Файл қосу
Журналистиканың негізгі функциялары
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Қазіргі журналистиканың жанрлары мен пішіндері » пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ-2014 КІРІСПЕ 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы: ____________ « » 20__ж. Хибадуллина Айжан Сапаровна, «Журналистика және практикалық қазақ тілі» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының мәжілісінде Хаттама №1 « » . 20___ ж. Кафедра меңгерушісі ___________ Жұмағұлова Ә.М. 2.2 ЭҚжГҒ факультеттің оқу- әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама № ___ « » 20__ж. Төраға ___________ Тойкин С.Х. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама № ___ « » 20__ж. ОӘК төрайымы ___________ Искакова Г.К. 4 «____» __________20__ж. шыққан ПОӘК-нің № 2 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1.Жалпы ережелер 2.Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 3.Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4.Курс форматы 5.Курс саясаты 6.Бағалау саясаты 7.Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет: А.С. Хибадуллина аға оқытушы Кафедра:Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасы Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20; 913- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон : 44-29-30 Кафедрада болатын уақыты: Сабақ өтетін орын: 801 аудитория Кредит саны: 3 1.2. Пәннің қысқаша мазмұны «Қазіргі журналистиканың функциялары мен жанрлық пішіндері» пәні – журналистиканың қоғамдағы орны оның ұйымдастырылуы мен қызмет істеу тәсілдері туралы тиянақты ұғымдар. Осыған орай журналистиканың арналымы (предназначение) оның қоршаған ортамен, билік жүйесімен мәдениетпен және тұлғамен, өзара қарым-қатынасы қоғам дамуын ілгерілету жөніндегі міндеттері, редакция арна қызметкерлеріне қойылар талаптар тізбегі, журналистика қызметінің әсерлілігімен пәрменділігі, баспасөз бостандығы мен жауапкершілігі туралы мәселелер сөз етіледі. 1.3. Осы курстың мақсаты: Пәнді игеру барысында бакалавриат студенттері жаратылыс құбылыстарының, әлеуметтік теориялар мен бағдарламалардың өмірге енгізілуі әдістерінің қоғамды реформалаудың, әртүрлі топтық мүдделер тоғысуының, әлеуметтік және рухани өмір динамикасының, әлеуметтік ой-сана мәдениетінің баспасөз тәрбиесімен тығыз ұштасып жатқанын меңгереді. Осы мақсатта «Қазіргі журналистиканың жанрлары мен пішіндері» пәнін студенттерге оқытудағы мынадай мақсат қойылады: - Қазіргі ақпараттық кеңістікте қалыптасқан тенденцияларға баға беріп, теориялық жағынан байыптама жасау; - Қалыптасқан жанрлар жүйесінің өзіндік заңдылықтарын зерделеу; - Жекелеген жанрлардың өзіне тән эволюциясы мен ерекшеліктерін ажырата білу; - Әр жанрдың атқарар міндетін теория және практика жүзінде ұғыну; - Дәстүрлі жанрлар модельдерін толысу, даму процесінде көрсету; - Баспа өнімдерін рецензиялау және жарнамалау ісіне теория және практикалық істе үйрету. - Журналистердің кәсіби шеберлігін арттырып, өзіндік творчестволық шыңдалуға жеткізу. 1.4. Курстың негізгі міндеттері: Оқытылатын пәннің негізгі міндеттері-студенттерге әдіснамалық-танымдық бағыт-бағдар сілтеу. Олар теориялық ұғымдармен проблемаларды, журналистика өркендеуінің тенденциялары мен заңдылықтарын, өткен заман ойшылдары мен белгілі жезқалам шеберлері жинақтаған бай өнегені қазіргі жағдайға лайықтап қолдануды үйретеді.Соның арқасында олардың әрқайсысында кәсіби- дүниетанымдық ой-пікір қалыптасады. 1.5. Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білу керек: -Студенттердің әрқайсысында кәсіби-дүниетанымдық ой-пікір қалыптасады; - студенттер жаратылыс құбылыстарының; - әлеуметтік теориялар мен ағдарламалардың өмірге енгізілу әдістерінің; - қоғамды реформалаудың; - әртүрлі топтық мүдделер тоғысуының; - әлеуметтік және рухани өмір динамикасының; - әлеуметтік ой – сана мәдениетінің баспасөз тәжірибесімен тығыз ұштасып жатқанын меігереді; Теория мен практикада байланыс болмаса істің нәтижесіне нұқсан. Мерзімді баспасөз беттерінде жарияланған материалдарды талдай отырып, студенттер өз бетінше ізденіп, арнайытапсырма алады. Пәннің табиғатына сай материал жазуға пайдаланады. 1.6. Курстың пререквизиттері Журналистикаға кіріспе 1.7. Курстың постреквизиті: Телевизиялық журналистика Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі Этика, заңнама және БАҚ Радиожурналистика 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ Кесте - 2 |№ |Тақырып атауы |Сағат саны | |Р/С | | | | | | | | | | | | | | |ДС |СМ |ЛБ |БӨЖ |ОБӨЖ |Әдебиеттер | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Журналистиканың |1 |2 | |1,5 | |1,Б 3-25 | | |тарихи | | | | | |2,Б 5-17 | | |ажары,концепттері| | | | | |3,Б 286-320 | | |мен үлгілері | | | | | |6,Б 30-57 | | |Журналистика | | | | | | | | |құбылысының | | | | | | | | |тарихи | | | | | | | | |алғышарттары | | | | | | | |2 |Журналистиканың |1 |2 | |1,5 | |1,Б 25-36 | | |идеялық-теориялық| | | | | |2,Б 72-117 | | |тұжырымдамалары | | | | | | | |3 |Журналистика және|1 |2 | |1,5 | |1,Б 37-52 | | |журналистік жүйе | | | | | |2,Б 98-117 | | |үлгілері | | | | | |6,Б 58-95 | |4 |Қазіргі |1 |2 | |1,5 | |1,Б 53-56 | | |Журналистиканың | | | | | | | | |деонтологиясы | | | | | | | | |және құқықтық | | | | | | | | |негіздері | | | | | | | |5 |Журналистиканың |1 |2 | |1,5 | |2,Б. 273-287 | | |принциптері мен | | | | | | | | |ұстанымдары | | | | | | | |6 |Журналистикалық |1 |2 | |1,5 | |1,Б.56-61 | | |қызметті | | | | | |2,Б.88-120 | | |ұйымдастыру, | | | | | | | | |журналистика | | | | | | | | |функциялары | | | | | | | | |Журналистиканың | | | | | | | | |ақпараттық сипаты| | | | | | | |7 |Ақпарат |1 |2 | |1,5 | |1,Б.62-71 | | |құралдарының | | | | | |2,Б.98-117 | | |типологиясы мен | | | | | |4,Б.30-82 | | |жүйесі | | | | | | | |8 |Журналистиканың |1 |2 | |1,5 | |1,Б.71-75 | | |заманалы | | | | | |2,Б.142-153 | | |функциялары | | | | | |5,Б.141-172 | |9 |Журналистиканың |1 |2 | |1,5 | |1,Б.75-79 | | |инфроқұрылымы | | | | | |2,Б.44-71 | |10 |БАҚ аудиториясы |1 |2 | |1,5 | |1,Б.80-82 | | | | | | | | |2,Б.208-215 | |11 |Журналистиканың |1 |2 | |1,5 | |1,Б.82-84 | | |тәжірибелік алаңы| | | | | |2,Б.70-88 | | |Журналистиканың | | | | | | | | |әлеуметтік | | | | | | | | |кеңістіктегі рөлі| | | | | | | |12 |Журналистика |1 |2 | |1,5 | |1,Б.85-93 | | |қызметін | | | | | |2,Б.227-233 | | |үйлестіру | | | | | | | | |ілгерілету | | | | | | | | |мәселелері | | | | | | | |13 |Журналистика |1 |2 | |1,5 | |1,Б.93-109 | | |тәжірибесінің | | | | | |2,Б.237-243 | | |нәтижелілігі мен | | | | | | | | |әсерлілігі | | | | | | | |14 |Журналистиканың |1 |2 | |1,5 | |1,Б.110-113 | | |шығармашылық | | | | | |2,Б.252-266 | | |табиғаты | | | | | | | |15 |Жариялылық және |1 |2 | |1,5 | |1,Б.113-129 | | |баспасөз | | | | | |2,Б.252-266 | | |бостандығы ұғымы | | | | | | | |Барлығы |15 |30 | |24 | | | 2.1 БӨЖ тақырыптары: Журналистиканың тарихи алғышарттары Журналистиканың негізгі функциялары Журналистика және журналистік жүйе үлгілері Мақала – негізгі талдамалы жанр Журналистік зерттеу талдамалы журналистиканың негізгі түрі Талдамалы баспасөздегі журналистік шеберлік БАҚ-тағы мақалаларды талдап, талқылау Қазақстандық басылымдардағы корреспонденция жанры Журналистиканың шығармашылық табиғаты Журналистиканың теориялық тұжырымдамалары Газет пен журналдар талдамалы журналистиканың негізгі форматы Эпистолярлық жанр-публицистиканың түп негізі Зерттеудің эмпирикалық тәсілдері Талдау және талдамалы баспасөз Мақаланы талдау, функциясын анықтау Журналистік қызметтің түрлері Журналистиканың инфрақұрылымы Журналистиканың ақпараттық сипаты Ақпарат құралдарының типологиясы Журналистиканың принциптері мен ұстанымдары Журналистиканың әлеуметтік кеңістіктегі рөлі Журналистиканың шығармашылық табиғаты Жариялылық және баспасөз бостандығы ұғымы Қазіргі экрандық шындық 3. ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Студент «Қазіргі журналистиканың функциялары мен жанрлық пішіндері» пәнді игеру барысында бакалавриат студенттері жаратылңыс құбылыстарының, әлеуметтік теориялар мен бағдарламаның өмірге енгізу әдістерінің қоғамды реформалаудың, әр түрлі топтық мүделер туғызуының әлеуметтік және рухани өмір динамикасының әлеуметтік ой сана мәдениетінің баспасөз тәжірбиесінің тығыз ұштасып жатқанын менгереди. Оқылатын пәннің негізгі міндеті – студенттерге әдіснамалық танымдық бағыт бағдар сілтеу. Олар теориялық ұғымдар мен проблемаларды журналистика оркендеуінің тенденциялары мен заңдылықтарынын өткен заман ойшылдарымен белгілі жез қалам шеберлері жинақтаған бай өнегені қазіргі жағдайға лайықты қолдануды үйретеді. Сонын арқасында олардың әр қайсысында кәсіби-дүние танымдық ой пікір қалыптасады. 4. КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртурли тапсырмаларды орындау кіреді. Әр бір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек. (Негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаұұа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттін міндетті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлар мен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістін материалын топтағы басқа студенттен алу керек. Оқытушы материалды бірде бір студенткедәрістін бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты – журналистика ғылымының бітім болмысын, жанрлық ерекшеліктерін зерттеу. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады : - Курстын методологиясы және зерттеу әдістері - Журналистика функциялары мен жанрлық пішіндерін және оның ерекшеліктері туралы Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғанын жеке танымдық қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке шығармашылық ойлау процесі болып табылады. Өзімдік жағынан ол келешек маманын шығармашылығы үшін жаңа білімінін ашылуына қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттін максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5. КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбәр тапсырма мен аралық және қорытынды бақылаудан алынған баға және емтимхан бағаларынын қорытындысы бойынша орташа есептеледі.Барлық тапсармаларды корсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханга 7 кун қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханга кіргізбейді. Жұмысты кеш тапсырсаныз қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханга келмесеніз орынды себеп болса бұрынғы орындалған жұмыстарыныз есепке алынады, орынсыз себеп болса тапсырманы орындауыныз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды менгеру денгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаныз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау) Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылганға тенгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6. БАҒАЛАУ САЯСАТЫ |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 7-апта аралығында |30 | | | |дәріске қатысу | | | |1 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |2 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |3 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |4 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |5 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |6 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |7 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | | |Межелік бақылау |74 | | | |1-7 апта аралығындағы оқу |300 | | | |нәтижесі бойынша қорытынды | | | | |ұпай | | | | |8-15 апта аралығында дәріске |30 | | | |қатысу | | | |8 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |9 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |10 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |11 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |12 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |13 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |14 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |15 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | | |Межелік бақылау |62 | | |8-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі |300 | | |бойынша қорытынды ұпай | | | |Емтихан бойынша қорытынды ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды |1000 | | |ұпай | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Қамзин К. Журналистика негіздері. Оқу құралы.-Алматы:Қазақ университеті,2012-142б 8.1.2 Прохоров Е:П Введение в теорию журналистики.-М РИП-холдинг,2000-308 стр. 8.1.3 Қазақ журналистикасы 3 томдық 1- том Қазақ баспасөзі/Жалпы ред.басқ Н.Омашев-Алматы Таймас 2008-350 б. 8.1.4 Қазақ журналистикасы 3 томдық. 2-том Қазақ теледидары/Жалпы ред.басқ. Н.Омашев – Алматы – Таймас,2008-352б. 8.1.5 Қазақ журналистикасы 3 томдық. 2- том Қазақ радиосы /Жалпы ред. Н.Омашев-Алматы Таймас 2008-352б. 8.1.6 Омашев.Н Радиожурналистиканың теориясы мен тәжірибесі.Оқулық.- Астана,2009-257б. 8.1.7 Бакшин В.В Основы журналистики-м Флинта Наука 2009. 8.1.8 Короконосенко С.Г Основы журналистики – М Аспект Пресс, 2002. 8.1.9 Ахмадулина Е.В Основы теории журналистики-Ростов н/Д Феникс,2009 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Абай.Қара сөз.Поэмалар.-Алматы Ел,1993 8.2.2 Алимжанов А.Т Собр.соч.в. 3 т.т 3 –Алматы: Жазушы,1990 8.2.3 Әуезов М.О Таңдамалы.Избранное.-Алматы: Қазақ энциклопедиясы,1997 8.2.4 Байтұрсынов А Ақ жол.-Алматы.Жалын,1991 8.2.5 Қамзин Қ. Ұлттық өлшем-ұлттық мүдде, кемел ой.Журналистика мектебі: кешегісі, бүгінгісі,келешегі // Түркістан, 2011 жыл 7 сәуір. 8.2.6 Қамзин Қ. Журналистика – қолы ұзындар мен шекпенділердің даяшысы емес// Қазақстан-ZAMAN, 29 желтоқсан 2011. 8.2.7 Қамзин.Қ Мен ұлттық журналистикаға қызмет етемін // abai.kz 29 желтоқсан 2011 жыл 8.2.8 Омашұлы, Н. Ұзынқұлақтан қазақ радиосына дейін/ Н.Омашұлы – Алматы: Санат,2007 -319б. 8.2.9 Майлықұтова, М.Ж Әліпби тақырыбының қазақ баспасөзінде жазылу мәселелері: Филология ғылымда.канд....дис.автореф./М.Ж Майлықұтова; Қазақ ұлттық ун-ті. Алматы 2008-29б. 8.2.10 Қазақстан журналистерінің тәжірибесінен: Тәжірибелік нұсқаулық- Алматы, 2008-435б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz