Файл қосу
Балалар психологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.05.01.20.65 | | | |/02-2013 | | | | | |Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 2 02.09.13. | | |жұмыс оқу бағдарламасы |орнына Редакция № | | |«Балалар психологиясы» | | | «БАЛАЛАР ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010100-«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы_______Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “педагогикалық психология” кафедрасының п.ғ.к. аға оқытушысы Кулмышева Н.А. “______” _______ 2013 ж. 2. ҚАРАЛДЫ 2.1 Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “педагогикалық психология” кафедрасының отырысында Хаттама №1 ____ «__»________ 2013ж Кафедра меңгерушісі: псх.ғ.к._____ Г.К.Джумажанова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____ «__»________ 2013 жыл Төрайымы _______ 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ «__»________ 2013 жыл ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Мазмұны: 1.Жалпы талаптар 2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3.Курс саясаты 4.Студент рейтингісін санау саясаты 5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары 7.«Балалар психологиясы» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі.. 1 Пәннің қысқаша мазмұны. 1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Курс |Семестр |Кредит |ЛК | | | |Саны |(сағ.) | |А |4 |95-100 | | |А |3,6 |90-94 |Үздік | |В+ |3,4 |85-89 | | |В |3,2 |80-84 |Жақсы | |В- |3,0 |75-79 | | |С+ |2,8 |70-74 | | |С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С- |2,4 |60-64 | | |Д+ |2,2 |55-59 | | |Д |2,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі |№ | Тақырып атауы | Сағаттар саны | | | |Дәріс |Тәж-лік |СОӨЖ |СӨЖ | |1 |Балалар психологиясы пәні, |2 |1 |1,5 |4,5 | | |міндеттері. Балалар дамуының| | | | | | |теориялары. | | | | | |2 |Балалар психикасының даму |2 |1 |1,5 |4,5 | | |заңдылықтарын зерттеу әдістері| | | | | |3 |Балалар психологиясының |2 |1 |1,5 |4,5 | | |тарихы. Отандық және шетелдік | | | | | | |психологтардың пікірлері. | | | | | | |Психологиялық даму | | | | | | |заңдылықтары | | | | | |4 |Нәрестелік және бөбелік |2 |1 |1,5 |4,5 | | |кезеңнің дамуына сипаттама | | | | | |5 |Бала өмірінің алғашқы жылында |2 |1 |1,5 |4,5 | | |кезедсетін дағдарыстар | | | | | |6 |Сәбилік кезең |2 |1 |1,5 |4,5 | |7 | Ерте сәбилік шақтағы |2 |1 |1,5 |4,5 | | |психологиялық ерекшеліктер, үш| | | | | | |жас кезінде жаңадан пайда | | | | | | |болатын заттық әрекеттер. | | | | | | |Жетекші әрекет | | | | | |8 |Заттармен әрекет етуге көшудің|2 |1 |1,5 |4,5 | | |түрлері | | | | | |9 |Мектеп жасына балалардың |2 |1 |1,5 |4,5 | | |психологиялық даму | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | |10 |Мектепке дейінгі кезеңде |2 |1 |1,5 |4,5 | | |психикалық дамуы. Баланың | | | | | | |ақыл-ойын дамыту | | | | | |11 |Мектепке дейінгі кезендегі |2 |1 |1,5 |4,5 | | |баланың түйсінуі,қабылдаужәне | | | | | | |сенсорлық дамуы | | | | | |12 |Мектепке дейінгі кезеңдегі |2 |1 |1,5 |4,5 | | |зейін,ес, қиялдың дамуы | | | | | |13 |Мектепке дейінгі кезеңдегі |2 |1 |1,5 |4,5 | | |эмоциялық еріктік және | | | | | | |психоәлеуметтік дамуы | | | | | |14 |Жеті жас дағдарысы |2 |1 |1,5 |4,5 | |15 |Баланың мектепке |2 |1 |1,5 |4,5 | | |психологиялық дайындығы | | | | | | |Барлығы: |30 |15 |22,5 |67,5 | 6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары Кесте 3 |СӨЖО |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |2 |3 |4 | |1. Балалар психологиясының |Анықтамалармен жұмыс |Конспект | |даму тарихы, теориялар | | | |туралы негізгі түсініктер. | | | |2. Шет елдік психологияда |Г.В.Плехановтың, |Реферет топта | |ойынның теориясына |Я.Коменский, Ж.Руссо, |талқылау | |Г.В.Плехановтың сынауы, |Р.Оуэн ойлары өмірбаяны| | |Я.Коменский, Ж.Руссо, Р.Оуэн|мен еңбектері. | | |ойлары. | | | |3. Бақылау және сараптау, |Бақылау және сараптау, |Баяндама | |тест, әлеуметтік |тест әдістерін | | |қарым-қатынасты зерттеу |салыстыру | | |әдістерін күнделікті | | | |іс-тәжірибемізде қолдана | | | |білу. | | | |4. В.Штерннің сынау |В. Штерннің еңбегі |Схема | |концепсиясы. | | | |5. Ж.Пиаже және оның |Ж. Пиаженің балалар |Ауызша пікір алысу| |мектебі. |психологиясы пәніне | | | |қосқан үлесі | | |6. Бала психикасының дамуына|Бала психикасына |Реферат | |әсер етуші факторлар |сипаттама | | |7. Ойын түрлеріне сипаттама.|Ойынның негізгі сипаты |Реферат | |8. Әр жас кезеңінде жас |Әр жас кезеңінде жас |Конспект | |дағдарыстарының болу |дағдарыстарының | | |себептері |ерекшеліктері | | |9. Д.Б. Эльконин бойынша |Д.Б. Эльконин бойынша |Тест | |балалардың даму деңгейі. |балалардың даму | | | |деңгейлерінің мазмұны | | |10. Нәрестелік кезеңдегі |Нәрестелік кезеңдегі |Баяндама1 | |психикалық дамуға шартты |психикалық даму | | |және шартсыз рефлекстердің | | | |ықпалы | | | |11. Ерте сәбилік шақ. |Ерте сәбилік шақта |Салыстырмалы схема| | |болатын негізгі іс | | | |әрекет түрлері | | |12. Сәбидің дамуының басты |Сәбидің дамуы |Реферат | |белгілері | | | |13. Мектеп жасыны дейінгі |Мектеп жасыны дейінгі |Таблица құру | |баланың мінез- құлық |баланың санасынын | | |мотивтерін дамыту және |қалыптастыру | | |өзінің санасынын | | | |қалыптастыру. | | | |14. Үш жас кезеңіндегі |Үш жас кезеңіндегі |Реферат | |жаңадан пайда болатын |әрекеттерінің сипаты | | |әркеттер. | | | |15. Мектепке дейінгілердің |Мектепке дейінгілердің |Конспект | |ойлауларының дамуы. |ойлауының қалыптасуы | | |16. Іс-әркеттердің бала |Бала психикасының дамуы|Реферат | |психикасының дамуына | | | |тигізетін әсері. | | | |17. Кіші мектеп оқушылырының|Кіші мектеп оқушылырына|Схема | |танымдық процестерінің |сипаттама | | |дамуы. | | | |19. Мектепке дейінгі кезеңде|Мектепке дейінгі |Кесте | |тілді қатынас құралы |кезеңдегі баланың | | |ретінде пайдалана білуі. |тілінің дамуы | | |20. Мектепке дейінгі |Сенсорлық даму туралы |Конспект | |кезеңдегі балалардың |түсінік | | |сенсорлық дамуы. | | | 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 №Апталар12345671РБ891011121314152РБ1Бақылау түріККБКСхРРТБСхРТабХ2РБР2Семинарлар01515152020200201010101010103СОӨЖ01010100101010104СӨЖ00252525025252551 РБ60756Ұпайлар025403545301052700301045104510120270 Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Таб.-таблица; Т-тест.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz