Файл қосу
Жарнама дизайны
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК | | | | | | | | | | | | | | | | |ОӘК | | | |042-14.2.05.01.20.18/01-2| | | |010 | |ОӘК «Жарнаманың арнайы |№ 1 басылым | | |түрлері» пәнінен оқу – |01.09.2010 ж. | | |методикалық материалдар | | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 050421- «Дизайн» мамандығына «Жарнаманың арнайы түрлері» пәніне арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2010 [pic] Мазмұны |1 |Қолдану саласы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы жағдай |4 | |4 |Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы мазмұны |6 | |5 |Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар |8 | |6 |Пән бойынша оқу – әдістемелік картасы |9 | |7 |Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы |12 | 1. Қолдану саласы «Жарнаманың арнайы түрлері» пәні бойынша 050421 «Дизайн» мамандығына арналған оқу-әдістемелік кешен студенттерге конструкторлық құжаттармен жұмыс істеуге, сондай-ақ конструкторлық құжаттардың біріңғай жүйесі стандарттарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен ең негізгі құжат болып табылады. 2. Нормативтік сілтемелер «Жарнаманың арнайы түрлері» осы пәннің оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды: 050421 «Дизайн» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ҚР МЖБС 3.08.303-2006, Қазақстан республикасының білім және ғылым министрлігінің 01.09.2006 ж. бойынша әрекетке енгізілді және бекітілді. 3. Жалпы жағдай • Оқытушының аты - жөні. кафедраның аға оқытушы, Мусатаева Мадина Ермекқызы • Кафедра – «Дизайн және инженерлік графика» • Контакт информациясы – тел: 53 – 37 -60, № 8 оқу ғимараты, № 410 кеңсесі • Сабақтар өткізілетін орындар: 412 б • Пәннің аты – «Жарнаманың арнайы түрлері» • Кредиттер саны – 3 • Оқу жұмыс жоспарынан алынған Оқу жоспарынан алынған 1 кесте |Курс|Семестр |Кредит |Д | | | | |(сағ) | | | | |Д |ТС |ЗС |СОӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Жарнама, жалпы |Corel Draw |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |түсінік. |бағдарлама | | | | | | | | |арқылы сыртқы | | | | | | | | |жарнаманың | | | | | | | | |эскиздерін | | | | | | | | |жасау. | | | | | | |2 |Ерте дәуірдегі |Дизайн макетін |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |Қазақстанда |жасау. | | | | | | | |жарнаманың өмірге| | | | | | | | |келуі. «Жарнама» | | | | | | | | |ұғымының шығу | | | | | | | | |тегі. Кеңестер | | | | | | | | |Одағындағы | | | | | | | | |жарнама.. | | | | | | | |3 |Қазіргі |«Нашақорлыққа |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |Қазақстандағы |қарсы» дизайн | | | | | | | |жарнама. |макетің жасау. | | | | | | | |Халықаралық | | | | | | | | |жарнама | | | | | | | |4 |Жарнама |«Балалар – өмір |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |саласындағы |гүлі» дизайн | | | | | | | |зерттеулер |макетің жасау | | | | | | |5 |Жарнаманың |Білім беру |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |мақсаты мен |әлеуметтік | | | | | | | |функциясы |жарнаманы жасау | | | | | | |6 |Жарнаманың |«СПИД |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |түрлері |проблемалары» | | | | | | | | |дизайн макетің | | | | | | | | |жасау | | | | | | |7 |Жарнама |Денсаулық |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |технологиясы. |ұйымның | | | | | | | |Кері байланыссыз|эмблемасын жасау| | | | | | | |жарнама | | | | | | | | |технологиясы | | | | | | | |8 |Жарнама дизайны |Коммерциялық |1 |2 | |1,5 |1,5 | | | |емес ұйымдардың | | | | | | | | |жарнама | | | | | | | | |кампаниясының | | | | | | | | |жасау (эмблема, | | | | | | | | |логотип, | | | | | | | | |визитка, буклет)| | | | | | |9 |Дизайн |Әлеуметтік |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |принциптері |жарнаманы жасау | | | | | | |10 |Дизайн және |Экология |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |жарнама өндірісі.|ұйымының | | | | | | | |Дизайнды жасау |эмблемасын жасау| | | | | | | |технологиясы. | | | | | | | |11 |Коммерциялық емес|«Қоршаған ортаны|1 |2 | |1,5 |1,5 | | |ұйымдардың. |қорғау» дизайн | | | | | | | | |макетін жасау | | | | | | |12 |Әлеуметтік |«Қызыл кітапқа |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |жарнама. |кіргізілген | | | | | | | |Экологиялық |жануарларды | | | | | | | |жарнама. |қорғау» дизайн | | | | | | | |Креативті және |макетің жасау | | | | | | | |эфективті | | | | | | | |13 |Жарнама |«Темекіге қарсы»|1 |2 | |1,5 |1,5 | | |мәтінінің |дизайн макетің | | | | | | | |графикасы |жасау | | | | | | |14 |Жарнама мәтінінің|«Атмосфераны |1 |2 | |1,5 |1,5 | | |тақырыбы және |сақтайық» дизайн| | | | | | | |ұрандар |макетің жасау. | | | | | | |15 |Баспасөздегі |Фирмалық стильді|1 |2 | |1,5 |1,5 | | |жарнама |жасау | | | | | | | | | |15 |30 | |22,5 |22,5 | 4. Өздік жұмысына арналған тақырыптар тізілімі 3 кесте Өздік жұмысына |№ |СӨЖ |Сағат |СОӨЖ |Сағат | | | |саны | |саны | |1 |Экологиялық жарнаманың |1,5 |Жарнама дизайн |1,5 | | |басты бағыттары | | | | |2 |Қазақстанның экологиялық |1,5 |Дизайн принциптері |1,5 | | |проблемалары, шешу | | | | | |жолдары | | | | |3 |Қазақстанның экологиялық |1,5 |Жарнамадағы түс, түс |1,5 | | |мәселелерін шешудегі | |психологиясы | | | |экологиялық жарнамалардың| | | | | |орны және рөлі. | | | | |4 |Жануарлар және өсімдіктер|1,5 |Әлеуметтік жарнама |1,5 | | |әлемін қорғау жарнама | | | | |5 |СПИД проблемаларын шешу |1,5 |Экологиялық жарнама |1,5 | | |жолдары | | | | |6 |Әлеуметтік жарнама. Жалпы|1,5 |Бүлінген табиғи ландшафтты |1,5 | | |түсінік | |қалпына келтіру жөніндегі | | | | | |шаралар жарнамасы. | | |7 |Жарнама және жалпы |1,5 |Креативті және эфективті |1,5 | | |адамдардың құндылықтары. | | | | |8 |Мемлекеттік институтардың|1,5 |Жануарлар және өсімдіктер |1,5 | | |қызмет жарнамасы. | |әлемін қорғау жарнама | | | |Денсаулық сақтау. Білім. | | | | | |Әлеуметтік қорғау. Қарулы| | | | | |күштер. | | | | |9 |Мемлекеттік |1,5 |«Жарнамалық бейне» және |1,5 | | |институттардың қызметін | |«Жұлдыз» бейнесінің | | | |баяндау жөніндегі | |қалыптасу алғышарттары. | | | |жарнамалық кампанияларды | | | | | |өткізу схемасы, | | | | | |жарнамалық кампаниялардьң| | | | | |жалпы мәдени шараларды | | | | | |өткізу схемасы. | | | | |10 |«Жарнамалық бейне» және |1,5 |Экологиялық бағыттағы |1,5 | | |«Жұлдыз» бейнесінің | |ақпаратты-жарнамалық | | | |қалыптасу алғышарттары. | |акцияларды өткізу схемасы. | | |11 |«Жұлдыз» - «кішкентай |1,5 |«Жұлдыз» - «кішкентай адам» |1,5 | | |адам» түсініктерін | |түсініктерін қарама-қарсы | | | |қарама-қарсы қою. | |қою. | | |12 |Дизайн тәжірибесі мен |1,5 |Доктор Ирвинг Тейлор адам |1,5 | | |теориясы | |шығармашылықтың 5 кезеңі | | |13 |Брэнд, брэнд менеджер |1,5 |Дизайнды жасау технологиясы |1,5 | |14 |Жарнама құралдары |1,5 |Дизайн – бағдарламалар |1,5 | |15 |Жарнамадағы түс |1,5 |Колористика |1,5 | 5. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 4 кесте – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |Тақырыбы |Көрнекті |Өздігінен |Бақы| | |құрал, |оқуға |лау | | |ТОҚ, |арналған |түрі| | |плакаттар|сұрақтар | | | |,зертхана| | | | |лық стенд| | | |Дәріс сабағының |Тәжірибелік |Зертхана| | | | | |(семинарлық) сабақтың |лық | | | | | | |сабақтың| | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Жарнама, жалпы |Corel Draw бағдарлама |- |Плакат |Жарнама |Ауыз| |түсінік. |арқылы сыртқы | |(жасалу |дегеніміз |ша | | |жарнаманың эскиздерін | |жолдары) |не? |сұра| | |жасау. | | | |у | |Ерте дәуірдегі |Дизайн макетін жасау. |- |Плакат |ҚР ерте |Ауыз| |Қазақстанда | | | |дәуірдегі |ша | |жарнаманың өмірге | | | |жарнама |сұра| |келуі. «Жарнама» | | | | |у | |ұғымының шығу тегі. | | | | | | |Кеңестер Одағындағы | | | | | | |жарнама.. | | | | | | |Қазіргі |«Нашақорлыққа қарсы» |- |Плакат |Қазіргі ҚР |Ауыз| |Қазақстандағы |дизайн макетің жасау. | | |және |ша | |жарнама. Халықаралық| | | |Халықаралық |сұра| |жарнама | | | |жарнама |у | |Жарнама саласындағы |«Балалар – өмір гүлі» |- |Плакат |Жарна |Ауыз| |зерттеулер |дизайн макетің жасау | | |зерттеулері |ша | | | | | | |сұра| | | | | | |у | |Жарнаманың мақсаты |Білім беру әлеуметтік |- |Плакат |Жарнама |Ауыз| |мен функциясы |жарнаманы жасау | | |мақсаты мен |ша | | | | | |функциялары |сұра| | | | | | |у | |Жарнаманың түрлері |«СПИД проблемалары» |- |Плакат |Жарнама |Ауыз| | |дизайн макетің жасау | | |түрлері |ша | | | | | | |сұра| | | | | | |у | |Жарнама |Денсаулық ұйымның |- |Плакат |Жарнама |Ауыз| |технологиясы. Кері |эмблемасын жасау | | |технологиясы|ша | |байланыссыз жарнама| | | | |сұра| |технологиясы | | | | |у | |Жарнама дизайны |Коммерциялық емес |- |Плакат |Жарнама |Ауыз| | |ұйымдардың жарнама | | |дизайны |ша | | |кампаниясының жасау | | | |сұра| | |(эмблема, логотип, | | | |у | | |визитка, буклет) | | | | | |Дизайн принциптері |Әлеуметтік жарнаманы |- |Плакат |Әлеуметтік |Ауыз| | |жасау | | |жарнама және|ша | | | | | |дизайн |сұра| | | | | |принциптер |у | |Дизайн және жарнама |Экология ұйымының |- |Плакат |Дизайн және |Ауыз| |өндірісі. Дизайнды |эмблемасын жасау | | |жарнама |ша | |жасау технологиясы. | | | |өндірісі |сұра| | | | | | |у | |Коммерциялық емес |«Қоршаған ортаны |- |Плакат |Коммерциялық|Ауыз| |ұйымдардың. |қорғау» дизайн макетін | | |емес ұйымдар|ша | | |жасау | | | |сұра| | | | | | |у | |Әлеуметтік жарнама. |«Қызыл кітапқа |- |Плакат |Әлеуметтік |Ауыз| |Экологиялық жарнама.|кіргізілген жануарларды| | |жарнама, |ша | |Креативті және |қорғау» дизайн макетің | | |экология |сұра| |эфективті |жасау | | |және креатив|у | | | | | |жарнамасы | | |Жарнама мәтінінің |«Темекіге қарсы» дизайн|- |Плакат |Жарнама |Ауыз| |графикасы |макетің жасау | | |мәтінінің |ша | | | | | |графикасы |сұра| | | | | | |у | |Жарнама мәтінінің |«Атмосфераны сақтайық» |- |Плакат |Жарнама |Ауыз| |тақырыбы және |дизайн макетің жасау. | | |мәтінінің |ша | |ұрандар | | | |тақырыбы |сұра| | | | | |және |у | | | | | |ұрандары | | |Баспасөздегі жарнама|Фирмалық стильді жасау |- |Плакат |Баспасөз7 |Ауыз| | | | | |жарнама |ша | | | | | | |сұра| | | | | | |у | 6. Оқу – методикалық әдебиет картасымен қамтамасыз ету |№ |Оқу - методикалық әдебиеттің аты және |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |авторлары | |саны |ету, % | |1 |Ломоносова М.Т. Графика и живопись. – |3 |6 |50 % | | |М., 2003 | | | | |2 |М.Танирбергенов «Графика» - Алматы |1 |6 |15 % | | |2006 | | | | |3 |Ермеков, Н.Т. Компьютерная графика.- |10 |6 |100 % | | |Астана, 2010 | | | | |4 |Пантюхин, П.Я. Компьютерная графика. В|3 |6 |50 % | | |2-х ч. Ч.2.- М., 2008. | | | | |5 |Шорохов.Е.В. Основы композиции |2 |6 |25 % | | |.-М.:,1979 | | | | |7 |Ковешникова, Н.А. Дизайн: история и |4 |6 |65 % | | |теория.- М., 2007., 2008 | | | | |8 |Попова, О. Теория дизайна.- Астана, |10 |6 |100 % | | |2008. | | | | |9 |Шарков, Ф.И. Разработка и технологии |1 |6 |15 % | | |производства рекламного | | | | | |продукта.-М.,2007.- | | | | |10 |Тимофеев, Г. Графический дизайн |3 |6 |50 % | | |.-Ростов н/д,2004 | | | | |11 |Головлева, Е.Л. Основы |1 |6 |15 % | | |рекламы.-Ростов н/д.,2005 | | | | |12 |Шимко, В.Т. Основы дизайна и средовое |1 |6 |15 % | | |пректирование.-М.,2005 | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz