Файл қосу
Сағаттарды сабақ түріне шағу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-05-14-5-05.01.20.53/02.2011. | |ПОӘК |_____2011 жылғы | | |ХІХ ғасырдағы қазақ |№ 2 басылым | | |әдебиеті пәнінің | | | |студенттерге арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | 5В020500 «Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ҚҰРАСТЫРҒАН: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің қазақ филологиясы кафедрасының аға оқытушысы, ф.ғ.к. Әбділманатқызы Әсемгүл 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________2011 жыл. Кафедра меңгерушісі: _______________ Ақтанова А.С. 2.2 Гуманитарлық факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2011 жыл. ОӘБ төрайымы_________________ Мұқанова Қ.Қ. 2.3 Гуманитарлық факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2011 жыл. Төрайым________________ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2011 жыл. Оқу жұмысы жөніндегі проректор_________________ Искакова Г.Қ. 4 2011ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің 2008 ж. №1 басылым орнына 2011 ж. № 2 БАСЫЛЫМ МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 3 Курс саясаты мен форматы 4 Бағалау саясаты 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Әбділманатқызы Ә., филология ғылымдарының кандидаты Кафедра:Қазақ филологиясы Кафедраның мекен-жайы : Шугаева; 221- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон: 44-29-30 Кафедрада болатын уақыты: сей.:9.00-16.00; жұма:8.00-16.00; Сабақ өтетін орын: 213 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит |ДС (сағ) |СПС (сағ) |Лаб. (сағ) | |А |4,00 |95-100 |Үздік |22-7 |91-93,5 | |А- |3,67 |90-94 |Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |18-19 |81-85 | |В |3,00 |80-84 |Жақсы |16-17 |76-80 | |В- |2,67 |75-79 |Жақсы |14-15 |71-75 | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық |13 |66-70 | |С |2,00 |65-69 |Қанағаттанарлық |12 |61-65 | |С- |1,67 |60-64 |Қанағаттанарлық |11 |56-60 | |Д+ |1,33 |55-59 |өту ұпайы |10 |51-55 | |Д |1,00 |50-54 |өту ұпайы |9 |48-50 | |Ғ |0,00 |0-49 |өту ұпайы |8 |47 | Әр түрлі жұмыстарды бағалау шкалалары мен критерийлері: 1. Дәріс – 2 балл 2. Практикалық сабақтардағы жауап -10 балл 3. Реферат жазу және қорғау-10 балл 4. Мәтінді жатқа тапсыру- 5 балл 5. Тест – 20 балл 6. СӨЖ - 5 балл. 7. СӨОЖ – 8 балл. 5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу |Тақырыптың атауы |Сағат саны | | |Дәріс |Семинар |ОСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 | |1. Әдебиетті оқыту әдістемесі – ғылыми |2 |2 |4 |4 | |пән. | | | | | |2. Әдебиет пәнін оқытудың тарихы мен |1 |1 |2 |2 | |теориялық бастау көздері | | | | | |3. Әдебиетті оқытудың жаңа кезеңі |1 |1 |2 |2 | |4. Қазіргі жалпы білім беретін орта |2 |2 |4 |4 | |мектептердегі қазақ әдебиеті пәні | | | | | |5. Әдебиетті оқыту барысындағы |2 |2 |4 |4 | |амал-тәсілдер | | | | | |6. Әдебиет пәнін оқытуда қолданылатын |2 |2 |4 |4 | |инновациялық әдістер | | | | | |7. Көркем шығарманы жанрлық |2 |2 |4 |4 | |ерекшеліктеріне қарай оқыту | | | | | |8. Әдебиет пәні мұғалімінің жұмыс |2 |2 |4 |4 | |жоспарлары | | | | | |9.Мектептің оқу-тәрбие ісіндегі әдебиет |1 |1 |2 |2 | |кабинетінің орны және жабдықтау мәселесі| | | | | 6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ Кесте 3 – ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары |ОСӨЖ |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 | |1.Оқуға қызығушылығын |1. Жады |1. Жалпы білім беретін | |зерттеу | |мектептің мақсаты, | | | |міндеттері мен қызметі | |2. Ойлау |2. Зейін |2. Бағдарлы оқытуды | | | |ұйымдастырудың ғылыми | | | |ненгіздері | |3. Оқушылардың жеке |3.Оқушының шынайы оқу |3. Бағдарлы оқытуды | |тұлғасын зерттеу |мүмкіндіктерін анықтау |ұйымдастыру үлгілері | |әдістемелері |бағдарламасы | | |4. Оқыта үйрету |4. Модульдік оқыту |4. Оқу модулінің | |ойындары |технологиясының тұлға |кіріспе бөлімі | | |қажеттіліктерін | | | |қанағаттандыруға және | | | |оны дамытуға ықпалы | | |5. Өзара оқыту сабағы |5. Жеке-топтық жұмыс |5. Оқу модулінің | | |формасы |қорытынды (бақылау) | | | |бөлімі | |6.Тестілер және оны |6. Ауызша бақылау |6. Модульдік оқытудың | |құруға ұсыныстар |түрлері |құрылымы | |7. Оқу модульдерін |7.Оқу модулінде оқушы |7. Сөйлесу бөлімін құру| |әзірлеуге ұсыныстар |қызметін бағалау |қағидалары | |8.Оқушылардың білім, |8. Оқу модулін даярлау |8. Оқу модулінің | |білік, дағдыларын |технологиясы |сөйлесу бөлімі | |бақылау және тексеру | | | |9. «Брейн-ринг» оқыта |9. «Қарлы кесек» оқыта |9. Венн диаграммасы | |үйрету ойыны |үйрету ойыны | | |10.Пікірталастық және |10. Оқу модулінің |10. Оқу модулінің | |рөлдік оқыта үйрету |сөйлесу бөлімінде |сөйлесу бөлімі | |ойындары |қолданылатын оқытудың | | | |белсенді формалары | | 7 «ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ 4-Кесте «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Апталар123456789101112131415Бақылау түріД Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д АБ1Д Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д АБ2Ұпайлар5+55+55+55+55+ 55+55+55+55+55+55+ 55+ 55+55+ 55+ 5
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz