Файл қосу
Әлем баспасөзінің тарихы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейдегі СМЖ құжат |УМКД | | | «Қазақ журналистикасының | | | |тарихы» пәнінің |2013 жылғы |УМКД 042-18-15.1.2/02-2013 | |студенттерге арналған |№1 басылым | | |жұмыс бағдарламасы | | | 5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Қазақ журналистикасының тарихы» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Әзірлеген: ____________ Рамазан Айгүл Әмірғалиқызы, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының профессоры, филология ғылымдарының докторы «___» _______ 2013 жыл 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік кеңесінде талқыланып, бекітілді. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл. ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К. 4 №1 БАСЫЛЫМ МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы және пән туралы жалпы мәлімет: Каримова Бибігүл Жұмашқызы Кафедра:Қазақ филологиясы Кафедраның мекен-жайы : Глинки, 20; 912- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон : 44-29-30 Кафедрада болатын уақыты: күнделікті 08.00-ден-17.00-ге дейін. Сабақ өтетін орын: 905 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: а) Басты мәселе: қазақ журналистикасын зерттеуші ғалымдардың еңбектері арқылы журналистиканың теориялық негізін меңгеру. ә) Білім, машық, дағды және компетенция тізбегі: - ақпарат құралдары жұмысындағы өзіндік белгілерін теориялық негізінде игере отырып тәжірибемен ұштастыру; - керекті жерінде шетел ақпарат көздерінің іс – тәжірибесіндегі жетістіктерін дәлелді талдауға пайдалану; - қоғамдағы өзекті мәселелерді шетел теоретиктерінің пікірлері негізінде бүгінгі журналистердің қызметіндегі кемшіліктерін орынды сынға алып талдай білу. 1.3 Осы курстың мақсаты: Еліміздің тәуелсіздік алуына байланысты соңғы он жылда қазақ журналистикасының өткен тарихының «ақтаңдақ» тұстары қайта қаралып, кезінде ұлтшыл, байшыл, алашордашыл деген нақақ жаламен жабылып қалған «Қазақ», «Алаш», «Сарыарқа», «Бірлік туы», «Жас азамат», «Абай» сияқты газет – журналдар мен онда қызмет істеген, әр жылдары жарияланымдары жарық көрген А.Байтұрсынұлы, М.Дулатұлы, Ә.Бөкейханұлы, М.Шоқай, Х.Досмұхамедұлы, Х.Ғаббасұлы, Ә.Ермекұлы, С.Қожанұлы, Қ.Кемеңгерұлы сынды қазақ халқының біртуар зиялыларының қыруар мұралары мен оқыту процесіне қарай ғылыми айналымға түсіп, өткен қоғамдық ойымыздың тарихын саралауға мүмкіндік туды. Осы орайда Ұлттық баспасөз мәдениетін қалыптастыруға қосқан үлесі хақында тарихи құжаттарды сөйлету, олардың шығармашылығындағы пішін мен түр, сюжеттік оқиға желісі мен жанрлық белгілері, көркемдік идеялық мәні мен ақпараттық ерекшелігі жағынан мағлұмат беру бұл пәннің мақсаты болмақ. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: «Қазақ журналистикасының тарихы» пәні журналистика тарихы бойынша өтілетін курстың бір бөлігі ретінде ең алдымен «Қазақстан тарихы» пәнінің негізінде барлық қоғамдық, саяси кезеңдермен байланыстырыла оқытылады.Себебі, әр студенттің бойына қазақ журналистикасының өткен дәуірлердегі жинақтаған мол тәжірибесін, шығармашылық ізденістері мен шеберлік жетістіктерін дарыта білу бұл пәнде қарастырылуы көзделген. - Студенттерге 1917 жылдан бергі кезең аралығындағы қазақ журналистикасының өткен жолы жөнінде жан – жақты мағлұмат ұсыну. - Қазақ газеттері мен журналдарының бағыт – бағдарына, мән – мазмұнына олардың жарық көрген уақытындағы саяси - әлеуметтік жағдайларға сәйкес баға беру. - Қазақ баспасөзі тарихындағы «ақтаңдақ» тұстарға ерекше назар аудару. - Студенттерге қазақ журналистикасы тарихының проблемалары бойынша зерттеу жұмыстарын жазуға ықпал ету. 1.5 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Қазақ журналистикасының өзекті мәелелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Журналистиканың негізгі әдістерін меңгеру керек; - Теориялық талдау жасай алу; - Қазақ журналистикасының тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Журналистикаға кіріспе 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Әлем баспасөзінің тарихы 1.7.2 Шетел журналистикасы 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1 Кесте |№ |Тақырыптың атауы |Сағаттар саны |Әдебиеттер | | | |ДС |СП |Л |С |С | | | | | |З |Б |Р |Р | | | | | | | |С |С | | | | | | | |П | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Ұлттық журналистиканың |2 | | |1 |2,5 |1, Б. 3-25 | | |бастау көзі | | | | | | | |2 |Ежелгі төрүк руникалық | | | |1 |2,5 | | | |алфавитімен бәдізделген | | | | | | | | |ескерткіштердегі ұлттық | | | | | | | | |ақпараттың тегі мен түрлері| | | | | | | | | | |1 | | | | | |3 |ХІХ ғ.екінші жартысы мен |2 | | |1 |2,5 |2, 82-99 б. | | |ХХғ. басындағы қазақ | | | | | | | | |мерзімді баспасөзі | | | | | | | |4 |ХІХ ғ.екінші жартысындағы | |1 | |0,5 |2,5 | | | |көрнекті қазақ публицистері| | | | | | | |5 |Қазақ мерзімді баспасөзінің|2 | | |0,5 |2,5 |3, 95-98 б. | | |пайда болуы мен қазақ | | | | | | | | |тіліндегі алғашқы газеттер.| | | | | | | | |Қазақ көшбасшылары. | | | | | | | |6 |«Тәжіман» газеті және | |1 | |0,5 |2,5 | | | |Ысмағұлбек Ғәспрәлі | | | | | | | |7 |1905 – 1907 жылдардағы |2 | | |0,5 |2,5 |4, 91-106 б. | | |қазақ баспасөзі | | | | | | | |8 |1910-1914 жылдардағы қазақ | |1 | |0,5 |2,5 | | | |баспасөзі | | | | | | | |9 |«Айқап» журналы және оның |2 | | |1 |2,5 |1, Б. 25-36 | | |идеялық бағыты | | | | | | | |10 |Ресейдегі буржуазиялық – | |1 | |1,5 |2,5 |2, 103-110 б.| | |демократиялық төңкеріс | | | | | | | | |және қазақ баспасөзі | | | | | | | |11 |«Қазақ» газеті |2 | | |1 |2,5 |3, 99-118 б. | |12 |Қолжазба «Садақ» журналы | |1 | |1 |2,5 |4, 91-106 б. | |13 |Қазақтың жалпыұлттық |2 | | |1 |2,5 |5, 97-106б. | | |бағыттағы демократиялық | | | | | | | | |басылымдары | | | | | | | | |(1917 – 1918 жылдар) | | | | | | | |14 |Қазақстандағы алғашқы кеңес| |1 | |1 |2,5 |6, 110-129 б.| | |басылымдары | | | | | | | |15 |Қазақстандағы «Кіші |2 |1 | |1 |2,5 |1, Б. 37-52 | | |Октябрь» орнату немесе | | | | | | | | |ауылшаруашылығын жаппай | | | | | | | | |ұжымдастыру мен | | | | | | | | |индустрияландыру | | | | | | | | |жылдарындағы қазақ мерзімді| | | | | | | | |баспасөзі | | | | | | | |16 |Қазақстандағы жаппай |2 |1 | |1 |2,5 |2, 10-26 б. | | |репрессия жылдарындағы және| | | | | | | | |екінші дүниежүзілік соғыс | | | | | | | | |жылдарындағы мерзімді | | | | | | | | |баспасөз. | | | | | | | | |(1937 – 1941 жылдар.) | | | | | | | |17 |Ұлы Отан соғысы кезіндегі |2 | | |1 |2,5 |3, 13-20 б. | | |қазақ мерзімді баспасөзі | | | | | | | |18 |ХХ ғасыр басындағы қазақ | |1 | |1 |2,5 |4, 15-19 б. | | |тіліндегі кітаптар | | | | | | | |19 |Халық шаруашылығын қалпына |2 |1 | |1 |2,5 |1, Б. 53-56 | | |келтіру, «ұлтшылдық» | | | | | | | | |сарынға қарсы күрес және | | | | | | | | |тың игеру жылдарындағы | | | | | | | | |баспасөз. | | | | | | | | |(1946 – 1960 жылдар) | | | | | | | |20 |Бұрынғы кеңес мемлекетінде |2 | | |1 |2,5 |1, Б. 83-86 | | |«Коммунистік құрылысты | | | | | | | | |өрістету» немесе тоқырау | | | | | | | | |жылдарындағы баспасөз. | | | | | | | | |(1960 – 1980 жылдар) | | | | | | | |21 |1945-1953 жылдардағы | |1 | |1 |2,5 |2, 27-35 б. | | |«ұлтшылдықпен» күрес | | | | | | | | |науханыдағы» қазақ | | | | | | | | |баспасөзі | | | | | | | |22 |Қайта құрудан өтпелі |2 | | |1 |2,5 |3, 20-25 б. | | |кезеңге дейінгі аралықтағы | | | | | | | | |қазақ баспасөзі. | | | | | | | | |(1985 – 1991 жылдар) | | | | | | | |23 |1950 – 1960 жылдар | |1 | |1 |2,5 |1, Б. 3-25 | | |аралығындағы Қазақстанда | | | | | | | | |жаңадан шыққан | | | | | | | | |педагогикалық, сатиралық | | | | | | | | |және мәдени, әдеби | | | | | | | | |басылымдар | | | | | | | |24 |Қазақстандағы түрлі саяси |2 | | |1 |2,5 |2, 82-99 б. | | |партиялар мен | | | | | | | | |қозғалыстардың басылымдары.| | | | | | | | |(1985 – 1996 жылдар) | | | | | | | |25 |1985 – 1996 жылдар | |1 | |1 |2,5 |3, 95-98 б. | | |аралығындағы қазақ мерзімді| | | | | | | | |баспасөзі | | | | | | | |26 |Егемен елдің ерікті |2 |1 | |1 |2,5 |4, 91-106 б. | | |баспасөзі. (1991 – 1996 | | | | | | | | |жылдар) | | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Студент «Қазақ журналистикасының тарихы» пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген баспасөз тілінің негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда журналистиканың тарихы ғылыми білім ретінде пайда болуына өзіндік роль атқарады. Журналистиканың тарихы қазіргі теорияның ғылыми методологиялық таныммен терең байланыста. Қазақ газеттері мен журналдарының бағыт – бағдарына, мән – мазмұнына олардың жарық көрген уақытындағы саяси - әлеуметтік жағдайларға сәйкес баға беруге мүмкіндік береді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бірде-бір студентке дәрістің бірде-бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты – журналистика ғылымының бітім-болмысын, жанрлық ерекшеліктерін зерттеу. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: - курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; - журналистика функциялары мен жанрлық пішіндерін және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке шығармашылық ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның шығармашылығы үшін жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытнды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Қазақ журналистикасының тарихы» пәні бойынша ұпайларды бөлу |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 8-апта аралығында дәріске |30 | | | |қатысу | | | |1 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |2 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |3 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |4 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |5 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |6 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |7 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |62 | | |1-7 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300 | | |қорытынды ұпай | | | | |8-15 апта аралығында дәріске қатысу |30 | | |8 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |9 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |10 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |11 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |12 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |13 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |14 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |15 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |74 | | |9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша|300 | | |қорытынды ұпай | | | |Емтихан бойынша қорытынды ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Аллаберген Қ., Нұсқабайұлы Ж., Оразайұлы Ф. Қазақ журналистикасының тарихы. - А., 2006. 7.1.2 Аллаберген Қ., Нұсқабайұлы Ж. Алты алаштың ардақтылары. 1-кітап. – А., 1994. 7.1.3 Айдаров Ғ. Күлтегін ескерткіші. – А., 2008. 7.1.4 «Айқап» Құрастырушылар: Сұбханбердина Ү., Дәуітов С. – А., 2008. 7.1.5 Байтұрсынов А., Ақ жол. – А., 2011. 7.1.6 «Қазақ» газеті. Құрастырушылар: Сұбханбердина Ү., Дәуітов С., Сақов Қ. – А., 2008. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Жақып Б. М.Әуезов – публицист. – А., 2007. 7.2.2 Сұбханбердина Ү. Қазақтың революциядан бұрынғы мерзімді баспасөзіндегі материалдар. – А., 2003. 7.2.3 Сұбханбердина Ү.«Дала уәлаятының газеті» - А., 2001,2003,2004,2007. 7.2.4 Бөкейханов Ә. Таңдамалы . – А., 2007. 7.2.5 Дулатов М. Шығармалары. А., 2011.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz