

      Пәнді оқу нәтижесінде студент келесілерді білуі қажет:
      білімі:
      - жеке тұлғаның жоғары мектеп психологиясы (негізгі  ұғымдар,  негізгі
құрылымдар);
      игеру:
      - жоғары мектеп психологиясын оқып-зерттеудің әдістері;
      игеру:
      - жоғары мектеп психологиясының қазіргі теориялары;
      икемі:
      - «Психология» пәнінде алынған білімді мамандығында қолдану;
      түсіну:
      - педагогикалық шеберліктің теориялық жэне практикалық негіздері;
      хабардар болу:
      - жоғары оқу орнында  білім  алу  үрдісіндегі  студент  тұлғасы  және
        интеллектуалды функциялардың дамуы (ес, ойлау, зейін т.б.),  жоғары
        оқу орнындағы  белсенді  оқыту  әдістері  мен  тәрбие  жұмыстарының
        психологиялық негізі;
       іс тәжірибелік дағдыларға ие болу:
      - жеке тұлғаның өсуі білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы.



      3.5 Пән пререквизиттері:

      «Психология» курсы бакалавриатта философия, әлеуметтану,  мәдениеттану
жэне саясаттану, экономика, юриспруденция пәндері бойынша алған  білімдеріне
негізделеді.



      3.6 Пән постреквизиттері:

      «Психология» курсы және мамандардың  кәсіби  даярлық  мүмкіншіліктерін
кеңейтетін барлық гуманитарлық пәндер:  педагогика,  экономика  және  құқық
негіздері,  арнайы  пәндерді  оқыту   эдістемесі,   оқытудың   инновациялық
технологиялары.



      3.7 Жұмысшы оқу жоспарынан үзінді

      Жұмысшы оқу жоспарының үзіндісі 1 кестеде көрсетілген.


                                                                     1 кесте
|Курс                                                           |Семестр     |
|1                                                              |2           |
|Модуль 1.                                                                   |
|Лекциялық сабақтар                                                          |
|Кіріспе. Білім беру - жоғары мектеп психологиясының негізгі    |1           |
|объектісі ретінде                                              |            |
|Жоғары оқу орнындағы психологиялық білім беру                  |1           |
|Оқыту үдерісінің психологиялық құрылымы                        |1           |
|Танымдық іс-әрекет психологиясы                                |1           |
|Психологиялық әдістер, тиімділікті арттыру жолдары және қазіргі|1           |
|жағдайдағы оқыту сапасы                                        |            |
|Тұлға психологиясы және студенттік ұжым                        |1           |
|Жоғары мектептегі тәрбие мәселесі                              |1           |
|Тәрбие және кәсіби өзіндік сананың қалыптасуы                  |1           |
|Жоғары мектептегі психодиагностика                             |1           |
|Жоғары мектептегі оқытушылардың педагогикалық іс-әрекетінің    |1           |
|психологиялық сипаттамалары                                    |            |
|Оқыту үдерісін басқару                                         |1           |
|Студент - оқу іс-әрекетінің субьектісі ретінде                 |1           |
|Психологиялық және педагогикалық қарым-қатынас                 |1           |
|Педагогикалық әсер ету психологиясы                            |1           |
|Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі психологиялық мәселелері    |1           |
|Практикалық сабақтар                                                        |
|Методологиялық негіздерге шолу жасау                           |1           |
|ҚР МЖМБС 309.277-2006 оқу жылдарына арналған мемлекеттік       |1           |
|стандартқа шолу жасау                                          |            |
|ЖОО оқу-тәрбие жұмысының психологиялық мінездемесіне жоспар    |1           |
|құру                                                           |            |
|Студенттер ұжымын зерттеу                                      |1           |
|Жеке бастың психоаналитикалық диагностика                      |1           |
|сын анықтау                                                    |            |
|Оқытушының сөйлеу мәдениетіне арналған мысалдар әзірлеу        |1           |
|Студенттің жеке тұлғасын қалыптастыруда дүниетанымына мінездеме|1           |
|әзірлеу                                                        |            |
|Студенттердің ғылыми мақалаларына шолу жасау                   |1           |
|Мамандық даярлық дәрежесін әдістеме арқылы анықтау             |1           |
|Арнайы және ғылыми әдебиеттерге шолу жасаудың әдіс-тәсілдерін  |1           |
|меңгеру жолдарын көрсететін мысалдар даярлау                   |            |
|Оқу-тәрбие үрдісінде психологиялық қызмет көрсетудің орны      |1           |
|туралы реферат әзірлеу                                         |            |
|Студенттік отбасының типологиясы мен ерекшелігіне байланысты   |1           |
|материалдар әзірлеу                                            |            |
|ЖОО басқарушылық іс-әрекеттер туралы мағлұматтар іріктеу       |1           |
|ЖОО ҒЕҰ-дың психологиялық-педагогикалық ғылыми негіздерін      |1           |
|ЖОО ҒЕҰ-дың психологиялық-педагогикалық ғылыми негіздерін      |1           |




      5 Студенттің өздік жұмысы үшін тақырыптар тізімі



      5.1  Жоғары  мектеп  психологиясының  қолданбалы  мәселелері  (вариант
бойынша: конспект, слайдтар, реферат).
      5.2 «Мен - жоғары мектеп оқытушысымын» эссе
      5.3 ЖОО  оқу  үдерісінің  психологиялық  негіздері  (вариант  бойынша:
конспект, слайдтар, реферат).
      5.4 ЖОО  оқу  үдерісінің  психологиялық  негіздері  (вариант  бойынша:
конспект, слайдтар, реферат).
      5.5 Болашақ педагогты даярлаудағы психологиялық білімнің  алатын  ролі
(вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат).
      5.6  Педагогтың  әлеуметтік-психологиялық   компетенттілігі   (вариант
бойынша: конспект, слайдтар, реферат).
      5.7 Нарық жағдайындағы тұлғаның әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері
(вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат).
      5.8  оғам  дамуындағы  әлеуметтік  психологиялық   білімнің   қүрылымы
(вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат).
      5.9 Тұлға дамуындағы негізгі факторлар, қозғаушы күштер  және  дамудың
негізгі қайнар көзі (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат).у
      5.10  Оқыту  үдерісіндегі  танымдық  іс-әрекеттер  (вариант   бойынша:
конспект, слайдтар, реферат).
      5.11 (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат).





      6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта



      Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 3 кестеде көрсетілген.


3 кесте  – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
|Тақырыптар                               |Бейнелеуіш     |Жеке        |Бақылау   |
|                                         |құралдар, ТСО, |қарастыруға |формасы   |
|                                         |плакаттар,     |арналған    |          |
|                                         |стендтер       |сұрақтар    |          |
|Дәріс       |Семинар         |Зертханалық|               |            |          |
|сабағының   |сабағының       |жұмыстың   |               |            |          |
|1           |2               |           |3              |4           |5         |
|Кіріспе.    |Методологиялық  |           |Плакаттар,     |            |Ғылыми    |
|Білім беру -|негіздерге шолу |           |карточкалар,   |            |әдебиеттер|
|жоғары      |жасау           |           |суреттер       |            |ге шолу   |
|мектеп      |                |           |тізбегі        |            |          |
|психологиясы|                |           |               |            |          |
|ның негізгі |                |           |               |            |          |
|объектісі   |                |           |               |            |          |
|ретінде     |                |           |               |            |          |
|Жоғары оқу  |ҚР МЖМБС        |           |ЖОО маманы     |            |Мемлекет  |
|орнындағы   |309.277-2006 оқу|           |мәселесіне     |            |тік стан  |
|психологиялы|жылдарына       |           |арналған мысал |            |дартпен   |
|қ білім беру|арналған мемле  |           |дардан үзінді  |            |танысу    |
|            |кеттік          |           |               |            |          |
|            |стандартқа шолу |           |               |            |          |
|            |жасау           |           |               |            |          |
|Оқыту       |ЖОО оқу-тәрбие  |           |ЖОО оқу-тәрбие |            |ЖОО       |
|үдерісінің  |жұмысының       |           |жұмы           |            |оқу-тәрбие|
|психологиялы|психологиялық   |           |сының психо    |            |жұмысы    |
|қ құрылымы  |мінездемесіне   |           |логиялық       |            |ның психо |
|            |жоспар құру     |           |мінездемесіне  |            |логиялық  |
|            |                |           |жоспар құрыл   |            |мінездеме |
|            |                |           |ған мысалдар   |            |сіне жос  |
|            |                |           |               |            |пар жасау |
| Танымдық   |Студенттер      |           |Социограммадан |            |Студенттер|
|іс-әрекет   |ұжымын зерттеу  |           |үзінді         |            |ұжымын    |
|психологиясы|                |           |               |            |зерттеу   |
|Психологиялы|Жеке бастың     |           |Әдістемелерден |            |Студенттер|
|қ әдістер,  |психоаналитика  |           |үзінді         |            |ұжымын    |
|тиімділікті |лық диагностика |           |               |            |зерттеу   |
|арттыру     |сын анықтау     |           |               |            |          |
|жолдары және|                |           |               |            |          |
|қазіргі     |                |           |               |            |          |
|жағдайдағы  |                |           |               |            |          |
|оқыту сапасы|                |           |               |            |          |
|Тұлға       |Оқытушының      |           |Оқытушының     |            |Саморегу  |
|психологиясы|сөйлеу мәдение  |           |сөйлеу         |            |ляцияға   |
|және        |тіне арналған   |           |мәдениетіне    |            |байланыс  |
|студенттік  |мысалдар әзірлеу|           |арналған       |            |ты эмоцио |
|ұжым        |                |           |мысалдар әзір  |            |налды     |
|            |                |           |ленген тапсыр  |            |жағдайлар |
|            |                |           |малар          |            |ды анықтау|
|            |                |           |               |            |әдістері  |
|Жоғары      |Студенттің жеке |           |Жеке тұлғаға   |            |Психология|
|мектептегі  |тұлғасын қалып  |           |арналған       |            |лық жағда |
|тәрбие      |тастыруда дүние |           |үзінділер      |            |яттар     |
|мәселесі    |танымына мінез  |           |               |            |әзірлеу   |
|            |деме әзірлеу    |           |               |            |          |
|Тәрбие және |Студенттердің   |           |Ғылыми         |            |Дәріс,сара|
|кәсіби      |ғылыми мақала   |           |әдебиеттер мен |            |мандық    |
|өзіндік     |ларына шолу     |           |мақалалардан   |            |сабақтарды|
|сананың     |жасау           |           |үзінде         |            |ң біреуіне|
|қалыптасуы  |                |           |               |            |жоспар    |
|            |                |           |               |            |әзірлеу   |
|Жоғары      |Мамандық даяр   |           |Әдістемелерден |            |Жеке      |
|мектептегі  |лық дәрежесін   |           |үзінді         |            |бастың    |
|психодиагнос|әдістеме арқылы |           |               |            |психоанали|
|тика        |анықтау         |           |               |            |тикалық   |
|            |                |           |               |            |диагностик|
|            |                |           |               |            |асын      |
|            |                |           |               |            |анықтау   |
|Жоғары      |Арнайы және     |           |Арнайы және    |            |Оқытушының|
|мектептегі  |ғылыми әдебиет  |           |ғылыми әде     |            |сөйлеу    |
|оқытушыларды|терге шолу      |           |биеттер        |            |мәдениетін|
|ң           |жасаудың        |           |               |            |е арналған|
|педагогикалы|әдіс-тәсілдерін |           |               |            |мысалдар  |
|қ           |меңге           |           |               |            |әзірлеу   |
|іс-әрекетіні|ру жолдарын     |           |               |            |          |
|ң           |көрсететін мысал|           |               |            |          |
|психологиялы|дар даярлау     |           |               |            |          |
|қ           |                |           |               |            |          |
|сипаттамалар|                |           |               |            |          |
|ы           |                |           |               |            |          |
|Оқыту       |Оқу-тәрбие      |           |Әдістемелер,   |            |Студенттер|
|үдерісін    |үрдісінде психо |           |тапсырмалар    |            |дің ғылыми|
|басқару     |логиялық қызмет |           |               |            |мақалала  |
|            |көрсетудің орны |           |               |            |рына шолу |
|            |туралы реферат  |           |               |            |жасау     |
|            |әзірлеу         |           |               |            |          |
|Студент -   |Студенттік отба |           |Отбасының      |            |Мамандық  |
|оқу         |сының типология |           |сиптаттамасы   |            |даярлық   |
|іс-әрекетіні|сы мен ерекшелі |           |жазылған       |            |дәрежесін |
|ң субьектісі|гіне байланысты |           |әдебиеттерден  |            |әдістеме  |
|ретінде     |материалдар     |           |үзінді         |            |арқылы    |
|            |әзірлеу         |           |               |            |анықтау   |
|Психологиялы|ЖОО басқару     |           |Басқару стиль  |            |Студенттік|
|қ және      |шылық           |           |дері жазылған  |            |отбасының |
|педагогикалы|іс-әрекеттер    |           |үзінділер      |            |типология |
|қ           |туралы          |           |               |            |сы мен    |
|қарым-қатына|мағлұматтар     |           |               |            |ерекшелі  |
|с           |іріктеу         |           |               |            |гіне байла|
|            |                |           |               |            |нысты     |
|            |                |           |               |            |материал  |
|            |                |           |               |            |дар       |
|            |                |           |               |            |әзірлеу   |
|Педагогикалы|ЖОО ҒЕҰ-дың     |           |ЖОО ҒЕҰ-дың    |            |Хабарлама |
|қ әсер ету  |психологиялық-пе|           |психологиялық-п|            |әзірлеу   |
|психологиясы|дагогикалық     |           |едагогикалық   |            |          |
|            |ғылыми          |           |ғылыми негізде |            |          |
|            |негіздерін ата  |           |рінен үзінді   |            |          |
|            |                |           |мысалдар       |            |          |
|Педагогикалы|ЖОО ҒЕҰ-дың     |           |ЖОО ҒЕҰ-дың    |            | Хабарлама|
|қ           |психологиялық-пе|           |психологиялық-п|            |әзірлеу   |
|іс-әрекеттің|дагогикалық     |           |едагогикалық   |            |          |
|негізгі     |ғылыми          |           |ғылыми негізде |            |          |
|психологиялы|негіздерін ата  |           |рінен үзінді   |            |          |
|қ мәселелері|                |           |мысалдар       |            |          |
7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы


      Оқу-әдістемелік  әдебиетпен  қамтамасыздандыру   картасы   4   кестеде
көрсетілген.


 4 кесте - Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру
|Оқулықтардың атаулары ,         |Экземпляр  |Оқушылар    |Қамтамасыздандыру|
|Оқу- әдістемелік құралдар       |сандары    |саны саны   |пайызы           |
|1                               |2          |3           |4                |
|Дьяченко М.И и др. Психология   |10         |            |62               |
|высшей школы  Минск 2006.       |           |            |                 |
|Ги Лефрансуа. Прикладная        |10         |            |62               |
|педагогическая психология. СПб.,|           |            |                 |
|2006.                           |           |            |                 |
|Давыдов В.В. Проблемы           |8          |            |50               |
|развивающего обучения. - М.:    |           |            |                 |
|Издательский центр «Академия»,  |           |            |                 |
|2004. - 288с.                   |           |            |                 |
|Джакупов СМ. Психологическая    |6          |            |40               |
|структура процесса обучения.    |           |            |                 |
|Алматы, Казак университеты, 2004|           |            |                 |
|-311с.                          |           |            |                 |
|Джакупов С.М. Управление        |10         |            |42               |
|познавательной деятельностью    |           |            |                 |
|студентов в процессе обучения.  |           |            |                 |
|Алматы, 2007 -117 с.            |           |            |                 |








      8 Әдебиет




      26 Негізгі әдебиет

      8.1.1 Ги Лефрансуа. Прикладная педагогическая психология. СПб., 2006.
      8.1.2 Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения. - М.:  Издательский
центр «Академия», 2004. - 288с.
      8.1.3  Джакупов  СМ.  Психологическая  структура  процесса   обучения.
Алматы, Казак университеты, 2004 -311с.
      8.1.4 Джакупов С.М. Управление познавательной деятельностью  студентов
в процессе обучения. Алматы, 2007 -117 с.
      8.1.5 Дьяченко М.И.,  Кандыбович  JI.A.  Психология  высшей  школы.  -
Минск, 2006.



      8.2 Қосымша әдебиет

      8.2.1    Исаев    И.Ф.     Профессионально-педагогическая     культура
преподавателя. - М. «Издательский центр»Академия», 2004. - 208 с.
      8.2.2 Оганесян Н.Т. Педагогическая психология,- М.:КНОРУС, 2006,-  328
с.
      8.2.3 Справочные материалы по  педагогической  психологии  /авт.-сост.
Б.Р. Мандель. - Ростов н/Д: Феникс, 2008.-384 с.
      8.2.4 Хон. P.JI. Педагогическая психология. - М: Академический Проект:
Культура, 2005. - 376 с.
      8.2.5 Жақыпов С.М. Жалпы психологияга кіріспе. - Алматы.:    Қазақ
      университеті, 2007. - 230 б.
      8.2.6 Жақыпов С.М. Оқыту процесіндегі танымдық іс-әрекет психологиясы.
Алматы.: Алла Прима ЖШС, 2008. - 216 б.


Пәндер