Файл қосу
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖҮЙЕЛЕРІ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ УНИВЕРСИТЕТІ | | | | | |3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.2.07.1.20.21/02-2013 | |ПОӘК |03.09.2013ж | | |Студенттерге арналған |№1 басылым | | |«Жасанды интеллект жүйелері» | | | |пәні бойынша жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖҮЙЕЛЕРІ» ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 5В060200 - «Информатика» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРАНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013. Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:___________ «___»__________ 2013ж. «Информатика» кафедрасының аға оқытушысы Бекқасымова Д.Т. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № ______ “____” _____________ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова 2.2. Физика – математика факультетінің оқу-әдістемелік Бюросы отырысында талқыланды Хаттама №____ «____» __________ 2013 ж. Төрағасы __________ 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №____ «____» __________ 2013 ж. ОӘК төрағасы ________ БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ МАЗМҰНЫ |Жалпы жағдайлар | | |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың | | |бөлінуі | | |Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар | | |Курс форматы | | |Курс саясаты | | |Бағаларды қоюдағы саясат | | |Әдебиеттер | | | | | 1. Жалпы жағдайлар 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні – Бекқасымова Данар Талғатқызы, аға оқытушы Кафедра – Информатика Байланыс жүйелері – тел., №3 оқу корпусы, кабинет Пәннің өтілу орны – кесте бойынша Пән атауы – Жасанды интеллект жүйелері Кредит саны -2 2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі 1 кесте |Рет |Тақырып атаулары |Дәріс|Зертханалы|СОӨЖ |СӨЖ | |саны | | |қ сабақтар| | | | |Жасанды интеллект жүйесі жайлы түсінік:|1 | | | | | |ЖИ даму тарихын және ЖИ қолданыстары. | | | | | | |Жасанды интеллект облысындағы |1 | | | | | |зерттеулер бағыты: Нейрокибернетика | | | | | | |бағыты және машиналық интеллект бағыты.| | | | | | |Жасанды интеллектіні модельдеу: |1 | | | | | |Нейрон тәрізді желілер және нейрон | | | | | | |тәрізді желілердің типтері. | | | | | | |Эвристикалық модельдеу: Эвристикалық |1 | | | | | |программалау, эвристикалық модельдеу | | | | | | |және эвристикалық қолданбалы | | | | | | |бағдарламалау интерфейсі. | | | | | | |ЖИ жүйесінде білімді қалыптастыру: |2 | | | | | |Білім жүйесін құрудағы проблемалар, БЖ | | | | | | |қойылатын талаптар және БЖ қасиеттері | | | | | | |мен пайдалану сипаттамасы арасындағы | | | | | | |байланыстар. | | | | | | |Білімді бейнелеу модельдері: білім |2 | | | | | |туралы түсініктің логикалық моделі, | | | | | | |білім туралы түсініктің желілік моделі,| | | | | | |білім туралы түсініктің фреймдік | | | | | | |моделі, білім туралы түсініктің өнімдік| | | | | | |моделі | | | | | | |Сарапшылық жүйелер: Сарапшылық жүйе |2 | | | | | |анықтамасы, СЖ міндеттері, СЖ | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | |Машиналық интеллект және роботтық |2 | | | | | | |техника: Машиналық интеллект және | | | | | | | |роботтар типологиясы. | | | | | | | | | | | | | | | |Логикалық программалау: |3 | | | | | |Логикалық программалардың түрлері. | | | | | | |Олардың тарихы. Пролог тілінің | | | | | | |ерекшелігі. Пролог тіліндегі негізгі | | | | | | |ұғымдар. Пролог тіліндегі негізгі | | | | | | |операциялар. | | | | | | |Жасанды интеллектінің даму тарихы: ЖИ | |1 | | | | |ұғымымен, оның зерттеу бағыттарымен | | | | | | |толық танысу. ЖИ даму тарихын толық | | | | | | |білу. | | | | | | |Білімді модельдеу: Білім базасы және | |1 | | | | |білім моделі ұғымдарымен толық танысу. | | | | | | |Білімдердің түрлерін мысалдар арқылы | | | | | | |түсіну. | | | | | | |Семантикалық желілер: Семантикалық желі| |1 | |9 | | |ұғымын түсіну. Семантикалық графтар | | | | | | |сала білу. | | | | | | |Сөйлемдердің мағыналық құрылымы: | |1 | |9 | | |Компьютерлік лингвистика ғылымымен | | | | | | |танысу. | | | | | | |Математикалық өрнектердің мағынасы: | |1 | |9 | | |Математикалық өрнектерді графтар | | | | | | |түрінде көрсету. | | | | | | |Екі үлесті графтардағы модельдер. | |1 | |9 | | |Екі үлесті граф ұғымымен танысу. Екі | | | | | | |үлесті графтарды құру. | | | | | | |Білімнің логикалық моделі: Ұйғарым, | |2 | | | | |факт және ереже ұғымдарымен танысу. | | | | | | |Мысалдар қарастыру. | | | | | | |Прологта логикалық программалау. | |2 | | | | |Мәліметтер базасы: Прологтағы предикат,| | | | | | |факт ұғымдарымен танысу. Прологтағы | | | | | | |мәліметтер базасын және сұраныстарды | | | | | | |қарастыру. | | | | | | |Прологта логикалық программалау. | |2 | | | | |Білімдер базасы: Прологтағы ереже | | | | | | |ұғымын қарастыру. Прологта білімдер | | | | | | |базасымен жұмыс істеу. | | | | | | |Логикалық есептерді шешу: | |3 | |9 | | |Логикалық есептерді прологтағы | | | | | | |мәліметтер базасы ретінде шешу. | | | | | | |Лого программасы | | |3 | | | |Lisp программалау тілі | | |3 | | | |Сарапшылық жүйе | | |3 | | | |Сарапшылық жүйе құру | | |3 | | | |Графтар теориясы | | |3 | | | |Пролог тілінде сандармен жұмыс. | | |3 | | | |Барлығы ( сағат) |15 |15 | | |2 –ші аттестация | |300 | Кесте3 - Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы |Әріп |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға | |жүйесі |эквиваленті | | | |бойынша | | | | |баға | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 6. Әдебиеттер 6.1 Негізгі әдебиеттер 6.1.1 Лорьер Ж.Л. Системы исскуственного интеллекта. М.:Мир.1991. 6.1.2 Умнстон П. Искусственный интеллект. М.:Мир. 1980. 6.1.3 Под ред. И.Г.Семакина, Е.К.Хеннера. Информатика. Задачник практикум. Том. 2. – М.: Лаборатория Базовых Знаний, 1999 г. 6.1.4 Г.Ә.Жапарова. Информатика негіздері.Алматы. Экономика.2006 ж. 6.1.5 Братко И. Программирование на языке Пролог для искусственного интеллекта. – М.: Мир, 1990. 6.1.6 Стерлинг Л., Шапиро Э. Искусство программирования на языке Пролог.- М.: Мир, 1990. 6.1.7 Сырецкий Г.А. Информатика, Основы логического программирования на PDC prolog: Учеб.пособие. - Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3. 6.1.8 Сырецкий Г.А. Информатика, Основы логического программирования на PDC prolog: Учеб.пособие. - Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3. 6.2.Қосымша әдебиеттер: 6.2.1. Информатика. Базовый курс/ Под ред. С.В.Симановича – СПб: Питер. 2001 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz