Файл қосу
Психологиялық кеңес
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.05.01.20.19 | | | |/02-2012 | | | | | |Студентке арналған пәннің|Редакция № 2 02.09.09. | | |жұмыс оқу бағдарламасы |орнына Редакция № | | |«Психологиялық кеңес беру| | | |негіздері» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Психологиялық кеңес беру негіздері» «5В0503» – «Психология» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы__________ Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Бураханова А.Т. “_28_____” _____08__ 2012 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №_1____ «_28_»____08____ 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____ «_05_»____09____ 2012 жыл Төрайымы _______ Г.Григорьева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ «_27_»____09____ 2012 жыл ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Б. Рскелдиев Мазмұны: 1.Жалпы талаптар 2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3.Курс саясаты 4.Студент рейтингісін санау саясаты 5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары 7.«Психологиялық кеңес беру негіздері» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі. 1 Пәннің қысқаша мазмұны. Психологиялық кеңес беруге оқыту адамға кәсіби психологиялық көмек берудің фрмасы ретінде психолог маман даярлау қажеттті болып табылады. Солай болғагдықтан дәл психологиялық кеңес беру психодиагностикамен қатар елімізде психологиялық тәжірибенің кең таралған формасы . Тікелей тақырыптың курсы психологиялық кеңес берудің жеке және топтық формасы болып табылады. Өзнің арнайы мағынасынан басқа кеңес беруде барлық психо технтикалық жұмыстың негізі ретінде жалпы мағналар бар. Бұл негізссіз жасөспірімдердік мамандық бағдары мен де , менеджердің тренингі болып та от бас және тптық психорепаиямен да, бір сөзбен курс түпкі ой бойынша өзіндік түрінше әдіснамалық ролін атқарады. Яғни студенттер қазіргі кездегі психокоррекцияның кең әлемінде өздерін еркін сезіне алады. ЖОО дың талаптарын бәсекелестік қабілетіліктерін және олардың жұмысқа тұру мүмкіндіктерні қамтаасыз етеді. Курстың пәні және оны талдау әдісі тек қанаа сырттан бақылаушының объективы « ғылыми» көзқарасы мен игерілу ғана емес, сонымен қатар тұлғалық іс-тәжірибе негізіндн бастан өткері керек. Сондықтан, оқу фоманмының психо-техникалы болуы керек . яғни әрбір тыңдаушыға білімді меңгерудің пайда болу процесіне қызықтыратын мүмкіншілікті қамтамасыз етеді. Нақыты бұл қызығушылық оқып жатқандардың бір реалды психологиялық кеңес берудің куәсі болып қалыптасу ынемесе топтық тренингтің куәсі болуын қамтамасыз етуі керек. Сонымен бірге студенттерге осы демонстрациялық консультация уақытында өін клиентпен немесе психо-терапевт клнсультанапен кеңсетіруге нұсқау беріледі. Яғни келесі бір репликаны ойлап шығару психотерапевтік пцеске қатысушылардың езімдер алеміне эмпатиялық тұрғыдан кіруге тырысу керек. 1.2 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Курс |Семестр |Кредит |ЛК | | | |Саны |(сағ.) | |А |4 |95-100 | | |А |3,6 |90-94 |Үздік | |В+ |3,4 |85-89 | | |В |3,2 |80-84 |Жақсы | |В- |3,0 |75-79 | | |С+ |2,8 |70-74 | | |С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С- |2,4 |60-64 | | |Д+ |2,2 |55-59 | | |Д |2,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі |№ | |Сағаттар саны | | | |Д |СПС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |1 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Қазіргі кездегі |2 | | |2 |2 | | |психологиялық кеңес беру | | | | | | | |түсінігі. | | | | | | |2 |Психологиялық кеңес беру | |1 | |1 |1 | | |пәні мен негізгі | | | | | | | |түсініктері. | | | | | | |3 |Кеңес берудің этикалық |2 | | |2 |2 | | |принциптері. | | | | | | |4 |Психологиялық кеңес | |1 | |1 |1 | | |беруге қойылатын жалпы | | | | | | | |талаптар. | | | | | | |5 |Психологиялық кеңес беру |2 | | |2 |2 | | |түрлері. | | | | | | |6 |Психологиялық кеңес беру | |1 | |1 |1 | | |процесі. | | | | | | |7 |Кеңес берудің кезеңдерңне|2 | | |2 |2 | | |сипаттама. | | | | | | |8 |Кеңес берушінің жеке бас | |1 | |1 |1 | | |ерекшеліктері мен | | | | | | | |талаптары. | | | | | | |9 |Кеңес берудің қазіргі |2 | | |2 |2 | | |кездегі негізгі | | | | | | | |бағыттары. З. Фрейд. | | | | | | |10 |Кеңес берудегі контакт | |1 | |1 |1 | | |орнату. | | | | | | |11 |Психологиялық кеңес |2 | | |2 |2 | | |берудегі бихевиоралды | | | | | | | |қадам. | | | | | | |12 |Кеңес беру процесінің | |1 | |1 |1 | | |қиындықтары мен | | | | | | | |қателіктері. | | | | | | |13 |Психологяның |2 | | |2 |2 | | |экзестинционалды | | | | | | | |гуманистік бағыты. | | | | | | |14 |Кеңес берушінің этикалық | |1 | |1 |1 | | |нормалары. | | | | | | |15 |Нейролингвистикалық |2 | | |2 |2 | | |бағдарламалау. | | | | | | |16 |Топтық кеңес беру. | |1 | |1 |1 | |17 |Гештальттерапия |2 | | |2 |2 | |18 |Отбасылық кеңес беру. | |1 | |1 |1 | |19 |Жұмыстың транстік |2 | | |2 |2 | | |әдістері | | | | | | |20 |Телефон арқылы кеңес | |1 | |1 |1 | | |беру. | | | | | | |21 |Трансактлі анализ |2 | | |2 |2 | |22 |Мектеп психологының кеңес| |1 | |1 |1 | | |беру жұмысы. | | | | | | |23 |Топтық психотерапия |2 | | |2 |2 | |24 |Іскерлік кеңес беру. | |1 | |1 |1 | |25 |Кездесу топтары |2 | | |2 |2 | |26 |Басқарудағы кеңес беру. | |1 | |1 |1 | |27 |Психодрама |2 | | |2 |2 | |28 |Бизнестегі кеңес беру. | |1 | |1 |1 | |29 |Психологиялық кеңес |2 | | |2 |2 | | |берудегі арттерапия | | | | | | |30 |Кейбір практикалық | |1 | |1 |1 | | |психокоррекция әдістері. | | | | | | | | |30 |15 | |45 |45 | 6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары Кесте 3 |СӨЖО |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |2 |3 |4 | |Қазіргі кездегі психологиялық|Қазіргі кездегі |Баяндама | |кеңес беру түсінігі |психологиялық кеңес | | | |беру моделдеріне | | | |сипаттама беру (таблица| | | |құру) | | |Психологиялық кеңес берудің |Танысу тренингі, |Схема | |негізгі кезеңдері |клиентпен әңгімелесудің| | | |бастапқы кезеңіне | | | |талдау жасау | | |Кеңес берудің этикалық |Кеңес берушілердің жеке|Конспект | |принциптері |бас қасиеттеріне талдау| | | |жасау | | |Кеңес беру жұмысының бастапқы|Негізгі техникаларды |Кеңес беру техникасын| |кезеңі |іріктеу |қолдануда жаттығулар,| | | |тесттер | |Кеңес беру түрлері. |Кеңес беру түрлеріне |Конспект | | |қойылатын талаптарды | | | |талдау. | | |Кеңес берудегі психологиялық |Ертегі және түс |Баяндама | |бағыт |көрулеріне талдау | | | |жасау. | | |Психологиялық кеңес берудегі |Әлеуметтік іскерлік |Баяндама | |бихевиоралды бағыт |тренинг талдауы | | |Кеңес берудегі |К.Роджерстің клиентке |Конспект | |Экзистенциалды-гуманистік |бағытталған | | |бағыт |терапиясының негізгі | | | |түсініктері | | |Нейролингвисти |Негізгі түсініктерді |Конспект | |калық бағдарламалау |іріктеу | | |Психодрама |Д.Киппердің |Хабарлама | | |«психодрама» еңбегіне | | | |аннотация | | |Кеңес берудегі арттерапия |Арттерапиялық сабақтың | Схема | | |сценариін құру | | |Жанұялық кеңес беру |Спикованың «Балалар |Конспект тексеру | | |неврозының алдын-алу» | | | |еңбегі бойынша конспект| | | |жазу. Жанұялық кеңес | | | |берудегі коррекция | | | |блоктарын бөліп көрсету| | |Топтық психотерапия |К.Рудестамның «Топтық |Коллоквиум | | |психотерапия» | | | |еңбегіне аннотация | | 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 №Апталар123456781РБ91011121314152РБ1Бақылау түріБСхКТРКБ1РКККХСХККол2РБ2Семинарлар0040404040404004040404040403СОӨЖ0033333303333334СӨЖ0022222202222225Ұпайлар004545454545452700454545454545270 Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Кол.-коллоквиум; Т-тест.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz