Файл қосу
Такелажды жұмыстар
| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК-042-14.4.05.1.20.60/02-2012 | |ПОӘК «Құтқару жұмыстарының|№2 басылым | | |тактикасы және төтенше | | | |жағдайлар салдарын жою» | | | |пәнінің студенттерге | | | |арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | Пәннің оқу-әдістемелік кешені «Құтқару жұмыстарының тактикасы және төтенше жағдайлар салдарын жою» пәнінен 050731 «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығы бойынша Пәннің студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы Семей 2012 АЛҒЫ СӨЗ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының аға оқытушысы Бакирова Л.С. _________________ «28» 08. 2012 жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отрысында Хаттама № 1 «03» 09. 2012 жыл. Кафедра меңгерушісі _________ профессор Апсаликов К.Н. 2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында Хаттама № 1 «03» 09. 2012 жыл. АФ ОӘБ төрайымы _________ профессор м.а. К.Р. Сатиева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № 1 «13» 09. 2012 жыл. Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы, оқу жұмысы бойынша проректор _________ профессор Б.А. Рскелдиев 4 №1 басылым 05.09.2011ж. орнына енгізілді. Кешен Қазақстан республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандарты МЖБС негізінде жаңартылған 0.04.019.-2011. Бакалавриат. Мазмұны 1. Жалпы ережелер .......................................................................... ..................... 4 2. Пәнді меңгеру жөніндегі әдістемелік ұсыныстар ......................................... 5 3. Сабақтарды ұйымдастыру және пәнді оқыту саясаты ................................. 7 4. Студенттердің үлгерімін бағалау саясаты ..................................................... 7 5. Пәннің мазмұны мен сабақ түріне байланысты сағаттардың бөлінуі ....... 10 6. СОӨЖ мазмұны .......................................................................... .................... 11 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы ....................................... 13 8. Әдебиеттер .......................................................................... ............................ 14 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Пәнді оқытушы туралы жалпы деректер Бакирова Ляйля Сапарбаевна, аға оқытушы «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасы Жұмыс телефоны 53-17-19, оқу ғимараты № 6, кабинет 11 Сабақ өткізілетін аудитория № 6г оқу ғимараты, 8 аудитория Пән бойынша кредит саны - 3 Кесте1. Оқу жоспарынан көшірме | | | | | |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | |А |өте жақсы |4.00 |95-100 | |А- | |3.67 |90-94 | |В+ |жақсы |3.33 |85-89 | | | | | | |В | |3.00 |80-84 | |В- | |2.67 |75-79 | |С+ |қанағаттарлық |2.33 |70-74 | | | | | | | | | | | | | | | | |С | |2.00 |65-69 | |С- | |1.67 |60-64 | |Д+ | |1.33 |55-59 | |Д | |1.00 |50-54 | |Ғ |қанағаттанарсыз |0.00 |0-49 | Барлық тапсырмалар уақытында өткізілуі қажет. Кешігіп тапсырылған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланады (10 пайызға). Сабаққа кешіккені үшін 0.5 балл төмендетіледі. Қалған сабақтар, сесепті босатқан сабақтар график бойынша өтеледі. Осы талаптарды орындау емтиханға рұқсатты қамтамасыз етеді. 5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ Кесте 2 – Пәннің мазмұны. Сабақ түрі бойынша сағаттарды |Тақырыптың аталуы |Сағат саны | | |Дәріс |Тәж. |Зерт.|ОСӨЖ |СӨЖ | | | |сабақ |сабақ| | | |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 Кіріспе. Пәннің міндеті, мақсаты, |1 |2 | |3 |3 | |оқыту себептері | | | | | | |2 ІҚЖ басқару. Кезекшілікті, |1 |2 | |3 |3 | |хабарлауды, байланысты ұйымдастыру | | | | | | |3 Құтқарушылардың жылжуы |1 |2 | |3 |3 | |4 Жергілікті жерді бағдарлау |1 |2 | |3 |3 | |5 Уақытша тұрақтарды ұйымдастыру |1 |2 | |3 |3 | |6 Төтенше жағдай аймағын бағдарлау |1 |2 | |3 |3 | |7 Зардап шеккендерді іздеу – ережесі,|1 |2 | |3 |3 | |әдістері, тәсілдері | | | | | | |8 Зардап шеккендерді қоршаудан |1 |2 | |3 |3 | |босату | | | | | | |9 Зардап шеккендерді тасымалдау |1 |2 | |3 |3 | |10 Төтенше жағдай кезіндегі іздеу |1 |2 | |3 |3 | |құтқару жұмыстарын жүргізу | | | | | | |11 Құбыр жүргізу көлігіндегі іздеу |1 |2 | |3 |3 | |құтқару жұмыстары | | | | | | |12 Өрт жағдайындағы іздеу құтқару |1 |2 | |3 |3 | |жұмыстары | | | | | | |13 Радиоактивті зақымдану және |1 |2 | |3 |3 | |әсеррі күшті улы заттар шығу немесе | | | | | | |төгілу аймағындағы іздеу құтқару | | | | | | |жұмыстары | | | | | | |14 Қауіпті құрылыстардың қирауы |1 |2 | |3 |3 | |15 Үйіңділер жағдайындағы іздестіру –|1 |2 | |3 |3 | |құтқару жұмыстары | | | | | | |Барлығы |15 |30 | |45 |45 | Кесте 3. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптарының аталуы, олардың мазмұны, сағат көлемі |Тәжірибелік сабақтардың тақырыптарының аталуы |Сағат | | |саны | |1 ТЖ салдарын жоюға байланысты шараларын жоспарлауды |2 | |ұйымдастыру. | | |2 Құтқарушылардың жабдықтарына қойылатын талаптар |2 | |3 Құтқару жұмыстарын жүргізудегі күштер мен басқару органдарының|2 | |байланыс, хабарлау, қорғау, барлау аспаптары құралдарымен | | |жабдықталуы | | |4 Такелажды жұмыстар |2 | |5 Теңестірілген тағам |2 | |6 Авиациялық көліктегі іздестіру – құтқару жұмыстары |2 | |7 Теміржол көлігінде ІҚЖ жүргізу |2 | |8 Автомобиль көлігінде ІҚЖ жүргізу |2 | |9 Су көліктеріндегі ІҚЖ |2 | |10 Аспалы арқан жолдар |2 | |11 Тауда іздестіру – құтқару жұмыстарын жүргізу |2 | |12 Суда іздестіру – құтқару жұмыстарын жүргізу |2 | |13 Тік ұшақты пайдаланып ІҚЖ жүргізу |2 | |14 Індет жағдайындағы іздеу – құтқару жұмыстары |2 | |15 Құтқарушыларды түсіру және зардап шегушілерді көшіру |2 | |Барлығы |15 | 6. ОСӨЖ және СӨЖ МАЗМҰНЫ Кредиттік жүйемен оқыту кезінде студенттің өздік жұмысын ұйымдастыру сапасын жоғарлату, оның ішінде әртүрлі үй тапсырмаларын орындау талаптары жоғары орын алады. Оқытушының көмегімен студенттің өздік жұмысы – кредиттік жүйемен оқыту кезіндегі оқу жұмысының бір түрі болып табылады. Ол аудиториялық сабақ диалог режим түрінде, сонымен қатар, аудиториядан тыс уақытта кеңес түрінде өткізіледі. Студенттің ОСӨЖ және СӨЖ 4 кестеде көрсетілген. |ОСӨЖ |СӨЖ | |аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |Құтқару жұмыстары ның |Құтқарушының құқық тары|Апаттық құтқару | |аймағындағы ТЖ |мен міндеттері. |қызметтері мен құрыл | |көлемдігін анықтау. | |ымдарын жинақтау. | | | |Апаттық құтқару қызметі | | | |мен құрылым ын құру | |Техногендік сипаттағы |Құтқарушыға қойыла тын |Құтқарушының құқық тары | |ТЖ кезінде жүргізілетін|квалификациялық |мен міндеттері | |апаттық-құтқару |талаптар.ТЖ салдарын |Құтқару жұмыстар ының | |жұмыстары |жоюға байланысты |аймағындағы ТЖ көлемдігін| | |шараларын жоспарлау ды |анықтау | | |ұйымдастыру | | |Табиғи сипаттағы ТЖ |Құтқару жұмысын |Техногендік сипаттағы ТЖ | |кезінде жүргізілетін |жүргізуге қажетті |кезінде жүргізіле тін | |апаттық-құтқару жұмыс |күштер мен құралдар дың|апаттық-құтқару | |тарының түрлері |жинағы. |жұмыстары. | |Құтқару жұмыстарын |Құтқарушының әлеуметтік|Құтқарушыға қойылатын | |жүргізудегі күштер мен |кепілдіктері |квалифика циялық | |басқару органдарының |Құтқарушылардың ТЖ |талаптар.ТЖ салдарын | |байланыс, хабарлау, |әрекеттерін құқық тық |жоюға байла нысты | |қорғау, барлау аспапта |реттеудің негіздері |шараларын жоспарлауды | |ры құралдарымен | |ұйымдастыру | |жабдықталуы. | | | |Химиялық барлаудың |Ғимараттар мен құры |Табиғи сипаттағы ТЖ | |негізгі мақсаттары мен |лыстардың бұзылу |кезінде жүргізілетін | |міндеттері. Химиялық |дәрежесі. Үйінділердің,|апаттық-құтқару | |барлау мен бақылаудың |көшелердің, өткелдер |жұмыстарының түрлері. | |аспаптары. |дің сипаттары. | | |Инженерлік барлаудың |Өртке қарсы дайындық |.Құтқару жұмыстарын | |мақсаттары мен міндет |тың мақсаттары мен |жүргізудегі күштер мен | |тері. Зардап |міндеттері |басқару органдары ның | |шеккендерді іздеу және | |байланыс, хабар лау, | |құтқару | |қорғау, барлау аспаптары | | | |құралдары мен жабдықталуы| |Құтқарушылардың |Барлау. Құтқару |Құтқарушының әлеуметтік | |заңдылық жауапкершілігі|жұмыстарының |кепілдіктері | | |материалды, техника |іҚұтқарушылардың ТЖ | | |лық, көліктік және |әрекеттерін құқықтық | | |медициналық қамтама сыз|реттеудің негіздері. | | |етілуі | | |Радиациялық барлаудың |Апаттық құтқару |Химиялық барлаудың | |мақсаттары мен міндет |қызметтері мен |негізгі мақсаттары мен | |тері. Радиациялық |құрылымдарын |міндеттері. Химиялық | |барлауды жүргізу мен |жинақтау.Апаттық |барлау мен бақылау дың | |ұйымдастыру |құтқару қызметтері мен |аспаптары. | | |құрылымдарын құру | | |Құтқарушының беделі. |Құтқару және шұғыл |Ғимараттар мен | |Құтқарушыға қойылатын |жұмыстар түрлері. |құрылыстардың бұзылу | |талаптар |Құтқару жұмыстары |дәрежесі. Үйінділердің, | |Халыққа хабарландыру |кезінде адамдарды |көшелер дің, өткелдердің | |мен ақпарат берудің |іздестіру, оларға |сипаттары. | |негізгі әдістері |алғашқы медициналық | | | |көмек көрсету | | |Жерсілкінісі кезіндегі |Өндірістік апаттар |Инженерлік барлаудың | |құтқару жұмысын жүргі |кезіндегі құтқару |мақсаттары мен міндет | |зу ерекшеліктері. |жұмыстары. |тері. Зардап шеккен дерді| | | |іздеу және құтқару. | |Апаттық құтқару қызме |Халықты көшіру және |Құтқарушылардың заңдылық | |ті және құтқарушылар |қоныстандыру, шұғыл |жауапкершілігі | |дың мәртебесі туралы- |көшіруді жүргізу | | | |тәртібі | | |ТЖ іздестіру–құтқару |ТЖ алдын алу шараларын |Құтқару жұмыстарын | |қызметтерінің жан-жақты|немесе құтқару |жүргізу үшін | |және толық қанды |жұмыстарын жүргізу |құрал-жабдық, адам | |жұмысын ұйымдастыру ды |кезіндегі басқаруды |күштерін қолдану реті | |қамтамасыз ету |ұйымдастыру | | |22,5 |22,5 |45 | 7 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТЕЗБЕЛІК СЫЗБАСЫ Кесте 4 «Құтқару жұмыстары және төтенше жағдайлар салдарын жою тактикасы» бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы |апта |1 |2 |3 |4 |5 | Дәріс222222221622222221430ТС122626262626262619428282828282828196390ОСӨЖ ------------------СӨЖ0020020020060020020020060120Сағат саны 142848284828482827030503050305030270540 Р1, Р2- бірінші және екінші аралық рейтингтер 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Михно Е.П «Ликвидации последствий аварий и стихийных бедствий» 1979ж 8.1.2. Справочник спасателя: Общие сведения о ЧС. Права и обязанности спасателей. 1995 8.1.3 Справочник спасателя: Спасательные работы при ликвидации последствий новаднений, затоплений и цунами. 1995ж 8.1.4 Справочник спасателя: Спасательные работы при ликвидации последствий новаднений, затоплений и цунами. 1995ж 8.1.5. Справочник спасателя: спасательные работы при ликвидации последствий землетрясений, взрывов, бурь, тайфунов.1995ж 8.1.6. Справочник спасателя: спасательные работы при ликвидации последствий радиоактивных загрязнении 1995 8.1.7. Справочник спасателя: спасательные работы при ликвидации последствий хим-го загрязнения 1995 ж 8.1.8. ҚР « Апаттық құтқару қызметі және құтқарушылардың мәртебесі» заңы 8.1.9. Құтқарушы. Оқу құралы. Абдрахманов С.К. - Алматы, АҚ және ТЖ Республикалық курстары, 2009 - 247 б. 8.1.10 Учебное пособие для занятий по ЧС и ГО. Республиканские курсы ЧС и ГО. Алматы, 2002, 124 с. 8. 2 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1. Құтқарушы. Оқу құралы. Абдрахманов С.К. - Алматы, АҚ және ТЖ Республикалық курстары, 2009 - 247 б. 8.2.2. Цивилев М.П., Никрофанов А.А. Инженерно- спасательные работы.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz