Файл қосу

Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар



|                                                                            |
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі                      |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                   |
|3 деңгейлі  ОӘК құжаты   |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |                         |
|                         |                         |                         |
|                         |                         |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-14.5.02.1.20.11/02-20|
|                         |                         |13                       |
|                         |                         |                         |
|««Шет елдердегі қазақ    |№1басылым                |                         |
|диаспорасы : тарихы және |                         |                         |
|қазіргі кезең»»  пәні    |                         |                         |
|бойынша оқытушы үшін     |                         |                         |
|оқу-әдістемелік  кешені  |                         |                         |






 «Шет елдердегі қазақ диаспорасы : тарихы және қазіргі кезең» пәнінен
                   студенттер үшін оқу-әдістемелік кешені
                    5В020300- тарих мамандығына арналған
























                                СЕМЕЙ – 2013









1 ӘЗІРЛЕГЕН
   Құрастырған: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының т.ғ.к., доцент м.а.  Мухаметжанова Нургуль
Ахметжанқызы





2. ТАЛҚЫЛАҒАН
   2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында  қаралды.
Хататама № 1    «    »                           2013 ж.

                Кафедра меңгерушісі____________________Мухаметжанова Н.А

2.2. Гуманитарлық-заң  факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
талқыланды.
Хаттама №    «    »                                    2013 ж.

Төрайымы  ___________________Ш. Кеңесбаева

Гуманитарлық-заң факультеттің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды
Хаттама №   «   »                             2013 ж.



 3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
және  ұсынылған
Хаттама № 1     «    »                             2013 ж.


ОӘК төрайымы                                     Г.Искакова











                                   Мазмұны

1. Жалпы ереже
2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
3. Курс форматы және саясаты
4. Бағалау саясаты
5. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы






































1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ
    - Оқытушының аты-жөні – Мухаметжанова Нургуль Ахметжанқызы
    - Кафедра –тарих
    - Байланыс ақпараты – тел: 360225, 87772847541, оқу корпусы № 1, кабинет
      1006
    - Дәрістерді өткізу орны - 1207 аудитория;
    - Пән атауы – « Мұражайтану»
    - Кредиттер саны – 2;

   2.  Оқу жоспарынан шығарым:


|Курс             |Семестр                        |Кредиты       |ЛК (час)  |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100    |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90.94     |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89     |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84     |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79     |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74     |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69     |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64     |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59     |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54     |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49      |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |          |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |          |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |          |
|                 |шығарылған                     |              |          |
|P                |Өтті (қорытынды тест)          |NA            |0         |



               Әртүрлі жұмыстар түрлерін  бағалау критерийлері
                                                                     кесте-3
|Жұмыс түрі                                                     |Баллдар   |
|Тәжірибелік сабақта жауап беру                                 |0,35      |
|Аннотация (әрбір жұмысқа)                                      |0,3       |
|Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа)                                  |0,2       |
|Реферат (әрбір жұмысқа)                                        |0,3       |
|Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа)                             |0,3       |
|СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа)           |0,4       |
|Межелік бағалау (әрбір жұмысқа)                                |5         |
|Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа)                          |5         |
|Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс)                                 |4,75      |
|Емтихан                                                        |60        |
|Барлығы                                                        |100       |

           5 Студенттер үшін пәннің жұмыс бағдарламасының мазмұны:

                     Практикалық сабақтардың тақырыптары
                                                                   Таблица 3
|№    |Тақырып            |Мазмұны                                     |Сағат  |
|     |                   |                                            |саны   |
|1    |Ежелгі Шығыстың    |Ежелгі Шығыстың тарихнамалык                |2      |
|     |тарихнамалық       |Антикалық тарихнаманың даму үрдістері.      |       |
|     |дәстүрінің негізгі |Аристотельдің тарихи шығармаларына шолу.    |       |
|     |белгілері және     |                                            |       |
|     |антикалық          |                                            |       |
|     |тарихнама.         |                                            |       |
|2    |Ежелгі Ром         |Ежелгі Ромның тарихшылары және олардың      |1      |
|     |тарихнамасы.       |еңбектері.                                  |       |
|     |                   |2. Тарихты зерттеудегі ромдықтардың үстанған|       |
|     |                   |әдіс-тәсілдері.                             |       |
|3    |Ерте ортағасырлык  |1.Ерте орта ғасырлардағы тарихнамалық       |1      |
|     |тарихнамасы.       |дәстүр.                                     |       |
|     |                   |                                            |       |
|     |                   |2. Тарихнамадағы теологиялық бағыт.         |       |
|4    |Классикалық орта   |1.Тарихнамадағы зайырлы үрдіс және шынайылық|2      |
|     |ғасырдың           |2.Провиденциализмнің мәні және              |       |
|     |тарихнамасы.       |эсхатологиялық көзқарас-                    |       |
|     |                   |тың белгілері.                              |       |
|5    |Дүниежүзілік       |1. Рационалистік әдіс және оның белгілері.  |2      |
|     |тарихты зерттеудегі|                                            |       |
|     |гуманистік         |2. Тарихнамадағы гуманизм.                  |       |
|     |дүниетанымның      |                                            |       |
|     |қалыптасуы.        |                                            |       |
|6    |Тарихи мұражайдын  |1.Мұражай заттарын зерттеу әдістемесі       |1      |
|     |экспозициясы.      |2.Мұражай экспозициясы.                     |       |
|     |                   |3.Тарихи мұражайлардың экспозициясын құрудың|       |
|     |                   |принциптері.                                |       |
|7    |Кейінгі орта       |1. ХУ-ХУІ ғасырлардағы тарихнама.           |4      |
|     |ғасырлардағы       |2.Неміс гуманизмі.                          |       |
|     |гуманизм және      |Реформация кезеңіндегі еңбектер және олардың|       |
|     |Реформация.        |маңызы.                                     |       |
|8    |Реставрация        |1.Реставрация кезеңіндегі тарихи білім.     |2      |
|     |кезеңінің          |2.Ағылшын ағартушыларының тарихи ойлары.    |       |
|     |тарихнамасы.       |3.Француз ағартушыларының тарихи            |       |
|     |                   |көзқарастары.                               |       |
|     |                   |Неміс ағартушылары және олардың еңбектері.  |       |

Рефераттарға  ұсынылатын тақырыптар
    1.
РЕФЕРАТТЫ ЖАЗУҒА ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ.
Реферат- студенттің белгілі тарихи тақырыпқа, немесе көзделген дерек
көзіне байланысты жазған ғылыми жұмысы болып табылады. Реферат  жазудағы
басты мақсат - Отанымыздын төл тарихын жетік білуге, ата-бабаларымыздың
ежелгі мәдениетін, тұрмыс-салтын тарихи деректер негізінде, көршілес елдер
мен дүниежүзі тарихымен байланыстыра оқыту болып табылады. Студенттердің
тарих танымын қалыптастырып, адамзат тарихын ғылыми  тұрғыда тануға  жағдай
жасауға бағытталған тарихи-ғылыми жұмыс болып табылады.

 6 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ


 |№    |Тапсырма тақырыптары                      |Оқыту түрлері  |Сағат саны|
|1    |Мұражайтану ғылым ретінде Сөздіктермен    |картотека      |3         |
|     |жұмыс.                                    |               |          |
|2    |Археологиялық деректер мұражай жәдігері   |конспект       |3         |
|     |ретінде.                                  |               |          |
|3    |Этнографиялық деректер мұражай жәдігері   |тест           |3         |
|     |ретінде.                                  |               |          |
|4    |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін     |баяндама       |3         |
|     |ескертпе құрастыру: а)факультеттің тарихы |               |          |
|     |бойынша деректер кешені;                  |               |          |
|5    |«Мұражайтану» пәні бойынша негізгі        |таблица        |3         |
|     |ұғымдарға түсініктеме сөздік жасау.       |               |          |
|6    | Мұражай жүйесі және жіктелуі.            |тест           |3         |
|7    |Тарихи мұражайлар экспозициясының         |тест           |3         |
|     |тақырыптық құрылымы                       |               |          |
|8    |Өз өлке мен жалпы Қазақстан тарихы бойынша|кесте          |3         |
|     |синхронистикалық  кесте құру.             |               |          |
|9    |Қор жұмысының негізгі бағыттары           |тест           |3         |
|10   |Мұражай жәдігерлері – экспозицияның       |реферат        |3         |
|     |негізі.                                   |               |          |
|11   |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін     |баяндама       |3         |
|     |ескертпе құрастыру:  мектептің тарихы     |               |          |
|     |бойынша деректер кешені;                  |               |          |
|12   |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін     |баяндама       |3         |
|     |ескертпе құрастыру:  мекеме немесе        |               |          |
|     |кәсіпорын тарихы бойынша деректер кешені. |               |          |
|13   |Мұражай заттарының ғылыми сипаттамасын    |баяндама       |3         |
|     |құрастыру: а) қол өнер бұйымы (кілем,     |               |          |
|     |текемет, сырмақ, білезік, сырға, т.т.) ә) |               |          |
|     |кітап, газет, журнал                      |               |          |
|14   |Мұражай педагогикасы.                     |реферат        |3         |
|15   |Негізгі қордың құрамындағы коллекциялық   |реферат        |3         |
|     |және дублеттік қорлар.                    |               |          |




7 «Шет елдердегі қазақ диаспорасы : тарихы және қазіргі кезе»  пәні бойынша
оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы
                                                                     кесте-5
Жұмалар |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 | |Бақылау түрі
|АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |РБ1 |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |РБ2 | |Баллдар
|16 |16 |16 |16 |16 |16 |96 |16 |16 |16 |16 |16 |16 |16 |96 | |
Шет елдердегі қазақ диаспорасы : тарихы және қазіргі кезең

Пәндер