Файл қосу


Емдеу әдістері



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                    |
|                                                                           |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                  |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты          |ПОӘК         |ПОӘК 042.18-24.1. 03/02 2013 |
|«Жұқпалы емес ішкі аурулар,    |№1 басылым   |                             |
|клиникалық балау               |18.09.2013 ж |                             |
|рентгенологиясымен» І, ІІ, ІІІ |             |                             |
|пәнінің студенттерге арналған  |             |                             |
|оқу- әдістемелік бағдарлама    |             |                             |
|кешені                         |             |                             |


















           5В120100 «Ветеринариялық медицина» мамандығына арналған
   ««Жұқпалы емес ішкі аурулар, клиникалық балау рентгенологиясымен» І, ІІ,
                     ІІІ  пәнінен ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН




                     СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                    Семей
                                    2013
                                  Алғы сөз


     1. ӘЗІРЛЕНДІ


    Құрастырғандар: Тойкина Г.Н., ветеринария ғылымдарының кандидаты, Семей
қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің  «Ветеринариялық
медицина» кафедрасының профессоры м. а.
            Билялов  Е.Е.,   ветеринария   ғылымдарының   кандидаты   Семей
қаласының Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің  «Ветеринариялық
медицина» кафедрасының аға оқытушысы
         Ахметжанова А.Е., в.ғ. магистрі, Семей қаласының Шәкәрім  атындағы
мемлекеттік   университетінің   «Ветеринариялық   медицина»    кафедрасының
оқытушысы


                                                           «28»  08  2013 ж.


            2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

      2.1 Семей  қаласының Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
«Ветеринариялық медицина» кафедрасының отырысында
«03» 09  2013 жыл, № 1 хаттама.

Кафедра меңгерушісі, профессор м.а.
Г.Тойкина


      2.2Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында

« 09 » 09     2013     жыл, № 1 хаттама


Төрайымы
             А. Тлеубаева


            3 БЕКІТІЛДІ


Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  шығаруға
мақұлданған  және  ұсынылған.
« 18 » 09   2013     жыл, №  1 хаттама






ОӘК төрайымы, ОӘЖ проректоры              Г. Искакова


      4 АЛҒАШҚЫ ЕНГІЗІЛУІ












                                   Мазмұны

1                                                                      Жалпы
ереже.......................................................................
...............................4
2    Пәннің   мазмұны   және    сабақ    тақырыптарына    сәйкес    бөлінген
сағат............5
3           Пәнді          оқуға          арналған           оқу-әдістемелік
нұсқаулар...........................................9
4                                                                       Курс
форматы.....................................................................
..............................10
5                                                                       Курс
саясаты.....................................................................
................................10
6                                                                    Бағалау
саясаты.....................................................................
...........................11
7
Әдебиеттер.................................................................
.......................................11
          1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

       1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
      Тойкина Г.Н.,  ветеринария  ғылымдарының  кандидаты,  Семей  қаласының
Шәкәрім    атындағы        мемлекеттік    университетінің   «Ветеринариялық
медицина» кафедрасының профессоры м. а.
        БиляловЕ.Е., ветеринария  ғылымдарының  кандидаты  Семей  қаласының
Шәкәрім атындағы  мемлекеттік  университетінің  «Ветеринариялық   медицина»
кафедрасының  аға оқытушысы
     Ахметжанова А.Е., в.ғ.  магистрі,  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы
мемлекеттік   университетінің   «Ветеринариялық   медицина»    кафедрасының
оқытушысы
         Байланыс ақпараты- тел. 53-19-20, № 6 оқу ғимараты, кабинет 3;
      Сабақ өткізу орны - аудиториялар:  203, 121
          Пәннің  атауы  «Жұқпалы  емес  ішкі  аурулар,  клиникалық   балау
рентгенологиясымен» І, ІІ, ІІІ;
      Кредиттің саны: 7


      1.2. Пәннің қысқаша мазмұны:
        «Жұқпалы емес ішкі аурулар, клиникалық балау рентгенологиясымен»  І,
ІІ, ІІІ  пәні - ветеринариялық, басқадай  ғылым  мен  техника  және  өндіріс
жетістіктерін  ескере  отырып,  ауыл  шаруашылық   жануарларының   ауруларын
анықтау үшін,  қазіргі   кездегі  зерттеу  әдістерін   меңгеруді  үйрететін,
соның негізінде  қажетті емдеу, алдын  алу  және  басқа  да   ветеринариялық
шараларды  қолдануды үйрететін  клиникалық  ветеринарияның бөлімі.
      Клиникалық  зерттеудің  мақсаты  -  түрлі  әдістерді  қолдана   отырып
жануарларды  клиникалық  қарау,   сипау,   нұқу,   тындау,   рентгенография,
электрография, эндоскопия, қанды, несепті, нәжісті, асқазан, ұлтабар,  қарын
сөлдерін тексеруде  физикалық,  химиялық  және   микроскопиялық   зерттеулер
мен  басқа  да  әдістерін  қолдану  мүмкіндіктерін  оқытады.  Пән  ветеринар
дәрігері мамандығын қалыптастырудағы негізгі пән  болып  есептеледі  сонымен
қатар, мамандық этикасы мен деонтологиялық қағиданы сақтауға тәрбиелейді.


      1.3 Пәнді оқудың мақсаты:
     Жануарлардың ауруларын анықтап  жетістіктегі тиімді ветеринариялық  іс
шараларды көрсетуді үйрену және оның алдын алу  барысында   қазіргі  кездегі
клиникалық,  лабораториялық  және   арнайы  зерттеу  әдістерін    меңгеруге,
лайықталған  мәліметтерді  жинақтап және  талқылап, әсер  етуші  факторларға
организмнің  анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін  бағалау және  қажетті
 көмек  шараларын  қарастыруды меңгеру болып табылады.


      1.4 . Пәнді оқытудың негізгі мақсаты:
      Ауылшаруашылық  және  басқадай   жануарлардың   адамзат   игілігіндегі
маңыздылығына  байланысты  –  жануарларды  аурулардан  сақтау,  емдеу   және
зерттеу жоспары  мен  әдістерін  оқыту,  ауру  үрдісін  білу  методологиясын
меңгерту болып табылады.


      1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек:
      - Ауыл шаруашылық жануарларының түріне, өсіру мақсатына  байланысты  –
клиникалық тексеруді (қарау, пальпация, перкуссия, аускультация);
             -Арнайы     зерттеулер     (рентгенография,     рентгеноскопия,
электрокардиография, эндоскопия, руменография, фонокардиография т.б.)
         - Лабораториялық   зерттеу   әдістерін;
         -  Организмнің  физиологиялық  және   патологиялық  жағдайларындағы
дәрілік заттардың  әсер ету  ерекшеліктерін, олардың сипаттамасын, әсер  ету
механизмін, қолдануға болатын және  болмайтын  жағдайларын;
        - Лабораториялық диагностикумдармен   жұмыс  істеу;
        - Жаңа аспаптармен, құралдармен   жұмыс  істеу;
        - Пәнді жан-жақты   теория   жүзінде   білу керек.
        - Ауру малды  өздігінен  тексеруді;
        - Малдың ауруын  нақтылы    анықтауды;
         -  Жануарларды     жан-жақты     емдеу   алдын     алу      жөнінде
жоспарлы    істерді   ұйымдастыруды;
        - Шаруашылық жағдайында әртүрлі  жануарларға  диагностикалық,  емдеу
және алдын алу  шараларын өткізудегі  ресімделетін  клиникалық   құжаттарды.
Шаруашылық бағытына қарай малдың физиологиялық жағдайына, жасына,  жынысына,
салмағына  байланысты  диспансеризацияны  жүргізу ерекшеліктерімен   олардың
 ауруларын   емдеу  тиімділігінің   нәтижелерін   шығаруды;
        - Тұжырымдамаларды дұрыс пайдаланып жетістіктерді меңгеру.



       1.6  Курстың пререквизиттері:

           1.6.1 Фармакология және токсикологиясы
           1.6.2 Жануарлар патологиясы
           1.6.3 Жануарлар физиологиясы





       1.7 Курстың постреквизиттері:

           1.7.1 Індеттану және індеттік аурулар
           1.7.2 Паразитология және инвазиялық аурулар

1. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТАҚЫРЫПТАРЫНА СӘЙКЕС БӨЛІНГЕН САҒАТ

                                6-шы семестр

                                                                     Кесте 1
|№   |Тақырыптың аталуы                        |Сағаты              |Әдебие|
|р/с |                                         |                    |ттер  |
|    |                                         |Дәр|Зер|Тәж|СОӨ|СӨЖ|      |
|    |                                         |іс |т  |іри|Ж  |   |      |
|    |                                         |   |   |бе |   |   |      |
|1   |2                                        |3  |4  |5  |6  |7  |8     |
|Модуль 1 Терапиялық негіздеме. Физиоемдеу                                 |
|1   |Кіріспе және пәннің  тарихы,             |1  |   |   |   |   |      |
|    |рентгенология ілімінің ветеринария       |   |   |   |   |   |Осы   |
|    |саласындағы маңызы.                      |   |   |   |   |   |оқу-әд|
|    |                                         |   |   |   |   |   |істеме|
|    |                                         |   |   |   |   |   |-лік  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |кешен-|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нің   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |7-ші  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |тарауы|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нда   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |көрсет|
|    |                                         |   |   |   |   |   |іл-ген|
|    |                                         |   |   |   |   |   |:     |
|    |                                         |   |   |   |   |   |әдебие|
|    |                                         |   |   |   |   |   |ттер  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |      |
|    |                                         |   |   |   |   |   |      |
|    |                                         |   |   |   |   |   |Осы   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |оқу-әд|
|    |                                         |   |   |   |   |   |істеме|
|    |                                         |   |   |   |   |   |-лік  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |кешен-|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нің   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |7-ші  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |тарауы|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нда   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |көрсет|
|    |                                         |   |   |   |   |   |іл-ген|
|    |                                         |   |   |   |   |   |:     |
|    |                                         |   |   |   |   |   |әдебие|
|    |                                         |   |   |   |   |   |ттер  |
|    |Техникалық қауіпсіздік. Сумен, жылулықпен|   |1  |   |   |   |      |
|    |емдеудің ветеринариялық терапиядағы      |   |   |   |   |   |      |
|    |маңызы.                                  |   |   |   |   |   |      |
|    |Техникалық қауіпсіздік. Сумен, жылулықпен|   |   |1  |   |   |      |
|    |емдеудің ветеринариялық терапиядағы      |   |   |   |   |   |      |
|    |маңызы                                   |   |   |   |   |   |      |
|    |Диспансеризация. Анемия, жүрек ақаулары, |   |   |   |1,5|4,5|      |
|    |төл аурулары, жарақатты перикардит.      |   |   |   |   |   |      |
|2   |Жалпы терапия.                           |1  |   |   |   |   |      |
|    |Терапиялық техниканы меңгеру. Оттегі     |   |1  |   |   |   |      |
|    |байытылған ортада емдеуге                |   |   |   |   |   |      |
|    |қажеттіліктермен танысу,                 |   |   |   |   |   |      |
|    |зертханалық-тәжірибелік жағдайда танысу. |   |   |   |   |   |      |
|    | Терапиялық техниканы меңгеру. Оттегі    |   |   |1  |   |   |      |
|    |байытылған ортада емдеуге                |   |   |   |   |   |      |
|    |қажеттіліктермен танысу,                 |   |   |   |   |   |      |
|    |зертханалық-тәжірибелік жағдайда танысу. |   |   |   |   |   |      |
|    |Пневмония, оксигенозотерапия.            |   |   |   |1,5|4,5|      |
|    |пневмоторакс, өкпе эмфиземасының         |   |   |   |   |   |      |
|    |клиникалық белгілері, жоғары тыныс       |   |   |   |   |   |      |
|    |жолдарының аурулары.                     |   |   |   |   |   |      |
|3   |Аурулардан жалпы және арнайы             |1  |   |   |   |   |      |
|    |сақтандырудың теориялық негізі.          |   |   |   |   |   |      |
|    |Электр тоғын пайдалану арқылы емдеу      |   |1  |   |   |   |      |
|    |түрлерімен тәжірибелік тұрғыда танысу.   |   |   |   |   |   |      |
|    |Электр тоғын пайдалану арқылы емдеу      |   |   |1  |   |   |      |
|    |түрлерімен тәжірибелік тұрғыда танысу.   |   |   |   |   |   |      |
|    |                                         |   |   |   |   |   |      |
|    |Қорытынды сабақ                          |   |   |   |   |   |      |
|    |Электоркардиография  және                |   |   |   |1,5|4,5|      |
|    |фонокардиография  оның  клиникалық       |   |   |   |   |   |      |
|    |маңызы. Қорытынды сабақ.                 |   |   |   |   |   |      |
|Модуль 2 Тыныс алу жүйесінің аурулары.                                    |
|4   |Ішкі ағзалар аурулары - көкірек және     |1  |   |   |   |   |      |
|    |құрсақ қуысы мүшелерінің жануар түрлеріне|   |   |   |   |   |      |
|    |қарай топографиялық ерекшелігі.          |   |   |   |   |   |Осы   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |оқу-әд|
|    |                                         |   |   |   |   |   |істеме|
|    |                                         |   |   |   |   |   |-лік  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |кешен-|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нің   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |7-ші  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |тарауы|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нда   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |көрсет|
|    |                                         |   |   |   |   |   |іл-ген|
|    |                                         |   |   |   |   |   |:     |
|    |                                         |   |   |   |   |   |әдебие|
|    |                                         |   |   |   |   |   |ттер  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |      |
|    |                                         |   |   |   |   |   |Осы   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |оқу-әд|
|    |                                         |   |   |   |   |   |істеме|
|    |                                         |   |   |   |   |   |-лік  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |кешен-|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нің   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |7-ші  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |тарауы|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нда   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |көрсет|
|    |                                         |   |   |   |   |   |іл-ген|
|    |                                         |   |   |   |   |   |әдебие|
|    |                                         |   |   |   |   |   |ттер  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |      |
|    |                                         |   |   |   |   |   |      |
|    |                                         |   |   |   |   |   |Осы   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |оқу-әд|
|    |                                         |   |   |   |   |   |істеме|
|    |                                         |   |   |   |   |   |-лік  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |кешен-|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нің   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |7-ші  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |тарауы|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нда   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |көрсет|
|    |                                         |   |   |   |   |   |іл-ген|
|    |                                         |   |   |   |   |   |әдебие|
|    |                                         |   |   |   |   |   |ттер  |
|    |Әртүрлі жануарлардың көкірек-құрсақ      |   |1  |   |   |   |      |
|    |қуыстарында орналасқан мүшелердің        |   |   |   |   |   |      |
|    |топографиясы мен салыстырмалы тексеру    |   |   |   |   |   |      |
|    |әдістерін үйрену.                        |   |   |   |   |   |      |
|    |Әртүрлі жануарлардың көкірек-құрсақ      |   |   |1  |   |   |      |
|    |қуыстарында орналасқан мүшелердің        |   |   |   |   |   |      |
|    |топографиясы мен салыстырмалы тексеру    |   |   |   |   |   |      |
|    |әдістерін үйрену.                        |   |   |   |   |   |      |
|    |Рентгеноскопия, рентгенография,          |   |   |   |1,5|4,5|      |
|    |флюрография оның манызы және ережелері.  |   |   |   |   |   |      |
|    |Рентгенографияға түсіру ережелері ауру   |   |   |   |   |   |      |
|    |тарихы.                                  |   |   |   |   |   |      |
|5.  |Тыныс алу жүйесінің аурулары. Жоғарғы    |1  |   |   |   |   |      |
|    |тыныс алу жолдарының аурулары.           |   |   |   |   |   |      |
|    |Тыныс алу жүйесін тексеру әдістерін      |   |1  |   |   |   |      |
|    |меңгеру, салыстырмалы тексеру.           |   |   |   |   |   |      |
|    |Тыныс алу жүйесін тексеру әдістерін      |   |   |1  |   |   |      |
|    |меңгеру, салыстырмалы тексеру.           |   |   |   |   |   |      |
|    |Клиникалық тексерудің жоспары. Тіркеу    |   |   |   |1,5|4,5|      |
|    |және анемнез.                            |   |   |   |   |   |      |
|6.  |Бронхы және өкпе  аурлары. Өкпе          |1  |   |   |   |   |      |
|    |патологияларын ажырату,                  |   |   |   |   |   |      |
|    |Бронхы мен рентгенографиялық             |   |1  |   |   |   |      |
|    |зерттеулердегі көріністерге сипаттама    |   |   |   |   |   |      |
|    |беру.                                    |   |   |   |   |   |      |
|    |Бронхы мен өкпе патологияларын ажырату,  |   |   |1  |   |   |      |
|    |рентгенографиялық зерттеулердегі         |   |   |   |   |   |      |
|    |көріністерге сипаттама беру.             |   |   |   |   |   |      |
|    |Жануарларға жақындау ережелері және      |   |   |   |1,5|4,5|      |
|    |бекіту әдістері. Жүрек дүрсілі аймағын   |   |   |   |   |   |      |
|    |көру, тыңдау және сипау. Эндокардит және |   |   |   |   |   |      |
|    |перикардит аурулары.                     |   |   |   |   |   |      |
|7.  |Төлдерде жиі кездесетін тыныс жүйесінің  |1  |   |   |   |   |      |
|    |аурулары.                                |   |   |   |   |   |      |
|    |Аралық бақылау.                          |   |1  |   |   |   |      |
|    |Аралық бақылау                           |   |   |1  |   |   |      |
|    |Төл аурулары                             |   |   |   |1,5|4,5|      |
|Модуль 3 Ас қорыту жүйесінің аурулары                                     |
|8   |Ас қорыту жүйесінің аурулары.            |1  |   |   |   |   |Осы   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |оқу-әд|
|    |                                         |   |   |   |   |   |істеме|
|    |                                         |   |   |   |   |   |-лік  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |кешен-|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нің   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |7-ші  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |тарауы|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нда   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |көрсет|
|    |                                         |   |   |   |   |   |іл-ген|
|    |                                         |   |   |   |   |   |әдебие|
|    |                                         |   |   |   |   |   |ттер  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |      |
|    |                                         |   |   |   |   |   |Осы   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |оқу-әд|
|    |                                         |   |   |   |   |   |істеме|
|    |                                         |   |   |   |   |   |-лік  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |кешен-|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нің   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |7-ші  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |тарауы|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нда   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |көрсет|
|    |                                         |   |   |   |   |   |ілген |
|    |                                         |   |   |   |   |   |әдебие|
|    |                                         |   |   |   |   |   |ттер  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |әдебие|
|    |                                         |   |   |   |   |   |ттер  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |      |
|    |                                         |   |   |   |   |   |Осы   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |оқу-әд|
|    |                                         |   |   |   |   |   |істеме|
|    |                                         |   |   |   |   |   |-лік  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |кешен-|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нің   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |7-ші  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |тарауы|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нда   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |көрсет|
|    |                                         |   |   |   |   |   |іл-ген|
|    |                                         |   |   |   |   |   |әдебие|
|    |                                         |   |   |   |   |   |ттер  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |      |
|    |                                         |   |   |   |   |   |Осы   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |оқу-әд|
|    |                                         |   |   |   |   |   |істеме|
|    |                                         |   |   |   |   |   |-лік  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |кешен-|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нің   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |7-ші  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |тарауы|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нда   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |көрсет|
|    |                                         |   |   |   |   |   |іл-ген|
|    |                                         |   |   |   |   |   |әдебие|
|    |                                         |   |   |   |   |   |ттер  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |      |
|    |                                         |   |   |   |   |   |Осы   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |оқу-әд|
|    |                                         |   |   |   |   |   |істеме|
|    |                                         |   |   |   |   |   |-лік  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |кешен-|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нің   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |7-ші  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |тарауы|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нда   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |көрсет|
|    |                                         |   |   |   |   |   |іл-ген|
|    |                                         |   |   |   |   |   |әдебие|
|    |                                         |   |   |   |   |   |ттер  |
|    |Ас қорыту жүйесі қызметін салыстырмалы   |   |1  |   |   |   |      |
|    |жағдайда тексеру әдістерін қолдану.      |   |   |   |   |   |      |
|    |Ас қорыту жүйесі қызметін салыстырмалы   |   |   |1  |   |   |      |
|    |жағдайда тексеру әдістерін қолдану.      |   |   |   |   |   |      |
|    |Жүрек қан тамыр  жүйесін  тексеру        |   |   |   |1,5|4,5|      |
|    |әдістері.  Жүрек  дүрсілінің  ең айқын   |   |   |   |   |   |      |
|    |естілетін орны.                          |   |   |   |   |   |      |
|9   |Ауыз қуысы және жұтқыншақ аурулары.      |1  |   |   |   |   |      |
|    |Ауыз қуысы мен жұтқыншақ, қңеш ауруларын |   |1  |   |   |   |      |
|    |тексер білу, зондтарды пайдалану         |   |   |   |   |   |      |
|    |тәсілдерін меңгеру.                      |   |   |   |   |   |      |
|    |Ауыз қуысы мен жұтқыншақ, өңеш ауруларын |   |   |1  |   |   |      |
|    |тексер білу, зондтарды пайдалану         |   |   |   |   |   |      |
|    |тәсілдерін меңгеру.                      |   |   |   |   |   |      |
|    |Миокардит және миокардоз.                |   |   |   |1,5|4,5|      |
|10  |Қарын және ішектер аурулары.             |1  |   |   |   |   |      |
|    |Ас қорыту жоддарын тексерудің            |   |1  |   |   |   |      |
|    |салыстырмалылығын үйрену.                |   |   |   |   |   |      |
|    |Ас қорыту жоддарын тексерудің            |   |   |1  |   |   |      |
|    |салыстырмалылығын үйрену                 |   |   |   |   |   |      |
|    |Бронхиттер,  пневмония  /эндоскопия,     |   |   |   |1,5|4,5|      |
|    |риноскопия,  ларингоскопия, перкуссия,   |   |   |   |   |   |      |
|    |рентгенография, флюорография, зонд       |   |   |   |   |   |      |
|    |жіберу/.                                 |   |   |   |   |   |      |
|11  |Күйіс қайыратын жануарлардың алдыңғы     |1  |   |   |   |   |      |
|    |қарыншақтарының аурулары.                |   |   |   |   |   |      |
|    |Күйіс қайыратын малдардың мес қарын жынын|   |1  |   |   |   |      |
|    |зертханалық жағдайда тексеру.            |   |   |   |   |   |      |
|    |Күйіс қайыратын малдардың мес қарын жынын|   |   |1  |   |   |      |
|    |зертханалық жағдайда тексеру.            |   |   |   |   |   |      |
|    |Жануарлардың көкірек қуысын нұқу,        |   |   |   |1,5|4,5|      |
|    |Плегофония. Өкпенің функционалдық        |   |   |   |   |   |      |
|    |қабілетін тексеру. Жүректі тыңдау. Жүрек |   |   |   |   |   |      |
|    |тондары.                                 |   |   |   |   |   |      |
|12  |Жылқы және түйенің ас қорыту жүйесінің   |1  |   |   |   |   |      |
|    |аурулары.                                |   |   |   |   |   |      |
|    |Жылқы және түйе малдарында  жиі          |   |1  |   |   |   |      |
|    |кездесетін ас қорыту жүйесі ауруларын    |   |   |   |   |   |      |
|    |анықтау.                                 |   |   |   |   |   |      |
|    |Жылқы және түйе малдарында жиі кездесетін|   |   |1  |   |   |      |
|    |ас қорыту жүйесі ауруларын анықтау       |   |   |   |   |   |      |
|    |Жүрек шулары.  Миокардиосклероз және     |   |   |   |1,5|4,5|      |
|    |миокардиофиброз. Жүрек-қан тамыр         |   |   |   |   |   |      |
|    |жүйесінің функционалдық қабілетін        |   |   |   |   |   |      |
|    |тексеру.                                 |   |   |   |   |   |      |
|13  |Төлдерде жиі кездесетін ас қорыту        |1  |   |   |   |   |      |
|    |жүйесінің аурулары.                      |   |   |   |   |   |      |
|    |Төлдердің ас қорыту жүйесі қызметінің    |   |1  |   |   |   |      |
|    |ауруларының дамуын бағалау. Қорытынды    |   |   |   |   |   |      |
|    |сабақ.                                   |   |   |   |   |   |      |
|    |Төлдердің ас қорыту жүйесі қызметінің    |   |   |1  |   |   |      |
|    |ауруларының дамуын бағалау. Қорытынды    |   |   |   |   |   |      |
|    |сабақ                                    |   |   |   |   |   |      |
|    |Аритмияның түрлері.                      |   |   |   |1,5|4,5|      |
|Модуль 4 Жүрек қан тамырлар жүйесінің аурулары                            |
|14  |Жүрек қан тамырлар жүйесінің аурулары.   |1  |   |   |   |   |      |
|    |                                         |   |   |   |   |   |      |
|    |                                         |   |   |   |   |   |Осы   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |оқу-әд|
|    |                                         |   |   |   |   |   |істеме|
|    |                                         |   |   |   |   |   |-лік  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |кешен-|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нің   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |7-ші  |
|    |                                         |   |   |   |   |   |тарауы|
|    |                                         |   |   |   |   |   |нда   |
|    |                                         |   |   |   |   |   |көрсет|
|    |                                         |   |   |   |   |   |іл-ген|
|    |                                         |   |   |   |   |   |:     |
|    |                                         |   |   |   |   |   |әдебие|
|    |                                         |   |   |   |   |   |ттер  |
|    |Жүрек ақауларының дамуы, алдын алу.      |   |1  |   |   |   |      |
|    |Жүрек ақауларының дамуы, алдын алу       |   |   |1  |   |   |      |
|    |Қосалқы  қуыстарды  (мандай,  жоғарғы    |   |   |   |1,5|4,5|      |
|    |жақ,  аулы  қапшықты:  пішіні,     қызуы,|   |   |   |   |   |      |
|    |нұқығанда шығатын  дыбысы),  көмей,      |   |   |   |   |   |      |
|    |кеңірдек,  жөтелді тексеру.              |   |   |   |   |   |      |
|15  |Жүрек қызметінің жеткіліксіздігі.        |1  |   |   |   |   |      |
|    |Қан тамырлары қызметінің                 |   |1  |   |   |   |      |
|    |жеткіліксіздігінің негіздемесі.          |   |   |   |   |   |      |
|    |Аралық бақылау.                          |   |   |   |   |   |      |
|    |Қан тамырлары қызметінің                 |   |   |1  |   |   |      |
|    |жеткіліксіздігінің негіздемесі           |   |   |   |   |   |      |
|    |Аралық бақылау                           |   |   |   |   |   |      |
|    |Қан тамыр аурулары                       |   |   |   |1,5|4,5|      |
|БАРЛЫҒЫ:                                      |15 |15 |15 |22,|67,|      |
|                                              |   |   |   |5  |5  |      |



                                7-ші семестр

                                                                     Кесте 2

|№   |Тақырыптың аталуы                          |Сағаты          |Әдебиет-|
|р/с |                                           |                |тер     |
|    |                                           |Дәр|Зер|СОӨ|СӨЖ|        |
|    |                                           |іс |тха|Ж  |   |        |
|    |                                           |   |на |   |   |        |
|1   |2                                          |3  |4  |5  |6  |7       |
|Модуль 1 Терапиялық негіздеме. Физиоемдеу                                 |
|1   |Кіріспе және пәннің  тарихы                |1  |   |   |   |Осы     |
|    |                                           |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |Сумен жылулықпен емдеу                     |   |1  |   |   |        |
|    |Диспансеризация                            |   |   |1  |3  |        |
|2   |Жалпы терапия және алдына алу шаралары     |1  |   |   |   |        |
|    |Электр тоғымен емдеу                       |   |1  |   |   |        |
|    |Анемия, пневмония, оксигенозотерапия;      |   |   |1  |3  |        |
|3   |Емдеу әдістері                             |1  |   |   |   |        |
|    |Электр тоғымен емдеу                       |   |1  |   |   |        |
|    |Төл аурулары, жарақатты перикардит,        |   |   |1  |3  |        |
|    |перитонит, пневмоторакс                    |   |   |   |   |        |
|4   |Физиотерапия                               |1  |   |   |   |Осы     |
|    |                                           |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |Жарық сәулесімен емдеу                     |   |1  |   |   |        |
|    |Өкпе эмфиземасының клиникалық белгілері    |   |   |1  |3  |        |
|5   |Физиотерапия                               |1  |   |   |   |        |
|    |Физиотерапия. Қорытынды сабақ.             |   |1  |   |   |        |
|    |Жоғарғы тыныс жолдарының аурулары          |   |   |1  |3  |        |
|6   |Жүрек қан тамырының жүйесінің аурулары     |1  |   |   |   |Осы     |
|    |                                           |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |Ауру малды клиникалық тексеру /Жүрек       |   |1  |   |   |        |
|    |аурулары/                                  |   |   |   |   |        |
|    |Электрокардиография және фонокардиография  |   |   |1  |3  |        |
|7   |Жүрек қан тамырының жүйесінің аурулары     |1  |   |   |   |        |
|    |Аралық бақылау                             |   |1  |   |   |        |
|    |Ренгеноскопия, рентгеноскопия, флюрография |   |   |1  |3  |        |
|Модуль 2 Ішкі мүшелер аурулары                                            |
|8   |Жүрек қан тамырының жүйесінің аурулары     |1  |   |   |   |Осы     |
|    |                                           |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |Қорытынды сабақ /Жүрек аурулары/           |   |1  |   |   |        |
|    |Жүрек дүрсілі аймағын көру және сипау.     |   |   |1  |3  |        |
|    |Эндокардит және перикардит                 |   |   |   |   |        |
|9   |Тыныс алу жүйесінің аурулары               |1  |   |   |   |        |
|    |Ауру малды зертханалық тексеру             |   |1  |   |   |        |
|    |Миокардит және миокардоз.                  |   |   |1  |3  |        |
|10  |Тыныс алу жүйесінің аурулары               |1  |   |   |   |Осы     |
|    |                                           |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |Ауру малды клиникалық тексеру / Қан тамыры |   |1  |   |   |        |
|    |жүйесінің аурулары/                        |   |   |   |   |        |
|    |Бронхит, пневмония                         |   |   |1  |3  |        |
|11  |Тыныс алу жүйесінің аурулары               |1  |   |   |   |        |
|    |Ауру малды зертханалық тексеру             |   |1  |   |   |        |
|    |Жануарлардың көкірек қуысын нұқу           |   |   |1  |3  |        |
|Модуль 3  Ас қорыту жүйесінің аурулары                                    |
|12  |Ас қорыту жүйесінің аурулары               |1  |   |   |   |Осы     |
|    |                                           |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |Қан тамыры жүйесінің аурулары Қорытынды    |   |1  |   |   |        |
|    |сабақ.                                     |   |   |   |   |        |
|    |Жүректі тыңдау. Жүрек тондары. Жүрек       |   |   |1  |3  |        |
|    |шулары. Миокардиосклероз және              |   |   |   |   |        |
|    |миокардиофиброз.                           |   |   |   |   |        |
|13  |Алдынғы қарыншақтарының аурулары           |1  |   |   |   |        |
|    |Ауру малды клиникалық тексеру /            |   |1  |   |   |        |
|    |бронхопневмония                            |   |   |   |   |        |
|    |Жануарларда қызыл және көк қан тамыр       |   |   |1  |3  |        |
|    |қысымын анықтау. Жүрек қантамыр жүйесінің  |   |   |   |   |        |
|    |функционалдық қабілетін тексеру            |   |   |   |   |        |
|    |                                           |   |   |   |   |Осы     |
|    |                                           |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|14  |Асқазанның аурулары                        |1  |   |   |   |        |
|    |Ауру малды зертханалық тексеру             |   |1  |   |   |        |
|    |Аритмияның түрлері                         |   |   |1  |3  |        |
|15  |Ішектердің аурулары Оттегімен байытылған   |1  |   |   |   |        |
|    |ортада емдеу.                              |   |   |   |   |        |
|    |Қорытынды сабақ . Тыныс алу жүйесінің      |   |1  |   |   |        |
|    |Оттегімен байытылған ортада емдеу. аурулары|   |   |   |   |        |
|    |Қосалқы қуыстар (маңдай, жоғарғы жақ, ауалы|   |   |1  |3  |        |
|    |қапшықты, пішінін, қызуы, нұқығанда шығатын|   |   |   |   |        |
|    |дыбыстар)  көмей, кеңірдек, жөтелді тексеру|   |   |   |   |        |

               8-ші семестр                                          Кесте 2

|№   |Тақырыптың аталуы                          |Сағаты          |Әдебиет-|
|р/с |                                           |                |тер     |
|    |                                           |Дәр|Зер|СОӨ|СӨЖ|        |
|    |                                           |іс |тха|Ж  |   |        |
|    |                                           |   |на |   |   |        |
|1   |2                                          |3  |4  |5  |6  |7       |
|Модуль 1 Гастроэнтериттер                                                 |
| 1  |Гастроэнтериттер.                          |1  |   |   |   |        |
|    |                                           |   |   |   |   |        |
|    |                                           |   |   |   |   |Осы     |
|    |                                           |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |                                           |   |   |   |   |        |
|    |                                           |   |   |   |   |        |
|    |                                           |   |   |   |   |Осы     |
|    |                                           |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |Гастроэнтерит ауруын арнайы әдістер арқылы |   |1  |   |   |        |
|    |тексерудің зертханалық маңыздылығы.        |   |   |   |   |        |
|    |Копростаз, химостаз. Гастроэнтероколит,    |   |   |1  |3  |        |
|    |тимпания, мес қарының атония және          |   |   |   |   |        |
|    |гипотониясы.                               |   |   |   |   |        |
|2   |Шаншу құбылысымен сипатталатың аурулары.   |1  |   |   |   |        |
|    |Жылқы шаншу ауруларын емдеу,анықтау        |   |1  |   |   |        |
|    |техникасына меңгеру.                       |   |   |   |   |        |
|    |Жылқының гастритті                         |   |   |1  |3  |        |
|3   |Бауыр аурулары.                            |1  |   |   |   |        |
|    |Ауруды анықтау,түрлерін ажырату, клиникалық|   |1  |   |   |        |
|    |тексеруді тұжырымдау.                      |   |   |   |   |        |
|    |Гепатоз, гепатит.  Қорытынды сабақ         |   |   |1  |3  |        |
|4   |Гепатит.                                   |1  |   |   |   |        |
|    |Зертханалық зерттеу дәйектемелері          |   |1  |   |   |        |
|    |Бауыр ауруының түрлері.                    |   |   |1  |3  |        |
|5   |Гепатоз.                                   |1  |   |   |   |        |
|    |Клиникалық тексеруді тұжырымдау.           |   |1  |   |   |        |
|    |Қорытынды сабақ.                           |   |   |   |   |        |
|    |Бауыр ауруының клиникалық белгілері.       |   |   |1  |3  |        |
|Модуль 2 Зәр шығару және жыныс жүйесінің аурулары                         |
|6   |Зәр шығару жүйесінің аурулары Бүйрек       |1  |   |   |   |        |
|    |ауруларының дамуы, алдын алу жолдары       |   |   |   |   |Осы     |
|    |                                           |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |                                           |   |   |   |   |        |
|    |                                           |   |   |   |   |Осы     |
|    |                                           |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |Анықтау әдістері, арнайы құралдарды        |   |1  |   |   |        |
|    |ажырату, зертханалық жағдайда анықтау      |   |   |   |   |        |
|    |тәсілдерін меңгеру                         |   |   |   |   |        |
|    |Несептас  ауруы. Қосымша  тәсілдермен  зәр |   |   |1  |3  |        |
|    |шығару мүшелерін зерттеу.                  |   |   |   |   |        |
|    |Бүйрек ауруларының дамуы, алдын алу        |1  |   |   |   |        |
|    |жолдары.                                   |   |   |   |   |        |
|    |Бүйрек ауруларына байланысты жүргізілетін  |   |1  |   |   |        |
|    |зертханалық тексеру түрлері.               |   |   |   |   |        |
|    |Нефроз.                                    |   |   |1  |3  |        |
|7.  |Қуық және несеп шығару жолдарының аурулары.|1  |   |   |   |        |
|    |Жыныс мүшелер аурулары                     |   |   |   |   |        |
|    |Қуық және несеп жолдары және бүйрек        |   |1  |   |   |        |
|    |ауруларына байланысты жүргізілетін         |   |   |   |   |        |
|    |зертханалық тексеру түрлері. Аралық бақылау|   |   |   |   |        |
|    |Іш перденің қабынуы (перитонит). Төлдердің |   |   |1  |3  |        |
|    |ішек-қарын қабығының қабынуы.              |   |   |   |   |        |
|Модуль 3 Зат алмасу аурулары                                              |
|8   |Зат алмасу процесстерінің бұзылуы, алдын   |1  |   |   |   |        |
|    |алу                                        |   |   |   |   |        |
|    |                                           |   |   |   |   |        |
|    |                                           |   |   |   |   |Осы     |
|    |                                           |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |                                           |   |   |   |   |        |
|    |                                           |   |   |   |   |        |
|    |                                           |   |   |   |   |        |
|    |                                           |   |   |   |   |        |
|    |                                           |   |   |   |   |Осы     |
|    |                                           |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |Зат алмасу бұзылуының негізгі себептерін   |   |1  |   |   |        |
|    |анықтау.                                   |   |   |   |   |        |
|    |Төлдердің бұлшық еттерінің ағарып ауруы.   |   |   |1  |3  |        |
|    |Остеодистрофия. Минералдар жетіспегенін    |   |   |   |   |        |
|    |анықтайтын рентгенодиагностикалық тәсілдер |   |   |   |   |        |
|    |мен рентгенология белгілері.               |   |   |   |   |        |
|9   |Кетоз                                      |1  |   |   |   |        |
|    |Кетоз ауруын зертханалық жағдайда анықтау. |   |1  |   |   |        |
|    |"Буаз саулықтардың кетозы" Қосымша зерттеу |   |   |1  |3  |        |
|    |әдістері.                                  |   |   |   |   |        |
|10  |Төлде жиі кездесетін аурулар. Рахит, сүйек |1  |   |   |   |        |
|    |дистрофиясы                                |   |   |   |   |        |
|    |Төл, кәрі мал және өнімділігі жоғары       |   |1  |   |   |        |
|    |малдардың ауруларын анықтау.               |   |   |   |   |        |
|    |«Эндемиялық зоб»    Кобальттың жоқтығынан  |   |   |1  |3  |        |
|    |(акобальтоз)     Боз  еттену  ауруы        |   |   |   |   |        |
|11  |Миоглобинурия, диабеттер, бұлшық еттің     |1  |   |   |   |        |
|    |ағарып ауруы                               |   |   |   |   |        |
|    |Миоглобинурия, диабеттер, бұлшық еттің     |   |1  |   |   |        |
|    |ағаруын  анықтау.                          |   |   |   |   |        |
|    | Ішектердің желденуі (метеоризм). Асқорыту |   |   |1  |3  |        |
|    |жүйесін тексеру әдістері.                  |   |   |   |   |        |
|12  |Макроэлементтердің жеткіліксіздігінен      |1  |   |   |   |        |
|    |туындайтын аурулар                         |   |   |   |   |        |
|    |Макроэлементтердің жеткіліксіздігін        |   |1  |   |   |        |
|    |анықтау.                                   |   |   |   |   |        |
|    |Қан жүйесі аурулары. Алиментарлық анемия.  |   |   |1  |3  |        |
|    |Гемолитикалық анемия. Постгеморагиялық     |   |   |   |   |        |
|    |анемия.                                    |   |   |   |   |        |
|13  |Микроэлементтердің жеткіліксіздігінен      |1  |   |   |   |Осы     |
|    |туындайтын аурулар                         |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |                                           |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |Микроэлементтердің жеткіліксіздігін        |   |1  |   |   |        |
|    |анықтау. Қорытынды сабақ                   |   |   |   |   |        |
|    |Микроэлементтердің жеткіліксіздігі         |   |   |1  |3  |        |
|14  |Зат алмасу бұзылуының алдын алу шаралары   |1  |   |   |   |        |
|    |Зат алмасу бұзылуын анықтау.               |   |1  |   |   |        |
|    |Зат алмасу процесінің бұзылуын анықтау.    |   |   |1  |3  |        |
|    |Модуль 4 Құс аурулары                                                |
|15  |Құс ауруының дамуы. Құстардың тыныс алу,   |1  |   |   |   |Осы     |
|    |тыныс алу жүйесінің аурулары. зат алмасу   |   |   |   |   |оқу-әдіс|
|    |процесінің бұзылуы                         |   |   |   |   |теме-лік|
|    |                                           |   |   |   |   |кешен-ні|
|    |                                           |   |   |   |   |ң 7-ші  |
|    |                                           |   |   |   |   |тарауынд|
|    |                                           |   |   |   |   |а       |
|    |                                           |   |   |   |   |көрсетіл|
|    |                                           |   |   |   |   |-ген:   |
|    |                                           |   |   |   |   |әдебиетт|
|    |                                           |   |   |   |   |ер      |
|    |Құстардың тыныс алу, ас қорыту жүйесінің   |   |1  |   |   |        |
|    |ауруларын анықтау. зат алмасу процесінің   |   |   |   |   |        |
|    |бұзылуын анықтау.                          |   |   |   |   |        |
|    |Аралық бақылау                             |   |   |   |   |        |
|    |Қан жуғындысын   тексеру. Лейкограмманы    |   |   |1  |3  |        |
|    |есептеп шығару. Лейкопрофильге клиникалық  |   |   |   |   |        |
|    |баға беру.                                 |   |   |   |   |        |
|    |БАРЛЫҒЫ:                                   |15 |15 |15 |45 |        |


      3 ПӘНДІ ОҚУҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР

      «Жұқпалы емес ішкі аурулар, клиникалық  балау  рентгенологиясымен»  І,
ІІ, ІІІ пәнін  меңгерудегі  басты  мақсат  жануарлар  организміндегі  дербес
жүйелердің   ішкі   ауруларын    анықтаудағы    клиникалық    балау    болып
табылатындықтан жануарды тексеру  арқылы  дәйектей  отырып,  ауру  жануардың
белгілі бір  жүйелік  мүшесін  тексеру  жоспарын  құруға  және  қолданылатын
құралдар   мен   приборларды   пайдалану    методологиясының    нұсқауларына
негізделеді.
     Сонымен қатар,  жан-жануарға  ветеринариялық  көмек  немесе  арнайы  іс
шараларды  жүргізу  үшін  ветеринария  дәрігері  мамандығының  этикасы   мен
деонтологиялық қағидаларын оқыту, ұсынылған әдістемелік  нұсқауларға  сәйкес
жұмыс істеу мақсатына лайықталған.

         4 КУРС ФОРМАТЫ

       Аудиториялық  сабаққа  кіретіндер:  дәріс  және  семинарлық   сабақта
оқылатын материалдармен пікір алмасу, әртүрлі материалдарды  және  кейстерді
талдау.  Дәріс  сабақтарында  пәнді  игеру  бағдарламасына  сәйкес,   өзекті
мәселелер қарастырылып жалпы түсінік беріледі.
      Зертхана сабақтарында дәріс барысында берілген  теориялық  мағлұматтар
жан-жақты  түсіндіріліп  оқытылады.  Сонымен  қатар,  оқытушының   көмегімен
атқарылатын  жұмыстарда  семинарлық,  дәріс  және  үй  жатығуларына  қатысты
туындаған  өзекті   мәселелер   талқыланып,   студентке   тақырыптың   толық
игерілуіне мүмкіндік береді.
      Зертханадағы жұмыс қауіпсіздігін сақтау ережелерін меңгеру және  жұмыс
барысында өте  мұқият  болу.  Жануарлар  ауруларын  балау  әдістері  бойынша
–клиникалық тексеру (қарау, пальпация, перкуссия, аускультация).
      Студенттердің  қазіргі кездегі клиникалық, лабораториялық және  арнайы
зерттеу әдістерін  меңгеру, алынған  мәліметтерді  жинақтап және   талқылап,
әсер  етуші  факторлар  әсерінен   жануарлар  организмдерінің   анатомиялық-
физиологиялық  ерекшеліктерін   бағалау  және  қажетті    көмек    шараларын
қарастыруға негізделеді.


     5. КУРС САЯСАТЫ


      Студент сабақтарға қатысты негізгі ұғымдарды, анықтамаларды  меңгеруге
міндетті. Егер студент белгілі бір себептермен  сабақты  босатқан  жағдайда
пәннің  бағдарламасын  меңгеруі  арнайы  жауап  беру  және  жазбаша   түрде
орындалады.
      Студенттің  білімін  бағалау  емтихан  бойынша  өткізіледі.  Емтиханға
пәннің бағдарламаға сәйкес толық курстық тақырыптар  сұрақтары  енгізіледі.
Негізгі  талап   –   «Жұқпалы   емес   ішкі   аурулар,   клиникалық   балау
рентгенологиясымен»   І,   ІІ,   ІІІ   пәнінің   оқу   әдістемелік   кешені
бағдарламасының  қағидасына  сәйкес  пәнді  толық  игеру  үшін,   ұсынылған
талаптарды студенттер түсініп және жауапкершілікпен қарау  болып  табылады.
Сондай-ақ, күнделікті сабақтағы оқу бағдарламасын сапалы деңгейде меңгеруді
студент өз міндетім деп түсінуі керек.
      СӨЖ тапсырмаларын әр студент жазбаша және тиісті  уақытында  тапсыруға
міндетті.  СӨЖ  жұмысын  бағалау  оқу  әдістемелік  кешен   бағдарламасының
қағидасында  көрсетілген  бағалау  парағының   жобалық   ұсынымына   сәйкес
бағаланады.
      Студент семинарлық  сабақ  тапсырмаларын,  жаттығулық  немесе  өзіндік
жұмыстардың барлық түрлерін және аралық пен  қорытынды  бақылауды  тапсыруға
міндетті. Сабақты себепті жағдаймен босатқанның өзінде де Сіз  пәннің  толық
курсын меңгеруге міндеттісіз  және  деканаттың  ресми  рұқсаты  арқылы  ғана
сабаққа қатыса аласыз.  Сонымен  қатар,  босатылған  сабақпен  есептескеннің
өзінде Сіз толық межелі  көрсеткішті  (жоғарғы  балл)  ала  алмайсыз.  Әрбір
сабақтын бас кезінде шағын бақылау  жұмысы  жүргізіледі,  ол  өткен  дәрісте
қарастырылған негізгі ұғымдарға қатысты сұрақтан  не  болмаса  дұрыс/  дұрыс
емес типтес сұрақтардан тұрады.


     6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ


    «Жұқпалы емес ішкі аурулар, клиникалық балау рентгенологиясымен» І, ІІ,
ІІІ пәнінен әр аптаға және аралық бақылау түрлеріне сәйкес  бағалық  меженің
бөлінуі (кестеде көрсетілгендей).
                                                                     Кесте 3
|Апта |Бақылау түрі                                    |Бағалаудың    |Ескеру  |
|     |                                                |толық межесі  |        |
|1    |2                                               |3             |4       |
|     |1-7 аптада барлық аудиториялық сабаққа қатысу   |30            |        |
|1    |Зертханалық                                     |0             |        |
|2    |Зертханалық                                     |21            |        |
|3    |ЗТС 21+СОӨЖ6+СӨЖ15                              |42            |        |
|4    |ЗТС 21+СОӨЖ6+СӨЖ15                              |42            |        |
|5    |ЗТС 21+СОӨЖ6+СӨЖ15                              |42            |        |
|6    |ЗТС 21+СОӨЖ6+СӨЖ15                              |42            |        |
|7    |Аралық бақылау № 1. 60+СОӨЖ6+СӨЖ15              |81            |        |
|     |1-7 апта бойынша барлығы:                       |300           |        |
|     |8-15 аптада барлық аудиториялық сабаққа қатысу  |30            |        |
|8    |Зертханалық                                     |0             |        |
|9    |Зертханалық                                     |17            |        |
|10   |ЗТС 18+СОӨЖ6+СӨЖ15                              |39            |        |
|11   |ЗТС 17+СОӨЖ6+СӨЖ15                              |38            |        |
|12   |ЗТС 18+СОӨЖ6+СӨЖ15                              |39            |        |
|13   |ЗТС 18+СОӨЖ6+СӨЖ15                              |39            |        |
|14   |ЗТС 17+СОӨЖ6+СӨЖ15                              |38            |        |
|15   |Аралық бақылау №2                               |60            |        |
|     |8-15 апта бойынша барлығы:                      |300           |        |
|Емтихандық баға межесі                                |400           |        |
|Академиялық мерзімдегі баға межесі                    |1000          |        |


      7 ӘДЕБИЕТТЕР


      7.1 Негізгі әдебиеттер
      7.1.1 М.А. Молдағұлов, А.Н. Ермаханов, Ө.К. Есқожаев, А.З.  Дюсембаева
т.б. Жануарлар ауруларының  клиникалық диагностика.   оқу  құрал  –  Алматы,
2007
       7.1.2 К.Н. Қожанов Малдың ішкі жұқпалы  емес  аурулары  /қосымша  оқу
құралы/, Семей, 2005ж.

          7.2 Қосымша әдебиеттер

         7.2.1 А.М. Смирнов, П.Я. Конопелько, Р.П. Пушкарев, В.С.
Постников, Н.А. Уразаев, И.М. Беляков, Г.Л. Дугин, В.С. Кондратьев
Клиническая диагностика внутренних незаразных болезней  животных. Москва ВО
«Агропроминиздат»  1988
        7.2.2 К.Н. Қожанов, А.З. Дюсембаева, С.О. Балтыбеков, А.К.  Омашев.
Малдың ішкі жұқпалы емес ауруларының практикумы.- Семей , 2000 ж.
       7.2.3  А.В.  Васильев   Диагностика  внутренних  болезней   домашних
животных. – М.: Сельхозиздат,1956
       7.2.4  В.И.  Зайцев,  А.В.  Синев,  П.С.  Ионов  и  др.  Клиническая
диагностика внутренних болезней сельскохозяйственных животных.-  М.:  Колос,
1964 8.2.5 П.С.  Ионов,  И.М.  Беляков,  Б.В.  Уша,  М.Х.  Шайхаманов,  И.П.
Шаптала.  Диагностическая и  терапевтическая  техника  в  ветеринарии.-  М.:
Колос, 1979
        7.2.5 Лабораторные исследования  в  ветеринарии/Под  редакцией  В.Я.
Антонова и П.Н. Блинов.- М.: Колос, 1979
         7.2.6    В.М.    Данилевский    Внутренние    незаразные    болезни
сельскохозяйственных животных  М. «Колос» 1992 г. ,
      7.2.7 В.М. Данилевский Практикум  по  внутренним  незаразным  болезням
сельскохозяйственных животных  М. «Колос» 1992 г.

Пәндер
Stud.kz
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рақмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Жабу / Закрыть