Файл қосу

‬курсы бойынша білімі болу



Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының‭  ‬Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Педагогикалық факультеті
‏     ‎3‏ ‎деңгейдегі СМК құжаты
‏       ‎ПОӘК
Баспа‭ ‬№2‭ ‬03.09.2014

‏            
ПОӘК‭ ‬042-18.30.1.03.02.-2014
‏ ‎«Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‏» ‎пәнінен студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы





‏           

«Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‏»
 пәнін оқыту-әдістемелік кешен

барлық‭ ‬мамандықтарына арналған


Студентке арналған оқу жұмыс бағдарламасы























‏ ‎Семей‭     ‬2014


Алғы сөз


1.‏ ‎Әзірлеген:‭______________‬   п.ғ.к.‭  ‬Серикова Н.У.,‭ ‬      Оралбекова Б.С.
‏«‎Педагогика‭» ‬кафедрасының оқытушылары
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті


2.‏ ‎Талқыланды
2.1.‏ ‎Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің‭ «‬Педагогика‭» ‬кафедрасы отырысында қарастырылды.‭ 
Хаттама‭ № ‬1‭  «  ‬03‭»  ‬09‭             ‬2014‭ ‬ж.

Кафедра меңгерушісі‭ __________  ‬Джанбубекова М.З.

2.2.‏ ‎Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.‭ 
Хаттама‭ № ‬1‭   «‬05‭   ‬»  09‭             ‬ 2014‭ ‬ж.

Төрағасы‭ __________ ‬Ахметова Т.‭ ‬Ш.

.‏ ‎бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік‭  ‬кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды‭ 
және‭  ‬мақұлданды.‭ 
Хаттама‭ № ‬1‭  «‬11‭»‬ 09‭              ‬2014‭ ‬ж.

ОӘК төрағасы‭ ‬ _______________ Искакова Г.К.
4.‏ ‎Алғашқы рет енгізілді
‏(«   » ____________ ‎20‏ __‎ж.‭   №__  ‬басылымның орнына‭)
                                   




                                                  МАЗМҰНЫ

1‏ ‎.Жалпы жағдайлар

2.‏ ‎Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау

3.‏ ‎Курс ережесі және формасы

4.‏ ‎Студенттерді бағалау ережесі

5.‏ ‎Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу‭ 

6.‏ ‎Пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі

7.‏ ‎Әдебиеттер









‏              


















1.‏ ‎Жалпы жағдайлар

1.1‏ ‎Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
Оқытушының аты-жөні‭ ‬ Серикова Н.У.,‭ ‬Оралбекова Б.С.
Кафедра‭ –‬Педагогика
Байланыс жүйелері‭ –‬тел.‭                ‬ №2‭ ‬оқу корпусы,‭ ‬310-кабинет
Пәннің өтілу орны‭ –‬ аудитория
Пән атауы‭ –‬ Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Кредит саны‭ ‬-2
.2‏ ‎Жұмыстық‭ –‬оқыту жоспарынан ақпарат‭ (‬1-кесте‭)‬.
1-кесте.‏ ‎Оқу жоспарынан ақпарат
Курс
Семестр
Кре
дит
Дәріс
Практика
лық жұмыс
БАОӨЖ
БАӨЖ
Барлығы
Бақылау түрі
3




15


Емтихан



.3‏ ‎Пәннің қысқаша мазмұны
‏       ‎Мектеп алдындағы тұрған міндеттер,‭ ‬әр тарихи кезеңде,‭ ‬үлкен өзгерістерге ұшырайды.‭ ‬Бүгінгі Қазақстан мектебінің негізгі міндеттерінің бірі‭ –‬прогресті және өркениетті даму дәуіріне аяқ басу.‭ ‬Бұл үрдіс жастар тәрбиесімен тығыз байланысты.‭ ‬Сондықтан әр ұстаздың міндеті‭ –‬тәрбие ісінің шеберлігін меңгеру,‭ ‬оның түрлері мен әдіс-тәсілдерін ұйымдастыру.‭ ‬Тәрбие жұмысының нәтижесіне қанағаттану,‭ ‬оқушылармен қарым-қатынас,‭ ‬кәсіби жетістік,‭ ‬ұстаздың шеберлігіне,‭ ‬тәжірибесіне байланысты.
‏     ‎1.4‏ «‎Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬курсының мақсаты‭ –‬сынып жетекшісі қызметін жүзеге асыру мен ұйымдастыруда тәрбиенің дәстүрлі және қазіргі жаңа технологиялары‭  ‬бойынша‭  ‬болашақ мұғалімдердің теориялық білімді меңгеруі болып табылады.
‏     ‎1.5‏ «‎Тәрбие жұымысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬курсының негізгі міндеттері:‭  
-‏ ‎мектептің тұтас‭   ‬педагогикалық‭   ‬үрдісіндегі‭   ‬сынып‭     ‬жетекші‭  ‬іс-әрекетінің ерекшелігі жайында студенттерді теориялық және практикалық біліммен қамтамасыз ету‭;
-‏ ‎мектептің тұтас‭  ‬педагогикалық‭  ‬үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды,‭ ‬тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды,ұйымдастыру,‭ ‬жоспарлау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру‭;
-‏ ‎студенттерді‭    ‬өзіндік‭         ‬шығармашылық‭        ‬мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру‭;
-‏ ‎студенттерді‭       ‬саналы‭      ‬түрде‭         ‬педагогикалық‭       ‬шеберлікке мақсаттандыру‭;
-‏ ‎педагогикалық білімін,‭ ‬біліктілігін,‭ ‬дағдысын тереңдету‭;
    1.6‏  «‎Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬курсын оқыту барысында студент келесі білімдерді меңгеруі керек:
‏● ‎тәрбие жұмысының мақсаты,‭ ‬міндеті,‭ ‬мәні туралы білу.
‏● ‎мектеп қоғамының тәрбие жүйесі екендігін меңгеру.
‏● ‎сынып жетекшінің іс-әрекетінің бағыттары мен жүйесін меңгеру
‏● ‎тәрбие жұмысының технологиясы мен ұжымдық шығармашылық істі қолдана білу.
‏● ‎балалар ұйымының ерекшелігін түсіну.
‏●«‎Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬курсы бойынша білімі болу.
‏●«‎Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬курсынан‭  ‬білім қажеттілігін ала‭  ‬білу

‏ «‎Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬курсын оқыту барысында студентте‭     ‬келесі біліктілік пен дағдылар қалыптасуы керек:
‏● ‎сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау‭; 
● тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру‏;
● оқушылар ұжымын қалыптастыру мен оны диагностикалау‏;
● ұжымдық шығармашылық іс технологиясы мен жаңа тәрбие технологияларын пайдалану‏;
● қиын балалармен жұмыс және диагностикалау‏;
● ата-аналармен және мектептен тыс ұжымдармен қарым-қатынас‏; 
● оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру‏;
● ата-аналар жиналысын даярлау және өткізу‏;
● дарынды балалармен жұмыс‏;
● мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы.
‏       «‎Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬курсын оқытудан‭  ‬бұрын‭  ‬студенттерде тұтас педагогикалық үрдістегі оқушы тұлғасын қалыптастырудың,‭ ‬тәрбиелеудің,‭ ‬дамытудың теориялық‭ ‬-‭ ‬әдіснамалық негізін қалайтын‭   ‬келесі педагогикалық пәндер оқытылады:‭ «‬Педагогикалық мамандыққа кіріспе‭»‬,‭ «‬Педагогика‭»‬,‭ «‬Этнопедагогика‭»‬,‭ «‬Адамзат тарихындағы мектеп және педагогикалық ойдың дамуы‭»‬.
‏	‎Студенттердің‭ «‬Тәрбие жұмысының әдістемесі‭» ‬пәнін жетік меңгеруі бұдан кейінгі‭  ‬педагогикалық және‭  ‬әдістемелік пәндерді,‭ ‬сонымен қатар педагогикалық практиканы табысты өткізудің негізі болып табылады.‭ 

1.6.‏ ‎Пән‭  ‬пререквизиттері:
1.6.1.‏ ‎Мамандыққа кіріспе
1.6.2.‏ ‎Жалпы педагогика‭ 
1.7.‏  ‎Пән постреквизиттері:‭  
1..7.1.‏ ‎Этнопедагогиканы
1.7.2.‏  ‎Педагогика тарихы
1.7.3.‏ ‎Педагогикалық практика


.Пән мазмұны.‏ ‎Сабақ тақырыптары бойынша сағаттардың‭  ‬бөлінуі


‏                                                                                                                                        ‎                            
1-кесте

‏№
Тақырып атаулары және олардың мазмұны
‏            ‎ Сағаттардың бөлінуі
Әдебиеттер



Дәріс
Практикалық
БАОӨЖ

БАӨЖ


1
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің пәні және міндеттері
2

1

Әбенбаев С.Ш.‭ ‬Тәрбие теориясы мен әдістемесі.
Оқу құралы.‭–‬Алматы.Дарын,2004ж‭   
2
Мектеп тәрбие жүйесі ретінде.‭ ‬Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастырушылар тәрбие жүйесінің субъектісі ретінде.
2

1

Болдырев Н.И.‭ ‬Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы.‭  ‬-А.:‭ ‬Мектеп,‭ ‬1987‭ ‬ж
3
Сыныптың тәрбие жұмысының жүйесі тәрбиелеуші және дамытушы ортаны қалыптастырушы ретінде.
2

1
10
Сынып жетекшісі Әбенбаев С.Ш.‭ ‬Алматы,‭ ‬2003
Сынып жетекшісі Қожахметов К.‭ ‬Алматы,‭ ‬2001.
4
Сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысы.


1

Тәлім-тәрбие жұмыстарын‭ ‬1ұйымдастыру.‭ ‬Меңжанова А.‭ ‬Алматы,‭ ‬2003.
Тәрбие теориясы.‭ ‬Сейталиев Қ.‭ ‬Алматы,‭ ‬1986.
5
Мектеп және сыныптың тәрбие жұмысының диогностикасы.


1

Мектеп пен отбасының бірлескен жұмысының бүгінгі күнгі ерекшеліктері.‭ ‬Атемова Қ.Т.‭ ‬Алматы,‭ ‬1998.‭ 
6
Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие жұмысының мақсатын қою және жоспарлау.


1
10
Берикханова Педагогикалық мамандыққа кіріспе.‭ ‬А.,‭ ‬2009‭ 
7
Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру
2

1

Класс жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысы.‭ ‬Алматы,‭ ‬1993.
8
Оқушылардың тәрбие жұмыстарының нәтижесінің талдауы және өз беттерінше талдау
2

1


9
Сынып жетекшісінің ата-‭ ‬аналармен жүргізілетін жұмысының түрлері.
2

1
10
Класс жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысы.‭ ‬Алматы,‭ ‬1993.

10
Қазіргі‭  ‬заман жағдайындағы балалар мен жастар бірлестіктері.


1

Коллективтің құдіретті күші Сухомлинский В.А.‭ ‬Алматы,‭ ‬1973.

11
Оқушылардың салауатты өмір салтын қалыптастырудағы сынып жетекшісінің іс-әрекеті.


1

Дүйсембекова Ш.Д.‭ ‬Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері.‭ ‬Семей‭ ‬2004.
12
Дарынды балалармен жұмыс істеу әдістемесі

2
1
15
Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытудың педагогикалық негіздері
Қалиев С.,‭ ‬Майғаранова Ш.‭ ‬Алматы,‭ ‬2001.
13
Оқушылармен жүргізілетін кәсіптік бағдар беру жұмыстарының‭  ‬әдістемесі.

2
1

Амантурин Ш Мұғалім және оқу-тәрбие жұмысы.-А.,‭ ‬1978ж

Барлығы‭ 
15
15
15
45


‏ 
                  3.‏ ‎Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау

Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу,‭ ‬дәрісті үнемі жүргізу,‭ ‬оқытушының барлық тапсырмаларын орындау,‭  ‬практикалық сабақтарға,‭ ‬БАӨЖ‭ ‬ өз уақытында дайындалу қажет.‭ ‬Практикалық сабаққа барысында белсенді қатынасқаны жөн.
Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі.‭ ‬Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз.‭ ‬Себепсіз босатылған‭  ‬сабаққа ұпай есептелмейді.
Практикалық сабақтарға,‭  ‬БАӨЖ‭ ‬дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет.‭ 
Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі.‭ 
Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды.‭ 

                      4.‏ ‎Курс‭  ‬форматы‭ ‬(үлгісі‭)
Аудиториялық сабақтар келесi түрлерден:‭ ‬дәрiстер‭ (‬Д‭)‬,‭ ‬практикалық‭ (‬Пр‭) ‬сабақтардан тұрады.‭ ‬Сондай-ақ БАӨЖ орындайды.
Тақырыптардың жартысы сабақтарда,‭ ‬қалғаны өздiгiнен орындалады.
Дәрiстiк,‭ ‬практикалық сабақтарға қатысу мiндеттi.‭ ‬Егер студент қандай-да бiр себептермен сабаққа келмесе,‭ ‬тыңдамаған материалдар үшiн жауап бередi.
Аралық аттестация қортындылары студенттiң сабаққа қатысуын,‭ ‬өздiк жұмыстарын өз уақытында орындауын,‭ ‬сабақ үстiнде жауап беруiн,‭ ‬аралық бақылау нәтижелерiн ескере отырып қойылады.
Олар мiндеттi түрде айтылған уақытында тапсырылуы тиiс.‭ ‬Өз уақытынан кеш тапсырылған бақылау жұмыстарына автоматты түрде төмен баға қойылады.


5.‏ ‎Курс саясаты‭  
Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу,‭ ‬әрбір тақырыпқа конспект жазу.‭ ‬Практикалық үй жұмыстарын және өздік жұмыстарды көрсетілген уақытта орындау.‭ ‬Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса,‭ ‬барлық өткен материалдар бойынша жауапкершілік таныта отырып,‭ ‬өз бетінше дайындының болуы‭ ‬.
Сабақ үстінде үнемі тәртіпке аса мән берілу қажет,‭ ‬яғни барлық назарды сабаққа аудару,‭  ‬ұялы телефондарды үнсіздік режимге қою,‭ ‬басқаларға кедергі жасамау т.б.‭ 
Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын,‭ ‬өздік жұмысты уақытында орындауын,‭ ‬сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады.
Емтиханға‭  ‬босатылған барлық студенттер‭  ‬компьютерлік тест тапсырады.‭ ‬Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі.
	Баға қою саясаты‭            
 «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬пәні бойынша балл бөлінуі
‏                                 ‎                                                                         Кесте‏ ‎2

Апта
Бақылау түрі
Барлық балл
Ескертпе
‏    ‎1
‏          ‎2

‏          ‎4

-7‏ ‎апта бойынша барлық‭ ‬аудиториялық сабаққа қатысу
‏          ‎  30

‏    ‎3
Семинар сабаққа дайындық+‭ ‬БАӨЖ
‏             ‎45+60

‏    ‎6
Семинар сабаққа дайындық+‭ ‬БАӨЖ
‏             ‎45+60

‏    ‎7
Межелік бақылау
‏    ‎60

1-7‏ ‎апта бойынша барлық жинаған балл нәтижесі
‏             ‎300


8-15‏ ‎апта бойынша‭  ‬барлық аудиториялық сабаққа қатысу‭ 
                 30

‏    ‎9
Семинар сабаққа дайындық+‭ ‬БАӨЖ
‏             ‎45+60

‏    ‎12
Семинар сабаққа дайындық+‭ ‬БАӨЖ
‏             ‎45+60

‏    ‎15
Межелік бақылау
‏    ‎60

8-15‏ ‎апта бойынша барлық жинаған балл нәтижесі
‏             ‎300

Емтихандағы‭  ‬балл жиынтығы
‏             ‎400

Академиялық аралықтағы балл жиынтығы
‏             ‎1000


‏      ‎ 

7.‏ ‎Әдебиеттер
7.1‏ ‎Негізгі әдебиеттер:
1.Әбенбаев С.Ш.‏ ‎Тәрбие теориясы мен әдістемесі.Оқу құралы.‭–‬Алматы.:Дарын,2004ж.‭   
.Болдырев Н.И.‏ ‎Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы.‭  ‬-А.:‭ ‬Мектеп,‭ ‬1987‭ ‬ж
3.Сынып жетекшісі Әбенбаев С.Ш.‏ ‎Алматы,‭ ‬2003.
.Сынып жетекшісі Қожахметов К.‏ ‎Алматы,‭ ‬2001.
.А.Ж.Едігенова Сынып жетекшісі-‏ ‎тәрбие жұмысын ұйымдастырушы:Оқу құралы.‭ ‬Семей.2008‭ ‬ж.‭ 
.Мектеп пен отбасының бірлескен жұмысының бүгінгі күнгі ерекшеліктері.‏ 
Атемова Қ.Т.‭ ‬Алматы,‭ ‬1998.
.Класс жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысы.‏ ‎Алматы,‭ ‬1993.
.А.Е.‏ ‎Берикханова Педагогикалық мамандыққа кіріспе.‭ ‬А.,‭ ‬2009‭ 
.Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытудың педагогикалық негіздері
Қалиев С.,‭ ‬Майғаранова Ш.‭ ‬Алматы,‭ ‬2001.
.Коллективтің құдіретті күші Сухомлинский В.А.‏ ‎Алматы,‭ ‬1973.
.Тәлім-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру.‏ ‎Меңжанова А.‭ ‬Алматы,‭ ‬2003.
.Тәрбие теориясы.‏ ‎Сейталиев Қ.‭ ‬Алматы,‭ ‬1986.
.Ахметова Г.,‏ ‎Исаева З.,‭ ‬Әлқожаева Н.‭ ‬Педагогика:А:2006‭ ‬ж.
.Әбиев Ж.,‏ ‎Бабаев С.,‭ ‬Құдиярова А.‭ ‬Педагогика.‭ ‬Алматы-2004.
15.Қоянбаев Педагогика.‏ ‎Алматы‭ ‬2002‭ ‬ж.
.Педагогикалық технологиялар‭  ‬Сальникова,‭ ‬2005‭ ‬ж.
.Дүйсембекова Ш.Д.‭ ‬Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері.‭ ‬Семей‭ ‬2004.
.Амантурин Ш‭ ‬Мұғалім және оқу-тәрбие жұмысы.-А.,‭ ‬1978ж
.Қоянбаев Р.М.‭ ‬Тәрбие теориясы.А.,‭ ‬199‭ ‬1ж.
.Жарықбаев Қ.,‏ ‎Қалиев С.‭ ‬Қазақ тәлім-тәрбиесі,‭ ‬Оқу құралы.‭ ‬А.,Санат,1995
21.‏ ‎Педагогика тағылымы.‭ ‬Табылдиев А.
22.‏ ‎Балаларға эстетикалық тәрбие берудегі халық дәстүрі.‭ ‬Алматы,‭ ‬1990.
.‏ ‎Тәрбие өрнектері.‭ ‬Табылдиев Ә.‭ ‬Алматы,‭ ‬1983.
.‏ ‎Көпбаев О.‭ ‬Жастар және проволық тәрбие.А.,1988‭ ‬ж.







ПОӘК‭ ‬042-18.30.1.03.02.-2014
Баспа‭  №‬2‭  ‬03.09.2014
10‏ ‎ беттің‏ 9‎-сі‏  





ПОӘК‭ ‬042-18.30.1.03.02.-2014
Баспа‭  №‬2‭  ‬03.09.2014
14‏ ‎беттің‭ 1‬-сі‭  

Пәндер