Файл қосу
Аңшылық шаруашылығын құру
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | П 042-14-4.04. | | | |01.20.47 /01-2012 | |ПОӘК |№ 2 басылым | | |«Аңшылық шаруашылығын құру»| | | |пәнінің оқытушысына | | | |арналған жұмыс оқу | | | |бағдарламасы | | | 050803 – "Аңшылықтану және аң шаруашылығы" мамандығына арналған «Аңшылық шаруашылығын құру» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘНІНІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ - 2012 Алғы сөз 1.ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының доцент м.а. Туманбаев В.М., аға оқытушы Айткалиев Б.М. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1.ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының мәжілісінде. «28» 08 2012ж. № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі: ______________ Арынова Р.А. 2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік бюро мәжілісінде. «10» 09 2012 ж. № 1 хаттама Төрағасы: Сатиева К.Р. 3.БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған. «13» 09 2012ж. № 1 хаттама. ОӘК төрағасы, оқу- ісі жөніндегі проректор: Рскелдиев Б.А. Мазмұны 1. Колдану саласы. 2. Ереже белгілейтің сілтемелер 3. Жалпы ереже 4. Оқытушыға арналған пәнің жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны 5. Студенттердің өз бетімен істейтін жұмыстары тақырыбының тізімі 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы 8. Әдебиеттер 1. Қолдану саласы: «Аңшылық шаруашылығын құру» пәнінің ОӘК 050803 – «Аңшылықтану және аңшылық», мамандықтарына арналған. Ол студенттерді пәннің мазмұнымен, оның көкейкесті және қажеттілігімен, саясатымен, оқу барысында меңгерілетін дағдылар және іскерліктермен таныстырады. ОӘК пәнді зерделеудегі ең басты құрал болып келеді. 2. Ереже белгілейтін (нормативтік) сілтемелер Осы әзірленген «Аңшылық шаруашылығын құру» ПОӘК мына құжаттар талабына, ұсыныстарына сай, пәннің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді: -050803 – «Аңшылықтану және аң шаруашылығы», мамандықтарына ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, ҚР МЖМБС .03.08.365-2006, ҚР БҒМ № 779 бұйрығымен 2005 ж. 23. 12. бекітілген және іске еңгізілген. -Шәкәрім атындағы Семей мемлекетік университетінің ПОӘК стандарты 042- РГКП- СГУ-8-2007 -ДП 042-08.10.10.12-2007 документациялық кұжаттар 3. Жалпы ережелер 1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. 3.1. Пән мазмұнынының қысқышы сипаттамсы. Аңшылық шаруашылығын құру- бұл пәнді жақсы игерілуі , келесі де пәндерді жетік игеруге, түсінуге үлкен септігін тигізеді, сондай-ақ аң шаруашылығының маңызын түсінуге қолғаьыс етеді, дүние танымдылық қасиетін кеңейтуге және аңшылық іс-шараларды дұрыс құру, әрі дұрыс өткізу қабілетін оятады. 3.2. Курс мақсаты аң шаруашылығына экономико-ұйымдастырушылық сипатын енгізу болып табылады. Қазіргі заманға сай аң шаруашылығының маманы, тек қана биология, экология,биотехнология және басқа негізгі пәндерден хабардар болмай , аңшылықты дұрыс құру және ұйымдастыру маұқсатында түрлі әдістерді жетік пайдалана білуі қажет. 3.3 Пәнді игерудегі негізгі мақсат- студенттерді аңшылық өндірісті ұйымдастырудың негізгімен таныстыру, аңшылық-өндірістік жер тілімдерін қалыптастыруды үйрету. -аң шаруашылығымен айналысуға территорияның жарамдылығын бағалайтын әдістерді оқып-үйрену. -аңшылық алқаптардың құрамы мен типтерін анықтай білу. -аң шаруашылығының іс-шаралры мен нұсқауларын ойластыру. -аңшылық жануарлардың түрлік құрамы мен олардың тығыздығын анықтау. 3.4. Пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студент мынаны білуі қажет: -территорияның табиғи-экономикалық жағдайына сай аң шаруашылығымен айналысуға жарамдылығын анықтауда баға бере білуі қажет. -аңшылық алқаптың құрамын және түрлерін анықтауда әдістерді, ғылыми терминолгияны меңгеруі қажет. -аңшылық алқаптағы тығыздықты анықтау әдістерін және түрлік құрамын ажырата білуі қажет. -аңдар мен құстардың тұқымдастары мен қатарларының түрлі өкілдерін ажырата білуі тиіс. аңшылық-өндірістік түрлерін анықтай білуі қажет, биотехникалық, аңшылық іс-шараларды сауатты ажрата білуі қажет. -Аңшылық шаруашылығын құрудың экономикалық тиімді жағдайда аң шаруашылығымен айналысудағы маңызын түсіну. - алқаптағы өнімділікті жоғарғы деңгейге жеткізу бағытында, аңшылық іс- шараларды және нұсқауларды құра білу. - аңшылық жануарлардың түрлерінің эксплутация нормативтерінің қор санын анықтауда тәжірбиелік дағдылары болуы қажет. 3.5. Курс пререквизиті «Аңшылық шаруашылығын құру» пәніне қатысу үшін студент,келесілерді білуі қажет: «Орнитология», «Териология», «Аңдар мен құстардың қоректену техникасы», «Өндірістік жануарлардың биологиясы», «Аңшылық алқаптардың типологиясы». 3.6. Курс постреквизиті -«Аңшылық шаруашылығын құру» пәнінің ұғымы болашақта келесі пәндерді оқытуда қолданылады: «Қазіргі заманға сай аң шаруашылығы», « Аң шаруашылығының өнімін өңдеуі және технологиясы», «Тері, жүн-тері шикізаты тауары және технологиясы». 1 кесте - Оқу жұмыс жоспарынан үзіндісі |Кур|Семестр |Кредит саны |ЛК |ЛБ | |с | | |(сағ) |(сағ.) | |1 |2 |3 |4 |5 | |1 |Кіріспе |Аңшылық-өндіріс шаруашылығындағы аңшылық |1 |1,2,3,4| | | |құру жұмыстары | |,5 | |2 |Мемлекеттік |Біздің еліміздің аңшылық алқаптары, |1 |1,2,3,4| | |аңшылық қор. |өндірістік маңызы бар жануарлардың түрі. | |,5 | | |Аңшылардың құрамы|Кадрларды дайындау. | | | | |мен саны. | | | | |3 |Биоэкономикалық |Аңшылыққұруды жобалау. Аңшылық алқаптарды|7 |1,2,3,4| | |зерттеулер және |ұйымдастыру., аң шаруашылығының шегарасын| |,5 | | |аңшылық |анықтау, территорияны жер телімдерге | | | | |алұаптарды |бөлу. | | | | |ұйымдастыру. | | | | |4 | Аңшылық |Аңшылық алқаптардың жарамдылығын анықтау,|2 |1,2,3,4| | |алқаптарды |аңшылық алқаптардың типологиясын | |,5 | | |инвентаризациялау|құрастыру. Аңшылық алқаптардың сапасын | | | | |және бонитировка |бағалау. | | | | |лау. | | | | |5 |Аңшылық |Алқаптың өнімділігін анықтау. Негізгі |4 |1,2,3,4| | |жануарларының |түрлердің азықтарына баға беру. Өсімдік | |,5 | | |азық қорының |қоректер, мал азығы, минералды қоректену.| | | | |есебі мен | | | | | |бағалауын өткізу | | | | |6 |Аң шарушылықтық |Картографикалық материал, шартты |2 |1,2,3,4| | |картография |белгілеулер. Өндірістік жұмыстарда | |,5 | | | |карталарды пайдалану ерекшеліктері. | | | |7 |Аңшылық |Аң шаруашылығындағы аңшылық туралы |5 |1,2,3,4| | |құқығы,аңшылықтың|тәртіп. Аңшылық құқығы. Аулауға болатын | |,5 | | |негізгі |жануарлардың түр саны. Аулауға тыйым | | | | |ережелері. ҚР |салынған жануарлардың түрлері. | | | | |аңшылық ережелері| | | | | |туралы заңзамасы.| | | | |8 |Аң шаруашылықтық |Бекітілген аңшылық |2 |1,2,3,4| | |серіктестіктер, |алқаптар,материалды-техникалық базасы. | |,5 | | |олардың мақсаты |Ресурстар мен алқаптарды пайдалану және | | | | |мен маңызы. |қорғау. | | | |9 |Өндірістің |Транспорттық заттар, аулау құралдыры. |1 |1,2,3,4| | |материалды-техник|Аңшылық алқаптардың тұрмыстық-шығару | |,5 | | |алық қамсыздануы.|мекендері. | | | |10 |Жануарлардың |Алқаптағы аңдар мен өсімдіктердің саны. | | | | |олжасын бір |Ату Нормалары. Өндірістік тілімдерге | | | | |қалыптандыру, |паспорт алу. Жануарлардың санын арттыру | | | | |шығарылым |мақсатынада жүргізілетін іс-шаралар. | | | | |іс-шаралары. | | | | |11 |Өндірісті |Аңшылардың категориясы. Өндірістік және | | | | |ұйымдастыру және |өндірістік емес аудандар. Өндіріс алды | | | | |аңшылық өнімдерін|байқаулар. Алдын ала ату жұмыстары. | | | | |өңдеу. Аңшылармен|Договор жасау. Аңшыларды қамсыздандыру. | | | | |ұйымдастыру | | | | | |жұмыстарын | | | | | |өткізу. | | | | |12 |Жүн және жабайы |Орман шаруашылығы және басқа да жер | | | | |еттілердіің |пайдаланушылармен қарм-қатынас. | | | | |ресурстарын |Мемлекеттік аңшылық қорға ізеттілік | | | | |қолдану. | | | | |13 |Жабайы аңдардың |Жабайы аңдардың олжасын қалыптандыру, | | | | |еттерін аулау |оның санының сәйкестігі. | | | | |және өткізу. | | | | |Зертханалық сабақтар |Сағат саны|Әдебиетте| | | |р | |1 |Аңшылық шаруашылығын құрудың дайындық жұмыстары |1 |1,2,3 | |2 |Аңшылық-өндірістік жануарлардың түрлік құрамы |1 |1,2,3 | |3 |Территориялық бірліктерге бөлу. Өндірістік жер |1 |1,2,3 | | |тілімдері. | | | |4 |Аңшылық алқаптардың бонитировтау әдісі |2 |1,2,3 | |5 |Әр түрлі азықтардың қорын анықтау |1 |1,2,3 | |6 |Аңшылық тілімдердің карта-схемасын толтыру |1 |1,2,3 | |7 |Тыйым салған құралдар мен аңшылық түрі. |1 |1,2,3 | |8 |Өндірістік аңшылықта еңбектік ұйымдасу. |1 |1,2,3 | |9 |Аңшылық құрал-жабдықтар. Көлік және байланыс түрі.|1 |1,2,3 | |10 |Аңшылық-өндірістік жануарлардың санын анықтау |1 |1,2,3 | | |әдістері. | | | |11 |Аңшыларды қамсыздандыру. Аң шаруашылығының |2 |1,2,3 | | |іс-шаралары. | | | |12 |Аңшылық жануарлар мен құстардың түрлері- жабайы ет|1 |1,2,3 | | |өндірісінің объектісі. | | | |13 |Жабайы жануарлардың еттерін сақтау және өңдеу. |1 |1,2,3 | 5.Студентердің өз бетінше жұмыс істеуге арналған тақырыптарының тізімі 5.1.Аң шаруашылығы және аңшылық өнімдердің даярлануы. 5.2.Аңшыық серіктестіктердің мамандандырылуы. 5.3.Жабайы жидектер,саңырауқұлақтар және жаңғақтардың даярланудың ұйымдастырылуы. 5.4.Аң шаруашылығының өнімдерін өңдеу. 5.5.Аң шаруашылығында өндірістің ұйымдастырылуы. 5.6.Шығыс Қазақстан жағдайындағы өндірістің ерекшеліктері. 5.7.Шығыс Қазақстандағы мекендейтін өндірістік жануарлардың түрлері. 5.8.Қазақстандағы аңшылық құстардың тарауы. 5.9.Спорттық-әуесқойлық аңшылық. 5.10.Аңшылыққұруда иттерді қолдану ерекшелігі. 5.11.Аңшылық-өндірістік жануарлардың санын болжау. 5.12.Аңшылық жануарларды сақтау және өндіру. 5.13.Аңдар мен құстардың санын есептеу әдістері. 5.14.Өндірістік жұмыстарды қамсыздандыру. 5.15. Аңшылықтағы тұрын-тұрмыстық объектілер. 5.16. Шананы пайдалана отырып аңылық құру ерекшелігі. 5.17.Байланыс заттарын пайдалану. 5.18.Өнімді шақырту және жеткізу. 5.19.Өндірісте қайықтарды пайдалну маңызы. 6. Пәнің оқу-әдістемелік картасы 3 Кесте- . Пәнің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекіліктер, |Өздігінен |Бақыла| | |ТСО,плакаттар,зер|оқуға |у | | |тханалық стендтар|арналған |формас| | | |сұрақтар |ы | |Дәріс сабағының |Зертханалық | | | | | |сабақтың | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. |Аңшылыққұру алды |Аңдар мен |Аңшылық |ТК | | |жаттығу жұмыстары |құстардың есеп |жануарлард| | | | |бланкілері, |ың санын | | | | |аңшылық |анықтау. | | | | |алқаптардың | | | | | |карталары мен | | | | | |сызбалары | | | |Мемлекеттік аңшылық|Аңшылық-өндірістік |Сызбалар, |Аңшылық |ТК | |қор. Аңшылардың |жануарлардың түрлік|плакаттар |алқаптар. | | |құрамы мен саны. |құрамы. | | | | |Биоэкономикалық |Территориялық |Сызбалар, |Жазбалы |ТК | |зерттеулер және |бірліктерге бөлу. |плакаттар,слайд |аңшылық | | |аңшылық алқаптарды |Өндірістік |тар,стендтер |шаруашылық| | |ұйымдастыру |тілімдер. | | | | | Аңшылық |Аңшылық алқаптардың|Сызбалар, |Аңшылық |ТК | |алқаптардың |бонтировкалау |плакаттар,слайд |алқаптарды| | |инвентаризациясы |әдістері |тар,стендтер |ң флорасы | | |және бонитировкасы | | |мен | | | | | |фаунасын | | | | | |инвентариз| | | | | |ациялау | | |Аңшылық жануарларға|Түрлі азықтардың |Сызбалар, |Жануарлық |ТК | |арналған өсімдік |қорын анықтау |плакаттар |және | | |азық қорларын | | |минерладық| | |есептеу баға беру | | |азықтар | | |Аң шаруашылығының |Аңшылық жер |Жергілікті |Шартты |ТК | |картографиясы |тілімдерінің |пландар, карта |белгілеуле| | | |сызба-картасын | |р | | | |толтыру | | | | |Аңшылық құқықтар |Тыйым салынған |Сызбалар, |ҚР аңшылық|ТК | |мен аңшылықтың |аңшылық тәсілдері |плакаттар,слайдта|туралы | | |негізгі ережелері. |және құралдар. |р |тәртібі | | |Аңшылықтң ережесі | | | | | |туралы ҚР | | | | | |заңнамасы. | | | | | |Аңшылық |Өндірістік |Сызбалар, |Аңшылық-өн|ТК | |серіктестіктер, |аңшылықтағы еңбек |плакаттар,слайд |дірістік | | |олардың мақсаттары |процесін |тар,стендтер |жер | | |мен маңызы |ұйымдастыру | |тілімдер | | |Өндірісті |Аңшылық |Сызбалар, |Көліктік |ТК | |материалді-техникал|құрал-жабдықтар. |плакаттар,слайд |құралдар | | |ық қамсыздандыру |Көлік және байланыс|тар,стендтер | | | | |құралдары. | | | | |Жануарларды |Аңшылық-өндірістік |Сызбалар, |Биотехника|ТК | |олжалауды |жануарлардың |плакаттар,слайд |лық | | |қалыптандыру, |түрлерінің санын |тар,стендтер |іс-шаралар| | |ұйымдастырылған |анықтау әдістері | | | | |іс-шаралар | | | | | |Өндірісті |Аңшыларды |Сызбалар, |Аңдар мен |ТК | |ұйымдастыру және |қамсыздандыру. |плакаттар,слайд |құстарды | | |аңшылықтың |Аңшылыққұру |тар,стендтер |аулау | | |өнімдерін даярлау. |іс-шаралары. | |тәсілдері.| | |Аңшылармен | | | | | |ұйымдастырушылық | | | | | |жұмыстар өткізу. | | | | | |Жүн және жабайы |Аңшылық жануарлар |Аңшылық-өндірісті|Аңшылық-өн|ТК | |еттілердіің |мен құстардың |к аңдар мен |дірістік | | |ресурстарын |түрлері- жабайы ет |құстардың атласы.|аңдар мен | | |қолдану. |өндірісінің | |құстардың | | | |объектісі. | |түрлері | | |Жабайы аңдардың |Жабайы жануарлардың| | Түрліі |ТК | |еттерін аулау және |еттерін сақтау және| |аңшылық | | |өткізу. |өңдеу. | |өнімдерді | | | | | |сақтау | | | | | |әдістері | | | | | | | | | | | | | | 7.Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы 4 Кесте- Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы |Наименование учебников, |Количество |Количество |Процент | |учебно-методических |экземпляров |студентов |обеспеченности| |пособий | | | | |1 |2 |3 |4 | |Карелов А.М. Драган А.В. | | | | |Учебная книга промыслового| | | | |охотника. М.; ВО | | | | |Агропромиздат, 1989г | | | | |Нагрецкий Л.Н. Стахровский| | | | |Е.В. Организация и техника| | | | |охоты, М.; Лесная | | | | |промышленность. 1987г | | | | |Вершини А.А., Реброва Е.И.| | | | |Организация охотничьего | | | | |промысла, М,. | | | | |Агропромиздат 1986г. | | | | |Дежкин В.В. Классификация | | | | |подукции охотничьего | | | | |хозяйства. М., | | | | |Агропромиздат, 1981г | | | | |Караев С.А. Организация | | | | |сбыта охотничьей продукции| | | | |охотничье-промысловыми | | | | |хозяйствами. М., 1973 | | | | |Булло Е.Б. Экономика, | | | | |планирование и организация| | | | |охотничье-промысловых | | | | |хозяйств. М., 1976г | | | | |Петрунев В. Договора на | | | | |добычу и сдачу мяса диких | | | | |копытных животных. М., | | | | |1973 | | | | | | | | | 8. Әдебиеттер Негізгі 1. Карелов А.М. Драган А.В. Учебная книга промыслового охотника. М.; ВО Агропромиздат, 1989г 2. Нагрецкий Л.Н. Стахровский Е.В. Организация и техника охоты, М.; Лесная промышленность. 1987г 3. Вершини А.А., Реброва Е.И. Организация охотничьего промысла, М,. Агропромиздат 1986г. 4. Караев С.А. Организация сбыта охотничьей продукции охотничье- промысловыми хозяйствами. М., 1973 Қосымша 1. Булло Е.Б. Экономика, планирование и организация охотничье-промысловых хозяйств. М., 1976г 2. Петрунев В. Договора на добычу и сдачу мяса диких копытных животных. М., 1973 3. Моисеенко Л.А. Государственные закупки пушно-мехового сырья и консервированных пантов. М., 1973г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz