Файл қосу
Мектепке дейінгі жастағы балалардың оқу әрекетін меңгеруі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | ПОӘК 042-18-31.1.49/01-2014 |
|ПОӘК | 11.09.2014 жылғы | |
|«Оқу-таным іс-әрекетін |№ 1 басылым | |
|ұйымдастыру» пәнінің | | |
|оқытушыға арналған | | |
«Оқу-таным іс-әрекетін ұйымдастыру» пәнінің
5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»
4 курс мамандығына арналған
ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ 2014
Кіріспе
1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы,
педагогика ғылымдарының магиcтрі Кошкимбаева Р.Х.
____________ «25 » 06 . 2014ж.
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1 « 03 » 09 . 2014 ж.
Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К.
2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № 1 « 05 »09 . 2014 ж.
Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама №1 « 11 » 09 . 2014ж.
ОӘК төрайымы________________ с.ғ.д. Искакова Г.К.
4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ
Мазмұны
|1 |Қолданыс аясы |4 |
|2 |Нормативтік сілтемелер |4 |
|3 |Жалпы ережелер |4 |
|4 |Оқу пәнінің мазмұны (модуль) |6 |
|5 |БӨЖ тақырыптары |8 |
|6 |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |8 |
|7 |Әдебиеттер |9 |
1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ
«Оқу-таным іс-әрекетін ұйымдастыру» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің
құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В010100
«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығының студенттеріне
арналған.
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
Осы «Оқу-таным іс-әрекетін ұйымдастыру» пәнінің оқытушыға арналған
жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
- Қазақстан Республикасының Жалпыға міндетті білім беру стандарты.
Жоғары білім. 6.08.058-2010.
СТУ 042-ГУ-4-2014 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;
- ДП 042-1.01-2014 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
«Оқу-таным іс-әрекетін ұйымдастыру» пәні мектепке дейінгі мамандарды
дайындауға бағытталған, курсты меңгеру барысында студенттер балабақшада
оқытуды ұйымдастыруға қажетті психология-педагогикалық білімдерді игереді,
оның ерекшеліктерін, әдістерін, мазмұнын, формаларын.
3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: «Оқу-таным іс-әрекетін ұйымдастыру» курсы
білікті және жан-жақты болашақ тәрбиешіні, мектепке дейінгі мекеме
әдіскерін дайындау, қазіргі заманғы оқытуды ұйымдастыруды меңгерген және
мектепке дейінгілердің танымдықтарын дамыту.
3.3 Пәнді оқыту міндеттері:
- студенттерде МҰ-да балаларды оқытуды ұйымдастырудың және мазмұны
туралы білімдерін қалыптастыру;
- тәжірибе жүзінде танымдық процестерін және мектепке дейінгілердің оқу
іс-әрекетін дамытудың алғашқы дағды, біліктерін дамыту;
- болашақ педагогтардың тәжірибелік педагогикалық іс-әрекетте және
педагогикалық білімдерін нақты іс-әрекетте қолдана білу
қызығушылықтарын бекіту;
- гуманистік қажеттіліктерін, шығармашылық жолда оқу-тәрбие процесінде
балалармен өзараәрекеттестігін дамыту;
- студенттердің инновациялық ойлауларын дамыту.
3.4 Оқытудың нәтижесі:
Курстың соңында студент:
білу керек:
- мектепке дейінгі жастағылардың оқу-танымдық әрекетін ұйымдастырудың
теориялық негіздерін;
- мектепке дейінгілерді оқытудың психология-педагогикалық негіздерін;
- сәби және мектепке дейінгі балалардың оқу әрекетінің ерекшеліктерін
білу;
игеру керек:
- балабақшада оқу әрекетін ұйымдастыру дағдысын;
меңгеру керек:
- мектепке дейінгі мекемелеріндегі жұмыс формаларын;
қолдана білуі керек:
- білім беру процесі барысында оқу-танымдық әрекетін әртүрлі
субъективтік өзара әреттестікте ұйымдастыра білу;
- әртүрлі жас кезеңдеріне байланысты – жоспар құра білу;
- сабақ беру барысында түрлі оқыту технологияларын пайдалану (дамытушы,
дифференциалды, жекелей оқыту және т.б.)
түсіну керек:
- балабақшада оқу әрекетін жоспарлаудың ерекшеліктерін;
істей алуы керек:
- педагогикалық білімдерді балабақшада тәжірибе барысында қолдану
дағдысын;
- оқытудың принциптерін, тәсілдерін және әдістерін.
иемдену керек:
- отбасы мектепке дейінгі балалардың оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыра
білу біліктілігін.
3.5 Курстың пререквизиттері:
1.6.1 Балалар психологиясы
1.6.2 Мектепке дейінгі педагогика
1.6.3 Жеке әдістемелер
3.6 Курстың постреквизиті: жоқ
3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
|Курс |Семестр|
|1 |2 |
|Дәріс сабақтары |
| Дидактика туралы жалпы түсінік. Мектеп дейінгі жастағылардың |2 |
|оқу-танымдық әрекетінің ерекшеліктері. | |
|Мектепке дейінгі дидактика туралы жалпы түсінік. | |
|Мектепке дейінгі дидактиканың дамуында 50-ж.ж. А.П.Усованың | |
|сабақта оқытудың жаңа принциптері, мектепке дейінгі білім беру | |
|жұмыстарының барлығына бірдей концепциясы. | |
|Мектеп дейінгі жастағылардың оқу-танымдық әрекетінің | |
|ерекшеліктері. | |
| Балабақшада оқытудың психологиялық негіздері |2 |
|Мектепке дейінгі жастағы балалардың оқу әрекетінің психологиялық| |
|негізі. Оқу әрекетінің құрылысы. Мектепке дейінгі жастағы | |
|балалардың оқу әрекетін меңгеруі. Индивидуалды оқу-танымдық | |
|біліктілігі. | |
|Білім жүйесінің сұрақтары. | |
| Мектепке дейінгі балаларды оқытудың педаг огикалық мәні. |2 |
|Балабақшада оқыту және оның теориялық негіздері. | |
|Оқыту процесінің құрылысы. | |
|Оқыту процесі кезінде педагогтың әрекеті | |
|Жалпы білім алу мақсаты, мазмұны, дидактикалық жағдайлары, | |
|формасы және әдістері, нәтижесі. | |
| Оқытудың негізгі принциптері. |2 |
|Дидактиканың басты принциптері. | |
|Балабақшада оқытудың негізгі принциптерін қолдану спецификасы. | |
|Көрнекілі принципі. | |
|Белсенді және дербестік принципі. | |
|Балалардың жас және индивидуалды ерекшеліктерін есепке алу. | |
|Мектепке дейінгі балаларды оқыту әдістемесі. |4 |
|Оқытудың әдістемелері туралы жалпы түсінік. | |
|Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытудың әдістемесін | |
|классификациясы | |
|Балабақшада оқытудың әдістемеліріне сипаттама. | |
| Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы. |2 |
|Балабақшада оқытудың формасы. Сабақ – балабақшада оқытуды | |
|ұйымдастырудың негізгі формасы. | |
|Сабақтың мазмұны. | |
|Сабақты ұйымдастыру және балалардың әрекетіне жетекшілік жасау. | |
|Тәжірибелік сабақтар | |
| Әртүрлі топтарда оқытуды ұйымдастырудың спецификасы. |6 |
|Балабақшада әртүрлі топтарда оқытуда қолданылатын әдістерді | |
|таңдап, жүйелеу. Әртүрлі топтарда сабақты ұйымдастырудың | |
|спецификасы. | |
|Ерте сәбилер тобында оқыту. | |
|Кішкентай және ортаңғы топтарда балаларды оқыту. | |
|Ересек мектеп жасындағы балаларды оқыту. | |
| Мектепке дейінгі жастағы балаларда ақыл-ой тәрбиесі. |4 |
| | |
|Балабақшада ақыл-ой тәрбиесіне тәрбиелеудің мәселелері. | |
|Ақыл-ой қабілеттерін және балалардың өздігінен ойлауларын | |
|қалыптастыру. | |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың білім жүйесін жүйелеу. | |
|Мектеп жасына дейінгі балаларды ақыл-ой тәрбиесіне тәрбиелеуде, | |
|дидактикалық ойынның маңызы. | |
|Ақыл-ой тәрбиесі және оқыту. |4 |
|Сабақ – ақыл-ой тәрбиесіне тәрбиелеудің негізі құралы ретінде. | |
|Балабақшада дидактикалық ойын, оқытуды ұйымдастырудың формасы | |
|ретінде. | |
|Жаттығулар ақыл-ой тәрбиесіне тәрбиелеудің оқыту формасы | |
|ретінде. | |
|Дидактикалық ойындарды талдау және презентациялау. | |
|Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудегі - сенсорлық тәрбиесі. |4 |
|Сенсорлық даму, сенсорлық тәрбиелеу, сенсорлық мәдениет туралы | |
|ұғымдарын қалыптасытру. Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде, | |
|сенсорлық тәрбиелеудің міндеттері, формасы және әдістерімен | |
|таныстыру. | |
|Сенсорлық даму, сенсорлық тәрбиелеу, сенсорлық мәдениет. | |
|Сенсорлық тәрбиелеудің міндеттері, формасы және әдістері. | |
| Оқыту технологиялары. |6 |
|Вальдорфская педагогика мектеп жасына дейінгі балалардың даму | |
|және тәрбиелеу жүйесі ретінде. | |
|М.Монтессоридің жүйесі бойынша сабақты ұйымдастыру. | |
|«Step by Step» методологиясы балабақша жұмысының тәжірибесінде. | |
|Балабақшада жобалаудың әдістері | |
|№6- Тәжірибелік. Оқытуды ұйымдастыру қалпы-сабақ. |3 |
|1.Оқытуды ұйымдастыруға қойылатын талаптар. | |
|2.Балабақшадағы балаларды оқыту ерекшелігі. | |
|3.Сабақты жоспарлау түрлері. | |
| Зертханалық сабақ- |- |
5 БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
5.1 Мектепке дейінгілердің оқу-танымдық әрекетінің ерекшеліктері
5.2 Балабақшада оқытудың психологиялық негіздері
5.3 Мектепке дейінгі балаларды оқытудың педагогикалық мәні
5.4 Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудегі-сенсорлық тәрбиесі
5.5 Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы
6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ «ОҚУ-ТАНЫМ ІС-
ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ» ПӘНІНЕН
|№1 |Оқулық және оқу-әдістемелік құрал саны |Кітап |% Қамту|Студе|
| | |саны |пайызы |нт |
| | | | |тер |
| | | | |саны |
| |Жумабаев М. Педагогика. Алматы, 1994 г. |10 |100 |8 |
| |Ядэшко В.И., Сохина Ф.А. Дошкольная педагогика. |10 |100 | |
| |Алматы, 2002 г. | | | |
| |Козлова С.Л., Куликова Т.А. Дошкольная |1 |12 | |
| |педагогика. М. Издательский центр Академия, 2002| | | |
| |г. | | | |
| |Бондаренко Л.К. Дидактические игры и детском |10 |100 | |
| |саду. М., 1990 | | | |
| |Пилюгина Э.Г. Занятие по сенсорному воспитанию с|5 |62 | |
| |детьми раннего возраста. М., 2003 | | | |
| |Усова А.П. Обучение в детском саду. М., 2000 |5 |62 | |
| |Дошкольная педагогика. //Под ред. Логиновой |2 |25 | |
| |В.И., Саморуковой П.Т. - М.: Просвещение, 1 989 | | | |
| |г | | | |
| |Детский сад / под ред. Тарасовой Л.П. – М., 1997|3 |37 | |
| |Психология воспитания / под ред. Петровского |3 |37 | |
| |В.А. – М., 1995 | | | |
| |Мухина В.С. Детская психология. – М., 1989 |10 |100 | |
7. ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер:
1. Жумабаев М. Педагогика. Алматы, 1994 г.
2. Козлова С.Л., Куликова Т.А. Дошкольная педагогика. М., 2002
г
3. Бондаренко Л.К. Дидактические игры и детском саду. М., 1990
4. Пилюгина Э.Г. Занятие по сенсорному воспитанию с детьми раннего
возраста. М.:, 2001
5. Усова А.П. Обучение в детском саду. М: Просвещение, 1999
6. Белая К.Ю. Инновационная деятельность в ДОУ. - М., 2006
7. Короткова Н. Организация познавательно-исследовательской
деятельности детей старшего дошкольного возраста. – журнал «Ребенок
в детском саду» № 1, 2002г
8. Иванова А.И. Детское экспериментирование как метод обучения.
Управление ДОУ, N 4, 2004, с. 84 - 92
9. Короткова Н.А. Познавательно-исследовательская деятельность старших
дошкольников. Ребенок в детском саду. N 3, 4, 5, 2003
10. Организация экспериментальной деятельности дошкольников. Под
.ред.Л.Н. Прохоровой. М., 2004
11. Соловьева Е. Как организовать поисковую деятельность детей.
Дошкольное воспитание. N 1, 2005
12. А. Савенков. «Исследовательские методы обучения», Дошкольное
воспитание. № 12, 2005 г.
13. Развитие творческой активности школьников. Под ред. А.М. Матюшкина.-
М., 1991
14. Веракса Н. Е., Галимов О. П.Познавательно-исследовательская
деятельность дошкольников.М., 2012
Қосымша әдебиеттер:
1. Мухина В.С. Детская психология. – М., 1989
2. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. – М.,
1968.
3. Методика оценки и измерения качества освоения и усвоения детьми
базового содержания дошкольных образовательных программ. Алматы.,
2004
4. Программа воспитания и обучения детей раннего возраста (от года до
3 лет) «Алғашқы қадам», Астана, 2010
5. Программа воспитания и обучения детей младшего дошкольного возраста
«Зерек бала» (от 3 до 5 лет), Астана, 2010
6. Программа воспитания и обучения детей старшего дошкольного возраста
(5-6 лет) «Біз мектепке барамыз», Астана, 2010
7. Методические указания к Программе воспитания и обучения детей
старшего дошкольного возраста «Бiз мектепке барамыз. Астана, 2011.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz