Файл қосу
Пәндер бағдарламасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНДАҒЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТ | | 3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-X.1.ХХ/01-20__ | |ПОӘК | | | |Пәндер бағдарламасы |Басылым №__ от______ | | |«Құқықтық жалпы білім | | | |беруді ұйымдастыру» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Құқықтық жалпы білім беруді ұйымдастыру» ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕР БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы _______ «___»________ 200__г. Газизова Н.С. Старший преподаватель кафедры «Юриспруденция» 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Құқықтану» кафедрасы мәжілісінде Хаттама «____» __________ 200__ж., № __. Кафедра меңгерушісі _________ Елеманов С.Х. 2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу- әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама «____» __________ 200__ ж., № __ Төраға _________ ___________________ Қолы аты -жөні 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу- әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып, ұсынылды Хаттама «____» __________ 200__ ж., № __. ОӘК төрайымы _________ __________________ Қолы аты -жөні 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ (немесе басылым №___ «___» ______200_ж орнына.) Мазмұны |1 |Қолдану аясы | | |2 |Нормативті сілтемелер | | |3 |Жалпы ережелер | | |4 |Оқу пәнінің мазмұны (модулдер) | | |5 | Студенттерге арналған өздік жұмыс тақырыптары | | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы | | |8 |Әдебиеттер | | 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Құқықтық жалпы білім беруді ұйымдастыру» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен құрамына енетін оқытушыға арналған пәндер бағдарламасы, «Құқық және экономика негіздері» мамандықтарына арналған 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Құқықтық жалпы білім беруді ұйымдастыру» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен құрамына енетін оқытушыға арналған пәндер бағдарламасы оқу үдерісін ұйымдастыру тәртібін сақтап, төмендегі құжаттарды негізге ала отырып құрастырылды: - Білім берудің аталмыш деңгейіндегі білім берудің жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты; - Типтік оқу жоспары; -«Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін құрастыру мен рәсімдеудің жалпы талаптары» СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты; - «Пәндердің оқу-әдістемелік кешені құрылысы мен мазмұны» ДП 042-1.01- 2013 құжаттары. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Жастарды құқықтық сауаттылыққа тәрбиелеу – олардың қылмысқа ұрынбауына, өмірдің тиімді жолдарын өз бетімен шешуге үйренуіне, қолайсыз көріністерге бой алдырмауға жетелейді. 1995 жылы маусым айында елімізде жаппай құқықтық білім беруді жүзеге асыру жөніндегі шаралар туралы қаулы қабылданды. Қаулыда құқықтық оқуды мектептерде бастауыш сыныптардан бастап неғұрлым кең көлемде енгізу қажеттігі атап көрсетілді. Бұдан шығатын тұжырым не? Ол тәуелсіздік тұғырына көтерілген Қазақстанның алдында білім беру саласында жаңа қажеттіліктердің пайда болуы. Ғылым мен техниканың тез даму қарқыны, өндіріске шетелдік және отандық озық, жаңа технологиялар мен әдістердің енуі, қоғамның жаңа экономикалық қатынастарға көшуі республикамыздың білім беру саласында жүргізіп жатқан реформалық өзгерістерді жетілдіруді, білім сапасын арттыруды талап етеді. 3.2 Курстың мақсаты – дүниеге заңдылық жауапкершілікпен қарайтын, шығармашылық ойлауға дағдыланған, құқықтық мәдениеті жетілген, адамгершілігі мол және білікті маман даярлау. 3.3 «Құқықтық жалпы білім беруді ұйымдастыру» өзінің міндеттері ретінде мыналарды анықтайды: - оқытудың тиімді әдістерін пайдалана отырып құқықтық білім беруді жүйелеу; - құқықтық ғылым материалдары негізінде оқушыларды тәрбиелеуге студенттерді даярлау. Құқықтық жалпы білім беруді ұйымдастыру – құқықтық білімдерді игеру арқылы жастарды оқыту және тәрбиелеуді мақсат етіп қойған жоғарыда аталған ғылымдардың мазмұны мен қағидаттарына сүйене отырып мемлекет пен құқықтың пайда болып, даму заңдылықтарын оқытатын және экономикалық қатынастар туралы мағлұмат беретін педагогикалық ғылым болып табылады. Мемлекет көлемінде шығарылып жатқан құқықтық – нормативті актілерді, келеңді көзқарастарды басшылыққа ала студенттерді құқықтық білім беруде алдыңғы қатарлы технологиямен қаруландыруды көздейді. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Аталмыш курсты оқу барысында студент: - мектепте құқық мика негіздерін оқытудың әдістемесін меңгере алу; - құқықтық шараларды ұйымдастыра алу; - құқықтық жалпы білім беруге қойылатын талаптарды ұстану; - құқық кабинеттерін қазіргі талапқа сай безендіре алу қабілетін аша білуі керек. 3.5 Курстың пререквизиттері: - педагогика; - психология; - құқықтық пәндер. 3.6 Оқу жұмыс жоспарының көшірмесі: №1 Кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Құқықтық білім берудің қажеттілігі. Құқықтық мемлекет және |1 | |құқықтық білім. Құқықтық білім берудің мақсаттары. Құқықтық | | |білім берудің міндеттері. | | |Құқық пәнінің стандартына жалпы сипаттама. Құқық пәні |1 | |стандартыны құқықтық білім беруде сақтаудың қажеттілігі. | | |Мектепте құқықтық білім беру сатылары.Құқықтық білім беруде |1 | |оқушылардың жас ерекшеліктерінің маңызы. Орта және жоғары | | |сыныптарда құқықтық білім берудің ерекшеліктері. | | |Мектептегі құқықтық тәрбие: жалпы ұғымы. Құқық сабағында |1 | |оқушыларға құқықтық тәрбие беру. Құқықтық тәрбие берудің | | |сабақтан тыс үрдістері. | | |Құқықтық сана және құқықтық мәдениет: жалпы ұғымы. Мектеп |1 | |оқушыларының құқықтық мәдениетін қалыптастыру жолдары. | | |Қоғамдық ресурстар ұғымы. Қоғамдық ресурстардың түрлері. |1 | |Қоғамдық ресурстарды құқық сабағында қолданудың әдістері және | | |оның құқық сабағын белсендірудегі рөлі. | | |Азаматтану курсын оқытудың қажеттілігі. Азаматтану курсының |1 | |бағдарламасы. Азаматтану курсын оқытудың құқық сабағына | | |тигізетін әсері. | | |Құқықтық шаралар:жалпы ұғымы. Құқықтық шараларды ұйымдастыру. |1 | |Құқықтық шаралардың түрлері. Құқықтық шараларды өткізу | | |әдістері. | | |Оқушыларды құқық сабағында тәрбиелеудің маңызы. Құқық сабағының|1 | |тәрбиелік мақсатын анықтау. Құқық сабағының тәрбиелік | | |мақсатына жетудің жолдары. | | |Сабақтан тыс уақытта оқушыларды құқықтық тәрбиелеудің мақсаты |1 | |мен міндеттері, оның жоспарын құру. Құқық апталықтары, құқықтық| | |оқылымдар, құқықтық олимпиадалар. | | |«Жалпыға бірдей құқықтық білім беру» туралы Қазақстан |1 | |Республикасы Үкіметінің қаулысына жалпы сипаттама. | | |Құқықтық шаралар:жалпы ұғымы. Құқықтық шараларды ұйымдастыру. |1 | |Құқықтық шаралардың түрлері. Құқықтық шараларды өткізу | | |әдістері. | | |Оқушыларды құқық сабағында тәрбиелеудің маңызы. Құқық сабағының|1 | |тәрбиелік мақсатын анықтау. Құқық сабағының тәрбиелік | | |мақсатына жетудің жолдары. | | |Сабақтан тыс уақытта оқушыларды құқықтық тәрбиелеудің мақсаты |1 | |мен міндеттері, оның жоспарын құру. Құқық апталықтары, құқықтық| | |оқылымдар, құқықтық олимпиадалар. | | |Құқықтық тәрбие сағаттарын қорытындылау. Құқық пәнінің |1 | |стандартына жалпы сипаттама. Құқық пәні стандартыны құқықтық | | |білім беруде сақтаудың қажеттілігі. | | |Семинар сабақтары | |Құқықтық білім берудің қажеттілігі. Құқықтық мемлекет және |1 | |құқықтық білім. Құқықтық білім берудің мақсаттары. Құқықтық | | |білім берудің міндеттері. | | |Құқық пәнінің стандартына жалпы сипаттама. Құқық пәні |1 | |стандартыны құқықтық білім беруде сақтаудың қажеттілігі. | | |Мектепте құқықтық білім беру сатылары.Құқықтық білім беруде |1 | |оқушылардың жас ерекшеліктерінің маңызы.Орта және жоғары | | |сыныптарда құқықтық білім берудің ерекшеліктері. | | |Мектептегі құқықтық тәрбие: жалпы ұғымы. Құқық сабағында |1 | |оқушыларға құқықтық тәрбие беру. Құқықтық тәрбие берудің | | |сабақтан тыс үрдістері. | | |Құқықтық сана және құқықтық мәдениет: жалпы ұғымы. Мектеп |1 | |оқушыларының құқықтық мәдениетін қалыптастыру жолдары. | | |Қоғамдық ресурстар ұғымы. Қоғамдық ресурстардың түрлері. |1 | |Қоғамдық ресурстарды құқық сабағында қолданудың әдістері және | | |оның құқық сабағын белсендірудегі рөлі. | | |Азаматтану курсын оқытудың қажеттілігі. Азаматтану курсының |1 | |бағдарламасы. Азаматтану курсын оқытудың құқық сабағына | | |тигізетін әсері. | | |Құқықтық шаралар:жалпы ұғымы. Құқықтық шараларды ұйымдастыру. |1 | |Құқықтық шаралардың түрлері. Құқықтық шараларды өткізу | | |әдістері. | | |Оқушыларды құқық сабағында тәрбиелеудің маңызы. Құқық сабағының|1 | |тәрбиелік мақсатын анықтау. Құқық сабағының тәрбиелік | | |мақсатына жетудің жолдары. | | |Сабақтан тыс уақытта оқушыларды құқықтық тәрбиелеудің мақсаты |1 | |мен міндеттері, оның жоспарын құру. Құқық апталықтары, құқықтық| | |оқылымдар, құқықтық олимпиадалар. | | |«Жалпыға бірдей құқықтық білім беру» туралы Қазақстан |1 | |Республикасы Үкіметінің қаулысы. | | |Құқықтық тәрбие сағаттары |1 | |«2010-2020 жылдарға арналған құқықтық саясат тұжырымдамасы». |1 | |Құқықтық тәрбие сағаттарын рәсімдеу |1 | |Құқықтық тәрбие сағаттарын қорытындылау | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР СӨЖ сипаттамасы (СӨЖ) |1 |«Жалпыға бірдей құқықтық білім беру» |Жалпы сипаттама |жазбаша | | |туралы Қазақстан | | | | |Республикасы Үкіметінің қаулысы | | | |2 |Кәмелетке толмағандардың |Тақырыптар тауып |жазбаша | | |құқықбұзушылығының алдын алу туралы |келу | | | |шаралар | | | |3 |Кәмелетке толмағандардың |Таңдалған |Жазбаша | | |құқықбұзушылығының алдын алу туралы |тақырыптардың | | | |шаралар |мақсатын анықтау | | |4 |Кәмелетке толмағандардың |Жоспар құрастыру |жазбаша | | |құқықбұзушылығының алдын алу туралы | | | | |шаралар | | | |5 |Құқықтық тәрбие сағаттарының таырыптары |Тәрбие сағаттарын |Ауызша, | | | |өткізу |жазбаша | |6 |Құқықтық тәрбие сағаттары |Талдау |Ауызша | |7 |Құқықтық тәрбие берудің әр сыныптағы |Кесте құрастыру |Жазбаша | | |ерекшеліктерін анықтау | | | |8 |Құқықтық тәрбие сағаттарын рәсімдеу |Көрнекілік жасау |Жазбаша | |9 |Құқықтық тәрбие сағаттарын қорытындылау |Тұжырым жасау |Ауызша | |1 |Ққықтық тәрбие берудің маңызы |Құқықтық тәрбие |жазбаша | | | |туралы қанатты | | | | |сөздер қарастыру | | 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА №3 Кесте |Тақырып |Көрнекі |Өзіндік дайындалуға |Тексеру | | |құралдар |арналған сұрақтар |нысаны | |Дәріс сабақтары |Семинар | | | | | |сабақтары | | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |«Құқықтық жалпы |«Құқықтық жалпы|Кестелер |Құқықтық білім берудің |Ауызша | |білім беруді |білім беруді |Слайдтар |бірыңғай ғылым ретінде |жауаптар | |ұйымдастыру» |ұйымдастыру» | |қарастырылуы. | | |курсының пәні, |курсының пәні, | | | | |атқаратын |атқаратын | | | | |қызметтері. |қызметтері. | | | | |Қазақстан |Қазақстан |Кестелер |Құқықтық білім берудің |Салыстырмал| |Республикасындағы|Республикасында|Слайдтар |өзіндік мәселелері. |ы талдау | |құқықтық білім |ғы құқықтық | | | | |берудің |білім берудің | | | | |қалыптасуы мен |қалыптасуы мен | | | | |дамуы |дамуы | | | | |Құқықтық білімді |Құқықтық |Кестелер |Құқықтық қатынастар – |Топтық | |қалыптастыру |білімді |Слайдтар |қоғамдық қатынастардың |жұмыс. | |сатылары. |қалыптастыру | |айрықша түрі екендігін |Презентация| | |сатылары. | |дәлелдеу | | |Құқықтық білім |Құқықтық білім |Кестелер |Құқықтық білім берудің |Коекспен | |беруді |беруді |Слайдтар |негізгі жолдары, әдістері. |жұмыс | |ұйымдастырудың |ұйымдастырудың | | |жасау. | |нысандары. |нысандары. | | |Жағдаятарды| | | | | |шешу. | |Мектеп |Мектеп |Кестелер |Құқықтық мәдениет ұғымы, |Презентация| |оқушыларының |оқушыларының |Слайдтар |құқықтық сана, құқықтық | | |құқықтық |құқықтық | |идеология. | | |мәдениетін |мәдениетін | | | | |қалыптастыру. |қалыптастыру. | | | | |Мектепте құқықтық|Мектепте |Кестелер |Мектеп пен тәрбие |Топтық | |тәрбие берудің |құқықтық тәрбие|Слайдтар |арақатынасындағы |презентация| |сатылары. |берудің | |қарама-қйшылықтар. | | | |сатылары. | | | | |Құқықтық |Құқықтық |Кестелер |Құқықтық тәрбиеге қатысты |Жағдаяттард| |тәрбиелеу |тәрбиелеу |Слайдтар |нормативті құжаттарды |ы шешу. | |барысындағы |барысындағы | |саралау. |Кодекспен | |басшылыққа |басшылыққа | | |жұмыс | |алынатын |алынатын | | | | |нормативті |нормативті | | | | |құжаттар. |құжаттар. | | | | |Құқықтық шаралар,|Құқықтық |Кестелер |Құқықтық шараларды |Қылмыстық | |оларды өткізудің |шаралар, оларды|Слайдтар |ұйымдастыру барысында |Кодекспен | |әдістері. |өткізудің | |кездесетін кедергілер мен |жұмыс. | | |әдістері. | |қиыншылықтар. |Глоссарий. | |Құқықтық білім |Құқықтық білім |Кестелер |Құқық нормасының логикалық |Көзқарасын | |беруде құқық |беруде құқық |Слайдтар |құрылымы. |білдіру. | |сабағының маңызы.|сабағының | |Құқық нормасының құрамдық |Конспект. | | |маңызы. | |бөлшектерінің | | | | | |байланыстықтары. | | |Сабақтан тыс |Сабақтан тыс |Кестелер |Құқық пен заңның |Глоссарий. | |уақытта құқықтық|уақытта |Слайдтар |арақатынасы. |Ауызша | |білімді |құқықтық | | |жауап. | |ұйымдастыру. |білімді | | | | | |ұйымдастыру. | | | | |«Жалпыға бірдей |«Жалпыға бірдей|Кестелер |Құқықтық жүйелерді |Глоссарий. | |құқықтық білім |құқықтық білім |Слайдтар |салыстыру, бағалау. |Ауызша | |беру» туралы |беру» туралы | | |жауап. | |Қазақстан |Қазақстан | | | | |Республикасы |Республикасы | | | | |Үкіметінің |Үкіметінің | | | | |қаулысы |қаулысы | | | | |Құқықтық тәрбие |Құқықтық тәрбие|Кестелер |Құқық шығармашылығы және |Глоссарий. | |сағаттары |сағаттары |Слайдтар |құқықтың |Ауызша | | | | |жасалу |жауап. | | | | |процессі туралы мәселелер. | | |«2010-2020 |«2010-2020 |Кестелер |Құқықты жүзеге асыру – |Глоссарий. | |жылдарға арналған|жылдарға |Слайдтар |процесс және нәтиже ретінде|Ауызша | |құқықтық саясат |арналған | |дәлелдеу. |жауап. | |тұжырымдамасы». |құқықтық саясат| |Құқық қолдану актілерінің | | | |тұжырымдамасы».| |орындалу барысында | | | | | |кездесетін жағдайлар. | | |Құқықтық тәрбие |Құқықтық тәрбие|Кестелер |Құқықтық санадағы |Глоссарий. | |сағаттарын |сағаттарын |Слайдтар |сабақтастық. |Ауызша | |рәсімдеу |рәсімдеу | |Құқықтық нигилизм мен |жауап. | | | | |құқықтық көпірмешілікті | | | | | |болдырмау, оны жеңудің | | | | | |жолдары. | | |Құқықтық тәрбие |Құқықтық тәрбие|Кестелер |Құқықтық тәртіп пен |Глоссарий. | |сағаттарын |сағаттарын |Слайдтар |заңдылықтың |Ауызша | |қорытындылау |қорытындылау | |арақатынас-тылығы. |жауап. | | | | |Осы заманғы мемлекеттерде | | | | | |заңдылықтың | | | | | |деформация-лануы, оның болу| | | | | |себептері, түрлері және | | | | | |оларды болдырмаудың, алдын | | | | | |алудың, жеңудің жолдары. | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ 1. Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы, 1995, 30 тамыз. 2. Нормативтік құқықтық актілер туралы Қазақстан Республикасының Заңы. 1998, 28 наурыз. 3. Қазақстан Республикасы Коституциясына берілген түсіндірме сздігі, Алматы, 1996. 4. Адам құқықтары туралы Халықаралық билль. Алматы, 1998. 5. Жергілікті өзін - өзі басқару. Құрастырған Дос Көшім. Алматы, 2000. 6. Бюргенталь Т. Халықаралық адам құқықтары. Алматы, Ғылым, 1999.Соколов А.Н. Правовое государство. Идея, теория, практика. – Курск, 1994. 7. Булгакова Д.А. Теория государства и пправа (учебно – методическое пособие), Алматы, Данекер, 2001. 8. Винсент Р.Д. Адам құқықтары және халықаралық қатынастар. Алматы, Жеті жарғы, 1998.- 255б. 9. Ибраева А.С., Ибраев Н.С. Теория государства и права: Учебное пособие.- Алматы, Жеты Жарғы, 2003. 10. Сапаргалиев Г.С. Становление конституционного строя Республики Казахстан. – Алматы, 1997. 11. Парламент и законодательная власть Казахстана: Монография. /Отв.редактор А.А.Таранов/.- Алматы, Жеті Жарғы, 1996. 12. Проблема человека и политическое реформирование (юридические, этические, социально – психологические аспекты).- М.: Интитут государства и права Российской Академии наук, 1997. 13. Мемлекет және құқық теориясы. Оқулық. Авторлар алқасы: Жоламанов Ж., Таукелов А.Н., Мұхтарова А.К., Алматы, 1998. 14. Баймаханов М.Т. Проблемы воплощения принципов правового государства в Конституции Республики Казахстан.// Государство и право, 1992, №8. 15. Сапарғалиев Ғ. Мемлекет және құқық теориясы. Алматы, 1998. 16. Ашитов З.О. т.б. Егеменді Қазақстанның құқығы. Алматы, 1997. 17. Сапарғалиев Ғ. Заң терминдерінің түсіндірме сөздігі. Алматы, 1995. 18. Сапарғалиев Ғ. Ибраева А. Мемлекет және құқық теориясы. Алматы, Жеті Жарғы,1998. 19. Венгеров А.Б. Теория государства и права. М.: 1998. 20. Канаров С.А. Общая теория государства и права. М.: 1997. 21. Хропанюк В.Н. Теория государства и права. М.: 1997. 22. Малько А.В. Теория государства и права в вопросах и ответах. М.: 1997. 23. Кашанина Т.В. Происхождение государства и права. М.: 1999. 24. Основы государства и права. М.: 1999. 25. Газизова Н.С. Құқық дегеніміз не? // Қазақстан мектебі, 2004,№3. 26. Ізімұлы М. Заңи терминдердің түсіндірме сөздігі. Алматы, Сөздік – Словарь, 2000.- 306 б. 27. Бабаев В.К., Баранов В.М.,Толстик В.А. Теория права и государства в схемах и определениях Учебное пособие.- М.: 1998. 28. Табанов С.А. Совершенствование законодательств: теория и опыт Республики Казахстан.-Алматы:1999. 29. Теория права и государства. Под. Ред. В.В. Лазарева. – М.: 1997, 30. Чиркин В.Е. Государствоведение: Учебник.- М.: 1999. 31. Спиридонов Л.И. Теория государства и права. Учебник.-М.:Проспект,2000.- 304с. 32. Черданцев А.Ф. Теория государства и права: Учебник.- М.: 2000. 33. Дулаьбеков Н., Амандықов С., Турлаев А. Мемлекет және құқық негіздері: 2001.-244б. 34. Баянов Е. Мемлекет және құқық негіздері.-Оқулық.- Алматы, Жеті Жарғы,2001.-624б. 35. Ибраева А.С., Ибраева Н.С. Теория государства и права. Учебное пособие.- Алматы, Жеті Жарғы,2003.-432с. 36. Ашитов З.О., Ашитов Б.З. Мемлекет және құқық негіздері.-Алматы, Жеті Жарғы,2003.-296б. 37. Ағдарбеков Т.Мемлекет және құқық теориясы. Оқулық.- Алматы. НАС баспасы,2003.-328б. 38. Баққұлов Құқық негіздері. Оқулық.- Алматы, 2004.-248б. 39. Булгакова Д.А. Мемлекет және құқық теориясы. Оқу құралы. Алматы, Заң әдебиеті,2005.-106б. 40. Өзбекұлы С., Қарабаев Ө. Мемлекет және құқық теориясы: Оқулық.-Алматы: Жеті Жарғы, 2006.-264б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz