Файл қосу
курсы бойынша білімі болу
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Педагогикалық факультеті 3 деңгейдегі СМК құжаты ПОӘК Баспа №2 03.09.2014 ПОӘК 042-18.30.1.03.02.-2014 «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәнінен студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәнін оқыту-әдістемелік кешен барлық мамандықтарына арналған Студентке арналған оқу жұмыс бағдарламасы Семей 2014 Алғы сөз 1. Әзірлеген:______________ п.ғ.к. Серикова Н.У., Оралбекова Б.С. «Педагогика» кафедрасының оқытушылары Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 03» 09 2014 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «05 » 09 2014 ж. Төрағасы __________ Ахметова Т. Ш. . бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 «11» 09 2014 ж. ОӘК төрағасы _______________ Искакова Г.К. 4. Алғашқы рет енгізілді (« » ____________ 20 __ж. №__ басылымның орнына) МАЗМҰНЫ 1 .Жалпы жағдайлар 2. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау 3. Курс ережесі және формасы 4. Студенттерді бағалау ережесі 5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу 6. Пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі 7. Әдебиеттер 1. Жалпы жағдайлар 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні Серикова Н.У., Оралбекова Б.С. Кафедра –Педагогика Байланыс жүйелері –тел. №2 оқу корпусы, 310-кабинет Пәннің өтілу орны – аудитория Пән атауы – Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі Кредит саны -2 .2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте). 1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат Курс Семестр Кре дит Дәріс Практика лық жұмыс БАОӨЖ БАӨЖ Барлығы Бақылау түрі 3 15 Емтихан .3 Пәннің қысқаша мазмұны Мектеп алдындағы тұрған міндеттер, әр тарихи кезеңде, үлкен өзгерістерге ұшырайды. Бүгінгі Қазақстан мектебінің негізгі міндеттерінің бірі –прогресті және өркениетті даму дәуіріне аяқ басу. Бұл үрдіс жастар тәрбиесімен тығыз байланысты. Сондықтан әр ұстаздың міндеті –тәрбие ісінің шеберлігін меңгеру, оның түрлері мен әдіс-тәсілдерін ұйымдастыру. Тәрбие жұмысының нәтижесіне қанағаттану, оқушылармен қарым-қатынас, кәсіби жетістік, ұстаздың шеберлігіне, тәжірибесіне байланысты. 1.4 «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсының мақсаты –сынып жетекшісі қызметін жүзеге асыру мен ұйымдастыруда тәрбиенің дәстүрлі және қазіргі жаңа технологиялары бойынша болашақ мұғалімдердің теориялық білімді меңгеруі болып табылады. 1.5 «Тәрбие жұымысының теориясы мен әдістемесі» курсының негізгі міндеттері: - мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі сынып жетекші іс-әрекетінің ерекшелігі жайында студенттерді теориялық және практикалық біліммен қамтамасыз ету; - мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды, тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды,ұйымдастыру, жоспарлау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру; - студенттерді өзіндік шығармашылық мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру; - студенттерді саналы түрде педагогикалық шеберлікке мақсаттандыру; - педагогикалық білімін, біліктілігін, дағдысын тереңдету; 1.6 «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсын оқыту барысында студент келесі білімдерді меңгеруі керек: ● тәрбие жұмысының мақсаты, міндеті, мәні туралы білу. ● мектеп қоғамының тәрбие жүйесі екендігін меңгеру. ● сынып жетекшінің іс-әрекетінің бағыттары мен жүйесін меңгеру ● тәрбие жұмысының технологиясы мен ұжымдық шығармашылық істі қолдана білу. ● балалар ұйымының ерекшелігін түсіну. ●«Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсы бойынша білімі болу. ●«Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсынан білім қажеттілігін ала білу «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсын оқыту барысында студентте келесі біліктілік пен дағдылар қалыптасуы керек: ● сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау; ● тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру; ● оқушылар ұжымын қалыптастыру мен оны диагностикалау; ● ұжымдық шығармашылық іс технологиясы мен жаңа тәрбие технологияларын пайдалану; ● қиын балалармен жұмыс және диагностикалау; ● ата-аналармен және мектептен тыс ұжымдармен қарым-қатынас; ● оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру; ● ата-аналар жиналысын даярлау және өткізу; ● дарынды балалармен жұмыс; ● мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы. «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсын оқытудан бұрын студенттерде тұтас педагогикалық үрдістегі оқушы тұлғасын қалыптастырудың, тәрбиелеудің, дамытудың теориялық - әдіснамалық негізін қалайтын келесі педагогикалық пәндер оқытылады: «Педагогикалық мамандыққа кіріспе», «Педагогика», «Этнопедагогика», «Адамзат тарихындағы мектеп және педагогикалық ойдың дамуы». Студенттердің «Тәрбие жұмысының әдістемесі» пәнін жетік меңгеруі бұдан кейінгі педагогикалық және әдістемелік пәндерді, сонымен қатар педагогикалық практиканы табысты өткізудің негізі болып табылады. 1.6. Пән пререквизиттері: 1.6.1. Мамандыққа кіріспе 1.6.2. Жалпы педагогика 1.7. Пән постреквизиттері: 1..7.1. Этнопедагогиканы 1.7.2. Педагогика тарихы 1.7.3. Педагогикалық практика .Пән мазмұны. Сабақ тақырыптары бойынша сағаттардың бөлінуі 1-кесте № Тақырып атаулары және олардың мазмұны Сағаттардың бөлінуі Әдебиеттер Дәріс Практикалық БАОӨЖ БАӨЖ 1 Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің пәні және міндеттері 2 1 Әбенбаев С.Ш. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. Оқу құралы.–Алматы.Дарын,2004ж 2 Мектеп тәрбие жүйесі ретінде. Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастырушылар тәрбие жүйесінің субъектісі ретінде. 2 1 Болдырев Н.И. Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы. -А.: Мектеп, 1987 ж 3 Сыныптың тәрбие жұмысының жүйесі тәрбиелеуші және дамытушы ортаны қалыптастырушы ретінде. 2 1 10 Сынып жетекшісі Әбенбаев С.Ш. Алматы, 2003 Сынып жетекшісі Қожахметов К. Алматы, 2001. 4 Сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысы. 1 Тәлім-тәрбие жұмыстарын 1ұйымдастыру. Меңжанова А. Алматы, 2003. Тәрбие теориясы. Сейталиев Қ. Алматы, 1986. 5 Мектеп және сыныптың тәрбие жұмысының диогностикасы. 1 Мектеп пен отбасының бірлескен жұмысының бүгінгі күнгі ерекшеліктері. Атемова Қ.Т. Алматы, 1998. 6 Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие жұмысының мақсатын қою және жоспарлау. 1 10 Берикханова Педагогикалық мамандыққа кіріспе. А., 2009 7 Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру 2 1 Класс жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысы. Алматы, 1993. 8 Оқушылардың тәрбие жұмыстарының нәтижесінің талдауы және өз беттерінше талдау 2 1 9 Сынып жетекшісінің ата- аналармен жүргізілетін жұмысының түрлері. 2 1 10 Класс жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысы. Алматы, 1993. 10 Қазіргі заман жағдайындағы балалар мен жастар бірлестіктері. 1 Коллективтің құдіретті күші Сухомлинский В.А. Алматы, 1973. 11 Оқушылардың салауатты өмір салтын қалыптастырудағы сынып жетекшісінің іс-әрекеті. 1 Дүйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері. Семей 2004. 12 Дарынды балалармен жұмыс істеу әдістемесі 2 1 15 Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытудың педагогикалық негіздері Қалиев С., Майғаранова Ш. Алматы, 2001. 13 Оқушылармен жүргізілетін кәсіптік бағдар беру жұмыстарының әдістемесі. 2 1 Амантурин Ш Мұғалім және оқу-тәрбие жұмысы.-А., 1978ж Барлығы 15 15 15 45 3. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, практикалық сабақтарға, БАӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Практикалық сабаққа барысында белсенді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған сабаққа ұпай есептелмейді. Практикалық сабақтарға, БАӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 4. Курс форматы (үлгісі) Аудиториялық сабақтар келесi түрлерден: дәрiстер (Д), практикалық (Пр) сабақтардан тұрады. Сондай-ақ БАӨЖ орындайды. Тақырыптардың жартысы сабақтарда, қалғаны өздiгiнен орындалады. Дәрiстiк, практикалық сабақтарға қатысу мiндеттi. Егер студент қандай-да бiр себептермен сабаққа келмесе, тыңдамаған материалдар үшiн жауап бередi. Аралық аттестация қортындылары студенттiң сабаққа қатысуын, өздiк жұмыстарын өз уақытында орындауын, сабақ үстiнде жауап беруiн, аралық бақылау нәтижелерiн ескере отырып қойылады. Олар мiндеттi түрде айтылған уақытында тапсырылуы тиiс. Өз уақытынан кеш тапсырылған бақылау жұмыстарына автоматты түрде төмен баға қойылады. 5. Курс саясаты Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу, әрбір тақырыпқа конспект жазу. Практикалық үй жұмыстарын және өздік жұмыстарды көрсетілген уақытта орындау. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауапкершілік таныта отырып, өз бетінше дайындының болуы . Сабақ үстінде үнемі тәртіпке аса мән берілу қажет, яғни барлық назарды сабаққа аудару, ұялы телефондарды үнсіздік режимге қою, басқаларға кедергі жасамау т.б. Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтиханға босатылған барлық студенттер компьютерлік тест тапсырады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. Баға қою саясаты «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні бойынша балл бөлінуі Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық балл Ескертпе 1 2 4 -7 апта бойынша барлық аудиториялық сабаққа қатысу 30 3 Семинар сабаққа дайындық+ БАӨЖ 45+60 6 Семинар сабаққа дайындық+ БАӨЖ 45+60 7 Межелік бақылау 60 1-7 апта бойынша барлық жинаған балл нәтижесі 300 8-15 апта бойынша барлық аудиториялық сабаққа қатысу 30 9 Семинар сабаққа дайындық+ БАӨЖ 45+60 12 Семинар сабаққа дайындық+ БАӨЖ 45+60 15 Межелік бақылау 60 8-15 апта бойынша барлық жинаған балл нәтижесі 300 Емтихандағы балл жиынтығы 400 Академиялық аралықтағы балл жиынтығы 1000 7. Әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер: 1.Әбенбаев С.Ш. Тәрбие теориясы мен әдістемесі.Оқу құралы.–Алматы.:Дарын,2004ж. .Болдырев Н.И. Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы. -А.: Мектеп, 1987 ж 3.Сынып жетекшісі Әбенбаев С.Ш. Алматы, 2003. .Сынып жетекшісі Қожахметов К. Алматы, 2001. .А.Ж.Едігенова Сынып жетекшісі- тәрбие жұмысын ұйымдастырушы:Оқу құралы. Семей.2008 ж. .Мектеп пен отбасының бірлескен жұмысының бүгінгі күнгі ерекшеліктері. Атемова Қ.Т. Алматы, 1998. .Класс жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысы. Алматы, 1993. .А.Е. Берикханова Педагогикалық мамандыққа кіріспе. А., 2009 .Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытудың педагогикалық негіздері Қалиев С., Майғаранова Ш. Алматы, 2001. .Коллективтің құдіретті күші Сухомлинский В.А. Алматы, 1973. .Тәлім-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру. Меңжанова А. Алматы, 2003. .Тәрбие теориясы. Сейталиев Қ. Алматы, 1986. .Ахметова Г., Исаева З., Әлқожаева Н. Педагогика:А:2006 ж. .Әбиев Ж., Бабаев С., Құдиярова А. Педагогика. Алматы-2004. 15.Қоянбаев Педагогика. Алматы 2002 ж. .Педагогикалық технологиялар Сальникова, 2005 ж. .Дүйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері. Семей 2004. .Амантурин Ш Мұғалім және оқу-тәрбие жұмысы.-А., 1978ж .Қоянбаев Р.М. Тәрбие теориясы.А., 199 1ж. .Жарықбаев Қ., Қалиев С. Қазақ тәлім-тәрбиесі, Оқу құралы. А.,Санат,1995 21. Педагогика тағылымы. Табылдиев А. 22. Балаларға эстетикалық тәрбие берудегі халық дәстүрі. Алматы, 1990. . Тәрбие өрнектері. Табылдиев Ә. Алматы, 1983. . Көпбаев О. Жастар және проволық тәрбие.А.,1988 ж. ПОӘК 042-18.30.1.03.02.-2014 Баспа №2 03.09.2014 10 беттің 9-сі ПОӘК 042-18.30.1.03.02.-2014 Баспа №2 03.09.2014 14 беттің 1-сі
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz