Файл қосу
Деректану дың
| | |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК | | | |042-16-02.1.13/02-2013 | | | | | |«Деректану» пәнінің оқу |№1 басылым | | |әдістемелік кешені |30.09.2013 | | «Деректану» ПӘНІНІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 050203- «тарих» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕР ҮШІН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының аға оқытушысы, т.ғ.к. Бақытжанова Анар Бақытжанқызы 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында талқыланды. «» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама Кафедра меңгерушісі ________ Мұхаметжанова Н.А. 2.2. Гуманитарлық - заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды. «» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама Төрайым ________ Кеңесбаева Ш.С. 2.3. Гуманитарлық – заң факультетінің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды. «» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама Ғылыми кеңес төрағасы____________ Мамырбеков А.М. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. «» қыркүйек 2013 ж. № 1 хаттама ОӘК төрағасы, бірінші проректор ______ Искакова Г.К. Мазмұны 1 Жалпы ереже 2 Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқау 3 Пәннің саясаты және форматы 4 Бағалау саясаты 5 Пәннің мазмұны және сабақ түрлеріне сәйкес сағаттарды бөлу 6 СӨЖ және СОӨЖ – ның мазмұны 8 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі 1 Жалпы ереже - Оқытушының аты-жөні – Бақытжанова Анар Бақытжанқызы - Кафедра –«Қазақстан тарихы» - Байланыс ақпараты – 360225, №1 оқу ғимараты, 1006-кабинет; - Дәрістерді өткізу орны – №1 оқу ғимараты; 1211 а -дәрісханасы; - Пән атауы – «Деректану» - Кредит саны – 3; - Оқу жұмыс жоспарынан көшірме; 1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме Оқу жұмыс жоспарынан көшірме кесте-1 |курс |семестр |кредит |лек. | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қорытынды тест) |NA |0 | Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері кесте-3 |Жұмыс түрі |баллдар | |Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 | |Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 | |Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 | |СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 | |Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 | |Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 | |Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 | |Емтихан |60 | |Барлығы |100 | 5 Пәннің мазмұны және сабақ түрі бойынша сағаттарды бөлу Пәннің мазмұны. Сабақ түрі бойынша сағаттарды бөлу кесте-4 |№ |Тақырып |Қысқаша мазмұны |Сағат саны | | | | |Дәріс |Семи |ОСӨЖ |СӨЖ | | | | | |нар | | | |1 |Деректану |Бұл тақырыпта студент деректанудың |2 |1 |1,5 |1,5 | | |теориясы |ғылым ретіндегі қызметі тарихи | | | | | | | |деректердің пайда болу заңдылықтарын | | | | | | | |және оларда тарихи процестердің | | | | | | | |обьективті бейнелеу дәрежесі туралы | | | | | | | |мәлімет алады. Тарихи ақпараттарды | | | | | | | |іріктеу және талдау тәсілдеріне баса | | | | | | | |көңіл аударуға байланысты қазіргі | | | | | | | |уақыт талабына сай маман тарихшы | | | | | | | |дайындаудың маңыздылығын меңгереді | | | | | |2 |Тарихи |Бұл тақырыпта студент тарихи |2 |1 |1,5 |1,5 | | |деректерді |деректердің саны, көлемі жағынан аса | | | | | | |сыныптау |көп, түрі жағынан әр алуандығы | | | | | | |проблемасы |туралы, оның барлығын қамту мүмкін | | | | | | | |еметігін. Сондықтан тарихи деректер | | | | | | | |ді меңгеруде дұрыс жол табу, тарихи | | | | | | | |зерттеулерде оларды тиімді және | | | | | | | |пайдалы етіп қолдана білу қажеттілігі| | | | | | | |оларды сыныптау проблемасы екендігін | | | | | | | |түсіне алады. | | | | | |3 |Деректану дың|Бұл тақырыпта студент деректанудың |2 |1 |1,5 |1,5 | | |қалыптасуы |ғылым ретінде қалыптасу тарихын | | | | | | |және дамуы |зерттеу XVIII- XIX ғ.ғ. Еуропаның | | | | | | | |барлық өркениетті елдерінде болып | | | | | | | |өткен түбегейлі қоғамдық өзгерістер | | | | | | | |салдарынан ұлттық сананың оянуының, | | | | | | | |сол елдерде тарих ғылымының, оның | | | | | | | |ішінде деректанудың қалыптасуына алып| | | | | | | |келгендігін біледі. | | | | | |4 |Тарихи |Бұл тақырыпта студент тарихи |2 |1 |1,5 |1,5 | | |деректерді |деректанудың өзекті мәселесі | | | | | | |талдау әдісі |деректегі сақталынған ақпарларды ала | | | | | | | |білу жолдарын іздестіру және сол | | | | | | | |ақпарларды тарихи зерттеулерде ғылыми| | | | | | | |пайдалана білу тәсілдерін жасауды | | | | | | | |үйренеді. | | | | | |5 |Қазақ |Бұл тақырыпта студент қазақ | | | | | | |зиялылары ның|ғалымдарының деректану ғылымына | | | | | | |деректану |қосқан үлесі жөнінде мәлімет ала | | | | | | |шылық |алады. Сондай-ақ, олардың | | | | | | |көзқараста |көзқарастарына талдау жасайды. | | | | | | |ры | | | | | | |6 |Қазақ |Бұл тақырыпта студент кеңестік | | | | | | |ғалымдары |заманда қазақ халқының зиялы | | | | | | |ның Кеңес |қауымының тарих жөнінде және тарихи | | | | | | |өкіметі |көзқарас қалыптастырудағы орнын | | | | | | |жылдарын |айшықтайды. | | | | | | |дағы | | | | | | | |деректану | | | | | | | |шылық қызметі| | | | | | |7 |Деректің |Бұл тақырыпта студент деректі |2 |1 |1,5 |1,5 | | |пайда болуын |сынаудың мәтінді оқудан, оның дәл | | | | | | |сынау |мазмұнын, өмір сүру формасын | | | | | | | |айқындаудан, түпнұсқалығын, уақытын, | | | | | | | |авторын, жасалынған жерін, пайда | | | | | | | |болуының нақты тарихи жағдайын, | | | | | | | |деректі жасаудағы мақсаты мен | | | | | | | |міндеттерін анықтай алуға үйренеді. | | | | | |8 |Ежелгі жазба |Бұл тақырыпта студент деректану |2 |1 |1,5 |1,5 | | |тарихи |саласында жазбаша деректердің алатын | | | | | | |деректер |орнын және ғылым үшін оның | | | | | | | |маңыздылығын сонымен қатар жазбаша | | | | | | | |деректердің әр елдің тарихында сан | | | | | | | |түрлі себептерге байланысты хабарлар | | | | | | | |алады. | | | | | |9 |Жылнама | Бұл тақырыпта студент ортағасыр |2 |1 |1,5 |1,5 | | |лар және |тарихының аса маңызды жазба | | | | | | |жылнама |деректерінің бір тобын құрайтын | | | | | | |тану |жылнамалар жайлы, әр халықтың даму | | | | | | | |ерекшеліктеріне қарай олардың тарихи | | | | | | | |дерек көздерінің өзіндік | | | | | | | |ерекшеліктерін анықтай алуға | | | | | | | |үйренеді. | | | | | |10 |Орта ғасырлық|Бұл тақырыпта студент жылнамалар тек |2 |1 |1,5 |1,5 | | |жазба |славян халықтарының ғана емес, | | | | | | |ескерткіш |сонымен қатар белгілі бір дәрежеде | | | | | | |тер |көшпенділердің тарихының дерек | | | | | | | |көздері міндетін атқара алатындығы | | | | | | | |туралы мәлімет ала алады. | | | | | |11 |Заң актілері |Бұл тақырыпта студент заң актілерін |2 |1 |1,5 |1,5 | | |— тарихи |зерттейтін сала дипломатиканың дерек | | | | | | |дерек көзі. |көздерін табу зерттеу және әдіс | | | | | | | |тәсілдерін талдаудағы орнын және заң | | | | | | | |актілерінің мемелекет тарихында | | | | | | | |таптырмас тарихи жазба дерек ретінде | | | | | | | |маңызын анықтауға үйренеді. | | | | | |12 |Іс-қағаздық |Бұл тақырыпта студент жаңа заман |2 |1 |1,5 |1,5 | | |құжаттар |тарихының даму тарихында, қоғамның | | | | | | | |түбегейлі өзгерістерге ұшырауы | | | | | | | |нәтижесінде пайда болған іс- қағаздық| | | | | | | |құжаттардың маңызды орнын, | | | | | | | |өзектілігін оқып үйренуге, талдауға, | | | | | | | |зерттеуге дағдыланады. | | | | | |13 |Мерзімді |Бұл тақырыпта студент қоғамда болып |2 |1 |1,5 |1,5 | | | |жатқан әр алуан уақиғалар туралы дер | | | | | | | |кезінде оқырмандарына мәлімет жеткізу| | | | | | | |міндетіін атқаратын мерзімді басылым,| | | | | | |басылымдар |уақыт өте келе баға жетпес құнды | | | | | | | |деректер көзіне айналатындығына көзін| | | | | | | |жеткізу. Оны зерттеудің, талдаудың, | | | | | | | |әдіс- тәсілдердің жолдарын үйрету. | | | | | |14 |Жеке адамдық |Бұл тақырыпта студент жеке адамның |2 |1 |1,5 |1,5 | | |құжаттар |өзі өмір сүрген заманы туралы мәлімет| | | | | | |тарихи дерек |беретін мемуарлық жазба деректердің | | | | | | |ретінде |алатын орны туралы мәлімет ала | | | | | | | |аалады. | | | | | |15 |Статистика | Бұл тақырыпта студент мемлекетт, |2 |1 |1,5 |1,5 | | |лык деректер.|қоғамның өміріндегі статистикалық | | | | | | | |мәліметтерді талдаудың, зерттеудің | | | | | | | |әдіс тәсілдерін меңгереді. | | | | | 6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны СОӨЖ және СӨЖ жоспары кесте -5 |№ |Тақырыптардың атауы | СОӨЖ | СӨЖ | |рет. | | | | |1. |Тарихи деректерді талдау |Ежелгі жазба тарихи |Орта ғасырлық жазба | | |методикасы. |деректер |ескерткіштер. | |2. |Іс- қағаздық құжаттардың |Деректанудың қазіргі |Тарихнама мен деректану| | |деректік маңызы. |даму мәселелері. |арасындағы қатынас | | | | |негіздері. | |3. |Деректің шынайылығын |Тарихи деректанудың |Дерек түрлері. | | |анықтаудың әдіс – |өзекті мәселелері. | | | |тәсілдері | | | |4. |Жылнамалар жайлы |Көшпенділердің |Заң актілерін | | |мәліметтер |тарихының дерек |зерттейтін сала | | | |көздері. |дипломатика. | |5. |Мәліметті жеткізу міндетін|Мұрағат деректері: |Мемуарлық жазба | | |атқаратын мерзімді басылым|мәні және маңызы. |деректердің алатын | | |- дерек көзі ретінде | |орны. | 7 «Деректану » пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі «Деректану» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы кесте - 6 №Апта1234567891011121314151Бақылау ТүріБХКТ1ХКб/ж ХКТ2КРККб/ж2Балл Көрсеткіштері555555555555555 Р-реферат Х-хабарлама К-конспект б/ж-бақылау жұмысы Б-библиография Т1-термин Т2-тест құрастыру
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz