Файл қосу
Программаларды құру негіздері
Қазақстан Республикасының бiлiм және ғылым министрлiгi
Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетi | |
|3-деңгейлi АӘК құжаты |ОӘК | |
| | |ПОӘК |
| | |042-14-02-03.1.06.134/2-|
| | |2009 |
|ПОӘК | №2 баспа | |
|«Бағдарламалау технологиясы» | | |
|пәнінен жұмыс бағдарламасы | | |
«Бағдарламалау технологиясы» пәнінен
ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
050704 Есептеу техникасы және программалық қамсыздандыру
мамандығы үшiн
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН
ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2009
Алғы сөз
1 Жетiлдiрген
Құрастырған Бекбаева Р.С., Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк
университетiнiң «Автоматтандыру және басқару» кафедрасының аға оқытушысы
«____» _______2009 ж.
2 Талқыланды
2.1 Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетiнiң «Автоматтандыру
және басқару» кафедрасында
Хаттама «____» __________ 2009 жыл, № __.
Кафедра жетекшiсi ___________ А.Д.Золотов
2.2 Ақпараттық коммуникациялар технология факультетінің оқу-әдістемелік
кеңесінде
Хаттама «____» __________ 2009 жыл, № __.
Төрағасы ______________ С. Кайсанов
3 Бекiтiлдi
Университеттiң оқу-әдiстемелiк кеңесiнiң мәжiлiсiнде мақұлданды
Хаттама «____» __________ 2009 жыл, № __.
ОӘК төрағасы _____________ А. Молдажанова
Алғаш рет енгiзiлдi
Мазмұны
|1 |Қолдану аймағы |4 |
|2 |Нормативті құжаттар |4 |
|3 |Жалпы жағдайлар |4 |
|4 |Пәннің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы |6 |
|5 |Студенттердің өзіндік жұмысына арналған тақырыптар тізімі |8 |
|6 |Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы |10 |
| | | |
| | | |
1 Қолданылу аймағы
«Бағдарламалау технологиясы» пәнiнiң оқу-әдiстемелiк кешенi
050704–Есептеу техникасы және программалық қамсыздандыру мамандығының
студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның
жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру
кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады.
2 Нормативтi құжаттар
«Бағдарламалау технологиясы» пәнiнiң осы оқу-әдiстемелiк кешенi келесi
құжаттар мен талаптарға сәйкес жасалды:
050704 – Есептеу техникасы және программалық қамсыздандыру
мамандығының Мемлекеттiк жалпыға бiрдей оқу стандарты, ГОСО РК 3.08.328-
2006, ол Қазақстан Республикасының бiлiм және ғылым министрлiгiнiң
23.12.06 ж. №779 бұйрығы бойынша бекiтiлiп, енгiзiлдi
3 Жалпы жағдайлар
• Оқытушының тегi, аты-жөнi – Бекбаева Роза Серикжановна аға
оқытушы
• Кафедра – Автоматтандыру және басқару;
• Ақпарат – тел: 35-84-38, № 1 оқу ғимараты, кабинет № 701;
• Сабақ өткiзу орны – аудитория № 712, 703
• Пәннiң атауы – «Автоматты басқарудың модельдері және
тәсілдері»;
• Кредит саны – 2,
• Оқу жоспарынан алынған мәлiметтер 1-кестеде көрсетiлген:
3.1 Оқу пәнiнiң қысқаша мазмұны
Жаңашыл басқарушы жүйелер күннен – күнге бiрнеше ондаған жергiлiктi
локальды желiлердi бiлестiрген техникалық жүйелер ретiнде қалыптасып
келедi. Сондықтан мұндай жүйелердi комплекстi түрде ақпараттық-басқарушы
жүйелер ретiнде қарастыруға болады.
«Бағдарламалау технологиясы» пәнінен студенттер С++ программалау
тілінде программаларды құру тәсілдерін үйренеді.
С++ жоғарғы деңгейлі программалау тілдерінің бірі. С++ бағдарламалау
тілі Bell лабораториясында жасалған. Бұл тілді ассемблердің орнына қолдану
үшін шығаруды жоспарлаған еді. С++ – бұл жалпы тағайындаудың тілі, ол
өзінің үнемділігімен, тиімділігімен және тасымалданғыштығымен ерекшеленеді.
Аталған ерекшеліктер арқасында С++ тілі арқылы бағдарлама өнімдерінің кез
келген түрін жасауға болады. С++ тілі құралдық тіл ретінде қолданғанда,
жедел және тұтас бағдарламаларды құрастыруға болады.
Мұнда программаны бірте-бірте дамыту арқылы жинақты түрде құруға
болады. Ол программалау тәсілін үйрену үшін де қажет;
• тілге дамытылған берілгендер типтері енгізілген. Олар өңделетін
берілгендер элементтерін толық сәйкестендіріп сипаттауға және жаңа
берілгендер типтерін енгізуге мүмкіндік береді;
• мұнда кішігірім жеңіл программалармен бірге күрделі құрылымды
программаларды құру да мүмкін;
• тіл синтаксисі қиын емес; нұсқаулардың (операторлардың) саны
мүмкіндігінше азайтылған, т.б.
С++ тілінде құрылған программаны мәшинелік кіріспе тілге аудару үшін
компилятор пайдаланылады.
3.2 Пәндi оқығаннан кейiн студенттер
– Алгоритм және оның қасиеттерін, құрылу принциптерін;
– Алгоритмдер түрлерін (сызықты, тармақталған, циклдік және күрделі
құрылымды);
– С++ программалау тілін;
– Оның программалау мүмкіндіктерін, синтаксисін, негізгі командаларын,
программалау тәсілдерін;
– Графикалық мүмкіндіктерін үйренеді.
Оқу жоспарынан алынған мәлiметтер
Кесте 1
|Курс |Семестр |Кредит |
| | |Д |Зерт |Пр |СО |СӨЖ |Әдебиет |
| | | | | |ӨЖ | | |
|Тақырып №1 |Кіріспе. Пәннің мақсаты және |1 | | | | |2: 1-10 |
|Программалау |міндеті. | | | | | |беттер |
|технология-лары |1. Программалау тілдерінің және | | | | | | |
|туралы түсінік |программалау технологиясының | | | | | | |
| |дамуы | | | | | | |
|Тақырып №2 |1. Алгоритм туралы түсінік |1 | | | |3 |2: 10-22|
|Есептерді |2. Алгоритмдеу негіздері және | | | | | |беттер |
|алгоритмдеу |есептеулер. Алгоритм және оның | | | |3 | | |
|негіздері |қасиеттері. | | | | |3 | |
| |3. Алгоритмді жазу тәсілдері. | | | | | | |
| |Программалар модельдері (блок – | | |1 | |3 | |
| |схема) | | | | | | |
| |4. Алгоритм түрлері. |1 |1 |1 | |3 | |
|Тақырып №3 |1. Программаларды жасақтау |1 | | | |3 |1: 6-бет|
|Жоғары |технологиясы. Программалауға | | | | | |2: 317-б|
|деңгейдегі |кіріспе | | | | | | |
|программалау |2. Модульдік программаларды құру | | | | |3 |1: 11-87|
|тілдерінде |3. Программаларды құру негіздері.| | | | |3 |б. |
|программалау |Псевдокод-программаны құру құралы| | | | |3 |2: |
| |4. Есепті компьютерде шығаруға |1 | | | | |319-б. |
| |даярлау технологиясы. Есепті | | | | | | |
| |компьютерде шығарудың негізгі | | | | | | |
| |кезеңдері | | | | |3 |1: |
| |5. Программаны жасақтаудың |1 | | | | |88-116 |
| |негізгі кезеңдері. Программаны | | | | | |б. |
| |жөндеу және тестілеу. Тестілеу | | | | | | |
| |процесінің кезеңдері | | | | |3 |1: |
| |6. Программалауда кездесетін | | | | | |134-239 |
| |қателіктер | | | | |3 |б. |
| |7. Транслятор таба алмайтын | | | | | |2: |
| | | | | | |3 |390-395 |
| | | | | | | |б. |
| | | | | | | |1: 175 |
| | | | | | | |б. |
2 кесте жалғасы
| |қателіктер | | | | |3 |2: |
| |8. Программалау жүйесі. | | | | | |367-379 |
| |Нысандық-негізделген программалау| | | | | |б. |
| |тілдері | | | | | | |
|Тақырып №3 |1. С++ тілінің негізі |1 | |1 | |3 |1: |
|Жоғары деңгейлі |элементтері. Тіл алфавиті | | | | | |251-291 |
|программалау |2. Мәліметтер, операторлар, | | |1 | | |б. |
|тілі –С++. |стандартты функциялармен қызметші| | | | | | |
|Программалау |сөздер | | | | | | |
|тілінің алғашқы |3. Мәлімет типтері | | |1 | | | |
|түсініктері |4. С++ тіліндегі программа |1 | | | | | |
| |дайындау жолдары. Программа | | |1 | | | |
| |құрылымы | | | | | | |
| |5. С++ - дағы енгізу және шығару | |1 |1 | | | |
| |операторлары. Сызықты алгоритм. | | | | | | |
| |Мәліметтерді енгізу операторы | | | | | | |
| |6. Символдық мәліметтерді енгізу | | | | | | |
| |операторы | | | |3 | | |
| |7. Мәліметтерді шығару операторы | | | | | | |
| | | | | |3 | | |
|Тақырып №4 |1. Тармақталу командалары |1 |2 |1 |3 | |1: |
|Жоғары деңгейлі |2. Қайталану (Циклдік) |1 |2 |1 |3 | |292-311 |
|программалау |командалары | | | | | |б. |
|тілі – С++. |3. Жады кластары. Көрсеткіштер |1 |2 |1 |3 | | |
|Күрделі |4. Массивтер |1 |2 |1 |3 | | |
|құрылымды |5. Көрсеткіштер және жолдар |1 |2 |1 |5 | | |
|программалау |6. Функциялар | |1 |1 | | | |
|тәсілдері, |7. Рекурсиялар | | |1 | | | |
|алгоритмдері |8. Байланысқан құрылымдар. | | | |3 |3 | |
| |Параметр-көрсеткіштер | | | | | | |
| |9. Мәліметтерді енгізу/шығару | | | |3 | | |
| |библиотекалары | | | | | | |
| |10. Объектілі-негізделген |1 | | |3 | | |
| |программалау. Кластар және | | | |5 | | |
| |инкапсуляциялар |1 |2 |1 |5 | | |
| |11. Полиморфизм | | | | | | |
| |12. Графикалық және текстік | | | | | | |
| |режимдерде жұмыс | | | | | | |
| |Барлығы: |15 |15 |15 |45 |45 | |
5. СОӨЖ және СӨЖ
Бiлiм берудiң кредиттiк жүйесiнде оқытушыға студенттердiң өздiк
жұмыстарының бiлiктiлiгiн көтеруге үлкен талап қойылады. Ол үшiн
студенттерге үйге жеке тапсырмалар берiледi.
3 кесте
|СОӨЖ |СӨЖ |
|Аудиторияда |Аудиториядан тыс | |
|Практикалық есептерді |Сызықты құрылымды программа|Тармақталған құрылымды |
|шешу | |программа |
|Алгоритмді жазу |Алгоритм түрлері. Сызықтық |Тармақталушы алгоритм. |
|тәсілдері. Блок – схема.|алгоритм. |Циклдік (қайталанушы) |
| | |алгоритм |
|Есепті компьютерде |Программалар кітапханасы |Массивтерді және |
|шығаруға даярлау | |текстік файлдарды |
|технологиясы. | |қолданып программалау |
|Есепті компьютерде |Программаны жасақтаудың |Тестілеу процесінің |
|шығарудың негізгі |негізгі кезеңдері. |кезеңдері |
|кезеңдері |Программаны жөндеу және | |
| |тестілеу. | |
|Программалауда |Транслятор таба алмайтын |Программалау жүйесі. |
|кездесетін қателіктер |қателіктерді зерттеу |Программалау тілдері |
|С++ тілінің негізі |Құрылымдармен жұмыс істеуге|Динамикалық |
|элементтері. Тіл |арналған бинарлық тарау |айнымалылар. MAIN |
|алфавиті. Айнымалылар, | |параметрі |
|тұрақтылар, стандартты | | |
|функциялармен қызметші | | |
|сөздер | | |
|С++-тағы енгізу және |Көп файлды программалар |Нысандар |
|шығару операторлары. | | |
|Сызықты алгоритм. | | |
|Мәліметтерді енгізу | | |
|операторы | | |
3 кесте жалғасы
|Параметрлі функцияларды |Параметрлі функцияларды |Параметрлі функцияларды|
|қолданып, арифметикалық |қолданып, арифметикалық |қолданып, арифметикалық|
|мәліметтердің |мәліметтердің массивтерін |мәліметтердің |
|массивтерін өңдеу |өңдеу |массивтерін өңдеу |
|Қайталану (Циклдік) |Қайталану (Циклдік) |Қайталану (Циклдік) |
|командалары |командалары |командалары |
|Массивтермен жұмыс істеу|Массивтермен жұмыс істеу |Массивтермен жұмыс |
| | |істеу |
|Процедуралар мен |Рекурсия |Модуль |
|функциялар | | |
|Файлдар түрлері |Мәтіндік файлға мәліметтер |Мәтіндік файлға |
| |жазу. Бір өлшемді массив |мәліметтер жазу. Екі |
| | |өлшемді массив |
|Типті файл |Әртүрлі базалық типтер |Графикалық және текстік|
| | |режимдерде жұмыс |
6 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамсыздандыру картасы
4 кесте
|№ |Әдебиеттер және оқу |Саны |Студентте|Пайыздық |Ескерту |
|р\с |әдістемелер- атауы |экз. |р саны |қамсыздандыр| |
| | | | |у | |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |
| | |Негізгі әдебиеттер | | | |
|1. |Архангельский А.Я. |20 |15 | | |
| |Программирование в С++ Builder | | | | |
| |4. - М.: БИНОМ,1999. - 928с.: | | | | |
| |ил. | | | | |
|2. |Шамис В.А. Borland C++ Builder:|5 |15 | | |
| |Программирование на С++ без | | | | |
| |проблем. - М.: Нолидж, 1997. - | | | | |
| |266с.: ил. | | | | |
|3. |Натан Гуревич, Ори Гуревич. |20 |15 | | |
| |Visual C++: Освой | | | | |
| |самостоятельно/ Пер. с англ.- | | | | |
| |М.: ЗАО "Издательство БИНОМ", | | | | |
| |1998г.-624.: ил. | | | | |
|4. |Баженова И.Ю. Visual |20 |15 | | |
| |C++5.0.-М.: Диалог - МИФИ, | | | | |
| |1998.-272с.:ил. | | | | |
|1. |Холзнер С.Microsoft Visual C++5| | | | |
| |c самого начала: 14 уроков для | | | | |
| |начинающих.- СПБ.: | | | | |
| |Питнр,1998.-480с.:ил. | | | | |
| |Елманова Н.З. Комель С.П. | | | | |
| |Введение в Borland C++ | | | | |
| |Builder.-М.:Диалог - МИФИ, | | | | |
| |2000.- 344с.:ил. | | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz