Файл қосу

Сандық микросұлбалар



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫ  БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI

ШӘКӘРIМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI | |
|3-деңгейлi АӘК құжаты       |ОӘК                  |                         |
|                            |                     |ОӘК                      |
|                            |                     |042-14-02-03.1.20.131/2-2|
|                            |                     |008                      |
|« Микроэлектроника» пәнiнiң |                     |                         |
|оқу жұмыс бағдарламасы      |Басылым №2           |                         |
|студентүшін                 |01.09.2009ж          |                         |











                              «МИКРОЛЕКТРОНИКА»
                       ПӘНIНIҢ ОҚУ-ӘДIСТЕМЕЛIК КЕШЕНI


  «050704» – «Есептеуіш техника және программалық қамсыздандыру» мамандығы
                                   бойынша








                             ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН

                           ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ



























                                    Семей
                                    2009



1.ҚҰРАСТЫРҒАН
 Оспанов Е.А. «Автоматтандыру және бесқару»  кафедрасының  Шәкәрім  атындағы
Семей мемлекеттік университетінің аға оқытушысы
                                                          «___» ______2009ж.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
Шәкәрім атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің  «Автоматтандыру  және
басқару» кафедрасының мәсілісінде
«___» __________ 2009ж., хаттама №____.

Кафедра меңгерушісі ____________Золотов А.Д.

2.2. АКТИ кеңесінің мәжілісінде
 «___» __________ 2009ж., хаттама №____.

Төрағасы ______________

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  мәжілісінде   баспаға   шығаруға
рұқсат етілді
«___» __________ 2009ж., хаттама №____.

ОӘК төрағасы, бірінші проректор______________ А.А.Молдажанова




































                                   мазмұны


      |1   |Жалпы мағлұматтар                                           |4    |
|    |............................................................|     |
|    |..........                                                  |     |
|2   |Пәнді менгеру бойынша оқу-әдістемелік                       |6    |
|    |нұсқаулар....................                               |     |
|3   |Курс форматы және                                           |6    |
|    |саясаты.....................................................|     |
|    |......                                                      |     |
|4   |Баға қою саясаты                                            |6    |
|    |............................................................|     |
|    |..................                                          |     |
|5   |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды           |     |
|    |бөлу........................................................|8    |
|    |.......................................                     |     |
|6   |ОБСӨЖ және СӨЖ                                              |9    |
|    |мазмұны.....................................................|     |
|    |...                                                         |     |
|7   |Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі              |11   |
|    |.....................                                       |     |
|8   |Әдебиет тізімі                                              |12   |
































































      1 Жалпы мағлұматтар
      1.1 Пән және оқытушы туралы жалпы мағлұматтар
      Оспанов Ербол Аманагазович, аға оқытушы
      Кафедра  «Автоматтандыру және басқару»
      Қосымша ақпарат:
           тел.  35-84-38;
           Оқу корпусы № 1;
           кабинет № 710
      Сабақтың өту орны - аудитория №  ___
      Берілген пәннің несие саны – 2


      1.2 Жұмыс оқу жоспарының көшірмесі (кесте 1):


      Кесте 1 – Оқу жоспарының көшірмесі


      |Курс         |Семестр            |Несиелер   |Дәріс                      |
|             |                   |           |сағ.                       |
|A            |4,0                |95-100     |Өте жақсы                  |
|A-           |3,67               |    90-94  |                           |
|B+           |3,33               |    85-89  |Жақсы                      |
|B            |3,0                |    80-84  |                           |
|B-           |2,67               |    75-79  |                           |
|C+           |2,33               |    70-74  |Қанағаттанарлық            |
|C            |2,0                |    65-69  |                           |
|C-           |1,67               |    60-64  |                           |
|D+           |1,33               |    55-59  |                           |
|D            |1,0                |    50-54  |                           |
|F            |0                  |     0-49  |Қанағаттанарлықсыз         |
|I            |NA                 |      -    |Аяқталмаған                |
|P            |-                  |    өтті   |Пәнді өтті                 |




      5  ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ


      Кесте 4– Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу.


      |Тақырыптың аты|Мазмұны                          |Сағат саны                   |
|              |                                 |ДС    |ЗС    |СӨЖО   |СӨЖ   |
|1             |2                                |3     |4     |5      |6     |
|Сандық        |Кіріспе. Аналогты микросұлбалар. |1     |      |       |1     |
|интегралдық   |Сандық микросұлбалар.            |      |      |       |      |
|микросұлбаның |Комбинационды және сатылы сандық |      |      |       |      |
|негізгі       |микросұлбалар Сандық             |      |      |       |      |
|параметрлері  |микросұлбаның белгіленуі.        |      |      |       |      |
|және шарты    |                                 |      |      |       |      |
|жүйенің       |                                 |      |      |       |      |
|белгіленуі.   |                                 |      |      |       |      |
|Логикалық     |Ақиқат кестесі. Ақиқат кестесі   |2     |      |       |2     |
|функциялар    |бойынша логикалық теңдік құру.   |      |      |       |      |
|және олардың  |Буль алгебрасының заңы. Қарапайым|      |      |       |      |
|түрленуі.     |логикалық элементтер.Логикалық   |      |      |       |      |
|              |функцияларды.минимизациялау      |      |      |       |      |
|              |әдістері.                        |      |      |       |      |
|Electronics   |Electronics Workbench программа  |      |2     |       |1     |
|Workbench     |пакетімен танысу. Electronics    |      |      |       |      |
|программа     |Workbench аспаптарымен танысу.   |      |      |       |      |
|пакетімен     |Сұлбаларды модельдеу.            |      |      |       |      |
|танысу.       |                                 |      |      |       |      |
|Дешифраторлар |Дешифраторжәне мультиплексордың  |1     |      |       |2     |
|және          |жұмыс істеу принципі.            |      |      |       |      |
|мультиплексорл|                                 |      |      |       |      |
|ар.           |                                 |      |      |       |      |
|Екiлiк        |Екілік сумматор жұмысы және      |1     |      |       |2     |
|сумматорлар   |сандық компаратор жұмысы.        |      |      |       |      |
|және цифрлық  |                                 |      |      |       |      |
|компараторлар.|                                 |      |      |       |      |
|Логикалық     |Логикалық сұлбаларды зерттеу.    |      |2     |       |2     |
|сұлбаны  және |Логикалық функцияларды логикалық |      |      |       |      |
|функциясын    |элементтер көмегімен             |      |      |       |      |
|зерттеу.      |реализациялау..                  |      |      |       |      |
|Триггерлік    |RS-триггер, D-триггер, T-триггер,|2     |      |       |2     |
|құрылғы.      |JK-триггер жұмысы.               |      |      |       |      |
|Дешифраторлард|Дешифратордың жұмыс істеу        |      |2     |       |2     |
|ы зерттеу     |принципімен танысу. Дешифратор   |      |      |       |      |
|              |жұмысына басқарушы дабылдарды    |      |      |       |      |
|              |зерттеу. Дешифратор негізіндегі  |      |      |       |      |
|              |функционалды модульдерді зерттеу |      |      |       |      |
|              |және жүзеге асыру.               |      |      |       |      |
|Есте сақтау   |Есте сақтау регистрi жұмысы.     |1     |      |       |2     |
|регистрi.     |                                 |      |      |       |      |
|Санауыштар,   |Санауыштар, импульc таратқыштар, |2     |      |       |2     |
|импульc       |жиiлiк бөлгiшi жұмысы.           |      |      |       |      |
|таратқыштар,  |                                 |      |      |       |      |
|жиiлiк бөлгiш |                                 |      |      |       |      |
|Мультиплексорл|Мультиплексордің жұмыс істеу     |      |2     |       |2     |
|арды  зерттеу |принципімен танысу. Мультиплексор|      |      |       |      |
|              |жұмысына басқарушы дабылдарды    |      |      |       |      |
|              |зерттеу.Мультиплексор негізіндегі|      |      |       |      |
|              |функционалды модульдерді зерттеу |      |      |       |      |
|              |және жүзеге асыру.               |      |      |       |      |
|Есте сақтау   |Есте сақтау құрылғысының         |1     |      |       |2     |
|құрылғылары   |тағайындалуы ,негізгі            |      |      |       |      |
|              |параметрлері,классификациясы.    |      |      |       |      |
|              |Оперативті есте сақтау           |      |      |       |      |
|              |құрылғысы.Тұрақты есте сақтау    |      |      |       |      |
|              |құрылғысы, код түрлендіргіштері. |      |      |       |      |
|p-n-ауысудың  |p-n-ауысудың қасиетi.            |2     |      |       |2     |
|түзiлуi және  |Вольт-амперлік сипаттамасы.      |      |      |       |      |
|қасиетi.      |                                 |      |      |       |      |
|Триггерларды  |Синхронды және асинхронды        |      |3     |       |2     |
|зерттеу.      |триггерлердің жұмыс алгоритмі мен|      |      |       |      |
|              |құрылымын меңгеру.Триггерлердің  |      |      |       |      |
|              |негізгі типтерінің қозу және өту |      |      |       |      |
|              |функцияларын зерттеу.            |      |      |       |      |
|Жартылайөткізг|Жартылайөткізгішті аспаптар      |2     |      |       |2     |
|ішті аспаптар.|түрлері және сипаттамалары.      |      |      |       |      |
|Санауыштарды  |Екілік санауыштардың жұмыс       |      |3     |       |2     |
|зерттеу.      |алгоритмі мен құрылымын меңгеру. |      |      |       |      |
|Қортындылау   |Тапсырлылмаған жұмыстарды        |      |1     |       |      |
|              |қабылдау.                        |      |      |       |      |
|Қарапайым     |Сұлбаларды логикалық элементтерде|      |      |3      |      |
|логикалық     |зерттеу және синтездеу.          |      |      |       |      |
|сұлбаларды    |Сұлбаларды логикалық элементтерде|      |      |       |      |
|зерттеу және  |есептеу және жобалау.Карно       |      |      |       |      |
|синтез.       |картасының көмегімен             |      |      |       |      |
|              |минимизациялау.                  |      |      |       |      |
|Дешифратор    |Дешифратор негізіндегі сұлбаларды|      |      |3      |      |
|негізіндегі   |құру  және жобалау.              |      |      |       |      |
|сұлбаларды    |                                 |      |      |       |      |
|жобалау       |                                 |      |      |       |      |
|Мультиплексор |Мультиплексор негізіндегі        |      |      |4      |      |
|негізіндегі   |сұлбаларды құру және жобалау.    |      |      |       |      |
|сұлбаларды    |                                 |      |      |       |      |
|жобалау.      |                                 |      |      |       |      |
|Тригерлер және|Санауыштар және триггерлер       |      |      |4      |      |
|санауыштар    |негізіндегі сұлбаларды құру және |      |      |       |      |
|негізінде     |жобалау.                         |      |      |       |      |
|жобалау       |                                 |      |      |       |      |
|сұлбасы.      |                                 |      |      |       |      |
|Жартылай      |Диод параметрін зерттеу.         |      |      |4      |      |
|өткiзгiшті    |Вольт-амперлік сипаттамасын құру.|      |      |       |      |
|диодты зерттеу|                                 |      |      |       |      |
|Сабилитронды  |Стабилитрон параметрін           |      |      |4      |      |
|зерттеу       |практикалық анықтау.             |      |      |       |      |
|Өрісті        |Классификация және шартты        |      |      |4      |      |
|транзисторлар.|белгіленулер. Жұмыс істеу        |      |      |       |      |
|              |принциптері мен  вольт-амперлік  |      |      |       |      |
|              |сипаттаамалары. Өрісті           |      |      |       |      |
|              |транзисторлардың негізгі         |      |      |       |      |
|              |параметрлері.                    |      |      |       |      |
|Биполярлы     |Биполярлы транзистордың          |      |      |4      |      |
|транзисторлар |сипаттамасын алу. Кіріс және     |      |      |       |      |
|              |шығыс сипаттамаларын құру.       |      |      |       |      |
|              |Семестр бойынша барлығы          |15    |15    |30     |30    |








      6 ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны


      Кесте 5 . ОБСӨЖ және СӨЖ жоспарлары


      |ОБСӨЖ                                            |СӨЖ                     |
|аудиторияляқ            |аудиторияляқ            |                        |
|1                       |2                       |3                       |
|Қарапайым логикалық     |Нұсқа бойынша екі есепті|Теориялық материалдарды |
|сұлбаларды зерттеу және |шығару  (есеп беру)     |оқу және зертханалық    |
|синтез.                 |                        |сабақтарға дайындық,    |
|                        |                        |оқытушы материалдары    |
|                        |                        |бойынша кейбір          |
|                        |                        |материалдарды өз бетімен|
|                        |                        |оқу.Зертханалық сабақ   |
|                        |                        |бойынша есеп беру.      |
|Дешифратор негізінде    |Нұсқа бойынша есепті    |Теориялық материалдарды |
|жобалау сұлбасы.        |шығару  (есеп беру)     |оқу және зертханалық    |
|                        |                        |сабақтарға дайындық,    |
|                        |                        |оқытушы материалдары    |
|                        |                        |бойынша кейбір          |
|                        |                        |материалдарды өз бетімен|
|                        |                        |оқу.Зертханалық сабақ   |
|                        |                        |бойынша есеп беру       |
|Мультиплексор негізінде |Нұсқа бойынша есепті    |Теориялық материалдарды |
|жобалау сұлбасы.        |шығару  (есеп беру)     |оқу және зертханалық    |
|                        |                        |сабақтарға дайындық,    |
|                        |                        |оқытушы материалдары    |
|                        |                        |бойынша кейбір          |
|                        |                        |материалдарды өз бетімен|
|                        |                        |оқу.Зертханалық сабақ   |
|                        |                        |бойынша есеп беру       |
|Тригерлер және          |Нұсқа бойынша есепті    |Теориялық материалдарды |
|санауыштар негізінде    |шығару  (есеп беру)     |оқу және зертханалық    |
|жобалау сұлбасы         |                        |сабақтарға дайындық,    |
|                        |                        |оқытушы материалдары    |
|                        |                        |бойынша кейбір          |
|                        |                        |материалдарды өз бетімен|
|                        |                        |оқу.Зертханалық сабақ   |
|                        |                        |бойынша есеп беру       |
|Жартылай өткізгіштік    |Жартылай өткізгіштік    |Теориялық материалдарды |
|диодты есептеу.         |диод параметрлерін      |оқу және зертханалық    |
|                        |практикалық анықтау     |сабақтарға дайындық,    |
|                        |(есеп беру)             |оқытушы материалдары    |
|                        |                        |бойынша кейбір          |
|                        |                        |материалдарды өз бетімен|
|                        |                        |оқу.Зертханалық сабақ   |
|                        |                        |бойынша есеп беру       |
|Стабилитронды зерттеу.  |Стабилитрон             |Теориялық материалдарды |
|                        |параметрлерін           |оқу және зертханалық    |
|                        |практикалық анықтау     |сабақтарға дайындық,    |
|                        |                        |оқытушы материалдары    |
|                        |                        |бойынша кейбір          |
|                        |                        |материалдарды өз бетімен|
|                        |                        |оқу.Зертханалық сабақ   |
|                        |                        |бойынша есеп беру       |
|Орісті транзисторлар.   |Классификация және      |Теориялық материалдарды |
|                        |шартты белгіленулер.    |оқу және зертханалық    |
|                        |Жұмыс істеу принциптері |сабақтарға дайындық,    |
|                        |мен  вольт-амперлік     |оқытушы материалдары    |
|                        |сипаттаамалары. Өрісті  |бойынша кейбір          |
|                        |транзисторлардың негізгі|материалдарды өз бетімен|
|                        |параметрлері.           |оқу.Зертханалық сабақ   |
|                        |                        |бойынша есеп беру       |
|Биполярлы транзисторлар.|Биполярлы транзистордың |Теориялық материалдарды |
|                        |сипаттамасын алу Жұмыс  |оқу және зертханалық    |
|                        |істеу принциптері мен   |сабақтарға дайындық,    |
|                        |вольт-амперлік          |оқытушы материалдары    |
|                        |сипаттаамалары.         |бойынша кейбір          |
|                        |                        |материалдарды өз бетімен|
|                        |                        |оқу.Зертханалық сабақ   |
|                        |                        |бойынша есеп беру       |


      7 «ҚОЛДАНБАЛЫ ЭЛЕКТРОНИКА» ПӘНІ  БОЙЫНША  ОҚУ  ПРОЦЕСІНІҢ  КҮНТІЗБЕЛІК
ГРАФИГІ


                 Кесте 6– Оқу процесінің күнтізбелік жоспары


|Апталар          |1                                                           |







      8. ӘДЕБИЕТ


      8.1. Негізгі әдебиет.
      8.1.1. Основы промышленной электроники: Учеб. для неэлектротехн. спец.
вузов/ под редакцией В. Г. Герасимова – М.: Высш. шк., 1986. – 336с., ил.
      8.1.2. Цифровые и микропроцессорные  устройства:  Учебное  пособие.  –
Томск:   Томский   государственный   университет   систем    управления    и
радиоэлектроники, 1998. – 164 с.


      8.2. Қосымша әдебиет.
      8.2.1. Электронная программа “Мастерская радиолюбителя”.
      8.2.2. Терехов В. А «Задачник по электронным приборам»: Учеб.  пособие
для вузов. - 2-е изд., переработ. и доп.  -  М.:  Энергоатомиздат,  1983.  -
280с., ил.
      8.2.3. Гусев В. Г., Гусев  Ю.  М.  «Электроника»:  Учеб.  Пособие  для
вузов. - М.: Высш. Школа, 1982. - 495с., ил.
      8.2.4. Забродин Ю. С. «Промышленная электроника»: Учебник для вузов  -
М.: Высш. Школа, 1982 - 496 с., ил.






























Пәндер