Файл қосу
Сандық микросұлбалар
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI ШӘКӘРIМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI | | |3-деңгейлi АӘК құжаты |ОӘК | | | | |ОӘК | | | |042-14-02-03.1.20.131/2-2| | | |008 | |« Микроэлектроника» пәнiнiң | | | |оқу жұмыс бағдарламасы |Басылым №2 | | |студентүшін |01.09.2009ж | | «МИКРОЛЕКТРОНИКА» ПӘНIНIҢ ОҚУ-ӘДIСТЕМЕЛIК КЕШЕНI «050704» – «Есептеуіш техника және программалық қамсыздандыру» мамандығы бойынша ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2009 1.ҚҰРАСТЫРҒАН Оспанов Е.А. «Автоматтандыру және бесқару» кафедрасының Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің аға оқытушысы «___» ______2009ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Автоматтандыру және басқару» кафедрасының мәсілісінде «___» __________ 2009ж., хаттама №____. Кафедра меңгерушісі ____________Золотов А.Д. 2.2. АКТИ кеңесінің мәжілісінде «___» __________ 2009ж., хаттама №____. Төрағасы ______________ 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде баспаға шығаруға рұқсат етілді «___» __________ 2009ж., хаттама №____. ОӘК төрағасы, бірінші проректор______________ А.А.Молдажанова мазмұны |1 |Жалпы мағлұматтар |4 | | |............................................................| | | |.......... | | |2 |Пәнді менгеру бойынша оқу-әдістемелік |6 | | |нұсқаулар.................... | | |3 |Курс форматы және |6 | | |саясаты.....................................................| | | |...... | | |4 |Баға қою саясаты |6 | | |............................................................| | | |.................. | | |5 |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды | | | |бөлу........................................................|8 | | |....................................... | | |6 |ОБСӨЖ және СӨЖ |9 | | |мазмұны.....................................................| | | |... | | |7 |Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі |11 | | |..................... | | |8 |Әдебиет тізімі |12 | 1 Жалпы мағлұматтар 1.1 Пән және оқытушы туралы жалпы мағлұматтар Оспанов Ербол Аманагазович, аға оқытушы Кафедра «Автоматтандыру және басқару» Қосымша ақпарат: тел. 35-84-38; Оқу корпусы № 1; кабинет № 710 Сабақтың өту орны - аудитория № ___ Берілген пәннің несие саны – 2 1.2 Жұмыс оқу жоспарының көшірмесі (кесте 1): Кесте 1 – Оқу жоспарының көшірмесі |Курс |Семестр |Несиелер |Дәріс | | | | |сағ. | |A |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |A- |3,67 | 90-94 | | |B+ |3,33 | 85-89 |Жақсы | |B |3,0 | 80-84 | | |B- |2,67 | 75-79 | | |C+ |2,33 | 70-74 |Қанағаттанарлық | |C |2,0 | 65-69 | | |C- |1,67 | 60-64 | | |D+ |1,33 | 55-59 | | |D |1,0 | 50-54 | | |F |0 | 0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA | - |Аяқталмаған | |P |- | өтті |Пәнді өтті | 5 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 4– Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу. |Тақырыптың аты|Мазмұны |Сағат саны | | | |ДС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Сандық |Кіріспе. Аналогты микросұлбалар. |1 | | |1 | |интегралдық |Сандық микросұлбалар. | | | | | |микросұлбаның |Комбинационды және сатылы сандық | | | | | |негізгі |микросұлбалар Сандық | | | | | |параметрлері |микросұлбаның белгіленуі. | | | | | |және шарты | | | | | | |жүйенің | | | | | | |белгіленуі. | | | | | | |Логикалық |Ақиқат кестесі. Ақиқат кестесі |2 | | |2 | |функциялар |бойынша логикалық теңдік құру. | | | | | |және олардың |Буль алгебрасының заңы. Қарапайым| | | | | |түрленуі. |логикалық элементтер.Логикалық | | | | | | |функцияларды.минимизациялау | | | | | | |әдістері. | | | | | |Electronics |Electronics Workbench программа | |2 | |1 | |Workbench |пакетімен танысу. Electronics | | | | | |программа |Workbench аспаптарымен танысу. | | | | | |пакетімен |Сұлбаларды модельдеу. | | | | | |танысу. | | | | | | |Дешифраторлар |Дешифраторжәне мультиплексордың |1 | | |2 | |және |жұмыс істеу принципі. | | | | | |мультиплексорл| | | | | | |ар. | | | | | | |Екiлiк |Екілік сумматор жұмысы және |1 | | |2 | |сумматорлар |сандық компаратор жұмысы. | | | | | |және цифрлық | | | | | | |компараторлар.| | | | | | |Логикалық |Логикалық сұлбаларды зерттеу. | |2 | |2 | |сұлбаны және |Логикалық функцияларды логикалық | | | | | |функциясын |элементтер көмегімен | | | | | |зерттеу. |реализациялау.. | | | | | |Триггерлік |RS-триггер, D-триггер, T-триггер,|2 | | |2 | |құрылғы. |JK-триггер жұмысы. | | | | | |Дешифраторлард|Дешифратордың жұмыс істеу | |2 | |2 | |ы зерттеу |принципімен танысу. Дешифратор | | | | | | |жұмысына басқарушы дабылдарды | | | | | | |зерттеу. Дешифратор негізіндегі | | | | | | |функционалды модульдерді зерттеу | | | | | | |және жүзеге асыру. | | | | | |Есте сақтау |Есте сақтау регистрi жұмысы. |1 | | |2 | |регистрi. | | | | | | |Санауыштар, |Санауыштар, импульc таратқыштар, |2 | | |2 | |импульc |жиiлiк бөлгiшi жұмысы. | | | | | |таратқыштар, | | | | | | |жиiлiк бөлгiш | | | | | | |Мультиплексорл|Мультиплексордің жұмыс істеу | |2 | |2 | |арды зерттеу |принципімен танысу. Мультиплексор| | | | | | |жұмысына басқарушы дабылдарды | | | | | | |зерттеу.Мультиплексор негізіндегі| | | | | | |функционалды модульдерді зерттеу | | | | | | |және жүзеге асыру. | | | | | |Есте сақтау |Есте сақтау құрылғысының |1 | | |2 | |құрылғылары |тағайындалуы ,негізгі | | | | | | |параметрлері,классификациясы. | | | | | | |Оперативті есте сақтау | | | | | | |құрылғысы.Тұрақты есте сақтау | | | | | | |құрылғысы, код түрлендіргіштері. | | | | | |p-n-ауысудың |p-n-ауысудың қасиетi. |2 | | |2 | |түзiлуi және |Вольт-амперлік сипаттамасы. | | | | | |қасиетi. | | | | | | |Триггерларды |Синхронды және асинхронды | |3 | |2 | |зерттеу. |триггерлердің жұмыс алгоритмі мен| | | | | | |құрылымын меңгеру.Триггерлердің | | | | | | |негізгі типтерінің қозу және өту | | | | | | |функцияларын зерттеу. | | | | | |Жартылайөткізг|Жартылайөткізгішті аспаптар |2 | | |2 | |ішті аспаптар.|түрлері және сипаттамалары. | | | | | |Санауыштарды |Екілік санауыштардың жұмыс | |3 | |2 | |зерттеу. |алгоритмі мен құрылымын меңгеру. | | | | | |Қортындылау |Тапсырлылмаған жұмыстарды | |1 | | | | |қабылдау. | | | | | |Қарапайым |Сұлбаларды логикалық элементтерде| | |3 | | |логикалық |зерттеу және синтездеу. | | | | | |сұлбаларды |Сұлбаларды логикалық элементтерде| | | | | |зерттеу және |есептеу және жобалау.Карно | | | | | |синтез. |картасының көмегімен | | | | | | |минимизациялау. | | | | | |Дешифратор |Дешифратор негізіндегі сұлбаларды| | |3 | | |негізіндегі |құру және жобалау. | | | | | |сұлбаларды | | | | | | |жобалау | | | | | | |Мультиплексор |Мультиплексор негізіндегі | | |4 | | |негізіндегі |сұлбаларды құру және жобалау. | | | | | |сұлбаларды | | | | | | |жобалау. | | | | | | |Тригерлер және|Санауыштар және триггерлер | | |4 | | |санауыштар |негізіндегі сұлбаларды құру және | | | | | |негізінде |жобалау. | | | | | |жобалау | | | | | | |сұлбасы. | | | | | | |Жартылай |Диод параметрін зерттеу. | | |4 | | |өткiзгiшті |Вольт-амперлік сипаттамасын құру.| | | | | |диодты зерттеу| | | | | | |Сабилитронды |Стабилитрон параметрін | | |4 | | |зерттеу |практикалық анықтау. | | | | | |Өрісті |Классификация және шартты | | |4 | | |транзисторлар.|белгіленулер. Жұмыс істеу | | | | | | |принциптері мен вольт-амперлік | | | | | | |сипаттаамалары. Өрісті | | | | | | |транзисторлардың негізгі | | | | | | |параметрлері. | | | | | |Биполярлы |Биполярлы транзистордың | | |4 | | |транзисторлар |сипаттамасын алу. Кіріс және | | | | | | |шығыс сипаттамаларын құру. | | | | | | |Семестр бойынша барлығы |15 |15 |30 |30 | 6 ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны Кесте 5 . ОБСӨЖ және СӨЖ жоспарлары |ОБСӨЖ |СӨЖ | |аудиторияляқ |аудиторияляқ | | |1 |2 |3 | |Қарапайым логикалық |Нұсқа бойынша екі есепті|Теориялық материалдарды | |сұлбаларды зерттеу және |шығару (есеп беру) |оқу және зертханалық | |синтез. | |сабақтарға дайындық, | | | |оқытушы материалдары | | | |бойынша кейбір | | | |материалдарды өз бетімен| | | |оқу.Зертханалық сабақ | | | |бойынша есеп беру. | |Дешифратор негізінде |Нұсқа бойынша есепті |Теориялық материалдарды | |жобалау сұлбасы. |шығару (есеп беру) |оқу және зертханалық | | | |сабақтарға дайындық, | | | |оқытушы материалдары | | | |бойынша кейбір | | | |материалдарды өз бетімен| | | |оқу.Зертханалық сабақ | | | |бойынша есеп беру | |Мультиплексор негізінде |Нұсқа бойынша есепті |Теориялық материалдарды | |жобалау сұлбасы. |шығару (есеп беру) |оқу және зертханалық | | | |сабақтарға дайындық, | | | |оқытушы материалдары | | | |бойынша кейбір | | | |материалдарды өз бетімен| | | |оқу.Зертханалық сабақ | | | |бойынша есеп беру | |Тригерлер және |Нұсқа бойынша есепті |Теориялық материалдарды | |санауыштар негізінде |шығару (есеп беру) |оқу және зертханалық | |жобалау сұлбасы | |сабақтарға дайындық, | | | |оқытушы материалдары | | | |бойынша кейбір | | | |материалдарды өз бетімен| | | |оқу.Зертханалық сабақ | | | |бойынша есеп беру | |Жартылай өткізгіштік |Жартылай өткізгіштік |Теориялық материалдарды | |диодты есептеу. |диод параметрлерін |оқу және зертханалық | | |практикалық анықтау |сабақтарға дайындық, | | |(есеп беру) |оқытушы материалдары | | | |бойынша кейбір | | | |материалдарды өз бетімен| | | |оқу.Зертханалық сабақ | | | |бойынша есеп беру | |Стабилитронды зерттеу. |Стабилитрон |Теориялық материалдарды | | |параметрлерін |оқу және зертханалық | | |практикалық анықтау |сабақтарға дайындық, | | | |оқытушы материалдары | | | |бойынша кейбір | | | |материалдарды өз бетімен| | | |оқу.Зертханалық сабақ | | | |бойынша есеп беру | |Орісті транзисторлар. |Классификация және |Теориялық материалдарды | | |шартты белгіленулер. |оқу және зертханалық | | |Жұмыс істеу принциптері |сабақтарға дайындық, | | |мен вольт-амперлік |оқытушы материалдары | | |сипаттаамалары. Өрісті |бойынша кейбір | | |транзисторлардың негізгі|материалдарды өз бетімен| | |параметрлері. |оқу.Зертханалық сабақ | | | |бойынша есеп беру | |Биполярлы транзисторлар.|Биполярлы транзистордың |Теориялық материалдарды | | |сипаттамасын алу Жұмыс |оқу және зертханалық | | |істеу принциптері мен |сабақтарға дайындық, | | |вольт-амперлік |оқытушы материалдары | | |сипаттаамалары. |бойынша кейбір | | | |материалдарды өз бетімен| | | |оқу.Зертханалық сабақ | | | |бойынша есеп беру | 7 «ҚОЛДАНБАЛЫ ЭЛЕКТРОНИКА» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК ГРАФИГІ Кесте 6– Оқу процесінің күнтізбелік жоспары |Апталар |1 | 8. ӘДЕБИЕТ 8.1. Негізгі әдебиет. 8.1.1. Основы промышленной электроники: Учеб. для неэлектротехн. спец. вузов/ под редакцией В. Г. Герасимова – М.: Высш. шк., 1986. – 336с., ил. 8.1.2. Цифровые и микропроцессорные устройства: Учебное пособие. – Томск: Томский государственный университет систем управления и радиоэлектроники, 1998. – 164 с. 8.2. Қосымша әдебиет. 8.2.1. Электронная программа “Мастерская радиолюбителя”. 8.2.2. Терехов В. А «Задачник по электронным приборам»: Учеб. пособие для вузов. - 2-е изд., переработ. и доп. - М.: Энергоатомиздат, 1983. - 280с., ил. 8.2.3. Гусев В. Г., Гусев Ю. М. «Электроника»: Учеб. Пособие для вузов. - М.: Высш. Школа, 1982. - 495с., ил. 8.2.4. Забродин Ю. С. «Промышленная электроника»: Учебник для вузов - М.: Высш. Школа, 1982 - 496 с., ил.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz