Файл қосу

ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖҮЙЕЛЕРІ




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                           |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ УНИВЕРСИТЕТІ                                 |
|                             |              |                                  |
|3 деңгейдегі СМК құжаты      |ПОӘК          |ПОӘК                              |
|                             |              |042-14.2.07.1.20.21/02-2013       |
|ПОӘК                         |03.09.2013ж   |                                  |
|Студенттерге арналған        |№1 басылым    |                                  |
|«Жасанды интеллект жүйелері» |              |                                  |
|пәні бойынша жұмыс           |              |                                  |
|бағдарламасы                 |              |                                  |
















                        «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖҮЙЕЛЕРІ»
                        ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН


                5В060200 - «Информатика» мамандығына арналған




                СТУДЕНТТЕРГЕ АРАНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ












































                                    Семей
                                    2013.

                                  Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:___________ «___»__________  2013ж.  «Информатика»  кафедрасының
аға оқытушысы Бекқасымова Д.Т.



2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды
      Хаттама № ______ “____” _____________ 2013 ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова

2.2. Физика – математика факультетінің оқу-әдістемелік Бюросы отырысында
талқыланды


      Хаттама  №____  «____»  __________  2013 ж.

      Төрағасы __________

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №____  «____»  __________  2013 ж.


ОӘК төрағасы ________


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ














                                   МАЗМҰНЫ

|Жалпы жағдайлар                                          |       |
|Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың       |       |
|бөлінуі                                                  |       |
|Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар                |       |
|Курс форматы                                             |       |
|Курс саясаты                                             |       |
|Бағаларды қоюдағы саясат                                 |       |
|Әдебиеттер                                               |       |
|                                                         |       |



                             1. Жалпы жағдайлар
1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
        Оқытушының аты-жөні – Бекқасымова Данар Талғатқызы, аға оқытушы
        Кафедра – Информатика
        Байланыс жүйелері – тел., №3 оқу корпусы, кабинет
        Пәннің өтілу орны – кесте бойынша
        Пән атауы – Жасанды интеллект жүйелері
        Кредит саны -2


      2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі
                                                                     1 кесте
|Рет  |Тақырып атаулары                       |Дәріс|Зертханалы|СОӨЖ    |СӨЖ     |
|саны |                                       |     |қ сабақтар|        |        |
|     |Жасанды интеллект жүйесі жайлы түсінік:|1    |          |        |        |
|     |ЖИ даму тарихын және ЖИ қолданыстары.  |     |          |        |        |
|     |Жасанды интеллект облысындағы          |1    |          |        |        |
|     |зерттеулер бағыты: Нейрокибернетика    |     |          |        |        |
|     |бағыты және машиналық интеллект бағыты.|     |          |        |        |
|     |Жасанды интеллектіні модельдеу:        |1    |          |        |        |
|     |Нейрон тәрізді желілер және нейрон     |     |          |        |        |
|     |тәрізді желілердің типтері.            |     |          |        |        |
|     |Эвристикалық модельдеу: Эвристикалық   |1    |          |        |        |
|     |программалау, эвристикалық модельдеу   |     |          |        |        |
|     |және эвристикалық қолданбалы           |     |          |        |        |
|     |бағдарламалау интерфейсі.              |     |          |        |        |
|     |ЖИ жүйесінде білімді қалыптастыру:     |2    |          |        |        |
|     |Білім жүйесін құрудағы проблемалар, БЖ |     |          |        |        |
|     |қойылатын талаптар және БЖ қасиеттері  |     |          |        |        |
|     |мен пайдалану сипаттамасы арасындағы   |     |          |        |        |
|     |байланыстар.                           |     |          |        |        |
|     |Білімді бейнелеу модельдері: білім     |2    |          |        |        |
|     |туралы түсініктің логикалық моделі,    |     |          |        |        |
|     |білім туралы түсініктің желілік моделі,|     |          |        |        |
|     |білім туралы түсініктің фреймдік       |     |          |        |        |
|     |моделі, білім туралы түсініктің өнімдік|     |          |        |        |
|     |моделі                                 |     |          |        |        |
|     |Сарапшылық жүйелер: Сарапшылық жүйе    |2    |          |        |        |
|     |анықтамасы, СЖ міндеттері, СЖ          |     |          |        |        |
|     |ерекшеліктері.                         |     |          |        |        |
|     |Машиналық интеллект және роботтық      |2    |          |        |        |        |
|     |техника: Машиналық интеллект және      |     |          |        |        |        |
|     |роботтар типологиясы.                  |     |          |        |        |        |
|     |                                       |     |          |        |        |        |
|     |Логикалық программалау:                |3    |          |        |        |
|     |Логикалық программалардың түрлері.     |     |          |        |        |
|     |Олардың тарихы. Пролог тілінің         |     |          |        |        |
|     |ерекшелігі. Пролог тіліндегі негізгі   |     |          |        |        |
|     |ұғымдар. Пролог тіліндегі негізгі      |     |          |        |        |
|     |операциялар.                           |     |          |        |        |
|     |Жасанды интеллектінің даму тарихы: ЖИ  |     |1         |        |        |
|     |ұғымымен, оның зерттеу бағыттарымен    |     |          |        |        |
|     |толық танысу. ЖИ даму тарихын толық    |     |          |        |        |
|     |білу.                                  |     |          |        |        |
|     |Білімді модельдеу: Білім базасы және   |     |1         |        |        |
|     |білім моделі ұғымдарымен толық танысу. |     |          |        |        |
|     |Білімдердің түрлерін мысалдар арқылы   |     |          |        |        |
|     |түсіну.                                |     |          |        |        |
|     |Семантикалық желілер: Семантикалық желі|     |1         |        |9       |
|     |ұғымын түсіну. Семантикалық графтар    |     |          |        |        |
|     |сала білу.                             |     |          |        |        |
|     |Сөйлемдердің мағыналық құрылымы:       |     |1         |        |9       |
|     |Компьютерлік лингвистика ғылымымен     |     |          |        |        |
|     |танысу.                                |     |          |        |        |
|     |Математикалық өрнектердің мағынасы:    |     |1         |        |9       |
|     |Математикалық өрнектерді графтар       |     |          |        |        |
|     |түрінде көрсету.                       |     |          |        |        |
|     |Екі үлесті графтардағы модельдер.      |     |1         |        |9       |
|     |Екі үлесті граф ұғымымен танысу. Екі   |     |          |        |        |
|     |үлесті графтарды құру.                 |     |          |        |        |
|     |Білімнің логикалық  моделі: Ұйғарым,   |     |2         |        |        |
|     |факт және ереже ұғымдарымен танысу.    |     |          |        |        |
|     |Мысалдар қарастыру.                    |     |          |        |        |
|     |Прологта логикалық программалау.       |     |2         |        |        |
|     |Мәліметтер базасы: Прологтағы предикат,|     |          |        |        |
|     |факт ұғымдарымен танысу. Прологтағы    |     |          |        |        |
|     |мәліметтер базасын және сұраныстарды   |     |          |        |        |
|     |қарастыру.                             |     |          |        |        |
|     |Прологта логикалық программалау.       |     |2         |        |        |
|     |Білімдер базасы: Прологтағы ереже      |     |          |        |        |
|     |ұғымын қарастыру. Прологта білімдер    |     |          |        |        |
|     |базасымен жұмыс істеу.                 |     |          |        |        |
|     |Логикалық есептерді шешу:              |     |3         |        |9       |
|     |Логикалық есептерді прологтағы         |     |          |        |        |
|     |мәліметтер базасы ретінде шешу.        |     |          |        |        |
|     |Лого программасы                       |     |          |3       |        |
|     |Lisp программалау тілі                 |     |          |3       |        |
|     |Сарапшылық жүйе                        |     |          |3       |        |
|     |Сарапшылық жүйе құру                   |     |          |3       |        |
|     |Графтар теориясы                       |     |          |3       |        |
|     |Пролог тілінде сандармен жұмыс.        |     |          |3       |        |
|           |Барлығы ( сағат)                                        |15   |15   |
|           |2 –ші аттестация                                        |     |300  |


Кесте3 -  Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен
шкаласы

|Әріп      |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға    |
|жүйесі    |эквиваленті       |                  |                          |
|бойынша   |                  |                  |                          |
|баға      |                  |                  |                          |
|А         |4,0               |95 – 100          |Өте жақсы                 |
|А–        |3,67              |90 – 94           |                          |
|В+        |3,33              |85 – 89           |                          |
|          |                  |                  |Жақсы                     |
|В         |3,0               |80 – 84           |                          |
|В–        |2,67              |75 – 79           |                          |
|С+        |2,33              |70 – 74           |                          |
|          |                  |                  |                          |
|          |                  |                  |Қанағаттанарлық           |
|С         |2,0               |65 – 69           |                          |
|С–        |1,67              |60 – 64           |                          |
|D+        |1.33              |55 – 59           |                          |
|D         |1,0               |50 – 54           |                          |
|F         |0                 |0 – 49            |қанағаттанарлықсыз        |
|I         |NA                |-                 |аяқталмаған               |
|P         |-                 |өтті              |Пәнді өтті                |




                                6. Әдебиеттер
   6.1 Негізгі әдебиеттер
      6.1.1 Лорьер Ж.Л. Системы исскуственного интеллекта. М.:Мир.1991.


      6.1.2 Умнстон П. Искусственный интеллект. М.:Мир. 1980.
      6.1.3 Под ред. И.Г.Семакина, Е.К.Хеннера. Информатика. Задачник
          практикум. Том. 2. – М.: Лаборатория Базовых Знаний, 1999 г.
      6.1.4 Г.Ә.Жапарова. Информатика негіздері.Алматы. Экономика.2006 ж.
      6.1.5 Братко И. Программирование на языке Пролог для искусственного
          интеллекта. – М.: Мир, 1990.
      6.1.6 Стерлинг Л., Шапиро Э. Искусство программирования на языке
          Пролог.- М.: Мир, 1990.
      6.1.7  Сырецкий Г.А. Информатика, Основы логического программирования
          на PDC prolog:   Учеб.пособие. - Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3.
      6.1.8  Сырецкий Г.А. Информатика, Основы логического программирования
          на PDC prolog:   Учеб.пособие. - Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3.


   6.2.Қосымша әдебиеттер:
    6.2.1. Информатика. Базовый курс/ Под ред. С.В.Симановича – СПб: Питер.
          2001 г.












































































































Пәндер