Файл қосу
Математиканы оқыту әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ қаласының МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-37.1.53/01-2014 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |№2 басылым | | |«Бастауыш мектепте есептерді |11.09.2014 ж. | | |шешуге оқытып - үйрету | | | |технологиясы» пәні бойынша | | | |бағдарлама | | | 05В010200 «Педагогика және бастауыш оқыту» мамандығы үшін «Математиканы оқыту әдістемесі» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрыстырушы __________ «10» маусым 2014 ж. К.К. Абдуалиева, «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1«Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедра отырысында «11» маусым 2014 ж. № 10 хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 физика – математика факультетінің оқу - әдістемелік бюросының отырысында 26» маусым 2014 ж., № 6 хаттама ОӘБ төрағасы ______________ К.A. Батырова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «11» қыркүйек 2014ж., № 1 хаттама ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова 4 02.09. 2013 ж. №1 басылым ОРНЫНА ЕҢГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Қолданылу саласы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқу пәнінің мазмұны |5 | |5 |Оқушылардың өздік жұмыстарының тақырыптардың тізімі |6 | |6 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |6 | |7 |Әдебиеттер |7 | 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Математиканы оқыту әдістемесі» пәннің оқытушыларға арналған бағдарламасы 05В010200 «Педагогика және бастауыш оқыту» мамандығы бойнша оқитын студенттерге арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Математиканы оқыту әдістемесі» пәнінің оқытушыларына арналған бағдарламасы аталған пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес белгілейді: – 05В010200 «Педагогика және бастауыш оқыту» мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты (2012 ж). – СТУ 042-ГУ-4-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; – ДП 042-1.01-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау: «Математиканы оқыту әдістемесі» курсында мынадай тараулар оқылады: математиканы оқытудың теориялық негіздері, арифметикалық материалды оқыту технологиясы, шамалар және олардың өлшемдері, есептерді шешуге оқытып- үйрету технологиясы, алгебра және геометрия элементтерін оқыту технологиясы. 3.2 Пәнді оқудың мақсаты: Студенттерді кіші жастағы мектеп оқушыларын оқыту барысында туындайтын оқу - әдістемелік міндеттерді кәсіби деңгейде шешу үшін қажет болатын білім және біліктермен қаруландыру болып табылады. 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеті: кіші жастағы мектеп оқушыларына математиканы оқыту процесін ұйымдастырудағы кәсіби білім және біліктермен қаруландыру. 3.4 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқудың нәтижесінде студент мыналарды: - Әдістемелік ғылымның объектісі, пәні, міндеттері мен зерттеу әдістері, сондай - ақ кіші жастағы оқушыларға математиканы оқыту теориясы мен бағыттары жайлы түсініктері болуы тиіс; - Бастауыш сыныптардағы математика курсын құрайтын негізгі ұғымдар мен әрекет тәсілдерінің мазмұнын білуі керек; - Математика оқулықтарымен жұмыс істеу барысында өзіндік бағыт-бағдары болуы және ондағы тапсырмаларды тиімді пайдалана алулары тиіс; - Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі бойынша дипломдық жұмыстар орындауға және өзінің болашақтағы әдістемелік қызметіне қажетті зерттеу жұмысын жүргізе білумен байланысты біліктермен қарулануы тиіс. 3.5 Пререквизеттер: Студенттер математиканың бастауыш курсының негіздерін білуі қажет және олардың компьютерде жұмыс істеу дағдасы болу керек. 3.6 Постреквизиттер: «Математиканы оқыту әдістемесі» пәнінде алған білімдері мемлекеттік тәжірибеде содан кейін бастауыш мектепте оқушыларға білім беру процессіде қолданыс табады. 3.7 Оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс |Семестр |Кредиттер |ЛК |СПЗ |ОӨЖ |Барлығы |Қорытынды бақылаудың | | | | |сағ. |сағ. |сағ |(сағ) |нысаны | |3 |7 |3 |15 |30 |90 |135 |емтихан | .4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ 2 кесте |Тақырыптардың атауы және |Сағаттар | |олардың мазмұны |саны | |1 |2 | |Дәріс сабақтар | |Математиканы оқытудың теориялық негіздері |1 | |Математиканың бастауыш курсын оқытудың әдіс-тәсілдері және |1 | |кұралдары | | |Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру |1 | |Нумерациалық ұғымдар |3 | |Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері |1 | |Есептеу тәсілдері |4 | |Шамалар және олардың өлшемдері |1 | | Есептерді шешуге оқытып-үйрету технологиясы |2 | |Алгебра және геометрия элементтерін оқыту технологиясы |1 | | Практикалық сабақтар | |Математиканы бастауыш оқытудың мазмұны. |2 | |Бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың кұралдары |2 | |Дайындық кезеңі ұғымдарына талдау жасау |2 | |Он көлеміндегі сандар нумерациясы |2 | |«Жүз» көлеміндегі сандар нумерациясы |2 | |Коп таңбалы сандар нумерациясы |2 | |Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері |2 | | Есептеу тәсілдері (қосу, азайту) |2 | |Есептеу тәсілдері (көбейту, бөлу) |2 | |Шамалар және олардың өлшемдері |2 | |Есептерді шешуге үйрету тәсілдері |4 | |Теңдеулерді және есепті алгебралық тәсілмен шешу. |2 | |Қарапайым геометриялық салулар. |2 | |Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері, олардың ерекшіліктері |2 | 5 ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Математикадан оқушылардың жетістіктерін бағалау жүйесі. Математика дәптеріне қойылатын талаптар. 5.2 Кіші жастағы оқушыларды цифрларды жазуға үйрету. 5.3 Атаулы сандарды түрлендіру; атаулы сандарға амалдар қолдану. 5.4 Математикадан сыныптан тыс жұмыстарда оқушылардың іс-әрекетін үйымдастыру технологиясы. Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері, олардың ерекшіліктері, математика сабағымен байланысы. 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 3 кесте |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасызету | |құралдардың атауы |саны |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Оспанов Т.К., Кочеткова О.В., | | | | |Астамбаева Ж.Қ. Жаңа буын оқулықтары|5 |6 |85% | |бойынша бастауыш сыныптарда | | | | |математиканы оқыту әдістемесі.- | | | | |Алматы, 2005. | | | | |Бантова М.А., Бельтюкова Г.В. | | | | |бастауыш кластарда математиканы |1 |6 |17% | |оқыту методикасы: М, «Просвещение», | | | | |1984г. | | | | |Оспанов Т.К., Ш.Х. Курманалина, С.Х.| | | | |Курманалин. Бастауыш сыныптарда |5 |6 |85% | |математиканы оқыту | | | | |әдістемесі.-Астана, 2003г.. | | | | |.К. Оспанов және басқалар. | | | | |Математика: 1-4 сыныптарға арналған |3 |6 |50% | |оқулықтар - Алматы, «Атамұра», | | | | |2012-2013ж | | | | |Кучер, А.С. Акрамова, Г.И. Кукарина,| | | | |А.К. Адильбекова. Математика: Жалпы |3 |6 |50% | |білім беретін мектептің I және IV | | | | |сыныптарына арналған оқулықтар.- | | | | |Алматы, «Атамұра», 2012-2013 ж.ж. | | | | 7 ӘДЕБИТТЕР 7.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИТТЕР 7.1. Оспанов Т.К., Кочеткова О.В., Астамбаева Ж.Қ. Жаңа буын оқулықтары бойынша бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Алматы, 2005. 7.1.2 Оспанов Т.К., Ш.Х. Құрманалина. Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Астана, 2003ж. 7.1.3 Бантова М.А., Бельтюкова Г.В. Бастауыш кластарда математиканы оқыту әдістемесі: М, «Просвещение», 1984 ж. 7.1.4 Т.К.Оспанов және басқалар: Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған оқулықтар. - Алматы, «Атамұра», 2012-2013. 7.1.5 А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева, В.В. Буравова. Математика: Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған оқулықтар: «Алматыкітап» 2012г. 7.1.6 Кучер, А.С. Акрамова, Г.И. Кукарина, А.К. Адильбекова. Математика: Жалпы білім беретін мектептің III және IV сыныптарына арналған оқулықтар.- Алматы, «Атамұра», 2012-2013. 7.2 ҚОСЫМША ӘДЕБИТТЕР 7.2.1 А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева, В.В. Буравова. Математика. Оқыту әдістемесі. Жалпы білім беретін мектептің 1- 4 сынып мұғалімдеріне арналған – Алматы: «Алматыкітап» 2012г. 7.2.2 Г.И. Кукарина, Т.П. Кучер, А.С. Акрамова. Математика: Оқыту әдістемесі. Жалпы білім беретін мектептің III - IV сынып мұғалімдеріне арналған. - Алматы, «Атамұра», 2012. 7.2.3 Т.К.Оспанов және басқалар. Математика. Оқыту әдістемесі. Жалпы білім беретін мектептің 1- 4 сынып мұғалімдеріне арналған. - Алматы, «Атамұра», 2012. 7.2.4 Пышкало А.М. Методика обучения элементам геометрии в начальных классах.- М., 1973. 7.2.5 Абдуалиева К.К. Бастауыш сыныптарда геометриялық материалды оқытудың кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (3) 2005.101-106. 7.2.6 Абдуалиева К.К. Бастауыш сыныптарда көпбұрыштарды оқытудың кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (5) 2006.108-111. 7.2.7 Б.М. Қосанов. Математика курсындағы шығармашылық жаттығулар: орындау технологиясы. Жалпы білім беретін мектептің бастауыш сыныптары мұғалімдеріне арналған. - Алматы, 2005.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz