Файл қосу


Пән атауы - Информатиканы оқыту әдістемесі



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                           |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|                             |              |                                  |
|3 деңгейдегі СМК құжаты      |ПОӘК          |ПОӘК                              |
|                             |              |042-39.1.141/02-2013              |
|ПОӘК                         |03.09.2013ж   |                                  |
|Студенттерге арналған        |№1 басылым    |                                  |
|«Информатиканы оқыту         |              |                                  |
|әдістемесі» пәні бойынша     |              |                                  |
|жұмыс бағдарламасы           |              |                                  |
















                      «ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ»
                        ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН


                5В060200 - «Информатика» мамандығына арналған




                СТУДЕНТТЕРГЕ АРАНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ












































                                    Семей
                                    2013.

                                  Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:___________ «28» тамыз 2013ж.  «Информатика»  кафедрасының   аға
оқытушысы Бекқасымова Д.Т.



2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды
      Хаттама № 1  “11” қыркүйек 2013 ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова

2.2. Физика – математика факультетінің оқу-әдістемелік Бюросы отырысында
талқыланды


      Хаттама  №1  «12»  қыркүйек 2013 ж.

      Төрайымы __________ К.А. Батырова

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №1 «18» қыркүйек  2013 ж.


         Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы ________ Г.К.Искакова













                                   МАЗМҰНЫ

|Жалпы жағдайлар                                          |       |
|Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың       |       |
|бөлінуі                                                  |       |
|Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар                |       |
|Курс форматы                                             |       |
|Курс саясаты                                             |       |
|Бағаларды қоюдағы саясат                                 |       |
|Әдебиеттер                                               |       |
|                                                         |       |



                             1. Жалпы жағдайлар
1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
        Оқытушының аты-жөні – Бекқасымова Данар Талғатқызы, аға оқытушы
        Кафедра – Информатика
        Байланыс жүйелері –№3 оқу корпусы, кабинет 102 б
        Пәннің өтілу орны – кесте бойынша
        Пән атауы – Информатиканы оқыту әдістемесі
        Кредит саны -2
    1.2  Пәннің қысқаша мазмұны
   Оқу  әдістемелік  кешенде  келешекте  информатика  пәнін  1-ден  11  (12)
–сыныптардың  оқитыны   ескеріліп  информатикаға   оқытудың   теориясы   мен
әдістемесі көрсетілген, сонымен  қатар   мектеп  информатика  курсы  бойынша
білім мазмұнының ерекшеліктері бейнеленген. Онда  әлемнің  жүйелі-ақпараттық
картинасына сәйкес көзқарасты қалыптастыру көрсетілген,  алгоритмдеуге  және
программалауға оқытудың әдістері мен тәсілдері  жазылған,  ЭЕМ  қолданушының
дағдысын қалыптастыру әдісі жазылған.


    1.3 Пәннің мақсаты
    • Жоғары ғылыми-әдістемелік тұрғыдан сабақтар өткізе алатын;
    • мектепте  информатика  бойынша  сыныптан  тыс  жұмыстарды  ұйымдастыра
      алатын;
    • оқыту үрдісінде компьютерді қолданғысы келетін басқа пән мұғалімдеріне
      көмек көрсете білетін әдістемелік тұрғыдан сауатты информатика пәнінің
      мұғалімін даярлау курстың негізгі мақсаты болып табылады.


   1.4 Пән міндеті
      •   информатикадан   сабақтарды    әдістемелік    тұрғыдан    сауатты
        ұйымдастыратын  және  өткізетін   болашақ   информатика   мұғалімін
        даярлау;
      • осы уақытқа дейін жинақталған информатиканы оқытудағы әдістер  және
        тәсілдермен студенттерді таныстыру;
      • информатика бойынша  сыныптан  тыс  жұмыстарды  жүргізудің  әртүрлі
        формаларын оқыту;
      • информатика курсына жыл сайын өзгерістер енгізіліп  отыратындықтан,
        болашақ информатика мұғалімдерінің курсты сауатты  оқытуға  қажетті
        шығармашылық қабілеттерін дамыту.


    1.5  Пәнді оқып, аяқтаған студенттердің
Білуі және орындай алу керек:
     • жан-жақты  дамыған  тұлғаны  қалыптастырудағы  информатиканың  орнын
       түсіну;
     • информатикаға оқытудың негізгі концепцияларын, сонымен қатар олардың
       негізгізінде құрылған бағдарламалар мен оқулықтарды білу;
     •  мектеп  информатикасын  әртүрлі  деңгейде  оқытудың  мазмұнды  және
       әдістемелік аспектілерін білу;
     • курстың программалық  жабдықтарын  қолдана   және  олардың  мақсатқа
       сәйкестілігін әдістемелік  бағалай білу;
     •  информатикадан    сабақты   ұйымдастырудағы,   жоспарлаудағы   және
       жабдықтаудағы мұғалімнің жұмысының мазмұнын білу.


    1.6. Пән  пререквизиттары:
    1.6.1. Информатика
    1.6.2. Алгоритмдер және деректер құрылымы
    1.7.  Пән постреквизиттары:
    жоқ


      2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі
                                                                     1 кесте
|Тақырып аты                            |Сағат саны                 |Әдебиеттер|
|                                       |Дәріс  |ПРАК  |СОӨЖ  |СӨЖ   |          |
|Мектеп курсының мазмұны                |1      |      |      |      |Қараңыз   |
|                                       |       |      |      |      |6.1.2-    |
|                                       |       |      |      |      |6.1.4     |
|Қазіргі заманғы мектеп  информатика    |1      |      |      |      |Қараңыз   |
|курсының философиялық аспектілері      |       |      |      |      |6.1.1-    |
|                                       |       |      |      |      |6.1.10    |
|Төменгі сыныптар үшін пропедевтикалық  |1      |      |      |      |          |
|курс                                   |       |      |      |      |          |
|Оқушылардың алгоритмдік ойлауын дамыту |4      |      |      |      |          |
|ЭЕМ қолданушы дағдысын қалыптастыру    |4      |      |      |      |          |
|Глобальды желіде сабақтарды ұйымдастыру|3      |      |      |      |          |
|әдістері                               |       |      |      |      |          |
|Компьютерлік білім                     |       |      |      |3     | Қараңыз  |
|                                       |       |      |      |      |6.1.1-    |
|                                       |       |      |      |      |6.1.4     |
|Информатикаға оқытудың техникалық      |       |      |      |3     |          |
|жабдықтары                             |       |      |      |      |          |
|Оқытуды ұйымдастыру формаларының жүйесі|       |      |      |3     |          |
|ҚПЖ дайындау әдістемесі                |       |      |      |3     |          |
|Информатиканың программалық жабдықтары |       |      |      |3     |          |
|Басқа пәндерді оқуда ЭЕМ қолдану       |       |      |      |3     |          |
|Курсты оқудағы ақпараттық жабдықтар    |       |      |      |3     |          |
|Программалық жабдықты меңгеру          |       |      |      |3     |Қараңыз   |
|әдістемесі                             |       |      |      |      |6.1.1-    |
|                                       |       |      |      |      |6.1.4     |
|Алгоритмдеу және пргограммалау         |       |      |      |3     |          |
|негіздерін оқыту әдістемесі            |       |      |      |      |          |
|Оқу модельдеуі және компьютерлендіру   |       |      |      |3     |          |
|Бағдарламалар, жоспарлар, оқулықтар,   |       |2     |      |      |Қараңыз   |
|оқу құралдары – олардың құрылымы мен   |       |      |      |      |6.1.5-6.1.|
|мазмұны.                               |       |      |      |      |7         |
|Есептеу техникасының кабинеті          |       |1     |      |      |Қараңыз   |
|                                       |       |      |      |      |6.1.1-    |
|                                       |       |      |      |      |6.1.4     |
|Информатиканың программалық жабдықтары.|       |2     |      |      |          |
|Мектеп ДЭЕМ-і үшін негізгі тілдерге    |       |      |      |      |          |
|шолу                                   |       |      |      |      |          |
|Сабақ және оның құрылымы               |       |1     |      |      |          |
|Оқытудың дәстүрлі әдістері.            |       |1     |      |      |          |
|Сабақта білім тексерудің формалары мен |       |2     |      |      |          |
|әдістері                               |       |      |      |      |          |
|Алгоритмдік ойдлауды қалыптастыру      |       |2     |      |      |          |
|Ашық программалар әдісі                |       |1     |      |      |          |
|Оқытуды ұйымдастыру формаларының жүйесі|       |1     |      |      |          |
|Информатикадан сыныптан тыс жұмыстар   |       |2     |      |      |          |
|Информатика пәнінен оқу жылының 3-ші   |       |      |7     |      |Қараңыз   |
|тоқсанға арналған оқу – тәрбие         |       |      |      |      |6.1.5-6.1.|
|жұмысының календарлық жоспарын таблица |       |      |      |      |7         |
|бойынша құру.                          |       |      |      |      |          |
|Мектептік ДЭЕМ үшін негізгі тілдердің  |       |      |8     |      |          |
|көрінісі.                              |       |      |      |      |          |
|Информатиканы оқыту процессіндегі оқу  |       |      |7     |      |Қараңыз   |
|рөлдік ойындарының орны және рөлі.     |       |      |      |      |6.1.1-6.1.|
|                                       |       |      |      |      |10        |
|Информатика сабағында конспектінің     |       |      |7     |      |          |
|құрылуы.                               |       |      |      |      |          |
|Информатика сабағында көрнекті         |       |      |8     |      |          |
|құралдарды (плакаттар, кино оқулығы    |       |      |      |      |          |
|және теледидар, мультимедия, электронды|       |      |      |      |          |
|тақта) қолдану.                        |       |      |      |      |          |
|Сабақта білім тексеру түрлері мен      |       |      |8     |      |          |
|әдістері.                              |       |      |      |      |          |
|Барлығы    |15                                                      |15   |45   |
|           |2 –ші аттестация                                        |     |300  |














Кесте3 -  Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен
шкаласы

|Әріп      |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға    |
|жүйесі    |эквиваленті       |                  |                          |
|бойынша   |                  |                  |                          |
|баға      |                  |                  |                          |
|А         |4,0               |95 – 100          |Өте жақсы                 |
|А–        |3,67              |90 – 94           |                          |
|В+        |3,33              |85 – 89           |                          |
|          |                  |                  |Жақсы                     |
|В         |3,0               |80 – 84           |                          |
|В–        |2,67              |75 – 79           |                          |
|С+        |2,33              |70 – 74           |                          |
|          |                  |                  |                          |
|          |                  |                  |Қанағаттанарлық           |
|С         |2,0               |65 – 69           |                          |
|С–        |1,67              |60 – 64           |                          |
|D+        |1.33              |55 – 59           |                          |
|D         |1,0               |50 – 54           |                          |
|F         |0                 |0 – 49            |қанағаттанарлықсыз        |
|I         |NA                |-                 |аяқталмаған               |
|P         |-                 |өтті              |Пәнді өтті                |




                                6. Әдебиеттер
   6.1 Негізгі әдебиеттер

     1. Софронова Н.В. «Теория и  методика  обучения  информатике»,  Москва
        «Высшая школа», 2004 г.
     2. Халықова К.З. Информатиканы оқыту әдістемесі. Алматы, 2000 ж.
     3. Бочкин А.И. Методика преподавания информатики: Учеб.пособие.-  Мн.:
        Выш.шк., 1998.
     4.  Лапчик  М.П.  ,  Семакин  И.Г.,  Хеннер.   Методика   преподавания
        информатики: учебное пособие для студ.педвузов –  М.:  Издательский
        центр «Академия», 2001.
     5. Ермеков Н.Т., Стифуна Н.Ф. Информатика 7  сынып:  Оқулық.   Алматы,
        «Атамұра», 2003 ж.
     6. Ермеков Н.Т., Стифуна Н.Ф. Информатика 8 сынып:  оқулық.    Алматы,
        «Атамұра», 2004 ж.
     7.  Бурибаев  Б.,  Нақысбеков  Б.,  Мадьярова  Г.   Информатика   және
        есептеуіш техника негіздері  9 сынып:  Оқулық.   Алматы,  «Мектеп»,
        2005 ж.
     8. Ермеков Н., Кузина Е., Крепп Л., Пилипенко С.  Информатика 7 сынып:
        Дидактикалық материалдар. Практикум. Алматы, «Атамұра», 2003 ж.
     9. Ермеков  Н.  Және  басқалар.   Информатика  8  сынып:  Дидактикалық
        материалдар. Практикум. Алматы, «Атамұра», 2004 ж.
    10. Б.Бурибаев, Р.Дузбаева,  А.Махметова,  Информатика  және  есептеуіш
        техника негіздері  9 сынып, Есептер және жаттығулар жинағы,  Алматы
        «Мектеп», 2005
   6.2 Қосымша әдебиеттер:
   1. Е. Бидайбеков, Е. Медеуов, А. Ниязбаев. Информатика бастамалары
      (алгоритмдеу). Алматы, 1990ж.
   2. Балапанов Е.К., Бөрібаев Б. Информатикадан 30 сабақ, Алматы, 1999 ж.
   3. Могилев А.В., Пак Н.И., Хеннер Е.К. Информатика: уч.пособие.
      –М.:изд.центр «Академия», 2000ж., 45-52 беттер.
   4. Симонович С., Евсеев Г.Практическая информатика: Инфорком- Пресс,
      1998г.
   5. Макарова Н.В. Информатика. Практикум. Москва, 1998 г.
   6. Семакина И., Хеннер Е. Задачник практикум. 1,2 том. Москва, 1999 г.

Пәндер
Stud.kz
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рақмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Жабу / Закрыть