Файл қосу
Темпера техникасының күрделі натюрморт темпера
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-33.41/01-2014 |
|ОӘК |№1 басылым | |
|оқытушыға арналаған |02.09.2014 | |
|«Кескіндеме 1,2,3» пәнінің| | |
|жұмыстық бағдарламасы | | |
ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
«Кескіндеме 1,2,3»
5В012000 – «Кәсіптік білім» мамандығына
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2014
Алғы сөз
1 әзірлеген
Құрастырған ___________ «10» 12 2014 ж.Макаров Г.Е.
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының профессоры
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № 1, «02» 09 2014 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/
2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № 1 , «5» 09 2014 ж.,
Төраға ____________________ / Ахметова Т.Ш. /
3 БЕКІТІЛГЕН
Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға
ұсынылды
Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2014 ж.
ОӘК төрайымы __________ / Искакова Г.К. /
БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН
Мазмұны
|1 Қолдану саласы | |
|2 Нормативтік сілтемелер | |
|3 Жалпы жағдай | |
|4 Оқу бағдарламасының мазмұны | |
|5 Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар | |
|6 Пән бойынша оқу – әдістемелік картасы | |
|7 Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы | |
|8 Әдебиет | |
1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ
«Кескіндеме» пәні бойынша 5В012000 «Кәсіптік білім» мамандығына арналған
оқу-әдістемелік кешен студенттерге материалдармен, бояулармен, сондай-ақ
кескіндеме техникаларымен жұмыс істеуге үйретеді. Оқу-әдістемелік кешен ең
негізгі құжат болып табылады.
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
«Кескіндеме» осы пәннің оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың
ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін
ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды:
- СТУ 042 - ГУ-4-2013 университета стандарты «Общие требования к разработке
и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»;
- ДП 042-1.01-2013 құжат «Структура и содержание учебно-методических
комплексов дисциплин».
3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ
3.1 Пән мазмұнының қысқаша мазмұны:
Кескіндеме пәні жайында жалпы түсінік. Реалистік живопистің талабы,
табиғи түс, спектр, негізгі түстер, акварель кескіндемесі техникасы, бір
тектес фондағы қарапайым формадағы заттар натюрморты /гризайль/, жарық
фондағы 2-3 заттан тұратын натюрморт. қарама-қарсы түстерден қойылған
натюрморт, жеміс-жидектерден құрылған натюрморт, бірнеше заттан тұратын
күрделі натюрморт, гуашь техникасындахы натьюрморт /гризайль/, ашық
түстерден қралған натюрорт /гуашь/, самауыр қойылған натюрморт, үй
бұйымдарынан құралған күрделі натюрморт /темпера/, гипсты бас қойылған
натюрморт /темпера/, жан-жануарлардың тұлыбы қойылған натюрморт /темпера/,
табиғат көріністерінен этюдтар жазу
3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерге натюрморт композициясын реңдік
және бояу түсін іздеуді түсіндіру. Композиция және көріністі-бейнені
қабылдау психологиясын қалыптастыру. Интерьердегі күрделі тақырыптық
натюрморт композициясын орындауды үйрету. Көп заттан тұратын композицияны
орындау. Кеңістік мәселесін шешуді қалыптастыру. Композиция шешімін табу
жолдарымен таныстыру.
3.3 Пәнді оқытудағы негізгі міндеті: заттың сыр-сипатын, нәрсе мен
кеңістіктің қарым-қатынасын, сәуле мен көлеңкенің құлпырымын үндестіре
бейнелеу, көркемдік және танымдық қуатын қалыптастыру
3.4 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу – курстың пәні мен міндетін; мамандық бойынша оқыту бағдарламаларына
сай кескіндеме пәнінің негізгі мазмұны; педагогикалық және білім
жетістіктер спектрі.
Төмендегі дағдылар мен іскерліктерін қалыптасытыру:
- Бояулармен жұмыс істей алу;
- әдістемелік және оқыту әдебиеттерімен жұмыс істеу;
- графикалық, живописьтік тапсырмаларды орындау;
- педагогикалық қызыметінде қажетке жаратуға қалыптастыру
3.5 Курстың пререквизиттері: жоқ
3.6 Курстың постреквизиттері: педагогикалық практика, дипломдық жұмыс,
кәсіби шығармашылық міндет.
3.7 Оқу жоспарынан алынған
Кесте 1
|Курс |Семестр |
|1 |2 |
|Тәжірибе жұмысы | |
|5 семестр | |
|№1 тәжірибелік сабақ: Реалистік живопистің талабы. Табиғи түс.|4 |
|Спектр. Негізгі түстер. Акварель кескіндемесі техникасы. | |
|№2тәжірибелік сабақ: |6 |
|Бір тектес фондағы қарапайым формадағы заттар натюрморты | |
|/гризайль/. | |
|№3тәжірибелік сабақ: |6 |
|Жарық фондағы 2-3 заттан тұратын натюрморт. | |
|№4 тәжірибелік сабақ: | |
|Бір-біріне жақын түстерден құралған натюрморт | |
|№5 тәжірибелік сабақ: | |
|Жеміс-жидектерден құрылған натюрморт. | |
|6 семестр | |
|№6 тәжірибелік сабақ: | |
|4-5 заттан тұратын күрделі натюрморт |7 |
|№7 тәжірибелік сабақ: | |
|Гуашь техникасындахы натьюрморт /гризайль/. |7 |
|№8 тәжірибелік сабақ: | |
|Ашық түстерден қралған натюрорт /гуашь/ |6 |
|№9 тәжірибелік сабақ: | |
|Самауыр қойылған натюрморт. |10 |
|7 семестр | |
|№10 тәжірибелік сабақ: |7 |
|Үй бұйымдарынан құралған күрделі натюрморт /темпера/. | |
|№11 тәжірибелік сабақ: | |
|Гипсты бас қойылған натюрморт /темпера/ |7 |
|№12тәжірибелік сабақ: | |
|Жан-жануарлардың тұлыбы қойылған натюрморт /темпера/ |6 |
|№13 тәжірибелік сабақ: | |
|Табиғат көріністерінен этюдтар жазу. |10 |
5 ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІЛІМІ
5.1 Бір тектес фондағы қарапайым формадағы заттар натюрморты /гризайль/.
5.2 Жарық фондағы 2-3 заттан тұратын натюрморт
5.3 Түстері бір-біріне жақын заттардан құралған
5.4 Қарама-қарсы түстерден қойылған натюрморт. Жеміс-жидектерден құрылған
натюрморт
5.5 4-5 заттан тұратын күрделі натюрморт
5.6 Гуашь техникасындахы натьюрморт /гризайль/.
5.7 Ашық түстерден қралған натюрорт /гуашь/
5.8 Самауыр қойылған натюрморт.
5.9 Үй бұйымдарынан құралған күрделі натюрморт /темпера/.
5.10Гипсты бас қойылған натюрморт /темпера/
5.11 Жан-жануарлардың тұлыбы қойылған натюрморт /темпера/
5.12Табиғат көріністерінен этюдтар жазу
6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА
Кесте 3
|Тақырыбы |Көрнекті құрал, |Өздігінен оқуға арналған |Бақылау|
| |ТОҚ,плакаттар, |сұрақтар |түрі |
| |зертханалық стенд | | |
| | | | |
|1 |4 |5 |6 |
|№1 тақырып: |Реалистік живопистің талабы.|Реалистік жанр дегеніміз | |
| |Табиғи түс. Спектр. Негізгі |не? Түстер спектры | |
| |түстер. Акварель |дегеніміз не? Акварель | |
| |кескіндемесі техникасы. |техникасының екершеліктері.| |
|№2 тақырып: |Бір тектес фондағы |Гризайль дегеніміз не: | |
| |қарапайым формадағы заттар | | |
| |натюрморты /гризайль/. | | |
|№3 тақырып: |Жарық фондағы 2-3 заттан |Жарық фондағы түстердің | |
| |тұратын натюрморт. |ерекшеліктері. | |
|№4 тақырып: |Бір-біріне жақын түстерден |Бір біріне жарқын түстерден| |
| |құралған натюрморт | | |
|№5 тақырып: |Жеміс-жидектерден құрылған |Жеміс жидектердің | |
| |натюрморт. |формаларына сай бояулардың | |
| | |ерекшеліктері. | |
|№6 тақырып: |4-5 заттан тұратын күрделі |Күрделі натюрмортты қағаз | |
| |натюрморт |бетіне орналастыру. | |
|№7 тақырып: |Гуашь техникасындахы |Гуашь техникасының | |
| |натьюрморт /гризайль/. |ерекшеліктері. | |
|№8 тақырып: |Ашық түстерден құралған |Гуашь техникасында ашық | |
| |натюрорт /гуашь/ |түстерді қолдану | |
|№9 тақырып: |Самауыр қойылған натюрморт. |Самауырдың бетіндегі | |
| | |шағылысқан түстер. | |
|№10 тақырып: |Үй бұйымдарынан құралған |Темпера техникасының | |
| |күрделі натюрморт /темпера/.|ерекшеліктері. | |
|№11тақырып: |Гипсты бас қойылған |Темпера техникасында | |
| |натюрморт /темпера/ |натюрмортты салу | |
|№12 тақырып: |Жан-жануарлардың тұлыбы |Жан-жануарлардың | |
| |қойылған натюрморт /темпера/|анатомиялық ерекшеліктері. | |
|№13 тақырып: |Табиғат көріністерінен |Күннің райына байланысты | |
| |этюдтар жазу |түстерді қолдану. | |
7 ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТ КАРТАСЫМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
Кесте 4
|Оқу - әдістемелік әдебиеттің аты |Дана саны |Студенттер |Қамтамасыз ету |
|және авторлары | |саны |пайызы |
|Рисунок. Живопись. Композиция. |25 |25 |100 |
|Хрестоматия. / Ростовцев Н. Н. - | | | |
|М., 1989. | | | |
|Ростовцев Н.Н.Академический |50 | |100 |
|рисунок: курс лекций.-М.,1973 | | | |
|Ростовцев Н.Н.Учебный |45 | |100 |
|рисунок.-М.,1985 | | | |
|Ростовцев Н.Н. Рисование головы |14 | |56 |
|человека.-М.,1989 | | | |
|Учебный рисунок/Под |18 | |72 |
|ред.В.А.Королева.-М.,1981 | | | |
|Школа изобразительного искусства в|4 | |16 |
|3 книгах. - М., 1989. | | | |
|Волков И. Ф. Творческие методы и |4 | |16 |
|художественные системы. - М., | | | |
|1978. | | | |
|Борщ А. О. Наброски и зарисовки. |10 | |40 |
|Учебно–методическое пособие для | | | |
|художественных училищ и училищ | | | |
|прикладного искусства. - М., | | | |
|1970. | | | |
|Ракша Ю. Живопись. Графика. - М., |9 | |36 |
|1983. | | | |
|Лазарев М. Профессия художник. - |2 | |8 |
|М., 1976. | | | |
|Пучков А. С., Триселев А. В. |97 | |100 |
|Методика работы над натюрмортом : | | | |
|Учебно–методическое пособие для | | | |
|художественно – графического | | | |
|факультета педагогических | | | |
|институтов. - М., 1982. | | | |
|Основы рисунка. Автор издания |5 | |20 |
|группа Парамон Эдисионес, | | | |
|Барселона, Испания, январь 1992. | | | |
|Перевод: Ольга Вартанова., 1994. | | | |
|Шорохов Е. В., Козлов Н. Г. |3 | |12 |
|Композиция. - М., 1978. | | | |
|Непомнящий В. М. Перспектива в |94 | |100 |
|композиции. - Чебоксары, 1970. | | | |
|Аксенов К. Н. Рисунок. - М.,1987.|11 | |44 |
|Материалы и техника рисунка: |3 | |12 |
|Учеб. Пособие/ Под ред. В. А. | | | |
|Королева. - М., 1983. | | | |
|Кузин В. С. Наброски и зарисовки: |45 | |100 |
|Пособие для учителей. - 2-е изд. -| | | |
|М., 1981. | | | |
|Карлов Г. И. Изображение птиц и |5 | |20 |
|зверей: Книга читателя. - М., | | | |
|1976. | | | |
|Медведев Л.Г. Графический |30 | |100 |
|художественный образ и его | | | |
|выражение в академическом рисунке.| | | |
|- М., 1986 | | | |
|Сокольникова Н.М. Основы рисунка, |10 | |40 |
|- М., 1996 | | | |
|Бесчастнов, Н.П. Изображение |2 | |8 |
|растительных мотивов :учеб.пособие| | | |
|для студентов вузов .-М.,2008 | | | |
|Рисунок /Под ред. A.M. Серова. - |100 | |100 |
|М., 1975 | | | |
|Ачилов И. Ш. Анатомия головы |90 | |100 |
|человека и построение ее в | | | |
|рисунке. - Алматы, 1990 | | | |
|Авсиян О.А. Натура и рисование по |10 | |40 |
|представлению .- М., 1985 | | | |
|Медведев Л. Г. Формирование |100 | |100 |
|графического художественного | | | |
|образа на занятиях по рисунку. - | | | |
|М., 1986 | | | |
|Рабинович М.Ц. Пластическая |50 | |100 |
|анатомия человека, четвероногих | | | |
|животных и птиц и ее применение в | | | |
|рисунке. - М., 1978 | | | |
|Ростовцев Н.Н., Соловьев С.А. |40 | |100 |
|Техническое рисование. - М., 1979 | | | |
8 ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
8.1 Негізгі әдебиеттер
|8.1.1 |Рисунок. Живопись. Композиция. Хрестоматия. / Ростовцев Н. Н. - |
| |М., 1989. |
|8.1.2 |Ростовцев Н.Н.Академический рисунок: курс лекций.-М.,1973 |
|8.1.3 |Ростовцев Н.Н.Учебный рисунок.-М.,1985 |
|8.1.4 |Ростовцев Н.Н. Рисование головы человека.-М.,1989 |
|8.1.5 |Учебный рисунок/Под ред.В.А.Королева.-М.,1981 |
|8.1.6 |Школа изобразительного искусства в 3 книгах. - М., 1989. |
|8.1.7 |Волков И. Ф. Творческие методы и художественные системы. - М., |
| |1978. |
|8.1.8 |Борщ А. О. Наброски и зарисовки. Учебно–методическое пособие для |
| |художественных училищ и училищ прикладного искусства. - М., |
| |1970. |
|8.1.9 |Ракша Ю. Живопись. Графика. - М., 1983. |
|8.1.10 |Лазарев М. Профессия художник. - М., 1976. |
|8.1.11 |Пучков А. С., Триселев А. В. Методика работы над натюрмортом : |
| |Учебно–методическое пособие для художественно – графического |
| |факультета педагогических институтов. - М., 1982. |
|8.1.12 |Основы рисунка. Автор издания группа Парамон Эдисионес, |
| |Барселона, Испания, январь 1992. Перевод: Ольга Вартанова., 1994.|
|8.1.13 |Шорохов Е. В., Козлов Н. Г. Композиция. - М., 1978. |
|8.1.14 |Непомнящий В. М. Перспектива в композиции. - Чебоксары, 1970. |
|8.1.13 |Аксенов К. Н. Рисунок. - М.,1987. |
|8.1.15 |Материалы и техника рисунка: Учеб. Пособие/ Под ред. В. А. |
| |Королева. - М., 1983. |
|8.1.16 |Кузин В. С. Наброски и зарисовки: Пособие для учителей. - 2-е |
| |изд. - М., 1981. |
|8.1.17 |Карлов Г. И. Изображение птиц и зверей: Книга читателя. - М., |
| |1976. |
|8.1.18 |Медведев Л.Г. Графический художественный образ и его выражение в |
| |академическом рисунке. - М., 1986 |
|8.1.19 |Сокольникова Н.М. Основы рисунка, - М., 1996 |
|8.1.20 |Бесчастнов, Н.П. Изображение растительных мотивов :учеб.пособие|
| |для студентов вузов .-М.,2008 |
|8.1.21 |Рисунок /Под ред. A.M. Серова. - М., 1975 |
|8.1.22 |Ачилов И. Ш. Анатомия головы человека и построение ее в рисунке. |
| |- Алматы, 1990 |
|8.1.23 |Авсиян О.А. Натура и рисование по представлению .- М., 1985 |
|8.1.24 |Медведев Л. Г. Формирование графического художественного образа |
| |на занятиях по рисунку. - М., 1986 |
|8.1.25 |Рабинович М.Ц. Пластическая анатомия человека, четвероногих |
| |животных и птиц и ее применение в рисунке. - М., 1978 |
|8.1.26 |Ростовцев Н.Н., Соловьев С.А. Техническое рисование. - М., 1979 |
8.2 Қосымша әдебиеттер
|8.2.1 |Кузин В.С. Наброски и зарисовки.- М., 1981 |
| |2008 |
|8.2.2 |Медведев Л.Г. Формирование граф. худож. образов. в процессе |
| |академического рисунка.- М., 1985 |
|8.2.3 |Кондахчан Е.С. Методика преподавания рисунка в ср. школе. –М., |
| |1952 |
|8.2.4 |Костерин Н.П. Учебное рисование.- М., 1984 |
|8.2.5 |Костерин Н.П. Учебное рисование.- М., 1980 |
|8.2.6 |Кузин В.С. Наброски и зарисовки.- М., 1970 |
|8.2.7 |Ростовцев Н.Н. История методов обучения рисованию. Зарубежная |
| |школа.- М., 1981 |
|8.2.8 |Ростовцев Н.Н. История методов обучения рисованию. Русская и |
| |советская школа рисунка.- М., 1982 |
|8.2.9 |Рисунок и живопись / Ю.Г. Аксенов и др. т.1., т.2.- М., 1963 |
|8.2.10 |Пучков А.С., Триселев А.В. Методы работы над натюрмортом.- М., |
| |1982 |
|8.2.11 |Терентьев А.Е. Изображения животных и птиц средствами рисунка и |
| |живописи.- М., 1980 |
|8.2.12 |Стасевич В.Н. Искусство портрета.- М., 1972 |
|8.2.13 |Терентьев А.Е. Рисунок в педагогической практике учителя ИЗО |
| |искусства.- М., 1981 |
|8.2.14 |ИЗО в школе. Рисование. ДПИ. Графика / Под ред. В.В. |
| |Колокольникова.- М., 1975 |
|8.2.13 |Рожкова Е. Изобразительное искусство: 6 класс.- М., 1969 |
|8.2.15 |Рожкова Е. Изобразительное искусство в школе.- М., 1976 |
|8.2.16 |Изобразительное искусство. Метод. указания к выполнению |
| |контрольных работ. 3-5 курсы.-М., 1971 |
|8.2.17 |Никонорова Н.П. Наглядные пособия и оборудования для занятий ИЗО |
| |искусства.- М., 1975 |
|8.2.18 |Беда Г.В. Основы изобразительной грамоты.- М., 1989 |
|8.2.19 |Алехин А.Д. Изобразительное искусство. Художник, педагог, школа.-|
| |М., 1984 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz