Файл қосу
Программаларды құру негіздері
Қазақстан Республикасының бiлiм және ғылым министрлiгi Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетi | | |3-деңгейлi АӘК құжаты |ОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14-02-03.1.06.134/2-| | | |2009 | |ПОӘК | №2 баспа | | |«Бағдарламалау технологиясы» | | | |пәнінен жұмыс бағдарламасы | | | «Бағдарламалау технологиясы» пәнінен ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 050704 Есептеу техникасы және программалық қамсыздандыру мамандығы үшiн ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2009 Алғы сөз 1 Жетiлдiрген Құрастырған Бекбаева Р.С., Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетiнiң «Автоматтандыру және басқару» кафедрасының аға оқытушысы «____» _______2009 ж. 2 Талқыланды 2.1 Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетiнiң «Автоматтандыру және басқару» кафедрасында Хаттама «____» __________ 2009 жыл, № __. Кафедра жетекшiсi ___________ А.Д.Золотов 2.2 Ақпараттық коммуникациялар технология факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінде Хаттама «____» __________ 2009 жыл, № __. Төрағасы ______________ С. Кайсанов 3 Бекiтiлдi Университеттiң оқу-әдiстемелiк кеңесiнiң мәжiлiсiнде мақұлданды Хаттама «____» __________ 2009 жыл, № __. ОӘК төрағасы _____________ А. Молдажанова Алғаш рет енгiзiлдi Мазмұны |1 |Қолдану аймағы |4 | |2 |Нормативті құжаттар |4 | |3 |Жалпы жағдайлар |4 | |4 |Пәннің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы |6 | |5 |Студенттердің өзіндік жұмысына арналған тақырыптар тізімі |8 | |6 |Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы |10 | | | | | | | | | 1 Қолданылу аймағы «Бағдарламалау технологиясы» пәнiнiң оқу-әдiстемелiк кешенi 050704–Есептеу техникасы және программалық қамсыздандыру мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады. 2 Нормативтi құжаттар «Бағдарламалау технологиясы» пәнiнiң осы оқу-әдiстемелiк кешенi келесi құжаттар мен талаптарға сәйкес жасалды: 050704 – Есептеу техникасы және программалық қамсыздандыру мамандығының Мемлекеттiк жалпыға бiрдей оқу стандарты, ГОСО РК 3.08.328- 2006, ол Қазақстан Республикасының бiлiм және ғылым министрлiгiнiң 23.12.06 ж. №779 бұйрығы бойынша бекiтiлiп, енгiзiлдi 3 Жалпы жағдайлар • Оқытушының тегi, аты-жөнi – Бекбаева Роза Серикжановна аға оқытушы • Кафедра – Автоматтандыру және басқару; • Ақпарат – тел: 35-84-38, № 1 оқу ғимараты, кабинет № 701; • Сабақ өткiзу орны – аудитория № 712, 703 • Пәннiң атауы – «Автоматты басқарудың модельдері және тәсілдері»; • Кредит саны – 2, • Оқу жоспарынан алынған мәлiметтер 1-кестеде көрсетiлген: 3.1 Оқу пәнiнiң қысқаша мазмұны Жаңашыл басқарушы жүйелер күннен – күнге бiрнеше ондаған жергiлiктi локальды желiлердi бiлестiрген техникалық жүйелер ретiнде қалыптасып келедi. Сондықтан мұндай жүйелердi комплекстi түрде ақпараттық-басқарушы жүйелер ретiнде қарастыруға болады. «Бағдарламалау технологиясы» пәнінен студенттер С++ программалау тілінде программаларды құру тәсілдерін үйренеді. С++ жоғарғы деңгейлі программалау тілдерінің бірі. С++ бағдарламалау тілі Bell лабораториясында жасалған. Бұл тілді ассемблердің орнына қолдану үшін шығаруды жоспарлаған еді. С++ – бұл жалпы тағайындаудың тілі, ол өзінің үнемділігімен, тиімділігімен және тасымалданғыштығымен ерекшеленеді. Аталған ерекшеліктер арқасында С++ тілі арқылы бағдарлама өнімдерінің кез келген түрін жасауға болады. С++ тілі құралдық тіл ретінде қолданғанда, жедел және тұтас бағдарламаларды құрастыруға болады. Мұнда программаны бірте-бірте дамыту арқылы жинақты түрде құруға болады. Ол программалау тәсілін үйрену үшін де қажет; • тілге дамытылған берілгендер типтері енгізілген. Олар өңделетін берілгендер элементтерін толық сәйкестендіріп сипаттауға және жаңа берілгендер типтерін енгізуге мүмкіндік береді; • мұнда кішігірім жеңіл программалармен бірге күрделі құрылымды программаларды құру да мүмкін; • тіл синтаксисі қиын емес; нұсқаулардың (операторлардың) саны мүмкіндігінше азайтылған, т.б. С++ тілінде құрылған программаны мәшинелік кіріспе тілге аудару үшін компилятор пайдаланылады. 3.2 Пәндi оқығаннан кейiн студенттер – Алгоритм және оның қасиеттерін, құрылу принциптерін; – Алгоритмдер түрлерін (сызықты, тармақталған, циклдік және күрделі құрылымды); – С++ программалау тілін; – Оның программалау мүмкіндіктерін, синтаксисін, негізгі командаларын, программалау тәсілдерін; – Графикалық мүмкіндіктерін үйренеді. Оқу жоспарынан алынған мәлiметтер Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредит | | | |Д |Зерт |Пр |СО |СӨЖ |Әдебиет | | | | | | |ӨЖ | | | |Тақырып №1 |Кіріспе. Пәннің мақсаты және |1 | | | | |2: 1-10 | |Программалау |міндеті. | | | | | |беттер | |технология-лары |1. Программалау тілдерінің және | | | | | | | |туралы түсінік |программалау технологиясының | | | | | | | | |дамуы | | | | | | | |Тақырып №2 |1. Алгоритм туралы түсінік |1 | | | |3 |2: 10-22| |Есептерді |2. Алгоритмдеу негіздері және | | | | | |беттер | |алгоритмдеу |есептеулер. Алгоритм және оның | | | |3 | | | |негіздері |қасиеттері. | | | | |3 | | | |3. Алгоритмді жазу тәсілдері. | | | | | | | | |Программалар модельдері (блок – | | |1 | |3 | | | |схема) | | | | | | | | |4. Алгоритм түрлері. |1 |1 |1 | |3 | | |Тақырып №3 |1. Программаларды жасақтау |1 | | | |3 |1: 6-бет| |Жоғары |технологиясы. Программалауға | | | | | |2: 317-б| |деңгейдегі |кіріспе | | | | | | | |программалау |2. Модульдік программаларды құру | | | | |3 |1: 11-87| |тілдерінде |3. Программаларды құру негіздері.| | | | |3 |б. | |программалау |Псевдокод-программаны құру құралы| | | | |3 |2: | | |4. Есепті компьютерде шығаруға |1 | | | | |319-б. | | |даярлау технологиясы. Есепті | | | | | | | | |компьютерде шығарудың негізгі | | | | | | | | |кезеңдері | | | | |3 |1: | | |5. Программаны жасақтаудың |1 | | | | |88-116 | | |негізгі кезеңдері. Программаны | | | | | |б. | | |жөндеу және тестілеу. Тестілеу | | | | | | | | |процесінің кезеңдері | | | | |3 |1: | | |6. Программалауда кездесетін | | | | | |134-239 | | |қателіктер | | | | |3 |б. | | |7. Транслятор таба алмайтын | | | | | |2: | | | | | | | |3 |390-395 | | | | | | | | |б. | | | | | | | | |1: 175 | | | | | | | | |б. | 2 кесте жалғасы | |қателіктер | | | | |3 |2: | | |8. Программалау жүйесі. | | | | | |367-379 | | |Нысандық-негізделген программалау| | | | | |б. | | |тілдері | | | | | | | |Тақырып №3 |1. С++ тілінің негізі |1 | |1 | |3 |1: | |Жоғары деңгейлі |элементтері. Тіл алфавиті | | | | | |251-291 | |программалау |2. Мәліметтер, операторлар, | | |1 | | |б. | |тілі –С++. |стандартты функциялармен қызметші| | | | | | | |Программалау |сөздер | | | | | | | |тілінің алғашқы |3. Мәлімет типтері | | |1 | | | | |түсініктері |4. С++ тіліндегі программа |1 | | | | | | | |дайындау жолдары. Программа | | |1 | | | | | |құрылымы | | | | | | | | |5. С++ - дағы енгізу және шығару | |1 |1 | | | | | |операторлары. Сызықты алгоритм. | | | | | | | | |Мәліметтерді енгізу операторы | | | | | | | | |6. Символдық мәліметтерді енгізу | | | | | | | | |операторы | | | |3 | | | | |7. Мәліметтерді шығару операторы | | | | | | | | | | | | |3 | | | |Тақырып №4 |1. Тармақталу командалары |1 |2 |1 |3 | |1: | |Жоғары деңгейлі |2. Қайталану (Циклдік) |1 |2 |1 |3 | |292-311 | |программалау |командалары | | | | | |б. | |тілі – С++. |3. Жады кластары. Көрсеткіштер |1 |2 |1 |3 | | | |Күрделі |4. Массивтер |1 |2 |1 |3 | | | |құрылымды |5. Көрсеткіштер және жолдар |1 |2 |1 |5 | | | |программалау |6. Функциялар | |1 |1 | | | | |тәсілдері, |7. Рекурсиялар | | |1 | | | | |алгоритмдері |8. Байланысқан құрылымдар. | | | |3 |3 | | | |Параметр-көрсеткіштер | | | | | | | | |9. Мәліметтерді енгізу/шығару | | | |3 | | | | |библиотекалары | | | | | | | | |10. Объектілі-негізделген |1 | | |3 | | | | |программалау. Кластар және | | | |5 | | | | |инкапсуляциялар |1 |2 |1 |5 | | | | |11. Полиморфизм | | | | | | | | |12. Графикалық және текстік | | | | | | | | |режимдерде жұмыс | | | | | | | | |Барлығы: |15 |15 |15 |45 |45 | | 5. СОӨЖ және СӨЖ Бiлiм берудiң кредиттiк жүйесiнде оқытушыға студенттердiң өздiк жұмыстарының бiлiктiлiгiн көтеруге үлкен талап қойылады. Ол үшiн студенттерге үйге жеке тапсырмалар берiледi. 3 кесте |СОӨЖ |СӨЖ | |Аудиторияда |Аудиториядан тыс | | |Практикалық есептерді |Сызықты құрылымды программа|Тармақталған құрылымды | |шешу | |программа | |Алгоритмді жазу |Алгоритм түрлері. Сызықтық |Тармақталушы алгоритм. | |тәсілдері. Блок – схема.|алгоритм. |Циклдік (қайталанушы) | | | |алгоритм | |Есепті компьютерде |Программалар кітапханасы |Массивтерді және | |шығаруға даярлау | |текстік файлдарды | |технологиясы. | |қолданып программалау | |Есепті компьютерде |Программаны жасақтаудың |Тестілеу процесінің | |шығарудың негізгі |негізгі кезеңдері. |кезеңдері | |кезеңдері |Программаны жөндеу және | | | |тестілеу. | | |Программалауда |Транслятор таба алмайтын |Программалау жүйесі. | |кездесетін қателіктер |қателіктерді зерттеу |Программалау тілдері | |С++ тілінің негізі |Құрылымдармен жұмыс істеуге|Динамикалық | |элементтері. Тіл |арналған бинарлық тарау |айнымалылар. MAIN | |алфавиті. Айнымалылар, | |параметрі | |тұрақтылар, стандартты | | | |функциялармен қызметші | | | |сөздер | | | |С++-тағы енгізу және |Көп файлды программалар |Нысандар | |шығару операторлары. | | | |Сызықты алгоритм. | | | |Мәліметтерді енгізу | | | |операторы | | | 3 кесте жалғасы |Параметрлі функцияларды |Параметрлі функцияларды |Параметрлі функцияларды| |қолданып, арифметикалық |қолданып, арифметикалық |қолданып, арифметикалық| |мәліметтердің |мәліметтердің массивтерін |мәліметтердің | |массивтерін өңдеу |өңдеу |массивтерін өңдеу | |Қайталану (Циклдік) |Қайталану (Циклдік) |Қайталану (Циклдік) | |командалары |командалары |командалары | |Массивтермен жұмыс істеу|Массивтермен жұмыс істеу |Массивтермен жұмыс | | | |істеу | |Процедуралар мен |Рекурсия |Модуль | |функциялар | | | |Файлдар түрлері |Мәтіндік файлға мәліметтер |Мәтіндік файлға | | |жазу. Бір өлшемді массив |мәліметтер жазу. Екі | | | |өлшемді массив | |Типті файл |Әртүрлі базалық типтер |Графикалық және текстік| | | |режимдерде жұмыс | 6 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамсыздандыру картасы 4 кесте |№ |Әдебиеттер және оқу |Саны |Студентте|Пайыздық |Ескерту | |р\с |әдістемелер- атауы |экз. |р саны |қамсыздандыр| | | | | | |у | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | | |Негізгі әдебиеттер | | | | |1. |Архангельский А.Я. |20 |15 | | | | |Программирование в С++ Builder | | | | | | |4. - М.: БИНОМ,1999. - 928с.: | | | | | | |ил. | | | | | |2. |Шамис В.А. Borland C++ Builder:|5 |15 | | | | |Программирование на С++ без | | | | | | |проблем. - М.: Нолидж, 1997. - | | | | | | |266с.: ил. | | | | | |3. |Натан Гуревич, Ори Гуревич. |20 |15 | | | | |Visual C++: Освой | | | | | | |самостоятельно/ Пер. с англ.- | | | | | | |М.: ЗАО "Издательство БИНОМ", | | | | | | |1998г.-624.: ил. | | | | | |4. |Баженова И.Ю. Visual |20 |15 | | | | |C++5.0.-М.: Диалог - МИФИ, | | | | | | |1998.-272с.:ил. | | | | | |1. |Холзнер С.Microsoft Visual C++5| | | | | | |c самого начала: 14 уроков для | | | | | | |начинающих.- СПБ.: | | | | | | |Питнр,1998.-480с.:ил. | | | | | | |Елманова Н.З. Комель С.П. | | | | | | |Введение в Borland C++ | | | | | | |Builder.-М.:Диалог - МИФИ, | | | | | | |2000.- 344с.:ил. | | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz