Файл қосу
Сандық микросұлбалар
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI
ШӘКӘРIМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI | |
|3-деңгейлi АӘК құжаты |ОӘК | |
| | |ОӘК |
| | |042-14-02-03.1.20.131/2-2|
| | |008 |
|« Микроэлектроника» пәнiнiң | | |
|оқу жұмыс бағдарламасы |Басылым №2 | |
|студентүшін |01.09.2009ж | |
«МИКРОЛЕКТРОНИКА»
ПӘНIНIҢ ОҚУ-ӘДIСТЕМЕЛIК КЕШЕНI
«050704» – «Есептеуіш техника және программалық қамсыздандыру» мамандығы
бойынша
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН
ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2009
1.ҚҰРАСТЫРҒАН
Оспанов Е.А. «Автоматтандыру және бесқару» кафедрасының Шәкәрім атындағы
Семей мемлекеттік университетінің аға оқытушысы
«___» ______2009ж.
2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Автоматтандыру және
басқару» кафедрасының мәсілісінде
«___» __________ 2009ж., хаттама №____.
Кафедра меңгерушісі ____________Золотов А.Д.
2.2. АКТИ кеңесінің мәжілісінде
«___» __________ 2009ж., хаттама №____.
Төрағасы ______________
3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде баспаға шығаруға
рұқсат етілді
«___» __________ 2009ж., хаттама №____.
ОӘК төрағасы, бірінші проректор______________ А.А.Молдажанова
мазмұны
|1 |Жалпы мағлұматтар |4 |
| |............................................................| |
| |.......... | |
|2 |Пәнді менгеру бойынша оқу-әдістемелік |6 |
| |нұсқаулар.................... | |
|3 |Курс форматы және |6 |
| |саясаты.....................................................| |
| |...... | |
|4 |Баға қою саясаты |6 |
| |............................................................| |
| |.................. | |
|5 |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды | |
| |бөлу........................................................|8 |
| |....................................... | |
|6 |ОБСӨЖ және СӨЖ |9 |
| |мазмұны.....................................................| |
| |... | |
|7 |Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі |11 |
| |..................... | |
|8 |Әдебиет тізімі |12 |
1 Жалпы мағлұматтар
1.1 Пән және оқытушы туралы жалпы мағлұматтар
Оспанов Ербол Аманагазович, аға оқытушы
Кафедра «Автоматтандыру және басқару»
Қосымша ақпарат:
тел. 35-84-38;
Оқу корпусы № 1;
кабинет № 710
Сабақтың өту орны - аудитория № ___
Берілген пәннің несие саны – 2
1.2 Жұмыс оқу жоспарының көшірмесі (кесте 1):
Кесте 1 – Оқу жоспарының көшірмесі
|Курс |Семестр |Несиелер |Дәріс |
| | | |сағ. |
|A |4,0 |95-100 |Өте жақсы |
|A- |3,67 | 90-94 | |
|B+ |3,33 | 85-89 |Жақсы |
|B |3,0 | 80-84 | |
|B- |2,67 | 75-79 | |
|C+ |2,33 | 70-74 |Қанағаттанарлық |
|C |2,0 | 65-69 | |
|C- |1,67 | 60-64 | |
|D+ |1,33 | 55-59 | |
|D |1,0 | 50-54 | |
|F |0 | 0-49 |Қанағаттанарлықсыз |
|I |NA | - |Аяқталмаған |
|P |- | өтті |Пәнді өтті |
5 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
Кесте 4– Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу.
|Тақырыптың аты|Мазмұны |Сағат саны |
| | |ДС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|Сандық |Кіріспе. Аналогты микросұлбалар. |1 | | |1 |
|интегралдық |Сандық микросұлбалар. | | | | |
|микросұлбаның |Комбинационды және сатылы сандық | | | | |
|негізгі |микросұлбалар Сандық | | | | |
|параметрлері |микросұлбаның белгіленуі. | | | | |
|және шарты | | | | | |
|жүйенің | | | | | |
|белгіленуі. | | | | | |
|Логикалық |Ақиқат кестесі. Ақиқат кестесі |2 | | |2 |
|функциялар |бойынша логикалық теңдік құру. | | | | |
|және олардың |Буль алгебрасының заңы. Қарапайым| | | | |
|түрленуі. |логикалық элементтер.Логикалық | | | | |
| |функцияларды.минимизациялау | | | | |
| |әдістері. | | | | |
|Electronics |Electronics Workbench программа | |2 | |1 |
|Workbench |пакетімен танысу. Electronics | | | | |
|программа |Workbench аспаптарымен танысу. | | | | |
|пакетімен |Сұлбаларды модельдеу. | | | | |
|танысу. | | | | | |
|Дешифраторлар |Дешифраторжәне мультиплексордың |1 | | |2 |
|және |жұмыс істеу принципі. | | | | |
|мультиплексорл| | | | | |
|ар. | | | | | |
|Екiлiк |Екілік сумматор жұмысы және |1 | | |2 |
|сумматорлар |сандық компаратор жұмысы. | | | | |
|және цифрлық | | | | | |
|компараторлар.| | | | | |
|Логикалық |Логикалық сұлбаларды зерттеу. | |2 | |2 |
|сұлбаны және |Логикалық функцияларды логикалық | | | | |
|функциясын |элементтер көмегімен | | | | |
|зерттеу. |реализациялау.. | | | | |
|Триггерлік |RS-триггер, D-триггер, T-триггер,|2 | | |2 |
|құрылғы. |JK-триггер жұмысы. | | | | |
|Дешифраторлард|Дешифратордың жұмыс істеу | |2 | |2 |
|ы зерттеу |принципімен танысу. Дешифратор | | | | |
| |жұмысына басқарушы дабылдарды | | | | |
| |зерттеу. Дешифратор негізіндегі | | | | |
| |функционалды модульдерді зерттеу | | | | |
| |және жүзеге асыру. | | | | |
|Есте сақтау |Есте сақтау регистрi жұмысы. |1 | | |2 |
|регистрi. | | | | | |
|Санауыштар, |Санауыштар, импульc таратқыштар, |2 | | |2 |
|импульc |жиiлiк бөлгiшi жұмысы. | | | | |
|таратқыштар, | | | | | |
|жиiлiк бөлгiш | | | | | |
|Мультиплексорл|Мультиплексордің жұмыс істеу | |2 | |2 |
|арды зерттеу |принципімен танысу. Мультиплексор| | | | |
| |жұмысына басқарушы дабылдарды | | | | |
| |зерттеу.Мультиплексор негізіндегі| | | | |
| |функционалды модульдерді зерттеу | | | | |
| |және жүзеге асыру. | | | | |
|Есте сақтау |Есте сақтау құрылғысының |1 | | |2 |
|құрылғылары |тағайындалуы ,негізгі | | | | |
| |параметрлері,классификациясы. | | | | |
| |Оперативті есте сақтау | | | | |
| |құрылғысы.Тұрақты есте сақтау | | | | |
| |құрылғысы, код түрлендіргіштері. | | | | |
|p-n-ауысудың |p-n-ауысудың қасиетi. |2 | | |2 |
|түзiлуi және |Вольт-амперлік сипаттамасы. | | | | |
|қасиетi. | | | | | |
|Триггерларды |Синхронды және асинхронды | |3 | |2 |
|зерттеу. |триггерлердің жұмыс алгоритмі мен| | | | |
| |құрылымын меңгеру.Триггерлердің | | | | |
| |негізгі типтерінің қозу және өту | | | | |
| |функцияларын зерттеу. | | | | |
|Жартылайөткізг|Жартылайөткізгішті аспаптар |2 | | |2 |
|ішті аспаптар.|түрлері және сипаттамалары. | | | | |
|Санауыштарды |Екілік санауыштардың жұмыс | |3 | |2 |
|зерттеу. |алгоритмі мен құрылымын меңгеру. | | | | |
|Қортындылау |Тапсырлылмаған жұмыстарды | |1 | | |
| |қабылдау. | | | | |
|Қарапайым |Сұлбаларды логикалық элементтерде| | |3 | |
|логикалық |зерттеу және синтездеу. | | | | |
|сұлбаларды |Сұлбаларды логикалық элементтерде| | | | |
|зерттеу және |есептеу және жобалау.Карно | | | | |
|синтез. |картасының көмегімен | | | | |
| |минимизациялау. | | | | |
|Дешифратор |Дешифратор негізіндегі сұлбаларды| | |3 | |
|негізіндегі |құру және жобалау. | | | | |
|сұлбаларды | | | | | |
|жобалау | | | | | |
|Мультиплексор |Мультиплексор негізіндегі | | |4 | |
|негізіндегі |сұлбаларды құру және жобалау. | | | | |
|сұлбаларды | | | | | |
|жобалау. | | | | | |
|Тригерлер және|Санауыштар және триггерлер | | |4 | |
|санауыштар |негізіндегі сұлбаларды құру және | | | | |
|негізінде |жобалау. | | | | |
|жобалау | | | | | |
|сұлбасы. | | | | | |
|Жартылай |Диод параметрін зерттеу. | | |4 | |
|өткiзгiшті |Вольт-амперлік сипаттамасын құру.| | | | |
|диодты зерттеу| | | | | |
|Сабилитронды |Стабилитрон параметрін | | |4 | |
|зерттеу |практикалық анықтау. | | | | |
|Өрісті |Классификация және шартты | | |4 | |
|транзисторлар.|белгіленулер. Жұмыс істеу | | | | |
| |принциптері мен вольт-амперлік | | | | |
| |сипаттаамалары. Өрісті | | | | |
| |транзисторлардың негізгі | | | | |
| |параметрлері. | | | | |
|Биполярлы |Биполярлы транзистордың | | |4 | |
|транзисторлар |сипаттамасын алу. Кіріс және | | | | |
| |шығыс сипаттамаларын құру. | | | | |
| |Семестр бойынша барлығы |15 |15 |30 |30 |
6 ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны
Кесте 5 . ОБСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|ОБСӨЖ |СӨЖ |
|аудиторияляқ |аудиторияляқ | |
|1 |2 |3 |
|Қарапайым логикалық |Нұсқа бойынша екі есепті|Теориялық материалдарды |
|сұлбаларды зерттеу және |шығару (есеп беру) |оқу және зертханалық |
|синтез. | |сабақтарға дайындық, |
| | |оқытушы материалдары |
| | |бойынша кейбір |
| | |материалдарды өз бетімен|
| | |оқу.Зертханалық сабақ |
| | |бойынша есеп беру. |
|Дешифратор негізінде |Нұсқа бойынша есепті |Теориялық материалдарды |
|жобалау сұлбасы. |шығару (есеп беру) |оқу және зертханалық |
| | |сабақтарға дайындық, |
| | |оқытушы материалдары |
| | |бойынша кейбір |
| | |материалдарды өз бетімен|
| | |оқу.Зертханалық сабақ |
| | |бойынша есеп беру |
|Мультиплексор негізінде |Нұсқа бойынша есепті |Теориялық материалдарды |
|жобалау сұлбасы. |шығару (есеп беру) |оқу және зертханалық |
| | |сабақтарға дайындық, |
| | |оқытушы материалдары |
| | |бойынша кейбір |
| | |материалдарды өз бетімен|
| | |оқу.Зертханалық сабақ |
| | |бойынша есеп беру |
|Тригерлер және |Нұсқа бойынша есепті |Теориялық материалдарды |
|санауыштар негізінде |шығару (есеп беру) |оқу және зертханалық |
|жобалау сұлбасы | |сабақтарға дайындық, |
| | |оқытушы материалдары |
| | |бойынша кейбір |
| | |материалдарды өз бетімен|
| | |оқу.Зертханалық сабақ |
| | |бойынша есеп беру |
|Жартылай өткізгіштік |Жартылай өткізгіштік |Теориялық материалдарды |
|диодты есептеу. |диод параметрлерін |оқу және зертханалық |
| |практикалық анықтау |сабақтарға дайындық, |
| |(есеп беру) |оқытушы материалдары |
| | |бойынша кейбір |
| | |материалдарды өз бетімен|
| | |оқу.Зертханалық сабақ |
| | |бойынша есеп беру |
|Стабилитронды зерттеу. |Стабилитрон |Теориялық материалдарды |
| |параметрлерін |оқу және зертханалық |
| |практикалық анықтау |сабақтарға дайындық, |
| | |оқытушы материалдары |
| | |бойынша кейбір |
| | |материалдарды өз бетімен|
| | |оқу.Зертханалық сабақ |
| | |бойынша есеп беру |
|Орісті транзисторлар. |Классификация және |Теориялық материалдарды |
| |шартты белгіленулер. |оқу және зертханалық |
| |Жұмыс істеу принциптері |сабақтарға дайындық, |
| |мен вольт-амперлік |оқытушы материалдары |
| |сипаттаамалары. Өрісті |бойынша кейбір |
| |транзисторлардың негізгі|материалдарды өз бетімен|
| |параметрлері. |оқу.Зертханалық сабақ |
| | |бойынша есеп беру |
|Биполярлы транзисторлар.|Биполярлы транзистордың |Теориялық материалдарды |
| |сипаттамасын алу Жұмыс |оқу және зертханалық |
| |істеу принциптері мен |сабақтарға дайындық, |
| |вольт-амперлік |оқытушы материалдары |
| |сипаттаамалары. |бойынша кейбір |
| | |материалдарды өз бетімен|
| | |оқу.Зертханалық сабақ |
| | |бойынша есеп беру |
7 «ҚОЛДАНБАЛЫ ЭЛЕКТРОНИКА» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК
ГРАФИГІ
Кесте 6– Оқу процесінің күнтізбелік жоспары
|Апталар |1 |
8. ӘДЕБИЕТ
8.1. Негізгі әдебиет.
8.1.1. Основы промышленной электроники: Учеб. для неэлектротехн. спец.
вузов/ под редакцией В. Г. Герасимова – М.: Высш. шк., 1986. – 336с., ил.
8.1.2. Цифровые и микропроцессорные устройства: Учебное пособие. –
Томск: Томский государственный университет систем управления и
радиоэлектроники, 1998. – 164 с.
8.2. Қосымша әдебиет.
8.2.1. Электронная программа “Мастерская радиолюбителя”.
8.2.2. Терехов В. А «Задачник по электронным приборам»: Учеб. пособие
для вузов. - 2-е изд., переработ. и доп. - М.: Энергоатомиздат, 1983. -
280с., ил.
8.2.3. Гусев В. Г., Гусев Ю. М. «Электроника»: Учеб. Пособие для
вузов. - М.: Высш. Школа, 1982. - 495с., ил.
8.2.4. Забродин Ю. С. «Промышленная электроника»: Учебник для вузов -
М.: Высш. Школа, 1982 - 496 с., ил.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz