Файл қосу
Халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып физиканы оқыту әдістемесі
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М011000 - «Физика» мамандығы үшін «Халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып физиканы оқыту әдістемесі» ПӘНІНІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы – Желдыбаева Балғын Сембаевна «Физика» кафедрасының доцент м.а., п.ғ.к. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасының отырысында №10 хаттама, 25.06. 2014 ж. Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор _______ Маусымбаев С.С. 2.2. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросы кеңесі отырысында №6 хаттама, 26.06.2014 ж. Төраға ________ Батырова К.А. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында құпталып және баспаға ұсынылды № __ хаттама, ____ ____________2014 ж. ОӘК төрағасы ________ Искакова Г.К. 4 Алғаш енгізілді МАЗМҰНЫ 1. Қолданылу аумағы 4 2. Нормативтік сілтемелер 4 3. Жалпы мағлұматтар 4 4. Оқу пәнінің мазмұны (модуль бойынша) 6 5. Магистранттардың өздік жұмысына арналған тақырыптар тізімі 10 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 10 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы 11 8. Әдебиеттер 12 1 ҚОЛДАНЫЛУ АУМАҒЫ 6М011000 - «Физика» мамандығы үшін «Халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып физиканы оқыту әдістемесі» пәні бойынша оқитын магитсранттар үшін оқу-әдістемелік кешенге кіретін магистрантқа арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Аталған «Халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып физиканы оқыту әдістемесі» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасы төмендегі құжаттарға сүйене отырып жасалынып, осы пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру талаптарын тағайындайды: 6М011000 - «Физика» мамандығының мемлекеттік жалпы міндетті стандарты, ҚР МЖМБС 3.08.330 – 2006 Қазақстан білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген. - СТУ 042-СГУ-5-2012 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар» - ДП 042-1.07-2012 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы мен мазмұны» 3 ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР 3.1 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаттамасы. Базалық білімнің негізгі компоненті ретіндегі физиканың мәні практикалық іс-әрекетте қолдану үшін қажетті, басқа оқу пәндерін зерделеу үшін, үздіксіз білім беру жүйесінде оқуды жалғастыру үшін қажетті, нақты физикалық білімді игерту арқылы оның адамзат өркениетін, олардың өмірге өзіндік көзқарасын тәрбиелеу, қоршаған ортадағы әр түрлі қоғамдық ой- пікірлермен, жазушы шығармаларымен, халықтық этноматериалдармен жаратылыстану ғылымын ой санасында байланыстыра білу болып табылады. Сондай- ақ өскелең ұрпақтың рухани ортасын қалыптастырудағы, олардың интеллектуалдық және басқа да сапаларын дамытудағы физикалық білімнің маңыздылығымен анықталады. Оқытудың тиімділігі – мектепте оқушылардың белсенді араласуына байланысты, яғни жоғары білімді оқытушы мен білімді меңгеретін оқу-танымы жоғары, қабілетті, белсенді оқушыларға тікелей байланысты. Физика пәні қазіргі замандық оқыту жүйесінің іргелі пәндері болуымен қатар, мектептегі өтілетін сағатқа шақталған жүктемесі бойынша ең көлемді әрі ұзақ өтілетін пәндер қатарына жатады. Оның үстіне осы аталмыш пәндер ғылым мен техниканың алдыңғы шегінің әліппесі және адамзат тарихындағы ең көне пәндер болып табылады, демек, оның ұғымдық атаулары, ережелері мен есептері халықтық ортада қалыптасқаны анық. Сондықтан мектепте оқу процесін іске асыру үшін оқытушының жұмыс сапасын арттыру керек, яғни өтілетін сабақтың, жүргізілетін практикасы жұмысының сапасын арттыру, оқушылардың белсенді оқу- танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру, оқу процессін негіздеу. Практикалық жұмыстарда басқа білім түрлеріне қарағанда мұғалімнің барынша белсенді болу керектігін айқындайды. Мұндай жұмыстарда мұғалім әрбір оқушымен қарым-қатынаста болады және олардың өзіндік жұмыстарын тиімді басқаруға көмектеседі. Практикалық сабақтарды оқу процессін ұйымдастырушы форма ретінде қарауға болады, яғни физика пәнін оқыту үдерісінде халық педагогикасы арқылы оқушылардың қоршаған ортаға бейімделе алуына, оның белсенділігіне және әлеуметтенуіне, яғни танымдық іс-әрекеттің үйлесімді күрделі түрлерін жүзеге асыру қабілеттіліктерін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу және жүргізу және қалыптастыру кезіндегі теорияны өмірде қолдана алуы, шығармашылық қабілеттіліктің дамуы, практикалық машықтануы ұйымдастырады. Халық педагогикасының негіздерін жаратылыстану пәндері сабағында қолдану –білімділік, дамытушылық, тәрбиелілік мақсаттарын жүзеге асырып, оқушының өмірге өзіндік көзқарасын, өзін қоршаған ортадағы әр түрлі қоғамдық ой- пікір, ұлттық құндылықтарды оқушы санасында байланыстыра білу негізінде ұлттық мәдениетті сақтауға тәрбиелейтін үдеріс болып табылады. Мектепте физика пәні тарауларының да әрбір тақырыптарына халық педагогикасын, қазақтың ақын-жазушыларының еңбектерінен көрнекі құралдар, есептер, мысалдар, мәтіндерді кіріктіре оқыту оқушылардың өмірге көзқарасын қалыптастырып, мән-мағынасын ажыратуды қамтамасыз етеді, мейлінше күрделі тақырыптар мен физикадан өтіліп жатқан құбылыстарды сезіну үшін, теориялық білімнің маңызын түсіндіруге тиімді. Физика пәнін оқыту барысында халық педагогикасын пайдаланудың мүмкіндіктері жоғары, өйткені халық педагогикасы материалдары арасынан сұрыпталып алынатын үлгілері жаратылыста болып жатқан құбылыстардың шынайы көрінісін сипаттайды және физика пәнінде теориялық деректердің пәрменді игерілуін жүзеге асырады. Этнопедагогикалық сипаттағы іс-шаралар жүйесін жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу, оқушылардың танымдық іс-әрекеттерін қалыптастырудағы тәжірибелік үлгілерін ұсыну бүгінгі заманғы оқыту үдерісін технологияландыру талабымен пәрменді үйлесуі тиіс. Осыдан оқушылардың танымдық іс-әрекетін халық педагогикасы арқылы қалыптастырудың әдістемесін жаңарту керектігін айқын көрсетіп тұр. 3.2 Осы курстың мақсаты физиканы оқыту әдістемесін халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып меңгеру; Болашақ мамандарды және мектеп мұғалімдерін дайындауда «Халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып физиканы оқыту әдістемесі» пәнінің маңызы өте зор. 3.3 Пәнді оқытудың міндеттері: Физика пәнін халық педагогикасымен байланыстыру: а) оқулық және халық педагогикасы материалдарын бейнелейтін кескіндеме, суреттерді бір-бірімен салыстырудағы көрнекілік; ә) білім мазмұнын игерудегі ұғынықтылық; б) проблемалық ситуациядан шығу барысындағы өміршеңдік; в) өздік іс-әрекет ұйымдастырудағы еркіндік; г) оқушылардың шығармашылық қабілетін жетілдірудегі ғылымилық; д) білім мазмұнындағы деректерді тиімді үйлестірудегі жүйелілік; е) сабақ және сыныптан тыс жұмыстардың бекіту кезеңін іске асырудағы сабақтастық; ж) білімін (нақтылығын және тереңдігін) тексерудегі үздіксіздік; з) практикалық білік пен дағдыларды қалыптастырудағы табиғат пен үйлесімділік сияқты, яғни мектеп оқушыларына халық педагогикасын қазіргі білім беру үдерісімен оңтайлы сабақтастыруда оқытудың негізгі принциптерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді. 3.4 Оқытудың нәтижелері: Курсты оқығаннан соң магистрант игеруі қажет: халық педагогика құралдарын - мақал-мәтелдерді, жұмбақтарды, ертегілерді, өлеңдерді, айтысты, аңыз-әңгімелерді, батырлар жырын, ұлттық ойындарды, дастандарды және т.б. тиімді пайдалана отырып негізгі есептер, мысалдар, олардың физикалық мағынасының ерекшеліктерін, негізгі ұғымдарды, шамаларды, әдістердің негіздерін және құбылыстардың шынайы көрінісін өңдеуді. ұға білуі қажет: халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып негізгі физикалық ұғымдар, олардың табиғатта байқалуын және техникада қолданылуын; меңгеруі қажет: білімділік, дамытушылық, тәрбиелілік мақсаттарын жүзеге асырып, өмірге өзіндік көзқарасын, өзін қоршаған ортадағы әр түрлі қоғамдық ой-пікір, ұлттық құндылықтарды ой санасында байланыстыра білу негізінде жұмыс істеуді, физикалық мағынасын жетілдіре білу, халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып есептерді шығаруды және оны физика заңдарымен байланыстыра білуді; Курсты оқығаннан соң магистрант мынаны істей білуі қажет: - құбылысты халық педагогикасы элементтері көмегімен қайталай білуді. - статистикалық әдісті қолдана білуі; - халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып және жүйелердің негізгі әдістерімен жұмыс істей білуі; - халық педагогикасы элементтері бойынша істелінетін физиканы оқыту әдістемесін меңгеруі, - табиғат нысандарын білуі, нәтижесін бағалай білуі, халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып физикалық есептерін шығара білуі. 3.5 Курс пререквизиттері: Пәнді меңгеру үшін магистранттың «Жалпы физика», «Физиканы оқыту әдістемесі», «Халық педагогикасы» пәндерінен алған білімдері. 3.6 Курстың постреквизиті: жоқ 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 кесте – |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәрістер | |Модуль 1. Дәріс №1. | | |Физиканы оқытуда халық педагогикасы элементтерін қолдану туралы |1 | |жалпы түсінік | | |Дәріс №2. |1 | |Физиканы оқытуда халық педагогикасының ғылымдар жүйесіндегі алатын | | |орны | | |Дәріс №3. |1 | |Физиканы оқытуда халық педагогикасы элементтерін қолданудың беретін | | |нәтижелері | | |Дәріс №4. |1 | |Халық педагогикасы элементтері қолдануда физикалық ұғымдардың | | |қалыптастырудың әдістемелік жолдары | | |Дәріс №5. |1 | |Физика пәні бойынша этнопедагогикалық элементтерін қолдану арқылы | | |өткізілетін әдістемелік жұмыстар және оның оқу процесіндегі алатын | | |орны | | |Модуль 2. Дәріс №6. |1 | |Физикадан халық педагогикасы элементтерін қолдануда оқу сабақтарын | | |ұйымдастырудың формалары. Тақырыптық және күнтізбелік жоспарлау | | |Дәріс №7. |1 | |Физикадан халық педагогикасы элементтерін қолдануда сыныптан тыс | | |жұмыстар, формалары мен әдістері | | |Дәріс №8. |1 | |Халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып оқушылардың | | |білімдерін және іскерліктерін тіркеу, бақылау түрлері (физикалық | | |диктант, тест тапсырмалары, бақылау жұмыстары) | | |Дәріс №9. | | |Физиканы халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып оқытудағы |1 | |жаңа технологиялар | | |Дәріс №10. |1 | |Мектеп физика курсында халық педагогикасы элементтерін қолдана | | |отырып тарихи материалдарды меңгеру | | |Модуль 3. Дәріс №11. |1 | |Физиканы оқыту процесінде халық педагогикасы элементтерін қолдана | | |отырып оқушыларды кәсіби бағыттау. | | |Дәріс №12. |1 | |Физиканы оқыту процесінде халық педагогикасы элементтерін қолдана | | |отырып оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру жолдары | | |Дәріс №13. |1 | |Физиканы оқыту процесінде халық педагогикасы элементтерін қолдана | | |отырып оқушылардың оқу және танымдық қызығушылықтарын жетілдіру | | |Дәріс №14. |1 | |Халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып физика курсы | | |мазмұнының басқа оқу пәндерінің мазмұнымен байланысы | | |Дәріс №15. |1 | |Мектеп физика пәнінің әр бөлімі бойынша физикалық құбылыстарда халық| | |педагогикасы элементтерін қолдану | | |Практикалық сабақтар | | |Модуль 1. №1 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Физиканы оқытуда халық педагогикасы элементтерін қолдану | | |туралы жалпы түсінік | | |Жұмыстың мақсаты: Физиканы оқытуда халық педагогикасы элементтерін | | |қолдану туралы жалпы түсініктерді оқып үйрену. | | |№2 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Физиканы оқытуда халық педагогикасының ғылымдар | | |жүйесіндегі алатын орны. | | |Жұмыстың мақсаты: Ғылымдар жүйесіндегі физиканы оқытуда халық | | |педагогикасының алатын орынын зерттеу. | | |№3 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Физиканы оқытуда халық педагогикасы элементтерін | | |қолданудың беретін нәтижелері | | |Жұмыстың мақсаты: Физиканы оқытуда халық педагогикасы элементтерін | | |қолданудың беретін нәтижелерін қарастыру. | | |№4 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Халық педагогикасы элементтері қолдануда физикалық | | |ұғымдардың қалыптастырудың әдістемелік жолдары. | | |Жұмыстың мақсаты: Халық педагогикасы элементтері қолдануда физикалық| | |ұғымдардың қалыптастырудың әдістемелік жолдары және оны талдау. | | |№5 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Физика пәні бойынша этнопедагогикалық элементтерін қолдану| | |арқылы өткізілетін әдістемелік жұмыстар және оның оқу процесіндегі | | |алатын орны. | | |Жұмыстың мақсаты: Физика пәні бойынша этнопедагогикалық элементтерін| | |қолдану арқылы өткізілетін әдістемелік жұмыстар және оның оқу | | |процесіндегі алатын орынын қарастыру. | | |Модуль 2. №6 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Физикадан халық педагогикасы элементтерін қолдануда оқу | | |сабақтарын ұйымдастырудың формалары. Тақырыптық және күнтізбелік | | |жоспарлау. | | |Жұмыстың мақсаты: Физикадан халық педагогикасы элементтерін | | |қолдануда оқу сабақтарын ұйымдастырудың формалары. Тақырыптық және | | |күнтізбелік жоспарлау. | | |№7 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Физикадан халық педагогикасы элементтерін қолдануда | | |сыныптан тыс жұмыстар, формалары мен әдістері. | | |Жұмыстың мақсаты: Физикадан халық педагогикасы элементтерін | | |қолдануда сыныптан тыс жұмыстар, формалары мен әдістерін қолдануды | | |үйрену. | | |№8 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып оқушылардың| | |білімдерін және іскерліктерін тіркеу, бақылау түрлері (физикалық | | |диктант, тест тапсырмалары, бақылау жұмыстары). | | |Жұмыстың мақсаты: Халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып | | |оқушылардың білімдерін және іскерліктерін тіркеу, бақылау түрлерін | | |(физикалық диктант, тест тапсырмалары, бақылау жұмыстары) меңгеру. | | |№9 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Физиканы халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып | | |оқытудағы жаңа технологиялар. | | |Жұмыстың мақсаты: Физиканы халық педагогикасы элементтерін қолдана | | |отырып оқытудағы жаңа технологияларды қолдануды үйрену. | | |№10 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Мектеп физика курсында халық педагогикасы элементтерін | | |қолдана отырып тарихи материалдарды. | | |Жұмыстың мақсаты: Мектеп физика курсында халық педагогикасы | | |элементтерін қолдана отырып тарихи материалдарды меңгеру. | | |Модуль 3. №11 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Физиканы оқыту процесінде халық педагогикасы элементтерін | | |қолдана отырып оқушыларды кәсіби бағыттау. | | |Жұмыстың мақсаты: Физиканы оқыту процесінде халық педагогикасы | | |элементтерін қолдана отырып оқушыларды кәсіби бағыттауды игеру . | | |№12 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Физиканы оқыту процесінде халық педагогикасы элементтерін | | |қолдана отырып оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру жолдары.| | | | | |Жұмыстың мақсаты: Физиканы оқыту процесінде халық педагогикасы | | |элементтерін қолдана отырып оқушылардың ғылыми дүниетанымын | | |қалыптастыру жолдарын қарастыру. | | |№13 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Физиканы оқыту процесінде халық педагогикасы элементтерін | | |қолдана отырып оқушылардың оқу және танымдық қызығушылықтарын | | |жетілдіру. | | |Жұмыстың мақсаты: Физиканы оқыту процесінде халық педагогикасы | | |элементтерін қолдана отырып оқушылардың оқу және танымдық | | |қызығушылықтарын жетілдіруді игеру. | | |№14 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып физика | | |курсы мазмұнының басқа оқу пәндерінің мазмұнымен байланысы. | | |Жұмыстың мақсаты: Халық педагогикасы элементтерін қолдана отырып | | |физика курсы мазмұнының басқа оқу пәндерінің мазмұнымен байланысын | | |айқындау. | | |№15 Практикалық жұмыс |1 | |Тақырыбы: Мектеп физика пәнінің әр бөлімі бойынша физикалық | | |құбылыстарда халық педагогикасы элементтерін қолдану. | | |Жұмыстың мақсаты: Мектеп физика пәнінің әр бөлімі бойынша физикалық | | |құбылыстарда халық педагогикасы элементтерін қолдануды үйрену. | | 5 МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Физиканы оқытуда халық педагогикасының ғылымдар жүйесіндегі алатын орны. 5.2 Физика курсы мазмұнының басқа оқу пәндерінің мазмұнымен байланысы 5.3 Физиканы оқытуда халық педагогикасының ғылымдар жүйесіндегі алатын орны. 5.4 Физикадан халық педагогикасы арқылы оқу сабақтарын ұйымдастырудың формалары. 5.5 Халық педагогикасы арқылы оқыту процесіндегі мұғалім іс-әрекетінің құрылымы және оқыту әдістерінің жүйесі. 5.6 Физиканы оқытуда халық педагогикасы элементтерін қолдану туралы мектеп курсындағы «электродинамика» бөлімін оқыту әдістемесі. 5.7 Жалпы білім беретін орта мектепте халық педагогикасы арқылы электродинамиканы меңгерту әдістемесі. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыптар мазмұны |Көрнекілі|Өздік |Бақылау | | |к |оқуға |формасы | | |құралдар,|арналған | | | |ОТҚ, |сұрақтар | | | |плакаттар| | | |Дәріс сабақтары |Практикалық сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Модуль 1. Дәріс |Модуль 1. №1 Практикалық |Плакаттар|Физиканы |Конспект,| |№1. |жұмыс |, |оқытуда |тапсырмал| |Физиканы оқытуда|Тақырыбы: Физиканы оқытуда |интеракти|халық |арды | |халық |халық педагогикасы |вті тақта|педагогик|тапсыру | |педагогикасы |элементтерін қолдану туралы| |асы | | |элементтерін |жалпы түсінік | |элементте| | |қолдану туралы |Жұмыстың мақсаты: Физиканы | |рін | | |жалпы түсінік |оқытуда халық педагогикасы | |қолдану | | | |элементтерін қолдану туралы| |туралы | | | |жалпы түсініктерді оқып | | | | | |үйрену. | | | | |Дәріс №2. |№2 Практикалық жұмыс |Плакаттар|Физиканы |Конспект,| |Физиканы оқытуда|Тақырыбы: Физиканы оқытуда |, |оқытуда |тапсырмал| |халық |халық педагогикасының |интеракти|халық |арды | |педагогикасының |ғылымдар жүйесіндегі алатын|вті тақта|педагогик|тапсыру | |ғылымдар |орны. | |асының | | |жүйесіндегі |Жұмыстың мақсаты: Ғылымдар| |ғылымдар | | |алатын орны |жүйесіндегі физиканы | |жүйесінде| | | |оқытуда халық | |гі алатын| | | |педагогикасының алатын | |орны. | | | |орынын зерттеу. | | | | |Дәріс №3. |№3 Практикалық жұмыс |Плакаттар|Физиканы |Конспект,| |Физиканы оқытуда|Тақырыбы: Физиканы оқытуда |, |оқытуда |тапсырмал| |халық |халық педагогикасы |интеракти|халық |арды | |педагогикасы |элементтерін қолданудың |вті тақта|педагогик|тапсыру | |элементтерін |беретін нәтижелері | |асы | | |қолданудың |Жұмыстың мақсаты: Физиканы | |қолдануды| | |беретін |оқытуда халық педагогикасы | |ң беретін| | |нәтижелері |элементтерін қолданудың | |нәтижелер| | | |беретін нәтижелерін | |і | | | |қарастыру. | | | | |Дәріс №4. |№4 Практикалық жұмыс |Плакаттар|физикалық|Конспект,| |Халық |Тақырыбы: Халық |, |ұғымдарды|тапсырмал| |педагогикасы |педагогикасы элементтері |интеракти|ң |арды | |элементтері |қолдануда физикалық |вті тақта|қалыптаст|тапсыру | |қолдануда |ұғымдардың қалыптастырудың | |ырудың | | |физикалық |әдістемелік жолдары. | |әдістемел| | |ұғымдардың |Жұмыстың мақсаты: Халық | |ік | | |қалыптастырудың |педагогикасы элементтері | |жолдары | | |әдістемелік |қолдануда физикалық | | | | |жолдары |ұғымдардың қалыптастырудың | | | | | |әдістемелік жолдары және | | | | | |оны талдау. | | | | |Дәріс №5. |№5 Практикалық жұмыс |Плакаттар|әдістемел|Конспект,| |Физика пәні |Тақырыбы: Физика пәні |, |ік |тапсырмал| |бойынша |бойынша этнопедагогикалық |интеракти|жұмыстар |арды | |этнопедагогикалы|элементтерін қолдану арқылы|вті тақта|және оның|тапсыру | |қ элементтерін |өткізілетін әдістемелік | |оқу | | |қолдану арқылы |жұмыстар және оның оқу | |процесінд| | |өткізілетін |процесіндегі алатын орны. | |егі | | |әдістемелік |Жұмыстың мақсаты: Физика | |алатын | | |жұмыстар және |пәні бойынша | |орны | | |оның оқу |этнопедагогикалық | | | | |процесіндегі |элементтерін қолдану арқылы| | | | |алатын орны |өткізілетін әдістемелік | | | | | |жұмыстар және оның оқу | | | | | |процесіндегі алатын орынын | | | | | |қарастыру. | | | | |Модуль 2. Дәріс |Модуль 2. №6 Практикалық |Плакаттар|Тақырыпты|Конспект,| |№6. |жұмыс |, |қ және |тапсырмал| |Физикадан халық |Тақырыбы: Физикадан халық |интеракти|күнтізбел|арды | |педагогикасы |педагогикасы элементтерін |вті тақта|ік |тапсыру | |элементтерін |қолдануда оқу сабақтарын | |жоспарлау| | |қолдануда оқу |ұйымдастырудың формалары. | | | | |сабақтарын |Тақырыптық және күнтізбелік| | | | |ұйымдастырудың |жоспарлау. | | | | |формалары. |Жұмыстың мақсаты: Физикадан| | | | |Тақырыптық және |халық педагогикасы | | | | |күнтізбелік |элементтерін қолдануда оқу | | | | |жоспарлау |сабақтарын ұйымдастырудың | | | | | |формалары. Тақырыптық және | | | | | |күнтізбелік жоспарлау. | | | | |Дәріс №7. |№7 Практикалық жұмыс |Плакаттар|сыныптан |Конспект,| |Физикадан халық |Тақырыбы: Физикадан халық |, |тыс |тапсырмал| |педагогикасы |педагогикасы элементтерін |интеракти|жұмыстар,|арды | |элементтерін |қолдануда сыныптан тыс |вті тақта|формалары|тапсыру | |қолдануда |жұмыстар, формалары мен | |мен | | |сыныптан тыс |әдістері. | |әдістері | | |жұмыстар, |Жұмыстың мақсаты: | | | | |формалары мен |Физикадан халық | | | | |әдістері |педагогикасы элементтерін | | | | | |қолдануда сыныптан тыс | | | | | |жұмыстар, формалары мен | | | | | |әдістерін қолдануды үйрену.| | | | |Дәріс №8. |№8 Практикалық жұмыс |Плакаттар|оқушылард|Конспект,| |Халық |Тақырыбы: Халық |, |ың |тапсырмал| |педагогикасы |педагогикасы элементтерін |интеракти|білімдері|арды | |элементтерін |қолдана отырып оқушылардың |вті тақта|н және |тапсыру | |қолдана отырып |білімдерін және | |іскерлікт| | |оқушылардың |іскерліктерін тіркеу, | |ерін | | |білімдерін және |бақылау түрлері (физикалық | |тіркеу, | | |іскерліктерін |диктант, тест тапсырмалары,| |бақылау | | |тіркеу, бақылау |бақылау жұмыстары). | |түрлері | | |түрлері |Жұмыстың мақсаты: Халық | | | | |(физикалық |педагогикасы элементтерін | | | | |диктант, тест |қолдана отырып оқушылардың | | | | |тапсырмалары, |білімдерін және | | | | |бақылау |іскерліктерін тіркеу, | | | | |жұмыстары) |бақылау түрлерін (физикалық| | | | | |диктант, тест тапсырмалары,| | | | | |бақылау жұмыстары) меңгеру.| | | | |Дәріс №9. |№9 Практикалық жұмыс |Плакаттар|Физиканы |Конспект,| |Физиканы халық |Тақырыбы: Физиканы халық |, |халық |тапсырмал| |педагогикасы |педагогикасы элементтерін |интеракти|педагогик|арды | |элементтерін |қолдана отырып оқытудағы |вті тақта|асы |тапсыру | |қолдана отырып |жаңа технологиялар. | |элементте| | |оқытудағы жаңа |Жұмыстың мақсаты: Физиканы | |рін | | |технологиялар |халық педагогикасы | |қолдана | | | |элементтерін қолдана отырып| |отырып | | | |оқытудағы жаңа | |оқытудағы| | | |технологияларды қолдануды | |жаңа | | | |үйрену. | |технологи| | | | | |ялар | | |Дәріс №10. |№10 Практикалық жұмыс |Плакаттар|тарихи |Конспект,| |Мектеп физика |Тақырыбы: Мектеп физика |, |материалд|тапсырмал| |курсында халық |курсында халық педагогикасы|интеракти|арды |арды | |педагогикасы |элементтерін қолдана отырып|вті тақта|меңгеру |тапсыру | |элементтерін |тарихи материалдарды. | | | | |қолдана отырып |Жұмыстың мақсаты: Мектеп | | | | |тарихи |физика курсында халық | | | | |материалдарды |педагогикасы элементтерін | | | | |меңгеру |қолдана отырып тарихи | | | | | |материалдарды меңгеру. | | | | |Модуль 3. Дәріс |Модуль 3. №11 Практикалық |Плакаттар|халық |Конспект,| |№11. |жұмыс |, |педагогик|тапсырмал| |Физиканы оқыту |Тақырыбы: Физиканы оқыту |интеракти|асы |арды | |процесінде халық|процесінде халық |вті тақта|элементте|тапсыру | |педагогикасы |педагогикасы элементтерін | |рін | | |элементтерін |қолдана отырып оқушыларды | |қолдана | | |қолдана отырып |кәсіби бағыттау. | |отырып | | |оқушыларды |Жұмыстың мақсаты: Физиканы | |оқушылард| | |кәсіби бағыттау.|оқыту процесінде халық | |ы кәсіби | | | |педагогикасы элементтерін | |бағыттау.| | | |қолдана отырып оқушыларды | | | | | |кәсіби бағыттауды игеру . | | | | |Дәріс №12. |№12 Практикалық жұмыс |Плакаттар|оқушылард|Конспект,| |Физиканы оқыту |Тақырыбы: Физиканы оқыту |, |ың ғылыми|тапсырмал| |процесінде халық|процесінде халық |интеракти|дүниетаны|арды | |педагогикасы |педагогикасы элементтерін |вті тақта|мын |тапсыру | |элементтерін |қолдана отырып оқушылардың | |қалыптаст| | |қолдана отырып |ғылыми дүниетанымын | |ыру | | |оқушылардың |қалыптастыру жолдары. | |жолдары | | |ғылыми |Жұмыстың мақсаты: Физиканы | | | | |дүниетанымын |оқыту процесінде халық | | | | |қалыптастыру |педагогикасы элементтерін | | | | |жолдары |қолдана отырып оқушылардың | | | | | |ғылыми дүниетанымын | | | | | |қалыптастыру жолдарын | | | | | |қарастыру. | | | | |Дәріс №13. |№13 Практикалық жұмыс |Плакаттар|оқушылард|Конспект,| |Физиканы оқыту |Тақырыбы: Физиканы оқыту |, |ың оқу |тапсырмал| |процесінде халық|процесінде халық |интеракти|және |арды | |педагогикасы |педагогикасы элементтерін |вті тақта|танымдық |тапсыру | |элементтерін |қолдана отырып оқушылардың | |қызығушыл| | |қолдана отырып |оқу және танымдық | |ықтарын | | |оқушылардың оқу |қызығушылықтарын жетілдіру.| | | | |және танымдық | | | | | |қызығушылықтарын|Жұмыстың мақсаты: Физиканы | | | | |жетілдіру |оқыту процесінде халық | | | | | |педагогикасы элементтерін | | | | | |қолдана отырып оқушылардың | | | | | |оқу және танымдық | | | | | |қызығушылықтарын | | | | | |жетілдіруді игеру. | | | | |Дәріс №14. |№14 Практикалық жұмыс |Плакаттар|физика |Конспект,| |Халық |Тақырыбы: Халық |, |курсы |тапсырмал| |педагогикасы |педагогикасы элементтерін |интеракти|мазмұныны|арды | |элементтерін |қолдана отырып физика курсы|вті тақта|ң басқа |тапсыру | |қолдана отырып |мазмұнының басқа оқу | |оқу | | |физика курсы |пәндерінің мазмұнымен | |пәндеріні| | |мазмұнының басқа|байланысы. | |ң | | |оқу пәндерінің |Жұмыстың мақсаты: Халық | |мазмұныме| | |мазмұнымен |педагогикасы элементтерін | |н | | |байланысы |қолдана отырып физика курсы| |байланысы| | | |мазмұнының басқа оқу | | | | | |пәндерінің мазмұнымен | | | | | |байланысын айқындау. | | | | |Дәріс №15. |№15 Практикалық жұмыс |Плакаттар|физикалық|Конспект,| |Мектеп физика |Тақырыбы: Мектеп физика |, |құбылыста|тапсырмал| |пәнінің әр |пәнінің әр бөлімі бойынша |интеракти|рда халық|арды | |бөлімі бойынша |физикалық құбылыстарда |вті тақта|педагогик|тапсыру | |физикалық |халық педагогикасы | |асы | | |құбылыстарда |элементтерін қолдану. | |элементте| | |халық |Жұмыстың мақсаты: Мектеп | |рін | | |педагогикасы |физика пәнінің әр бөлімі | |қолдану | | |элементтерін |бойынша физикалық | | | | |қолдану |құбылыстарда халық | | | | | |педагогикасы элементтерін | | | | | |қолдануды үйрену. | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМІЛІК ОҚУЛЫҚПЕН ҚАМТАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4- кесте |Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар |Саны |Магистранттар|Қамтылу | |аттары | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Б.С.Желдыбаева. Жаратылыстану пәндерін |12 |1 |100 | |оқыту үдерісінде халық педагогикасы | | | | |арқылы оқушылардың танымдық іс-әректін | | | | |қалыптастыру. –Автореферат, Қарағанды | | | | |2010ж. | | | | |Б.С.Желдыбаева. Жаратылыстану пәндерін | |1 |100 | |оқытуда қазақ этнопедагогикасы | | | | |элементтерін қолдану. Оқу-әдістемелік |4 | | | |құрал. Семей, 2009.-150б. | | | | |С.А.Хорошавин. Демонстрационный |12 |1 |100 | |эксперимент по физике в школах и классах| | | | |с углублённым изучением предмета: | | | | |Механика, Молекулярная физика. | | | | |– М.: Просвещение, 1994. | | | | |А.В.Смирнов, С.В.Степанов. Оборудование |3 |1 |100 | |школьного кабинета физики. – М.: 2001. | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Б.С.Желдыбаева. Жаратылыстану пәндерін оқыту үдерісінде халық педагогикасы арқылы оқушылардың танымдық іс-әректін қалыптастыру. –Автореферат, Қарағанды 2010ж. 8.1.2 Б.С.Желдыбаева. Жаратылыстану пәндерін оқытуда қазақ этнопедагогикасы элементтерін қолдану. Оқу-әдістемелік құрал. Семей, 2009.-150б. 8.1.3 Методика преподавания физики в 8 – 10 классах средней школы / Под ред. В. П. Орехова, А. В. Усовой. М.: Просвещение,1980. 8.1.4 Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе. Теоретические основы. М.: Просвещение,1981. 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Учебное оборудование по физике в средней школе /Под ред. А.А. Покровского. М.: Просвещение, 1973. 8.2.2 Кабинет физики средней школы /Под ред. А.А. Покровского. М.: Просвещение, 1982. 8.2.3 Симакин М.В. Методика решения задач по физике для 10 класса естественно-математического направления, Кокшетау: Келешек – 2030, 2008. – 120с. 8.2.4 Методика преподавания физики в 7 – 8 классе средней школы. Пособие для учителя /Под ред. А.В. Усовой, М.: Просвещение, 1990. 8.2.5 Методика преподавания физики в 8 – 10 классах средней школы /Под ред. В. П. Орехова, А. В. Усовой. М.: Просвещение,1980. 8.2.6 Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе. Теоретические основы. М.: Просвещение,1981.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz