Файл қосу

Функцияның экстремумы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                 |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                              |
|ШӘКӘРІМ атындағы                                                          |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК               |                            |
|                         |                   |ПОӘК                        |
|                         |                   |042-14.01.20.206/02-2010    |
|ПОӘК                     |28.12.2009 ж. № 3  |                            |
|Студенттерге арналған    |басылымның орнына  |                            |
|пәндердің оқу жұмыс      |27.08.2010 ж. № 4  |                            |
|бағдарламасы «Математика |басылым            |                            |
|1»                       |                   |                            |









                      ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





                               «Математика 1»




         5B073100,  5B071200, 5B071700, 5B072400, 5B070200 мамандықтар
                                    үшін

           СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                    Семей
                                    2010



1 ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2010__г.
Нурсултанова Гульзифа Кажиевна, «Жоғары математика» кафедрасының аға
оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 «Жоғары математика» кафедра отырысында

«____» _______________ 2010__ж., № ___хаттама.

Кафедра меңгерушісі    ______________  А.П.Мұстафаев

2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу-әдістемелік
кеңесінің отырысында

«____» _______________ 2010__ж., № ___хаттама.

Төраға      ______________        С.Б.Кайсанов

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған

«____» _______________ 2010__ж., № ___хаттама.

ОӘК төрағасы     ______________        А.А.Молдажанова

4  28.12.2009 ж. № 3 басылымның орнына      27.08.2010 ж. № 4 басылым




















                                   Мазмұны

     1. Жалпы ережелер……………………………………………………………………….4
     2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік
        ұсынымдар.............................................5
     3. Курс форматы және
        саясаты.............................................................
        ............................5
     4. Баға қоюдың
        саясаты.............................................................
        ........................................5
     5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды
        бөлу........................6
     6. СОӨЖ және СӨЖ
        мазмұны.............................................................
        .............................7
     7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
        кестелері......................................................8









































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
            • Оқытушының тегi Нурсултанова Г. К. - аға оқытушы
            • Кафедра – Математика 1;
            • Ақпарат –  № 1 оқу ғимараты, кабинет № 506
            • Сабақ өткiзу орны – расписание бойынша
            • Пәннiң атауы – Математика 1 ;
            • Кредит саны – 3;


      1.2 Оқу жұмыс жоспарына көшірме (1 кесте):


      1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме


      |Курс       |Семестр   |Кредиттер|ЛК             |
|           |          |         |(сағ)          |
|A          |4,0       |95-100   |               |
|           |          |         |Өте жақсы      |
|A-         |3,67      |90-94    |               |
|B+         |3,33      |85-89    |               |
|           |          |         |Жақсы          |
|B          |3,0       |80-84    |               |
|B-         |2,67      |75-79    |               |
|C+         |2,33      |70-74    |               |
|           |          |         |               |
|           |          |         |Қанағаттанарлық|
|C          |2,0       |65-69    |               |
|C-         |1,67      |60-64    |               |
|D+         |1,33      |55-59    |               |
|D          |1,0       |50-54    |               |
|F          |0         |0-49     |Қанағаттанарлық|
|           |          |         |сыз            |


      5 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ
      2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттар бөлу
|№  |Тақырып-тың аты                        |Дәріс  |Машықта|ОКОСӨЖ |СӨЖ    |
|   |                                       |       |ну     |       |       |
|Математика                                                                 |
|1  |2                                       |3     |4      |5      |6      |
|1  |Сызықтық алгебра                        |1     |2      |3      |3      |
|2  |Векторлық алгебра                       |1     |2      |3      |3      |
|3  |Жазықтықтағы аналитикалық геометрия.    |1     |2      |3      |3      |
|4  |Кеңістіктегі аналитикалық геометрия     |1     |2      |3      |3      |
|5  |Математикалық анализге кіріспе.         |1     |2      |3      |3      |
|   |Тізбектін шегі. Функцияның шегі.        |      |       |       |       |
|6  |Бірінші және екінші тамаша шектер.      |1     |2      |3      |3      |
|   |Функцияның үзіліссіздігі. Үзіліс        |      |       |       |       |
|   |нүктелері және олардың түрлері.         |      |       |       |       |
|7  |Туынды және диффер-енциал.              |1     |2      |3      |3      |
|   |Дифференциал-дау ережелері, таблица.    |      |       |       |       |
|   |Күрделі фнукцияның параметрлік және     |      |       |       |       |
|   |айқын емес функцияларының туындылары.   |      |       |       |       |
|8  |Дифференциал. Жоғары ретті туындылары.  |1     |2      |3      |3      |
|   |Туындының геометриялық мағынасы.        |      |       |       |       |
|   |Лопиталь ережесі бойынша ашу.           |      |       |       |       |
|9  |Функцияның экстремумы.  Негізгі         |1     |2      |3      |3      |
|   |теоремалары. Функцияның ең үлкен және ең|      |       |       |       |
|   |кіші мәндері                            |      |       |       |       |
|10 |Функцияны ойыс және дөнес аралықтарға   |1     |2      |3      |3      |
|   |зерттеу. Иілу нуктелері. Асимптоталар.  |      |       |       |       |
|   |Функцияны толық зерттеу                 |      |       |       |       |
|11 |Анықталмаған интеграл және              |1     |2      |3      |3      |
|   |интегралдаудың негізгі әдістері         |      |       |       |       |
|12 |Рационал функцияны интегралдау.         |1     |2      |3      |3      |
|13 |Тригонометриялық және иррационал        |1     |2      |3      |3      |
|   |функцияларды интегралдау.               |      |       |       |       |
|14 |Анықталған интеграл. Анықталған         |1     |2      |3      |3      |
|   |интегралды есептеу әдістері.            |      |       |       |       |
|15 |Анықталған интегралдың кейбір           |1     |2      |3      |3      |
|   |қолданулары.                            |      |       |       |       |
|   |Барлығы                                 |15    |30     |45     |45     |


      6 СОӨЖ ЖӘНЕ ССӨЖ МАЗМҰНЫ
      3 кесте – СОӨЖ және СӨЖ жоспары
|№   |СОӨЖ                                        |СӨЖ                      |
|п/п |                                            |                         |
|    |Аудиториялық       |Аудиториядан тыс        |                         |
|1   |2                  |3                       |4                        |
|1   |                   |Тапсырманың түрлерімен  | 2тақырып бойынша        |
|    |                   |таныстыру. Бірінші үй   |дайындау. Өздігінен      |
|    |                   |тапсырманы беру.        |оқу–Гаусс әдісі .        |
|2   |Бірінші үй         |Ауызша сураужәне Үй     |3 тақырып бойынша        |
|    |тапсырмасын орандау|тапсырмасын орандауға   |дайындау. Өздігінен оқу –|
|    |бойынша жалпы      |жекелей кеңес. Екінші үй|шектерді есептеу. әдісі. |
|    |кеңес.             |тапсырманы беру.        |Бірінші үй тапсырмамен   |
|    |Ауызша сурау.      |                        |жұмыс.                   |
|3   |Бірінші үй         |Үй тапсырмасын орандауға|4 тақырып бойынша        |
|    |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. Үшінші үй|дайындау. Өздігінен оқу– |
|    |                   |тапсырманы беру.        |функцияын толық зерттеу  |
|4   |Аудиторлық бақылау |Ауызша сурау және Үй    | 5 тақырып бойынша       |
|    |жұмыс дайындық     |тапсырмасын орандауға   |дайындау. Өздігінен оқуө |
|    |бойынша кеңес.     |жекелей кеңес Төртінші  |- шектерді есептеу.      |
|    |Ауызша сурау. Үй   |үй тапсырманы беру.     |                         |
|    |тапсырмасын өткізу.|                        |                         |
|5   |Аудиторлық бақылау |Тестілеуге дайындық     |6 тақырып бойынша        |
|    |жұмысы. Үй         |бойынша жекелей кеңес.  |дайындау. Тестілеуге     |
|    |тапсырмасын өткізу.|Бесінші үй тапсырманы   |дайындау. Алтыншы үй     |
|    |                   |беру.                   |тапсырмамен жұмыс.       |
|6   |Тестілеу. Үй       |Үй тапсырмасын орандауға|7 тақырып бойынша        |
|    |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. Алтыншы  |дайындау. Жетінші үй     |
|    |                   |үй тапсырманы беру.     |тапсырмамен жұмыс.       |
|7   |Бірінші рубеждік   |                        |8 тақырып бойынша        |
|    |бақылау. Үй        |Жетінші үй тапсырманы   |дайындау. Өздігінен оқу  |
|    |тапсырмасын өткізу.|беру.                   |–үй тапсырмамен жұмыс    |
|8   |Ауызша сурау       |Ауызша сурау және Үй    |9 тақырып бойынша        |
|    |бойынша жалпы кеңес|тапсырмасын орандауға   |дайындау. Өздігінен оқу –|
|    |Үй тапсырмасын     |жекелей кеңес .         |логаримдау арқылы        |
|    |өткізу.            |Сегізінші үй тапсырманы |дифференциалдау..        |
|    |                   |беру.                   |                         |
|9   |Ауызша сурау.Үй    |Үй тапсырмасын орандауға|10 тақырып бойынша       |
|    |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес.          |дайындау. Үй тапсырмамен |
|    |                   |Тоғызыншы үй тапсырманы |жұмыс. Өздігінен оқу –   |
|    |                   |беру.                   |Лопиталь ережесі         |
|    |                   |                        |көмегімен    шектерді    |
|    |                   |                        |есептеу.                 |
|10  |Үй тапсырмасын     |Үй тапсырмасын орандауға|11 тақырып бойынша       |
|    |орандау бойынша    |жекелей кеңес. 10 ші үй |дайындау. Үй тапсырмамен |
|    |жалпы кеңес. Үй    |тапсырманы беру.        |жұмыс. Өздігінен оқу –   |
|    |тапсырмасын өткізу.|                        |туындының геометриялық   |
|    |                   |                        |мағына.                  |
|11  | Үй тапсырмасын    |Ауызша сурау және үй    |12 тақырып бойынша       |
|    |өткізу.            |тапсырмасын орандауға   |дайындау. Өздігінен оқу -|
|    |                   |жекелей кеңес. 11 ші үй |                         |
|    |                   |тапсырманы беру.        |                         |
|12  |Ауызша сурау.Үй    | 12 ші үй тапсырманы    |13- тақырып бойынша      |
|    |тапсырмасын өткізу.|беру.                   |дайындау.                |
|13  |Аудиторлық бақылау |Тестілеуге дайындық     |14. тақырып бойынша      |
|    |жұмысы.Үй          |бойынша жекелей кеңес.  |дайындау. Тестілеуге     |
|    |тапсырмасын өткізу.|13 ші үй тапсырманы     |дайындау. Бесінші үй     |
|    |                   |беру.                   |тапсырмамен жұмыс.       |
|    |                   |                        |Өздігінен оқу –          |
|    |                   |                        |анықталмаған интеграл    |
|14  |Тестілеу. Үй       |Үй тапсырмасын орандауға|15 тақырып бойынша       |
|    |тапсырмасын өткізу.|14 ші үй тапсырманы     |дайындау. Алтыншы үй     |
|    |                   |беру.                   |тапсырмамен жұмыс.       |
|    |                   |                        |Өздігінен оқу – рационал |
|    |                   |                        |функция  интегралдау.    |
|15  |Екінші рубеждік    |Тесттік емтихан сұрақтар|Емтиханға дайындықзамену.|
|    |бақылау.Үй         |бойынша жекелей кеңес.  |                         |
|    |тапсырмасын өткізу.|                        |                         |


   7.  «МАТЕМАТИКА 1» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ

      4 кесте – «МАТЕМАТИКА 1» ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ
|Апталар   |1                                                                |


Пәндер