Файл қосу

Модель түрлері




|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі                           |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                     |
|Физика-математика факультеті                                                  |
|                             |                     |                           |
|3 деңгейдегі СМЖ құжаты      |ПОӘК                 |                           |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |ПОӘК                       |
|                             |                     |042.14.2.07.1.20.73/02-2014|
|                             |                     |                           |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |                           |
|                             |                     |                           |
|ПОӘК                         |03.09.2014ж          |                           |
|Студенттерге арналған        |№1 басылым           |                           |
|«Ақпараттық модельдеу» пәні  |                     |                           |
|бойынша жұмыс бағдарламасы   |                     |                           |
|                             |                     |                           |
















                            «Ақпарттық модельдеу»
                       пәнінен оқыту-әдістемелік кешен


                5В060200 - «Информатика» мамандығына арналған




                  Студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы












































                                    Семей
                                    2014.


Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:_______________ Информатика және АТ кафедрасының  аға  оқытушысы
Болсынбекова   Ш.Ж.,    Семей   қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік
университеті
      «28» тамыз 2014 ж.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика және АТ кафедрасының отырысында талқыланды
      Хаттама № 1  “11”  қыркүйек  2014   ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова

2.2. Физика-математика факультетінің   әдістемелік Кеңесінің отырысында
талқыланды


      Хаттама  №1  «12»  қыркүйек  2014  ж.

      Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ К.А.Батырова

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №1  «18»   қыркүйек  2014  ж.


Оқыту әдістемелік кеңестің төрайымы  _____________ Г.К.Искакова


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ
















                                   МАЗМҰНЫ

|Жалпы жағдайлар                                          |       |
|Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар                |       |
|Курс саясаты мен форматы                                 |       |
|Бағаларды қоюдағы саясат                                 |       |
|Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың       |       |
|бөлінуі                                                  |       |
|СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары                                 |       |
|Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік графигі            |       |




































































                             1. Жалпы жағдайлар
1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
        Оқытушының аты-жөні – Болсынбекова Ш.Ж., аға оқытушы
        Кафедра – Информатика және АТ
        Байланыс жүйелері – тел.36-01-50, №3 оқу корпусы, 102-кабинет
        Пәннің өтілу орны – 206 аудитория
        Кредит саны -2
1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте).
1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат
|Курс      |Семестр           |Кредит            |Дәріс                     |
|А         |4,0               |95 – 100          |Өте жақсы                 |
|А–        |3,67              |90 – 94           |                          |
|В+        |3,33              |85 – 89           |                          |
|          |                  |                  |Жақсы                     |
|В         |3,0               |80 – 84           |                          |
|В–        |2,67              |75 – 79           |                          |
|С+        |2,33              |70 – 74           |                          |
|          |                  |                  |                          |
|          |                  |                  |Қанағаттанарлық           |
|С         |2,0               |65 – 69           |                          |
|С–        |1,67              |60 – 64           |                          |
|D+        |1.33              |55 – 59           |                          |
|D         |1,0               |50 – 54           |                          |
|F         |0                 |0 – 49            |қанағаттанарлықсыз        |
|I         |NA                |-                 |аяқталмаған               |
|P         |-                 |өтті              |Пәнді өтті                |

Кесте 4 – Семестрде ұпайларды есептеу
|№    |Шарттары                                     |Ұпай                    |
|1.   |Дәріс сабақтарына қатысу                     |әрбір сабаққа  1 ұпайдан|
|     |                                             |(15 ұпай)               |
|2.   |Зертханалық жұмыстарға қатысу және           |әрбір сабаққа  3 ұпайдан|
|     |тапсырмаларды орындау                        |(45 ұпай)               |
|3.   |СОӨЖ орындау                                 |әрбір тақырыпқа 3       |
|     |                                             |ұпайдан (15 ұпай)       |
|4.   |СӨЖ орындау                                  |әрбір тақырыпқа  3      |
|     |                                             |ұпайдан (15 ұпай)       |
|5.   |Межелік бақылауға жауап беру. (7 және 15     |әр бақылауға 5 ұпайдан  |
|     |аптада)                                      |(10 ұпай)               |



          5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
Кесте 3 -  Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу


   |Тақырып атаулары                          |Дәріс |Зертханалық |СОӨЖ   |СӨЖ   |
|                                          |      |сабақтар    |       |      |
|«Ақпараттық моделдеу» курсының мақсаты мен|1     |            |       |      |
|міндеттері                                |      |            |       |      |
|«Модель» түсінігінің анықтамасы           |2     |            |       |      |
|Модельдеу мақсаты                         |2     |            |       |      |
|Модель құрудың негізгі кезеңдері          |3     |            |       |      |
|Модель түрлері                            |4     |            |       |      |
|Модель қасиеттері                         |1     |            |       |      |
|Модельдердің сандық және сапалақ бағалары |2     |            |       |      |
|Ақпарат. Негізгі анықтамалар. Ақпаратты   |      |1           |       |      |
|көрсету әдістері. Сандарды көрсету        |      |            |       |      |
|формалары.                                |      |            |       |      |
|Microsoft Visio ортасымен танысу. Block   |      |2           |       |      |
|Diagram категориясы.                      |      |            |       |      |
|Microsoft Visio ортасымен танысу.         |      |2           |       |      |
|Категория Building Plan.                  |      |            |       |      |
|Microsoft Visio ортасымен танысу. Map     |      |2           |       |      |
|категориясы.                              |      |            |       |      |
|Microsoft Visio ортасымен танысу. Network |      |2           |       |      |
|категориясы.                              |      |            |       |      |
|Microsoft Visio ортасымен танысу. Software|      |3           |       |      |
|категориясы.                              |      |            |       |      |
|Microsoft Visio ортасымен танысу. Web     |      |3           |       |      |
|Diagram категориясы.                      |      |            |       |      |
|Физикалық үрдістерді модельдеу: Дененің   |      |            |5      |      |
|еркін құлауы. Ракетаның ұшуы. Горизонтқа  |      |            |       |      |
|бұрышпен лақтырылған дененің қозғалысы.   |      |            |       |      |
|Физикалық үрдістерді модельдеу: Аспан     |      |            |5      |      |
|денелерінің қозғалысы. Маятник қозғалысы. |      |            |       |      |
|Электрлік өрістерді бейнелеу. Стерженде   |      |            |       |      |
|жылуды тарату.                            |      |            |       |      |
|Популяциялардың динамикасын модельдеу:    |      |            |5      |      |
|Дискретті көбеюмен популяциядағы ішкі     |      |            |       |      |
|түрдегі конкуренция. Үздіксіз көбеюмен    |      |            |       |      |
|популяциядағы сыртқы түрдегі конкуренция. |      |            |       |      |
|Түраралық конкуренция. Жыртқыш – жемтік   |      |            |       |      |
|жүйесі.                                   |      |            |       |      |
|Кездейсоқ үрдістерді модельдеу.           |      |            |5      |      |
|Жаппай қызмет ету жүйелеріндегі кезектер. |      |            |5      |      |
|Ақпараттық модельдеу: Жүйетануға кіріспе. |      |            |       |5     |
|Орта. Жүйеге ену және шығу. «Қара жәшік»  |      |            |       |      |
|Ақпараттық модельдеу: Құрылым. Ақпараттық |      |            |       |5     |
|модель. Жүйелік классификация.            |      |            |       |      |
|Графтардағы ақпараттық модельдер: Негізгі |      |            |       |5     |
|ұғымдар. Классификациялар. Блок-схемалар. |      |            |       |      |
|Кестелік ақпараттық модельдер: Негізгі    |      |            |       |5     |
|ұғымдар. «Объектілер-қасиеттер» типті     |      |            |       |      |
|кестелер.                                 |      |            |       |      |
|Кестелік ақпараттық модельдер:  Күрделі   |      |            |       |5     |
|типті кестелер. Есептелетін кестелер.     |      |            |       |      |
|Барлығы ( сағат)                          |15    |15          |30     |30    |


                          6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны

Кесте 4 – СОӨЖ және СӨЖ жоспарлары

|СОӨЖ                                                 |СӨЖ                       |
|аудиториялық              |Аудиториялық емес         |                          |
|1                         |2                         |3                         |
|Физикалық үрдістерді      |Физикалық үрдістерді      |Ақпараттық модельдеу:     |
|модельдеу: Дененің еркін  |модельдеу: Горизонтқа     |Жүйетануға кіріспе. Орта. |
|құлауы. Ракетаның ұшуы.   |бұрышпен лақтырылған      |Жүйеге ену және шығу.     |
|                          |дененің қозғалысы.        |«Қара жәшік»              |
|Физикалық үрдістерді      |Физикалық үрдістерді      |Ақпараттық модельдеу:     |
|модельдеу: Аспан          |модельдеу: Электрлік      |Құрылым. Ақпараттық       |
|денелерінің қозғалысы.    |өрістерді бейнелеу.       |модель. Жүйелік           |
|Маятник қозғалысы.        |Стерженде жылуды тарату.  |классификация.            |
|Популяциялардың           |Популяциялардың           |Графтардағы ақпараттық    |
|динамикасын модельдеу:    |динамикасын модельдеу:    |модельдер: Негізгі        |
|Дискретті көбеюмен        |Түраралық конкуренция.    |ұғымдар. Классификациялар.|
|популяциядағы ішкі түрдегі|Жыртқыш – жемтік жүйесі.  |Блок-схемалар.            |
|конкуренция. Үздіксіз     |                          |                          |
|көбеюмен  популяциядағы   |                          |                          |
|сыртқы түрдегі            |                          |                          |
|конкуренция.              |                          |                          |
|Кездейсоқ үрдістерді      |                          |Кестелік ақпараттық       |
|модельдеу.                |                          |модельдер: Негізгі        |
|                          |                          |ұғымдар.                  |
|                          |                          |«Объектілер-қасиеттер»    |
|                          |                          |типті кестелер.           |
|Жаппай қызмет ету         |                          |Кестелік ақпараттық       |
|жүйелеріндегі кезектер.   |                          |модельдер:  Күрделі типті |
|                          |                          |кестелер. Есептелетін     |
|                          |                          |кестелер.                 |


СӨЖ үй тапсырмасы ретінде  дәптерге  не  А4  форматтағы  қағазға  орындалып,
оқытушыға  тапсырылады.   СӨЖ   программасы   оқытушыға   электронды   түрде
өткізіледі.
  Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін:
  – орындалған жұмыстың презентациясы;
  – өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы;
  – оқытушының ауызша сұрауы;
  – жазбаша түрде;
    Ескерту:  Жақсы бағада  аттестация  алу  үшін  СОӨЖ,  СӨЖ  тапсырмалары
аттестация уақытына дейін оқытушыға 1 апта бұрын тапсырылуы қажет.




      7. «Ақпараттық модельдеу» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
                                   кестесі
Кесте 7 - «Ақпараттық модельдеу» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
          кестесі
Рет саныапталар1234567891011121314151Бақылау түріАғымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд.бақыл.Ағымд.бақыл.Ағымд.бақыл., МБ1Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд.бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд. бақыл.Ағымд.бақыл., МБ22ұпайлар66666611666666611
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz