Файл қосу

Педагогика ғылымының әдіснамасы





    |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                          |
|3 деңгейлі СМК құжат     |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-05.1.48/01-2014 |
|ПОӘК                     |№ __ басылым             |                         |
|Оқытушыға арналған       |«__»  ________ 2014 ж.   |                         |
|«Педагогика»             |                         |                         |







                           ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК
                                   КЕШЕНІ
                                «ПЕДАГОГИКА»
                          Магистранттарға араналған

                     оқытушыға арналған пән бағдарламасы






































                                    Семей
                                    2014
Кіріспе


    1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
    Құрастырған ________ «28» тамыз  2014 ж.
    “Психология” кафедрасының профессоры,психология ғылымдарының  кандидаты
Ш.С.Сатиева


    2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
    2.1 «Психология» кафедрасының отырысында.
    Хаттама №1 «05» қыркүйек 2014 ж.


    Кафедра меңгерушісі ____________  профессор,психология ғылымдарының
кандидаты Ш.С.Сатиева


    2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында


    Хаттама №1 «09» 09. 2014 ж.
    Төрайымы  ___________ С.Х.Тойкин


    3 БЕКІТІЛДІ
    Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
    Хаттама №1 «11» 09. 2014 ж.


ОӘК төрайымы,оқу әдістеме жөніндегі проректор  ___________ Г.К.Искакова


    4 АЛҒАШ ЕНПЗІЛДІ






















Мазмұны



1 ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ  4
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР   4
3 жалпы нұсқаулар 4
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:     4
3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:     5
3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері:    5
3.4 Оқыту нәтижелері:  5
3.5 Пән пререквизиттері:   6
3.6 Пән постреквизиттері:  6
3.7 Жұмысшы оқу жоспарынан үзінді   6
4 оқу пәнінің мазмұны (МОДУЛьдің)   7
5 Студенттің өздік жұмысы үшін тақырыптар тізімі 9
6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта    9
7 Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы   11
8 Әдебиет     12
8.1 Негізгі әдебиет    12
8.2 Қосымша әдебиет    12


      1 ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ



      «Педагогика» пәні бойынша оқу әдістемелік  кешен  барлық  мамандықтағы
магистранттарға  аспиранттар  мен  ғылыми-педагогикалық  кадрларының   (БКИ)
тындаушыларына   арналған.   Ол   тыңдаушыларды   курс   мазмұнымен,    оның
өзектілігімен,  курс  саясатымен,  оқу  процесі  барысындағы  тыңдаушылардың
білуге және істеуге тиіс білімдерін таныстырады.  Оқу  -  әдістемелік  кешен
пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады.
      Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады.







      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР



      Аталған  «Педагогика»  пәні  бойынша  оқытушыларға  арналған   жұмысшы
бағдарлама төмендегі кұжаттарға сәйкес жасалынып және осы  пән  бойынша  оку
процессін ұйымдастыруға қажетті ұсыныстарға сәйкестендірілген:
      = Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің  мемлекеттік  жалпыға
бірдей міндетті стандарты. Жоғарғы білім.  Магистратура.  Негізгі  ережелер.
ҚР  ҚР  МЖОс  5.04.033-2011.  Қазақстан  Республикасы   білім   және   ғылым
министірлігі 2011 жылғы 17 маусымда №261бекітілген және енгізілген.
      = 6М050300 – «Психология» мамандығының типтік оқу жоспары;
      = УСТ 042-СГУ-5-2012 Университет стандарты «Пәндердің оқу  әдістемелік
кешендерің әзірлеудін жалпы талаптары»;
      = ҚП  042-1.07-2012  Қужаттық  процедура  «Пәндердің  оқу  әдістемелік
кешендерің структурасы мен мазмұны».





      3 жалпы нұсқаулар




      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:

      «Педагогика» курсының  бағдарламасы  магистратура  бөліміне  арналған.
Жоғары білім беру педагогикасының  ғылыми  білімнің  дербес  саласы  ретінде
бөлініп  шығуы  қазіргі  заманғы  өндірістің  барлық  саласы  үшін  мамандар
даярлаудың  тиімділігін   арттыру   мен   жетілдірудегі   жоғары   мектептің
сұранысынан туындап отыр. Қазіргі таңда   жоғары  мектеп  түлектерін  кәсіби
даярлау сапасы тек қалыптасқан кәсіби білім  мен біліктің жоғары  деңгейімен
ғана  сипатталмайды.   Кәсіби   және   әлеуметтік   рөлдерді   білікті   әрі
жауапкершілікпен орындау  мүмкіндіктерін  анықтайтын   тұлғалық  фактор,жаңа
идеялар, технологиялар мен шешімдер тужырушылық, ғылыми, практикалық  қызмет
пен білім беру салаларында  тиімді қарымқатынас орнатиу қабілеттігі  бірінші
кезекке  шығады.  Осыған  сәйкес,  жоғары   білім  беру   білім   алушыларды
біліммен,  білікпен  қаруландыруға  ғана  емес,  сондай-ақ  мазмұнды  күшін,
адамның рефлексияға  деген  әрекетті  қабілеттіліктерін  және  үздіксіз   өз
бетінше білім алу мен өз  бетінше  дамуға   қажеттілікті  ашуға  бағытталлуы
тиіс. Осындай мәселелер арасында білім берудің тиімділігін  едәуір  дәрежеде
анықтайтын оқытушылар  кадрын   даярлау  зор  маңызға  ие.  Қазіргі  заманғы
жағдайда оқытушы ғылыми ақпаратты  тасымалдаушы  мен  жеткізуші  ғана  емес,
сондай-ақ ол студенттердің танымдық қызығушылығын, өзіндік жұмыс мен  ғылыми
шығармашылығын ұйымдастырушы болып табылады.
      Қазіргі уақытта ЖОО-дағы оқу үдерісі өзінің  міндеттері,  қарқындылығы
мен  мазмұны  бойынша   күрделене  түсті.  Ол  оқытушылардан   оқу   қызметі
заңдылықтарын, оқыту, тәрбие  беру, жеке  тұлға  қалыптастырудың  қағидалары
мен әдістерін терең  психологиялық зерделеуді талап етеді.
      Жоғары мектеп оқытушысы қызметінің  тиімділігін   анықтайтын  көптеген
факторлардың  ішінде   олардың  кәсіби  педагогикалық  біліктілігі   алдыңғы
қатарға шығады.
      Осы     «Педагогика»     курсының     бағдарламасы     (университеттің
магистратурасына арналған) жоғары мектепте магистранттар  мен  аспиранттарды
оқытушылық қызметке дайындауға бағдарланған.
      Курс мазмұны  жоғары  мектептегі  оқу-тәрбиелеу  үдерісін,  оқыту  мен
тәрбиелеудің  жаңа  технологияларын  ізгілендіру  мен   демократияландырудың
қазіргі   үрдістерін   көрсетеді,   педагогикалық   қызметтің   дара    жеке
шығармашылық стиліне бағдар  береді.





      3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:

      «Педагогика» курсын оқытудың  мақсаты  –  магистранттарға  кәсіби  іс-
әрекеттеріне қажетті психологиялық білімнің негізін қалыптастыру.



      3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері:

      Болашақ   оқытушыларды   жалпы   мәселелермен   және   жоғары   мектеп
педагогикасының теориялық және  әдіснамалық  негіздерімен,  қазіргі  заманғы
талдау, оқыту мен тәрбиелеуді жоспарлау, ұйымдастыру технологияларымен,  ЖОО
білім беру үдерісінде  оқытушы мен  студенттің  өзара  әрекетінің   субъект-
субъектілі, қарым-қатынас технологиясымен таныстыру.



      3.4 Оқыту нәтижелері:

      Пәнді оқу нәтижесінде студент келесілерді білуі қажет:
      білімі:
      - педагогика ғылымының өзекті мәселелері;
      игеру:
      - білім беру процессін ұйымдастыру және қамтамасыз ету сұрақтарын;
      игеру:
      - оқушының ақпараттық мәдениетін;
      икемі:
      - «Педагогика» пәнінде алынған білімді мамандығында қолдану;
      түсіну:
      - жоғары мектеп оқытушыларының педагогикалық іс-әрекет психологиясының
спецификасын;
      хабардар болу:
      - жоғары оқу орнында  білім  алу  үрдісіндегі  студент  тұлғасы  және
        интеллектуалды функциялардың дамуы (ес, ойлау, зейін т.б.),  жоғары
        оқу орнындағы  белсенді  оқыту  әдістері  мен  тәрбие  жұмыстарының
        психологиялық негізі;
       іс тәжірибелік дағдыларға ие болу:
      - жеке тұлғаның өсуі білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы.



      3.5 Пән пререквизиттері:

      - жалпы педагогика, жас  ерекшелік  психологиясы,  педагогика  тарихы,
педагогика, психодиагностика, мәдениеттану, әлеуметтік психология;
      - гуманитарлық ғылымдар.



      3.6 Пән постреквизиттері:

      - жоғары мектеп педагогикасы курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын
қалыптастыра  отыра,   әлеуметтік   психология,   жеке   бас   психологиясы,
психология  тарихы,  жалпы  психология,  даму  психологиясы  және  басқа  да
циклдағы пәндерді меңгерту.



      3.7 Жұмысшы оқу жоспарынан үзінді

      Жұмысшы оқу жоспарының үзіндісі 1 кестеде көрсетілген.


                                                                     1 кесте
|Курс                                                           |Семестр     |
|1                                                              |2           |
|Лекциялық сабақтар                                                          |
|Жоғары мектеп педагогикасының жалпы теоретикалық –әдіснамалық  |2           |
|негіздері. Жоғары мектеп педагогикасының ғылыми пән ретіндегі  |            |
|дамуы. Жоғары мектеп педагогикасың пәні-ЖОО-дағы педагогикалық |            |
|үдеріс пен оның заңдылықтары. Жоғары мекттеп педагогикасының   |            |
|негізгі категориялары                                          |            |
|Жоғары мектеп педагогикасының пәні, міндеттері мен әдістері.   |2           |
|Жоғары мектеп педагогикасы-  кәсіби мамандарды тәрбиелеу туралы|            |
|ғылым. Жоғары мектеп педпгогикасының теориялық мәселелерінің   |            |
|іс-әрекеттік және тұлға теориясы.  педагогикасының басқа       |            |
|ғылымдармен байланысы                                          |            |
|Қазақстан Республикасындағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі.   |2           |
|Жоғары білімнің қалыптасу кезеңдері ҚР-да жоғары білімді       |            |
|дамытудың заңнамалық базасы. Жоғары оқу орындарының типтері.   |            |
|Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың пәнаралық сипаты.      |2           |
|Педагогика әдіснамасы. Педагогикаынң негізгі категориялары     |            |
|Педагогика ғылымы мен оның адам туралы ғылымдар жүйесіндегі    |2           |
|орны. Қазіргі Педагогика адамның рухани, интелектуалдық және   |            |
|әлеуметтік қайта қалыптастыру ғылымы ретінде. Педагогика       |            |
|ғылымының заңдары мен заңдылықтары                             |            |
|Жоғары білім педагогикасы. Жоғары мектеп педагогикасы –кәсіби  |2           |
|мамандарды тәрбиелеу мен білімдендіру туралы ғылым.  ЖОО       |            |
|педагогикалық жүйенің түрлері. Педагогикалық жүйе біртұтас     |            |
|білімдендіру процесі ретінде                                   |            |
|Педагогика ғылымының әдіснамасы. Әдіснама ғылым дамуының негізі|2           |
|ретінде. Педагогика ғылымының әдіснамасы туіралы түсінік.      |            |
|Педагогикалық зерттеу әдістері                                 |            |
|Жоғары оқу орындарындағы оқытушының жеке және педагогикалық    |2           |
|іс-әрекеті. Жоғары мектеп оқытушысының жобалы іс-әрекетінің    |            |
|әдістемесі. Педагогикалық іс-әрекеттегі шығармашылық.          |            |
|Педагогтың біліктілігі мен шығармашылығы                       |            |
|Педагогикалық әрекеттің мәні мен құрылымы. Оқытушы білім беру  |2           |
|процесінің субъектісі ретінде. Жоғары мектеп оқытушысының      |            |
|кәсіби педагогикалық мәдениеті.                                |            |
|Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік біліктілігі. Адамзат|2           |
|коммуникация туралы түсінік.  Коммуникация сезімдік процесс    |            |
|ретінде. Тілдің қызметі және мәдениеті. Вербалды коммуникация, |            |
|вербалды емес коммуникация                                     |            |
|Кәсіптік зерттеу мәдениеті педагоготың өзін-өзі шығармашылық   |2           |
|дамытуының негізі ретінде. Педагогикадағы ғылыми зерттеудің    |            |
|типологиясы. Кәсіби зерттеудің мәдениеті, педагогтың           |            |
|шығармашылғының өзіндік дамуының негізі ретінде                |            |
|Жоғары мектептегі оқыту теориясы (Дидактика). Дидактика туралы |2           |
|жалпы түсінік. Дидактиканың атқаратын қызметі және негізгі     |            |
|категориялары                                                  |            |
|Кәсіби оқыту процесінің мәні. Оқытуңдың жалпы заңдылықтары мен |2           |
|принциптері. Жоғары мектептегі оқытупроцесінің логикасы және   |            |
|кезеңдері..Оқытудың репродуктивті және продуктивті түрлері     |            |
|Жоғары мектептегі оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері.      |2           |
|Ғылыми таным әдіснамасы. Жеке тұлғаны дамыта оқыту теориясы.   |            |
|Практикалық сабақтар                                                        |
|Жоғары мектеп педагогикасының жалпы теоретикалық –әдіснамалық  |1           |
|негіздері. Жоғары мектеп педагогикасының ғылыми пән ретіндегі  |            |
|дамуы. Жоғары мектеп педагогикасың пәні-ЖОО-дағы педагогикалық |            |
|үдеріс пен оның заңдылықтары. Жоғары мекттеп педагогикасының   |            |
|негізгі категориялары                                          |            |
|Жоғары мектеп педагогикасының пәні, міндеттері мен әдістері.   |1           |
|Жоғары мектеп педагогикасы-  кәсіби мамандарды тәрбиелеу туралы|            |
|ғылым. Жоғары мектеп педпгогикасының теориялық мәселелерінің   |            |
|іс-әрекеттік және тұлға теориясы.  педагогикасының басқа       |            |
|ғылымдармен байланысы                                          |            |
|Қазақстан Республикасындағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі.   |1           |
|Жоғары білімнің қалыптасу кезеңдері ҚР-да жоғары білімді       |            |
|дамытудың заңнамалық базасы. Жоғары оқу орындарының типтері.   |            |
|Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың пәнаралық сипаты.      |1           |
|Педагогика әдіснамасы. Педагогикаынң негізгі категориялары     |            |
|Педагогика ғылымы мен оның адам туралы ғылымдар жүйесіндегі    |1           |
|орны. Қазіргі Педагогика адамның рухани, интелектуалдық және   |            |
|әлеуметтік қайта қалыптастыру ғылымы ретінде. Педагогика       |            |
|ғылымының заңдары мен заңдылықтары                             |            |
|Жоғары білім педагогикасы. Жоғары мектеп педагогикасы –кәсіби  |1           |
|мамандарды тәрбиелеу мен білімдендіру туралы ғылым.  ЖОО       |            |
|педагогикалық жүйенің түрлері. Педагогикалық жүйе біртұтас     |            |
|білімдендіру процесі ретінде                                   |            |
|Педагогика ғылымының әдіснамасы. Әдіснама ғылым дамуының негізі|1           |
|ретінде. Педагогика ғылымының әдіснамасы туіралы түсінік.      |            |
|Педагогикалық зерттеу әдістері                                 |            |
|Жоғары оқу орындарындағы оқытушының жеке және педагогикалық    |1           |
|іс-әрекеті. Жоғары мектеп оқытушысының жобалы іс-әрекетінің    |            |
|әдістемесі. Педагогикалық іс-әрекеттегі шығармашылық.          |            |
|Педагогтың біліктілігі мен шығармашылығы                       |            |
|Педагогикалық әрекеттің мәні мен құрылымы. Оқытушы білім беру  |1           |
|процесінің субъектісі ретінде. Жоғары мектеп оқытушысының      |            |
|кәсіби педагогикалық мәдениеті.                                |            |
|Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік біліктілігі. Адамзат|1           |
|коммуникация туралы түсінік.  Коммуникация сезімдік процесс    |            |
|ретінде. Тілдің қызметі және мәдениеті. Вербалды коммуникация, |            |
|вербалды емес коммуникация                                     |            |
|Кәсіптік зерттеу мәдениеті педагоготың өзін-өзі шығармашылық   |1           |
|дамытуының негізі ретінде. Педагогикадағы ғылыми зерттеудің    |            |
|типологиясы. Кәсіби зерттеудің мәдениеті, педагогтың           |            |
|шығармашылғының өзіндік дамуының негізі ретінде                |            |
|Жоғары мектептегі оқыту теориясы (Дидактика). Дидактика туралы |1           |
|жалпы түсінік. Дидактиканың атқаратын қызметі және негізгі     |            |
|категориялары                                                  |            |
|Кәсіби оқыту процесінің мәні. Оқытуңдың жалпы заңдылықтары мен |1           |
|принциптері. Жоғары мектептегі оқытупроцесінің логикасы және   |            |
|кезеңдері..Оқытудың репродуктивті және продуктивті түрлері     |            |
|Жоғары мектептегі оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері.      |1           |
|Ғылыми таным әдіснамасы. Жеке тұлғаны дамыта оқыту теориясы.   |            |




      5 Студенттің өздік жұмысы үшін тақырыптар тізімі



      5.1 Қазіргі қоғамдағы  жоғары  мектептің  рөлі  мен  орнына  сипаттама
беріңіз(вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат).
      5.2   Әлемдегі   жоғары   білімнің    дамуның    негізгі    бағыттарын
айқындаңыз(вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат).
      5.3 Қазіргі қоғамдағы  жоғары  білімнің  негізгі  даму  тенденцияларын
құрастырыңыз (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат).
      5.4 Инновациялық білім берудің  мақсатын  негіздеңіз(вариант  бойынша:
конспект, слайдтар, реферат).
      5.5   Болон   декларациясы   контексі   аумағында   жоғары    біліміді
реформалаудың негізгі құрылымдық  элементтерін  көрсетіңіз(вариант  бойынша:
конспект, слайдтар, реферат).
      5.6  Әлемдегі   жоғары   білімінің   дамуның   негізгі   заңдылықтарын
белгілеңіз(вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат).
      5.7 Педагогика ғылымының категориялық аппаратына  сызба  құрыңыз  және
негізгі   түсініктеріне   пәнаралық   сипаттама   беріңіз(вариант   бойынша:
конспект, слайдтар, реферат).
      5.8   «Қазіргі   білім   беру   жүйесіндегі   әлеуметтік-педагогикалық
үдерістер» тақырыбына кесте құрастыр(вариант  бойынша:  конспект,  слайдтар,
реферат).у
      5.9 XI ғасырдағы ЖОО  оқытушының  моделін  құрастыру(вариант  бойынша:
конспект, слайдтар, реферат).
      5.10 ЖОО  инновациялық  белсенді  оқытудың  әдістері(вариант  бойынша:
конспект, слайдтар, реферат).
      5.11 Студенттердің өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру технологиясы(вариант
бойынша: конспект, слайдтар, реферат).





      6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта



      Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 3 кестеде көрсетілген.


3 кесте  – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
|Тақырыптар                             |Бейнелеуіш     |Жеке        |Бақылау   |
|                                       |құралдар, ТСО, |қарастыруға |формасы   |
|                                       |плакаттар,     |арналған    |          |
|                                       |стендтер       |сұрақтар    |          |
|Дәріс        |Семинар         |Зертхана|               |            |          |
|сабағының    |сабағының       |лық     |               |            |          |
|             |                |жұмыстың|               |            |          |
|1            |2               |        |3              |4           |5         |
|Білім беру   |Ашық қоғам      |        |Көрнекіліктер, |Жоғары білім|«Жоғары   |
|мазмұны      |контексіндегі   |        |плакаттар      |мазмұнын    |білім     |
|             |жоғары білімнің |        |               |айқындайтын |мазмұнының|
|             |өзекті          |        |               |нормативтік-|негізгі   |
|             |мәселелері      |        |               |құқықтық    |компонентт|
|             |                |        |               |құжаттар    |ері»      |
|             |                |        |               |            |хабарлама |
|Жоғары       |Қазіргі         |        |Көрнекіліктер, | Студенттің |Дидактикал|
|мектептегі   |кезеңдегі болшақ|        |плакаттар      |білімін     |ық тестер |
|оқыту        |маманның        |        |               |бағалау және|          |
|процесін     |тұлғасын        |        |               |бақылау     |          |
|ұйымдастыру  |қалыптастыру    |        |               |әдістері    |          |
|             |ерекшеліктері   |        |               |            |          |
|Оқытуды      | Педагогика     |        |Көрнекіліктер, |Оқытуды     |«Оқыту    |
|ұйымдастыруды|адамның рухани, |        |плакаттар      |ұйымдастыру |әдісі»    |
|ң дәстүрлі   |интелектуалды   |        |               |түрлері     |ұғымына   |
|әдістері мен |және әлеуметтік |        |               |            |баяндама  |
|түрлері      |өсуі туралы     |        |               |            |          |
|             |ғылым ретінде   |        |               |            |          |
|Болашақ      |Педагогикалық   |        |Көрнекіліктер, |Мәселелік   |Мәселелік |
|мамандарды   |әрекет ғылым    |        |плакаттар      |оқытуды     |оқытуң    |
|даярлаудағы  |және өнер       |        |               |ұйымдастыру |реферат   |
|оқытудың     |ретінде         |        |               |            |жазу.     |
|белсенді     |                |        |               |            |          |
|әдістері мен |                |        |               |            |          |
|түрлері      |                |        |               |            |          |
|Жоғары       |Жоғары мектеп   |        |Көрнекіліктер, |Мамандандыру|Конспект  |
|мектептегі   |оқытушысының    |        |плакаттар      |және оның   |          |
|тәрбие       |коммуникативті  |        |               |кезеңдері   |          |
|жұмыстары    |біліктілігі және|        |               |            |          |
|             |оның болашақ    |        |               |            |          |
|             |маманның кәсіби |        |               |            |          |
|             |дамуына ықпалы  |        |               |            |          |
|Жоғары мектеп|Жоғары мектеп   |        |Көрнекіліктер, |Тәрбие      |таблицасы |
|әлеуметтік   |оқытушысының    |        |плакаттар      |іс-шараларын|          |
|институт     |дәріс оқу       |        |               |ың дамуы    |          |
|ретінде      |шеберлігі       |        |               |            |          |
|Эдвайзерлік  |Білімдендіру    |        |Көрнекіліктер, |Жоғары      |          |
|жұмыс        |процесі жоғары  |        |плакаттар      |мектептегі  |Реферат   |
|             |мектеп          |        |               |эдвайзер    |          |
|             |оқытушысынң     |        |               |жұмысы мен  |          |
|             |кәсіби          |        |               |оның негізгі|          |
|             |іс-әрекетінің   |        |               |атқаратын   |          |
|             |нысаны ретінде  |        |               |қызметі     |          |
|Жоғары       |Оқытудың        |        |Көрнекіліктер, |«Білімдендір|          |
|мектептегі   |белсенді формасы|        |плакаттар      |у           |Реферат   |
|білімдендіру |мен әдістері    |        |               |технологиясы|          |
|технологиясын|                |        |               |» ұғымының  |          |
|ыңы ғылыми   |                |        |               |мәні        |          |
|негіздері    |                |        |               |            |          |




      7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы


      Оқу-әдістемелік  әдебиетпен  қамтамасыздандыру   картасы   4   кестеде
көрсетілген.


 4 кесте - Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру
|Оқулықтардың атаулары ,         |Экземпляр  |Оқушылар    |Қамтамасыздандыру|
|Оқу- әдістемелік құралдар       |сандары    |саны саны   |пайызы           |
|1                               |2          |3           |4                |
|Ахметова Г.К., Исаева З.А.      |10         |            |62               |
|Педагогика (для магистратуры)   |           |            |                 |
|–Алматы: Қазақ университеті,    |           |            |                 |
|2006                            |           |            |                 |
|Педагогика и психология высшей  |10         |            |62               |
|школы : Учебное пособие.- Ростов|           |            |                 |
|на Дону: Феникс, 2008.-544с.    |           |            |                 |
|Исаева З.А. Подготовка          |10         |            |62               |
|студентов университета к        |           |            |                 |
|научно-исследовательской  раьоте|           |            |                 |
|по педагогике: Метод.реком. Каз |           |            |                 |
|ГУ им. аль-  Фараби  -2006.25 с |           |            |                 |
|Баширова  Ж.Р. Развитие         |10         |            |62               |
|университетског образования в   |           |            |                 |
|аспекте подготовки преподавателя|           |            |                 |
|высшей школы. Монография        |           |            |                 |
|.-Алматы : АГУ им.Абая          |           |            |                 |
|,2006.160с.                     |           |            |                 |
|Хазова Л.В. мировой опыт и      |10         |            |62               |
|тенденции развития  высшего     |           |            |                 |
|образования – Красноярск,2004.  |           |            |                 |
8 Әдебиет




      25 Негізгі әдебиет

              1. Педагогика   Ж.  Әбиев,  С.  Құдиярова,  С.  Бабаев.  Дарын
                 –Алматы -2004.
              2. Педагогика.   Н.Харламов   М.-2008.
              3. Педагогика.   И.Подласый   Кн.1 – Москва, 2008.
              4. Педагогика.   И.Подласый   Кн.1 – Москва, Владос – 2008.
              5. Педагогика. Ю.К.Бабанский ,2008 23-тарау.
              6. Педагогика    Ш. Дүйсенбекова. Семей-2004.
              7. Қоянбаев. Педагогика. Алматы 2008 ж.
              8. "Жалпы педагогика" Сластенин, Исаев, Шельянов, 2006 ж.
              9. "Тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру әдістері" Тәжібаева. Алматы,
                 2004 ж.
             10. "Педагогика" Безрукова, 2006 ж.
             11. "Педагогикалық технологиялар" Сальникова, 2005 ж.



      8.2 Қосымша әдебиет

      8.2.1 Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы. Алматы-2004.
      8.2.2 Ильина Т.А. Педагогика. Минск -2004.
      8.2.3 Зимняя А.И.    «Педагогикалық психология»   А.,-2009
      8.2.4 Сластенин В.А. «Педагогика»М.2008.
      8.2.5 «Оқыту әдістері»   Нұрғалиева Г. А.,-2008.


Пәндер