Файл қосу


Математиканы оқыту әдістемесі



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                 |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                              |
|ШӘКӘРІМ атындағы                                                          |
|СЕМЕЙ қаласының МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                  |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты        |ПОӘК               |                        |
|                             |                   |ПОӘК                    |
|                             |                   |042-18-37.1.53/01-2014  |
|ПОӘК                         |                   |                        |
|Оқытушыларға арналған        |№2 басылым         |                        |
|«Бастауыш мектепте есептерді |11.09.2014 ж.      |                        |
|шешуге оқытып - үйрету       |                   |                        |
|технологиясы» пәні бойынша   |                   |                        |
|бағдарлама                   |                   |                        |







                 05В010200 «Педагогика және бастауыш оқыту»


                               мамандығы үшін


                       «Математиканы оқыту әдістемесі»



                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ






                        ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                           ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ










                                    Семей
                                    2014


1 ӘЗІРЛЕГЕН

Құрыстырушы __________ «10» маусым  2014 ж.


      К.К. Абдуалиева,  «Математика және математиканы оқыту әдістемесі»

кафедрасының аға оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1«Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедра отырысында

«11»  маусым  2014 ж. № 10  хаттама.

Кафедра меңгерушісі    ______________  О.М. Жолымбаев

2.2  физика – математика   факультетінің оқу - әдістемелік бюросының
отырысында

26» маусым  2014 ж., № 6  хаттама


 ОӘБ төрағасы    ______________   К.A. Батырова


3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған

«11» қыркүйек  2014ж.,  № 1 хаттама

ОӘК төрағасы     ______________   Г. К. Искакова



4  02.09. 2013 ж.  №1 басылым     ОРНЫНА ЕҢГІЗІЛДІ










                                   Мазмұны


|1   |Қолданылу саласы                                                 |4    |
|2   |Нормативтік сілтемелер                                           |4    |
|3   |Жалпы ережелер                                                   |4    |
|4   |Оқу пәнінің мазмұны                                              |5    |
|5   |Оқушылардың өздік жұмыстарының  тақырыптардың тізімі             |6    |
|6   |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы             |6    |
|7   |Әдебиеттер                                                       |7    |







































      1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ

       «Математиканы  оқыту   әдістемесі»   пәннің   оқытушыларға   арналған
бағдарламасы 05В010200 «Педагогика және  бастауыш  оқыту»  мамандығы  бойнша
оқитын студенттерге арналған.




      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      «Математиканы  оқыту  әдістемесі»   пәнінің   оқытушыларына   арналған
бағдарламасы аталған пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән  келесі
құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес белгілейді:

–  05В010200  «Педагогика  және  бастауыш  оқыту»  мамандығының  мемлекеттік
жалпыға міндетті білім стандарты (2012 ж).

      – СТУ  042-ГУ-4-2014  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешенін  әзірлеуге
        және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
–  ДП  042-1.01-2014  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешенінің  құрылымы  және
мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.


      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау:
«Математиканы  оқыту  әдістемесі»   курсында   мынадай   тараулар   оқылады:
математиканы оқытудың теориялық негіздері, арифметикалық   материалды  оқыту
технологиясы, шамалар  және  олардың  өлшемдері,  есептерді  шешуге  оқытып-
үйрету   технологиясы,   алгебра   және   геометрия    элементтерін    оқыту
технологиясы.
3.2  Пәнді оқудың мақсаты:
       Студенттерді   кіші  жастағы  мектеп   оқушыларын   оқыту   барысында
туындайтын оқу - әдістемелік  міндеттерді кәсіби деңгейде  шешу  үшін  қажет
болатын білім және біліктермен қаруландыру болып табылады.
3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеті:
   кіші   жастағы   мектеп   оқушыларына   математиканы    оқыту    процесін
   ұйымдастырудағы кәсіби білім және біліктермен қаруландыру.

3.4 Оқытудың нәтижелері:
      Пәнді оқудың нәтижесінде студент мыналарды:
    -  Әдістемелік  ғылымның  объектісі,  пәні,  міндеттері   мен   зерттеу
      әдістері, сондай - ақ  кіші  жастағы  оқушыларға  математиканы  оқыту
      теориясы мен бағыттары жайлы түсініктері болуы тиіс;
    - Бастауыш сыныптардағы математика курсын құрайтын негізгі ұғымдар  мен
      әрекет тәсілдерінің мазмұнын білуі керек;
    - Математика оқулықтарымен жұмыс істеу барысында өзіндік  бағыт-бағдары
      болуы және ондағы тапсырмаларды тиімді пайдалана алулары тиіс;
    - Бастауыш мектепте математиканы  оқыту  әдістемесі  бойынша  дипломдық
      жұмыстар орындауға  және  өзінің  болашақтағы  әдістемелік  қызметіне
      қажетті  зерттеу  жұмысын  жүргізе  білумен  байланысты   біліктермен
      қарулануы тиіс.

3.5 Пререквизеттер:
      Студенттер математиканың бастауыш курсының негіздерін білуі қажет және
олардың компьютерде жұмыс істеу дағдасы болу керек.

3.6 Постреквизиттер:
      «Математиканы оқыту әдістемесі» пәнінде  алған  білімдері  мемлекеттік
тәжірибеде содан кейін бастауыш мектепте оқушыларға  білім  беру  процессіде
қолданыс табады.




3.7   Оқу жоспарынан көшірме


                                                                     1 кесте


|Курс  |Семестр |Кредиттер |ЛК   |СПЗ  |ОӨЖ   |Барлығы  |Қорытынды бақылаудың  |
|      |        |          |сағ. |сағ. |сағ   |(сағ)    |нысаны                |
|3     |7       |3         |15   |30   |90    |135      |емтихан               |


       .4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ
                                                                     2 кесте
|Тақырыптардың атауы және                                         |Сағаттар  |
|олардың мазмұны                                                  |саны      |
|1                                                                |2         |
|Дәріс сабақтар                                                              |
|Математиканы оқытудың теориялық негіздері                        |1         |
|Математиканың бастауыш курсын оқытудың әдіс-тәсілдері және       |1         |
|кұралдары                                                        |          |
|Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру                |1         |
|Нумерациалық ұғымдар                                             |3         |
|Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері                    |1         |
|Есептеу тәсілдері                                                |4         |
|Шамалар және олардың өлшемдері                                   |1         |
| Есептерді шешуге оқытып-үйрету технологиясы                     |2         |
|Алгебра және геометрия элементтерін оқыту технологиясы           |1         |
| Практикалық сабақтар                                                       |
|Математиканы бастауыш оқытудың мазмұны.                          |2         |
|Бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың кұралдары              |2         |
|Дайындық кезеңі ұғымдарына талдау жасау                          |2         |
|Он көлеміндегі сандар нумерациясы                                |2         |
|«Жүз» көлеміндегі сандар нумерациясы                             |2         |
|Коп таңбалы сандар нумерациясы                                   |2         |
|Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері                    |2         |
| Есептеу тәсілдері (қосу, азайту)                                |2         |
|Есептеу тәсілдері (көбейту, бөлу)                                |2         |
|Шамалар және олардың өлшемдері                                   |2         |
|Есептерді шешуге үйрету тәсілдері                                |4         |
|Теңдеулерді және есепті алгебралық тәсілмен  шешу.               |2         |
|Қарапайым геометриялық салулар.                                  |2         |
|Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері, олардың ерекшіліктері          |2         |


5 ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ  ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
    5.1 Математикадан оқушылардың жетістіктерін бағалау жүйесі.  Математика
        дәптеріне қойылатын талаптар.
    5.2 Кіші жастағы оқушыларды цифрларды жазуға үйрету.
    5.3 Атаулы сандарды түрлендіру; атаулы сандарға амалдар қолдану.
    5.4  Математикадан  сыныптан  тыс  жұмыстарда  оқушылардың  іс-әрекетін
         үйымдастыру технологиясы. Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері, олардың
         ерекшіліктері, математика сабағымен байланысы.


6   ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ
                                                                     3 кесте
|Оқулықтардың, оқу-әдістемелік       |Даналардың   |Студенттердің  |Қамтамасызету   |
|құралдардың атауы                   |саны         |саны           |пайызы          |
|1                                   |2            |3              |4               |
|Оспанов Т.К., Кочеткова О.В.,       |             |               |                |
|Астамбаева Ж.Қ. Жаңа буын оқулықтары|5            |6              |85%             |
|бойынша бастауыш сыныптарда         |             |               |                |
|математиканы оқыту әдістемесі.-     |             |               |                |
|Алматы, 2005.                       |             |               |                |
|Бантова М.А., Бельтюкова Г.В.       |             |               |                |
|бастауыш кластарда математиканы     |1            |6              |17%             |
|оқыту методикасы: М, «Просвещение», |             |               |                |
|1984г.                              |             |               |                |
|Оспанов Т.К., Ш.Х. Курманалина, С.Х.|             |               |                |
|Курманалин. Бастауыш сыныптарда     |5            |6              |85%             |
|математиканы оқыту                  |             |               |                |
|әдістемесі.-Астана, 2003г..         |             |               |                |
|.К. Оспанов және басқалар.          |             |               |                |
|Математика: 1-4 сыныптарға арналған |3            |6              |50%             |
|оқулықтар - Алматы, «Атамұра»,      |             |               |                |
|2012-2013ж                          |             |               |                |
|Кучер, А.С. Акрамова, Г.И. Кукарина,|             |               |                |
|А.К. Адильбекова. Математика: Жалпы |3            |6              |50%             |
|білім беретін мектептің I және IV   |             |               |                |
|сыныптарына арналған оқулықтар.-    |             |               |                |
|Алматы, «Атамұра», 2012-2013 ж.ж.   |             |               |                |


7 ӘДЕБИТТЕР
7.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИТТЕР
7.1. Оспанов Т.К., Кочеткова О.В.,  Астамбаева  Ж.Қ.  Жаңа  буын  оқулықтары
бойынша бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Алматы, 2005.
7.1.2 Оспанов  Т.К.,  Ш.Х.  Құрманалина.  Бастауыш  сыныптарда  математиканы
оқыту әдістемесі.- Астана, 2003ж.
7.1.3 Бантова М.А., Бельтюкова Г.В. Бастауыш  кластарда  математиканы  оқыту
әдістемесі:  М, «Просвещение», 1984 ж.
7.1.4  Т.К.Оспанов   және  басқалар:  Жалпы   білім  беретін  мектептің  1-4
сыныптарына арналған оқулықтар.  - Алматы, «Атамұра», 2012-2013.
7.1.5  А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева, В.В. Буравова. Математика: Жалпы   білім
беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған оқулықтар: «Алматыкітап» 2012г.
7.1.6 Кучер, А.С. Акрамова, Г.И.  Кукарина,  А.К.  Адильбекова.  Математика:
Жалпы  білім беретін мектептің III және IV  сыныптарына арналған оқулықтар.-
 Алматы, «Атамұра», 2012-2013.

7.2 ҚОСЫМША ӘДЕБИТТЕР
    7.2.1 А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева,  В.В.  Буравова.  Математика.  Оқыту
әдістемесі. Жалпы білім беретін мектептің 1- 4 сынып мұғалімдеріне  арналған
 – Алматы: «Алматыкітап» 2012г.
    7.2.2 Г.И. Кукарина,  Т.П.  Кучер,  А.С.  Акрамова.  Математика:  Оқыту
әдістемесі. Жалпы білім беретін  мектептің  III  -  IV  сынып  мұғалімдеріне
арналған. - Алматы, «Атамұра», 2012.
    7.2.3 Т.К.Оспанов және басқалар. Математика.  Оқыту  әдістемесі.  Жалпы
білім беретін мектептің  1-  4  сынып  мұғалімдеріне  арналған.   -  Алматы,
«Атамұра», 2012.
    7.2.4 Пышкало А.М. Методика обучения элементам геометрии   в  начальных
классах.- М., 1973.
    7.2.5  Абдуалиева  К.К.  Бастауыш  сыныптарда  геометриялық  материалды
оқытудың кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (3) 2005.101-106.
    7.2.6   Абдуалиева  К.К.  Бастауыш  сыныптарда  көпбұрыштарды  оқытудың
кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (5) 2006.108-111.
    7.2.7 Б.М.  Қосанов.  Математика  курсындағы  шығармашылық  жаттығулар:
орындау технологиясы. Жалпы   білім  беретін  мектептің  бастауыш  сыныптары
мұғалімдеріне арналған.  - Алматы, 2005.
Пәндер