Файл қосу
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖҮЙЕЛЕРІ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ УНИВЕРСИТЕТІ |
| | | |
|3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК |
| | |042-14.2.07.1.20.21/02-2013 |
|ПОӘК |03.09.2013ж | |
|Студенттерге арналған |№1 басылым | |
|«Жасанды интеллект жүйелері» | | |
|пәні бойынша жұмыс | | |
|бағдарламасы | | |
«ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖҮЙЕЛЕРІ»
ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
5В060200 - «Информатика» мамандығына арналған
СТУДЕНТТЕРГЕ АРАНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2013.
Алғы сөз
1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:___________ «___»__________ 2013ж. «Информатика» кафедрасының
аға оқытушысы Бекқасымова Д.Т.
2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды
Хаттама № ______ “____” _____________ 2013 ж.
Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова
2.2. Физика – математика факультетінің оқу-әдістемелік Бюросы отырысында
талқыланды
Хаттама №____ «____» __________ 2013 ж.
Төрағасы __________
3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
Хаттама №____ «____» __________ 2013 ж.
ОӘК төрағасы ________
БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ
МАЗМҰНЫ
|Жалпы жағдайлар | |
|Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың | |
|бөлінуі | |
|Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар | |
|Курс форматы | |
|Курс саясаты | |
|Бағаларды қоюдағы саясат | |
|Әдебиеттер | |
| | |
1. Жалпы жағдайлар
1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
Оқытушының аты-жөні – Бекқасымова Данар Талғатқызы, аға оқытушы
Кафедра – Информатика
Байланыс жүйелері – тел., №3 оқу корпусы, кабинет
Пәннің өтілу орны – кесте бойынша
Пән атауы – Жасанды интеллект жүйелері
Кредит саны -2
2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі
1 кесте
|Рет |Тақырып атаулары |Дәріс|Зертханалы|СОӨЖ |СӨЖ |
|саны | | |қ сабақтар| | |
| |Жасанды интеллект жүйесі жайлы түсінік:|1 | | | |
| |ЖИ даму тарихын және ЖИ қолданыстары. | | | | |
| |Жасанды интеллект облысындағы |1 | | | |
| |зерттеулер бағыты: Нейрокибернетика | | | | |
| |бағыты және машиналық интеллект бағыты.| | | | |
| |Жасанды интеллектіні модельдеу: |1 | | | |
| |Нейрон тәрізді желілер және нейрон | | | | |
| |тәрізді желілердің типтері. | | | | |
| |Эвристикалық модельдеу: Эвристикалық |1 | | | |
| |программалау, эвристикалық модельдеу | | | | |
| |және эвристикалық қолданбалы | | | | |
| |бағдарламалау интерфейсі. | | | | |
| |ЖИ жүйесінде білімді қалыптастыру: |2 | | | |
| |Білім жүйесін құрудағы проблемалар, БЖ | | | | |
| |қойылатын талаптар және БЖ қасиеттері | | | | |
| |мен пайдалану сипаттамасы арасындағы | | | | |
| |байланыстар. | | | | |
| |Білімді бейнелеу модельдері: білім |2 | | | |
| |туралы түсініктің логикалық моделі, | | | | |
| |білім туралы түсініктің желілік моделі,| | | | |
| |білім туралы түсініктің фреймдік | | | | |
| |моделі, білім туралы түсініктің өнімдік| | | | |
| |моделі | | | | |
| |Сарапшылық жүйелер: Сарапшылық жүйе |2 | | | |
| |анықтамасы, СЖ міндеттері, СЖ | | | | |
| |ерекшеліктері. | | | | |
| |Машиналық интеллект және роботтық |2 | | | | |
| |техника: Машиналық интеллект және | | | | | |
| |роботтар типологиясы. | | | | | |
| | | | | | | |
| |Логикалық программалау: |3 | | | |
| |Логикалық программалардың түрлері. | | | | |
| |Олардың тарихы. Пролог тілінің | | | | |
| |ерекшелігі. Пролог тіліндегі негізгі | | | | |
| |ұғымдар. Пролог тіліндегі негізгі | | | | |
| |операциялар. | | | | |
| |Жасанды интеллектінің даму тарихы: ЖИ | |1 | | |
| |ұғымымен, оның зерттеу бағыттарымен | | | | |
| |толық танысу. ЖИ даму тарихын толық | | | | |
| |білу. | | | | |
| |Білімді модельдеу: Білім базасы және | |1 | | |
| |білім моделі ұғымдарымен толық танысу. | | | | |
| |Білімдердің түрлерін мысалдар арқылы | | | | |
| |түсіну. | | | | |
| |Семантикалық желілер: Семантикалық желі| |1 | |9 |
| |ұғымын түсіну. Семантикалық графтар | | | | |
| |сала білу. | | | | |
| |Сөйлемдердің мағыналық құрылымы: | |1 | |9 |
| |Компьютерлік лингвистика ғылымымен | | | | |
| |танысу. | | | | |
| |Математикалық өрнектердің мағынасы: | |1 | |9 |
| |Математикалық өрнектерді графтар | | | | |
| |түрінде көрсету. | | | | |
| |Екі үлесті графтардағы модельдер. | |1 | |9 |
| |Екі үлесті граф ұғымымен танысу. Екі | | | | |
| |үлесті графтарды құру. | | | | |
| |Білімнің логикалық моделі: Ұйғарым, | |2 | | |
| |факт және ереже ұғымдарымен танысу. | | | | |
| |Мысалдар қарастыру. | | | | |
| |Прологта логикалық программалау. | |2 | | |
| |Мәліметтер базасы: Прологтағы предикат,| | | | |
| |факт ұғымдарымен танысу. Прологтағы | | | | |
| |мәліметтер базасын және сұраныстарды | | | | |
| |қарастыру. | | | | |
| |Прологта логикалық программалау. | |2 | | |
| |Білімдер базасы: Прологтағы ереже | | | | |
| |ұғымын қарастыру. Прологта білімдер | | | | |
| |базасымен жұмыс істеу. | | | | |
| |Логикалық есептерді шешу: | |3 | |9 |
| |Логикалық есептерді прологтағы | | | | |
| |мәліметтер базасы ретінде шешу. | | | | |
| |Лого программасы | | |3 | |
| |Lisp программалау тілі | | |3 | |
| |Сарапшылық жүйе | | |3 | |
| |Сарапшылық жүйе құру | | |3 | |
| |Графтар теориясы | | |3 | |
| |Пролог тілінде сандармен жұмыс. | | |3 | |
| |Барлығы ( сағат) |15 |15 |
| |2 –ші аттестация | |300 |
Кесте3 - Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен
шкаласы
|Әріп |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға |
|жүйесі |эквиваленті | | |
|бойынша | | | |
|баға | | | |
|А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы |
|А– |3,67 |90 – 94 | |
|В+ |3,33 |85 – 89 | |
| | | |Жақсы |
|В |3,0 |80 – 84 | |
|В– |2,67 |75 – 79 | |
|С+ |2,33 |70 – 74 | |
| | | | |
| | | |Қанағаттанарлық |
|С |2,0 |65 – 69 | |
|С– |1,67 |60 – 64 | |
|D+ |1.33 |55 – 59 | |
|D |1,0 |50 – 54 | |
|F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз |
|I |NA |- |аяқталмаған |
|P |- |өтті |Пәнді өтті |
6. Әдебиеттер
6.1 Негізгі әдебиеттер
6.1.1 Лорьер Ж.Л. Системы исскуственного интеллекта. М.:Мир.1991.
6.1.2 Умнстон П. Искусственный интеллект. М.:Мир. 1980.
6.1.3 Под ред. И.Г.Семакина, Е.К.Хеннера. Информатика. Задачник
практикум. Том. 2. – М.: Лаборатория Базовых Знаний, 1999 г.
6.1.4 Г.Ә.Жапарова. Информатика негіздері.Алматы. Экономика.2006 ж.
6.1.5 Братко И. Программирование на языке Пролог для искусственного
интеллекта. – М.: Мир, 1990.
6.1.6 Стерлинг Л., Шапиро Э. Искусство программирования на языке
Пролог.- М.: Мир, 1990.
6.1.7 Сырецкий Г.А. Информатика, Основы логического программирования
на PDC prolog: Учеб.пособие. - Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3.
6.1.8 Сырецкий Г.А. Информатика, Основы логического программирования
на PDC prolog: Учеб.пособие. - Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3.
6.2.Қосымша әдебиеттер:
6.2.1. Информатика. Базовый курс/ Под ред. С.В.Симановича – СПб: Питер.
2001 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz