Файл қосу

Пән атауы - Информатиканы оқыту әдістемесі




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                           |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|                             |              |                                  |
|3 деңгейдегі СМК құжаты      |ПОӘК          |ПОӘК                              |
|                             |              |042-39.1.141/02-2013              |
|ПОӘК                         |03.09.2013ж   |                                  |
|Студенттерге арналған        |№1 басылым    |                                  |
|«Информатиканы оқыту         |              |                                  |
|әдістемесі» пәні бойынша     |              |                                  |
|жұмыс бағдарламасы           |              |                                  |
















                      «ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ»
                        ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН


                5В060200 - «Информатика» мамандығына арналған




                СТУДЕНТТЕРГЕ АРАНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ












































                                    Семей
                                    2013.

                                  Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:___________ «28» тамыз 2013ж.  «Информатика»  кафедрасының   аға
оқытушысы Бекқасымова Д.Т.



2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды
      Хаттама № 1  “11” қыркүйек 2013 ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова

2.2. Физика – математика факультетінің оқу-әдістемелік Бюросы отырысында
талқыланды


      Хаттама  №1  «12»  қыркүйек 2013 ж.

      Төрайымы __________ К.А. Батырова

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №1 «18» қыркүйек  2013 ж.


         Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы ________ Г.К.Искакова













                                   МАЗМҰНЫ

|Жалпы жағдайлар                                          |       |
|Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың       |       |
|бөлінуі                                                  |       |
|Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар                |       |
|Курс форматы                                             |       |
|Курс саясаты                                             |       |
|Бағаларды қоюдағы саясат                                 |       |
|Әдебиеттер                                               |       |
|                                                         |       |



                             1. Жалпы жағдайлар
1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
        Оқытушының аты-жөні – Бекқасымова Данар Талғатқызы, аға оқытушы
        Кафедра – Информатика
        Байланыс жүйелері –№3 оқу корпусы, кабинет 102 б
        Пәннің өтілу орны – кесте бойынша
        Пән атауы – Информатиканы оқыту әдістемесі
        Кредит саны -2
    1.2  Пәннің қысқаша мазмұны
   Оқу  әдістемелік  кешенде  келешекте  информатика  пәнін  1-ден  11  (12)
–сыныптардың  оқитыны   ескеріліп  информатикаға   оқытудың   теориясы   мен
әдістемесі көрсетілген, сонымен  қатар   мектеп  информатика  курсы  бойынша
білім мазмұнының ерекшеліктері бейнеленген. Онда  әлемнің  жүйелі-ақпараттық
картинасына сәйкес көзқарасты қалыптастыру көрсетілген,  алгоритмдеуге  және
программалауға оқытудың әдістері мен тәсілдері  жазылған,  ЭЕМ  қолданушының
дағдысын қалыптастыру әдісі жазылған.


    1.3 Пәннің мақсаты
    • Жоғары ғылыми-әдістемелік тұрғыдан сабақтар өткізе алатын;
    • мектепте  информатика  бойынша  сыныптан  тыс  жұмыстарды  ұйымдастыра
      алатын;
    • оқыту үрдісінде компьютерді қолданғысы келетін басқа пән мұғалімдеріне
      көмек көрсете білетін әдістемелік тұрғыдан сауатты информатика пәнінің
      мұғалімін даярлау курстың негізгі мақсаты болып табылады.


   1.4 Пән міндеті
      •   информатикадан   сабақтарды    әдістемелік    тұрғыдан    сауатты
        ұйымдастыратын  және  өткізетін   болашақ   информатика   мұғалімін
        даярлау;
      • осы уақытқа дейін жинақталған информатиканы оқытудағы әдістер  және
        тәсілдермен студенттерді таныстыру;
      • информатика бойынша  сыныптан  тыс  жұмыстарды  жүргізудің  әртүрлі
        формаларын оқыту;
      • информатика курсына жыл сайын өзгерістер енгізіліп  отыратындықтан,
        болашақ информатика мұғалімдерінің курсты сауатты  оқытуға  қажетті
        шығармашылық қабілеттерін дамыту.


    1.5  Пәнді оқып, аяқтаған студенттердің
Білуі және орындай алу керек:
     • жан-жақты  дамыған  тұлғаны  қалыптастырудағы  информатиканың  орнын
       түсіну;
     • информатикаға оқытудың негізгі концепцияларын, сонымен қатар олардың
       негізгізінде құрылған бағдарламалар мен оқулықтарды білу;
     •  мектеп  информатикасын  әртүрлі  деңгейде  оқытудың  мазмұнды  және
       әдістемелік аспектілерін білу;
     • курстың программалық  жабдықтарын  қолдана   және  олардың  мақсатқа
       сәйкестілігін әдістемелік  бағалай білу;
     •  информатикадан    сабақты   ұйымдастырудағы,   жоспарлаудағы   және
       жабдықтаудағы мұғалімнің жұмысының мазмұнын білу.


    1.6. Пән  пререквизиттары:
    1.6.1. Информатика
    1.6.2. Алгоритмдер және деректер құрылымы
    1.7.  Пән постреквизиттары:
    жоқ


      2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі
                                                                     1 кесте
|Тақырып аты                            |Сағат саны                 |Әдебиеттер|
|                                       |Дәріс  |ПРАК  |СОӨЖ  |СӨЖ   |          |
|Мектеп курсының мазмұны                |1      |      |      |      |Қараңыз   |
|                                       |       |      |      |      |6.1.2-    |
|                                       |       |      |      |      |6.1.4     |
|Қазіргі заманғы мектеп  информатика    |1      |      |      |      |Қараңыз   |
|курсының философиялық аспектілері      |       |      |      |      |6.1.1-    |
|                                       |       |      |      |      |6.1.10    |
|Төменгі сыныптар үшін пропедевтикалық  |1      |      |      |      |          |
|курс                                   |       |      |      |      |          |
|Оқушылардың алгоритмдік ойлауын дамыту |4      |      |      |      |          |
|ЭЕМ қолданушы дағдысын қалыптастыру    |4      |      |      |      |          |
|Глобальды желіде сабақтарды ұйымдастыру|3      |      |      |      |          |
|әдістері                               |       |      |      |      |          |
|Компьютерлік білім                     |       |      |      |3     | Қараңыз  |
|                                       |       |      |      |      |6.1.1-    |
|                                       |       |      |      |      |6.1.4     |
|Информатикаға оқытудың техникалық      |       |      |      |3     |          |
|жабдықтары                             |       |      |      |      |          |
|Оқытуды ұйымдастыру формаларының жүйесі|       |      |      |3     |          |
|ҚПЖ дайындау әдістемесі                |       |      |      |3     |          |
|Информатиканың программалық жабдықтары |       |      |      |3     |          |
|Басқа пәндерді оқуда ЭЕМ қолдану       |       |      |      |3     |          |
|Курсты оқудағы ақпараттық жабдықтар    |       |      |      |3     |          |
|Программалық жабдықты меңгеру          |       |      |      |3     |Қараңыз   |
|әдістемесі                             |       |      |      |      |6.1.1-    |
|                                       |       |      |      |      |6.1.4     |
|Алгоритмдеу және пргограммалау         |       |      |      |3     |          |
|негіздерін оқыту әдістемесі            |       |      |      |      |          |
|Оқу модельдеуі және компьютерлендіру   |       |      |      |3     |          |
|Бағдарламалар, жоспарлар, оқулықтар,   |       |2     |      |      |Қараңыз   |
|оқу құралдары – олардың құрылымы мен   |       |      |      |      |6.1.5-6.1.|
|мазмұны.                               |       |      |      |      |7         |
|Есептеу техникасының кабинеті          |       |1     |      |      |Қараңыз   |
|                                       |       |      |      |      |6.1.1-    |
|                                       |       |      |      |      |6.1.4     |
|Информатиканың программалық жабдықтары.|       |2     |      |      |          |
|Мектеп ДЭЕМ-і үшін негізгі тілдерге    |       |      |      |      |          |
|шолу                                   |       |      |      |      |          |
|Сабақ және оның құрылымы               |       |1     |      |      |          |
|Оқытудың дәстүрлі әдістері.            |       |1     |      |      |          |
|Сабақта білім тексерудің формалары мен |       |2     |      |      |          |
|әдістері                               |       |      |      |      |          |
|Алгоритмдік ойдлауды қалыптастыру      |       |2     |      |      |          |
|Ашық программалар әдісі                |       |1     |      |      |          |
|Оқытуды ұйымдастыру формаларының жүйесі|       |1     |      |      |          |
|Информатикадан сыныптан тыс жұмыстар   |       |2     |      |      |          |
|Информатика пәнінен оқу жылының 3-ші   |       |      |7     |      |Қараңыз   |
|тоқсанға арналған оқу – тәрбие         |       |      |      |      |6.1.5-6.1.|
|жұмысының календарлық жоспарын таблица |       |      |      |      |7         |
|бойынша құру.                          |       |      |      |      |          |
|Мектептік ДЭЕМ үшін негізгі тілдердің  |       |      |8     |      |          |
|көрінісі.                              |       |      |      |      |          |
|Информатиканы оқыту процессіндегі оқу  |       |      |7     |      |Қараңыз   |
|рөлдік ойындарының орны және рөлі.     |       |      |      |      |6.1.1-6.1.|
|                                       |       |      |      |      |10        |
|Информатика сабағында конспектінің     |       |      |7     |      |          |
|құрылуы.                               |       |      |      |      |          |
|Информатика сабағында көрнекті         |       |      |8     |      |          |
|құралдарды (плакаттар, кино оқулығы    |       |      |      |      |          |
|және теледидар, мультимедия, электронды|       |      |      |      |          |
|тақта) қолдану.                        |       |      |      |      |          |
|Сабақта білім тексеру түрлері мен      |       |      |8     |      |          |
|әдістері.                              |       |      |      |      |          |
|Барлығы    |15                                                      |15   |45   |
|           |2 –ші аттестация                                        |     |300  |














Кесте3 -  Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен
шкаласы

|Әріп      |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға    |
|жүйесі    |эквиваленті       |                  |                          |
|бойынша   |                  |                  |                          |
|баға      |                  |                  |                          |
|А         |4,0               |95 – 100          |Өте жақсы                 |
|А–        |3,67              |90 – 94           |                          |
|В+        |3,33              |85 – 89           |                          |
|          |                  |                  |Жақсы                     |
|В         |3,0               |80 – 84           |                          |
|В–        |2,67              |75 – 79           |                          |
|С+        |2,33              |70 – 74           |                          |
|          |                  |                  |                          |
|          |                  |                  |Қанағаттанарлық           |
|С         |2,0               |65 – 69           |                          |
|С–        |1,67              |60 – 64           |                          |
|D+        |1.33              |55 – 59           |                          |
|D         |1,0               |50 – 54           |                          |
|F         |0                 |0 – 49            |қанағаттанарлықсыз        |
|I         |NA                |-                 |аяқталмаған               |
|P         |-                 |өтті              |Пәнді өтті                |




                                6. Әдебиеттер
   6.1 Негізгі әдебиеттер

     1. Софронова Н.В. «Теория и  методика  обучения  информатике»,  Москва
        «Высшая школа», 2004 г.
     2. Халықова К.З. Информатиканы оқыту әдістемесі. Алматы, 2000 ж.
     3. Бочкин А.И. Методика преподавания информатики: Учеб.пособие.-  Мн.:
        Выш.шк., 1998.
     4.  Лапчик  М.П.  ,  Семакин  И.Г.,  Хеннер.   Методика   преподавания
        информатики: учебное пособие для студ.педвузов –  М.:  Издательский
        центр «Академия», 2001.
     5. Ермеков Н.Т., Стифуна Н.Ф. Информатика 7  сынып:  Оқулық.   Алматы,
        «Атамұра», 2003 ж.
     6. Ермеков Н.Т., Стифуна Н.Ф. Информатика 8 сынып:  оқулық.    Алматы,
        «Атамұра», 2004 ж.
     7.  Бурибаев  Б.,  Нақысбеков  Б.,  Мадьярова  Г.   Информатика   және
        есептеуіш техника негіздері  9 сынып:  Оқулық.   Алматы,  «Мектеп»,
        2005 ж.
     8. Ермеков Н., Кузина Е., Крепп Л., Пилипенко С.  Информатика 7 сынып:
        Дидактикалық материалдар. Практикум. Алматы, «Атамұра», 2003 ж.
     9. Ермеков  Н.  Және  басқалар.   Информатика  8  сынып:  Дидактикалық
        материалдар. Практикум. Алматы, «Атамұра», 2004 ж.
    10. Б.Бурибаев, Р.Дузбаева,  А.Махметова,  Информатика  және  есептеуіш
        техника негіздері  9 сынып, Есептер және жаттығулар жинағы,  Алматы
        «Мектеп», 2005
   6.2 Қосымша әдебиеттер:
   1. Е. Бидайбеков, Е. Медеуов, А. Ниязбаев. Информатика бастамалары
      (алгоритмдеу). Алматы, 1990ж.
   2. Балапанов Е.К., Бөрібаев Б. Информатикадан 30 сабақ, Алматы, 1999 ж.
   3. Могилев А.В., Пак Н.И., Хеннер Е.К. Информатика: уч.пособие.
      –М.:изд.центр «Академия», 2000ж., 45-52 беттер.
   4. Симонович С., Евсеев Г.Практическая информатика: Инфорком- Пресс,
      1998г.
   5. Макарова Н.В. Информатика. Практикум. Москва, 1998 г.
   6. Семакина И., Хеннер Е. Задачник практикум. 1,2 том. Москва, 1999 г.














































































Пәндер