Файл қосу


Модель түрлері



|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі                           |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                     |
|Физика-математика факультеті                                                  |
|                             |                     |                           |
|3 деңгейдегі СМЖ құжаты      |ПОӘК                 |                           |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |ПОӘК                       |
|                             |                     |042.14.2.07.1.20.73/02-2014|
|                             |                     |                           |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |                           |
|ПОӘК                         |03.09.2014ж          |                           |
|Студенттерге арналған        |№1 басылым           |                           |
|«Ақпараттық модельдеу» пәні  |                     |                           |
|бойынша жұмыс бағдарламасы   |                     |                           |
|                             |                     |                           |
















                            «Ақпарттық модельдеу»
                       пәнінен оқыту-әдістемелік кешен


                5В060200 - «Информатика» мамандығына арналған




                  Студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы












































                                    Семей
                                    2014.


Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:_______________ Информатика және АТ кафедрасының  аға  оқытушысы
Болсынбекова   Ш.Ж.,    Семей   қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік
университеті
      «28» тамыз 2014 ж.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика және АТ кафедрасының отырысында талқыланды
      Хаттама № 1  “11”  қыркүйек  2014   ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова

2.2. Физика-математика факультетінің   әдістемелік Кеңесінің отырысында
талқыланды


      Хаттама  №1  «12»  қыркүйек  2014  ж.

      Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ К.А.Батырова

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №1  «18»   қыркүйек  2014  ж.


Оқыту әдістемелік кеңестің төрайымы  _____________ Г.К.Искакова


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ
















                                   МАЗМҰНЫ

|Жалпы жағдайлар                                          |       |
|Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар                |       |
|Курс саясаты мен форматы                                 |       |
|Бағаларды қоюдағы саясат                                 |       |
|Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың       |       |
|бөлінуі                                                  |       |
|СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары                                 |       |
|Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік графигі            |       |




































































                             1. Жалпы жағдайлар
1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
        Оқытушының аты-жөні – Болсынбекова Ш.Ж., аға оқытушы
        Кафедра – Информатика және АТ
        Байланыс жүйелері – тел.36-01-50, №3 оқу корпусы, 102-кабинет
        Пәннің өтілу орны – 206 аудитория
        Кредит саны -2
1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте).
1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат
|Курс      |Семестр           |Кредит            |Дәріс                     |
|А         |4,0               |95 – 100          |Өте жақсы                 |
|А–        |3,67              |90 – 94           |                          |
|В+        |3,33              |85 – 89           |                          |
|          |                  |                  |Жақсы                     |
|В         |3,0               |80 – 84           |                          |
|В–        |2,67              |75 – 79           |                          |
|С+        |2,33              |70 – 74           |                          |
|          |                  |                  |                          |
|          |                  |                  |Қанағаттанарлық           |
|С         |2,0               |65 – 69           |                          |
|С–        |1,67              |60 – 64           |                          |
|D+        |1.33              |55 – 59           |                          |
|D         |1,0               |50 – 54           |                          |
|F         |0                 |0 – 49            |қанағаттанарлықсыз        |
|I         |NA                |-                 |аяқталмаған               |
|P         |-                 |өтті              |Пәнді өтті                |

Кесте 4 – Семестрде ұпайларды есептеу
|№    |Шарттары                                     |Ұпай                    |
|1.   |Дәріс сабақтарына қатысу                     |әрбір сабаққа  1 ұпайдан|
|     |                                             |(15 ұпай)               |
|2.   |Зертханалық жұмыстарға қатысу және           |әрбір сабаққа  3 ұпайдан|
|     |тапсырмаларды орындау                        |(45 ұпай)               |
|3.   |СОӨЖ орындау                                 |әрбір тақырыпқа 3       |
|     |                                             |ұпайдан (15 ұпай)       |
|4.   |СӨЖ орындау                                  |әрбір тақырыпқа  3      |
|     |                                             |ұпайдан (15 ұпай)       |
|5.   |Межелік бақылауға жауап беру. (7 және 15     |әр бақылауға 5 ұпайдан  |
|     |аптада)                                      |(10 ұпай)               |



          5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
Кесте 3 -  Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу


   |Тақырып атаулары                          |Дәріс |Зертханалық |СОӨЖ   |СӨЖ   |
|                                          |      |сабақтар    |       |      |
|«Ақпараттық моделдеу» курсының мақсаты мен|1     |            |       |      |
|міндеттері                                |      |            |       |      |
|«Модель» түсінігінің анықтамасы           |2     |            |       |      |
|Модельдеу мақсаты                         |2     |            |       |      |
|Модель құрудың негізгі кезеңдері          |3     |            |       |      |
|Модель түрлері                            |4     |            |       |      |
|Модель қасиеттері                         |1     |            |       |      |
|Модельдердің сандық және сапалақ бағалары |2     |            |       |      |
|Ақпарат. Негізгі анықтамалар. Ақпаратты   |      |1           |       |      |
|көрсету әдістері. Сандарды көрсету        |      |            |       |      |
|формалары.                                |      |            |       |      |
|Microsoft Visio ортасымен танысу. Block   |      |2           |       |      |
|Diagram категориясы.                      |      |            |       |      |
|Microsoft Visio ортасымен танысу.         |      |2           |       |      |
|Категория Building Plan.                  |      |            |       |      |
|Microsoft Visio ортасымен танысу. Map     |      |2           |       |      |
|категориясы.                              |      |            |       |      |
|Microsoft Visio ортасымен танысу. Network |      |2           |       |      |
|категориясы.                              |      |            |       |      |
|Microsoft Visio ортасымен танысу. Software|      |3           |       |      |
|категориясы.                              |      |            |       |      |
|Microsoft Visio ортасымен танысу. Web     |      |3           |       |      |
|Diagram категориясы.                      |      |            |       |      |
|Физикалық үрдістерді модельдеу: Дененің   |      |            |5      |      |
|еркін құлауы. Ракетаның ұшуы. Горизонтқа  |      |            |       |      |
|бұрышпен лақтырылған дененің қозғалысы.   |      |            |       |      |
|Физикалық үрдістерді модельдеу: Аспан     |      |            |5      |      |
|денелерінің қозғалысы. Маятник қозғалысы. |      |            |       |      |
|Электрлік өрістерді бейнелеу. Стерженде   |      |            |       |      |
|жылуды тарату.                            |      |            |       |      |
|Популяциялардың динамикасын модельдеу:    |      |            |5      |      |
|Дискретті көбеюмен популяциядағы ішкі     |      |            |       |      |
|түрдегі конкуренция. Үздіксіз көбеюмен    |      |            |       |      |
|популяциядағы сыртқы түрдегі конкуренция. |      |            |       |      |
|Түраралық конкуренция. Жыртқыш – жемтік   |      |            |       |      |
|жүйесі.                                   |      |            |       |      |
|Кездейсоқ үрдістерді модельдеу.           |      |            |5      |      |
|Жаппай қызмет ету жүйелеріндегі кезектер. |      |            |5      |      |
|Ақпараттық модельдеу: Жүйетануға кіріспе. |      |            |       |5     |
|Орта. Жүйеге ену және шығу. «Қара жәшік»  |      |            |       |      |
|Ақпараттық модельдеу: Құрылым. Ақпараттық |      |            |       |5     |
|модель. Жүйелік классификация.            |      |            |       |      |
|Графтардағы ақпараттық модельдер: Негізгі |      |            |       |5     |
|ұғымдар. Классификациялар. Блок-схемалар. |      |            |       |      |
|Кестелік ақпараттық модельдер: Негізгі    |      |            |       |5     |
|ұғымдар. «Объектілер-қасиеттер» типті     |      |            |       |      |
|кестелер.                                 |      |            |       |      |
|Кестелік ақпараттық модельдер:  Күрделі   |      |            |       |5     |
|типті кестелер. Есептелетін кестелер.     |      |            |       |      |
|Барлығы ( сағат)                          |15    |15          |30     |30    |


                          6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны

Кесте 4 – СОӨЖ және СӨЖ жоспарлары

|СОӨЖ                                                 |СӨЖ                       |
|аудиториялық              |Аудиториялық емес         |                          |
|1                         |2                         |3                         |
|Физикалық үрдістерді      |Физикалық үрдістерді      |Ақпараттық модельдеу:     |
|модельдеу: Дененің еркін  |модельдеу: Горизонтқа     |Жүйетануға кіріспе. Орта. |
|құлауы. Ракетаның ұшуы.   |бұрышпен лақтырылған      |Жүйеге ену және шығу.     |
|                          |дененің қозғалысы.        |«Қара жәшік»              |
|Физикалық үрдістерді      |Физикалық үрдістерді      |Ақпараттық модельдеу:     |
|модельдеу: Аспан          |модельдеу: Электрлік      |Құрылым. Ақпараттық       |
|денелерінің қозғалысы.    |өрістерді бейнелеу.       |модель. Жүйелік           |
|Маятник қозғалысы.        |Стерженде жылуды тарату.  |классификация.            |
|Популяциялардың           |Популяциялардың           |Графтардағы ақпараттық    |
|динамикасын модельдеу:    |динамикасын модельдеу:    |модельдер: Негізгі        |
|Дискретті көбеюмен        |Түраралық конкуренция.    |ұғымдар. Классификациялар.|
|популяциядағы ішкі түрдегі|Жыртқыш – жемтік жүйесі.  |Блок-схемалар.            |
|конкуренция. Үздіксіз     |                          |                          |
|көбеюмен  популяциядағы   |                          |                          |
|сыртқы түрдегі            |                          |                          |
|конкуренция.              |                          |                          |
|Кездейсоқ үрдістерді      |                          |Кестелік ақпараттық       |
|модельдеу.                |                          |модельдер: Негізгі        |
|                          |                          |ұғымдар.                  |
|                          |                          |«Объектілер-қасиеттер»    |
|                          |                          |типті кестелер.           |
|Жаппай қызмет ету         |                          |Кестелік ақпараттық       |
|жүйелеріндегі кезектер.   |                          |модельдер:  Күрделі типті |
|                          |                          |кестелер. Есептелетін     |
|                          |                          |кестелер.                 |


СӨЖ үй тапсырмасы ретінде  дәптерге  не  А4  форматтағы  қағазға  орындалып,
оқытушыға  тапсырылады.   СӨЖ   программасы   оқытушыға   электронды   түрде
өткізіледі.
  Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін:
  – орындалған жұмыстың презентациясы;
  – өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы;
  – оқытушының ауызша сұрауы;
  – жазбаша түрде;
    Ескерту:  Жақсы бағада  аттестация  алу  үшін  СОӨЖ,  СӨЖ  тапсырмалары
аттестация уақытына дейін оқытушыға 1 апта бұрын тапсырылуы қажет.




      7. «Ақпараттық модельдеу» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
                                   кестесі
Кесте 7 - «Ақпараттық модельдеу» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
          кестесі
Рет саныапталар1234567891011121314151Бақылау түріАғымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд.бақыл.Ағымд.бақыл.Ағымд.бақыл., МБ1Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд.бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд.бақыл., МБ22ұпайлар66666611666666611
Пәндер