Файл қосу


Текстиль пластикасы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|СМК құжатының 3-деңгейі   |ОӘК             |ОӘК 042-33.1.20/02-2013    |
|ОӘК                       |№1 басылым      |                           |
|«Текстиль пластикасы»     |03.09.2013      |                           |
|пәнінің  студенттерге     |                |                           |
|арналған жұмыстық оқу     |                |                           |
|бағдарламасы              |                |                           |










                               ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК


                            «Текстиль пластикасы»

             5В010700 – «Бейнелеу өнері және сызу  » мамандығына



                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ

                            ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                    Семей
                                    2014
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |1                       |

                                  Алғы сөз


1 әзірлеген

Құрастырған ___________  «    »         2013 ж.  Нысангалиева Б.Т.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының  оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/


2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж.,
Төраға ____________________ /                           /


3  БЕКІТІЛГЕН

Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № ____,  «_____» ____________________ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ /                              /


БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН

























|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |1                       |






                                   Мазмұны

|1 Жалпы жағдайы                                               |           |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу        |           |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы                          |           |
|4 Курсттың форматы                                            |           |
|5 Курстың саясаты                                             |           |
|6 Баға қою тәсілі                                             |           |
|7 Әдебиет                                                     |           |































|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |1                       |

1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Нысангалиева Б.Т.,   оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - тел. 53-37-60, № 4 оқу корпусы, 13 кабинет
Сабақ өткізілетін орны –№ 13 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 1


1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы

   Студентер текстиль пластика негіздерімен және  қолданбалы компазициясымен
танысады.Текстиль пластикасының түрлерімен,қасиеттерімен,өндеу  жұмыстарымен
танысады.
Оқытудың негізгі  принциптері  –  Текстиль  пластикасының  қазіргі  замандық
тақырыптар, эскиздер мен жобалар, жаттығулар орындау.


1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты

-Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа  бейімдеу.
Алған   білімдерді   педагогикалық   іс-тәжірибелерінде,   қолданбалы   өнер
сабақтарында пайдалану.



1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы
-Студентер матадан аппликация,жұмсақ  ойыншықтар,құрақ  құрау,макраме,көркем
тоқу  әдіс-тәсілдерімен   танысады.   Және   алған   білімдерін   қолданбалы
жұмыстарында кең пайдалана алады.

1.5 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу – текстиль пластикасының технологиясын   пайдалана білу;
- игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
- қабылдау -  текстиль пластикасында әр  түрлі  құралдармен,  техникалармен,
материалдармен;
- істей  алу  -  жобалау  проблемаларын  белгілеу,  оны  шешу  үшін  бірнеше
варианттарды  ұсыну,  ұсынған  варианттардың  арасынан  ең  жақсы  вариантты
таңдау;
- ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді;
- болу - мәдениет спецификасы туралы білім;
- ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.


|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |1                       |

1.6 Курстың пререквизиттері:

   -Композиция,түстану зандары бойынша білім;

   -Эскиз және сызуды орындау;

    -сурет ,кескіндеме, композитция, мүсін, сәндік қолданбалы өнер сұрақтары
бойынша білімдер:

1.7 Курстың постреквизиттері:

      -Шығармашылық жұмыстарды орындау;

   -Педагогикалық тәжірибе;

   -Кәсіптік білім;

2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
                                                                     Кесте 1
|№    |Тақырып                  |Сағаттар                       |Әдебиет   |
|р/с  |                         |                               |          |
|     |                         |ДС    |ЗС  |ТС  |СОӨЖ    |СӨЖ  |          |
|1    |2                        |3     |4   |5   |6       |7    |8         |
|     |Кесте түрлері            |      |    |2   |2       |2    |Әміргазин |
|     |                         |      |    |    |        |     |Қ.Ж. Қазақ|
|     |                         |      |    |    |        |     |қолөнері.-|
|     |                         |      |    |    |        |     |А., 2004. |
|     |Текстиль материалдардан  |      |    |2   |2       |2    |Әміргазин |
|     |аппликация орындау.      |      |    |    |        |     |Қ.Ж. Қазақ|
|     |Сюжеттық аппликация      |      |    |    |        |     |қолөнері.-|
|     |орындау.                 |      |    |    |        |     |А., 2004. |
|     |Жұмсақ ойыншық. Жұмсақ   |      |    |2   |2       |2    |«Еңбекке  |
|     |ойыншықты дайындау.Өндеу.|      |    |    |        |     |баулу»    |
|     |                         |      |    |    |        |     |оқулықтары|
|     |                         |      |    |    |        |     |(1,2,3,4- |
|     |                         |      |    |    |        |     |сыныптар).|
|     |                         |      |    |    |        |     |- А.,     |
|     |                         |      |    |    |        |     |2001-2004.|
|     |Макраме.Макраме          |      |    |3   |3       |3    |          |
|     |түйіндері.Макраме        |      |    |    |        |     |          |
|     |жұмыстарын орындау.      |      |    |    |        |     |          |
|     |Көркем тоқыма.Біз және   |      |    |3   |3       |3    |Әміргазин |
|     |ілмекпен тоқу.Тоқыма     |      |    |    |        |     |Қ.Ж. Қазақ|
|     |жұмыстарының             |      |    |    |        |     |қолөнері.-|
|     |технологиясы.            |      |    |    |        |     |А., 2004. |
|     |Құрақ құрау.Құрақтан     |      |    |3   |3       |3    |Әміргазин |
|     |жұмыстарды орындау.      |      |    |    |        |     |Қ.Ж. Қазақ|
|     |                         |      |    |    |        |     |қолөнері.-|
|     |                         |      |    |    |        |     |А., 2004. |
|     |Барлығы                  |      |    |15  |15      |15   |          |

3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
- пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
- студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
- оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
- дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету;
- емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.

Студенттер тапсырманы алғаннан кейін,  үйде  берілген  тапсырманы  дәптердің
тор бет парағына  немесе  компьютерлік  бағдарламаларда  орындап,  оқытушыға
көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады.

4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ

Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады.
5.Курстын саясаты
-Дәріс  тәжірибелік  сабақтарға   кешікпей   келу,   сабақ   кезінде   ұйялы
телефондарды өшіру.
-Себепсіз сабақты  босатпау,  ауырып  қалу  себебінде  медециналық  анықтама
әкелу.
-Босатылған сабақтарды  оқытушымен  келісілген  уақытта  тапсыру,  уақытында
тапсырмаған жағдайда  баға төмендейді.
-Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау.
- СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен  уақытында орындау.
- тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу;
- дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу.
-университете тәртіпті болу.
-оқытушылармен және курстастармен тәртіпті  мейірбан қатыныста болу керек.
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
-Баға  қойғанда  берілген  тапсырма  дұрыс   орындалуына   ,   дер   кезінде
өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады .






|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |1                       |


     «Текстиль пластикасы» пәні бойынша баллдарды бөлу

                                                                     Кесте 2
|Апта     |Бақылау түрі              |Баллдардың      |Қосымша           |
|         |                          |барлығы         |                  |
|1        |2                         |3               |4                 |
|         |1-8 апта аралығындағы     |30              |                  |
|         |аудиториялық сабақтарға   |                |                  |
|         |дайындық және қатысу.     |                |                  |
|2        |1,2,3,4 ші практикалық    |50              |Практикалық       |
|         |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|         |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орындау  |30              |СӨЖ               |
|3        |                          |                |                  |
|         |5,6,7 ші практикалық      |55              |Практикалық       |
|4        |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|5        |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орынд    |30              |СӨЖ               |
|6        |                          |                |                  |
|         |Ай аралығындағы бақылау №1|75              |Сабақ кестесіне   |
|7        |                          |                |сәйкес            |
|         |1-7апта бойынша оқудың    |300             |                  |
|         |нәтижесінің барлық баллы  |                |                  |
|8        |8-15 апта аралығындағы    |30              |                  |
|         |аудиториялық сабақтарға   |                |                  |
|         |дайындық және қатысу.     |                |                  |
|9        |9,10,11,12- ші практикалық|50              |Практикалық       |
|         |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|         |орындау                   |                |                  |
|10       |                          |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орындау  |30              |СӨЖ               |
|11       |                          |                |                  |
|         |13,14,15-ші практикалық   |55              |Практикалық       |
|12       |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|13       |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орынд    |30              |СӨЖ               |
|14       |                          |                |                  |
|15       |Ай аралығындағы бақылау №2|75              |Сабақ кестесіне   |
|         |                          |                |сәйкес            |
|                                    |300             |                  |
|8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің|                |                  |
|барлық баллы                        |                |                  |
|Емтихандағы  балл жиыны             |400             |                  |
|Академиялық кезеңдегі балл жиыны    |1000            |                  |










|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |1                       |


7 ӘДЕБИЕТ


   1. ҚР Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары.
Жалпы бастауыш білім.- А., 2003.

   2. «Еңбекке баулу» бағдарламалары (1,2,3,4- сыныптар).- А., 2003.

   3. «Еңбекке баулу» оқулықтары  (1,2,3,4- сыныптар).- А., 2001-2004.

   4. Әміргазин Қ.Ж. Қазақ қолөнері.- А., 2004.

   5. Өмірбекова М. Энциклопедия. Қазақтың ою өрнектері. - А.,2005.

   6. Смирнов С.А. Технология как  средство   обучения  второго  поколения.-
М.,2005.

   7. Сатканов О.С. Еңбекке баулу әдістемесі  (1-4 сыныптар). А., 1995.

   8. Төленбаев С., Өмірбекова М. Қазақтың ою- өрнектерінің жасалу  жолдары.
- А.,1993.

   9. Марғулан А.Х. Казахское  народное  прикладное  искусство.Том  1,2,3  -
А.,1994.

   10.Выгонов В.В. Практикум по трудовому обучению. - М.,1999.

   11.Конышева  Н.М.  Методика  трудового   обучения   младших   школьников.
-М.,1999.

   12.Геронимус Т.М. Урок труда. «Я все делаю сама»  :  учебно  методический
комплекс по трудовому обучению для учащихся 1-4  классов.-  М.,1998.

   13.Рик Бич. Оригами. – М.,2005.
Пәндер