Файл қосу
Пән атауы - Информатиканы оқыту әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | | | |3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-39.1.141/02-2013 | |ПОӘК |03.09.2013ж | | |Студенттерге арналған |№1 басылым | | |«Информатиканы оқыту | | | |әдістемесі» пәні бойынша | | | |жұмыс бағдарламасы | | | «ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ» ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 5В060200 - «Информатика» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРАНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013. Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:___________ «28» тамыз 2013ж. «Информатика» кафедрасының аға оқытушысы Бекқасымова Д.Т. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № 1 “11” қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова 2.2. Физика – математика факультетінің оқу-әдістемелік Бюросы отырысында талқыланды Хаттама №1 «12» қыркүйек 2013 ж. Төрайымы __________ К.А. Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №1 «18» қыркүйек 2013 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы ________ Г.К.Искакова МАЗМҰНЫ |Жалпы жағдайлар | | |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың | | |бөлінуі | | |Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар | | |Курс форматы | | |Курс саясаты | | |Бағаларды қоюдағы саясат | | |Әдебиеттер | | | | | 1. Жалпы жағдайлар 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні – Бекқасымова Данар Талғатқызы, аға оқытушы Кафедра – Информатика Байланыс жүйелері –№3 оқу корпусы, кабинет 102 б Пәннің өтілу орны – кесте бойынша Пән атауы – Информатиканы оқыту әдістемесі Кредит саны -2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Оқу әдістемелік кешенде келешекте информатика пәнін 1-ден 11 (12) –сыныптардың оқитыны ескеріліп информатикаға оқытудың теориясы мен әдістемесі көрсетілген, сонымен қатар мектеп информатика курсы бойынша білім мазмұнының ерекшеліктері бейнеленген. Онда әлемнің жүйелі-ақпараттық картинасына сәйкес көзқарасты қалыптастыру көрсетілген, алгоритмдеуге және программалауға оқытудың әдістері мен тәсілдері жазылған, ЭЕМ қолданушының дағдысын қалыптастыру әдісі жазылған. 1.3 Пәннің мақсаты • Жоғары ғылыми-әдістемелік тұрғыдан сабақтар өткізе алатын; • мектепте информатика бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыра алатын; • оқыту үрдісінде компьютерді қолданғысы келетін басқа пән мұғалімдеріне көмек көрсете білетін әдістемелік тұрғыдан сауатты информатика пәнінің мұғалімін даярлау курстың негізгі мақсаты болып табылады. 1.4 Пән міндеті • информатикадан сабақтарды әдістемелік тұрғыдан сауатты ұйымдастыратын және өткізетін болашақ информатика мұғалімін даярлау; • осы уақытқа дейін жинақталған информатиканы оқытудағы әдістер және тәсілдермен студенттерді таныстыру; • информатика бойынша сыныптан тыс жұмыстарды жүргізудің әртүрлі формаларын оқыту; • информатика курсына жыл сайын өзгерістер енгізіліп отыратындықтан, болашақ информатика мұғалімдерінің курсты сауатты оқытуға қажетті шығармашылық қабілеттерін дамыту. 1.5 Пәнді оқып, аяқтаған студенттердің Білуі және орындай алу керек: • жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастырудағы информатиканың орнын түсіну; • информатикаға оқытудың негізгі концепцияларын, сонымен қатар олардың негізгізінде құрылған бағдарламалар мен оқулықтарды білу; • мектеп информатикасын әртүрлі деңгейде оқытудың мазмұнды және әдістемелік аспектілерін білу; • курстың программалық жабдықтарын қолдана және олардың мақсатқа сәйкестілігін әдістемелік бағалай білу; • информатикадан сабақты ұйымдастырудағы, жоспарлаудағы және жабдықтаудағы мұғалімнің жұмысының мазмұнын білу. 1.6. Пән пререквизиттары: 1.6.1. Информатика 1.6.2. Алгоритмдер және деректер құрылымы 1.7. Пән постреквизиттары: жоқ 2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі 1 кесте |Тақырып аты |Сағат саны |Әдебиеттер| | |Дәріс |ПРАК |СОӨЖ |СӨЖ | | |Мектеп курсының мазмұны |1 | | | |Қараңыз | | | | | | |6.1.2- | | | | | | |6.1.4 | |Қазіргі заманғы мектеп информатика |1 | | | |Қараңыз | |курсының философиялық аспектілері | | | | |6.1.1- | | | | | | |6.1.10 | |Төменгі сыныптар үшін пропедевтикалық |1 | | | | | |курс | | | | | | |Оқушылардың алгоритмдік ойлауын дамыту |4 | | | | | |ЭЕМ қолданушы дағдысын қалыптастыру |4 | | | | | |Глобальды желіде сабақтарды ұйымдастыру|3 | | | | | |әдістері | | | | | | |Компьютерлік білім | | | |3 | Қараңыз | | | | | | |6.1.1- | | | | | | |6.1.4 | |Информатикаға оқытудың техникалық | | | |3 | | |жабдықтары | | | | | | |Оқытуды ұйымдастыру формаларының жүйесі| | | |3 | | |ҚПЖ дайындау әдістемесі | | | |3 | | |Информатиканың программалық жабдықтары | | | |3 | | |Басқа пәндерді оқуда ЭЕМ қолдану | | | |3 | | |Курсты оқудағы ақпараттық жабдықтар | | | |3 | | |Программалық жабдықты меңгеру | | | |3 |Қараңыз | |әдістемесі | | | | |6.1.1- | | | | | | |6.1.4 | |Алгоритмдеу және пргограммалау | | | |3 | | |негіздерін оқыту әдістемесі | | | | | | |Оқу модельдеуі және компьютерлендіру | | | |3 | | |Бағдарламалар, жоспарлар, оқулықтар, | |2 | | |Қараңыз | |оқу құралдары – олардың құрылымы мен | | | | |6.1.5-6.1.| |мазмұны. | | | | |7 | |Есептеу техникасының кабинеті | |1 | | |Қараңыз | | | | | | |6.1.1- | | | | | | |6.1.4 | |Информатиканың программалық жабдықтары.| |2 | | | | |Мектеп ДЭЕМ-і үшін негізгі тілдерге | | | | | | |шолу | | | | | | |Сабақ және оның құрылымы | |1 | | | | |Оқытудың дәстүрлі әдістері. | |1 | | | | |Сабақта білім тексерудің формалары мен | |2 | | | | |әдістері | | | | | | |Алгоритмдік ойдлауды қалыптастыру | |2 | | | | |Ашық программалар әдісі | |1 | | | | |Оқытуды ұйымдастыру формаларының жүйесі| |1 | | | | |Информатикадан сыныптан тыс жұмыстар | |2 | | | | |Информатика пәнінен оқу жылының 3-ші | | |7 | |Қараңыз | |тоқсанға арналған оқу – тәрбие | | | | |6.1.5-6.1.| |жұмысының календарлық жоспарын таблица | | | | |7 | |бойынша құру. | | | | | | |Мектептік ДЭЕМ үшін негізгі тілдердің | | |8 | | | |көрінісі. | | | | | | |Информатиканы оқыту процессіндегі оқу | | |7 | |Қараңыз | |рөлдік ойындарының орны және рөлі. | | | | |6.1.1-6.1.| | | | | | |10 | |Информатика сабағында конспектінің | | |7 | | | |құрылуы. | | | | | | |Информатика сабағында көрнекті | | |8 | | | |құралдарды (плакаттар, кино оқулығы | | | | | | |және теледидар, мультимедия, электронды| | | | | | |тақта) қолдану. | | | | | | |Сабақта білім тексеру түрлері мен | | |8 | | | |әдістері. | | | | | | |Барлығы |15 |15 |45 | | |2 –ші аттестация | |300 | Кесте3 - Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы |Әріп |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға | |жүйесі |эквиваленті | | | |бойынша | | | | |баға | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 6. Әдебиеттер 6.1 Негізгі әдебиеттер 1. Софронова Н.В. «Теория и методика обучения информатике», Москва «Высшая школа», 2004 г. 2. Халықова К.З. Информатиканы оқыту әдістемесі. Алматы, 2000 ж. 3. Бочкин А.И. Методика преподавания информатики: Учеб.пособие.- Мн.: Выш.шк., 1998. 4. Лапчик М.П. , Семакин И.Г., Хеннер. Методика преподавания информатики: учебное пособие для студ.педвузов – М.: Издательский центр «Академия», 2001. 5. Ермеков Н.Т., Стифуна Н.Ф. Информатика 7 сынып: Оқулық. Алматы, «Атамұра», 2003 ж. 6. Ермеков Н.Т., Стифуна Н.Ф. Информатика 8 сынып: оқулық. Алматы, «Атамұра», 2004 ж. 7. Бурибаев Б., Нақысбеков Б., Мадьярова Г. Информатика және есептеуіш техника негіздері 9 сынып: Оқулық. Алматы, «Мектеп», 2005 ж. 8. Ермеков Н., Кузина Е., Крепп Л., Пилипенко С. Информатика 7 сынып: Дидактикалық материалдар. Практикум. Алматы, «Атамұра», 2003 ж. 9. Ермеков Н. Және басқалар. Информатика 8 сынып: Дидактикалық материалдар. Практикум. Алматы, «Атамұра», 2004 ж. 10. Б.Бурибаев, Р.Дузбаева, А.Махметова, Информатика және есептеуіш техника негіздері 9 сынып, Есептер және жаттығулар жинағы, Алматы «Мектеп», 2005 6.2 Қосымша әдебиеттер: 1. Е. Бидайбеков, Е. Медеуов, А. Ниязбаев. Информатика бастамалары (алгоритмдеу). Алматы, 1990ж. 2. Балапанов Е.К., Бөрібаев Б. Информатикадан 30 сабақ, Алматы, 1999 ж. 3. Могилев А.В., Пак Н.И., Хеннер Е.К. Информатика: уч.пособие. –М.:изд.центр «Академия», 2000ж., 45-52 беттер. 4. Симонович С., Евсеев Г.Практическая информатика: Инфорком- Пресс, 1998г. 5. Макарова Н.В. Информатика. Практикум. Москва, 1998 г. 6. Семакина И., Хеннер Е. Задачник практикум. 1,2 том. Москва, 1999 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz