Файл қосу
Жарнама дизайны
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |ОӘК |
| | |042-14.2.05.01.20.18/01-2|
| | |010 |
|ОӘК «Жарнаманың арнайы |№ 1 басылым | |
|түрлері» пәнінен оқу – |01.09.2010 ж. | |
|методикалық материалдар | | |
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
050421- «Дизайн» мамандығына
«Жарнаманың арнайы түрлері» пәніне арналған
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2010
[pic]
Мазмұны
|1 |Қолдану саласы |4 |
|2 |Нормативтік сілтемелер |4 |
|3 |Жалпы жағдай |4 |
|4 |Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы мазмұны |6 |
|5 |Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар |8 |
|6 |Пән бойынша оқу – әдістемелік картасы |9 |
|7 |Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы |12 |
1. Қолдану саласы
«Жарнаманың арнайы түрлері» пәні бойынша 050421 «Дизайн» мамандығына
арналған оқу-әдістемелік кешен студенттерге конструкторлық құжаттармен
жұмыс істеуге, сондай-ақ конструкторлық құжаттардың біріңғай жүйесі
стандарттарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен ең негізгі құжат болып
табылады.
2. Нормативтік сілтемелер
«Жарнаманың арнайы түрлері» осы пәннің оқу-әдістемелік кешені келесі
құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу
процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды:
050421 «Дизайн» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты
ҚР МЖБС 3.08.303-2006, Қазақстан республикасының білім және ғылым
министрлігінің 01.09.2006 ж. бойынша әрекетке енгізілді және бекітілді.
3. Жалпы жағдай
• Оқытушының аты - жөні. кафедраның аға оқытушы,
Мусатаева Мадина Ермекқызы
• Кафедра – «Дизайн және инженерлік графика»
• Контакт информациясы – тел: 53 – 37 -60, № 8 оқу ғимараты,
№ 410 кеңсесі
• Сабақтар өткізілетін орындар: 412 б
• Пәннің аты – «Жарнаманың арнайы түрлері»
• Кредиттер саны – 3
• Оқу жұмыс жоспарынан алынған
Оқу жоспарынан алынған
1 кесте
|Курс|Семестр |Кредит |Д |
| | | |(сағ) |
| | | |Д |ТС |ЗС |СОӨЖ |СӨЖ |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |
|1 |Жарнама, жалпы |Corel Draw |1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |түсінік. |бағдарлама | | | | | |
| | |арқылы сыртқы | | | | | |
| | |жарнаманың | | | | | |
| | |эскиздерін | | | | | |
| | |жасау. | | | | | |
|2 |Ерте дәуірдегі |Дизайн макетін |1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |Қазақстанда |жасау. | | | | | |
| |жарнаманың өмірге| | | | | | |
| |келуі. «Жарнама» | | | | | | |
| |ұғымының шығу | | | | | | |
| |тегі. Кеңестер | | | | | | |
| |Одағындағы | | | | | | |
| |жарнама.. | | | | | | |
|3 |Қазіргі |«Нашақорлыққа |1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |Қазақстандағы |қарсы» дизайн | | | | | |
| |жарнама. |макетің жасау. | | | | | |
| |Халықаралық | | | | | | |
| |жарнама | | | | | | |
|4 |Жарнама |«Балалар – өмір |1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |саласындағы |гүлі» дизайн | | | | | |
| |зерттеулер |макетің жасау | | | | | |
|5 |Жарнаманың |Білім беру |1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |мақсаты мен |әлеуметтік | | | | | |
| |функциясы |жарнаманы жасау | | | | | |
|6 |Жарнаманың |«СПИД |1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |түрлері |проблемалары» | | | | | |
| | |дизайн макетің | | | | | |
| | |жасау | | | | | |
|7 |Жарнама |Денсаулық |1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |технологиясы. |ұйымның | | | | | |
| |Кері байланыссыз|эмблемасын жасау| | | | | |
| |жарнама | | | | | | |
| |технологиясы | | | | | | |
|8 |Жарнама дизайны |Коммерциялық |1 |2 | |1,5 |1,5 |
| | |емес ұйымдардың | | | | | |
| | |жарнама | | | | | |
| | |кампаниясының | | | | | |
| | |жасау (эмблема, | | | | | |
| | |логотип, | | | | | |
| | |визитка, буклет)| | | | | |
|9 |Дизайн |Әлеуметтік |1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |принциптері |жарнаманы жасау | | | | | |
|10 |Дизайн және |Экология |1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |жарнама өндірісі.|ұйымының | | | | | |
| |Дизайнды жасау |эмблемасын жасау| | | | | |
| |технологиясы. | | | | | | |
|11 |Коммерциялық емес|«Қоршаған ортаны|1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |ұйымдардың. |қорғау» дизайн | | | | | |
| | |макетін жасау | | | | | |
|12 |Әлеуметтік |«Қызыл кітапқа |1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |жарнама. |кіргізілген | | | | | |
| |Экологиялық |жануарларды | | | | | |
| |жарнама. |қорғау» дизайн | | | | | |
| |Креативті және |макетің жасау | | | | | |
| |эфективті | | | | | | |
|13 |Жарнама |«Темекіге қарсы»|1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |мәтінінің |дизайн макетің | | | | | |
| |графикасы |жасау | | | | | |
|14 |Жарнама мәтінінің|«Атмосфераны |1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |тақырыбы және |сақтайық» дизайн| | | | | |
| |ұрандар |макетің жасау. | | | | | |
|15 |Баспасөздегі |Фирмалық стильді|1 |2 | |1,5 |1,5 |
| |жарнама |жасау | | | | | |
| | | |15 |30 | |22,5 |22,5 |
4. Өздік жұмысына арналған тақырыптар тізілімі
3 кесте Өздік жұмысына
|№ |СӨЖ |Сағат |СОӨЖ |Сағат |
| | |саны | |саны |
|1 |Экологиялық жарнаманың |1,5 |Жарнама дизайн |1,5 |
| |басты бағыттары | | | |
|2 |Қазақстанның экологиялық |1,5 |Дизайн принциптері |1,5 |
| |проблемалары, шешу | | | |
| |жолдары | | | |
|3 |Қазақстанның экологиялық |1,5 |Жарнамадағы түс, түс |1,5 |
| |мәселелерін шешудегі | |психологиясы | |
| |экологиялық жарнамалардың| | | |
| |орны және рөлі. | | | |
|4 |Жануарлар және өсімдіктер|1,5 |Әлеуметтік жарнама |1,5 |
| |әлемін қорғау жарнама | | | |
|5 |СПИД проблемаларын шешу |1,5 |Экологиялық жарнама |1,5 |
| |жолдары | | | |
|6 |Әлеуметтік жарнама. Жалпы|1,5 |Бүлінген табиғи ландшафтты |1,5 |
| |түсінік | |қалпына келтіру жөніндегі | |
| | | |шаралар жарнамасы. | |
|7 |Жарнама және жалпы |1,5 |Креативті және эфективті |1,5 |
| |адамдардың құндылықтары. | | | |
|8 |Мемлекеттік институтардың|1,5 |Жануарлар және өсімдіктер |1,5 |
| |қызмет жарнамасы. | |әлемін қорғау жарнама | |
| |Денсаулық сақтау. Білім. | | | |
| |Әлеуметтік қорғау. Қарулы| | | |
| |күштер. | | | |
|9 |Мемлекеттік |1,5 |«Жарнамалық бейне» және |1,5 |
| |институттардың қызметін | |«Жұлдыз» бейнесінің | |
| |баяндау жөніндегі | |қалыптасу алғышарттары. | |
| |жарнамалық кампанияларды | | | |
| |өткізу схемасы, | | | |
| |жарнамалық кампаниялардьң| | | |
| |жалпы мәдени шараларды | | | |
| |өткізу схемасы. | | | |
|10 |«Жарнамалық бейне» және |1,5 |Экологиялық бағыттағы |1,5 |
| |«Жұлдыз» бейнесінің | |ақпаратты-жарнамалық | |
| |қалыптасу алғышарттары. | |акцияларды өткізу схемасы. | |
|11 |«Жұлдыз» - «кішкентай |1,5 |«Жұлдыз» - «кішкентай адам» |1,5 |
| |адам» түсініктерін | |түсініктерін қарама-қарсы | |
| |қарама-қарсы қою. | |қою. | |
|12 |Дизайн тәжірибесі мен |1,5 |Доктор Ирвинг Тейлор адам |1,5 |
| |теориясы | |шығармашылықтың 5 кезеңі | |
|13 |Брэнд, брэнд менеджер |1,5 |Дизайнды жасау технологиясы |1,5 |
|14 |Жарнама құралдары |1,5 |Дизайн – бағдарламалар |1,5 |
|15 |Жарнамадағы түс |1,5 |Колористика |1,5 |
5. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
4 кесте – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
|Тақырыбы |Көрнекті |Өздігінен |Бақы|
| |құрал, |оқуға |лау |
| |ТОҚ, |арналған |түрі|
| |плакаттар|сұрақтар | |
| |,зертхана| | |
| |лық стенд| | |
|Дәріс сабағының |Тәжірибелік |Зертхана| | | |
| |(семинарлық) сабақтың |лық | | | |
| | |сабақтың| | | |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|Жарнама, жалпы |Corel Draw бағдарлама |- |Плакат |Жарнама |Ауыз|
|түсінік. |арқылы сыртқы | |(жасалу |дегеніміз |ша |
| |жарнаманың эскиздерін | |жолдары) |не? |сұра|
| |жасау. | | | |у |
|Ерте дәуірдегі |Дизайн макетін жасау. |- |Плакат |ҚР ерте |Ауыз|
|Қазақстанда | | | |дәуірдегі |ша |
|жарнаманың өмірге | | | |жарнама |сұра|
|келуі. «Жарнама» | | | | |у |
|ұғымының шығу тегі. | | | | | |
|Кеңестер Одағындағы | | | | | |
|жарнама.. | | | | | |
|Қазіргі |«Нашақорлыққа қарсы» |- |Плакат |Қазіргі ҚР |Ауыз|
|Қазақстандағы |дизайн макетің жасау. | | |және |ша |
|жарнама. Халықаралық| | | |Халықаралық |сұра|
|жарнама | | | |жарнама |у |
|Жарнама саласындағы |«Балалар – өмір гүлі» |- |Плакат |Жарна |Ауыз|
|зерттеулер |дизайн макетің жасау | | |зерттеулері |ша |
| | | | | |сұра|
| | | | | |у |
|Жарнаманың мақсаты |Білім беру әлеуметтік |- |Плакат |Жарнама |Ауыз|
|мен функциясы |жарнаманы жасау | | |мақсаты мен |ша |
| | | | |функциялары |сұра|
| | | | | |у |
|Жарнаманың түрлері |«СПИД проблемалары» |- |Плакат |Жарнама |Ауыз|
| |дизайн макетің жасау | | |түрлері |ша |
| | | | | |сұра|
| | | | | |у |
|Жарнама |Денсаулық ұйымның |- |Плакат |Жарнама |Ауыз|
|технологиясы. Кері |эмблемасын жасау | | |технологиясы|ша |
|байланыссыз жарнама| | | | |сұра|
|технологиясы | | | | |у |
|Жарнама дизайны |Коммерциялық емес |- |Плакат |Жарнама |Ауыз|
| |ұйымдардың жарнама | | |дизайны |ша |
| |кампаниясының жасау | | | |сұра|
| |(эмблема, логотип, | | | |у |
| |визитка, буклет) | | | | |
|Дизайн принциптері |Әлеуметтік жарнаманы |- |Плакат |Әлеуметтік |Ауыз|
| |жасау | | |жарнама және|ша |
| | | | |дизайн |сұра|
| | | | |принциптер |у |
|Дизайн және жарнама |Экология ұйымының |- |Плакат |Дизайн және |Ауыз|
|өндірісі. Дизайнды |эмблемасын жасау | | |жарнама |ша |
|жасау технологиясы. | | | |өндірісі |сұра|
| | | | | |у |
|Коммерциялық емес |«Қоршаған ортаны |- |Плакат |Коммерциялық|Ауыз|
|ұйымдардың. |қорғау» дизайн макетін | | |емес ұйымдар|ша |
| |жасау | | | |сұра|
| | | | | |у |
|Әлеуметтік жарнама. |«Қызыл кітапқа |- |Плакат |Әлеуметтік |Ауыз|
|Экологиялық жарнама.|кіргізілген жануарларды| | |жарнама, |ша |
|Креативті және |қорғау» дизайн макетің | | |экология |сұра|
|эфективті |жасау | | |және креатив|у |
| | | | |жарнамасы | |
|Жарнама мәтінінің |«Темекіге қарсы» дизайн|- |Плакат |Жарнама |Ауыз|
|графикасы |макетің жасау | | |мәтінінің |ша |
| | | | |графикасы |сұра|
| | | | | |у |
|Жарнама мәтінінің |«Атмосфераны сақтайық» |- |Плакат |Жарнама |Ауыз|
|тақырыбы және |дизайн макетің жасау. | | |мәтінінің |ша |
|ұрандар | | | |тақырыбы |сұра|
| | | | |және |у |
| | | | |ұрандары | |
|Баспасөздегі жарнама|Фирмалық стильді жасау |- |Плакат |Баспасөз7 |Ауыз|
| | | | |жарнама |ша |
| | | | | |сұра|
| | | | | |у |
6. Оқу – методикалық әдебиет картасымен қамтамасыз ету
|№ |Оқу - методикалық әдебиеттің аты және |Саны |Студенттер |Қамтамасыз |
| |авторлары | |саны |ету, % |
|1 |Ломоносова М.Т. Графика и живопись. – |3 |6 |50 % |
| |М., 2003 | | | |
|2 |М.Танирбергенов «Графика» - Алматы |1 |6 |15 % |
| |2006 | | | |
|3 |Ермеков, Н.Т. Компьютерная графика.- |10 |6 |100 % |
| |Астана, 2010 | | | |
|4 |Пантюхин, П.Я. Компьютерная графика. В|3 |6 |50 % |
| |2-х ч. Ч.2.- М., 2008. | | | |
|5 |Шорохов.Е.В. Основы композиции |2 |6 |25 % |
| |.-М.:,1979 | | | |
|7 |Ковешникова, Н.А. Дизайн: история и |4 |6 |65 % |
| |теория.- М., 2007., 2008 | | | |
|8 |Попова, О. Теория дизайна.- Астана, |10 |6 |100 % |
| |2008. | | | |
|9 |Шарков, Ф.И. Разработка и технологии |1 |6 |15 % |
| |производства рекламного | | | |
| |продукта.-М.,2007.- | | | |
|10 |Тимофеев, Г. Графический дизайн |3 |6 |50 % |
| |.-Ростов н/д,2004 | | | |
|11 |Головлева, Е.Л. Основы |1 |6 |15 % |
| |рекламы.-Ростов н/д.,2005 | | | |
|12 |Шимко, В.Т. Основы дизайна и средовое |1 |6 |15 % |
| |пректирование.-М.,2005 | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz