Файл қосу
Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |Құжат СМЖ 3 дәрежелі |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.1.07/03-2013 | |«Дінтану» пәнінің | | | |Оқу- әдістемелік кешені |Редакция №1 | | |Оқытушылар үшін | | | «Дінтану» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Барлық мамандықтарға арналған ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Барлық мамандықтар үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасы негізінде жасалған. Құрастырушылар: «03.09.2013» ф.ғ.к., доцент м.а. Мұқатаева А.А., т.ғ.к. Мамырбеков А.М. аға оқытушы Садыков Д. К. 2. ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Философия және саясаттану» кафедрасының отырысында қаралды. Хаттама №___1___ «_03_»____09____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ /ф.ғ.к.А.А.Мұқатаева/ 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №_1_ «_17_»___09___ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ /ф.ғ.к. Ш.С.Кеңесбаева/ 3. БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1__ «_18_»___09___ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ /с.ғ.д. Г.К.Искакова/ 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ М А З М Ұ Н Ы : 1.Қолдану аясы 2.Нормативтік сілтемелер 3.Жалпы ережелер 4.Оқу пәнінің мазмұны 5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8.Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ Барлық мамандықтар үшін жасалған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның маңыздылығы және қажеттілігін, қурс саясатын, дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Дінтану» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды : - ҚР МЖМБС 3.08. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты және «Дінтану» пәнінің типтік оқу бағдарламасы негізінде жасалған. - СТУ 042-ГУ-4-2013 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Оқу-әдістемелік кешенін құрастырудағы жалпы ереже» стандарты негізінде жасалды. - ДП 042-1.01-2013 «ПОӘК құрылымы мен мазмұны» құжаттамасы 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ |Курс |Семестр | |1 |2 | |ДӘРІС САБАҚТАРЫ | | | «Дінтану пәні, құрылымы және анықтамасы». |1 | | «Ежелгі тархи діндер». |1 | | «Ұлттық діндер». |1 | |«Дүниежүзлік діндер. Будда діні». |1 | |«Христиан діні». |1 | |«Ислам». |1 | | «Қазіргі дәстүрлі емес діни қозғалыстар мен ғибадат». |1 | |«Мұсылмандық философия және теология» |1 | |Шетелдік христиандық миссионерлік ағымдардың қызметі және |1 | |олардың еліміздің ұлттық қауіпсіздігіне зияндылығы | | |Исламдық емес теріс ағымдардың әрекеті және |1 | |олардың еліміздің ұлттық қауіпсіздігіне зияны | | |Дәстүрлі емес діни ағымдардың өз қатарларын көбейту |1 | |ісіндегі-формалары мен әдіс-амалдары | | |Діннің жастар мен студенттерге ықпалы, миссионерлік ұйымдар |1 | |қызметінің алдын алудың формалары мен әдістері | | |Діни қатынастарды реттеудің қазіргі заманғы әлемдік |1 | |практикасы. Халықаралық құқықтағы діни сенім мәселесі | | |Қазақстан Республикасындағы діни жағдай және оның |1 | |ерекшеліктері | | |Қазақстан тарихындағы Исламның рөлі. Қазақтардың дәстүрлері |1 | |мен әдет-ғұрыптары және дін | | |БАРЛЫҒЫ |15 сағат | |СЕМИНАР САБАҚТАРЫ | | | «Дінтану пәні, құрылымы және анықтамасы». |1 | | «Ежелгі тархи діндер». |1 | | «Ұлттық діндер». |1 | |«Дүниежүзлік діндер. Будда діні». |1 | |«Христиан діні». |1 | |«Ислам». |1 | | «Қазіргі дәстүрлі емес діни қозғалыстар мен ғибадат». |1 | |«Мұсылмандық философия және теология» |1 | |Шетелдік христиандық миссионерлік ағымдардың қызметі және |1 | |олардың еліміздің ұлттық қауіпсіздігіне зияндылығы | | |Исламдық емес теріс ағымдардың әрекеті және |1 | |олардың еліміздің ұлттық қауіпсіздігіне зияны | | |Дәстүрлі емес діни ағымдардың өз қатарларын көбейту |1 | |ісіндегі-формалары мен әдіс-амалдары | | |Діннің жастар мен студенттерге ықпалы, миссионерлік ұйымдар |1 | |қызметінің алдын алудың формалары мен әдістері | | |Діни қатынастарды реттеудің қазіргі заманғы әлемдік |1 | |практикасы. Халықаралық құқықтағы діни сенім мәселесі | | |Қазақстан Республикасындағы діни жағдай және оның |1 | |ерекшеліктері | | |Қазақстан тарихындағы Исламның рөлі. Қазақтардың дәстүрлері |1 | |мен әдет-ғұрыптары және дін | | |БАРЛЫҒЫ: |15 сағат | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Оқытушымен бірлесе жүргізілетін студенттердің өздік жұмыстары |№ |Тапсырма |Оқыту факторы |Сағаты | |1. |Еркін ойлау тарихы. |хабарлама |1 | |2. |Ар-ождан және оның шешілуі. |конспектілеу |1 | |3. |Қоғам, мемлекет және дін |Тезис жазу, |1 | | | |қорғау | | |4. |Мораль және дін. |Реферат |1 | |5. |Саясат, мемлекет және дін. |Баяндама |1 | |6. |Ұлттық діндер. |хабарлама |1 | |7. |Будда діні. |конспкет |1 | |8. |Христиан діні. |Реферат |1 | |9. |Православия. |Өздік жұмыс |1 | |10. |Католицизм |Тезис жазу |1 | |11. |Протестантизм. |Реферат |1 | |12. |Дәстүрлі емес діни ағымдардың өз қатарларын |хабарлама |1 | | |көбейту ісіндегі-формалары мен | | | | |әдіс-амалдары | | | |13. |Діни қатынастарды реттеудің қазіргі заманғы |баяндама |1 | | |әлемдік практикасы | | | |14. |Қазақстан Республикасындағы діни жағдай және|Реферат |1 | | |оның ерекшеліктері | | | |15 |Қазақтардың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары |Өздік жұмыс |1 | | |және дін | | | | |БАРЛЫҒЫ | |15 сағат | 5. 2 Студенттердің өздік жұмыстары (СӨЖ) |№ |Тақырыптық тапсырмалар атаулары |Оқыту факторы |Сағат | | | | |саны | |1. |Дінтану пәні. |хабарлама |3 | |2. |Дінге анықтама. |конспекті |3 | |3. |Діни сананың құрылымы. |Тезис жазу |3 | |4. |Алғашқы діндердің түрлері. |Реферат |3 | |5. |Ұлттық діндер. |Баяндама |3 | |6. |Будда діні. |хабарлама |3 | |7. |Христиан діні. |конспкет |3 | |8. |Православия. |Реферат |3 | |9. |Католицизм |Ауызша журнал |3 | |10. |Протестантизм. |Тезис жазу |3 | |11. |Дәстүрден тыс діндер. |Реферат |3 | |12. |Будда дінінің философиясы. |хабарлама |3 | |13. |Православия дінінің философиясы. |баяндама |3 | |14. |Католицизм дінінің философиясы. |Реферат |3 | |15. |Протестант дінінің философиясы. |Тест жұмысы |3 | | |БАРЛЫҒЫ | |45сағ | 6.ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3 |р/с |Дәріс сабақтары|Семинар |Көрнекіліктер|Қарастыра |Бақылау | | | |сабақтары |ТСО, |тын сұрақ |формасы | | | | |плакаттар, |тар | | | | | |кестелер | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |1 | «Дінтану пәні,| «Дінтану пәні,|карта |Хабарлама |конспектілеу | | |құрылымы және |құрылымы және | | | | | |анықтамасы». |анықтамасы». | | | | |2 | «Ежелгі тархи | «Ежелгі тархи |Дидактика |әңгімелеу |Баяндау | | |діндер». |діндер». |лық материал | | | |3 | «Ұлттық | «Ұлттық |Тарихи |хабарлама |Баяндау | | |діндер». |діндер». |әдебиеттер |даярлау | | |4 |«Дүниежүзлік |«Дүниежүзлік |БАҚ материал |Конспект |әңгімелеу | | |діндер. Будда |діндер. Будда |дары |жазу | | | |діні». |діні». | | | | |5 |«Христиан |«Христиан |Қосымша |Конспект |Түсіндіру | | |діні». |діні». |материалдар | | | |6 |«Ислам». |«Ислам». |карта |Хабарлама |Баяндау | |7 | «Қазіргі | «Қазіргі |әдеби |талдау |әңгімелеу | | |дәстүрлі емес |дәстүрлі емес |кітаптар | | | | |діни |діни | | | | | |қозғалыстар мен|қозғалыстар мен| | | | | |ғибадат». |ғибадат». | | | | |8 |«Мұсылмандық |«Мұсылмандық |Көркем |Жазба |Тапсырманы | | |философия және |философия және |әдебиет |жұмысын |орындап | | |теология» |теология» | |орындау |тапсыру | |9 |Шетелдік |Шетелдік |БАҚ |Хабарлама |Баяндау | | |христиандық |христиандық |материал | | | | |миссионерлік |миссионерлік |дары | | | | |ағымдардың |ағымдардың | | | | | |қызметі және |қызметі және | | | | | |олардың |олардың | | | | | |еліміздің |еліміздің | | | | | |ұлттық |ұлттық | | | | | |қауіпсіздігіне |қауіпсіздігіне | | | | | |зияндылығы |зияндылығы | | | | |10 |Исламдық емес |Исламдық емес |Газет |Конспект |Баяндау | | |теріс |теріс |журналдар | | | | |ағымдардың |ағымдардың | | | | | |әрекеті және |әрекеті және | | | | | |олардың еліміз|олардың еліміз| | | | | |дің ұлттық |дің ұлттық | | | | | |қауіпсіздігіне |қауіпсіздігіне | | | | | |зияны |зияны | | | | |11 |Дәстүрлі емес |Дәстүрлі емес |Тарихи |Конспект |Баяндау | | |діни ағымдардың|діни ағымдардың|оқулықтар | | | | |өз қатарларын |өз қатарларын | | | | | |көбейту |көбейту | | | | | |ісіндегі-формал|ісіндегі-формал| | | | | |ары мен |ары мен | | | | | |әдіс-амалдары |әдіс-амалдары | | | | |12 |Діннің жастар |Діннің жастар |Халық ауыз |Хабарлама |Баяндау | | |мен |мен |шығармалары | | | | |студенттерге |студенттерге | | | | | |ықпалы, |ықпалы, | | | | | |миссионерлік |миссионерлік | | | | | |ұйымдар |ұйымдар | | | | | |қызметінің |қызметінің | | | | | |алдын алудың |алдын алудың | | | | | |формалары мен |формалары мен | | | | | |әдістері |әдістері | | | | |13 |Діни |Діни |әдеби |Реферат жазу |Талдау | | |қатынастарды |қатынастарды |шығармалар | | | | |реттеудің |реттеудің | | | | | |қазіргі заманғы|қазіргі заманғы| | | | | |әлемдік |әлемдік | | | | | |практикасы. |практикасы. | | | | | |Халықаралық |Халықаралық | | | | | |құқықтағы діни |құқықтағы діни | | | | | |сенім мәселесі |сенім мәселесі | | | | |14 |Қазақстан |Қазақстан |Көркем |Конспекті |Баяндау | | |Республикасында|Республикасында|әдебиеттер |леу | | | |ғы діни жағдай |ғы діни жағдай | | | | | |және оның |және оның | | | | | |ерекшеліктері |ерекшеліктері | | | | |15 |Қазақстан |Қазақстан |БАҚ |Хабарлама |Баяндау | | |тарихындағы |тарихындағы |көздері | | | | |Исламның рөлі. |Исламның рөлі. | | | | | |Қазақтардың |Қазақтардың | | | | | |дәстүрлері мен |дәстүрлері мен | | | | | |әдет-ғұрыптары |әдет-ғұрыптары | | | | | |және дін |және дін | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ Кесте 4 |р/с |Оқулықтар мен оқу-әдістемелік |Жалпы |Студент |Қамтамасыз | | |әдебиеттер атауы |саны |саны |етілу пайызы | |1. |Ақбота Ахметбек. Қожа Ахмет |30 |8 |100 | | |Иассауи. – Алматы: Санат, 1998. | | | | |2. | Аюпов Н.Г. Тенгрианство. – |15 |8 |100 | | |Алматы, 1998. | | | | |3. |Васильев Л. История религий |10 |8 |100 | | |Востока. – М., 1983. | | | | |4. |Бартольд В.В. Ислам и культура |10 |8 |100 | | |мусульманства. – М., 1992. | | | | |5. |Шәкәрім Құдайберді ұлы. Үш анық. –|7 |8 |95 | | |Алматы, 1991. | | | | |6. |Халиф Алтай Ғақылұлы. Ғибадатұл – |5 |8 |60 | | |Ислам. – Алматы, 1994. | | | | |7. |Орынбеков М.С. Ежелгі қазақтың |3 |8 |30 | | |дүниетанымы. – Алматы, 1996. | | | | |8. |Есім Ғ. Суфизмге кіріспе. Сана |10 |8 |100 | | |болмысы. Алматы, 1997. | | | | |9. |Айтбаев О. Дінтану. Қарағанда, |15 |8 |100 | | |2010. | | | | |10. |Габдуллин Б. Шокан, Ибырай және |15 |8 |100 | | |Абай дін туралы. – Алматы, 1988. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 1 Негізгі әдебиеттер: 1 Ақбота Ахметбек. Қожа Ахмет Иассауи. – Алматы: Санат, 1998. 2 Аюпов Н.Г. Тенгрианство. – Алматы, 1998. 3 Габдуллин Б. Шокан, Ибырай және Абай дін туралы. – Алматы, 1988. 4 Айтбаев О. Дінтану. Қарағанда, 2010. 5 Есім Ғ. Суфизмге кіріспе. Сана болмысы. Алматы, 1997. 6 Орынбеков М.С. Ежелгі қазақтың дүниетанымы. – Алматы, 1996. 7 Халиф Алтай Ғақылұлы. Ғибадатұлы – Ислам. – Алматы, 1994. 8 Шәкәрім Құдайберді ұлы. Үш анық. – Алматы, 1991. 9 Бартольд В.В. Ислам и культура мусульманства. – М., 1992. 10 Васильев Л. История религий Востока. – М., 1983. 11 Крывелев И. История религии: В. 2-х т. – М., 1988. 12 Тажуризина З.И. Идеи свободомыслия в истории культуры. М., 1986. 13 Яблоков И.Н. Религиоведение. М., 2001. 14 Флореннский П.А. Столп и утверждение истины. – М., 1990. 15 Мень А. История религии. – М., 1992. 16 Вебер М. Избранные произведения. – М., 1990. 17 Джемс В. Многообразие религиозного опыта. СПб., 1993. 18 Уәлиханов Ш. Таңдамалы. – Алматы, 1984. 19 Құран Кәрім. – Алматы, 1991. 20 Коран. Перевод и коментарии. И.Ю. Крачковского. М., 1986. 21 Зинаида Миркина, Григорий Померанцев. Великие религи мира. М.,1995. 22 Подопригора Р.А. Закон о свободе вероисоведания религиозных объединениях. – Алматы, 2002. 23Яблоков И.Н. Религиоведение. – М., 2001. Қосымша: 1. Шмидт В. Происхождение идеи Бога. – М., 1954. 2. Малов С.Е. Памятники древнетюрской письменности. М., 1961. 3. Тейяр де Шарден П. Божественная среда. – М., 1992. 4. Аль- фараби. Трактат о религии. Алма-Ата., 1975. 5. Рассель Б. Почему я не христиан. – М., 1988. 6. Сартр Ж. – Экзистенциализм – это гуманизм //Сумерки богов. – М.,1989. 7. Бердяев Н.А. «Человек и машина». Вопросы философии. – М., 1988, №2. С.159. 8. Капышев А., Колчигин С. Философия грядущего. – Алматы, 1999.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz