Файл қосу

ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                   |
|3 денгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |                         |
|                         |                         |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-18.6.1.83/01-2013    |
|ПОӘК                     |№__ Басылым              |                         |
|Оқытушыға арналған пәннің|«___» ________ 20___ ж.  |                         |
|бағдарламасы             |                         |                         |
|«Ғылыми зерттеулерді     |                         |                         |
|ұйымдастыру және         |                         |                         |
|жоспарлау»               |                         |                         |





                       ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
              «ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕРДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖОСПАРЛАУ»
                          6М071700 – Жылуэнергетика
                        6М072300 – Техникалық физика
                              мамандықтары үшін


                          ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ

                                БАҒДАРЛАМАСЫ
































                                    Семей
                                    2013
                                   Кіріспе
      1 ӘЗІРЛЕГЕН
      ҚҰРАСТЫРУШЫ ________ «___» ______________ 20___ ж.
      Степанова О.А., «Техникалық физика және  жылуэнергетика»  кафедрасының
т.ғ.к., кафедра меңгерушісі


      2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1 «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының отырысында.
       «___» ______________ 20___ жылы, №___ хаттама.


      Кафедра меңгерушісі ___________ О.А. Степанова


      2.2 Инженерлік - технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік  кеңесінің
отырысында
      «___» ______________ 20___ жылы, №___ хаттама.


      Төрайымы ______________ С.С. Толеубекова



      3 БЕКІТІЛГЕН
      Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында  қабылданған  және
баспадан шығаруға рұқсат берілді.
      «___» ______________ 20___ жылы, № ___ хаттама.


      ОӘК төрайымы _____________ Г.К. Искакова


      4 АЛҒАШ ЕҢГІЗІЛГЕН.


























      Мазмұны



БАҒДАРЛАМАСЫ  1
1 Қолдану аймағы  4
2 Ережеге сілтеме 4
3 Жалпы мәліметтер     4
3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаты.  4
3.2 Пәнді оқып үйренудің мақсаты    5
3.3 Пәнді оқып-үйренудің негізгі міндеті     5
3.4 Курсты оқып үйренуге қойылатын талаптар  5
3.5 Курстың пререквизиттері     5
3.6 Курстың постреквизиттері    5
3.7 Оқу жоспарының көшірмесі    6
4 Оқытушыға арналған пәннің оқу бағдарламасы.    6
5 Магистранттардың өздік жұмысына арналған тақырыптар тізімі   8
6 Пәннің оқу әдістемелік картасы    8
7 Оқу – әдістемелік оқулықтармен қамту Картасы   10
8 қолданылған оқулықтар    10
8.1 Негізгі   10
8.2 Қосымша әдебиеттер 10
8.3 Internet ресурстары    10




1 Қолдану аймағы



      6М071700 – «Жылуэнергетика» (ғылыми-педагогикалық бағыт) және 6М072300
–   «Техникалық   физика»   (ғылыми-педагогикалық   бағыт)   мамандықтарының
магистранттарына арналған «Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру  және  жоспарлау»
пәнінің оқу әдістемелік кешеніне кіретін оқытушының жұмыс бағдарламасы





      2 Ережеге сілтеме



      «Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау» пәнінің  оқытушыларға
арналған жұмыс  бағдарламасы  мына  құжаттар  талаптарына  және  кеңестеріне
сәйкес оқу процесін ұйымдастыру үшін арналған:
       - Қазақстан Республикасының білім  беру  ісінің  мемлекеттік  жалпыға
         міндетті  стандарты.  23  тамыз  2012  ж.  №  1080  Жоғары   білім.
         Магистратура. Негізгі ережелер;
       - 6М071700 – «Жылуэнергетика» мамандығының типтік оқу жоспары;
       - 6М071700 – «Техникалық физика» мамандығының типтік оқу жоспары;
       - СТУ 042-СГУ-5-2012 Университет  стандарты  «Пәннің  оқу-әдістемелік
         кешенін әзірлеуге және рәсімдеуге арналған жалпы талаптар;
       - ДП 042-1.07-2012 Құжаттау тәртібі «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің
         құрылымы мен мазмұны.







      3 Жалпы мәліметтер




      3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаты.

      Ғылым,  білімнің  ерекше  түрі  және  оны  меңгерудегі  қызмет   болып
сипатталады. Заманауи таным бойынша ғылым,  өндірістік  білімдегі  қызметтік
болып табылады.  Бұл  қарапайым  түсікпен  салыстырғанда  ғылыми  тұрғысынан
жүйелігімен сипатталады, ал  жүйелілік  болса  өзінің  ғылыми  әдістемесінің
тұрақты негізіне ие. Қазіргі уақытта ғылым, танымның объективті  әдістерінің
жеткілікті арсеналына иелік етеді. Осы  курс  ғылыми  ізденістерді,  жобалар
мен  әзірлемелерді  жасауға  арналған  қажетті  мәселелерді,   аспектілерді,
заңдарды, принциптерді, тенденцияларды, әдістерді қарастырады.













      3.2 Пәнді оқып үйренудің мақсаты

      Ғылыми ізденіс жұмыстарын өткізу мен  ұйымдастыруға  арналған  базалық
білімдері мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Кәсіптік  білімін  жүйелендіру,
кеңейту  және  бекіту,  өздік  ғылыми  жұмысын  жүргізудегі,   зерттеу   мен
эксперимент жасаудағы дағдысын қалыптастыру



      3.3 Пәнді оқып-үйренудің негізгі міндеті

      Ғылыми  ізденіс  жұмыстарын  өткізу  мен   ұйымдастыруда   тәжірибелік
дағдысын дамыту; ғылыми тақырып  бойынша  диссертациялық  жұмысты  орындауда
арнайы әдебиеттерді  пайдаланудың  ерекшелігін  оқып  үйрену;  берілгендерді
өңдеу мен талдаудың түрлі әдістерін меңгеру.



      3.4 Курсты оқып үйренуге қойылатын талаптар

      Магистрант пәнді оқып үйрену нәтижесінде мыналарға міндетті:
      білуге:
      - ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдісін;
      меңгеруге:
      - қажетті мәліметтерді таңдау мен талдау әдістерін;
      басқара білуі:
      - ғылыми зерттеулердің  нәтижесі  бойынша  есепті,  баяндаманы  немесе
мақаланы құрастыру принциптері;
      істей білуі:
      -ғылыми   зерттеулердің   мақсатын,   міндеттері   мен    қорытындысын
тұжырымдауды, эксперимент нәтижесін теориялық алғышарттарымен салыстыруды;
      түсіне білуі:
      - теориялы-экспериментальды зерттеулерді талдауды және  ұсыныстар  мен
қорытындыны тұжырымдауды;
      көрсете білуі:
      - өлшеу нәтижелерді өңдеу әдістері мен қателіктерін бағалауды;
      ие болу:
      -  теориялық   алғышарттарды   дайындауға   қатысты   біліктілік   пен
білімділік, экспериментті жоспарлау мен жүргізу.



      3.5 Курстың пререквизиттері

      Курстың пререквизиттері мыналар болып табылады:
      - жоқ





      3.6 Курстың постреквизиттері

      Магистрлік диссертациямен жұмыс.

 3.7 Оқу жоспарының көшірмесі

      Оқу жоспарының көшірмесі 1-кестеде берілген.


                                         1 – кесте. Оқу жоспарының көшірмесі
|Курс                                                             |Семестр   |
|1                                                                |2         |
|Модуль 1. Ғылыми зерттеудің әдістемесі. Зерттеу бағытын таңдау              |
|Дәрістік сабақ                                                              |
|1 Кіріспе. Негізгі түсініктер мен анықтамалар.                   |1         |
|2 Ғылыми зерттеудің бағытын таңдау және ғылыми-ізденіс           |4         |
|жұмыстарының кезеңдері.                                          |          |
|3 Ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері.        |1         |
|Сарамандық сабақ                                                            |
|1 Ғылыми-ізденіс жұмыстарын ұйымдастыру.                         |2         |
|2 Ғылыми зерттеудің бағытын таңдау және ғылыми-ізденіс           |6         |
|жұмыстарының кезеңдері.                                          |          |
|Модуль 2. Зерттеу түрлері                                                   |
|Дәрістік сабақ                                                              |
|4 Ғылыми мәліметтерді іздеу, жинақтау және өңдеу.                |2         |
|5 Теориялық зерттеу.                                             |2         |
|6 Ғылыми және техникалық шығармашылықтағы модельдеу.             |1         |
|7 Эксперименттік зерттеу.                                        |1         |
|Эксперименттік зерттеу нәтижелерін өңдеу.                        |1         |
|Сарамандық сабақ                                                            |
|2 Ғылыми мәліметтерді іздеу, жинақтау және өңдеу.                |4         |
|3 Ғылыми және техникалық шығармашылықтағы модельдеу.             |2         |
|4 Эксперименттік зерттеу.                                        |2         |
|Модуль 3. Ғылыми жұмыс нәтижесін рәсімдеу                                   |
|Дәрістік сабақ                                                              |
|8 Ғылыми жұмыс нәтижесін рәсімдеу.                               |1         |
|9 Ғылыми зерттеудің тиімділігі және еңгізілуі.                   |1         |
|Сарамандық сабақ                                                            |
|8 Ғылыми жұмыс нәтижесін рәсімдеу.                               |12        |
|1                                                                |2         |
|9 Ғылыми зерттеудің тиімділігі және еңгізілуі.                   |2         |


      5 Магистранттардың өздік жұмысына арналған тақырыптар тізімі



      5.1 Зерттеудің өзектілігі, мақсаты, міндеті,  жұмысты  жүргізу  кезеңі
(реферат 1).
      5.2 Аналитикалық шолуға  арналған  материалдар,  аналитикалық  шолудың
жоспары (реферат 2).
      5.3 Аналитикалық шолу.
      5.4 Зерттеу проблемасы бойынша презентациялық материалдар.
      5.5 Нұсқа бойынша реферат (реферат 2).
      5.6 Реферат тақырыбы бойынша презентациялық материалдар.
      5.7 Әдістемелік нұсқаулар әзірлеу (нұсқа бойынша).
      5.8 Зерттеу материалы бойынша тезис немесе мақала.





      6 Пәннің оқу әдістемелік картасы



      Пәннің оқу әдістемелік картасы 3-кестеде көрсетілген.


                                   3 – кесте. Пәннің оқу әдістемелік картасы
|Тақырып                                    |Көрнекті   |Өздік оқу |Бақылау  |
|                                           |құралдар,  |сұрақтары |түрі     |
|                                           |ТОҚ,       |          |         |
|                                           |плокаттар, |          |         |
|                                           |зерт.      |          |         |
|                                           |стенд.     |          |         |
|Дәрістік сабақ |Сарамандық     |Зертханалық|           |          |         |
|               |сабақ          |сабақ      |           |          |         |
|1              |2              |3          |4          |5         |6        |
|Кіріспе.       |               |           |           |          |Конспект.|
|Негізгі        |               |           |           |          |         |
|түсініктер мен |               |           |           |          |         |
|анықтамалар.   |               |           |           |          |         |
|Ғылыми таным   |               |           |           |          |Конспект.|
|мен            |               |           |           |          |         |
|шығармашылықтың|               |           |           |          |         |
|әдістемелік    |               |           |           |          |         |
|негіздері.     |               |           |           |          |         |
|Ғылыми         |Ғылыми         |           |           |          |Конспект.|
|зерттеудің     |зерттеудің     |           |           |          |Есеп     |
|бағытын таңдау |бағытын таңдау |           |           |          |СС 1.    |
|және           |және           |           |           |          |Реферат 1|
|ғылыми-ізденіс |ғылыми-ізденіс |           |           |          |         |
|жұмыстарының   |жұмыстарының   |           |           |          |         |
|кезеңдері.     |кезеңдері.     |           |           |          |         |
|Ғылыми         |Ғылыми         |           |           |          |Конспект.|
|мәліметтерді   |мәліметтерді   |           |           |          |Есеп     |
|іздеу, жинақтау|іздеу, жинақтау|           |           |          |СС 2.    |
|және өңдеу.    |және өңдеу.    |           |           |          |Реферат  |
|               |               |           |           |          |2.       |
|               |               |           |           |          |Презентац|
|               |               |           |           |          |ия.      |
|Теориялық      |               |           |           |          |Конспект.|
|зерттеу.       |               |           |           |          |         |
|Ғылыми және    |Ғылыми және    |           |           |          |Конспект.|
|техникалық     |техникалық     |           |           |          |Есеп     |
|шығармашылықтағ|шығармашылықтағ|           |           |          |СС 3.    |
|ы модельдеу.   |ы модельдеу.   |           |           |          |         |
|Эксперименттік |Эксперименттік |           |           |          |Конспект.|
|зерттеу.       |зерттеу.       |           |           |          |Есеп     |
|               |               |           |           |          |СС 4.    |
                                                          3-кестенің жалғасы
|1              |2              |3          |4          |5         |6        |
|Эксперименттік |               |           |           |          |Конспект.|
|зерттеу        |               |           |           |          |Реферат  |
|нәтижелерін    |               |           |           |          |3.       |
|өңдеу          |               |           |           |          |Презентац|
|               |               |           |           |          |ия.      |
|Ғылыми жұмыс   |Ғылыми жұмыс   |           |           |          |Конспект.|
|нәтижесін      |нәтижесін      |           |           |          |Есеп     |
|рәсімдеу       |рәсімдеу.      |           |           |          |СС 5.    |
|               |               |           |           |          |Аналитика|
|               |               |           |           |          |лық шолу.|
|               |               |           |           |          |Әдістемел|
|               |               |           |           |          |ік       |
|               |               |           |           |          |нұсқау.  |
|Ғылыми         |Ғылыми         |           |           |          |Конспект.|
|зерттеудің     |зерттеудің     |           |           |          |Есеп     |
|тиімділігі және|тиімділігі және|           |           |          |СС 6.    |
|еңгізілуі      |еңгізілуі.     |           |           |          |Тезис    |
|               |               |           |           |          |(мақала).|












































      7 Оқу – әдістемелік оқулықтармен қамту Картасы


      Оқу – әдістемелік оқулықтармен қамту картасы 4-кестеде көрсетілген


4 – кесте. Оқу – әдістемелік оқулықтармен қамту картасы
|Оқулықтар,              |               |Студенттер саны |Қамту %           |
|оқу-әдістемелік         |               |                |                  |
|құралдардың аталуы      |               |                |                  |
|Основы научных          |э.б.           |20              |100               |
|исследований /В.И.      |               |                |                  |
|Крутов, И.М. Грушко,    |               |                |                  |
|В.В. Попов и др.; Под   |               |                |                  |
|ред. В.И. Крутова, В.В. |               |                |                  |
|Попова. – М.: Высш. Шк.,|               |                |                  |
|1989. – 400  с.         |               |                |                  |
|Сабитов Р.А. Основы     |э.б.           |20              |100               |
|научных исследований:   |               |                |                  |
|учебное пособие.:       |               |                |                  |
|Челябинск, 2002. – 132  |               |                |                  |
|с.                      |               |                |                  |
|Баскаков А. Я., Туленков|э.б.           |20              |100               |
|Н. В. Методология       |               |                |                  |
|научного исследования:  |               |                |                  |
|Учеб. Пособие – 2004. – |               |                |                  |
|№ 2. – С. 22–26.        |               |                |                  |
|Рузавин Г.И.  Методы    |э.б.           |20              |100               |
|научного исследования.  |               |                |                  |
|Изд-во «Мысль», 1974 г. |               |                |                  |
|121 с.                  |               |                |                  |



      8 қолданылған оқулықтар



      8.1 Негізгі

      8.1.1 Основы научных исследований  /В.И.  Крутов,  И.М.  Грушко,  В.В.
Попов и др.; Под ред. В.И. Крутова, В.В. Попова. – М.: Высш.  Шк.,  1989.  –
400 с.
      8.1.2 Сабитов Р.А.  Основы  научных  исследований:  учебное  пособие.:
Челябинск, 2002. – 132 с.

      8.2 Қосымша әдебиеттер

      8.2.1 Рузавин  Г.И.  Методы  научного  исследования.  Изд-во  «Мысль»,
1974 г. - 121 с.

      8.3 Internet ресурстары

      8.2.1 http://www.mega-dom.ru/
      8.2.2 http://viperson.ru/
      8.2.3 http://esco-ecosys.narod.ru/2003_4/
      8.2.4 http://www.aspirinby.org/
      8.2.5 http://festival.1september.ru/
      8.2.6 http://www.manbw.ru/
Пәндер