Файл қосу


Сағаттарды сабақ түріне шағу



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                          |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                              |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК              |ПОӘК                             |
|                        |                  |042-05-14-5-05.01.20.53/02.2011. |
|ПОӘК                    |_____2011 жылғы   |                                 |
|ХІХ ғасырдағы қазақ     |№ 2 басылым       |                                 |
|әдебиеті пәнінің        |                  |                                 |
|студенттерге арналған   |                  |                                 |
|жұмыс бағдарламасы      |                  |                                 |







          5В020500 «Филология: қазақ тілі»   мамандығына  арналған
                  Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ



               СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                    СЕМЕЙ
                                    2013

КІРІСПЕ

1 ҚҰРАСТЫРҒАН:
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік  университетінің қазақ филологиясы
кафедрасының аға оқытушысы, ф.ғ.к. Әбділманатқызы Әсемгүл


2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  филологиясы кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________2011 жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Ақтанова А.С.

2.2  Гуманитарлық  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2011 жыл.

ОӘБ төрайымы_________________ Мұқанова Қ.Қ.

2.3 Гуманитарлық  факультетінің Ғылыми кеңесінде  бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2011 жыл.

Төрайым________________


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2011 жыл.


Оқу жұмысы жөніндегі  проректор_________________  Искакова Г.Қ.
4  2011ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің

2008 ж. №1 басылым орнына 2011 ж. № 2 БАСЫЛЫМ











МАЗМҰНЫ


1  Жалпы ережелер
2  Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
3  Курс саясаты мен форматы
4  Бағалау саясаты
5  Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6  ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7  Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі


































1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Әбділманатқызы Ә.,  филология ғылымдарының кандидаты
Кафедра:Қазақ филологиясы
Кафедраның мекен-жайы : Шугаева;  221- бөлме
Ақпараттық  қатынас:  телефон: 44-29-30
Кафедрада болатын уақыты: сей.:9.00-16.00; жұма:8.00-16.00;
Сабақ өтетін орын: 213 аудитория
Кредит саны: 3

1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме

|Курс     |Семестр  |Кредит    |ДС (сағ)        |СПС (сағ) |Лаб. (сағ)    |
|А        |4,00     |95-100    |Үздік           |22-7      |91-93,5       |
|А-       |3,67     |90-94     |Өте жақсы       |20-21     |86-90         |
|В+       |3,33     |85-89     |Жақсы           |18-19     |81-85         |
|В        |3,00     |80-84     |Жақсы           |16-17     |76-80         |
|В-       |2,67     |75-79     |Жақсы           |14-15     |71-75         |
|С+       |2,33     |70-74     |Қанағаттанарлық |13        |66-70         |
|С        |2,00     |65-69     |Қанағаттанарлық |12        |61-65         |
|С-       |1,67     |60-64     |Қанағаттанарлық |11        |56-60         |
|Д+       |1,33     |55-59     |өту ұпайы       |10        |51-55         |
|Д        |1,00     |50-54     |өту ұпайы       |9         |48-50         |
|Ғ        |0,00     |0-49      |өту ұпайы       |8         |47            |

    Әр түрлі жұмыстарды бағалау шкалалары
     мен критерийлері:
       1. Дәріс – 2 балл
       2. Практикалық сабақтардағы жауап -10 балл
       3. Реферат жазу және қорғау-10 балл
       4. Мәтінді жатқа тапсыру- 5 балл
       5. Тест – 20 балл
       6. СӨЖ   - 5 балл.
       7. СӨОЖ – 8 балл.

5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ

2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу

|Тақырыптың атауы                        |Сағат саны                        |
|                                        |Дәріс |Семинар   |ОСӨЖ    |СӨЖ     |
|1                                       |2     |3         |4       |5       |
|1. Әдебиетті оқыту әдістемесі – ғылыми  |2     |2         |4       |4       |
|пән.                                    |      |          |        |        |
|2. Әдебиет пәнін оқытудың тарихы мен    |1     |1         |2       |2       |
|теориялық бастау көздері                |      |          |        |        |
|3. Әдебиетті оқытудың жаңа кезеңі       |1     |1         |2       |2       |
|4. Қазіргі жалпы білім беретін орта     |2     |2         |4       |4       |
|мектептердегі қазақ әдебиеті пәні       |      |          |        |        |
|5. Әдебиетті оқыту барысындағы          |2     |2         |4       |4       |
|амал-тәсілдер                           |      |          |        |        |
|6. Әдебиет пәнін оқытуда қолданылатын   |2     |2         |4       |4       |
|инновациялық әдістер                    |      |          |        |        |
|7. Көркем шығарманы жанрлық             |2     |2         |4       |4       |
|ерекшеліктеріне қарай оқыту             |      |          |        |        |
|8. Әдебиет пәні мұғалімінің жұмыс       |2     |2         |4       |4       |
|жоспарлары                              |      |          |        |        |
|9.Мектептің оқу-тәрбие ісіндегі әдебиет |1     |1         |2       |2       |
|кабинетінің орны және жабдықтау мәселесі|      |          |        |        |


6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ
   Кесте 3 – ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары


   |ОСӨЖ                                           |СӨЖ                    |
|Аудиториялық           |Аудиториядан тыс       |                       |
|1                      |2                      |3                      |
|1.Оқуға қызығушылығын  |1. Жады                |1. Жалпы білім беретін |
|зерттеу                |                       |мектептің мақсаты,     |
|                       |                       |міндеттері мен қызметі |
|2. Ойлау               |2. Зейін               |2. Бағдарлы оқытуды    |
|                       |                       |ұйымдастырудың ғылыми  |
|                       |                       |ненгіздері             |
|3. Оқушылардың жеке    |3.Оқушының шынайы оқу  |3. Бағдарлы оқытуды    |
|тұлғасын зерттеу       |мүмкіндіктерін анықтау |ұйымдастыру үлгілері   |
|әдістемелері           |бағдарламасы           |                       |
|4. Оқыта үйрету        |4. Модульдік оқыту     |4. Оқу модулінің       |
|ойындары               |технологиясының тұлға  |кіріспе бөлімі         |
|                       |қажеттіліктерін        |                       |
|                       |қанағаттандыруға және  |                       |
|                       |оны дамытуға ықпалы    |                       |
|5. Өзара оқыту сабағы  |5. Жеке-топтық жұмыс   |5. Оқу модулінің       |
|                       |формасы                |қорытынды (бақылау)    |
|                       |                       |бөлімі                 |
|6.Тестілер және оны    |6. Ауызша бақылау      |6. Модульдік оқытудың  |
|құруға ұсыныстар       |түрлері                |құрылымы               |
|7. Оқу модульдерін     |7.Оқу модулінде оқушы  |7. Сөйлесу бөлімін құру|
|әзірлеуге ұсыныстар    |қызметін бағалау       |қағидалары             |
|8.Оқушылардың білім,   |8. Оқу модулін даярлау |8. Оқу модулінің       |
|білік, дағдыларын      |технологиясы           |сөйлесу бөлімі         |
|бақылау және тексеру   |                       |                       |
|9. «Брейн-ринг» оқыта  |9. «Қарлы кесек» оқыта |9. Венн диаграммасы    |
|үйрету ойыны           |үйрету ойыны           |                       |
|10.Пікірталастық және  |10. Оқу модулінің      |10. Оқу модулінің      |
|рөлдік оқыта үйрету    |сөйлесу бөлімінде      |сөйлесу бөлімі         |
|ойындары               |қолданылатын оқытудың  |                       |
|                       |белсенді формалары     |                       |

7 «ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ  КҮНТІЗБЕЛІК
КЕСТЕСІ

4-Кесте «Қазақ  әдебиетін  оқыту  әдістемесі»  пәні  бойынша  оқу  үрдісінің
күнтізбелік кестесі

Апталар123456789101112131415Бақылау
түріД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
АБ1Д
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
АБ2Ұпайлар5+55+55+55+55+
55+55+55+55+55+55+
55+
55+55+
55+
5
Пәндер