Файл қосу
Текстиль пластикасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |
|ОӘК |№1 басылым | |
|«Текстиль пластикасы» |03.09.2013 | |
|пәнінің студенттерге | | |
|арналған жұмыстық оқу | | |
|бағдарламасы | | |
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК
«Текстиль пластикасы»
5В010700 – «Бейнелеу өнері және сызу » мамандығына
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ
ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2014
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
Алғы сөз
1 әзірлеген
Құрастырған ___________ « » 2013 ж. Нысангалиева Б.Т.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/
2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж.,
Төраға ____________________ / /
3 БЕКІТІЛГЕН
Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға
ұсынылды
Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ / /
БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
Мазмұны
|1 Жалпы жағдайы | |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу | |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы | |
|4 Курсттың форматы | |
|5 Курстың саясаты | |
|6 Баға қою тәсілі | |
|7 Әдебиет | |
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Нысангалиева Б.Т., оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - тел. 53-37-60, № 4 оқу корпусы, 13 кабинет
Сабақ өткізілетін орны –№ 13 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 1
1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы
Студентер текстиль пластика негіздерімен және қолданбалы компазициясымен
танысады.Текстиль пластикасының түрлерімен,қасиеттерімен,өндеу жұмыстарымен
танысады.
Оқытудың негізгі принциптері – Текстиль пластикасының қазіргі замандық
тақырыптар, эскиздер мен жобалар, жаттығулар орындау.
1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты
-Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа бейімдеу.
Алған білімдерді педагогикалық іс-тәжірибелерінде, қолданбалы өнер
сабақтарында пайдалану.
1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы
-Студентер матадан аппликация,жұмсақ ойыншықтар,құрақ құрау,макраме,көркем
тоқу әдіс-тәсілдерімен танысады. Және алған білімдерін қолданбалы
жұмыстарында кең пайдалана алады.
1.5 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу – текстиль пластикасының технологиясын пайдалана білу;
- игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
- қабылдау - текстиль пластикасында әр түрлі құралдармен, техникалармен,
материалдармен;
- істей алу - жобалау проблемаларын белгілеу, оны шешу үшін бірнеше
варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы вариантты
таңдау;
- ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді;
- болу - мәдениет спецификасы туралы білім;
- ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
1.6 Курстың пререквизиттері:
-Композиция,түстану зандары бойынша білім;
-Эскиз және сызуды орындау;
-сурет ,кескіндеме, композитция, мүсін, сәндік қолданбалы өнер сұрақтары
бойынша білімдер:
1.7 Курстың постреквизиттері:
-Шығармашылық жұмыстарды орындау;
-Педагогикалық тәжірибе;
-Кәсіптік білім;
2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
Кесте 1
|№ |Тақырып |Сағаттар |Әдебиет |
|р/с | | | |
| | |ДС |ЗС |ТС |СОӨЖ |СӨЖ | |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |
| |Кесте түрлері | | |2 |2 |2 |Әміргазин |
| | | | | | | |Қ.Ж. Қазақ|
| | | | | | | |қолөнері.-|
| | | | | | | |А., 2004. |
| |Текстиль материалдардан | | |2 |2 |2 |Әміргазин |
| |аппликация орындау. | | | | | |Қ.Ж. Қазақ|
| |Сюжеттық аппликация | | | | | |қолөнері.-|
| |орындау. | | | | | |А., 2004. |
| |Жұмсақ ойыншық. Жұмсақ | | |2 |2 |2 |«Еңбекке |
| |ойыншықты дайындау.Өндеу.| | | | | |баулу» |
| | | | | | | |оқулықтары|
| | | | | | | |(1,2,3,4- |
| | | | | | | |сыныптар).|
| | | | | | | |- А., |
| | | | | | | |2001-2004.|
| |Макраме.Макраме | | |3 |3 |3 | |
| |түйіндері.Макраме | | | | | | |
| |жұмыстарын орындау. | | | | | | |
| |Көркем тоқыма.Біз және | | |3 |3 |3 |Әміргазин |
| |ілмекпен тоқу.Тоқыма | | | | | |Қ.Ж. Қазақ|
| |жұмыстарының | | | | | |қолөнері.-|
| |технологиясы. | | | | | |А., 2004. |
| |Құрақ құрау.Құрақтан | | |3 |3 |3 |Әміргазин |
| |жұмыстарды орындау. | | | | | |Қ.Ж. Қазақ|
| | | | | | | |қолөнері.-|
| | | | | | | |А., 2004. |
| |Барлығы | | |15 |15 |15 | |
3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
- пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
- студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
- оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
- дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету;
- емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.
Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы дәптердің
тор бет парағына немесе компьютерлік бағдарламаларда орындап, оқытушыға
көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады.
4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады.
5.Курстын саясаты
-Дәріс тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу, сабақ кезінде ұйялы
телефондарды өшіру.
-Себепсіз сабақты босатпау, ауырып қалу себебінде медециналық анықтама
әкелу.
-Босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта тапсыру, уақытында
тапсырмаған жағдайда баға төмендейді.
-Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау.
- СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау.
- тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу;
- дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу.
-университете тәртіпті болу.
-оқытушылармен және курстастармен тәртіпті мейірбан қатыныста болу керек.
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
-Баға қойғанда берілген тапсырма дұрыс орындалуына , дер кезінде
өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады .
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
«Текстиль пластикасы» пәні бойынша баллдарды бөлу
Кесте 2
|Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Қосымша |
| | |барлығы | |
|1 |2 |3 |4 |
| |1-8 апта аралығындағы |30 | |
| |аудиториялық сабақтарға | | |
| |дайындық және қатысу. | | |
|2 |1,2,3,4 ші практикалық |50 |Практикалық |
| |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
| |орындау | | |
| |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ |
|3 | | | |
| |5,6,7 ші практикалық |55 |Практикалық |
|4 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
|5 |орындау | | |
| |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ |
|6 | | | |
| |Ай аралығындағы бақылау №1|75 |Сабақ кестесіне |
|7 | | |сәйкес |
| |1-7апта бойынша оқудың |300 | |
| |нәтижесінің барлық баллы | | |
|8 |8-15 апта аралығындағы |30 | |
| |аудиториялық сабақтарға | | |
| |дайындық және қатысу. | | |
|9 |9,10,11,12- ші практикалық|50 |Практикалық |
| |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
| |орындау | | |
|10 | | | |
| |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ |
|11 | | | |
| |13,14,15-ші практикалық |55 |Практикалық |
|12 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
|13 |орындау | | |
| |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ |
|14 | | | |
|15 |Ай аралығындағы бақылау №2|75 |Сабақ кестесіне |
| | | |сәйкес |
| |300 | |
|8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің| | |
|барлық баллы | | |
|Емтихандағы балл жиыны |400 | |
|Академиялық кезеңдегі балл жиыны |1000 | |
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
7 ӘДЕБИЕТ
1. ҚР Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары.
Жалпы бастауыш білім.- А., 2003.
2. «Еңбекке баулу» бағдарламалары (1,2,3,4- сыныптар).- А., 2003.
3. «Еңбекке баулу» оқулықтары (1,2,3,4- сыныптар).- А., 2001-2004.
4. Әміргазин Қ.Ж. Қазақ қолөнері.- А., 2004.
5. Өмірбекова М. Энциклопедия. Қазақтың ою өрнектері. - А.,2005.
6. Смирнов С.А. Технология как средство обучения второго поколения.-
М.,2005.
7. Сатканов О.С. Еңбекке баулу әдістемесі (1-4 сыныптар). А., 1995.
8. Төленбаев С., Өмірбекова М. Қазақтың ою- өрнектерінің жасалу жолдары.
- А.,1993.
9. Марғулан А.Х. Казахское народное прикладное искусство.Том 1,2,3 -
А.,1994.
10.Выгонов В.В. Практикум по трудовому обучению. - М.,1999.
11.Конышева Н.М. Методика трудового обучения младших школьников.
-М.,1999.
12.Геронимус Т.М. Урок труда. «Я все делаю сама» : учебно методический
комплекс по трудовому обучению для учащихся 1-4 классов.- М.,1998.
13.Рик Бич. Оригами. – М.,2005.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz