Файл қосу

Балалар психологиясы





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|ШӘКӘРІМ атындағы  МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                   |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-14.05.01.20.65  |
|                         |                         |/02-2013                 |
|                         |                         |                         |
|Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 2  02.09.13.  |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |орнына Редакция №        |                         |
|«Балалар психологиясы»   |                         |                         |







                     «БАЛАЛАР ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
              5В010100-«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»


              СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ























                                 Семей  2013













                                                      Алғысөз

1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырушы_______Семей  қ.  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
“педагогикалық психология” кафедрасының п.ғ.к. аға оқытушысы Кулмышева  Н.А.

                                                                    “______”
 _______ 2013  ж.
2. ҚАРАЛДЫ
2.1 Семей қ. Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің  “педагогикалық
психология” кафедрасының отырысында
 Хаттама №1   ____ «__»________  2013ж

Кафедра меңгерушісі: псх.ғ.к._____ Г.К.Джумажанова

2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №__1____ «__»________  2013 жыл

Төрайымы _______
3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №__1____ «__»________  2013  жыл

ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______
































Мазмұны:

      1.Жалпы талаптар
      2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3.Курс саясаты
      4.Студент рейтингісін санау саясаты
      5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
      7.«Балалар психологиясы» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі..




 1  Пәннің қысқаша мазмұны.

1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
|Курс             |Семестр          |Кредит           |ЛК                  |
|                 |                 |Саны             |(сағ.)              |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |

   5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы


   Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі

|№  | Тақырып атауы                | Сағаттар саны                          |
|   |                              |Дәріс    |Тәж-лік   |СОӨЖ     |СӨЖ     |
|1  |Балалар психологиясы пәні,    |2        |1         |1,5      |4,5     |
|   |міндеттері.  Балалар  дамуының|         |          |         |        |
|   |теориялары.                   |         |          |         |        |
|2  |Балалар психикасының даму     |2        |1         |1,5      |4,5     |
|   |заңдылықтарын зерттеу әдістері|         |          |         |        |
|3  |Балалар психологиясының       |2        |1         |1,5      |4,5     |
|   |тарихы. Отандық және шетелдік |         |          |         |        |
|   |психологтардың пікірлері.     |         |          |         |        |
|   |Психологиялық даму            |         |          |         |        |
|   |заңдылықтары                  |         |          |         |        |
|4  |Нәрестелік және бөбелік       |2        |1         |1,5      |4,5     |
|   |кезеңнің дамуына сипаттама    |         |          |         |        |
|5  |Бала өмірінің алғашқы жылында |2        |1         |1,5      |4,5     |
|   |кезедсетін дағдарыстар        |         |          |         |        |
|6  |Сәбилік кезең                 |2        |1         |1,5      |4,5     |
|7  | Ерте сәбилік шақтағы         |2        |1         |1,5      |4,5     |
|   |психологиялық ерекшеліктер, үш|         |          |         |        |
|   |жас кезінде жаңадан пайда     |         |          |         |        |
|   |болатын заттық әрекеттер.     |         |          |         |        |
|   |Жетекші әрекет                |         |          |         |        |
|8  |Заттармен әрекет етуге көшудің|2        |1         |1,5      |4,5     |
|   |түрлері                       |         |          |         |        |
|9  |Мектеп жасына балалардың      |2        |1         |1,5      |4,5     |
|   |психологиялық даму            |         |          |         |        |
|   |ерекшеліктері                 |         |          |         |        |
|10 |Мектепке дейінгі кезеңде      |2        |1         |1,5      |4,5     |
|   |психикалық дамуы. Баланың     |         |          |         |        |
|   |ақыл-ойын дамыту              |         |          |         |        |
|11 |Мектепке дейінгі кезендегі    |2        |1         |1,5      |4,5     |
|   |баланың түйсінуі,қабылдаужәне |         |          |         |        |
|   |сенсорлық дамуы               |         |          |         |        |
|12 |Мектепке дейінгі кезеңдегі    |2        |1         |1,5      |4,5     |
|   |зейін,ес, қиялдың дамуы       |         |          |         |        |
|13 |Мектепке дейінгі кезеңдегі    |2        |1         |1,5      |4,5     |
|   |эмоциялық еріктік және        |         |          |         |        |
|   |психоәлеуметтік дамуы         |         |          |         |        |
|14 |Жеті жас дағдарысы            |2        |1         |1,5      |4,5     |
|15 |Баланың мектепке              |2        |1         |1,5      |4,5     |
|   |психологиялық дайындығы       |         |          |         |        |
|   |Барлығы:                      |30       |15        |22,5     |67,5    |


6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                     Кесте 3

|СӨЖО                                               |СӨЖ               |
|Аудиториялық                |Аудиториядан тыс       |                  |
|2                           |3                      |4                 |
|1. Балалар психологиясының  |Анықтамалармен жұмыс   |Конспект          |
|даму  тарихы, теориялар     |                       |                  |
|туралы негізгі түсініктер.  |                       |                  |
|2. Шет елдік психологияда   |Г.В.Плехановтың,       |Реферет топта     |
|ойынның теориясына          |Я.Коменский, Ж.Руссо,  |талқылау          |
|Г.В.Плехановтың сынауы,     |Р.Оуэн ойлары өмірбаяны|                  |
|Я.Коменский, Ж.Руссо, Р.Оуэн|мен еңбектері.         |                  |
|ойлары.                     |                       |                  |
|3. Бақылау және сараптау,   |Бақылау және сараптау, |Баяндама          |
|тест, әлеуметтік            |тест әдістерін         |                  |
|қарым-қатынасты зерттеу     |салыстыру              |                  |
|әдістерін күнделікті        |                       |                  |
|іс-тәжірибемізде қолдана    |                       |                  |
|білу.                       |                       |                  |
|4. В.Штерннің сынау         |В. Штерннің еңбегі     |Схема             |
|концепсиясы.                |                       |                  |
|5. Ж.Пиаже және оның        |Ж. Пиаженің балалар    |Ауызша пікір алысу|
|мектебі.                    |психологиясы пәніне    |                  |
|                            |қосқан үлесі           |                  |
|6. Бала психикасының дамуына|Бала психикасына       |Реферат           |
|әсер етуші факторлар        |сипаттама              |                  |
|7. Ойын түрлеріне сипаттама.|Ойынның негізгі сипаты |Реферат           |
|8. Әр жас кезеңінде  жас    |Әр жас кезеңінде  жас  |Конспект          |
|дағдарыстарының болу        |дағдарыстарының        |                  |
|себептері                   |ерекшеліктері          |                  |
|9. Д.Б. Эльконин бойынша    |Д.Б. Эльконин бойынша  |Тест              |
|балалардың даму деңгейі.    |балалардың даму        |                  |
|                            |деңгейлерінің мазмұны  |                  |
|10. Нәрестелік кезеңдегі    |Нәрестелік кезеңдегі   |Баяндама1         |
|психикалық дамуға  шартты   |психикалық даму        |                  |
|және шартсыз рефлекстердің  |                       |                  |
|ықпалы                      |                       |                  |
|11. Ерте сәбилік шақ.       |Ерте сәбилік шақта     |Салыстырмалы схема|
|                            |болатын негізгі іс     |                  |
|                            |әрекет түрлері         |                  |
|12. Сәбидің дамуының басты  |Сәбидің дамуы          |Реферат           |
|белгілері                   |                       |                  |
|13. Мектеп жасыны дейінгі   |Мектеп жасыны дейінгі  |Таблица құру      |
|баланың мінез- құлық        |баланың санасынын      |                  |
|мотивтерін дамыту және      |қалыптастыру           |                  |
|өзінің санасынын            |                       |                  |
|қалыптастыру.               |                       |                  |
|14. Үш жас кезеңіндегі      |Үш жас кезеңіндегі     |Реферат           |
|жаңадан пайда болатын       |әрекеттерінің сипаты   |                  |
|әркеттер.                   |                       |                  |
|15. Мектепке дейінгілердің  |Мектепке дейінгілердің |Конспект          |
|ойлауларының дамуы.         |ойлауының қалыптасуы   |                  |
|16. Іс-әркеттердің бала     |Бала психикасының дамуы|Реферат           |
|психикасының дамуына        |                       |                  |
|тигізетін әсері.            |                       |                  |
|17. Кіші мектеп оқушылырының|Кіші мектеп оқушылырына|Схема             |
|танымдық процестерінің      |сипаттама              |                  |
|дамуы.                      |                       |                  |
|19. Мектепке дейінгі кезеңде|Мектепке дейінгі       |Кесте             |
|тілді  қатынас құралы       |кезеңдегі баланың      |                  |
|ретінде  пайдалана  білуі.  |тілінің дамуы          |                  |
|20. Мектепке дейінгі        |Сенсорлық даму туралы  |Конспект          |
|кезеңдегі  балалардың       |түсінік                |                  |
|сенсорлық дамуы.            |                       |                  |

7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі

Кесте 4
№Апталар12345671РБ891011121314152РБ1Бақылау түріККБКСхРРТБСхРТабХ2РБР2Семинарлар01515152020200201010101010103СОӨЖ01010100101010104СӨЖ00252525025252551 РБ60756Ұпайлар025403545301052700301045104510120270
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Таб.-таблица; Т-тест.
Пәндер