Файл қосу
Алматы оқыту әдістері
«ӨЗІН- ӨЗІ ТАНУ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010300-«Педагогика және психология» ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей, 2013 Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы_______________Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің педагогикалық психология “____” ____ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Педагогикалық психология” кафедрасының отырысында Хаттама №_1____ «__»________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі: ____________ Г.К.Джумажанова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____ «__»________ 2013 жыл Төрайымы _______ БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ «__»_______ 2013 жыл ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1. Қолдану саласы «Өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі» пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені қашықтықтан оқыту технологиялалары (ҚОТ) бойынша оқитын «5В010200» – «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығының студенттеріне арналған. ПЭОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. Пәнді ҚОТ бойынша оқу кезінде ПЭОӘК негізгі құрал болып табылады. Нормативтік сілтемелер Осы «Өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі» пәнінің электрондық оқу- әдістемелік кешені (ПЭОӘК) берілген пән бойынша оқу үдерісін ҚОТ пайдалана ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген. «5В010200» – «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығының Мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС 6.08.067-2010, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2011жылғы «_08_» _тамыз__ №349__ бұйрығымен бекітілген. 3. Жалпы ережелер 3.1 «Өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі» пәні Педагогикалық факультеттің «Педагогика және психология» мамандығының негізгі білім бағдарламасы негізінде «Психология және адам дамуы және қарым-қатынас психология» бағытындағы мамандандыру пәндерінің құрамына кіреді. Курста студенттер теоретикалық және практикалық блоктарды оқиды.Үшінші курстың 6 семестрінде оқиды Қорытынды бақылау формасы-емтихан. 3.2 Курстың негізгі мақсаты болып «Өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі» курсында студенттердің теориялық білімдерін практикамен ұштастыру көзделеді, семинар және практикалық сабақтар процесінде оқу пәнінің бастауыш сыныптарда оқытылу ерекшелігін қарастыру. 3.3 «Өзін- өзі тану пәнін оқыту әдістемесі» курсын оқытудың міндеттері: -Студенттердің «өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі» пәнін ғылым ретінде қабылдауын, пәннің мәселелері мен міндеттері жөніндегі түсініктерін қалыптастыру, ; -Педагогикалық процесс, оның міндеттері, құрылымы, ұйымдастыру формасы жөнінде мағлұмат беру; -Мұғалімнің сабақ үстінде бақылай отырып бағалау әрекеті туралы, оқытудың критериялары мен функциялары жөнінде, оқытудың әдістері туралы мағлұматтар беру; -Студенттерді жалпы орта білім беретін мектептердегі өзін-өзі тану пәнінің мазмұнымен, бастауыш сынып оқушылармен жүргізілетін сабақ түрлерін жоспарлаумен таныстыру; 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Білуі: – мектептегі өзін-өзі тану пәнін оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін; – оқытудың негізгі міндеттерін; – білім беру жүйесіндегі оқыту мен білім беру теориясын; – өзін-өзі тану пәні бойынша дәстүрлі және интерактивті сабақ формаларын ұйымдастыруды; – өзін-өзі тану пәнін ұйымдастыруға қойылатын әдістемелік, психологиялық, тәрбиелік, физиологиялық- гигиеналық талаптарды; – өзін-өзі тану сабақтарын ұйымдастыру әдістемесін; – өзін-өзі тану пәні бойынша оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды; – өзін-өзі тану пәні бойынша білімдерін бақылауды ұйымдастыру принциптерін; – Игеруі: – Педагогикалық қарым-қатынасты, педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын, психогигиеналық қарым-қатынас және оны педагогикалық ұжым жұмысында қолдану. – меңгеруі: – өзін-өзі тану этаптары мен процедуралары; – өзін-өзі тану әдістері және психологиялық принциптері; – өзін-өзі тану жұмысының мазмұны; – Іскерлігі: – мектепте өзін-өзі тану сабақтарында оқытудың түрлі әдістерін қолдана алу; – мектепте өзін-өзі тану пәні бойынша түрлі сабақтар формасын ұйымдастыру және өткізу; – оқушылардың өзін-өзі тану пәні бойынша өздік жұмыстарын және сабақтан тыс жұмыстарын ұйымдастыру; түсінуі: – өзін-өзі тану тапсырмалары мен формалары; – өзін-өзі тану жұмысын ұйымдастыру принциптері және негізгі бағыттары; Істей білуі керек: • өзін-өзі тану іс-әрекетін ұйымдастыру формасы және тәсілдері • өзін-өзі тану іс-әрекетін реализациялау процесінде психологтың рөлі • өзін-өзі тану іс-әрекетіндегі психолог-кеңесшінің негізгі кәсіби және нормативті талаптары • өзін-өзі тану стратегиясына және тапсырмаларына, мақсатына ие болуы керек. Оның қоғамдағы орны және функциялары. • Қолдана білуі: – өзін-өзі тану мәселелерінің дағдыларын, іскерлігін және тәсілдерді қолдана білу. 3.5 Пререквизиті: Қазақстан тарихы, өзін-өзі тану, философия, экология, педагогика, психология, қазақ әдебиеті, құқық негіздері. 3.6 Постреквизиті: Педагогика және педагогикалық іс-әрекеттің психологиясы. 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан: |курс | |1 |27-30%|өте жақсы бағасын қою барысында тәлімгер тақырып бойыншы берілген | | | |ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмысты толығымен орындаған жағдай | | | |ескеріледі; егер нақтылау үшін берілген сұраққа жауап берілмеген | | | |жағдайда бір кемшілігі ескеріліп 1-4% алынып койылады | |2 |23-26%|жақсы бағасы ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмыс, оның нәтижелері | | | |жалпы түрде оқу жоспарына сай, бірақ бір немесе екі өрескел қатесі | | | |немесе үш кемшілігі жалпы пайыздан 1 шегеріліп отырылады (дұрыс, | | | |бірақ жетілген дәл жауап емес). | |3 |15-22%|қанағаттанарлық бағасы егер де ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмыс | | | |оның нәтижелері негізінен бағдарламаның талаптарына сай келіп, | | | |бірақ 1 өрескел қатесі және 2 кемшілігі болса, немесе 1 өрескел | | | |қатесі және 1 өрескел емес қатесі, немесе 2 – 3 өрескел қатесі, | | | |немесе 1 өрескел емес және 3 кемшілігі болса, немесе 4 – 5 | | | |кемшілігі болса қойылады. | |4 |0-14% |Негізінен қанағаттанарлықсыз бағасы жұмыстың жоқтығын көрсетеді, | | | |және оқушыға оны қайта жасауды ұсынуға болады. | Студент білімін бақылау Студенттің білімін бақылау келесі түрде жүргізіледі: • ағымдағы бақылау (әр модуль соңында жүргізіледі) • межелік бақылау тестілеу түрінде (8 және 15 апталарда) • қорытынды бақылау – семестр соңында бір рет жүргізіледі Студент пән бойынша емтиханға жіберілуі үшін оның семестрдегі жиынтық рейтингілік бағасы 30% тен немесе артық болуы тиіс. Қорытынды баға 1 және 2 рейтинг пен емтихан нәтижесі бойынша есептеледі: 1-рейтинг нәтижесінің 30% + 2-рейтинг нәтижесінің 30% + емтихан нәтижесінің 40% қосындысына тең. А1 12+А2 13=25(15-тен 29-ға дейінгі балл) емтиханға жіберілмейді А1 16+А2 18=34(30-тен 60-ға дйінгі балл) емтиханға жіберіледі ЕМТИХАН БАҒАСЫНЫҢ КӨРСЕТКІШІ (0-40 БАЛЛ) Емтихан-40 балл (40%) Пән бойынша қорытынды баға келесі шкала бойынша анықталады (4 кесте). Әріптік, баллдық және пайыздық эквиваленттегі бағалар шкаласы 4 кесте |Рейтинг |0-49 |50-54 |55-59 |60-64 | Қашықтықтан кеңестер беру және оқу үдерісінің күнтізбелік графигі 5 кесте |№ р/б |Апталар |1 |2 |3 |4 | |Өзін-өзі тану |Өзін-өзі тану |Вербицкий А.А. |5 | |талқылау | |пәні бойынша |курсын оқытуда |Активное обучение | |1- апта | | |ОӘК, оқулықтар. |қолданылатын оқу|в высшей школе: | | | | |Стандарт, оқу |құралдары мен |контексный подход.| | | | |бағдарламасы, |әдебиеттері |М, 1991 | | | | |типтік, жұмыс |туралы айтып |Дубровина И.В. | | | | |бағдарламалары. |өту. Қолдану |Психологические | | | | | |ерекшеліктеріне |проблемы повышения| | | | | |тоқталып өту. |качества обучения | | | | | | |и воспитания/М, | | | | | | |1984 | | | | |Өзін-өзі тану |Өзін-өзі тану |Вербицкий А.А. |5 |3-апта |презентация | |пәні педагогының|пәні педагогына |Активное обучение | | | | |бейнесі. |қойылатын |в высшей школе: | | | | | |талаптармен |контексный подход.| | | | | |таныстыру; |М, 1991 | | | | | | |Дубровина И.В. | | | | | | |Психологические | | | | | | |проблемы повышения| | | | | | |качества обучения | | | | | | |и воспитания/М, | | | | | | |1984 | | | | |Өзін-өзі тану |Әр сабақтың |Инновационные |5 |5 апта |Сабақ | |сабақтарын |мақсатын |технологии | | |жоспарлары | |ұйымдастыру |анықтап, |учебно- | | | | |формалары. |жоспарын құрып, |педагогическом | | | | | |барысын |процессе школы и | | | | | |ұйымдастыра |вуза. Волгоград, | | | | | |білуге үйрету; |1993 | | | | | |Өзін-өзі тану |Самоукина Н.В. | | | | | |сабақтарына |Организационно-обу| | | | | |қойылатын |чающие игры в | | | | | |талаптармен |обучении. М, 1996 | | | | | |таныстыру; |Селевко Г.К. | | | | | | |Современные | | | | | | |образовательные | | | | | | |технологии. М,1998| | | | | | | | | | | | | |курс, Алматы 2007 | | | | | | |«Бөбек» Нұркеева | | | | | | |С.С, Нұрбеков С.Ж.| | | | | | |Кашкарова Л.О | | | | |Өзін-өзі тану |Өзін-өзі тануды |Өзін-өзі тану | |7-апта |Тірек схема | |пәнін оқыту |оқытудың негізгі|студент дәптері | | | | |әдістері. |әдістері туралы |1-курс, Алматы | | | | |Оқытудың |түсініктерін |2007 «Бөбек» | | | | |белсенді |жинақтау. |Нұркеева С.С, | | | | |әдістері. |Көрнекілік және |Нұрбеков С.Ж. | | | | | |ауызша |Кашкарова Л.О | | | | | |әдістердің | | | | | | |ерекшеліктерін | | | | | | |анықтау. | | | | | | | | | | | | |Өзін-өзі тану |Оқытудың түрлі |Өзін-өзі тану |5 |9-апта |Сабақ жоспары| |пәнін |әдістерін |студент дәптері | | | | |интерактивті |топтастыру. |1-курс, Алматы | | | | |оқыту әдістері. |Интерактивті |2007 «Бөбек» | | | | | |оқыту |Нұркеева С.С, | | | | | |әдістерінің |Нұрбеков С.Ж. | | | | | |ерекшелігі |Кашкарова Л.О | | | | | |сипаттау және | | | | | | |оны өзін-өзі | | | | | | |тану | | | | | | |сабақтарында | | | | | | |қолдану. | | | | | |Сыныптан тыс | |Полонский В.М. | | | | |жұмыстарды |Оқушылармен |Оценка знаний |5 |12-апта |Сабақ жоспары| |ұйымдастыру. |жүргізілетін |школьников. М, | | | | | |сыныптан тыс |1981 | | | | | |жұмыстардың |Граф В, Ильясов Ш.| | | | | |түрлері. |И др. Основы | | | | | |Өзін-өзі тану |организации | | | | | |боынша |учебной | | | | | |оқушылармен |деятельности и | | | | | |жүргізілетін |самостоятельной | | | | | |сыныптан тыс |работы студентов. | | | | | |жұмысты дұрыс |М, 1981 | | | | | |ұйымдастыру |- | | | | | |мәселелері. | | | | | ОСӨЖ тапсырмалары мен өткізу кестесі 4 кесте |Тақырыбы |Мақсаты және |Әдебиеттер тізімі |Ұпайла|Тапсыру |Бақылау | | |мазмұны | |р |мерзімі |формасы | |Өзін-өзі тану |Өзін-өзі тану |Вербицкий А.А. |5 | |конспект | |пәні бойынша |курсын оқытуда |Активное обучение | |2- апта | | |ОӘК, оқулықтар. |қолданылатын оқу|в высшей школе: | | | | |Стандарт, оқу |құралдары мен |контексный подход.| | | | |бағдарламасы, |әдебиеттері |М, 1991 | | | | |типтік, жұмыс |туралы айтып |Дубровина И.В. | | | | |бағдарламалары. |өту. Қолдану |Психологические | | | | | |ерекшеліктеріне |проблемы повышения| | | | | |тоқталып өту. |качества обучения | | | | | | |и воспитания/М, | | | | | | |1984 | | | | |Өзін-өзі тану |Өзін-өзі тану |Вербицкий А.А. |5 |4-апта |глоссарий | |пәні педагогының|пәні педагогына |Активное обучение | | | | |бейнесі. |қойылатын |в высшей школе: | | | | | |талаптармен |контексный подход.| | | | | |таныстыру; |М, 1991 | | | | | | |Дубровина И.В. | | | | | | |Психологические | | | | | | |проблемы повышения| | | | | | |качества обучения | | | | | | |и воспитания/М, | | | | | | |1984 | | | | |Өзін-өзі тану |Әр сабақтың |Инновационные |5 |6 апта |конспект | |сабақтарын |мақсатын |технологии | | | | |ұйымдастыру |анықтап, |учебно- | | | | |формалары. |жоспарын құрып, |педагогическом | | | | | |барысын |процессе школы и | | | | | |ұйымдастыра |вуза. Волгоград, | | | | | |білуге үйрету; |1993 | | | | | |Өзін-өзі тану |Самоукина Н.В. | | | | | |сабақтарына |Организационно-обу| | | | | |қойылатын |чающие игры в | | | | | |талаптармен |обучении. М, 1996 | | | | | |таныстыру; |Селевко Г.К. | | | | | | |Современные | | | | | | |образовательные | | | | | | |технологии. М,1998| | | | | | | | | | | | | |курс, Алматы 2007 | | | | | | |«Бөбек» Нұркеева | | | | | | |С.С, Нұрбеков С.Ж.| | | | | | |Кашкарова Л.О | | | | |Өзін-өзі тану |Өзін-өзі тануды |Өзін-өзі тану | |8-апта |Жазбаша | |пәнін оқыту |оқытудың негізгі|студент дәптері | | | | |әдістері. |әдістері туралы |1-курс, Алматы | | | | |Оқытудың |түсініктерін |2007 «Бөбек» | | | | |белсенді |жинақтау. |Нұркеева С.С, | | | | |әдістері. |Көрнекілік және |Нұрбеков С.Ж. | | | | | |ауызша |Кашкарова Л.О | | | | | |әдістердің | | | | | | |ерекшеліктерін | | | | | | |анықтау. | | | | | | | | | | | | |Өзін-өзі тану |Оқытудың түрлі |Өзін-өзі тану |5 |11-апта |реферат | |пәнін |әдістерін |студент дәптері | | | | |интерактивті |топтастыру. |1-курс, Алматы | | | | |оқыту әдістері. |Интерактивті |2007 «Бөбек» | | | | | |оқыту |Нұркеева С.С, | | | | | |әдістерінің |Нұрбеков С.Ж. | | | | | |ерекшелігі |Кашкарова Л.О | | | | | |сипаттау және | | | | | | |оны өзін-өзі | | | | | | |тану | | | | | | |сабақтарында | | | | | | |қолдану. | | | | | |Сыныптан тыс | |Полонский В.М. | | | | |жұмыстарды |Оқушылармен |Оценка знаний |5 |14-апта |Реферат | |ұйымдастыру. |жүргізілетін |школьников. М, | | | | | |сыныптан тыс |1981 | | | | | |жұмыстардың |Граф В, Ильясов Ш.| | | | | |түрлері. |И др. Основы | | | | | |Өзін-өзі тану |организации | | | | | |боынша |учебной | | | | | |оқушылармен |деятельности и | | | | | |жүргізілетін |самостоятельной | | | | | |сыныптан тыс |работы студентов. | | | | | |жұмысты дұрыс |М, 1981 | | | | | |ұйымдастыру |- | | | | | |мәселелері. | | | | | 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы |№ |Тақырыбы |Көрнекі |Өзбетінше оқуға |Басқар| | | |құралдар, |арналған |у | | | |плакаттар, |сұрақтар |формас| | | |стендтер | |ы | | |Практикалық сабақтар | | | | |1 | |Өзін-өзі тану пәні бойынша |Кесте |Өзін-өзі тану |әңгіме| | | |ОӘК, оқулықтар. Стандарт, оқу| |принциптері |лесу | | | |бағдарламасы, типтік, жұмыс | | | | | | |бағдарламалары | | | | |2 | |Өзін-өзі тану пәні |Кесте«Жарнама |Өзін-өзі тану |Кестен| | | |педагогының бейнесі. |функциясы және |пәніне қойылатын|і | | | | |негізі». Жарнама|талап |тексер| | | | |процесінің | |у | | | | |видеожазбасы | | | |3 | |Өзін-өзі тану сабақтарын |Кесте: «Өзін-өзі| | | | | |ұйымдастыру формалары |тану | | | | | | |концепциясының | | | | | | |ерекшеліктері» | | | |4 | |Өзін-өзі тану пәнін оқыту |Кестелер: |Өзін-өзі тану |Схеман| | | |әдістері. Оқытудың белсенді |Өзін-өзі тану |әдістері |ы | | | |әдістері |тапсырмалары, | |тексер| | | | |формалары | |у | |6 | |Өзін-өзі тану пәнін |Сабақ сценариі |Өзін-өзі тану | | | | |интерактивті оқыту әдістері | |әдістері | | |7 | |Сыныптан тыс жұмыстарды | | |Коллок| | | |ұйымдастыру | | |виум | 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы |№1 |Оқулықтардың аттары, оқу-әдістемелік әдебиеттер |Саны. |% |Студ | | | | |қамт.. | | |1 |Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. |10 |100 |10 | | |Өзін-өзі тану. Студент дәптері. 1курс. Алматы, | | | | | |2007 жыл | | | | |2 |Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. |10 |100 | | | |Өзін-өзі тану. Оқытушыларға арналған әдістемелік | | | | | |құрал. 1курс. Алматы, 2007 жыл | | | | |3 |Құдышева Б.Қ, Жұманова Г.Ж, Нұркеева С.С, |8 |80 | | | |Серовайская Д.Е. Өзін-өзі тану пәніне кіріспе. Оқу| | | | | |құралы. Алматы, 2007 жыл | | | | |4 |Өзін-өзі тану. Хрестоматия. Алматы, 2003 жыл |1 |10 | | |5 |Абай. Дүниеде, сірә, сендей маған жар жоқ: |5 |100 | | | |Өлеңдер. Алматы: Жалын. 1990.- 128 бет | | | | |6 |Абай. Қара сөздер. Поэмалар. –Алматы: Ел. 1993 |5 |50 | | |7 |Ақиқатты тани біл. Ғибрат толғамдары/ құраст. А. |5 |50 | | | |Сейтқанов.- Алматы, 2004-320 бет | | | | |8 |Алтаев Ж.т.б Философия және мәдениет тану: Оқу |5 |100 | | | |құралы. Алматы: Литера, 2001- 272 бет | | | | |9 |Асылов У., Нускабайулы Ж. Әдеп: инабаттық |5 |50 | | | |дәстүрлері. Оқу құралы –Алматы: Рауан, | | | | | |1998-272 132-140 б. | | | | |10 |Әбдірахманқызы Т. Замана сазы: Өлеңдер, әдебиет |3 |30 | | | |туралы мақалар, өмірбаяндық толғам –Алматы: Ана | | | | | |тілі, 2000, 400бет | | | | |11 |Әлімбаев Ш. Данышпандық субстанциясы. Алматы: |3 |30 | | | |Жалын., 1990 | | | | |12 |Баймұратова. Б. Отбасындағы баланы мектепке |5 |50 | | | |дайындау , — Алматы: Шартарап, — 2000 ж | | | | |13 |Сатыбаев С Халық әдебиетінің тарихы негіздері — |3 |30 | | | |Алматы: 1992 | | | | |14 |Молдағалиев Ж. Шығармалар жинағы. Үш томдық- |5 |50 | | | |Алматы Жазушы, 1979. 688 бет | | | | |15 |Аймауытов Ж. Тәрбиеге жетекші Орынбор, 1924. |5 |50 | | 8. Әдебиеттер және қорлар Ұсынылатын әдебиеттер тізімі: 1. Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Студент дәптері. 1курс. Алматы, 2007 жыл 2. Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Оқытушыларға арналған әдістемелік құрал. 1курс. Алматы, 2007 жыл 3. Құдышева Б.Қ, Жұманова Г.Ж, Нұркеева С.С, Серовайская Д.Е. Өзін-өзі тану пәніне кіріспе. Оқу құралы. Алматы, 2007 жыл 4. Өзін-өзі тану. Хрестоматия. Алматы, 2003 жыл 5. Абай. Дүниеде, сірә, сендей маған жар жоқ: Өлеңдер. Алматы: Жалын. 1990.- 128 бет 6. Абай. Қара сөздер. Поэмалар. –Алматы: Ел. 1993 7. Ақиқатты тани біл. Ғибрат толғамдары/ құраст. А. Сейтқанов.- Алматы, 2004-320 бет 8. Алтаев Ж.т.б Философия және мәдениет тану: Оқу құралы. Алматы: Литера, 2001- 272 бет 9. Асылов У., Нускабайулы Ж. Әдеп: инабаттық дәстүрлері. Оқу құралы –Алматы: Рауан, 1998-272 132-140 б 10. Әбдірахманқызы Т. Замана сазы: Өлеңдер, әдебиет туралы мақалар, өмірбаяндық толғам –Алматы: Ана тілі, 2000, 400бет 11. Әлімбаев Ш. Данышпандық субстанциясы. Алматы: Жалын., 1990 12. Әуезов М. Абай жолы. 13. Мақатаев М. Өлеңдер, поэмалар – Алматы: Жазушы, 1982. 14. Молдағалиев Ж. Шығармалар жинағы. Үш томдық- Алматы Жазушы, 1979. 688 бет 15. Мұратбеков С. Ескек жел: Әңгімелер-Алматы «Раритет» 2004-280 бет 16. Нұртөре Ж. «Егемен Қазақстан» 17. Оңғарснова Ф. Дау. Өлеңдер- Алматы: Атамұра 2002-288 бет 18. Оразбек С. ДОС / «Егемен Қазақстан» 31.01.07 19. Өлеңім – өмірім – Алматы: Білім, 2004- 376 бет 20. Сейдімбек А. Аққыз. Повестер мен әңгімелер - Алматы: Атамұра, 2002- 288 бет 21. Серікқалиұлы З. «Дүниетану даналығы» - Алматы: Білім, 1994-224 бет 22. Стамбекұлы Д. Жұмағым мен тамұғым : Жыр кітабы– Алматы: Сөздік – словарь.1999-304 бет 23. Сұңғат Ә. / «Егемен Қазақстан» 30.05.06 24. Сүлейменов О. О. НО людям я не лгал.../ Под ред. С. Абдулло- Алматы: Дайк пресс 2006-146бет 25. Тарихи тұлғалар. Танымдық – көршілік басылым. Алматы «Алматы кітап» ЖШС,2005- 368 бет 26. Тәтімов М., Әлиев Ж. Дербестігіміз –демографияда: -Алматы: Жеті жарғы, 199-264 бет 27. Философия: жоғары оқу орындары студенттеріне арналған оқулық / құрастырғанТ. Ғабитов- Алматы: Раритет,2005-400 бет 28. Шаханов М. Таңдамалы жырлар. Алматы-1992 29. Шаханов М. Эверестке шығу. Өлеңдер, балладалар, поэмалар. Алматы: Атамұра, 2003- 272 бет 30. Этони Р. Секреты уверенности в себе.BerkeleybooksNewYork: «МИРТ»,2005 31. Бала тәрбиесі № 2 2006 ж , № 4 2008 ж 32. «Өзіндік таным» № 2 2007 № 5-6 2006 ж 33. Бастауыш мектепте оқыту № 4 2007 ж 34. Аймауытов Ж. Тәрбиеге жетекші Орынбор, 1924. 35. Сатыбаев С Халық әдебиетінің тарихы негіздері — Алматы: 1992 36. Баймұратова. Б. Отбасындағы баланы мектепке дайындау , — Алматы: Шартарап, — 2000 ж
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz