Файл қосу
Балалар психологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | |
| | |ПОӘК 042-14.05.01.20.65 |
| | |/02-2013 |
| | | |
|Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 2 02.09.13. | |
|жұмыс оқу бағдарламасы |орнына Редакция № | |
|«Балалар психологиясы» | | |
«БАЛАЛАР ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
5В010100-«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»
СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей 2013
Алғысөз
1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырушы_______Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
“педагогикалық психология” кафедрасының п.ғ.к. аға оқытушысы Кулмышева Н.А.
“______”
_______ 2013 ж.
2. ҚАРАЛДЫ
2.1 Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “педагогикалық
психология” кафедрасының отырысында
Хаттама №1 ____ «__»________ 2013ж
Кафедра меңгерушісі: псх.ғ.к._____ Г.К.Джумажанова
2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №__1____ «__»________ 2013 жыл
Төрайымы _______
3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
баспаға ұсынылды
Хаттама №__1____ «__»________ 2013 жыл
ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______
Мазмұны:
1.Жалпы талаптар
2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
3.Курс саясаты
4.Студент рейтингісін санау саясаты
5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
7.«Балалар психологиясы» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі..
1 Пәннің қысқаша мазмұны.
1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
|Курс |Семестр |Кредит |ЛК |
| | |Саны |(сағ.) |
|А |4 |95-100 | |
|А |3,6 |90-94 |Үздік |
|В+ |3,4 |85-89 | |
|В |3,2 |80-84 |Жақсы |
|В- |3,0 |75-79 | |
|С+ |2,8 |70-74 | |
|С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық |
|С- |2,4 |60-64 | |
|Д+ |2,2 |55-59 | |
|Д |2,0 |50-54 | |
|F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз |
|I |NA | |Аяқталмаған |
|P |- |өтті |Пәнді өтті |
5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы
Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі
|№ | Тақырып атауы | Сағаттар саны |
| | |Дәріс |Тәж-лік |СОӨЖ |СӨЖ |
|1 |Балалар психологиясы пәні, |2 |1 |1,5 |4,5 |
| |міндеттері. Балалар дамуының| | | | |
| |теориялары. | | | | |
|2 |Балалар психикасының даму |2 |1 |1,5 |4,5 |
| |заңдылықтарын зерттеу әдістері| | | | |
|3 |Балалар психологиясының |2 |1 |1,5 |4,5 |
| |тарихы. Отандық және шетелдік | | | | |
| |психологтардың пікірлері. | | | | |
| |Психологиялық даму | | | | |
| |заңдылықтары | | | | |
|4 |Нәрестелік және бөбелік |2 |1 |1,5 |4,5 |
| |кезеңнің дамуына сипаттама | | | | |
|5 |Бала өмірінің алғашқы жылында |2 |1 |1,5 |4,5 |
| |кезедсетін дағдарыстар | | | | |
|6 |Сәбилік кезең |2 |1 |1,5 |4,5 |
|7 | Ерте сәбилік шақтағы |2 |1 |1,5 |4,5 |
| |психологиялық ерекшеліктер, үш| | | | |
| |жас кезінде жаңадан пайда | | | | |
| |болатын заттық әрекеттер. | | | | |
| |Жетекші әрекет | | | | |
|8 |Заттармен әрекет етуге көшудің|2 |1 |1,5 |4,5 |
| |түрлері | | | | |
|9 |Мектеп жасына балалардың |2 |1 |1,5 |4,5 |
| |психологиялық даму | | | | |
| |ерекшеліктері | | | | |
|10 |Мектепке дейінгі кезеңде |2 |1 |1,5 |4,5 |
| |психикалық дамуы. Баланың | | | | |
| |ақыл-ойын дамыту | | | | |
|11 |Мектепке дейінгі кезендегі |2 |1 |1,5 |4,5 |
| |баланың түйсінуі,қабылдаужәне | | | | |
| |сенсорлық дамуы | | | | |
|12 |Мектепке дейінгі кезеңдегі |2 |1 |1,5 |4,5 |
| |зейін,ес, қиялдың дамуы | | | | |
|13 |Мектепке дейінгі кезеңдегі |2 |1 |1,5 |4,5 |
| |эмоциялық еріктік және | | | | |
| |психоәлеуметтік дамуы | | | | |
|14 |Жеті жас дағдарысы |2 |1 |1,5 |4,5 |
|15 |Баланың мектепке |2 |1 |1,5 |4,5 |
| |психологиялық дайындығы | | | | |
| |Барлығы: |30 |15 |22,5 |67,5 |
6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
Кесте 3
|СӨЖО |СӨЖ |
|Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|2 |3 |4 |
|1. Балалар психологиясының |Анықтамалармен жұмыс |Конспект |
|даму тарихы, теориялар | | |
|туралы негізгі түсініктер. | | |
|2. Шет елдік психологияда |Г.В.Плехановтың, |Реферет топта |
|ойынның теориясына |Я.Коменский, Ж.Руссо, |талқылау |
|Г.В.Плехановтың сынауы, |Р.Оуэн ойлары өмірбаяны| |
|Я.Коменский, Ж.Руссо, Р.Оуэн|мен еңбектері. | |
|ойлары. | | |
|3. Бақылау және сараптау, |Бақылау және сараптау, |Баяндама |
|тест, әлеуметтік |тест әдістерін | |
|қарым-қатынасты зерттеу |салыстыру | |
|әдістерін күнделікті | | |
|іс-тәжірибемізде қолдана | | |
|білу. | | |
|4. В.Штерннің сынау |В. Штерннің еңбегі |Схема |
|концепсиясы. | | |
|5. Ж.Пиаже және оның |Ж. Пиаженің балалар |Ауызша пікір алысу|
|мектебі. |психологиясы пәніне | |
| |қосқан үлесі | |
|6. Бала психикасының дамуына|Бала психикасына |Реферат |
|әсер етуші факторлар |сипаттама | |
|7. Ойын түрлеріне сипаттама.|Ойынның негізгі сипаты |Реферат |
|8. Әр жас кезеңінде жас |Әр жас кезеңінде жас |Конспект |
|дағдарыстарының болу |дағдарыстарының | |
|себептері |ерекшеліктері | |
|9. Д.Б. Эльконин бойынша |Д.Б. Эльконин бойынша |Тест |
|балалардың даму деңгейі. |балалардың даму | |
| |деңгейлерінің мазмұны | |
|10. Нәрестелік кезеңдегі |Нәрестелік кезеңдегі |Баяндама1 |
|психикалық дамуға шартты |психикалық даму | |
|және шартсыз рефлекстердің | | |
|ықпалы | | |
|11. Ерте сәбилік шақ. |Ерте сәбилік шақта |Салыстырмалы схема|
| |болатын негізгі іс | |
| |әрекет түрлері | |
|12. Сәбидің дамуының басты |Сәбидің дамуы |Реферат |
|белгілері | | |
|13. Мектеп жасыны дейінгі |Мектеп жасыны дейінгі |Таблица құру |
|баланың мінез- құлық |баланың санасынын | |
|мотивтерін дамыту және |қалыптастыру | |
|өзінің санасынын | | |
|қалыптастыру. | | |
|14. Үш жас кезеңіндегі |Үш жас кезеңіндегі |Реферат |
|жаңадан пайда болатын |әрекеттерінің сипаты | |
|әркеттер. | | |
|15. Мектепке дейінгілердің |Мектепке дейінгілердің |Конспект |
|ойлауларының дамуы. |ойлауының қалыптасуы | |
|16. Іс-әркеттердің бала |Бала психикасының дамуы|Реферат |
|психикасының дамуына | | |
|тигізетін әсері. | | |
|17. Кіші мектеп оқушылырының|Кіші мектеп оқушылырына|Схема |
|танымдық процестерінің |сипаттама | |
|дамуы. | | |
|19. Мектепке дейінгі кезеңде|Мектепке дейінгі |Кесте |
|тілді қатынас құралы |кезеңдегі баланың | |
|ретінде пайдалана білуі. |тілінің дамуы | |
|20. Мектепке дейінгі |Сенсорлық даму туралы |Конспект |
|кезеңдегі балалардың |түсінік | |
|сенсорлық дамуы. | | |
7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
Кесте 4
№Апталар12345671РБ891011121314152РБ1Бақылау түріККБКСхРРТБСхРТабХ2РБР2Семинарлар01515152020200201010101010103СОӨЖ01010100101010104СӨЖ00252525025252551 РБ60756Ұпайлар025403545301052700301045104510120270
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Таб.-таблица; Т-тест.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz