Файл қосу
Темпера техникасының күрделі натюрморт темпера
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-33.41/01-2014 | |ОӘК |№1 басылым | | |оқытушыға арналаған |02.09.2014 | | |«Кескіндеме 1,2,3» пәнінің| | | |жұмыстық бағдарламасы | | | ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН «Кескіндеме 1,2,3» 5В012000 – «Кәсіптік білім» мамандығына ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ «10» 12 2014 ж.Макаров Г.Е. «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының профессоры 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № 1, «02» 09 2014 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № 1 , «5» 09 2014 ж., Төраға ____________________ / Ахметова Т.Ш. / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2014 ж. ОӘК төрайымы __________ / Искакова Г.К. / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 Қолдану саласы | | |2 Нормативтік сілтемелер | | |3 Жалпы жағдай | | |4 Оқу бағдарламасының мазмұны | | |5 Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар | | |6 Пән бойынша оқу – әдістемелік картасы | | |7 Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы | | |8 Әдебиет | | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Кескіндеме» пәні бойынша 5В012000 «Кәсіптік білім» мамандығына арналған оқу-әдістемелік кешен студенттерге материалдармен, бояулармен, сондай-ақ кескіндеме техникаларымен жұмыс істеуге үйретеді. Оқу-әдістемелік кешен ең негізгі құжат болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Кескіндеме» осы пәннің оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды: - СТУ 042 - ГУ-4-2013 университета стандарты «Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»; - ДП 042-1.01-2013 құжат «Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин». 3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ 3.1 Пән мазмұнының қысқаша мазмұны: Кескіндеме пәні жайында жалпы түсінік. Реалистік живопистің талабы, табиғи түс, спектр, негізгі түстер, акварель кескіндемесі техникасы, бір тектес фондағы қарапайым формадағы заттар натюрморты /гризайль/, жарық фондағы 2-3 заттан тұратын натюрморт. қарама-қарсы түстерден қойылған натюрморт, жеміс-жидектерден құрылған натюрморт, бірнеше заттан тұратын күрделі натюрморт, гуашь техникасындахы натьюрморт /гризайль/, ашық түстерден қралған натюрорт /гуашь/, самауыр қойылған натюрморт, үй бұйымдарынан құралған күрделі натюрморт /темпера/, гипсты бас қойылған натюрморт /темпера/, жан-жануарлардың тұлыбы қойылған натюрморт /темпера/, табиғат көріністерінен этюдтар жазу 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерге натюрморт композициясын реңдік және бояу түсін іздеуді түсіндіру. Композиция және көріністі-бейнені қабылдау психологиясын қалыптастыру. Интерьердегі күрделі тақырыптық натюрморт композициясын орындауды үйрету. Көп заттан тұратын композицияны орындау. Кеңістік мәселесін шешуді қалыптастыру. Композиция шешімін табу жолдарымен таныстыру. 3.3 Пәнді оқытудағы негізгі міндеті: заттың сыр-сипатын, нәрсе мен кеңістіктің қарым-қатынасын, сәуле мен көлеңкенің құлпырымын үндестіре бейнелеу, көркемдік және танымдық қуатын қалыптастыру 3.4 Оқу нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу – курстың пәні мен міндетін; мамандық бойынша оқыту бағдарламаларына сай кескіндеме пәнінің негізгі мазмұны; педагогикалық және білім жетістіктер спектрі. Төмендегі дағдылар мен іскерліктерін қалыптасытыру: - Бояулармен жұмыс істей алу; - әдістемелік және оқыту әдебиеттерімен жұмыс істеу; - графикалық, живописьтік тапсырмаларды орындау; - педагогикалық қызыметінде қажетке жаратуға қалыптастыру 3.5 Курстың пререквизиттері: жоқ 3.6 Курстың постреквизиттері: педагогикалық практика, дипломдық жұмыс, кәсіби шығармашылық міндет. 3.7 Оқу жоспарынан алынған Кесте 1 |Курс |Семестр | |1 |2 | |Тәжірибе жұмысы | | |5 семестр | | |№1 тәжірибелік сабақ: Реалистік живопистің талабы. Табиғи түс.|4 | |Спектр. Негізгі түстер. Акварель кескіндемесі техникасы. | | |№2тәжірибелік сабақ: |6 | |Бір тектес фондағы қарапайым формадағы заттар натюрморты | | |/гризайль/. | | |№3тәжірибелік сабақ: |6 | |Жарық фондағы 2-3 заттан тұратын натюрморт. | | |№4 тәжірибелік сабақ: | | |Бір-біріне жақын түстерден құралған натюрморт | | |№5 тәжірибелік сабақ: | | |Жеміс-жидектерден құрылған натюрморт. | | |6 семестр | | |№6 тәжірибелік сабақ: | | |4-5 заттан тұратын күрделі натюрморт |7 | |№7 тәжірибелік сабақ: | | |Гуашь техникасындахы натьюрморт /гризайль/. |7 | |№8 тәжірибелік сабақ: | | |Ашық түстерден қралған натюрорт /гуашь/ |6 | |№9 тәжірибелік сабақ: | | |Самауыр қойылған натюрморт. |10 | |7 семестр | | |№10 тәжірибелік сабақ: |7 | |Үй бұйымдарынан құралған күрделі натюрморт /темпера/. | | |№11 тәжірибелік сабақ: | | |Гипсты бас қойылған натюрморт /темпера/ |7 | |№12тәжірибелік сабақ: | | |Жан-жануарлардың тұлыбы қойылған натюрморт /темпера/ |6 | |№13 тәжірибелік сабақ: | | |Табиғат көріністерінен этюдтар жазу. |10 | 5 ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІЛІМІ 5.1 Бір тектес фондағы қарапайым формадағы заттар натюрморты /гризайль/. 5.2 Жарық фондағы 2-3 заттан тұратын натюрморт 5.3 Түстері бір-біріне жақын заттардан құралған 5.4 Қарама-қарсы түстерден қойылған натюрморт. Жеміс-жидектерден құрылған натюрморт 5.5 4-5 заттан тұратын күрделі натюрморт 5.6 Гуашь техникасындахы натьюрморт /гризайль/. 5.7 Ашық түстерден қралған натюрорт /гуашь/ 5.8 Самауыр қойылған натюрморт. 5.9 Үй бұйымдарынан құралған күрделі натюрморт /темпера/. 5.10Гипсты бас қойылған натюрморт /темпера/ 5.11 Жан-жануарлардың тұлыбы қойылған натюрморт /темпера/ 5.12Табиғат көріністерінен этюдтар жазу 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекті құрал, |Өздігінен оқуға арналған |Бақылау| | |ТОҚ,плакаттар, |сұрақтар |түрі | | |зертханалық стенд | | | | | | | | |1 |4 |5 |6 | |№1 тақырып: |Реалистік живопистің талабы.|Реалистік жанр дегеніміз | | | |Табиғи түс. Спектр. Негізгі |не? Түстер спектры | | | |түстер. Акварель |дегеніміз не? Акварель | | | |кескіндемесі техникасы. |техникасының екершеліктері.| | |№2 тақырып: |Бір тектес фондағы |Гризайль дегеніміз не: | | | |қарапайым формадағы заттар | | | | |натюрморты /гризайль/. | | | |№3 тақырып: |Жарық фондағы 2-3 заттан |Жарық фондағы түстердің | | | |тұратын натюрморт. |ерекшеліктері. | | |№4 тақырып: |Бір-біріне жақын түстерден |Бір біріне жарқын түстерден| | | |құралған натюрморт | | | |№5 тақырып: |Жеміс-жидектерден құрылған |Жеміс жидектердің | | | |натюрморт. |формаларына сай бояулардың | | | | |ерекшеліктері. | | |№6 тақырып: |4-5 заттан тұратын күрделі |Күрделі натюрмортты қағаз | | | |натюрморт |бетіне орналастыру. | | |№7 тақырып: |Гуашь техникасындахы |Гуашь техникасының | | | |натьюрморт /гризайль/. |ерекшеліктері. | | |№8 тақырып: |Ашық түстерден құралған |Гуашь техникасында ашық | | | |натюрорт /гуашь/ |түстерді қолдану | | |№9 тақырып: |Самауыр қойылған натюрморт. |Самауырдың бетіндегі | | | | |шағылысқан түстер. | | |№10 тақырып: |Үй бұйымдарынан құралған |Темпера техникасының | | | |күрделі натюрморт /темпера/.|ерекшеліктері. | | |№11тақырып: |Гипсты бас қойылған |Темпера техникасында | | | |натюрморт /темпера/ |натюрмортты салу | | |№12 тақырып: |Жан-жануарлардың тұлыбы |Жан-жануарлардың | | | |қойылған натюрморт /темпера/|анатомиялық ерекшеліктері. | | |№13 тақырып: |Табиғат көріністерінен |Күннің райына байланысты | | | |этюдтар жазу |түстерді қолдану. | | 7 ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТ КАРТАСЫМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ Кесте 4 |Оқу - әдістемелік әдебиеттің аты |Дана саны |Студенттер |Қамтамасыз ету | |және авторлары | |саны |пайызы | |Рисунок. Живопись. Композиция. |25 |25 |100 | |Хрестоматия. / Ростовцев Н. Н. - | | | | |М., 1989. | | | | |Ростовцев Н.Н.Академический |50 | |100 | |рисунок: курс лекций.-М.,1973 | | | | |Ростовцев Н.Н.Учебный |45 | |100 | |рисунок.-М.,1985 | | | | |Ростовцев Н.Н. Рисование головы |14 | |56 | |человека.-М.,1989 | | | | |Учебный рисунок/Под |18 | |72 | |ред.В.А.Королева.-М.,1981 | | | | |Школа изобразительного искусства в|4 | |16 | |3 книгах. - М., 1989. | | | | |Волков И. Ф. Творческие методы и |4 | |16 | |художественные системы. - М., | | | | |1978. | | | | |Борщ А. О. Наброски и зарисовки. |10 | |40 | |Учебно–методическое пособие для | | | | |художественных училищ и училищ | | | | |прикладного искусства. - М., | | | | |1970. | | | | |Ракша Ю. Живопись. Графика. - М., |9 | |36 | |1983. | | | | |Лазарев М. Профессия художник. - |2 | |8 | |М., 1976. | | | | |Пучков А. С., Триселев А. В. |97 | |100 | |Методика работы над натюрмортом : | | | | |Учебно–методическое пособие для | | | | |художественно – графического | | | | |факультета педагогических | | | | |институтов. - М., 1982. | | | | |Основы рисунка. Автор издания |5 | |20 | |группа Парамон Эдисионес, | | | | |Барселона, Испания, январь 1992. | | | | |Перевод: Ольга Вартанова., 1994. | | | | |Шорохов Е. В., Козлов Н. Г. |3 | |12 | |Композиция. - М., 1978. | | | | |Непомнящий В. М. Перспектива в |94 | |100 | |композиции. - Чебоксары, 1970. | | | | |Аксенов К. Н. Рисунок. - М.,1987.|11 | |44 | |Материалы и техника рисунка: |3 | |12 | |Учеб. Пособие/ Под ред. В. А. | | | | |Королева. - М., 1983. | | | | |Кузин В. С. Наброски и зарисовки: |45 | |100 | |Пособие для учителей. - 2-е изд. -| | | | |М., 1981. | | | | |Карлов Г. И. Изображение птиц и |5 | |20 | |зверей: Книга читателя. - М., | | | | |1976. | | | | |Медведев Л.Г. Графический |30 | |100 | |художественный образ и его | | | | |выражение в академическом рисунке.| | | | |- М., 1986 | | | | |Сокольникова Н.М. Основы рисунка, |10 | |40 | |- М., 1996 | | | | |Бесчастнов, Н.П. Изображение |2 | |8 | |растительных мотивов :учеб.пособие| | | | |для студентов вузов .-М.,2008 | | | | |Рисунок /Под ред. A.M. Серова. - |100 | |100 | |М., 1975 | | | | |Ачилов И. Ш. Анатомия головы |90 | |100 | |человека и построение ее в | | | | |рисунке. - Алматы, 1990 | | | | |Авсиян О.А. Натура и рисование по |10 | |40 | |представлению .- М., 1985 | | | | |Медведев Л. Г. Формирование |100 | |100 | |графического художественного | | | | |образа на занятиях по рисунку. - | | | | |М., 1986 | | | | |Рабинович М.Ц. Пластическая |50 | |100 | |анатомия человека, четвероногих | | | | |животных и птиц и ее применение в | | | | |рисунке. - М., 1978 | | | | |Ростовцев Н.Н., Соловьев С.А. |40 | |100 | |Техническое рисование. - М., 1979 | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 8.1 Негізгі әдебиеттер |8.1.1 |Рисунок. Живопись. Композиция. Хрестоматия. / Ростовцев Н. Н. - | | |М., 1989. | |8.1.2 |Ростовцев Н.Н.Академический рисунок: курс лекций.-М.,1973 | |8.1.3 |Ростовцев Н.Н.Учебный рисунок.-М.,1985 | |8.1.4 |Ростовцев Н.Н. Рисование головы человека.-М.,1989 | |8.1.5 |Учебный рисунок/Под ред.В.А.Королева.-М.,1981 | |8.1.6 |Школа изобразительного искусства в 3 книгах. - М., 1989. | |8.1.7 |Волков И. Ф. Творческие методы и художественные системы. - М., | | |1978. | |8.1.8 |Борщ А. О. Наброски и зарисовки. Учебно–методическое пособие для | | |художественных училищ и училищ прикладного искусства. - М., | | |1970. | |8.1.9 |Ракша Ю. Живопись. Графика. - М., 1983. | |8.1.10 |Лазарев М. Профессия художник. - М., 1976. | |8.1.11 |Пучков А. С., Триселев А. В. Методика работы над натюрмортом : | | |Учебно–методическое пособие для художественно – графического | | |факультета педагогических институтов. - М., 1982. | |8.1.12 |Основы рисунка. Автор издания группа Парамон Эдисионес, | | |Барселона, Испания, январь 1992. Перевод: Ольга Вартанова., 1994.| |8.1.13 |Шорохов Е. В., Козлов Н. Г. Композиция. - М., 1978. | |8.1.14 |Непомнящий В. М. Перспектива в композиции. - Чебоксары, 1970. | |8.1.13 |Аксенов К. Н. Рисунок. - М.,1987. | |8.1.15 |Материалы и техника рисунка: Учеб. Пособие/ Под ред. В. А. | | |Королева. - М., 1983. | |8.1.16 |Кузин В. С. Наброски и зарисовки: Пособие для учителей. - 2-е | | |изд. - М., 1981. | |8.1.17 |Карлов Г. И. Изображение птиц и зверей: Книга читателя. - М., | | |1976. | |8.1.18 |Медведев Л.Г. Графический художественный образ и его выражение в | | |академическом рисунке. - М., 1986 | |8.1.19 |Сокольникова Н.М. Основы рисунка, - М., 1996 | |8.1.20 |Бесчастнов, Н.П. Изображение растительных мотивов :учеб.пособие| | |для студентов вузов .-М.,2008 | |8.1.21 |Рисунок /Под ред. A.M. Серова. - М., 1975 | |8.1.22 |Ачилов И. Ш. Анатомия головы человека и построение ее в рисунке. | | |- Алматы, 1990 | |8.1.23 |Авсиян О.А. Натура и рисование по представлению .- М., 1985 | |8.1.24 |Медведев Л. Г. Формирование графического художественного образа | | |на занятиях по рисунку. - М., 1986 | |8.1.25 |Рабинович М.Ц. Пластическая анатомия человека, четвероногих | | |животных и птиц и ее применение в рисунке. - М., 1978 | |8.1.26 |Ростовцев Н.Н., Соловьев С.А. Техническое рисование. - М., 1979 | 8.2 Қосымша әдебиеттер |8.2.1 |Кузин В.С. Наброски и зарисовки.- М., 1981 | | |2008 | |8.2.2 |Медведев Л.Г. Формирование граф. худож. образов. в процессе | | |академического рисунка.- М., 1985 | |8.2.3 |Кондахчан Е.С. Методика преподавания рисунка в ср. школе. –М., | | |1952 | |8.2.4 |Костерин Н.П. Учебное рисование.- М., 1984 | |8.2.5 |Костерин Н.П. Учебное рисование.- М., 1980 | |8.2.6 |Кузин В.С. Наброски и зарисовки.- М., 1970 | |8.2.7 |Ростовцев Н.Н. История методов обучения рисованию. Зарубежная | | |школа.- М., 1981 | |8.2.8 |Ростовцев Н.Н. История методов обучения рисованию. Русская и | | |советская школа рисунка.- М., 1982 | |8.2.9 |Рисунок и живопись / Ю.Г. Аксенов и др. т.1., т.2.- М., 1963 | |8.2.10 |Пучков А.С., Триселев А.В. Методы работы над натюрмортом.- М., | | |1982 | |8.2.11 |Терентьев А.Е. Изображения животных и птиц средствами рисунка и | | |живописи.- М., 1980 | |8.2.12 |Стасевич В.Н. Искусство портрета.- М., 1972 | |8.2.13 |Терентьев А.Е. Рисунок в педагогической практике учителя ИЗО | | |искусства.- М., 1981 | |8.2.14 |ИЗО в школе. Рисование. ДПИ. Графика / Под ред. В.В. | | |Колокольникова.- М., 1975 | |8.2.13 |Рожкова Е. Изобразительное искусство: 6 класс.- М., 1969 | |8.2.15 |Рожкова Е. Изобразительное искусство в школе.- М., 1976 | |8.2.16 |Изобразительное искусство. Метод. указания к выполнению | | |контрольных работ. 3-5 курсы.-М., 1971 | |8.2.17 |Никонорова Н.П. Наглядные пособия и оборудования для занятий ИЗО | | |искусства.- М., 1975 | |8.2.18 |Беда Г.В. Основы изобразительной грамоты.- М., 1989 | |8.2.19 |Алехин А.Д. Изобразительное искусство. Художник, педагог, школа.-| | |М., 1984 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz