Файл қосу


Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері



|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                    |
|3-деңгейлі СМЖ               |                 |                               |
|құжаты                       |УМКД             |                               |
|                             |                 |УМКД  042-18-15.1.10/01-2014   |
|УМКД                         |______ 2014 жылғы|                               |
|«Қазақ тілі»                 |                 |                               |
|пәнінің оқытушығка арналған  |№ 2 басылым      |                               |
|жұмыс бағдарламасы           |                 |                               |







     Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар, педагогика,  аграрлық
                    факультеттің мамандықтарына  арналған
                                 «Қазақ тілі»
                      ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ






















                                    СЕМЕЙ
                                     2014
                                   Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
«Журналистика  және  практикалық  қазақ  тілі»  кафедрасының   доцент   м.а.
Кенесбаева Ш.С.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында
қаралып, талқыланды.
Хаттама №___  «___» ___________20__ ж.

Кафедра меңгерушісі _______________ Жұмағұлова Ә.М.

2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар  факультетінің оқу-
әдістемелік бюросында талқыланып,  бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2014 жыл.

Төраға_________________Тойкин С.Х.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2014 жыл.


Бірінші  проректор_________________Искакова Г.К.

4  2014  ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
ЕКІНШІ БАСЫЛЫМЫ
















                                   Мазмұны

1  Қолданыс  аясы
2  Нормативтік сілтемелер
3  Жалпы ережелер
4  Оқу пәнінің мазмұны
5  Студенттің өздік жұмысының  тақырыптары
6  Пәннің оқу-әдістемлік картасы
7  Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8  Әдебиеттер

































































      1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ

      «Қазақ  тілі»  пәнінің  оқу-әдістемелік  кешенінің  құрамына   кіретін
оқытушыға  арналған  пәннің  жұмыс  бағдарламасы   Экономика,   құқық   және
гуманитарлық  ғылымдар   факультеті,   педагогикалық   факультет,   аграрлық
факультеттің 1 курс орыс топтарының студенттеріне арналған.

      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

      Осы  «Қазақ  тілі»  пәнінің  оқытушыға  арналған  жұмыс   бағдарламасы
берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін   ұйымдастырудың   тәртібін   төмендегі
нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
      -   Гуманитарлық   факультет,   педагогикалық   факультет,    аграрлық
факультеттің 1 курс орыс топтарының ҚР МЖМБС  мемлекеттік  жалпыға  міндетті
білім беру стандарты;
      - СТУ 042-ГУ-4-2014  «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
      - ДП  042-1.01-2014  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны  мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.


      3  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
      Қазақ тілі  пәні  ресми  тілді  топтарға  мектептен  алған  білімдерін
жетілдіру  үшін  арналған.  Курс  барысында  студент   болашақ   мамандығына
байланысты мәтіндерді еркін аударып, еркін сөйлеу үшін жағдай жасалады.
      3.2 Пәнді оқыту мақсаты:
      Қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде, кеңселік қатынас  құралы  ретінде
ғана біліп қоймай, халықпен қарым-қатынас жасау барысында ұтқыр  ойды  шешен
тілмен жеткізе білуге, жергілікті халықтың ұлттық мәдениетін тануға,  ұлттық
таным ерекшеліктерін ажыратуға дағдыландыру.
           Мемлекеттік тілді ынталы  студеттер  үшін  «қазақ  тілінің  түрлі
стильдегі  әлеуметтік-мәдени   болмыстағы   аясын»   «тілдік   тұнық   орта»
қалыптастыру арқылы ұйымдастыру».
           Мемлекеттік тілді  жеделдете  деңгейлік  оқыту  арқылы  Қазақстан
Республикасының мемлекеттік азаматының ТІЛДІК ТҰЛҒАСЫН қалыптасыру.
      3.3  Пәнді оқыту міндеттері:
      Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, қазақ
тілінде айтылған ой-пікірді түсініп, дұрыс жауап  бере  алу;  қазақ  тілінің
грамматика  жүйесін  еркін  біліп,  қазақ  еліне   қатысты   тарихи   мәдени
материалдарды өз бетімен игере алу; өз мамандығына сәйкес терминдер  жүйесін
пайдалана  отырып  мемлекеттік  тілде  жатық  сөйлеу  дағдысын  қалыптастыру
керек.

      3.4  Оқыту нәтижелері:
      Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек:
- Берілген кестеге сәйкес тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу;
- Алған білімдерін практикада қолдана білу;
- Тілдік талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек;
- Теорияны практикамен ұштастыра алу;
- Берілген өздік жұмыстарын уақытында өткізу;
- Оқытушының және басқа да студенттердің пікірімен санасып, оларға
құрметпен қарау.

      3.5  Курстың пререквизиттері
жоқ

      3.6  Курстың постреквизиті:
 «Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу»

      3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
                                                                     1 кесте

|Курс                                                            |Семестр   |
|1                                                               |2         |
|Семинар сабақтары                                               |          |
|1 Модуль                                                        |          |
|Жай сөйлем синтаксисі                                           |          |
|1-тақырып.                                                      |3         |
|Сөз тіркестері.                                                 |          |
|Сөздердің байланысу тәсілдері. Сөз тіркесінің түрлері. Есімді   |          |
|және етістікті сөз тіркестері.                                  |          |
|Мәтін: Ата көрген оқ жонар                                      |          |
|2-тақырып.                                                      |3         |
|Сөйлем.                                                         |          |
|Сөйлемдердің құрылысына қарай бөлінетін түрлері.  Сөйлемдердің  |          |
|айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлері. Мәтін: Мақал мен      |          |
|мәтелдер.                                                       |          |
|3-тақырып.                                                      |3         |
|Сөйлем мүшелері.                                                |          |
|Сөйлем мүшелері туралы түсінік. Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері.    |          |
|Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері.                                   |          |
|Мәтін: «Жеті жарғы».                                            |          |
|4-тақырып                                                       |3         |
|Сөйлемнің біріңғай мүшелері. Жалпылауыш мүше. Айқындауыш мүше.  |          |
|Мәтін: Тән сұлулығы- жан сұлулығы                               |          |
|5-тақырып                                                       |3         |
|Жай сөйлем.                                                     |          |
|Жай сөйлем туралы түсінік. Жалаң және жайылма сөйлем. Жақты,    |          |
|жақсыз сөйлем.                                                  |          |
|Мәтін: Қазақтың зергерлік қолөнері.                             |          |
|6-тақырып.                                                      |3         |
|Толымды және толымсыз сөйлем. Атаулы сөйлем.                    |          |
|Мәтін: Алғашқы жәрдем.                                          |          |
|Аралық бақылау жұмысы                                           |          |
|2  Модуль                                                       |          |
|Құрмалас сөйлем синтаксисі                                      |          |
|7-тақырып                                                       |3         |
|Құрмалас сөйлем.                                                |          |
|Құрмалас сөйлем туралы түсінік. Құрмалас сөйлемнің жасалу       |          |
|жолдары. Құрмалас сөйлемнің түрлері.                            |          |
|Мәтін: Қазақстанның Ұлттық Ғылым Академиясы.                    |          |
|8-тақырып                                                       |3         |
|Салалас құрмалас сөйлем.                                        |          |
|Салалас құрмалас сөйлем туралы түсінік. Түсіндірмелі салалас.   |          |
|Қарсылықты салалас.                                             |          |
|Мәтін: Ескірткі – адамзаттың соры.                              |          |
|9-тақырып                                                       |3         |
|Себеп-салдар салалас. Талғаулы салалас. Кезектес салалас        |          |
|Мәтін: Бәйге мен аламан бәйге.                                  |          |
|10-тақырып                                                      |3         |
|Сабақтас құрмалас сөйлем.                                       |          |
|Сабақтас құрамалас сөйлем туралы түсінік. Шартты бағыныңқылы    |          |
|сабақтас. Қарсы бағыныңқылы сабақтас.                           |          |
|Мәтін: Ақмола (Астана).                                         |          |
|11-тақырып                                                      |3         |
|Себеп бағыныңқылы сабақтас. Мезгіл бағыныңқылы сабақтас.        |          |
|Қимыл-сын бағыныңқылы сабақтас.                                 |          |
|Мәтін: Тоғызқұмалақ.                                            |          |
|12-тақырып                                                      |3         |
|Мақсат бағыныңқылы сабақтас. Көп бағыныңқылы сабақтас. Көп      |          |
|басыныңқы сабақтас.                                             |          |
|Мәтін: Қазақстандық спорт.                                      |          |
|13-тақырып                                                      |3         |
|Аралас құрмалас сөйлем.                                         |          |
|Диалог. Монолог                                                 |          |
|Мәтін: Ас-адамның арқауы.                                       |          |
|14-тақырып                                                      |3         |
|Автор сөзі. Төл сөз. Төлеу сөз.                                 |          |
|Мәтін: Табиғатты қорғау.                                        |          |
|15-тақырып                                                      |3         |
|Тыныс белгілері.                                                |          |
|Нүкте, қос нүкте, көп нүкте, нүктелі үтір, үтір. Тире, тырнақша,|          |
|жақша.                                                          |          |
|Мәтін: Қазақстан экономикасы.                                   |          |
|Аралық бақылау жұмысы                                           |          |


5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

      4-апта
      1. Студенттік өмір. Ой-толғау (эссе) жаз.
      2. "Спорт" тақырыбына диалог құрастыр.
      3.  Жақты, жақсыз; толымды-толымсыз, жалаң-жайылма сөйлемдерге
мысалдар құрастыр.
      5-апта
      Ақын-жазушылар өмірдеректеріне презентация-слайд жасау.
      Абай Құнанбаев
      Шәкәрім Құдайбердіұлы
      Мұхтар Әуезов
      Ахмет Байтұрсынұлы
      Мағжан Жұмабаев
      Жүсіпбек Аймауытов
      Міржақып Дулатов
      Сәкен Сейфуллин
      Ілияс Жансүгіров
      Бейімбет Майлин
      Сәбит Мұқанов
      Олжас Сүлейменов
      Мұхтар Шаханов
      Фариза Оңғарсынова
      6-апта
      1. "Қыс" шығарма жазу.
      2. Сәбит Мұқановтың "Ботагөз" романынан 10 сөйлемге синтаксистік
талдау жаса.
      3.Толықтауыш. Анықтауыш. Кез келген шығармадан мысалдар (6 сөйлемнен)
теру.
      10-апта
      Қоғам қайраткерлері өмірдеректеріне презентация-слайд жасау;
      Қаныш Имантайұлы Сәтбаев
      Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев
      Бауыржан Момышұлы
      Қасым Қайсенов
      12-апта
      1. "Менің атақты жерлестерім" шығарма жазу.
      2.  Пысықтауыш. Кез келген шығармадан мысалдар (6 сөйлем) теру.
      3.  Мұхтар Әуезовтың "Абай жолы" роман-эпопеясынан 10 сөйлем - салалас
құрмалас сөйлемге мысал тер. Орысшаға аудар.
      14-апта
      1. Мұхтар Әуезовтың "Абай жолы" роман-эпопеясынан 10 сөйлем -сабақтас
құрмалас сөйлемге мысал тер. Орысшаға аудар.
      2. Өнер адамдарының шығармашылығына арнап презентация-слайд жасау.
      Нұрғиса Тлендиев
      Шара Жиенқұлова
      Роза Бағланова
      Бибігүл Төлегенова


      6   ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ

                                       Кесте 3
|Оқулықтардың, оқу           |Саны    |Студенттердің   |Қамтамасыз ету   |
|құралдарының атауы          |        |саны            |пайызы           |
|1                           |2       |3               |4                |
|1. Бектұров Ш. Қазақ тілі.  |12      |12              |100%             |
|Алматы: Мектеп, 1992. – 223 |        |                |                 |
|б.                          |        |                |                 |
|2. Жас толқын. Қазақ тілі.  |8       |12              |80%              |
|Электронды оқулығы. -       |        |                |                 |
|Алматы, 2004.               |        |                |                 |
|3. Жиенбаев С., Бегалиев Г.,|4       |12              |40%              |
|Уюкбаев И. Қазақ тілі. -    |        |                |                 |
|Алматы, 2000.               |        |                |                 |
|4. Оралбаева Н., Әбдіғалиева|12      |12              |100%             |
|Т., Шалабаев Б. Практикалық |        |                |                 |
|қазақ тілі. - Алматы, 2002. |        |                |                 |
|5. Түймебаев Ж.Қ. Қазақ тілі|4       |12              |40%              |
|(грамматикалық анықтағыш). -|        |                |                 |
|Алматы, 2008.               |        |                |                 |
|6. Сейітова Ш.Б. Ана тілі – |12      |12              |100%             |
|асыл қазынаң. - Семей, 2007.|        |                |                 |


   7. ӘДЕБИЕТТЕР
 7.1 Негізгі әдебиеттер
7.1.1. З.Күзекова,  Г. Қарақұсова Жоғарғы оқу орындарының эканомика
факультеттеріне арналған. А.1997,1999.
7.1.2. Ш.Б Сейтова.   Ана тілің – асыл қазынаң. Семей 2001.
7.1.3. Т.Т Аяпова. Қазақ тілі. Негізгі оқулық
7.1.4. Т.Т.Аяпова Қазақ тілі. Үй кітабы
7.1.5. Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. А. 2002.
7.1.6. Қазақ тілі сөздігі. А. 1999 ҰТА
7.1.7. Ә. Болғамбаев. Қазақ тілінің синонимдік сөздігі. А.1976.
7.1.8. Б.Шалабай, В.Салагаев. Іс қағаздары. А. 2001.
7.1.9. Базарғалиева Б., Иманбаева М., Ибрагимов Қ. Қазақ тілі. Алматы,
2005.
7.1.10. Г.Қ Рысбаева.  Қазақ тілі грамматикалық анықтағыш   А-2000
7.1.11. З.Күзекова.  Практикалық курс.    Қазақ тілі –Алматы: 2002
7.1.12. Ш.Бектұров.  Серғалиев М.  Қазақ тілі  А-1994
7.1.13. Жас  техниктің   энциклопедиялық    сөздігі.   Москва.1980.
7.1.14. Р. Сыздық  Қазақ тілінің анықтағышы  Астана, Елорда 2000.
7.2 Қосымша әдебиеттер
7.2.1. Жас толқын электронды оқулығы
7.2.2. Руханият электронды оқулығы
7.2.3. Зерде электронды оқулығы
7.2.4. Елтаным электронды оқулығы
7.2.5. Мәнерлеп оқу электронды оқулығы
7.2.6. Ахмет Байтұрсынов электронды оқулығы
7.2.7. Ыбырай Алтынсарин электронды оқулығы
7.2.8. Қазақ тілі электронды оқулығы
Пәндер