Файл қосу
Сағаттарды сабақ түріне шағу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК |
| | |042-05-14-5-05.01.20.53/02.2011. |
|ПОӘК |_____2011 жылғы | |
|ХІХ ғасырдағы қазақ |№ 2 басылым | |
|әдебиеті пәнінің | | |
|студенттерге арналған | | |
|жұмыс бағдарламасы | | |
5В020500 «Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі пәнінің
ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ
2013
КІРІСПЕ
1 ҚҰРАСТЫРҒАН:
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің қазақ филологиясы
кафедрасының аға оқытушысы, ф.ғ.к. Әбділманатқызы Әсемгүл
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама №___ «___» ___________2011 жыл.
Кафедра меңгерушісі: _______________ Ақтанова А.С.
2.2 Гуманитарлық факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________2011 жыл.
ОӘБ төрайымы_________________ Мұқанова Қ.Қ.
2.3 Гуманитарлық факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________2011 жыл.
Төрайым________________
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________2011 жыл.
Оқу жұмысы жөніндегі проректор_________________ Искакова Г.Қ.
4 2011ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
2008 ж. №1 басылым орнына 2011 ж. № 2 БАСЫЛЫМ
МАЗМҰНЫ
1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Әбділманатқызы Ә., филология ғылымдарының кандидаты
Кафедра:Қазақ филологиясы
Кафедраның мекен-жайы : Шугаева; 221- бөлме
Ақпараттық қатынас: телефон: 44-29-30
Кафедрада болатын уақыты: сей.:9.00-16.00; жұма:8.00-16.00;
Сабақ өтетін орын: 213 аудитория
Кредит саны: 3
1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме
|Курс |Семестр |Кредит |ДС (сағ) |СПС (сағ) |Лаб. (сағ) |
|А |4,00 |95-100 |Үздік |22-7 |91-93,5 |
|А- |3,67 |90-94 |Өте жақсы |20-21 |86-90 |
|В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |18-19 |81-85 |
|В |3,00 |80-84 |Жақсы |16-17 |76-80 |
|В- |2,67 |75-79 |Жақсы |14-15 |71-75 |
|С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық |13 |66-70 |
|С |2,00 |65-69 |Қанағаттанарлық |12 |61-65 |
|С- |1,67 |60-64 |Қанағаттанарлық |11 |56-60 |
|Д+ |1,33 |55-59 |өту ұпайы |10 |51-55 |
|Д |1,00 |50-54 |өту ұпайы |9 |48-50 |
|Ғ |0,00 |0-49 |өту ұпайы |8 |47 |
Әр түрлі жұмыстарды бағалау шкалалары
мен критерийлері:
1. Дәріс – 2 балл
2. Практикалық сабақтардағы жауап -10 балл
3. Реферат жазу және қорғау-10 балл
4. Мәтінді жатқа тапсыру- 5 балл
5. Тест – 20 балл
6. СӨЖ - 5 балл.
7. СӨОЖ – 8 балл.
5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ
2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу
|Тақырыптың атауы |Сағат саны |
| |Дәріс |Семинар |ОСӨЖ |СӨЖ |
|1 |2 |3 |4 |5 |
|1. Әдебиетті оқыту әдістемесі – ғылыми |2 |2 |4 |4 |
|пән. | | | | |
|2. Әдебиет пәнін оқытудың тарихы мен |1 |1 |2 |2 |
|теориялық бастау көздері | | | | |
|3. Әдебиетті оқытудың жаңа кезеңі |1 |1 |2 |2 |
|4. Қазіргі жалпы білім беретін орта |2 |2 |4 |4 |
|мектептердегі қазақ әдебиеті пәні | | | | |
|5. Әдебиетті оқыту барысындағы |2 |2 |4 |4 |
|амал-тәсілдер | | | | |
|6. Әдебиет пәнін оқытуда қолданылатын |2 |2 |4 |4 |
|инновациялық әдістер | | | | |
|7. Көркем шығарманы жанрлық |2 |2 |4 |4 |
|ерекшеліктеріне қарай оқыту | | | | |
|8. Әдебиет пәні мұғалімінің жұмыс |2 |2 |4 |4 |
|жоспарлары | | | | |
|9.Мектептің оқу-тәрбие ісіндегі әдебиет |1 |1 |2 |2 |
|кабинетінің орны және жабдықтау мәселесі| | | | |
6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ
Кесте 3 – ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|ОСӨЖ |СӨЖ |
|Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|1 |2 |3 |
|1.Оқуға қызығушылығын |1. Жады |1. Жалпы білім беретін |
|зерттеу | |мектептің мақсаты, |
| | |міндеттері мен қызметі |
|2. Ойлау |2. Зейін |2. Бағдарлы оқытуды |
| | |ұйымдастырудың ғылыми |
| | |ненгіздері |
|3. Оқушылардың жеке |3.Оқушының шынайы оқу |3. Бағдарлы оқытуды |
|тұлғасын зерттеу |мүмкіндіктерін анықтау |ұйымдастыру үлгілері |
|әдістемелері |бағдарламасы | |
|4. Оқыта үйрету |4. Модульдік оқыту |4. Оқу модулінің |
|ойындары |технологиясының тұлға |кіріспе бөлімі |
| |қажеттіліктерін | |
| |қанағаттандыруға және | |
| |оны дамытуға ықпалы | |
|5. Өзара оқыту сабағы |5. Жеке-топтық жұмыс |5. Оқу модулінің |
| |формасы |қорытынды (бақылау) |
| | |бөлімі |
|6.Тестілер және оны |6. Ауызша бақылау |6. Модульдік оқытудың |
|құруға ұсыныстар |түрлері |құрылымы |
|7. Оқу модульдерін |7.Оқу модулінде оқушы |7. Сөйлесу бөлімін құру|
|әзірлеуге ұсыныстар |қызметін бағалау |қағидалары |
|8.Оқушылардың білім, |8. Оқу модулін даярлау |8. Оқу модулінің |
|білік, дағдыларын |технологиясы |сөйлесу бөлімі |
|бақылау және тексеру | | |
|9. «Брейн-ринг» оқыта |9. «Қарлы кесек» оқыта |9. Венн диаграммасы |
|үйрету ойыны |үйрету ойыны | |
|10.Пікірталастық және |10. Оқу модулінің |10. Оқу модулінің |
|рөлдік оқыта үйрету |сөйлесу бөлімінде |сөйлесу бөлімі |
|ойындары |қолданылатын оқытудың | |
| |белсенді формалары | |
7 «ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК
КЕСТЕСІ
4-Кесте «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» пәні бойынша оқу үрдісінің
күнтізбелік кестесі
Апталар123456789101112131415Бақылау
түріД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
АБ1Д
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
АБ2Ұпайлар5+55+55+55+55+
55+55+55+55+55+55+
55+
55+55+
55+
5
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz