Файл қосу
Пәннің пререквизиті
5В010300 – Педагогика және психология мамандығының студенттеріне арналған «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2013 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің педагогика кафедрасының д.м.а., педагогика ғылымдарының кандидаты Алма Едігенова Жүнісбекқызы 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогика кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: _______________ Джанбөбекова М.З. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж. Төрайымы (төрағасы)_________________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік Кеңесінде талқыланды және бекітілді. Хаттама № 1 «18»09.2013ж. Төрайымы (төрағасы)________________ Искакова Г.К. Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2.Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Алма Едігенова Жүнісбекқызы – д.м.а., п.ғ.к. Кафедра: Педагогика Кафедраның мекен-жайы: Тәңірбергенов көшесі,1 Ақпараттық қатынас: 42-25-33 Сабақ өтетін орын: № 2 оқу ғимараты, 408 дәрісхана Кредит саны: 3 1.2 Курстың қысқаша мазмүны: Қазіргі кезде бүкіл дүние жүзілік білім әлеміне қол жеткізу мақсатында Қазақcтанда білімнің жаңа жүйесі құрылуда. Бұл үрдіс оқу- тәрбие үрдісіне жаңаша өзгерістер енгізуде. Елімізде болып жатқан түрлі бағыттағы өзгерістер білім беру саласына жаңаша міндеттер қойып отыр: мұғалімнің оқу-тәрбие үрдісін жаңаша тұрғыда ұйымдастыруды, оқу-тәрбие үрдісін нәтижеге бағыттау арқылы оқушы құзіреттілігін арттыруды, мұғалім мен оқушының зерттеушілік мәдениетін дамытуды талап етеді. Бұл талаптарға сәйкес мектепке дейінгі ұйым мамандарын даярлауда «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы» пәнінің маңызы зор. Жалпы білім беретін мекемелердің іс-әрекетінің нәтижелігі, ең алдымен, мұғалімге байланысты.Оның жеке тұлғалық қасиеттері, педагогикалық білігі, адамгершілік және ақыл-ой парасаты, педагогикалық мәселелерді шешуде шығармашылық ізденіске бой алдыруы, есеюі, өнегелілі, денсаулығы мен рухани байлығы қоғамның әлеуметтік алғышарты болып табылады. 1.3 Пәннің мақсаты: студенттерді қазіргі заман мұғалімі, мұғалімнің педагогикалық іс- әрекеті мазмұны және ерекшеліктерімен, мұғалімнің педагогикалық іс- әрекетін диагностикалау мен экспертиза жүргізу әдістемелерімен таныстыру, тиісті біліммен қаруландыру. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: - курс мазмұны бойынша теориялық және практикалық біліммен қаруландыру; - студенттерді мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетін диагностикалау әдістемелерімен таныстыру; - студенттерді мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетіне экспертиза жүргізу әдістемелерімен таныстыру. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студенттер : - курс мазмұны бойынша теориялық және практикалық білімді білуі керек; - студенттер мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетін диагностикалау әдістемелерін тәжірибеде қолдану іскерлігін меңгеруі керек; - студенттер мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетіне экспертиза жүргізу әдістемелерін тәжірибеде қолдану іскерлігін меңгеруі керек. 1.6 Пәннің пререквизиті: «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы» курсын меңгеру үшін келесі пәндерді қосымша оқу қажет: - Педагогика; - Психология; - Мамандыққа кіріспе; - Философия; - Әлеуметтану. 1.7 Пәннің постреквизиті: пән бойынша меңгерілген білім мамандық бойынша тиісті білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет. 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ Кесте 1 |№ |Тақырып мазмұны |Сағат саны |Әдебиеттер | | | |ДС |ТС | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | |3 |Тәжірибелік |40 | | | |Тәжірибелік |35 | | |5 | | | | | |СОӨЖ |30 | | |7 |Тәжірибелік |30 | | | |СӨЖ |75 | | | |Рубеждік бақылау |60 | | | |300 | | |1-8 апта бойынша барлық | | | |балл саны | | | | |8-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Тәжірибелік |40 | | |10 | | | | | |СОӨЖ |30 | | |12 |Тәжірибелік |30 | | | |СӨЖ |75 | | |15 |Тәжірибелік |35 | | | |Рубеждік бақылау |60 | | |8-15 апта бойынша барлық |300 | | |балл саны | | | |Емтиханға балл |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық балл | | | «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы» пәні бойынша дәріс сабағы, тәжірибелік сабақтар, ОСӨЖ, СӨЖ жұмыстары арнайы көрсетілген, белгіленген ұпайлар негізінде бағаланады. 1 ап та2 апта3 апта4 апта5 апта6 апта7 апта8 апта9 апта10 апта11 апта12 апта13 апта14 апта15 аптаДәріс-Тәжір-403530403035ОСӨЖ--30---30--СӨЖ----75---75-руб6060Барлы ғы-40651657010595Барлы ғы-270270 Емтихан түрінде өткізілетін қорытынды бақылауға 400 балл беріледі. Академиялық кезеңдегі баллдың жалпы жиыны - 1000 балл. Пән бойынша аудиториялық сабақтарға: (дәріс, тәжірибелік) 30 балл беріледі, оны оқытушы электрондық журналда белгілейді. Дәріс сабақтары бойынша балл берілмейді. Бірінші межелік 7 аптада өткізіледі, екінші бақылау 15 аптада өткізіледі. 7 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: Әбиев Ж.Ә. Педагогика. -Алматы, 2004.-443б. Педагогика :Курс лекций /Г.Т. Хайрулин, Н.Д. Хмель, В.В. Трифонов и др..-Алматы,2003.-366с. Нұрғалиева Г.Қ. Салыстырмалы педагогика-Сравнительная педагогика :оқулық.-Алматы,1999.-173б. Хмель Н.Д. Біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асырудың теориясы мен технологиясы :Оқу құралы.-Алматы,2003.-128 б. Зимняя И.А. Педагогическая психология: учебник для вузов. – 2-е изд., доп., испр. и перераб.. – Москва, 2004. – 383 с. Ростовцев Н.Н. О педагогической деятельности и методах преподавания: Мемуарные записи. – Омск., 2002. – 248 с. Магауова А.С. Этнопедагогика в системе профессиональной подготовки учителя :Учебное пособие.-Семипалатинск,2002.-101с. Педагогика + ТРИЗ :сборник ст. Для учителей /под ред. А.А. Гина.-Москва,2000. Әйгілі ғалым, ұлағатты ұстаз.-Алматы,2004.-143б Подласый И.П. Педагогика.Кн.1.Общие основы.Процесс обучения :учеб.для вузов.-Москва,2004.-574с. Подласый И.П.Педагогика.Кн.2.Процесс воспитания :учеб.для вузов.-Москва,2004.-574с. Кукушин В.С. Введение в педагогическую деятельность :учеб. Пособие .-2-е изд..-Москва, 2005.-255с. Ксензова Г.Ю. Психолого-педагогические основы воспитательной деятельности классного руководителя и учителя.-Москва, 2004.-224с. Лизинский В.М. Практическое воспитание в школе. Ч.1..-Москва, 2002.-160с. Педагогика :учебник для пед. Вузов /под ред. П.И. Пидкасистого.-Москва, 2004.-604с. Сластенин В.А. Педагогика :учеб.для вузов /В.А.Сластенин, И.Ф.Исаев, Е.Н.Шиянов.-Москва,2004.-567с. Яновицкая Е. Большая дидактика и 1000 мелочей в разноуровневом обучении .-Санкт-Петербург,2005.-96с. Беляева В.А. Деятельность педагога-методиста в системе муниципального образования :методические рекомендации.-Москва, 2005.-159с. Гилленбранд К. Коррекционная педагогика :обучение трудных школьников.-Москва,2005.-237с. Пурин В.Д. Профилактика и коррекция педагогической запущенности: учеб.пособие /В.Д.Пурин. – Москва, 2008. – 189 с. Хуторской А.В. Методика личностно- ориентированного обучения :как обучать всех по- разному?.-Москва,2005.-383с. Гуреевич К.М. Психологическая диагностика.-Москва,1990. Шмелев А.Г. Основы психодиагностики.-Р-на Дону,1996. Маркова А.С. Психология труда учителя.- Москва , 1993. Реан А.А., Бордовская Н. В., Розум С. И. Психология и педагогика учебник для вузов.-Москва,2002. Подласый И.П. Продуктивная педагогика: Книга для учителя.-Москва, 2003.-496с Обсуждаем проблемы воспитания: методические разработки педагогических советов /под ред. Е.Н. Степанова, М.А. Александровой.-Москва,2004.-160с. Волков К.Н. Психология о педагогических проблемах: кн. Для учителя. – Москва, 1981. – 128 с. Борытко Н.М. Диагностическая деятельность педагога: учеб.пособие. – Москва, 2008. – 285 с. Пурин В.Д. Профилактика и коррекция педагогической запущенности:учеб.пособие. – Москва, 208. – 189 с. Якушева С.Д. Основы педагогического мастерства. –Москва. 2008. Занина Л.В., Меньшикова Н.П. Основы педагогического мастерства.- Ростов, 2003. Митин Л.М. Профессиональная деятельность и здаровье педагога.-Москва,2005. Изотова Е.И. Психологическая служба в системе образования. – Москва, 2012. – 304 с. Сатиева Ш.С., Экспериментальді психология.-Семей, 2005. Черепанов В.С. Экспертные оценки в педагогических исследованиях.- Москва, 1989. Иванов Д.А. Экспертиза в образовании.-Москва, 2008. Петрова Е.А. - Визуальная диагностика личности в практической деятельности психолога.-Москва, 2007. Лизинский В.М. О методической работе в школе.- Москва, 2004. – 160 с. Сейтешев А.П. Избранные педагогические произведения. – Алматы, 2008. – 389 с. Хуторской А.В. Педагогическая инноватика: учеб.пособие.-Москва, 2010. – 255 с. Никитина Н.Н. Введение в педагогическую деятельность: Теория и практика. – 4-е изд., стер. – Москва, 2008. – 224 с. Кудиярова А. Азбука психоанализа. – Алматы: Дарын, 2005. – 161 с. Қосымша әдебиеттер: Петровский А.В. Педагогикалық және жас ерекшелігі психологиясы.-Алматы,1987. Общая психодиагностика./Под.ред.А.А.Бодалаев., В.В.Столина.-Москва,1987. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования /Под ред. Е.С.Полат .-2-е изд..-Москва,2005.-271с. Бочкарев В.И. Директору школы о самоуправлении.-Москва,2001.-192с. Мухина С.А. и др. Нетрадиционные педагогические технологии в обучении.- Ростов-н/Д,2004.-379с. Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика личности.-Киев,1989г. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь – справочник по психологической диагностике.-Киев.,1989г Справочник заместителя директора школы по воспитательной работе /Авторы-сост.: Л.А. Байкова, Л.К. Гребенкина, О.В. Еремкина.-Москва,2002. Шпаргалка по введению в педагогическую деятельность: ответы на экзаменационные билеты /И.И.Карманова, Л.М.Гончарова, М.А.Храмова и др. – Москва, 2000. – 64 с. Склонности и способности. Сборник статей /отв.ред. В.Н.Мясищев. – Москва, 1962. – 125 с. Козлова Е.В. Практический психолог: становление профессионала: учебно-методическое пособие для студентов педвузов.-Москва, 2007. – 204 с. Батаршев А.В. Психодиагностика пограничных расстройств личности и поведения.- Бодалев А.А. Столин В.В. Общая психодиагностика.-Москва, 2000. Собчик Л.Н. Индивидуально-типологический опросник.-Москва, 2003. Рогов Е.И. - Настольная книга практического психолога 1.-Москва, 1999. Эфиров А.Ф. Ибрай Алтынсарин (жизнь и педагогическая деятельность) /А.Ф.Эфиров. – Алма-Ата:КазГУ, 1949. – 45 с. Басылымдар: Кокимбаева Р. Кәсіби қалыптасу маңыздылығы/ Қазақстан мектебі, 2013 №1, 2013, 24-25б. Нақылбаева Ж. Мұғалім шеберлігін шыңдау басты талап/ Қазақстан мектебі,2013, №4, 11-12б. Арсылова Р., Стамбекова Ә. Жаңа тұрпатты бастауыш сынып мұғалімі/ Қазақстан мектебі, 2013, №5, 6-7б. Ибрагимова Қ. Оқушы мен мұғалім арасындағы келіспеушілік және оны болдырмау жолдары/ Педагогика және оқушылар психологиясы, 2011, №4. Фралов Ю. Психологическое здаровье учителей/ Психологияны мектепте және ЖОО-да оқыту, 2007, №1. Догоева О. Из истории педагогической диагностики/ Педагогическая диагностика, 2009, №5, 3-4с. Михайлычев Е. Проблемы качества инструментария в современной Российской педагогической диагностика/ Педагогическая диагностика, 2008, №5, 7-8с. Бергестовицкая С. Педагогическая диагностика/ Педагогическая диагностика, 2009, №6, 92-93с. Тубельский А. Какие способы экспертизы известны в культуре/ Педагогическая диагностика, 2008, №4, 7-27с. Битянова М. Диагностика в работе педгога-психолога/ Педагогическая диагностика, 2008, №3, 10-11с. Кучер С. «Идеальный» эксперт в образовании/ Педагогическая диагностика, 2008, №3, 24-25с. Ефремев К. Педагогические аспекты экспертизы образовательных программ/ Педагогическая диагностика, 2008, №1. Волкова О. Диагностика-аналитическое деятельность завуча/ Педагогическая диагностика, 2008, №1. Кумнир А.М. Экспертиза средств и методов обучения в России пока отдыхает/ Педагогическая диагностика, 2007, №6. Кургажный С.М. Экспертиза годового плана работы школы/ Педагогическая диагностика, 2007, №6. Матян Н.В., Феценко Е.М. Диагностика профессиональной компетентности педагога-психолога/ Педагогическая диагностика, 2007, №6. Ибалиева С. Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы қарым-қатынас/ Психологияны мектепте және ЖОО-да оқыту, 2007, №4, 8-9б. Янковская Н.А., Амилев Н.А. Социально-психологический климат коллектива/ Педагогическая диагностика, 2009, №5, 5-6с. Батаршев А.Е. Психолого-педагогическая концепция самореализации педагога профессиональной школы/ Педагогика, 2011, №9, 62-63б. Бульфсон Б.Л. Статистика как источник сравнительно-педагогических исследовании/ Педагогика, 2011, №10. Ганчаров М.А. Профессиональное становление учителе в Россий в 1860-1910г.г./ Педагогика, 2012, №1, 106-107б. Ямалов Ф.Г., Многомерные педагогические компетенции/ Педагогика, 2012, №4, 43-45с. Дружилов С.А. /Профессионализм педагога психологический ракурс/ Педагогика, 2012, №6, 7-8с. Ильневич Б.В., Усманова Л.Т. Этико-педагогические наследие ИюКант в Современной педагогике/ Педагогика, 2012, №9, 49-50с. Горикова В.О. Культура диалога как ценность образования современного педагогака/ Педагогика, 2012, №9, 75-76с. Фельитейн Д.И. Проблемы психо-педагогических наук в 21в./ Педагогика, 2013, №1, 3-4с. Мориносян Т.Э. Роль педагогического наследия отечественных педагогов в развитии образования в странах СНГ/ Педагогика, 2013, №1, 110-111с. Егоров О.Г. Классическое образование в педагогической концепции Т.Н. Грановского/ Педагогика, 2013, №3.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz